» »

UPS - akumulator

UPS - akumulator

Uporabnik ::

Torej akumulator na ups počas crkuje. Ne bi rad nabavil istega (majhenga) ampak enega večjega - seveda pa to ni po predpisih. Kakšne so vaše izkušnje s tem?

mam pa tripp lite Internet 500i
v njem je panosonicov 12V 7,2Ah akumulator

Gh0st ::

Jest sem imel Tripp Lite 300 Internet. Delal je super, le en dan mi je udarla strela preko telefonskega omrežja in mi skurila zaščito za modem, potem nekaj mesecev kasneje pa mi je udarilo še preko eletričnega omrežja in tako zdej ne dela več...

Ne splača se ti zapravlat preveč dnara za to. Kupiš en desktop model, ki ti zagotavlja 10 min neprekinjenega napajanja, ravno toliko, da vidiš, ali je izpad začasen ali bo trajal dlje časa in nato lepo shraniš delo in ugasneš comp tako kot je treba. Tisti zahtevnejši modeli so namenjeni serverjem, ki imajo večjo porabo...
you might start believe in Gh0st stories. you're in one. :)

bf4ed ::

Eh pa daj en avtomobilski akumulator 12V 45A/h

Brane2 ::

Ne dajaj v te stvari avtomobilskih akumulatorjev.

Jaz bi na tvojem mestu kupil aku prav za to. Nobel izbira (a baje full draga) je Sonnenschein (prodajata ga Gryps in Alma. Gryps sestavlja solarne sisteme, Alma je pa groser za elektronske komponente pri nas), lahko pa se obrneš tudi na HTE, ki ima po novem Rontgenove akumulatorje, ki so poceni in baje dobri.

MadMax ::

Poklici TAB Mezica, kjer poleg poznanih avtoakumulatorjev delajo tudi te za backup napajanja. (cenejsa varijanta)

Osebno sploh ne vidim problema pri vezavi avtoakumulatorja.
Pazi le, da ne bos priklopil praznega, saj lahko skuris polnilno vezje UPSa.

Prav tako pa se zavedaj, da je originalni aku mnogo manjse kapacitete od tega avtomobilskega, ki bi ga privezal.
Tu gre za to, da se originalen aku sprazni preden se UPS pregreje, zato ga ne obremenjuj do praznega akuja, ampak casovno: ce ti je nov UPS drzal 15 minut, potem ga pri isti obremenitvi ne obremenjuj dlje kot teh 15 minut.


Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Brane2 ::


Osebno sploh ne vidim problema pri vezavi avtoakumulatorja.


Problem lahko nastane zaradi specifike avtoakumulatorjev. Svinec je mehak material in svinčevih akumulatorev še nihče ni naredil za vse pogoje dela.

Če se tvoji pogoji delovanja nagibajo kakemu od ekstremov (temperature, režimi delovanja, izkoristki, tresenje, trajnost-tako časovna in po številu ciklov itd), potem rabiš namenski akumulator.

Avtomobilski akumulator je optimiziran za avtomobil. To pomeni, da naj bi bil robustnejši kar se tiče praznilnih tokov, tresljajev in mogoče temperaturnih nihanj, vendar dodatki v kemiji ponavadi pomenijo večje samopraznilne tokove in tudi zaradi ostalih stvari zahtevajo prepolnjevanje. Poleg tega se lahko zgodi, da se slabo polnijo z majhnimi polnilnimi tokovi, tako da bi se temu izognil, če se da. Če bi ravno imel kak avtomobilski aku v garaži, bi mogoče probal, drugače pa je iMHO bolje vzeti kako namensko varianto.

So sicer nekaj dražje, a praktično vedno gre presežek v ceni v boljše materiale.


MadMax ::

Saj boljsih pogojev kot UPS si akumulator ne more zelet...

Strinjam se, da ima avtoaku nekaj vecje samopraznjenje.
Vendar: ponosni lastniki drazjih kabrioletov (kao MB SL500) dobijo ob avtomobilu tudi mali adapter (200mA) s prikljuckom za vzigalnik, namenjen ohranjanju akuja pri zivljenju cez zimo v garazi. Pa je tu treba upostevat tudi nekaj konstantnih porabnikov (avtoradio, alarm, daljinsko...).

Sploh pa 500 VA UPS stane cca 30kSIT, tako da investicija v aku za 20kSIT ne pride v postev.


Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Brane2 ::


Vendar: ponosni lastniki drazjih kabrioletov (kao MB SL500)


Verjetno (domnevam) da ti dražji kabrioleti nimajo ravno TopLa akujev not :D

MadMax ::

V originalu ne, dva, ki ju poznam, pa!

btw: od vseh ex-YU proizvajalcev avtoakujev je Topla zame najboljsi (najboljsa krivulja "napetost-izpraznjenost" - do konca drzijo napetost, drugim prej - bolj strmo pada)

Zato ju imam v obeh avtih 8-)

Pred nekaj leti smo na firmi delali UPSe, zato taksna ocena.
Sicer je bil polnilec nastavljen na 14V po priporocilih in 3x predimenzioniran...


Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Brane2 ::


btw: od vseh ex-YU proizvajalcev avtoakujev je Topla zame najboljsi (najboljsa krivulja "napetost-izpraznjenost" - do konca drzijo napetost, drugim prej - bolj strmo pada)
Zato ju imam v obeh avtih

Jaz sem jih mel tud v vseh dosedanjih in sedanjem avtu. Sicer bolj zaradi cene, a kar je res, je res. Stvar dela.
Je pa res tudi to, da sem enkrat 110 Ah Toplin Aku uporabil v bolhi za backup in mi je crknil. Pri reklamaciji me je prodajalec trikrat vprašal, če mi je res crknil v avtu.

Je reku, da majo full probleme s folkom ki take akumularoje nosijo v barko itd, kjer stvar med sezonama crkne. Ker so imeli ti akumulatorji 3-letno garancijo, jih je folk raje vsako leto spomladi kar na servisu zamenjal. :D


Pred nekaj leti smo na firmi delali UPSe, zato taksna ocena.
Sicer je bil polnilec nastavljen na 14V po priporocilih in 3x predimenzioniran...


V UPSe ste dajali avtoakumulatorje ? Kako se je to obneslo ?
Any long-term feedback s strani strank ?

Reklamiramo kar nekaj folka, ki prodaja/dela UPSe in nihče tega ne dela, je pa res da je druga ekonomska računica, ko ti je naročnik denimo banka in da si tega povsod ne moreš privoščit...



Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

MadMax ::

V UPSe ste dajali avtoakumulatorje ? Kako se je to obneslo ?

Pravzaprav smo jih (ko bolje pomislim) prenehali pred 4 leti.
Izdelanih je bilo IIRC nekaj cez 100 kosov, v garanciji (2 leti) so crknili 4. Preobremenitev. Zamenjas varovalko, pa je.

So bili pa 1kVA, za une cajte 1/3 cene uvozenih.
TIV po foto, trafoti po narocilu, shema lastna, ohisje po narocilu+sitotisk...
Danes se jih ne splaca vec delat.


Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Zavo ::

Uporabnik, ne vem zakaj kompliciraš, pojdi v HTE d.o.o. v Ljubljano ali Maribor in si kupi original svinčen akumulator točno prave vrednosti 12V 7Ah, ki stane borih 3500 SIT, pa bo zadeva rešena!

Lahko pa daš noter 12V 12Ah samo cena je 8k Sit, pa še precej večji je!

BTW: Avtoakumulatorja ne dajaj v UPS, da se ne zadušiš v sobi, ker izpareva elektrolit!

Lep pozdrav,
Zavo

Uporabnik ::

če je to res pol pa res nemam kej komplicirat. avtoakumulatorjev 100% ne bom prikljapljal...

problem je v tem, da imam tukaj zelo slabo elektriko in se UPS velikokrat vklopi in potem akumulator hitro izčrpa.

če gre un za 12Ah notr pol sm na konju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Uporabnik ()

MadMax ::

A nimas zadaj trimerja za nivo preklopa?
(neumno je namrec, da se UPS vklopi pri 210V, ce pa vsa comp. oprema lepo dela se pri 170V...)


Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Uporabnik ::

trimer! to so moje sanje. men se je vkljapljal še v ožjem območju kot so specifikacije.;(

valda sm ga odpru, in tud notr ni blo nobenga trimerja;((

bo že, sicer pa če bo kkšn nov UPS, bo ziher boljši (line interactive)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

UPS in avtomobilski akumulator.... (strani: 1 2 )

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
7614691 (3747) Assass1n
»

Predelava računalniškega UPS-ja

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
173625 (2975) Azrael
»

48v akumulator z cimvec Ah, cimmanjsimi dimenzijami in cimnizjo ceno

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
112243 (2243) Azrael
»

UPS in aku

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
111407 (1219) LordTado
»

12v baterijski vložki

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
182330 (2093) Pudding

Več podobnih tem