» »

12v baterijski vložki

12v baterijski vložki

Tic ::

Pozdrav!
V ponedeljek nameravam imeti žurko in imam problem. Rad bi imel aktivne zvočnike a tam ni elektrike. :)

Zdaj me pa zanima, če obstajajo kakšni 12v baterijski vložki. Iščem kakšno pocen baterijo, vendar je pomembna kapacitativnost.
Videl sem 6v vložke. Če bi kupil 2 in vezal zaporedno, vendar bi verjetno hitro "umrlo" vse skupaj.

Kakšne ideje, predlogi?

[Sicer pa: Mi kdo posodi avtomobilski akumulator :)]
persona civitas ;>

Tic ::

Sem najdu tak vlozek, vendar gor pise le "6V 4R25X".

Google izpljune tole. Iz česar sklepam da je baterija

860190 - Eveready Industrial Heavy Duty Battery - 6Volt Spring Post EV190
$3.99
Lantern EV190, 6Volts, 11000mAh Carbon Zink Battery - Height 115mm, Length68.2mm, Width68.2mm (ANSI / NEDA - 908CD)(IEC 4R25X)

Se motim?
persona civitas ;>

Highlag ::

Fino bi blo če bi povedal kak radijo/ojačevalec... ti bo sploh špilal.

Tista baterija, ki si dal link je namenjena uporabniku, ki ne pokuri nobene moči. Oziroma če malo prevedem. 12W ojačevalec bi jo izpraznil v 0,9Ure.

Pri nas dobiš Hermetično zaprte akumuatorje, ki imajo izhodno napetost 12V v različnih kapacitetah. Nekoč sem kupil enega za 10Ah se mi zdi. za cca 3600Sit v trgovini Terna d.o.o na Kolezijski 23 (Lj)
Imeli so sicer več modelov, ki so se ločili po kapaciteti in s tem tudi po velikosti.

Drugače za večje kapacitete se ti še vedno najbolj splača kupiti avtomobilski akumulator primerene kapacitete, ki ga po uporabi lahko recikliraš.

Tic ::

Stvar je taka. Napajali se bodo aktivni zvočniki. Trenutno jih nimam pri sebi, mi je pa prijatelj po telefonu povedal naslednje:

Na pretvornku iz 230 na 12V piše:
12V, 1.5A

Pod subwoferjem pa piše:
ces 212W (wtf?)
ce 740 (mogoče mA?)


V specifikacijah pa mislm da je pisalo da so zvočniki 25W. Sub in satelita.

Zmeden sem.

EDIT: A govorimo o polnilnih ali nepolnilnih vložkih?
persona civitas ;>

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tic ()

Highlag ::

Torej imajo max porabo cca. 12V x 1,5A = 18W.

Wate :D ki pišejo na raznih računalniških zvočnikih ne mešat z električnimi vati. Ponavadi je to podatek za "Music power" karkoli naj bi to že bilo.

Torej če hočeš, da ti bodo špilali 1h rabiš baterijo z kapaciteto 1h x 18W = 18Wh (vatnih ur)
Če hočeš 2 uri rabiš baterijo z kapaciteto 2h x 18W = 36Wh in tako naprej.... :D

Ja tisti akumulatorji, ki sem jih omenjal so bili za polnit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Highlag ()

Tic ::

Hmmm... Sam to je max moč. Prava je lahko precej nižje. Ali se motim?

Ps: Hvala za hitre odgovore! :)


Napisal si "Wh". Pri kapacitativnosti pa "Ah". Kaj pa zdaj?
persona civitas ;>

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tic ()

bosstjann ::

x Wh= y V * z Ah

120Wh = 12V * 10Ah

Tic ::

Aha, štekam :)

Sam tole, če hočem da bo špilalo eno noč, rabim kar avtomobilski akumulator.

Aja, pa recimo da porabi 15w, ker itak se ne nabija do konca...
persona civitas ;>

Tic ::

Avtomobliski akumulator je cca 50Ah.

Sam to nesmem vsega ponucat, ker je potem fuč. Recimo polovico?

In pa dober amper na uro (skoraj 1.5A), tako dobim cca 18-20ur. Ali kako?
persona civitas ;>

Zlatko1 ::

Bolje bo če kupiš hermetično zaprt svinčen akumulator, ker ta ni štartni tako kot avtoakumulator.

Kupi 12V 12Ah in zadeva bo rešena za eno noč, potem pa ga napolniš!

Te akumulatorje dobiš v MB v Radioton d.o.o. 33 22 555
HTE d.o.o. 229 72 81 www.hte.si
Čip d.o.o. 420 34 44 www.cip.si

V Ljubljani pa Terna ali kaj je že in HTE, ter Delko.

Mislim, da so daleč najcenejši v HTE-ju, lahko pa še probaš vprašati v VESNO oz. Toplo, ker vem da jih tam tudi izdelujejo!

Tic ::

Hvala ti največja.

Bom jutri poklical.
persona civitas ;>

Bevcan ::

Pomoje je se vedno najboljsa in najzaneslivejsa resitev agregat.

frenk ::

tic: predvidevam da mate zdele žurko, jutr pa povej kako se je obneslo in kako si rešu zadevo:)

Zlatko1 ::

TIC je še zdaj pijan, tako da bo verjetno odgovoril, ko se dokonca strezni!:D

Tic ::

Kot prvo ":D"

Da, imeli smo 44Ah akumulator, star n+1 let. Zvočniki so igrali cca 2 dni, akumulator pa ima še celih 12.2V!!!

Neverjetno :)



Drugače, pa je bilo super ;)
persona civitas ;>

Brane2 ::

Torej vzemi "Toplo" na najbližjem petrolu za tistih par kSIT.

Za drobiž boš dobil 60+ Ah akumulator, ki bi moral zdržat še kako noč več, če je tale stara 44 Ah varianta zdržala dve.

Ga moraš pa po uporabi nafilat, jasno. Ne mu pustit, da se do konca sprazne, ker bo fuč. In ne ga pustit dolgo časa praznega. Če ti stoji kje v kotu, ga le nafilaj recimo na vsake 3 mesece, pa naj ne bo na hladnem.

Kaka klet ali shramba je za aku čisto O.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Pudding ::

Mene zanima, zakaj se ne sme cist spraznt (kok je to cist?) in ali to velja tudi za druge vrste baterij (NiCd, NiMH, Li-ion).

Brane2 ::

Tocno zakaj ne vem, lahko ti pa povem priblizno...

Ko je svincev akumulator poln, je na pozitivni elektrodi svincev superoxid, na negativni pa cisti svinec. Ko aku praznis, prehajata obe elektrodi postopoma v PbO-svincev oxid, ce se prav spomnim. Do tu vse lepo in prav. Ko pa napetost med ploscama postane prenizka, zacne ena od plosc reagirati s ioni v elektrolitu in na njej nastaja svincev sulfat, ki je neprevoden in netopljiv. Tako ves svinec, ki konca v sulfatu, postane nekoristno breme, ki poleg drugega (zmanjsanje kapacitete) dela nadaljno skodo.
To je en razlog, zakaj svincevega akumulatorja ne smes sprazniti do konca.

Drugi razlog je v neobstojnosti elektrod. Te namrec niso kar svinceve plosce, ampak so fine mreze, v katere je vtisnjen svincev prah. Tako imajo elektrode pri danem volumnu svinca (~ kapaciteti akuja) kar najvecjo povrsino in lahko prenesejo kar najvecje tokove.

Ker pa se med polnjenjem in praznjenjem kovinski kristali svinca na elektrodah tudi fizicno spreminjajo, s tem spreminjajo tudi svoj volumen in ostale lastnosti, zato med ciklusi polnjenja in praznjenja polagoma odpadajo s plosc. Cimbolj izrazita so praznjenja in neprijazna so polnjenja, tem hitrejsa je izguba materiala...

Je pa to pri svincevih akumulatorjih odvisno tudi od tehnologije izdelave (dodatki v svincu, elektrolitu itd). Dobijo se tudi taki akuji, ki jih lahko spraznis "do daske", kar pa se ne pomeni, da jim to pase. Nasprotno.

Ni-Cd ji so IIRC manj obcutljivi na to, in bi jih lahko spraznil skoraj do konca, ki se mu v praksi iozogibajo zaradi moznosti spremembe polaritete. Takrat pride lahko do pojava, da se celici obrne polariteta, ko nastopijo v njej skodljive reakcije, ki ti prakticno onemogocijo, da bi se kdaj dobil iz nje 100% kapacitete.

Sicer pa planiram v kratkem objavo solidnega clanka domacih strokovnjakov na temo svincevih akujev. Bo v cajtngu. Ce koga zanima, postam link na clanek...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Pudding ::

Ti le postej link. Obljubim, da bom prebral clanek.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

UPS in avtomobilski akumulator.... (strani: 1 2 )

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
7614692 (3748) Assass1n
»

Električni avtomobil (Elektromotor) (strani: 1 2 )

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
7115258 (13951) bluefish
»

Kombiniranje dveh akumulatorjev z 10Ah z recimo z enim z 20Ah. Kako to vpliva na stva

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
233392 (1992) Pyr0Beast
»

48v akumulator z cimvec Ah, cimmanjsimi dimenzijami in cimnizjo ceno

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
112243 (2243) Azrael
»

UPS - akumulator

Oddelek: Pomoč in nasveti
142117 (1940) Uporabnik

Več podobnih tem