Forum » Na cesti » Avstrijec zmagal na sodišču proti VW prodajalcu: 'Obljubljali so doseg 230 km, v realnosti je pol manjši'
Avstrijec zmagal na sodišču proti VW prodajalcu: 'Obljubljali so doseg 230 km, v realnosti je pol manjši'
Ahim ::
Torej... napišemo tablo (aka deadpool board), kdaj bo 30% električnih avtomobilov? V Sloveniji.
Od tega smo še tako daleč da je brez veze napovedovat. Morda bi se lahko igrali kdaj bo 30% novo prodanih električnih. Potem bo pa trajalo še 10 let, da se to odrazi na vseh avtih na cesti.
Tako da ti problemi, ki jih iščete, res niso problemi.
Mislim, da bodo "bonboncki" za elektricna vozila zelo kmalu priceli kopneti (trosarine na prevozene kilometre, seveda tudi za elektriko iz lastne elektrarne, drazja elektrika zaradi visje omreznine, visjega povprasevanja in drazje proizvodnje, konec subvencij pri nakupih in olajsav pri registraciji itd.), kar bo anuliralo pocenitve elektricnih vozil zaradi se bolj masovne proizvodnje. Ja, tudi nafta bo najbrz sla gor, ker je omejena dobrina (po drugi strani bo pa z vec EVji povprasevanje po njej padlo, kar bo nizalo ceno, in na neki tocki bodo tudi veljaki v haljah zadovoljni, da se od nekje curlja denar tudi ce ga je manj, ker elektrike pac ne morejo izvazati s tankerji).
Brez skrbi, drzave se ne bodo nikoli odpovedale viru prihodka, na katerega so se navadile (edino kaka revolucija kaj radikalno spremeni, ampak te so zdaj nepopularne ).
Pithlit ::
Pa kljub temu, ko sem še živel v Lj, sem rabil s kolesom toliko časa do službe kot z avtom. V slabe vremenu, pa sem rabil toliko časa peš. Da sej vem, avto je lagodno, sploh če lahko parkiraš pred vhodom v pisarno.
Od kdaj je pa kolo javni prevoz ?!?!?!?!
Živel si blizu službe, zdaj si blizu postaje, in vsiljuješ neko tako situacijo še ostalim. Tvoja situacija drugim nič ne pomaga...
Ker po Statičnem uradu, je povprečni vozač oddaljen od službe max 6 km.
Oziroma statični urad pravi da na delovni dan napravite vozači do službe in nazaj 12 km. Ampak sej vem, vsi vozači imate robne pogoje, zakaj ste izvzeti… in vas ne smejo metat kot vse povprečne luzer vozače s temi 12 km.
Zato pa imate tudi filozofske pristope da rabite EV z dosegom vsaj 600km, ker zagotovo statistika ne vključuje, da imate v avtu še za 10kW avdijo bum boxov, da se zna ko je glavni.
Jaz imam do šihta 19km. Na mesec za šiht naredim minimalno 1500km. Z javnim prevozom do šihta rabim več kot 1 uro. Z enim (ne)pomembnim detajlom: ni variante da pridem tja do začetka šihta. A je to legit izjema? Mi dovoliš da grem z lastnim avtom?
Life is as complicated as we make it...
Mr.B ::
Mas prov 19km x2 x 20 je 1500km sedi sut.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
DostMam ::
Ker po Statičnem uradu, je povprečni vozač oddaljen od službe max 6 km.
Spet zlorabimo statistiko. Isti statistični urad pravi, da povprečen Slovenec naredi 15.000 km letno. To je mera za izračun potrebne energije in števila polnilnic, ne pa "povprečni vozač".
Spet zlorabimo statistiko. Isti statistični urad pravi, da povprečen Slovenec naredi 15.000 km letno. To je mera za izračun potrebne energije in števila polnilnic, ne pa "povprečni vozač".
Mr.B ::
Ker po Statičnem uradu, je povprečni vozač oddaljen od službe max 6 km.
Spet zlorabimo statistiko. Isti statistični urad pravi, da povprečen Slovenec naredi 15.000 km letno. To je mera za izračun potrebne energije in števila polnilnic, ne pa "povprečni vozač".
Razumemo, verjetno nisi niti prebral kaj je napisal statistični urad, zato si tako na prst merodajno v glavi zračunal… 15.000 km letno. Verjetno tako kot 1.500km mesečno od Pithlit. Vprašanje kje vse še tako počez streljate, samo da tam globoko spodaj najdete vzrok, ne pritiskati na državo da vzpostavi javni prevoz.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Pithlit ::
Mas prov 19km x2 x 20 je 1500km sedi sut.
Vem, težko razumet da ni vse tko enostavno kot si nekateri tukaj predstavljate. In ravno to vam ostali hočemo povedat, pa ste narjeni po liniji najmanjšega odpora.
Ta mesec jih bo okoli 1800. Go figure that one out.
*edit* se opravičujem. 1968km. Če ne pride kaj nepredvidenega vmes (pol jih je lahko več, ali pa manj).
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
Mr.B ::
Mas prov 19km x2 x 20 je 1500km sedi sut.
Vem, težko razumet da ni vse tko enostavno kot si nekateri tukaj predstavljate. In ravno to vam ostali hočemo povedat, pa ste narjeni po liniji najmanjšega odpora.
Ta mesec jih bo okoli 1800. Go figure that one out.
*edit* se opravičujem. 1968km. Če ne pride kaj nepredvidenega vmes (pol jih je lahko več, ali pa manj).
Pa sej pravim, oglašali se bodo izjeme, z robnimi pogoji. To sem napisal prvič ko sem linkal statistični urad. Počakaj, da se začno uglčašat tisti ki se vozijo iz Maribora ali Primorske v Ljubljano, pa verjetno še kak iz Murske sobote...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
TheBlueOne ::
Pa sej pravim, oglašali se bodo izjeme, z robnimi pogoji. To sem napisal prvič ko sem linkal statistični urad. Počakaj, da se začno uglčašat tisti ki se vozijo iz Maribora ali Primorske v Ljubljano, pa verjetno še kak iz Murske sobote...
Meni pa se zdi, da je izjema bolj tisti, ki se ves cas vozi povprecno kilometrino, mu avto vedno stoji doma itn.
ytodf ::
Dajte številke na plano, ne samo nekih izredno nekakovostnih nebuloz o izjemah butat.
Jaz imam manj kot 10 metrov (!) do službe, pa vseeno letno opravim kakšne 10000 km po Alpe-Adria regiji.
Jaz imam manj kot 10 metrov (!) do službe, pa vseeno letno opravim kakšne 10000 km po Alpe-Adria regiji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ytodf ()
Mato989 ::
Mas prov 19km x2 x 20 je 1500km sedi sut.
Vem, težko razumet da ni vse tko enostavno kot si nekateri tukaj predstavljate. In ravno to vam ostali hočemo povedat, pa ste narjeni po liniji najmanjšega odpora.
Ta mesec jih bo okoli 1800. Go figure that one out.
*edit* se opravičujem. 1968km. Če ne pride kaj nepredvidenega vmes (pol jih je lahko več, ali pa manj).
Pa sej pravim, oglašali se bodo izjeme, z robnimi pogoji. To sem napisal prvič ko sem linkal statistični urad. Počakaj, da se začno uglčašat tisti ki se vozijo iz Maribora ali Primorske v Ljubljano, pa verjetno še kak iz Murske sobote...
Ljudje nismo statistični urad in statistika ampak posamezna živa bitja... in razlogov zakaj nekaj ni dobro je vrsto (kot tudi zakaj je)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
TheBlueOne ::
Jaz ce gledam prejsnji teden sem imel cez palec
Pon 2x 20km
Tor 2x 20km + 2x 60km (Meja za e-Golf, ce ni premalo)
Sre 2x 20km
Cet 2x 20km
Pet 2x 20km + 1x 350km (Meja za dober EV)
Sob 0km
Ned 2x10km + 1x 350km (Meja za dober EV)
To pa seveda dalec ni vedno tako. Pride kdaj se dosti vec razlik, tak je nekje povprecen teden, ko samo gres kdaj do familije. V primeru dopustov, izletov torej vecina poletja, so razlike veckratnik, avto pa dosti stoji po planinah.
Pon 2x 20km
Tor 2x 20km + 2x 60km (Meja za e-Golf, ce ni premalo)
Sre 2x 20km
Cet 2x 20km
Pet 2x 20km + 1x 350km (Meja za dober EV)
Sob 0km
Ned 2x10km + 1x 350km (Meja za dober EV)
To pa seveda dalec ni vedno tako. Pride kdaj se dosti vec razlik, tak je nekje povprecen teden, ko samo gres kdaj do familije. V primeru dopustov, izletov torej vecina poletja, so razlike veckratnik, avto pa dosti stoji po planinah.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Pithlit ::
Pa sej pravim, oglašali se bodo izjeme, z robnimi pogoji. To sem napisal prvič ko sem linkal statistični urad. Počakaj, da se začno uglčašat tisti ki se vozijo iz Maribora ali Primorske v Ljubljano, pa verjetno še kak iz Murske sobote...
Jaz pa ti pravim da tistih tvojih "6km do službe" pove točno nič o realnosti situacije. Mimogrede, do postajališča imam 100m. Pa je kljub temu javni promet popolnoma neuporaben.
A sem legit izjema? Lahko obržim svoj avto za na šiht? Mi dovoliš? Ker baje, po tvoje (pa še po čigavo) se moram drugače znajt. A ti povem da grem občasno celo z biciklom?
Hec je v temu da znate nekateri kar hitro projecirat kar na vse okoli sebe. Brez da bi imeli najmanjši pojem o situaciji sogovornika (še manj pa o vseh tistih ki ve debato niso vključeni, pa vehementno zatrjujete da jim vaš pogled na svet odgovarja).
Da ne bo pomote. Marsikak dopust/izlet/whatever... opravim z javnim prevozom (v kombinaciji z avtomobilom - jebiga, vlak je pa le daleč). Ne zato ker se splača, ampak zato ker je komot in bolj čist. Ampak že če imam enega sopotnika računica javnega prevoza pade. Že trole po Ljubljani se marsikdaj ekonomsko ne splačajo (če moram do cilja zamenjat 3 trole in porabim najmanj še enkrat tolk časa kot bi ga z avtom.
Life is as complicated as we make it...
Gregor P ::
Pa saj na koliko km je običajno redni servis vaših vozil? Na 15k, na 30k? In do tega servisa prode običajno vsaj 1x letno najbrž?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
tikitoki ::
Torej... napišemo tablo (aka deadpool board), kdaj bo 30% električnih avtomobilov? V Sloveniji.
Od tega smo še tako daleč da je brez veze napovedovat. Morda bi se lahko igrali kdaj bo 30% novo prodanih električnih. Potem bo pa trajalo še 10 let, da se to odrazi na vseh avtih na cesti.
Tako da ti problemi, ki jih iščete, res niso problemi.
Mislim, da bodo "bonboncki" za elektricna vozila zelo kmalu priceli kopneti (trosarine na prevozene kilometre, seveda tudi za elektriko iz lastne elektrarne, drazja elektrika zaradi visje omreznine, visjega povprasevanja in drazje proizvodnje, konec subvencij pri nakupih in olajsav pri registraciji itd.), kar bo anuliralo pocenitve elektricnih vozil zaradi se bolj masovne proizvodnje. Ja, tudi nafta bo najbrz sla gor, ker je omejena dobrina (po drugi strani bo pa z vec EVji povprasevanje po njej padlo, kar bo nizalo ceno, in na neki tocki bodo tudi veljaki v haljah zadovoljni, da se od nekje curlja denar tudi ce ga je manj, ker elektrike pac ne morejo izvazati s tankerji).
Brez skrbi, drzave se ne bodo nikoli odpovedale viru prihodka, na katerega so se navadile (edino kaka revolucija kaj radikalno spremeni, ampak te so zdaj nepopularne ).
Bodo ceste naredile revolucijo in se zacele same popravljati? Al pa bodo studentje strajkali in zahtevali brezplacno leto dela na vzdrzrvanj8u cest? Lahko pa gremo na sistem drzav, kjer trosarine ni in peljes potemu primernih cestah, velikokrat kolovozu do doma. Ce uporabljas, placaj.
Pithlit ::
Brez skrbi, vožnja z EV pod črto ne bo nič cenejša od vožnje z ICE. To je, upam, jasno vsem. Kvečjemu bo dražja. Če drugega ne bo prej ko slej treba indukcijske ceste narest. Kabli so zgodovina. No, bodo, čez 10 do 20 let. Glih takrat enkrat ko bo vtičnica na vsakem voglu. In to una, 'hitra', 15kw. Al pa, according to a special someone, kar 150kw. 6min za 100km.
Life is as complicated as we make it...
Mr.B ::
No kot sem rekel, ne verjamemo nobenemu, razen lastni resnici.
Do takrat pa podatki očitno kažejo, da večina Slovencev ne rabi avta, ampak delujoči javni prevoz in možnost najema avta, ko le tega rabi.
Pustimo še stroške avta, še dobro da večina kupuje rabljene avte.
Do takrat pa podatki očitno kažejo, da večina Slovencev ne rabi avta, ampak delujoči javni prevoz in možnost najema avta, ko le tega rabi.
Pustimo še stroške avta, še dobro da večina kupuje rabljene avte.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
49106 ::
Venezuela, here we come.
Žalostno, da si avta ne more privoščiti nekdo, ki se preseli v Slovenijo in nato severneje.
Žalostno, da si avta ne more privoščiti nekdo, ki se preseli v Slovenijo in nato severneje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
Mr.B ::
Venezuela, here we come.
Žalostno, da si avta ne more privoščiti nekdo, ki se preseli v Slovenijo in nato severneje.
Maš porv Yes KAREN.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
TheBlueOne ::
49106 ::
Pusti Mr. Bumbarja. Že celo življenje je revež, ki je prisiljen na javni prevoz ali pa Pes Hondo, zato bi lastne frustracije prezrcalil na vse. Sociopat pač.
feryz ::
Jaz mu pa dam prav. Z avtobusom ali vlakom, sem se peljal nazadnje enkrat v devetdesetih. Kar naj še najprej vozijo. Nikoli ne vem, kdaj se bom spet, pa je prav da so takrat pri roki.
Mr.B ::
Pusti Mr. Bumbarja. Že celo življenje je revež, ki je prisiljen na javni prevoz ali pa Pes Hondo, zato bi lastne frustracije prezrcalil na vse. Sociopat pač.
Tvoj prispevek je kot vedno na pričakovanem nivoju.
PS : Kaj so te vrgli še iz ene teme.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
rejven ::
V slo je avto nuja, razen morda nekaj Ljubljančanov lahko shandla z avant to go+ taxi+najem+javni+kolo, kar je morda celo ceneje kot lastništvo avta. Ampak tema ni tukaj cena, ampak doseg EV-jev, ki je bogi, oz da rečem drugače, potrebno je dost prilagaja.
Sam mam do šihta 6km, javni promet je bogi(redko), kolo gre v lepem (ali el skiro), ni pa užitek se vozit po magistrali, kjer so hitrosti tudi 100+ (cca 1.5km). Se pravi avto je nuja, in ja tud EV bi zmogel to BP. Samo potem nardim pa za vikend recmo tudi do 800 (zdej ko je korona manj, ker ne hodim tolk v tujino), kaj naj zdej? Stojim na pumpi vsake 200km po 3/4ure, da se nafila na "80%". V lanskem letu, sem zarad korone bil v "bližini" slo, in sem med vikendi (ali podaljšanimi) bil 2x na Dunaju, Budimpešti, Munchen/Salzburg, Milan, Rim, Benetke pa sigurno še kaj poleg morja v cro. Tudi kolesa kdaj vzamem s sabo, zdej naj mi pa en pove kakp bi to zgledal z ev-jem??? Rešitev zame je al većji realen domet ali zanesljivo hitro polnjenje (5min za min 200 km realnega).
Naredi sem tud kar nekaj izletov in voženj z vlakom (tamali obožuje), in ja vlak je bomba, če je časovno vsaj malo primerjiv.
Sam mam do šihta 6km, javni promet je bogi(redko), kolo gre v lepem (ali el skiro), ni pa užitek se vozit po magistrali, kjer so hitrosti tudi 100+ (cca 1.5km). Se pravi avto je nuja, in ja tud EV bi zmogel to BP. Samo potem nardim pa za vikend recmo tudi do 800 (zdej ko je korona manj, ker ne hodim tolk v tujino), kaj naj zdej? Stojim na pumpi vsake 200km po 3/4ure, da se nafila na "80%". V lanskem letu, sem zarad korone bil v "bližini" slo, in sem med vikendi (ali podaljšanimi) bil 2x na Dunaju, Budimpešti, Munchen/Salzburg, Milan, Rim, Benetke pa sigurno še kaj poleg morja v cro. Tudi kolesa kdaj vzamem s sabo, zdej naj mi pa en pove kakp bi to zgledal z ev-jem??? Rešitev zame je al većji realen domet ali zanesljivo hitro polnjenje (5min za min 200 km realnega).
Naredi sem tud kar nekaj izletov in voženj z vlakom (tamali obožuje), in ja vlak je bomba, če je časovno vsaj malo primerjiv.
49106 ::
Domet je resda bolj bogi, ampak se mi zdi večji problem EV to, da je domet z vsakim polnjenjem manjši. Pozimi greš pa spat s polnim, zbudiš se pa z napol praznim rezervoarjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
DostMam ::
Ker po Statičnem uradu, je povprečni vozač oddaljen od službe max 6 km.
Spet zlorabimo statistiko. Isti statistični urad pravi, da povprečen Slovenec naredi 15.000 km letno. To je mera za izračun potrebne energije in števila polnilnic, ne pa "povprečni vozač".
Razumemo, verjetno nisi niti prebral kaj je napisal statistični urad, zato si tako na prst merodajno v glavi zračunal… 15.000 km letno. Verjetno tako kot 1.500km mesečno od Pithlit. Vprašanje kje vse še tako počez streljate, samo da tam globoko spodaj najdete vzrok, ne pritiskati na državo da vzpostavi javni prevoz.
In kdo med nami je prvi in bolj zlorabil statistiko? Midva s Pithlit sva zelo blizu v statistiki in neki povprečni realnosti. Vi pa tistih 6 km pojdite razložiti vsako jutro čakajočim v kolonah pri Brezovici, Grosupljem in Lukovici. Recite jim, naj potrpijo, ker jim je avto zaradi statistične napake izklopil ogrevanje. Pa izračun za tistih 6 km jim pokažite.
Mr.B ::
Ker po Statičnem uradu, je povprečni vozač oddaljen od službe max 6 km.
Spet zlorabimo statistiko. Isti statistični urad pravi, da povprečen Slovenec naredi 15.000 km letno. To je mera za izračun potrebne energije in števila polnilnic, ne pa "povprečni vozač".
Razumemo, verjetno nisi niti prebral kaj je napisal statistični urad, zato si tako na prst merodajno v glavi zračunal… 15.000 km letno. Verjetno tako kot 1.500km mesečno od Pithlit. Vprašanje kje vse še tako počez streljate, samo da tam globoko spodaj najdete vzrok, ne pritiskati na državo da vzpostavi javni prevoz.
In kdo med nami je prvi in bolj zlorabil statistiko? Midva s Pithlit sva zelo blizu v statistiki in neki povprečni realnosti. Vi pa tistih 6 km pojdite razložiti vsako jutro čakajočim v kolonah pri Brezovici, Grosupljem in Lukovici. Recite jim, naj potrpijo, ker jim je avto zaradi statistične napake izklopil ogrevanje. Pa izračun za tistih 6 km jim pokažite.
No vidiš, javni prevoz nerelana izbira "vsako jutro čakajočih".... danes
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
49106 ::
Tako je, ker če bi bil javni prevoz alternativa, ljudje ne bi čakali vsako jutro v kolonah.
DostMam ::
Mr.B: Če bi pošteno priznali postopkovno napako pri zlorabi statistike bi mogoče bralcem dali možnost tistega magičnega trenutka vam verjeti. Z izmikanjem argumentom in sprenevedanjem načeloma ne gre.
Zaenkrat razumem kako razlagate, da Slovenci moramo na postajah javnega prevoza čakati, da se le-ta uredi.
Zaenkrat razumem kako razlagate, da Slovenci moramo na postajah javnega prevoza čakati, da se le-ta uredi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DostMam ()
Mr.B ::
Mr.B: Če bi pošteno priznali postopkovno napako pri zlorabi statistike bi mogoče bralcem dali možnost tistega magičnega trenutka vam verjeti. Z izmikanjem argumentom in sprenevedanjem načeloma ne gre.
Zaenkrat razumem kako razlagate, da Slovenci moramo na postajah javnega prevoza čakati, da se le-ta uredi.
Dejmo reči sledeče : da bo čez deset let, polno robe iz Severa furano na baklan. Res da bo full aktualno predelava na plin, ker bo bencin pač predrag. Število polnilnic se bo večalo, število standardnih bencinskih črpalk bo nespremenjeno.
V Ljubljani in drugih mestih boš lahko polnil EV z urbano, vprašanje ječe boš smel parkirat na polnilnici čez noč ali bo zaradi tega plačal bistveno več… Začela se bo elektrifikacija parkirnih mest po mestu. Parkiranje in čas bo še vedno omejeno…
Elektro podjetje bo tistim ki so lastniki parkirišča začeli omogočali izgradnjo in najem električnih polnilnih postaj na parkirnem mestu. Pač najemniški model, v vsakem primeru bo v interesu računati estra ločeno od gospodinjstva, ker lahko kontrolirajo kdo ima prednost polnjenja. Prednost mislim, klasično parkirno mesto ob cesti, kjer bo elektro računalo bistveno več ali pa bo imelo pogodbo s ponudniki vozil, ki jih lahko najameš.
V 2040 bo klasičnih avtov na severu bolj ali manj za vzorec, klasičnih bencinskih črpalk bo nekako toliko kot je danes tistih , kjer lahko polniš EV. Javni prevoz bo nekaj standardnega, parkiranje v mestu bo razen če nimaš rezerviranega mesta, verjetno predrago.
Kakšne bodo cene in dosegi EV, no lahko preverimo koliko se je spremenilo v zadnjih 10 letih na EV segmentu. Samo najbolj svobodni se bodo peljali z oldtajmerji na notranje izgorevanje.
Bistveno vprašanje je, ali boš takrat sploh rabil vozniško ?
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Pithlit ::
Dej pridi ti k meni pa mi boš na licu mesta pokazal kako javni promet deluje. Jaz ti dam parametre kdaj moram kje bit, pa pijačo častim. Hrano tudi ako boš za demonstracijo rabil več kot 4 ure. Ostalo je na tebi.
Life is as complicated as we make it...
Invictus ::
Na Severu ni toliko robe, da bi se jo furalo na Balkan... Kaj bodo izvažali, skandinavski kalvinizem? Jebe se Balkanu zaradi par tistih skandinavcev, ki bodo na dopust prišli z EV...
Če ne bo bencina, se bo tudi plin podražil, kar glej situacijo z Ukrajino. Mal besednega sranja in kaosa, pa cene zletijo v nebo...
Mesta ne bodo polagala novih kablov za EV. Elektro tudi ne. Saj lahko urediš kable na parkirišču, sam kdo bo pa delil elektriko po priključkih, da ne bo prevelike obremenitve omrežja ?!?! Sploh za hitre polnilnice ne. Kdo bo potegnilk nov kabel do parkirišča, skupaj z novo, močnejšo transformatorkso postajo? In novimi kabli do nje? Elektro bo preprosto izračunal, da se mu to ne splača... Vprašanje, če bodo kabli sploh tako lahko dostopni, saj gre za tone materiala. Kje so potem še veliki transformatorji, na katere se že danes čaka 3-5 let...
V Sloveniji ali na Balkanu boš vedno rabil vozniško. Javni promet se ne bo uredil, ker vse boli zanj. Uporablja ga res samo tista raja, ki nima denarja za vozniški izpit in eno staro kripo. In pa v večjih mestih ali Zagreb, Beograd, kjer je tramvaj, podzemna,... Vse ostalo je zabačeno...
Če ne bo bencina, se bo tudi plin podražil, kar glej situacijo z Ukrajino. Mal besednega sranja in kaosa, pa cene zletijo v nebo...
Mesta ne bodo polagala novih kablov za EV. Elektro tudi ne. Saj lahko urediš kable na parkirišču, sam kdo bo pa delil elektriko po priključkih, da ne bo prevelike obremenitve omrežja ?!?! Sploh za hitre polnilnice ne. Kdo bo potegnilk nov kabel do parkirišča, skupaj z novo, močnejšo transformatorkso postajo? In novimi kabli do nje? Elektro bo preprosto izračunal, da se mu to ne splača... Vprašanje, če bodo kabli sploh tako lahko dostopni, saj gre za tone materiala. Kje so potem še veliki transformatorji, na katere se že danes čaka 3-5 let...
V Sloveniji ali na Balkanu boš vedno rabil vozniško. Javni promet se ne bo uredil, ker vse boli zanj. Uporablja ga res samo tista raja, ki nima denarja za vozniški izpit in eno staro kripo. In pa v večjih mestih ali Zagreb, Beograd, kjer je tramvaj, podzemna,... Vse ostalo je zabačeno...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Mr.B ::
Dej pridi ti k meni pa mi boš na licu mesta pokazal kako javni promet deluje. Jaz ti dam parametre kdaj moram kje bit, pa pijačo častim. Hrano tudi ako boš za demonstracijo rabil več kot 4 ure. Ostalo je na tebi.
Sej ti pravim, da ga sedaj ne rabiš, kot ga večina v 20 tih prejšnega stoletja v Ljublani ni potrebovala avta. Do takrat počakaj še deset let, če misliš da bo država prisiljena omejiti hitrost na AC, zaradi motorjev z notranjim izgorevanjem ? no me zanbima, koliko se bi vas danes vozilo pri ceni 2 €na liter.
Pa da ne bo pomote rena car mi nudi 0.8€/liter če pripeljem prazen tank.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Gregor P ::
Najbrž bi se vsi radi vozili zastonj ali vsaj čim ceneje ne glede na obliko prevoznega sredstva. A pač vse imajo svojo ceno; tudi vsa infrastruktura, ki smo jo kot družba skupaj zgradili.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Mato989 ::
Dej pridi ti k meni pa mi boš na licu mesta pokazal kako javni promet deluje. Jaz ti dam parametre kdaj moram kje bit, pa pijačo častim. Hrano tudi ako boš za demonstracijo rabil več kot 4 ure. Ostalo je na tebi.
Sej ti pravim, da ga sedaj ne rabiš, kot ga večina v 20 tih prejšnega stoletja v Ljublani ni potrebovala avta. Do takrat počakaj še deset let, če misliš da bo država prisiljena omejiti hitrost na AC, zaradi motorjev z notranjim izgorevanjem ? no me zanbima, koliko se bi vas danes vozilo pri ceni 2 €na liter.
Pa da ne bo pomote rena car mi nudi 0.8€/liter če pripeljem prazen tank.
Bistvo je to, da kar nekaj tukaj in overall nas ne verjame da bo vožnja z EV cenejša ko bo vse na EVjih... uporabnik EVjev so isti primerki kot tisti ki se ogrevajo na TČ... vse super in prav, ampak prišel bo dan ko bo prehodno obdobje mimo in vam bodo lepo kot v Nemčiji začenjajo delat zaračunavali industrijske priključke za TČ z poslovno elektriko in enako bo za avte, in bo filanje enako drago kot bencin... a cestnino že plačujete EVjači? Ali še kar za EVjaše popravljajo cesto drugi?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Gregor P ::
Sam sploh ne dvomim v to, da državljani/potrošniki v končni fazi ne bomo nikoli prišli ceneje skozi - nikjer. Ni logično da bi; ker kdo bo plačal to "izgubo dohodka"? Pa tudi, ali si lahko sploh to kot družba privoščimo?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Valvoline ::
Dej pridi ti k meni pa mi boš na licu mesta pokazal kako javni promet deluje. Jaz ti dam parametre kdaj moram kje bit, pa pijačo častim. Hrano tudi ako boš za demonstracijo rabil več kot 4 ure. Ostalo je na tebi.
Sej ti pravim, da ga sedaj ne rabiš, kot ga večina v 20 tih prejšnega stoletja v Ljublani ni potrebovala avta. Do takrat počakaj še deset let, če misliš da bo država prisiljena omejiti hitrost na AC, zaradi motorjev z notranjim izgorevanjem ? no me zanbima, koliko se bi vas danes vozilo pri ceni 2 EURna liter.
Pa da ne bo pomote rena car mi nudi 0.8EUR/liter če pripeljem prazen tank.
Neobdavceno gorivo je se danes poceni, 3/4 cene je davkov. Seveda parazitski elektrikasi tega *3/4* zneska zaenkrat ne placujejo, tj placa njihov reven sosed, 5-10e davkov na 100km, za tovornjake ter tezko mehanizacijo 20-50e na 100km/ura davkov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Mato989 ::
Sam sploh ne dvomim v to, da državljani/potrošniki v končni fazi ne bomo nikoli prišli ceneje skozi - nikjer. Ni logično da bi; ker kdo bo plačal to "izgubo dohodka"? Pa tudi, ali si lahko sploh to kot družba privoščimo?
Ampak saj to je problem in po tem dejstvu je tudi logično da povprečnež nima veselja nad temi novostmi, ker ne bo dolgoročno nič ceneje, samo dražje in dražje... zakaj bi potem se trudili kaj spreminjat? Za naravo? OK, ampak bo prvo potrebno odpravit veliko drugih nelogičnosti kot pa drkat povprečne ljudi za EV, medtem pa tone smeti drugje z blagoslovom države.
Drugi aspekt pa je pol to kar jaz govorim... napredek za mene je to da dobim BOLJE za enak denar, ali enako za manj denarja... to da mi nekdo računa da bom z ENAKIM EVjem (dosega) na nuli komaj čez ŽNJ let pač za mene danes ni bolje... Pa še to bom moral nardit kompromise kot je več polnjenja, manj prostora itd...
Dajmo računat koliko je bencin brez davka in trošarin... pa primerjajmo to z elektriko... koliko je razlike? Če bi Elektrika bila obdavčena enako kot bencin (trošarine in DDV) bi bila cena podobna bencinu, EVji bi pa komaj kaj manj stali na 100km
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Pithlit ::
Preklop na EV "zaradi narave" je zlo podobno prepovedi plastičnih slamic.
Naravo se lotevamo reševat na napačnem koncu.
Naravo se lotevamo reševat na napačnem koncu.
Life is as complicated as we make it...
feryz ::
Tako je, ker če bi bil javni prevoz alternativa, ljudje ne bi čakali vsako jutro v kolonah.Danes sem mulca peljal za pol osmo v šolo, s smučkami se je nerodno prekladat po avtobusu.
In ponovno, oz. še bolj kot doslej, prišel do istega zaključka.
Rajši crknem kot klošar brez denarja na ulici, kot da bi si našel šiht v Ljubljani. Pa ni važno, ali si iz okolice Ljubljane ali iz same Ljubljane.
Razen če imaš šiht spodaj v bloku ali v lastnem stanovanju. To je edina razumljiva opcija.
EV-ji v tem primeru ne rešijo popolnoma nič. Kdor mora gledati na porabo, pa se mi itak iz srca smili. Rajši naj takoj proda avto in mu tega ne bo treba niti gledati.
mn ::
Mene pa zanima od kje podatek, da je povprečna pot na delo 6 km? Če pogledam tole:
https://www.stat.si/statweb/News/Index/...
Lepo piše:
Iz česar je razvidno, da povprečni vozač naredi na delovni dan 34 km in ne 12 kakor je nekdo trdil.
https://www.stat.si/statweb/News/Index/...
Lepo piše:
Poti na delo in z dela so bile daljše v primerjavi s potmi z namenom prostega časa - njihova povprečna razdalja je znašala 17 kilometrov; tovrstne poti so tako zajemale 34,6 % vseh opravljenih razdalj.
Iz česar je razvidno, da povprečni vozač naredi na delovni dan 34 km in ne 12 kakor je nekdo trdil.
Mr.B ::
Dej pridi ti k meni pa mi boš na licu mesta pokazal kako javni promet deluje. Jaz ti dam parametre kdaj moram kje bit, pa pijačo častim. Hrano tudi ako boš za demonstracijo rabil več kot 4 ure. Ostalo je na tebi.
Sej ti pravim, da ga sedaj ne rabiš, kot ga večina v 20 tih prejšnega stoletja v Ljublani ni potrebovala avta. Do takrat počakaj še deset let, če misliš da bo država prisiljena omejiti hitrost na AC, zaradi motorjev z notranjim izgorevanjem ? no me zanbima, koliko se bi vas danes vozilo pri ceni 2 EURna liter.
Pa da ne bo pomote rena car mi nudi 0.8EUR/liter če pripeljem prazen tank.
Neobdavceno gorivo je se danes poceni, 3/4 cene je davkov. Seveda parazitski elektrikasi tega *3/4* zneska zaenkrat ne placujejo, tj placa njihov reven sosed, 5-10e davkov na 100km, za tovornjake ter tezko mehanizacijo 20-50e na 100km/ura davkov.
Da sej pravim, te grdi S.P-ji, ki tnakajo na stroške državljanov, zato pa objavljajo minimalne prihodke, vozijo se pa z X7. in podobno...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
49106 ::
Mene pa zanima od kje podatek, da je povprečna pot na delo 6 km? Če pogledam tole:
https://www.stat.si/statweb/News/Index/...
Lepo piše:
Poti na delo in z dela so bile daljše v primerjavi s potmi z namenom prostega časa - njihova povprečna razdalja je znašala 17 kilometrov; tovrstne poti so tako zajemale 34,6 % vseh opravljenih razdalj.
Iz česar je razvidno, da povprečni vozač naredi na delovni dan 34 km in ne 12 kakor je nekdo trdil.
Ja, mr Bumbar zelo rad projicira. Mal se mi smili, ker komaj spravi skupaj nekaj stavkov, pa še ti so ponavadi nepovezani
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
Mr.B ::
Mene pa zanima od kje podatek, da je povprečna pot na delo 6 km? Če pogledam tole:
https://www.stat.si/statweb/News/Index/...
Lepo piše:
Poti na delo in z dela so bile daljše v primerjavi s potmi z namenom prostega časa - njihova povprečna razdalja je znašala 17 kilometrov; tovrstne poti so tako zajemale 34,6 % vseh opravljenih razdalj.
Iz česar je razvidno, da povprečni vozač naredi na delovni dan 34 km in ne 12 kakor je nekdo trdil.
Osnovni kazalniki dnevne mobilnosti potnikov, Slovenija, 2017
Povprečna razdalja na pot (km) :
Vsi dnevi : 13 km
Delovni dan : 12 km
Nedelovni dan : 17 km
Torej ima povprečni slovernec do službe maximalno po izračunu : Delovni dan km / 2 = 12 Km/2 = 6 km
Seveda pa če ti je lažje , rečeš Število poti na osebo na dan 3.3 in to pomnožiš z 12km , pač odvisno od manipulacije statističnih podatkov.
Mene pa zanima od kje podatek, da je povprečna pot na delo 6 km? Če pogledam tole:
https://www.stat.si/statweb/News/Index/...
Lepo piše:
Poti na delo in z dela so bile daljše v primerjavi s potmi z namenom prostega časa - njihova povprečna razdalja je znašala 17 kilometrov; tovrstne poti so tako zajemale 34,6 % vseh opravljenih razdalj.
Iz česar je razvidno, da povprečni vozač naredi na delovni dan 34 km in ne 12 kakor je nekdo trdil.
Ja, mr Bumbar zelo rad projicira.
Lep doprinos k temi, če bi bil inteligenten bi me kontrradiktiral s podatki iz leta 2020.
Ampak do tam pa ravno ne sežeš.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mr.B ()
49106 ::
Vidim, da si še večji bumbar, kot sem sprva mislil.
na delovni dan so prebivalci Slovenije opravili povprečno 3,3 poti, na nedelovni dan pa 2,7 poti. Ena pot na delovni dan je bila dolga približno 12 kilometrov, na nedelovni pa 17 kilometrov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
twom ::
Super vse te statistike.
Jaz naredim v povprečju 15.000 km na leto, do službe imam 15 km. Super, a ne?
En ku*rac je to, če rabim 2 avta, da se lahko enkrat na leto z otokoma zapeljem na smučanje in enkrat na leto na morje.
Se pravi, da je vsa statistika en bulshit, in dokler električni avti ne bojo imeli dometa kot z bencinskim (se pravi da v minuti dveh natankaš bencin, kadar to rabiš, četudi samo enkrat na leto) je vse skupaj brezveze. Edino če bomo imeli izmenljive baterije, se pripelješ s prazno, pa ti vstavijo polno, nekako tako kot z jeklenko za plin.
Jaz naredim v povprečju 15.000 km na leto, do službe imam 15 km. Super, a ne?
En ku*rac je to, če rabim 2 avta, da se lahko enkrat na leto z otokoma zapeljem na smučanje in enkrat na leto na morje.
Se pravi, da je vsa statistika en bulshit, in dokler električni avti ne bojo imeli dometa kot z bencinskim (se pravi da v minuti dveh natankaš bencin, kadar to rabiš, četudi samo enkrat na leto) je vse skupaj brezveze. Edino če bomo imeli izmenljive baterije, se pripelješ s prazno, pa ti vstavijo polno, nekako tako kot z jeklenko za plin.
iso2000 ::
No, jaz naredim ob delovnikih 90-100 km/dan. Trenutno sem v procesu selitve v hišo. Ko bom enkrat tam, menjam avto za električnega. Za dnevno migriranje mi bo zadoščal že novejši egolf, ki ima ca. 35kWh baterijo. Dodatno gre letos na streho sončna elektrarna, ki bo ustvarila dovolj energije za polnjenje avtomobila, ogrevanju in ostale potrebe gospodinjstva. Verjetno bo še kaj viška, glede na projekcije.
Dokler se bom lahko pripeljal do službe in domov, se ne obremenjujem s tem koliko ima avto dosega, saj bomo imeli še en družinski avto, kot ga imamo že sedaj, ki bo uporabljen za daljše poti.
Dokler se bom lahko pripeljal do službe in domov, se ne obremenjujem s tem koliko ima avto dosega, saj bomo imeli še en družinski avto, kot ga imamo že sedaj, ki bo uporabljen za daljše poti.
energetik ::
Če greš samo 1x smučat in 1x na morje, se da morda še kaj skombinirat z rentanjem. Ampak povsem razumem, mi se gremo pozimi smučat ali sankat skoraj vsak vikend. Do Planice in nazaj imam 200km + mraz. Torej bi tudi v EV z realnimi 200km dosega tenko piskal. Včeraj v Kranjski nabito vse do konca, kaj šele da bi kje našel polnilnico.
En ku*rac je to, če rabim 2 avta, da se lahko enkrat na leto z otokoma zapeljem na smučanje in enkrat na leto na morje.
Dodaj dvoje lesene sanke dolžine 1m, čelade, ruzake itd, v katerega EV bi to normalno stlačil?
vires in numeris
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 4 … 52 53 54 55 )Oddelek: Na cesti | 248786 (10429) | DamijanD |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 128019 (88084) | D3m |
⊘ | Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24265 (22302) | bluefish |
» | Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 58545 (52871) | Jackass |