Novice » Ostale najave » Tesla vpoklicala pol milijona vozil
Unchancy ::
Ne se sekirat, öez 5 let bo v Evropi možno kupiti Teslo in Kitajske EV, ostalo bo exotika iz EU in Amerike, ki tako ali drugače cenovno nekonkurenčna.
Prav tako bo tako ali drugače postalaj najemniški model to kar je in, Slovenija, nima vizije im bo verjetno kakšno desetletje in še nekaj z balkanom bila smetišče za zastarele avtomobile na notranje izgorevanje...
Dajmo torej tale post shraniti in se ga spomniti če 5 let.
Ne skrbi čez 2 leti bo že jasno.
Warren Buffet je leta 2008 kupil cca 230 miljonov $ delnic Kitajskega podjetaj BYD. Danes je ta njegova investicija vredna cca 8 miljad $. Warren Buffet že ve, zakaj se na kitajskem proda bistveno bistveno več vseh avtomobilov kot v Ameriki.
PS: da ne bo pomote, Ameriško podjetjie ki inopvira v baterijah je le Tesla. Poznaš kakšno evropsko podjetje ?
Ah, Tesla odprla nov showroom v Xinjiangu. Zdaj si jo boš smel kupiti.
https://edition.cnn.com/2022/01/03/busi...
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
bf4ed ::
Sploh ve kateri od vas kaj je problem s teslami na sprednjih havbah? Imajo res da elektronsko odpiranje, samo nima pa nobena sekundarne varnostne kljuke katero s prsti odpreš.
Delajo se najpametnejše na svetu, nimajo pa pojma zakaj imajo avti neke stvari z razlogom. Taka malenkost kot je ta kljuka, da se ti med vožnjo ne more havba odpret. Neee tesla ne rabi tega.... preseratori nesposobni!
V EU jim sploh nebi pustil certificirati avta zaradi tega!
Delajo se najpametnejše na svetu, nimajo pa pojma zakaj imajo avti neke stvari z razlogom. Taka malenkost kot je ta kljuka, da se ti med vožnjo ne more havba odpret. Neee tesla ne rabi tega.... preseratori nesposobni!
V EU jim sploh nebi pustil certificirati avta zaradi tega!
Mr.B ::
bbbbbb2015 je izjavil:
od tu dalje je naslednji korak je..... Kdo izdeluje in inovira baterije ? Poznamo Teslo. V aziji je nekaj inovatorjev. V Evropi ? sem prepričan noben. Bistvo EV je baterija.
Bistvo EV danes je učinkovit elektromotor. Zato ima Tesla še danes najmanjšo porabo, oz. velik doseg.
Poglej si to:
Tesla se je odločila, da bodo naredili synRM motor, ki ga je zelo težko narediti, ker moraš stalno vrteti elektromagnetno polje glede na trenutne potrebe. Edina (druga) firma, ki obvlada synRM mtorje je evropska: ABB
Tukaj imaš:
https://new.abb.com/motors-generators/i...
Na žalost pa ne obvladajo synRM s permanentnimi magneti, kot to zmore Tesla:
https://www.lesics.com/tesla-model-3's-...
Zato in predvsem zato ostali gledajo Teslo predvsem v hrbet. Kolikor sem bral, je nek Grk, postdoktorski diplomant ali nekaj takega naredil simulacijo silnic (ali preračun silnic) in so to transformirali v krmilni program, ki vrti polje, da ima motor velik navor in se greje minimalno., Ta motor je bil hud rizik v stilu make it-or-break it.
Jaz sem pričakoval, da bo en BMW ali VW naredil enako ali podobno, pa niso. Ali ne znajo ali si ne upajo ali pa ima Tesla patente.
Električni motorji so bistveno bolj učinkoviti, največji delež dosega EV je pa energija ki jo lahko hrani.
Ne se sekirat, öez 5 let bo v Evropi možno kupiti Teslo in Kitajske EV, ostalo bo exotika iz EU in Amerike, ki tako ali drugače cenovno nekonkurenčna.
Prav tako bo tako ali drugače postalaj najemniški model to kar je in, Slovenija, nima vizije im bo verjetno kakšno desetletje in še nekaj z balkanom bila smetišče za zastarele avtomobile na notranje izgorevanje...
Dajmo torej tale post shraniti in se ga spomniti če 5 let.
Ne skrbi čez 2 leti bo že jasno.
Warren Buffet je leta 2008 kupil cca 230 miljonov $ delnic Kitajskega podjetaj BYD. Danes je ta njegova investicija vredna cca 8 miljad $. Warren Buffet že ve, zakaj se na kitajskem proda bistveno bistveno več vseh avtomobilov kot v Ameriki.
PS: da ne bo pomote, Ameriško podjetjie ki inopvira v baterijah je le Tesla. Poznaš kakšno evropsko podjetje ?
Ah, Tesla odprla nov showroom v Xinjiangu. Zdaj si jo boš smel kupiti.
https://edition.cnn.com/2022/01/03/busi...
Brez težav, imaš iziv, na podlagi katere izjave si me označil kitajcoluba. Glede na to da že v treh temah tega nisi sposoben napisati, ne rabiš smetiti še četrte teme.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: nejcek74 ()
novaa ::
Nevem kak se toliko spotikate ob vpoklic. To ni nič posebnega.
Tudi hyundai ima vpoklic in popravljajo malo bolj resne felerje.
Tudi hyundai ima vpoklic in popravljajo malo bolj resne felerje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: novaa ()
Apple ::
Spomnim se tudi Toyote: Toyota v mehanične delavnice vpoklicala 6,5 milijona vozil
Res čudno, da to počnejo :)
Res čudno, da to počnejo :)
LP, Apple
s1m0n ::
kow ::
Takih zadev si vedno imel nickoliko. Pri vseh proizvajalcih. Le da 20 let nazaj nikoli nisi slisal za njih. Danes pa pride vse na plano zaradi informacijskih tehnologij.
Ta je recimo zanimiv recall:
Takata Corporation @ Wikipedia
https://www.consumerreports.org/car-rec....
Ta je recimo zanimiv recall:
Takata Corporation @ Wikipedia
https://www.consumerreports.org/car-rec....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
s1m0n ::
Razumljivo. Ampak je drugo, če je sam airbag z napako ali je napačna njegova namestitev. Podobno pri vijakih čeljusti zavor... Tudi pri nas so bile težave z vijaki pri amortizerjih, vendar je to bilo 10 let nazaj. Pač QC še jim vedno peša ali pa niso zmnožni naredit toliko vozil kot jih trg želi z spodobnim QCjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
kow ::
QC je drag. Dokler lahko zlahkoto vse prodas, se bos koncentriral na rast proizvodnje. Ce zmanjsas rast proizvodnje, je povecanje kvalitete trivialno.
Unchancy ::
Brez težav, imaš iziv, na podlagi katere izjave si me označil kitajcoluba. Glede na to da že v treh temah tega nisi sposoben napisati, ne rabiš smetiti še četrte teme.
Ma koga briga za tvoje "izzive"...
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Unchancy ()
krempelj ::
Ma hebe se Musku za Teslo... pac uporabil je naivce, ki orgazmirajo na avtomobile, da se je financiral, vedel je, da ga bojo firme kot je BMW slej ko prej dohitele in ujele, on je pa veselo ze pri orbiti in Marsu z overpriced delnicami in kopico navijacev za sabo.
Biti moderen pac veliko stane, ce pa toliko, potem ga ni junaka, ki bo rekel, da je cesar gol.
Move fast and break naive people.
Biti moderen pac veliko stane, ce pa toliko, potem ga ni junaka, ki bo rekel, da je cesar gol.
Move fast and break naive people.
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Verjetno tako kot pri drugih avtomobilih. Greš na servis in menjajo zanič del.
V Mursko Soboto al Brezice?
V Ljubljano.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
s1m0n ::
Kako je sedaj z rezervnimi deli pri Tesli? Glede na trenutno situacijo verjetno še slabše kot je bilo prej? Da si na zadnji blatnik čakal 3 mesece...
mertseger ::
Mercedes vpoklical 800 tisoč vozil
https://www.24ur.com/novice/tujina/zara...
Pa BMW
https://siol.net/avtomoto/novice/bmw-za...
Pa Toyota
https://www.dnevnik.si/1042816533
Noben ni popoln
https://www.24ur.com/novice/tujina/zara...
Pa BMW
https://siol.net/avtomoto/novice/bmw-za...
Pa Toyota
https://www.dnevnik.si/1042816533
Noben ni popoln
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mertseger ()
krempelj ::
Noben ni popoln
Razen Tesle. Mar ne? Ker Teslini fanboyi so se hujsi od Applovih, polna usta hvale, zato jim je pa tako fino v tisto, na pol odprto, stalno zevajoco, glavo, zariti kaksno kilo citronke sem in tja.
Tole si preberite, najboljsi "self-enhancing" raziskava vseh casov (seveda, ce uspes implementirati na sebi):
https://insight.kellogg.northwestern.ed...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krempelj ()
s1m0n ::
Popolnoma prav je, da se te stvari rešujejo z odpoklici in, da se takšne napake, ki lahko ogrožajo življenja v prometu odpravijo. Pač pri Tesli še jih bo trebno dodatno naučit vijake privijat z ustreznimi navori pa bo to to.
krempelj ::
Popolnoma prav je, da se te stvari rešujejo z odpoklici in, da se takšne napake, ki lahko ogrožajo življenja v prometu odpravijo. Pač pri Tesli še jih bo trebno dodatno naučit vijake privijat z ustreznimi navori pa bo to to.
... pa ne flikati konstruktorske napake z letvicami od parketa China quality with premium price
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krempelj ()
WizzardOfOZ ::
Glede na to, da avtomobilov brez napak ni bilo nikoli, jih ni in jih tudi ne bo nikoli, se jaz bolj bojim tistih znamk, ki vpoklicev nimajo. To namreč pomeni, da se jim totalno je*e za uporabnike njihovih vozil.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
ginekk ::
Kako je sedaj z rezervnimi deli pri Tesli? Glede na trenutno situacijo verjetno še slabše kot je bilo prej? Da si na zadnji blatnik čakal 3 mesece...
Zna bit enako zajebano ja, isto kot pri kakšnih ameriških eskotih, ko ni nič na zalogi in čakaš na dele po par mesecev.
En servis za celo Slovenijo, kleparjev za aluminij ni, vsako malenkost bo treba menjat. To je pač avto za posebneže, ki lahko s tem živijo.
Za množice bo bolje kak EV od evropskih proizvajalcev z obstoječo poprodajno storitveno mrežo.
s1m0n ::
Saj se tudi pri ostalih sedaj konkretno čaka na dele... Pač smo v takšnih časih. Je lažje dobit rabljen odbijač kot pa novega :)
WizzardOfOZ ::
Saj se tudi pri ostalih sedaj konkretno čaka na dele... Pač smo v takšnih časih. Je lažje dobit rabljen odbijač kot pa novega :)
Problem je da za rabljenega danes daš toliko kot bi dal za novega.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
bbbbbb2015 ::
Pa BMW
https://siol.net/avtomoto/novice/bmw-za...
BMW je imel v bistvu tako v zadnjih 12 letih tri napake:
Motor N26 bencinski 4c. - napaka na verigi, lahko jo je strgalo, to se je dogajalo v ZDA. Rešili so s podaljšano garancijo do 70.000 milj, oz. 15 let - ni bilo vpoklica
Motor N47 dieselski 4c. - napaka na verigi, spet jo je lahko strgalo. Rešili v 3-4 iteracijah, vpoklica ni bilo, vendar če je bil avto v garanciji, so verigo in napenjalec menjali
Motor N47-B47(brez TU1) - med 2012-2016, lahko je prišlo do uhajanja hladiva na ohišju EGR ventila, kar je povzročilo požar, to je bil vpoklic, oz. so na servisu pogledali, če je bila ena serija ohišij, so ohišje zamenjali
Prvi dve napaki sta posledica forsiranja okoljskih standardov. Namesto dvojne verige so dali enojno in to precej tanjšo, pa še čudno so jo zmontirali, ne da se jo enostavno zamenjati.
Tretja napaka pa je sicer tudi posledica forsiranja okoljskih standardov (bi rekel). EGR izpušne pline ponovno (deloma) usmeri v sesalni kanal, da plini še enkrat grejo skozi fazo zgorevanja
To:
Exhaust gas recirculation @ Wikipedia
Problem je, da je EGR nenormalno občutljiv na pacanje in na temperaturne spremembe. Lahko zablokira, pa se ti sicer prižge lučka. BMW hladi ventile (kar sicer mislim, da je nenormalno slaba ideja), da stabilizira temperaturo, samo glikol je vnetljiv.
Jaz upam, da bomo dali še EURO 7 skozi, potem pa je dosti zajebancije s temi dizelaši/bencinarji. Ker nekega preboja (bolje kot je) ne bo. Še vedno diesel zgori, zdaj pa pretvori COX/NOX v vonj sivke, če moreš. BMW zdaj proba z mehkimi hibridi - avto gre na baterije na štartu, ter diesel vklopi kasneje. CO2 gre iz 139g na 106g za ceno nenormalnega kompliciranja. Plus realno, če grem 1200km v šusu na službeno pot, kaj ma to veze ta hibrid? Nič.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
Gregor P ::
Hibrid dejansko na AC bolj malo pomaga oz. porabi najbrž ravno toliko goriva kot ostala klasična vozila. Obenem pa se kar opazi, da imajo hibridi manjšo posodo za gorivo (na račun varčnosti v mestih - kjer pa dejansko porabiš manj goriva) in moraš zato večkrat tankati kot sicer.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Mr.B ::
Hibridi so zgolj vmesna stopnja. Razen če ne dobiš popusta zaradi Eco hibrida, je za tiste ki se veliko vozijo na daljše razdalje bolj kot ne? Prav tako verjetno ga je potrebno polniti, tako da. Če ni subvencij, se jih nebi splačalo kupovati.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24119 (22002) | hojnikb |
» | Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Rezultati | 35760 (30982) | kow |
» | Tesla lani z dvema milijardama minusa (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 36722 (31432) | nevone |