» »

Električni avtomobil (Elektromotor)

Električni avtomobil (Elektromotor)

«
1
2

kanida ::

Lp

No doma imam Renault Twingota in ga bi predelal v električni avtomobil.
Rad bi da gre vsaj 50 km/h in da bi dosegel vsaj 30 km.
No zdaj me zanima kakšen elektromotor naj kupim katere akomulatorje in kje jih lahko kupim.

Sam sem gledal takšen akomulator in me zanima koliko bi jih potreboval.
http://www.akumulator.si/izdelek/A1%201...

Napetost : 12V
Kapaciteta :100 Ah
Zagonska moč :850 A

Hvala za pomoč

M-XXXX ::

Niso primerni za tak način praznenja ter polnenja...

kanida ::

Kako ne saj so te akomulatorji namenjeni avtomobil

Vikking ::

kanida je izjavil:

Kako ne saj so te akomulatorji namenjeni avtomobil


Pa ne za pogon na elektriko. Upam da ločiš razliko, sploh pa pa ne razumem od kod misliš da je zadeva tako preprosta?

hojnikb ::

pozabi na tako predelavo, če se ti gre, da boš pršparu na benzu..
#brezpodpisa

kanida ::

A mi lahko potem predlagate kakšni bi bili primerni.

hojnikb ::

kot smo že rekl, pozabi na te predelave. Za kak konkretn range boš rabo li-ion celice, ker ti akumolatorji bodo enostvno pretežki...
Pa tudi če ti rata nardit, je še vedno treba plačat štrom.

Če že maš denar, ga predelaj na plin, čeprav tut smiselnost tega je vprašljiva na takem avtu..
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

STU-III ::

hojnikb je izjavil:

kot smo že rekl, pozabi na te predelave. Za kak konkretn range boš rabo li-ion celice, ker ti akumolatorji bodo enostvno pretežki...
Pa tudi če ti rata nardit, je še vedno treba plačat štrom.

Če že maš denar, ga predelaj na plin, čeprav tut smiselnost tega je vprašljiva na takem avtu..


Daj malo argumentiraj ta nesmisel. Pa če so še toliko težki akumulatorji bo še vedno precej prišparal, ker je elektrika precej cenejša od bencina. Poleg tega rabi samo za 30km, kar je čisto easy za izvest, tudi s svinčevimi akumulatorji. Vprašljiva na takem avtu? Kaj je pa narobe s takim avtom? Ti imaš pa res časa na pretek za trolanje.
Line secured.

hojnikb ::

če gre za starga twingota, je predelava na plin nesmiselna.
Če se dela malo kilometrov, je predelava nesmiselna.

Če so svinčeni accuji tak kul, zakaj jih potem noben serijski el.avto ne uporablja ?

Iz finančnega stališča je taka predelava nesmiselna.
Če imaš preveč časa in denarja, then go for it..
#brezpodpisa

STU-III ::

Skratka, njegove zahteve (30km, 50km/h) so pa res nezahtevne in ni to neka ultra znanost za naredit.
Line secured.

hojnikb ::

Potem pa na dan z predlogi, cenami za komponente in kolk bo to stal štrom na 100km, kdaj se bo investicija povrnala (kot če bi sicer tankal bencin), pridobitev vseh dovoljen, da lahko to registriraš and so on and so on..
#brezpodpisa

STU-III ::

hojnikb je izjavil:

če gre za starga twingota, je predelava na plin nesmiselna.
Če se dela malo kilometrov, je predelava nesmiselna.

Če so svinčeni accuji tak kul, zakaj jih potem noben serijski el.avto ne uporablja ?

Iz finančnega stališča je taka predelava nesmiselna.
Če imaš preveč časa in denarja, then go for it..


Veš zakaj noben nima pb aku-jev? Ker so težki in, če bi hotel narediti nekaj 100km z njibi dobro veš kakšna bi bila težava ampak tukaj pa se gre za majhno razdaljo in je to naravnost odlično za svinčeve aku-je, sploh če nimaš celega premoženja za ene li-ion baterije.

Pa še kako je smiselno iz finančnega stališča. Sploh, če poceni dobi akumulatorje, se mu bo hitro povrnilo.
Line secured.

hojnikb ::

STU-III je izjavil:

hojnikb je izjavil:

če gre za starga twingota, je predelava na plin nesmiselna.
Če se dela malo kilometrov, je predelava nesmiselna.

Če so svinčeni accuji tak kul, zakaj jih potem noben serijski el.avto ne uporablja ?

Iz finančnega stališča je taka predelava nesmiselna.
Če imaš preveč časa in denarja, then go for it..


Veš zakaj noben nima pb aku-jev? Ker so težki in, če bi hotel narediti nekaj 100km z njibi dobro veš kakšna bi bila težava ampak tukaj pa se gre za majhno razdaljo in je to naravnost odlično za svinčeve aku-je, sploh če nimaš celega premoženja za ene li-ion baterije.

Pa še kako je smiselno iz finančnega stališča. Sploh, če poceni dobi akumulatorje, se mu bo hitro povrnilo.


Potem pa na dan z predlogi, cenami za komponente in kolk bo to stal štrom na 100km, kdaj se bo investicija povrnala (kot če bi sicer tankal bencin), pridobitev vseh dovoljen, da lahko to registriraš and so on and so on..
#brezpodpisa

STU-III ::

hojnikb je izjavil:

Potem pa na dan z predlogi, cenami za komponente in kolk bo to stal štrom na 100km, kdaj se bo investicija povrnala (kot če bi sicer tankal bencin), pridobitev vseh dovoljen, da lahko to registriraš and so on and so on..


A se delaš norca še vedno? A sploh vidiš, da človek rabi za 30km, ne pa za 100km. In, ja. Elektrika stane pri tovarniško izdelanem avtu recimo 1€ na 200km, bencin pa za 200km rabiš cca 16l, kar je kar krepko čez 20, skoraj 30€, tako da sploh ni debate...
Line secured.

hojnikb ::

STU-III je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Potem pa na dan z predlogi, cenami za komponente in kolk bo to stal štrom na 100km, kdaj se bo investicija povrnala (kot če bi sicer tankal bencin), pridobitev vseh dovoljen, da lahko to registriraš and so on and so on..


A se delaš norca še vedno? A sploh vidiš, da človek rabi za 30km, ne pa za 100km. In, ja. Elektrika stane pri tovarniško izdelanem avtu recimo 1€ na 200km, bencin pa za 200km rabiš cca 16l, kar je kar krepko čez 20, skoraj 30€, tako da sploh ni debate...

argumentiraj tole...
In ja, še vedno nisem videl ocene vseh stroškov, ki bi pri tem nastal..
#brezpodpisa

kanida ::

Glejte jaz hočem samo vprašati kakšne akomulatorje potrebujem in kakšen elektromotor in ali potrebujem še kaj dodatnega za izdelavo el.avtomobila......

Glejte jaz hočem naredit avto tako za zabavo tako da bi vsaj 30km zdržal z enim polnjenjem.

hojnikb ::

spet kaka "zabavna" stava ?
#brezpodpisa

STU-III ::

@hojnikb

Kar sam se boš moral kar sam znajti, navsezadnje nisem v tej temi, da bi se ukvarjal s tabo temveč da dam upanje OP-ju, za razliko od nekega programerja ali karkoli že si, ki samo misli, da vse ve, tudi izven stroke s katero se ukvarja. Drugič prej premisli, preden učiš krive vere.

Aja, na tvoje odgovore ne bom več odpisoval v tej temi, tako da si ne boš preveč časa jemal za kakšen nov, nesmiseln spis.

hojnikb je izjavil:

spet kaka "zabavna" stava ?


Daj, ne smeti po temi.
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: STU-III ()

hojnikb ::

Če hočeš met zabavo z elektriko ali pa bit eko, si raje nabavi električni skuter... Si boš prihranu denar in živce...
#brezpodpisa

kanida ::

Gledal sem med tema dvema akomulatorja in ali menite da bi bila dobra?

http://www.akumulator.si/izdelek/C2%200...
http://www.akumulator.si/izdelek/A1%202...

settler ::

Če se bi sam lotil takega projekta, bi prej šel na to:
http://www.ad-pecjak.si/ECO/Ecotraining...

nightbird ::

http://www.siol.net/novice/lokalne_novi... čtivo in mogoče kontakt :D

fpbs ::

Najprej si nabavi motor. V odvisnosti od napetosti motorja, boš moral skombinirati primerno napetost akomulatorjev. Temu bo moral biti tudi primeren polnilec. Potreboval boš tudi regulator in vse kar paše zraven za regulacijo obratov motorja.
Drugače pa glede na tvoja postavljena vprašanja, se v glavnem strinjam z odgovori "hojnikb-a".

para! ::

Če imaš preveč časa in denarja, then go for it..

Mogoče bi blo fajn nehat kr apriori sklepat, da folk počne stvari primarno zato, da neki zašpara!
Death before dishonor!

Invictus ::

Cel kup odgovorov, pa niti eden pravilen ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Vanadium ::

Če rabiš informacije kaj in kako raje vprašaj tu: http://www.ad-pecjak.si/eco/ecarslo1.htm včasih je celo ob predhodnem dogovoru ti vse razkazal: http://www.ad-pecjak.si/eco/Dan_odprtih...

mihibo5 ::

Daj raje na gorline celice. Stvar je preprostejša in boljša.

Notri vstaviš akumulator, dve elektrodi in motor (problem ga bo dobiti). Nato v tank natankaš vodo in jo z elektrolizo (redoks reakcije - redukcija-oksidacija) razstavi na dva dela. Na vodik (H2) in kisik (O2). V motorju izgoreva vodik in se veže kisik, posledično nastane voda (H2O). Motor je močnejši in bolj vzdržljiv, le dober akumulator moraš imeti.

2H2 + O2 ---> 2H2O

Tole je malo srednješolske kemije. Upam, da ti kaj pove.

kanida ::

Zanima ali bi ta ELEKTROMOTOR DOVOLJ ?

http://www.bolha.com/stroji-orodja/moto...

če ni koliko KW bi potreboval

In tale akomulator?
http://www.akumulator.si/izdelek/C2%200...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kanida ()

Okapi ::

Na netu najdeš en kup navodil, guglaj recimo DIY electric car.
Za začetek lahko recimo pogledaš tule.
http://www.instructables.com/id/Build-y...

O.

hojnikb ::

evo tule maš modela, ki je spravu geo metrota na elektriko
https://www.youtube.com/user/BenjaminNe...
#brezpodpisa

fpbs ::

kanida je izjavil:

Zanima ali bi ta ELEKTROMOTOR DOVOLJ ?

http://www.bolha.com/stroji-orodja/moto...
če ni koliko KW bi potreboval
In tale akomulator?
http://www.akumulator.si/izdelek/C2%200...

Ja, motor zgleda dobro ohranjen, pa tut jermenica je taprava.

settler ::

Če že, potem kaj takega: http://www.e-motion.si/?page_id=4&categ...
Če se prav videl imajo tudi krmilnike...

Glede moči, bi pa bilo potrebno se vsesti za mizo pa malo poračunati ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: settler ()

jest10 ::

mihibo5 je izjavil:

Daj raje na gorline celice. Stvar je preprostejša in boljša.

Notri vstaviš akumulator, dve elektrodi in motor (problem ga bo dobiti). Nato v tank natankaš vodo in jo z elektrolizo (redoks reakcije - redukcija-oksidacija) razstavi na dva dela. Na vodik (H2) in kisik (O2). V motorju izgoreva vodik in se veže kisik, posledično nastane voda (H2O). Motor je močnejši in bolj vzdržljiv, le dober akumulator moraš imeti.

2H2 + O2 ---> 2H2O

Tole je malo srednješolske kemije. Upam, da ti kaj pove.

Samo malo srenješolske fizike pa ti pove, da je tvoja ideja neumnost na kubik.

mihec87 ::

fpbs je izjavil:

kanida je izjavil:

Zanima ali bi ta ELEKTROMOTOR DOVOLJ ?

http://www.bolha.com/stroji-orodja/moto...
če ni koliko KW bi potreboval
In tale akomulator?
http://www.akumulator.si/izdelek/C2%200...

Ja, motor zgleda dobro ohranjen, pa tut jermenica je taprava.


Pa na 220V al pa celo trofazni...

Če ni osnovnega elektro znanja ali pa vsaj toliko nelenobe da bi par 10ur porabil z googlom potem bo tole na koncu drag smrdeč kup sežganine..

hojnikb ::

jest10 je izjavil:

mihibo5 je izjavil:

Daj raje na gorline celice. Stvar je preprostejša in boljša.

Notri vstaviš akumulator, dve elektrodi in motor (problem ga bo dobiti). Nato v tank natankaš vodo in jo z elektrolizo (redoks reakcije - redukcija-oksidacija) razstavi na dva dela. Na vodik (H2) in kisik (O2). V motorju izgoreva vodik in se veže kisik, posledično nastane voda (H2O). Motor je močnejši in bolj vzdržljiv, le dober akumulator moraš imeti.

2H2 + O2 ---> 2H2O

Tole je malo srednješolske kemije. Upam, da ti kaj pove.

Samo malo srenješolske fizike pa ti pove, da je tvoja ideja neumnost na kubik.

hahahaha večjega bullshita še pa ne... bo treba kr mal še kemijo obiskat ;)
#brezpodpisa

Okapi ::

Pa na 220V al pa celo trofazni...
Saj lepo gor piše 400V.;)

O.

mihec87 ::

Važn da je jermenica taprava....

Glede na to da se gre za cca par 10km na elektriko predelaj kolo ali pa kaj ala goped da vsaj dobiš malo kako pa kaj...

sennheiser ::

Mal povpraš pobe, ki predelujejo to. V sloveniji jih je nekaj. Kdo točno sicer ne vem. Vem pa da sigurno s temi motori boš težko dosegel željeno. Sploh če boš svinčene dajal not. 30km narest tudi ni malo. Sploh glede na dejstvo da je treba upoštevat luči, kak radio itd. Nekaj kar tako spacat nažalost ne bo šlo. Kako misliš rešit sam prenos moči na kolesa? Boš motor dal vn pa obstoječ menjalnik uporabil? Boš mel dosti prostora za akumulatorje v motornem prostoru pa prtlažniku? Računaj na zaporedno in vzopredno vezavo, kr 100Ah je premalo. Že samo za doseganje 400V rabiš 33 akumulatorjev. En akumulator ma recmo cca 20kg. To je 600+kg za akumulatorje samo za doseganje ustrezne voltaže. Pa ajd rečmo da ne bo treba 400V da bi bilo pol manj dost, še vedno rabiš zaradi kapacitete več akumulatorjev. Se pravi smo spet na 600kg+. Potem si pa spet tle... motor 10kW bo potem prešvoh, sploh če boš želel vsaj nekak dostojno do 50km/h prilezt. Še vedno misliš da je smiselna predelava?

Če je avto novejši, se ti ga pogojno splača predelati na plin. Iz lastnih izkušenj ti lahko povem, da na avtu, ki ima cca 10 litrov na 100km porabe... je to 7€ na 100km ceneje kot bencin. Twingo ima sicer manjšo porabo in je razlika zato manjša. Investicija za plin je od 1500€ do 2000€. Se ti mogoče bolj splača zamenat za varčnejši avto pa doplačaš to razliko?

Niti približno ni tako preprosto, kot bi si mislil. Dejstvo je da svinčeni odpadejo. Litijeve so pa tako drage za količino, ki bi jo rabil, da za to dobiš sigurno nov avto z manjšo porabo. Če je pa to tastar twingo... lahko se igraš, ampak garanteram da ne bo to to, kar imaš v mislih.

Aljaz1980 ::

Ni se mi dal vseh bedarij brat.

Svinčeni aku niso prava stvar za te namene saj so občutljivi na praznenje, ko jih boš spraznal 3-6 bodo fuč.


Najbolj pametni predlog je bil, nabavi si električni skuter, vse ostalo je potrata časa in denarja.

STU-III ::

@sennheiser

Pa kakšnih 400V? Zakaj za vraga bi vgrajeval visokonapetostni motor??? 33 akumulatorjev :))

@GregaG87

:)) In, zakaj potem še ti pišeš bedarije, če se ti ne da tujih bedarij brat?
Line secured.

fikus_ ::

LiFePO imaš tukaj

http://www.ev-power.eu/Winston-40Ah-200...

in še kje.

Z baterije rabiš še BMS, najdeš tudi na tej strani.

Elektromotor od Iskra Letrika npr. 3 fazni AC motor AMT7120 30V, 3,3 kW (pokliči jih, da ti dajo več info). Med motorjem in menjalnikom rabiš prirobnico (iz aluminija).

Poleg tega rabiš še krmilnik (se da tudi dobiti pri njih zraven motorja).

Poleg tega moraš računalnik avtomobila prepričati, da ima avto še vedno bencinski motor, vgraditi moraš vakum črpalko za zavorni ojačevalec, po želji grelec za vodo, da ti pozimi ne bo mrzlo in za odledenitev stekel, . . .

Še kar nekaj zadev je, tako da, če si resen, se obrni na g. Pečjak Andreja.

LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

settler ::

STU-III je izjavil:

@sennheiser

Pa kakšnih 400V? Zakaj za vraga bi vgrajeval visokonapetostni motor??? 33 akumulatorjev :))

@GregaG87

:)) In, zakaj potem še ti pišeš bedarije, če se ti ne da tujih bedarij brat?


Zakaj neki? Zaradi tokov in izgub, tako velike napetosti. Se pa pri tem potem vprašaš glede varnosti tako velike napetosti ;)

STU-III ::

settler je izjavil:

STU-III je izjavil:

@sennheiser

Pa kakšnih 400V? Zakaj za vraga bi vgrajeval visokonapetostni motor??? 33 akumulatorjev :))

@GregaG87

:)) In, zakaj potem še ti pišeš bedarije, če se ti ne da tujih bedarij brat?


Zakaj neki? Zaradi tokov in izgub, tako velike napetosti. Se pa pri tem potem vprašaš glede varnosti tako velike napetosti ;)


To je že res ampak se moraš tudi vprašati, kako boš prevažal 600kg ali koliko so izračunali akumulatorjev. Pa še to bi bilo ravno za doseg napetosti dovolj, kje je še kakšna kapaciteta. Celo premoženje bi zapravil za akumulatorje, ki bi ti avto potisnili do tal. Jaz bi raje dal recimo 36-48V motor in potem zvežeš tri do štiri baterije zaporedno, pa potem za kapaciteto po potrebi še dodajaš več takih paketov vzporedno. Teža bi bila ohoho manjša od tiste, ki bi jo rabil za 400V motor. Poleg manjše teže bi ostalo še več prtljažnega prostora. Sploh pa, ker on rabi le za ubogih 30km in 50km/h, to ni noben problem. Razdalja in hitrost, ki ju zahteva sta zelo majhni.
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: STU-III ()

jest10 ::

Dej no mal pomisli...
Večja napetost-manjši tok-manjša potrebna kapaciteta.
Če zanemariš izgube, potrebuješ za isto moč in enak doseg popolnoma enako baterij pri nizki ali visoki napetosti. Ker pa imaš pri nizki napetosti več izgub, v realnosti potrebuješ več baterij.

mihec87 ::

Vsak bi drugače ja fantaziral z toplo vodo.. na koncu pa navadni svinčen zagonski akumulator ni ustrezen ker bo podlegel po parih izpraznjenjih, ravno tako doda na teži(večja teža=večja poraba,slabši pospeški), manjša napetost-višji tokovi...Preštudirat predelave ki so opisane na internetu ter skupaj potegnit stroške ne pozabi na urejene papirje da je zadeva street legal..

Za info el. inv. voziček z 2x12v(24V) 70Ah z 10km/h naredi slabih 40km(voz 150kg+invalid)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

Okapi ::

100 let so svinčeve akumulatorje uporabljali za pogon električnih avtomobilov (in viličarjev in drugih vozil), in jih marsikje še vedno.

O.

mihec87 ::

Okapi je izjavil:

100 let so svinčeve akumulatorje uporabljali za pogon električnih avtomobilov (in viličarjev in drugih vozil), in jih marsikje še vedno.

O.


Ja, samo ne zagonskih ki jih je op linkal.

sennheiser ::

http://www.evalbum.com/preview.php?vid=...

Pa recmo da bi 3/4 manj rabil investirati. Je to več kot je cena novega avta. Jst sm samo dejstvo povedal, da svinčene so adijo zaradi teže. Viličarji jih imajo ja... ampak tam rabjo težo tako da je vseeno. Bolš teža akumulatorjev kot pa dajanje balasta ne?

Glede voltaže... ok mogoče ne 400, sam definitivno pa odmisli 30V. Za dostojn pogon rabiš recmo 10kW to je tok z 300A+. To se bo grelo za znort. In potem bi takoj rabil vodno hlajene komponente. Se pravi dodatna teža.

Mal si preberte pa boste videli. Sama ideja super, cena je pa takšna kot je.

Splača se samo v primeru da je nekdo eko navdušenec ob polnih hlačah dnara.

STU-III ::

jest10 je izjavil:

Dej no mal pomisli...
Večja napetost-manjši tok-manjša potrebna kapaciteta.
Če zanemariš izgube, potrebuješ za isto moč in enak doseg popolnoma enako baterij pri nizki ali visoki napetosti. Ker pa imaš pri nizki napetosti več izgub, v realnosti potrebuješ več baterij.


Ti tudi malo pomisli, kdo za vraga bo pa vozil skoraj tono baterij s sabo??? Jao... ;((

mihec87 je izjavil:

Vsak bi drugače ja fantaziral z toplo vodo.. na koncu pa navadni svinčen zagonski akumulator ni ustrezen ker bo podlegel po parih izpraznjenjih, ravno tako doda na teži(večja teža=večja poraba,slabši pospeški), manjša napetost-višji tokovi...Preštudirat predelave ki so opisane na internetu ter skupaj potegnit stroške ne pozabi na urejene papirje da je zadeva street legal..

Za info el. inv. voziček z 2x12v(24V) 70Ah z 10km/h naredi slabih 40km(voz 150kg+invalid)



No, potem mu pa ti nabavi lifepo4, brihtnež... ;((

sennheiser je izjavil:

http://www.evalbum.com/preview.php?vid=...

Pa recmo da bi 3/4 manj rabil investirati. Je to več kot je cena novega avta. Jst sm samo dejstvo povedal, da svinčene so adijo zaradi teže. Viličarji jih imajo ja... ampak tam rabjo težo tako da je vseeno. Bolš teža akumulatorjev kot pa dajanje balasta ne?

Glede voltaže... ok mogoče ne 400, sam definitivno pa odmisli 30V. Za dostojn pogon rabiš recmo 10kW to je tok z 300A+. To se bo grelo za znort. In potem bi takoj rabil vodno hlajene komponente. Se pravi dodatna teža.

Mal si preberte pa boste videli. Sama ideja super, cena je pa takšna kot je.

Splača se samo v primeru da je nekdo eko navdušenec ob polnih hlačah dnara.


Nič se ne bo grelo za znort, a misliš, da zastonj delajo take motorje ali kaj? Razmišljaš ravno tako, kot da boš delal kratek stik s priključki akumulatorjev...
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: STU-III ()

jest10 ::

STU-III je izjavil:

jest10 je izjavil:

Dej no mal pomisli...
Večja napetost-manjši tok-manjša potrebna kapaciteta.
Če zanemariš izgube, potrebuješ za isto moč in enak doseg popolnoma enako baterij pri nizki ali visoki napetosti. Ker pa imaš pri nizki napetosti več izgub, v realnosti potrebuješ več baterij.


Ti tudi malo pomisli, kdo za vraga bo pa vozil skoraj tono baterij s sabo??? Jao... ;((



Če nisi opazil.
In btw, ne obstajajo samo 225Ah tovornjakarski akumulatorji, ampak lep nabor od 0,001Ah do 500+Ah. Pač izbereš primerno kombinacijo
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Sončne celice + regulator napetosti

Oddelek: Pomoč in nasveti
334340 (2008) Silici
»

Kapaciteta akumulatorja

Oddelek: Na cesti
144383 (4153) fikus_
»

Napetost novega 12 V svinčevega akumulatorja

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
84593 (4336) energetik
»

akumulator dci1.5 (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5519974 (15232) tireleap
»

Elektromotor 500W - 1000W

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
197707 (7353) jernej63

Več podobnih tem