Forum » Igre » Dead Space 2
Dead Space 2
kmetek ::
Jo morda že kdo ima, original namreč? Bi jo kar kupil, kje jo dobiti najceneje?
Dead Space 2 EA Download Manager
kaj to pomeni Download Manager? Neke vrste snameš, dobiš key itd?
Morda kdo ve kje dobiti še malček ceneje?
Dead Space 2 EA Download Manager
kaj to pomeni Download Manager? Neke vrste snameš, dobiš key itd?
Morda kdo ve kje dobiti še malček ceneje?
m0f0x ::
Pa to je isto kot steam skoraj, samo, da ni community-ja.
Prvo dobiš key, greš pod reedem your key in ti odklene špil za download.
Prvo dobiš key, greš pod reedem your key in ti odklene špil za download.
m0f0x ::
Jaz mam Bad Company 2 preko EADM, pa včeraj ravno sem kupil še za bratranca. Vzemi, če ti DVD in papirovje nič ne pomeni. Jaz bi na tvojem mestu, če si ga želiš igrati in kupiti.
Imam pa tudi npr. GTA IV Episodes From Liberty City preko Steama, ker je bila za 10 EUR. Vzameš kje je najceneje.
Imam pa tudi npr. GTA IV Episodes From Liberty City preko Steama, ker je bila za 10 EUR. Vzameš kje je najceneje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0f0x ()
kmetek ::
Zanimivo, da je preko uradne EA strani 60$ lol...tu preko g2playa pa 28EUR, upajmo, da imajo paypal :)
imajo :)
imajo :)
m0f0x ::
Valda, da imajo. Če gledaš eastore.com ali pa eastore.co.uk je cena za Bad Company 2 20$ in 20GBP. Lepa razlika :) Steam pa 50 EUR :D
MajstrZvasi ::
Eno vprašanje za tiste ki igrate igro.
Če imam vklopljen vsync mi locka na 30fps. Če ga dam na off imam nekje 130-250fps pa sem dal vse nastavitve do konca na 1920-1080. Tako da igra je lepo optimizirana. Ampak težava je v tem če nimam vsync vkloplen mi grafična dela na hard in se precej greje posledično ventilator tuli. Zato bi rad recimo v cfg lockal fpsje na 60. Našel sem cfg samo ne te opcije. Če kdo kaj ve bi bil zelo hvaležen sploh pa moja ušesa.
Če imam vklopljen vsync mi locka na 30fps. Če ga dam na off imam nekje 130-250fps pa sem dal vse nastavitve do konca na 1920-1080. Tako da igra je lepo optimizirana. Ampak težava je v tem če nimam vsync vkloplen mi grafična dela na hard in se precej greje posledično ventilator tuli. Zato bi rad recimo v cfg lockal fpsje na 60. Našel sem cfg samo ne te opcije. Če kdo kaj ve bi bil zelo hvaležen sploh pa moja ušesa.
Pjača je kurba kurbe mamo pa rad.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MajstrZvasi ()
valvoline1 ::
30fps? lol. Ponavad locka na frekvenco desktopa,ali pa v menuju za grafičnih nastavitev so opcije za nastavljanje osveževanja. Pa nikoli ne manj kot 50-60fps.
Obstaja programček ki zaklene fps,refreshlock če se ne motim.
Obstaja programček ki zaklene fps,refreshlock če se ne motim.
69charger ::
Že igram,je kar zakon. Mutanti te ganjajo takoj na začetki,fun fun!
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
MajstrZvasi ::
S refreshlockom si nisem znal pomagat. Da se skozi driverje vklopit vsync in locka na 60fps samo se vseno zazna majčken lag zaradi vsynca.
Sem pa našel program ki lepo locka samo fpsje FPS Limiter v0.2.
Sem pa našel program ki lepo locka samo fpsje FPS Limiter v0.2.
Pjača je kurba kurbe mamo pa rad.
wolverine22 ::
Obrnu spil v eni noci...morm rect da zame sta oba spila z obema animiranima filmoma nekaj izjemnga! ZAKON v glavnem
Outsajder ::
wolverine22 je izjavil:
Obrnu spil v eni noci...morm rect da zame sta oba spila z obema animiranima filmoma nekaj izjemnga! ZAKON v glavnem
Imam vprašanje
A tudi če igram new game mode bom dobil tiste nove prototype armorje?
obsorsky ::
Glede lock-a na 30fps. V drajverjih od grafične nastavi Vsync Always On in vklopi AA na kartici. V igri pa izklopi Vsync in pa AA. Dela pri 60fps kot namazan. A ima še kdo problem pri koncu chapterja 6. k si v tisti cerkvi in šibaš to unega norega Stratossa al neki podobnega. Porežem monstrumu vse okončine, vn z rok vrže še tiste male stvorčke in ostane mi torso ki se plazi po tleh in ga je nemogoče ubiti, vrata za naprej se pa tudi ne odprejo prej. Ima še kdo ta problem?
69charger ::
Ne,mene pa ven v vrže pri vratih za tisto array anteno,wtf.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
lonz ::
Ne,mene pa ven v vrže pri vratih za tisto array anteno,wtf.
Citat iz EA foruma: Try buying the damn game!
...arrrrrr, shiver me timbers...
Infinity ::
Če bo še kdo nabavu za EADM lahko kupi kle http://www.keys4.me/dead-space-2-cd-key... 21EUR
def0r ::
Če bo še kdo nabavu za EADM lahko kupi kle http://www.keys4.me/dead-space-2-cd-key... 21EUR
Availability: Out Of Stock
wolverine22 ::
wolverine22 je izjavil:
Obrnu spil v eni noci...morm rect da zame sta oba spila z obema animiranima filmoma nekaj izjemnga! ZAKON v glavnem
Imam vprašanje
A tudi če igram new game mode bom dobil tiste nove prototype armorje?
Saj se potem odklene nova opcija New Game +
Izi ::
Tale igra je pa hudo dobra
Čeprav nisem ljubitelj FPS-jev, sem navdušen. Odlična Sci-Fi zgodba, in celo za vzorec RPG elementov. V igri je denar, prodajaš in kupuješ municijo in počasi nadgrajuješ svojo opremo. Tako vsak zgrešen strel pomeni stran vržen dragoceni denar
Grafika je odlična, svetlobni učinki tudi, čeprav večino časa uporabljamo baterijo na orožju. Zvočni učinki pa so eni najboljših do sedaj slišanih. Surround sistem zvočnikov je tako rekoč obvezen.
Umetna pamet je odlična, sovražniki so raznoliki in vsak uporablja drugačno taktiko. Ker gre za neke vrste mutantov, ki so nastali iz ljudi se tokrat za spremembo streljanje v glavo ne obnese najbolje. Tukaj ciljamo predvsem v okončine. Sovragi so namreč hitri ko hudič in najlažje je, da mu najprej odstreliš nogo, da pade po tleh, to ga precej upočasni. Tudi pri šefih, ki jih v igri kar mrgoli, ne gre drugače, kot da mu najprej ne postreliš vse ude kolikor jih že ima.
Municije je vedno dovolj, če ti jo primanjkuje jo lahko kupiš, je pa problem, da lahko s seboj nosimo samo nekaj šaržerjev naenkrat. Na začetku imamo samo 10 prostorčkov za vso kramo, na koncu pa 25.
Ker se municijo lahko prodaja, denar pa nujno rabiš za nadgradnjo opreme in orožja, to pomeni, da čim več potrošiš municije med bojem, slabše orožje in opremo boš imel. In slabše orožje imaš, več municije rabiš, da kaj ubiješ. Pa si v riti
In ni samo akcija, vključili so tudi kar nekaj zanimivih ugank. Otročje lahkih seveda, ampak vseeno popestrijo igranje.
Ker smo v vesolju, se nekajkrat znajdemo tudi v breztežnostnem okolju, kjer prosto letamo naokoli, včasih pa celo zunaj v brezzračnem prostoru, kjer lahko zaradi posebne zaščitne obleke zdržimo 2 do 3 minute.
Bistvo pa je seveda zgodba, ki vleče od začetka do konca. Če si seveda navdušen nad znanstveno fantastičnimi zgodbami nekje v prihodnosti okrog 24. stoletja. Je direktno nadaljevanje prvega dela, ampak ni nujno, da poznaš zgodbo. V Meni so dodali film, ki razloži zakaj se je šlo v prvem delu do trenutka, ko se začne drugi del. Ta filmček je treba pogledati preden začneš. In ne pretiravajte s težavnostno stopnjo. Igra je precej težka že na normalni stopnji, najtežja pa se odklene šele ko igro obrneš.
Gre za veliko igro, tako po ceni kot po količini. Igro prodajajo pri nas za 42 EUR, in je kar na dveh DVD-jih. Tudi za inštalacijo je treba imeti na voljo nekaj več kot 10 GB prostora.
Zbirateljska izdaja, ki je dražja za 12 EUR pa ima še eno ploščo z muziko iz igre in pa priloženo repliko Plasma Cutterja (orožje iz igre)
Čeprav nisem ljubitelj FPS-jev, sem navdušen. Odlična Sci-Fi zgodba, in celo za vzorec RPG elementov. V igri je denar, prodajaš in kupuješ municijo in počasi nadgrajuješ svojo opremo. Tako vsak zgrešen strel pomeni stran vržen dragoceni denar
Grafika je odlična, svetlobni učinki tudi, čeprav večino časa uporabljamo baterijo na orožju. Zvočni učinki pa so eni najboljših do sedaj slišanih. Surround sistem zvočnikov je tako rekoč obvezen.
Umetna pamet je odlična, sovražniki so raznoliki in vsak uporablja drugačno taktiko. Ker gre za neke vrste mutantov, ki so nastali iz ljudi se tokrat za spremembo streljanje v glavo ne obnese najbolje. Tukaj ciljamo predvsem v okončine. Sovragi so namreč hitri ko hudič in najlažje je, da mu najprej odstreliš nogo, da pade po tleh, to ga precej upočasni. Tudi pri šefih, ki jih v igri kar mrgoli, ne gre drugače, kot da mu najprej ne postreliš vse ude kolikor jih že ima.
Municije je vedno dovolj, če ti jo primanjkuje jo lahko kupiš, je pa problem, da lahko s seboj nosimo samo nekaj šaržerjev naenkrat. Na začetku imamo samo 10 prostorčkov za vso kramo, na koncu pa 25.
Ker se municijo lahko prodaja, denar pa nujno rabiš za nadgradnjo opreme in orožja, to pomeni, da čim več potrošiš municije med bojem, slabše orožje in opremo boš imel. In slabše orožje imaš, več municije rabiš, da kaj ubiješ. Pa si v riti
In ni samo akcija, vključili so tudi kar nekaj zanimivih ugank. Otročje lahkih seveda, ampak vseeno popestrijo igranje.
Ker smo v vesolju, se nekajkrat znajdemo tudi v breztežnostnem okolju, kjer prosto letamo naokoli, včasih pa celo zunaj v brezzračnem prostoru, kjer lahko zaradi posebne zaščitne obleke zdržimo 2 do 3 minute.
Bistvo pa je seveda zgodba, ki vleče od začetka do konca. Če si seveda navdušen nad znanstveno fantastičnimi zgodbami nekje v prihodnosti okrog 24. stoletja. Je direktno nadaljevanje prvega dela, ampak ni nujno, da poznaš zgodbo. V Meni so dodali film, ki razloži zakaj se je šlo v prvem delu do trenutka, ko se začne drugi del. Ta filmček je treba pogledati preden začneš. In ne pretiravajte s težavnostno stopnjo. Igra je precej težka že na normalni stopnji, najtežja pa se odklene šele ko igro obrneš.
Gre za veliko igro, tako po ceni kot po količini. Igro prodajajo pri nas za 42 EUR, in je kar na dveh DVD-jih. Tudi za inštalacijo je treba imeti na voljo nekaj več kot 10 GB prostora.
Zbirateljska izdaja, ki je dražja za 12 EUR pa ima še eno ploščo z muziko iz igre in pa priloženo repliko Plasma Cutterja (orožje iz igre)
hardcore ::
Meni je vsecna igra sam ne razumem pa ene stvari.
Lutam po prostru vse je v razsulu lucke utripajo posasti vdirajo racunalniki ne delujejo avtomati so pokvarjeni.... A zacuda dela naprava kjer kupujes priboljske nadgrajujes, zaboga clovek zna hackat a pri tej nadgradnji orozja pa moras placevat?? Mah se posasti nosijo denarnico pri sebi
Tole me edino gre v nos drugace pa super spil
Lutam po prostru vse je v razsulu lucke utripajo posasti vdirajo racunalniki ne delujejo avtomati so pokvarjeni.... A zacuda dela naprava kjer kupujes priboljske nadgrajujes, zaboga clovek zna hackat a pri tej nadgradnji orozja pa moras placevat?? Mah se posasti nosijo denarnico pri sebi
Tole me edino gre v nos drugace pa super spil
Outsajder ::
Meni je vsecna igra sam ne razumem pa ene stvari.
Lutam po prostru vse je v razsulu lucke utripajo posasti vdirajo racunalniki ne delujejo avtomati so pokvarjeni.... A zacuda dela naprava kjer kupujes priboljske nadgrajujes, zaboga clovek zna hackat a pri tej nadgradnji orozja pa moras placevat?? Mah se posasti nosijo denarnico pri sebi
Tole me edino gre v nos drugace pa super spil
It is game remember?
McGregorSL ::
Če kdo slučajno ve... ali je ta špil bolši od predhodnika (Dead Space 1)?... predvsem me zanima igralnost na PC. Prvi del je bil tok konzolaški, da nisem zdržal niti 20min... ali so kontole kakor se spodobi za FPS ali je spet vse portan s conzol na PC?
tnx
tnx
def0r ::
McGregorSL je izjavil:
Če kdo slučajno ve... ali je ta špil bolši od predhodnika (Dead Space 1)?... predvsem me zanima igralnost na PC. Prvi del je bil tok konzolaški, da nisem zdržal niti 20min... ali so kontole kakor se spodobi za FPS ali je spet vse portan s conzol na PC?
tnx
Ankward kontrola iz prvega dela je bila fixana.
Vse deluje bolj smooth, vec ali manj se mi zdi isto kakor ME1 vs ME2 primerjava, v resnici je ista igra samo so toliko stvari popravili in nekaj malega dodali da je igralnost toliko boljsa od prejsnega dela. Moje mnenje je da se ti ga splaca odigrat.
p0ki ::
pravkar dokončal :) bom vidu ce se mi še da enkrat na oni najtežji kjer imas minimum zdravja in v celi igri samo 3 save game :) ludo
"As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster"
dronyx ::
Sem na 4. stopnji in igra se mi zdi do sedaj razočaranje. Začelo se je še kar, ampak sedaj pa imam čedalje bolj občutek, da igram nek Bioshock in ni več tistega pravega, vesoljskega klavstrofobičnega občutka, kot v enki.
Aphanisis ::
Tudi mene je en del igre razočaral točno ta Bioshock intermezzo, ki se mi je zdel povsem nenamestu. Ampak ne traja dolgo, bodi brez skrbi.
MajstrZvasi ::
Jas sem obrnil včeraj. Špil je hud samo mi je žal da nisem počital power nodov tam nekje pri chapter 12-13. Ker v igri jih ni dovolj da bi si do konca upgrejdal najljubša orožja nekatera orožja so res zakon ko so do konca napedenana. Vrjetno bi bila igra še boljša če bi zastavili da si malo bolj bogi ker bolj proti koncu je res en kup masakra s upočasnevanjem in močnimi orožji si kot rambo.
Pjača je kurba kurbe mamo pa rad.
69charger ::
Heh jaz sem skozi zadnji chapter dobesedno samo tekel,slaba orožja,premalo municije xD.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
dronyx ::
Kot kaže so spremenili tudi način delovanja breztežnosti. Meni je bil tisti iz enke bolj všeč, kot pa tole letenje po zraku v dvojki. Predvsem je bil bolje ustvarjen občutek izgubljenosti v prostoru, ko ne veš več kaj je kje,
Izi ::
Power Nodov je povsem dovolj, da si do konca upgradaš Rig (vpliva na vse oklepe, ki jih najdeš v igri), Stasis in 4 najljubša orožja. In tukaj mislim povsem DO KONCA.
Že kmalu na začetku najdeš recept za izdelabvo Power Nodov in jih potem lahko izdeluješ in kupuješ po mili volji za 10000 za enega. Pametno je počakati še na tisti obleko, ki ti zniža cene in potem lahko nakupiš Power Node po 9000 kreditov za enega.
Okoli 50 Power Nodov najdeš naokoli, večino pa jih moraš kupiti.
Denarja v tej igri ne manjka, meni je na koncu ostalo okoli pol milijona kreditov, čeprav sem redno kupoval Power Node. Je pa res, da sem RPG igralec, ki vtakne nos v vsak kotiček in vso nepotrebno opremo proda.
Opreme in municije je nakoli precej več kot jo rabiš, tudi na najtežjih stopnjah, samo malo moraš pogledati naokoli, čim zaviješ okoli vogala v drugo smer kot ti kaže plava črta za Objective že si dodobra napolniš svoj rukzak z municijo.
Ne smeš pa upgradati vseh orožij po malo, ampak semoraš najprej odločiti za 4, ki so ti najljubša in šele potem začeti nadgradnjo le teh.
Najprej pa moraš do konca nadgraditi svoj Rig. Predvsem zdravje je zelo pomembno, drugače boš proti koncu precej umiral, potem je treba nadgraditi Stasis do konca, na koncu nujno rabiš 4, ki se hitro obnavljajo, in šele ko sta Rig in Stasis nadgrajena in si izbral 4 najljubša orožja se lotiš nadgrajevanja orožij.
Čim bolj proti koncu si bolj je pomembna uporaba Stasisa, s katerim zamrzneš sovražnike. Od trenutka ko si prebodeš svoje oko naprej, pa se dejansko nimaš kaj več ustavljati ampak samo še tečeš do konca in vmes uporabljaš Stasis, sovražnikov nima niti smisla pobijati, dokler ne prideš v Marker in potem čim hitreje sprazniš vso municijo v končnega velikanskega šefa ali karkoli naj bi že tista gmota bila. Vmes pa uporabljaš Stasis za tiste male sovražnike, ki te ves čas napadajo. Tako hitro in učinkovito opraviš tudi na najtežji stopnji.
Tisti sovražnik, ki te na koncu zasleduje sploh ne more umreti, tudi če ga razstreliš se spet sestavi skupaj, zato samo nepotrebno trošiš municijo, ki jo boš rabil za končnega šefa. Stasis je ključ, municija pa je v tej igri dobesedno denar. Čim več boš streljal v igri bolj reven in slabše opremljen boš na koncu
Cela igra do operacije očesa je tako v bistvu samo nabiranje denarja za kupovanje Nodov in iskanje Nodov, da si do konca nadgradiš Rig, Stasis in vsaj eno orožje, čeprav se da vse štiri.
Ko sem malo računal na koncu, sem skozi igro našel in nakupil okoli 150 Power Nodov. Okoli 50 sem jih našel, 100 pa nakupil.
Že kmalu na začetku najdeš recept za izdelabvo Power Nodov in jih potem lahko izdeluješ in kupuješ po mili volji za 10000 za enega. Pametno je počakati še na tisti obleko, ki ti zniža cene in potem lahko nakupiš Power Node po 9000 kreditov za enega.
Okoli 50 Power Nodov najdeš naokoli, večino pa jih moraš kupiti.
Denarja v tej igri ne manjka, meni je na koncu ostalo okoli pol milijona kreditov, čeprav sem redno kupoval Power Node. Je pa res, da sem RPG igralec, ki vtakne nos v vsak kotiček in vso nepotrebno opremo proda.
Opreme in municije je nakoli precej več kot jo rabiš, tudi na najtežjih stopnjah, samo malo moraš pogledati naokoli, čim zaviješ okoli vogala v drugo smer kot ti kaže plava črta za Objective že si dodobra napolniš svoj rukzak z municijo.
Ne smeš pa upgradati vseh orožij po malo, ampak semoraš najprej odločiti za 4, ki so ti najljubša in šele potem začeti nadgradnjo le teh.
Najprej pa moraš do konca nadgraditi svoj Rig. Predvsem zdravje je zelo pomembno, drugače boš proti koncu precej umiral, potem je treba nadgraditi Stasis do konca, na koncu nujno rabiš 4, ki se hitro obnavljajo, in šele ko sta Rig in Stasis nadgrajena in si izbral 4 najljubša orožja se lotiš nadgrajevanja orožij.
Čim bolj proti koncu si bolj je pomembna uporaba Stasisa, s katerim zamrzneš sovražnike. Od trenutka ko si prebodeš svoje oko naprej, pa se dejansko nimaš kaj več ustavljati ampak samo še tečeš do konca in vmes uporabljaš Stasis, sovražnikov nima niti smisla pobijati, dokler ne prideš v Marker in potem čim hitreje sprazniš vso municijo v končnega velikanskega šefa ali karkoli naj bi že tista gmota bila. Vmes pa uporabljaš Stasis za tiste male sovražnike, ki te ves čas napadajo. Tako hitro in učinkovito opraviš tudi na najtežji stopnji.
Tisti sovražnik, ki te na koncu zasleduje sploh ne more umreti, tudi če ga razstreliš se spet sestavi skupaj, zato samo nepotrebno trošiš municijo, ki jo boš rabil za končnega šefa. Stasis je ključ, municija pa je v tej igri dobesedno denar. Čim več boš streljal v igri bolj reven in slabše opremljen boš na koncu
Cela igra do operacije očesa je tako v bistvu samo nabiranje denarja za kupovanje Nodov in iskanje Nodov, da si do konca nadgradiš Rig, Stasis in vsaj eno orožje, čeprav se da vse štiri.
Ko sem malo računal na koncu, sem skozi igro našel in nakupil okoli 150 Power Nodov. Okoli 50 sem jih našel, 100 pa nakupil.
dronyx ::
Jaz sem zadnjič šel drugič preigrat na hard DS1 in igra postane žal prelahka, saj so nadgrajena orožja premočna in ni več nekega izziva. Osebno bi Dead Space najraje igral samo z dvema orožjema (pulse in rezalnik, ki ga dobiš najprej). Puls je v DS2 še bolj nevaren, ker secondary meče bombe, namesto strelja nekam v zrak, tako da se enostavno odkrižaš male zalege. Skratka, igra tipa DS je zabavna in izziv samo, če je streliva malo in orožja nismo premočna. To je dokazal že Resident Evil 4.
ABX ::
McGregorSL je izjavil:
Če kdo slučajno ve... ali je ta špil bolši od predhodnika (Dead Space 1)?... predvsem me zanima igralnost na PC. Prvi del je bil tok konzolaški, da nisem zdržal niti 20min... ali so kontole kakor se spodobi za FPS ali je spet vse portan s conzol na PC?
tnx
Občutno boljše, tudi jaz DS1 sem nehal igrat po 10minutah zaradi kontrol.
Edino FOV je obupen, ampak to je kao zaradi vzdušja.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Izi ::
Igra tipa DS je zabavna in izziv samo, če je streliva malo in orožja nismo premočna. To je dokazal že Resident Evil 4.
Ne posplošuj.
Vsak ima različne težavnostne želje, zato pa so skoraj v vsaki igri 3 ali 4 težavnostne stopnje. Nekaj novejših iger, ki omogočajo spremljanje igralčevih nastavitev in dosežkov je pokazalo, da večina igra na prvih dveh najlažjih stopnjah.
Večina igra igre zaradi zabave in če igralec umre 3-krat zapored v nekaj minutah je velika verjetnost, da bo igralec opsoval izdelovalca in založnika igre in le to besno izbrisal iz računalnika. Tega si izdelovalci ne morejo privoščiti. Tistih nekaj zanesenjakov in mazohistov, ki igrajo na Nightmare stopnjah je tako malo, da jih ni treba niti upoštevati. Pa še ti so večinoma ukradli igro in se potem najbolj razburjajo, da je prelahka.
Druga stvar pa so konzole, kjer je že zaradi načina upravljanja igre s tisto okorno ploščico vse skupaj vsaj še enkrat težje kot s tipkovnico in miško. Igranje na konzoli na najlažji stopnji je ekvivalentno igranju na računalniku na Hard stopnji.
Dostikrat so celo izdelovalci že priznali, da pri predelavi iz konzole premaknejo vse težavnosti za eno stopnjo navzgor, tako da Hard iz konzole postane potem Normal na PC-ju, ampak kot kaže niti to ni dovolj. Tipkovnica in miška sta tako superiorna igralna vmesnika, da bi dejansko morali povišati težavnostno stopnjo na PC-ju kar za 2 stopnji, da bi dosegli približno enako težavnost.
Potem pa je treba vzeti v obzir, da so igralci računalniških iger v povprečju iz leta v leto starejši. Danes marsikateri 60-letnik redno igra novejše igre. Njihovi refleksi so hudo počasnejši od najstniških, in se vse dogaja prehitro, miselni orehi, kjer se najstniki obvezno zatikajo in jim pregorevajo možgani, pa so za starejše hudo prelahki. Težko je zadovoljiti vse.
Ti bom razkril eno življensko modrost, ki je tudi povezana s težavnostjo iger.
Čas v našem vesolju je zelo relativna zadeva. Mladi živijo v močno upočasnjenem svetu, vse se dogaja v slow motion načinu in tudi igre na najvišji težavnostni stopnji so zanje močno upočasnjene in zato prelahke in mladi se zato tudi dostikrat dolgočasijo. Iz leta v leto pa se čas pospešuje in ko se bližaš penziji čas okoli tebe leti z warp hitrostjo, vse se dogaja tako hitro, da komajda dojemaš in igra na najlažji stopnji leti super hitro in komajda slediš sovražnikom na zaslonu, stari ljudje zato tudi ne vedo kaj je dolgčas.
Čez 10 let boš tukaj zagotovo komentiral kako so streljaške igre že na Normalni stopnji hitre in težke ko hudič
Izi ::
je sploh teorije za DS3?
Dead Space 3 so začeli razvijati že pred nekaj meseci. Če bi bil uspeh DS 2 slab bi razvoj ustavili, sedaj po velikanskem uspehu DS2 pa jo bodo seveda razvijali naprej, seveda bo trajalo minimalno kakšne 3 leta, preden jo bomo igrali
DS2 je neprimerljivo boljša od DS1, in zna biti, da celo ena najboljši streljačin sploh do sedaj.
Razni Crysisi in podobno dolgočasne zadeve se skrijejo. Dead Space franšiza se sedaj bori za prestol s težkokategorniki kot na primer Half-Life.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
def0r ::
Izi, Crysis in Dead space ne mores ravno primerjat:P 2 razlicna stila shooterjev in tudi atmosfere.
Jaz imam raje covert like shooterje kjer lahko delas kar hoces in jih pobijes kakorkoli hoces.
P.S. Tudi boxanje kur 500m stran tudi ni bilo tako nezabavno.
Jaz imam raje covert like shooterje kjer lahko delas kar hoces in jih pobijes kakorkoli hoces.
P.S. Tudi boxanje kur 500m stran tudi ni bilo tako nezabavno.
dronyx ::
@Izi: od kje tebi ideja, da so igre na konzolah še enkrat težje? Ali imaš doma konzolo? jaz imam Xbox 360 in nimam občutka, da bi bile igre kaj težje, pa sem preigral nekatere naslove na obeh sistemih. Igre na konzoli so pač prirejene upravljanju z gamepadom.Morda pa res izgleda težje, če prvič sedeš za konzolo. Tak sem imel tudi jaz občutek, ki pa vara.
ABX ::
Vmesnik grozno vpliva na težavno stopnjo. Ne pravim da je pad slabši ali boljši, ker je odvisno od igre.
Ampak predstavi si vožnjo z avti, tisti ki uporablja kvaliteten volan niti približno ne igra na isti stopnji ko nekdo ki uporablja tipkovnico / pad.
Ampak predstavi si vožnjo z avti, tisti ki uporablja kvaliteten volan niti približno ne igra na isti stopnji ko nekdo ki uporablja tipkovnico / pad.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
dronyx ::
@ABX: Igre tipa Dead Space, Resident Evil 5, GTA ali Alan Wake so ustvarjene za gamepad. Dokler nisem imel konzole sem pa tudi jaz mislil, da se z gamepadom ne da nič igrat.
ABX ::
Ti dam primer GTA.
Jaz jo igram z pad-om ko vozin, ter tipkovnica (v resnici Logitech G13) + miška ko hodim okoli.
To je prednost PC-ja, izbereš vmesnik ki ti paše, kadar ti paše. Win win situacija.
Dead Space ter RE pa nima smisla z padom, sem poskusil za foro, vendar je tipkovnica + miška bistveno boljši vmesnik.
Jaz jo igram z pad-om ko vozin, ter tipkovnica (v resnici Logitech G13) + miška ko hodim okoli.
To je prednost PC-ja, izbereš vmesnik ki ti paše, kadar ti paše. Win win situacija.
Dead Space ter RE pa nima smisla z padom, sem poskusil za foro, vendar je tipkovnica + miška bistveno boljši vmesnik.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
MajstrZvasi ::
IZI nevem kako si ti igral ampak meni niti približno ni uspelo nabrati dovolj nodov. Res pa je da sem kar precej denarja zmetal za municijo obleke in vsa orožja ki sem jih kupil.
Pjača je kurba kurbe mamo pa rad.
Saladin ::
ABS ima v vsem tukaj čisto prav.
Pravkar igram tole zadevo in stalno klejem konzole, za katere je bila igra narejena. Vmesnik je obupno okoren in ti preprečuje da se vživiš v glavni lik (kar je osnova vsakega horrorja). Namesto obćutka "jaz sem tam" moram stalno gledat v hrbet tipu ki mu moram dajati komande kot robotu.
A mi lahko kdo pove, kaj z z konzolami in tretjeosebnim pogledom? Mislim, WTF? Kot da se gre za nek fetiš za obćudovanje oblek, ki jih nosiš.
Pa ne da klejem konzole vse po vrsti. Fallout 3+, Bioshock in GTA serije oz. njihovi vmesniki in igralnost so bili kul - ampak vsakič ko vidim kako tretjeosebno zadevo obstaja 90% verjetnost, da bo zadeva za PC crap ali vsaj znatno poslabšana zgolj na temelju tega.
Pravkar igram tole zadevo in stalno klejem konzole, za katere je bila igra narejena. Vmesnik je obupno okoren in ti preprečuje da se vživiš v glavni lik (kar je osnova vsakega horrorja). Namesto obćutka "jaz sem tam" moram stalno gledat v hrbet tipu ki mu moram dajati komande kot robotu.
A mi lahko kdo pove, kaj z z konzolami in tretjeosebnim pogledom? Mislim, WTF? Kot da se gre za nek fetiš za obćudovanje oblek, ki jih nosiš.
Pa ne da klejem konzole vse po vrsti. Fallout 3+, Bioshock in GTA serije oz. njihovi vmesniki in igralnost so bili kul - ampak vsakič ko vidim kako tretjeosebno zadevo obstaja 90% verjetnost, da bo zadeva za PC crap ali vsaj znatno poslabšana zgolj na temelju tega.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Ales320 ::
Te smem nekaj vprašat? A ostale igre, recimo v FPS pa lik upravljaš z mislimi al kako? Ne vem kako bi drugače igral kot da daješ ukaze liku, ki ga upravljaš. Ali pa te ne razumem kaj hočeš povedat.
Saladin ::
Precej lažje in naravneje se je vživet v FPS, (ko pač gledaš z očmi lika, ki ga upravljaš) kot pa v tretjeosebni, kjer ti je stalno nekdo pred nosom, ki naj bi ga upravljal, ki naj bi bil ti.
In ta imerzija (ko se lahko poistovetiš z likom, ki ga igraš) je kritičnega pomena pri horrorju.
Morda je to razlog - morda se ljudje nočejo preveč poistovetit z likom, ki lahko dela izjemno grozne stvari oz. če bi se ne bi take "evil" odločitve v igrah delali tako zlahka. Govorim na splošno - v DS2 dosedaj še nisem videl kakih večjih moralnih dilem.
In ta imerzija (ko se lahko poistovetiš z likom, ki ga igraš) je kritičnega pomena pri horrorju.
Morda je to razlog - morda se ljudje nočejo preveč poistovetit z likom, ki lahko dela izjemno grozne stvari oz. če bi se ne bi take "evil" odločitve v igrah delali tako zlahka. Govorim na splošno - v DS2 dosedaj še nisem videl kakih večjih moralnih dilem.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
logit ::
Saladin mene je ta "pogled čez desno rame" motil samo kakšno uro igranja, potem sem se kar vživel in pozabil na vse skupaj. Se mi zdi "unique look" za Dead Space franšizo.
Sedaj ne vem ali si se pravkar lotil špila ali si že preigral prvi del?
Sedaj ne vem ali si se pravkar lotil špila ali si že preigral prvi del?
Saladin ::
Enke nisem probal, sedaj igram dvojko. Grafika, zgodba in "feeling" so super - le ta okoren vmesnik me moti (hočem se boriti z monsterji - ne z vmesnikom).
Pa jeba z posameznimi sobami, ko ti izginejo stvari (sulice, rezila, npr.) ki si jih prinesel iz prejšnje sobe. Poleg tega da ti to municijo poberejo (ki jo je že tako malo), se obenem gredo respawnanja monsterjev v že obdelanih sobah (če hočem iti po predmete, ki jih prej nisem mogel pobrati).
Pa jeba z posameznimi sobami, ko ti izginejo stvari (sulice, rezila, npr.) ki si jih prinesel iz prejšnje sobe. Poleg tega da ti to municijo poberejo (ki jo je že tako malo), se obenem gredo respawnanja monsterjev v že obdelanih sobah (če hočem iti po predmete, ki jih prej nisem mogel pobrati).
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
dronyx ::
Dead Space mislim da sploh nima respawna sovražnikov, vsaj jaz nisem tega zasledil. V enki je bilo sicer precej backtrackinga po že preigranih nivojih, medtem ko je v dvojki tudi tega zelo malo.
Saladin ::
Dead Space mislim da sploh nima respawna sovražnikov, vsaj jaz nisem tega zasledil. V enki je bilo sicer precej backtrackinga po že preigranih nivojih, medtem ko je v dvojki tudi tega zelo malo.
Bactracking ni nujen, ampak včasih grem nazaj po kako municijo alu upgrade point in vidi ga - soba polna monsterjev. Ampak OK - saj do neke mere je smiselno. Igra je na splošno resnično dobra in bi jo dal v podoben rang kot Silent Hill 2. Obe igri imajo fenomenalno vzdušje in zgodbo, ampak jih mučijo štoraste kontrole (in tretjeosebni pogled). Nedopustno pa je igranje z že tako minimalno municijo (sem enkrat napolnil cel lift z 10 dobrimi sulicami za TK iz prejšnjega levela, pa mi potem to vse izgine iz lifta in iz rok v prehodu v naslednjo sobo).
AMpak OK - če že delam to primerjavo moram priznati, da so kontrole tukaj boljše od SH2. Ampak vse pripombe direktno padajo iz vidika konzol.
Edit: In vsaka čast igri za jajca, da pokažejo tudi kaj se je zgodilo z otroci in dojenčki poleg večine odraslih na tem planetu.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Saladin ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dead Space 3 (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 11155 (2349) | oo7 |
» | Dead Space (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 6596 (1887) | Machete |
» | Origin (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 27037 (10368) | mailer |
» | Menjava iger (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 26588 (14341) | ZiedRieke |
» | Bioshock 2Oddelek: Igre | 3812 (1724) | dronyx |