Forum » Strojna oprema » RayTracing in ostale tehnologije: koliko je to res pomembno za igranje igre?
RayTracing in ostale tehnologije: koliko je to res pomembno za igranje igre?
FireSnake ::
Na ne smetimo sosednje teme:
zelo zanimivva iztočnica.
Moj primer:
Mechwarrior 5 sem najprej igral na RX 580.
Nato sem presedlal na 3090.
V igro sem zmetal vse zaplate, ki jih je bilo mogoče dobiti.
Razlika v igralnosti: nič!
Le eksplozije so bile lepše (tudi na daleč).
Naslednji test: Control. Navijem vse na MAX. RayTracing izgleda super, ko se ustaviš in opazuješ.
CyberPunk: enako! Še posebej, ko gledaš kakšne luže. Ko igraš pa se tega skorajda ne opazi.
Vaše izkušnje na vprašanje: koliko je grafika (in napredek le-te) pomemben za igralnost?
cilj je jasen: real time life like grafika.Izgleda boš zelo dober marketingar za Facebook/Meta ali pa mogoče za Microsoftov AR/VR imperij, kakorkoli ga že bodo poimenovali.
Moje vprašanje je enostavno - kako "life like grafika" izboljša zabavo ob igranju iger? Saj je namen igranja zabava, da? Ali sem kaj spregledal?
Tako kot jaz vidim stvari je "life like grafika" primerna za simulacije (vožnje, letenja, kar pač hočeš), za zabavo pa bolj rabiš interaktivnost in pravo mešanico sodelovanja in tekomvanja, grafika je dokaj nizko na tem seznamu. Poglej npr. kaj dela Nintendo z relativno enostavnim hardverom ...
Sicer pa lahko za tovrstne debate odpremo ločeno temo.
zelo zanimivva iztočnica.
Moj primer:
Mechwarrior 5 sem najprej igral na RX 580.
Nato sem presedlal na 3090.
V igro sem zmetal vse zaplate, ki jih je bilo mogoče dobiti.
Razlika v igralnosti: nič!
Le eksplozije so bile lepše (tudi na daleč).
Naslednji test: Control. Navijem vse na MAX. RayTracing izgleda super, ko se ustaviš in opazuješ.
CyberPunk: enako! Še posebej, ko gledaš kakšne luže. Ko igraš pa se tega skorajda ne opazi.
Vaše izkušnje na vprašanje: koliko je grafika (in napredek le-te) pomemben za igralnost?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Jarno ::
Najbolj igrane PC igre za igralce, ki tudi porabijo precej denarja, so kar dobro optimizirane in je poudarek na igralnosti, domiselni zasnovi, vsebini...
Omenjam: LoL, Dota 2, CS:GO, Minecraft, Diablo 2&3, PoE, Fortnite, Apex Legends, Fifa ####...Mass Effect, Dark Souls, Borderlands, Far Cry...
Če bi pred časom v PC zmetal 2x več denarja, ne bi pri igralni izkušnji svojih priljubljenih iger pridobil praktično ničesar.
Vseeno je za nekatere igranje na kakšnem 4k OLED zaslonu realna opcija, zato npr. RTX 3090 ni odveč.
Omenjam: LoL, Dota 2, CS:GO, Minecraft, Diablo 2&3, PoE, Fortnite, Apex Legends, Fifa ####...Mass Effect, Dark Souls, Borderlands, Far Cry...
Če bi pred časom v PC zmetal 2x več denarja, ne bi pri igralni izkušnji svojih priljubljenih iger pridobil praktično ničesar.
Vseeno je za nekatere igranje na kakšnem 4k OLED zaslonu realna opcija, zato npr. RTX 3090 ni odveč.
#65W!
Wrop ::
Vedno bolj. Premikajoča tarča.
Je pa dobro, da se drži neko razmerje med dobro grafiko in dobro igralnostjo. Zmagajo tiste igre, ki uspejo združiti oboje.
Sicer pa je odvisno od zvrsti igre. Za ene je realnost bolj pomembna za druge manj.
Če smo pa ravno pri RT. Meh, če mene vprašaš. Prevelika cena, ki jo je treba plačati za to kar dobiš. Sploh ker gre pecejšen kos silicija, katerega v velikih primerih sploh ne potrebuješ toliko, oz. bolje bi bilo, da bi tam bila cuda jedra. Nvidia ima sicer dober marketing, ki večino ljudi prepriča, da to nujno rabijo, da brez tega jim ni živeti. Ampak igralci so vedno bolj nezadovoljni zaradi slabo narejenih iger. Nvidia ima sicer bolj malo krivde pri tem, večina krivde gre na razvijalce iger.
So pa mlade glave manj kritične, važno da so v igrah novotarije, čeprav na samo igralnost ne vplivajo veliko ali pa zaradi njih igra morda celo šepa na drugih področjih.
Je pa v dobi interneta dobro, da lahko vsak, ki ima pet minut časa, zmontira video in naredi primerjavo dveh iger iste serije, da prikaže kako so v resnici nazadovali in kako za več denarja, dobiš v resnici precej manj. Tako, da lahko kakšnega mladca celo s časoma natrenirajo, da ni vse zlato, kar se sveti in na svoj ljub hobi ne gleda preveč z rožnatimi očali. Navsezadnje je ljubo firmo samo denarnica na dveh nogah.
Je pa dobro, da se drži neko razmerje med dobro grafiko in dobro igralnostjo. Zmagajo tiste igre, ki uspejo združiti oboje.
Sicer pa je odvisno od zvrsti igre. Za ene je realnost bolj pomembna za druge manj.
Če smo pa ravno pri RT. Meh, če mene vprašaš. Prevelika cena, ki jo je treba plačati za to kar dobiš. Sploh ker gre pecejšen kos silicija, katerega v velikih primerih sploh ne potrebuješ toliko, oz. bolje bi bilo, da bi tam bila cuda jedra. Nvidia ima sicer dober marketing, ki večino ljudi prepriča, da to nujno rabijo, da brez tega jim ni živeti. Ampak igralci so vedno bolj nezadovoljni zaradi slabo narejenih iger. Nvidia ima sicer bolj malo krivde pri tem, večina krivde gre na razvijalce iger.
So pa mlade glave manj kritične, važno da so v igrah novotarije, čeprav na samo igralnost ne vplivajo veliko ali pa zaradi njih igra morda celo šepa na drugih področjih.
Je pa v dobi interneta dobro, da lahko vsak, ki ima pet minut časa, zmontira video in naredi primerjavo dveh iger iste serije, da prikaže kako so v resnici nazadovali in kako za več denarja, dobiš v resnici precej manj. Tako, da lahko kakšnega mladca celo s časoma natrenirajo, da ni vse zlato, kar se sveti in na svoj ljub hobi ne gleda preveč z rožnatimi očali. Navsezadnje je ljubo firmo samo denarnica na dveh nogah.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Najboljša igra (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 19294 (7703) | oo7 |
» | Dead Space 2 (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 11749 (9157) | RejZoR |
» | Izid Crysis 2 prestavljen v leto 2011 (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 17565 (15588) | Key Quest |
» | Ubisoftovi strežniki za DRM že padli (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Avtorsko pravo | 21401 (18965) | Kenpachi |
» | Podrobnosti o ekskluzivnosti Alana Wakea (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 19396 (17735) | PrimozR |