Forum » Na cesti » katere firma za avtodele so kvalitetne made in europe
katere firma za avtodele so kvalitetne made in europe
alese ::
katere firma za asvtodele so kvalitetne , made in eu po možnosti, recimo mapco ridex, metelli, skf airtech ina, stark hepu graf mapco bosch continental gp gatex snr valeo topran metzger mahle hella optimal. katera delajo v eu, nočem turške ali kitajske čip robe. hvala
feryz ::
Napiši kaj rabiš.
Za mojega, recimo, ponaredkov sploh ni. Jih je premalo narejenih, pa se Kitajcem ne splača kopirati. Ali ostalim.
Plus tega se z enimi stvarmi ne igračka, če ti je življenje drago. Zavorne zadeve, vse kar je okrog podvozja in podobno.
Za mojega, recimo, ponaredkov sploh ni. Jih je premalo narejenih, pa se Kitajcem ne splača kopirati. Ali ostalim.
Plus tega se z enimi stvarmi ne igračka, če ti je življenje drago. Zavorne zadeve, vse kar je okrog podvozja in podobno.
oemdzi ::
Zavorne obloge iz Aliexpressa mi čisto dobro služijo.
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*
mr_chai ::
Meni tudi Ridex pločice in diski dobro služijo. Glede vzmetenja, pa ne bi spet njih vzel. Stark je pa od autodoca whitelabel proizvod. Verjetno so vzadaj kitajci. Čeprav sem imel vzadaj tudi Stark diske, pa je vse ok. Sem že večkrat močno zaviral.
Ampak vseeno, če hočeš neko kvaliteto, pol vzami Bosch. Hella brisalcev tud ne kupim več.
Obstaja tudi neka nemška stran z deli, kjer imaš vse OEM, sam se zdele ne spomnim.
Ampak vseeno, če hočeš neko kvaliteto, pol vzami Bosch. Hella brisalcev tud ne kupim več.
Obstaja tudi neka nemška stran z deli, kjer imaš vse OEM, sam se zdele ne spomnim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mr_chai ()
šernk ::
Kolk firm na svetu pa mislite, da proizvaja zavorne diske in zavorne ploščice?
danes je bolj ali manj vse ista pašta...samo nalepka druga, ker je samo še par proizvajalcev ostalo in ti delajo potem za več firm. Okol kvalitete pa tudi ni kaj dosti čarat danes, imaš par materialov ki so tam tam. Na koncu je največja razlika v debelini zavornega diska ali je 16mm ali 19mm
danes je bolj ali manj vse ista pašta...samo nalepka druga, ker je samo še par proizvajalcev ostalo in ti delajo potem za več firm. Okol kvalitete pa tudi ni kaj dosti čarat danes, imaš par materialov ki so tam tam. Na koncu je največja razlika v debelini zavornega diska ali je 16mm ali 19mm
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
DePalmo ::
Zavorne obloge iz Aliexpressa mi čisto dobro služijo.
Si pa pogumen, jaz takih niti pogledal nebi, kaj šele dal na avto. A to si sam montiral? Ker če bi prišel s tem k mojem mehaniku te bi poslal od koder si prišel, zato me zanima kdo ti je to zmontiral.
Sam gledam nekako takole:
- zavore: Brembo, brez izjeme. Sem že imel slabe izkušnje z TRW in Zimmermann, z Brembo nikoli pa sem jih včasih zelo trpinčil (mlad in neumen)
- brisalci: Zollex ampak jih ni več za dobit, tako da ponovno preizkušam Bosch drugače kar OEM
- filtri: Mann Filter. Če nizkocenovnik potem Mahle, Wix ali Filtron
- deli za podvozje: Swag, SKF, FAG ali Moog
- deli za motor (glavni servis, ostalo kupuje mehanik): SKF, Gates, INA
- olja: samo priznane firme ala Total, Elf, Shell, razni leclerci odpadejo
Nekako tako. Koliko od zgoraj je narejeno v EU nevem, sklepam pa da bolj malo ker se itak skoraj vse dela na Kitajskem. Se pa tolažim s tem da če je narejeno za priznano firmo, naj bi kvaliteta bila malce boljša kot od random Čung Šlung.
šernk ::
- zavore: Brembo, brez izjeme. Sem že imel slabe izkušnje z TRW in Zimmermann, z Brembo nikoli pa sem jih včasih zelo trpinčil (mlad in neumen)
- brisalci: Zollex ampak jih ni več za dobit, tako da ponovno preizkušam Bosch drugače kar OEM
- filtri: Mann Filter. Če nizkocenovnik potem Mahle, Wix ali Filtron
- deli za podvozje: Swag, SKF, FAG ali Moog
sedaj ti samo moje iskušnje povem na mojem avtu, drugega ti sploh ne bom pravil:
brembo zavore...za v smeti, zarjeveli po dveh letih toliko, da se jih nisem upal več vozit...vzel nato textar brakes vrhunske, za 70% cene od brembo. Ko sem rabil nujno zadnje diske, ker sem ob menjavi ležaja pogruntal da so preveč fuč, da bi nove ploščice dal gor sem dobil na zalogi edino neke noname zavorne diske (komad 15eur!, od brembota je 60eur). Sem si rekel ali še 1x vse podirat...ah vzamem pa vidim kaj bo. Čez 4 leta in 60k km sem avto prodal z njimi in niso bili potrebni menjave. Aja zavorne ploščice menjam nekje vsakih 100k km, diske pa na 200k km.
SKF: kolesni ležaj zdržal 35k km, zobati jermen utrgalo pri 60k km in 4ih letih (vsi ostali deli bili brezhibni, ko ga je utrgalo)...tolk o kvaliteti :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
steev ::
Brembo je drek ja. Ate jurid pagid textar, kej od tega.
Podvozje Lemforder ali Mayle HD, amortizerji Sachs, kolesni ležaji Fag, rolce napenjalci INA, jermeni Conti, brisalci Bosch, hladilnik Behr (nemski, ne afriski), filtri Mann ali Mahle, olje Mobil ali liqui moly.
Pa ne vem kok je mahle kej nizkocenoven, je dostikrat drazji od mann.
Podvozje Lemforder ali Mayle HD, amortizerji Sachs, kolesni ležaji Fag, rolce napenjalci INA, jermeni Conti, brisalci Bosch, hladilnik Behr (nemski, ne afriski), filtri Mann ali Mahle, olje Mobil ali liqui moly.
Pa ne vem kok je mahle kej nizkocenoven, je dostikrat drazji od mann.
:|
Vuli ::
če ste še pri zavorah, v UK imaš EBC brakes, proizvajajo jih pa v UK oz Italija.
So dogajajo pa tudi take, SKF sprednji kolesni ležaj(wheel bearing hub) zdržal cca 7000km, pol se je zdrobil.
So dogajajo pa tudi take, SKF sprednji kolesni ležaj(wheel bearing hub) zdržal cca 7000km, pol se je zdrobil.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|
LeQuack ::
Kolk provizije imajo originalni deli ponavadi? 2x, 3x, ali še več?
Recimo na prejšnjem VW Polo mi je crknil katalizator, original del bi prišel 1600EUR + delo. Koliko je realno vreden tak del, koliko je slabša kopija?
Recimo na prejšnjem VW Polo mi je crknil katalizator, original del bi prišel 1600EUR + delo. Koliko je realno vreden tak del, koliko je slabša kopija?
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
Utk ::
Če ti crkne na starem avtu, verjetno ne boš dal 2 jurja za novega. Če ti crkne na "novem", izven garancije, verjetno ne boš dal 2 jurja za original, ki je itak zanič.
matobeli ::
Kaj potem za TRW, yey or nay?
En pravi da ni ok in pravi brembo, dva pravita brembo suxx...
TRW+Ferodo sem mislil naročit za tamali kombi kaj pravite? Men je nekak delovalo dobro na prejšnjem avtu.
En pravi da ni ok in pravi brembo, dva pravita brembo suxx...
TRW+Ferodo sem mislil naročit za tamali kombi kaj pravite? Men je nekak delovalo dobro na prejšnjem avtu.
LeQuack ::
Če ti crkne na starem avtu, verjetno ne boš dal 2 jurja za novega. Če ti crkne na "novem", izven garancije, verjetno ne boš dal 2 jurja za original, ki je itak zanič.
Saj ravno to. Recimo na Kia sem vprašal o neoriginalni sklopki, pravijo da jo lahko dobavijo ampak ne bodo montirali. Lahko pa mi dobavijo 2x dražjo originalno, ki pa jo lahko zmontirajo seveda.
Quack !
akasa ::
Glede zavor gre približno tako po kvaliteti: ATE, Zimmerman(TQ), textar, brembo, TRW, MEYLE, OPEN PARTS, BOSCH, FERODO, LPR... (TO JE ZA NAVADNE PLOŠČINE IN NE KERAMIČNE!)
šernk ::
Kolk provizije imajo originalni deli ponavadi? 2x, 3x, ali še več?
zelo odvisno od znamke avta in od posameznega dela. Treba je pa gledat točno X stvar X proizvajalca če kupiš na trgu kot neoriginalni nadomestni del ali kot originalni.
recimo če greš kupovat SKF ležaj za FIAT bo stal 60eur, za BMW bo stal 120eur, na koncu pa pogruntaš da sta ležaja ista, samo zapakirana v drugo škatlo z drugo kodo.
drugače pa pri večjih stvareh je marže ponavadi cca 100%, problem pri dananšnjih avtih pa nastane da je 90% zahtevnejših stvari povezanih z računalnikom in potem ne najdeš nikogar, ki bi ti zadevo ugradil. Jaz sem nazadnje celo našel uradni servis, ki bi mi bil pripravljen vgraditi "neoriginalni del" ampak potem mi ne dajo garancije na delo. Sedaj pa študiraj ali dat 1000 eur brez garancije ali 1700eur z garancijo. Še vedno ne vem kaj naredit ko bom prišel do te točke. 700eur ni malo, po drugi strani ti pa lahko mehanik naredi eno veliko sranje z eno malo napako.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
A. Smith ::
Če ti crkne na starem avtu, verjetno ne boš dal 2 jurja za novega. Če ti crkne na "novem", izven garancije, verjetno ne boš dal 2 jurja za original, ki je itak zanič.
Saj ravno to. Recimo na Kia sem vprašal o neoriginalni sklopki, pravijo da jo lahko dobavijo ampak ne bodo montirali. Lahko pa mi dobavijo 2x dražjo originalno, ki pa jo lahko zmontirajo seveda.
Sodelavec je dal pri svojem Oplu montirat neznano kitajsko firmo sklopke. Mu je crknila po 20 tisoč km. Jaz bi se pri avtodelih nezanih kitajskih firm izogibal. Po drugi strani sem mnenja, da lahko od priznanih proizvajalcev, kot sta pri sklopkah Sachs in LuK mirno vgrajuješ tudi, če niso originalni.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
karafeka ::
Glede znamk rezervnih delov je bilo vedno tako, da je vsak hvalil svojo. Če bi bile katere priznane znamke res tako slabe, ne bi dolgo bile na trgu. Večji problem je v kaki slabi seriji oz. napačnih specifikacijah.
In zdaj postane jasno, zakaj nekateri menjajo avte že po parih letih oz. po preteku garancije... Saj če sam popravljaš in imaš orodje (ki postaja vsako leto bolj specifično in drago in proizvajalci vedno bolj omejujejo popravila), čas in veselje, potem res kaj privarčuješ, drugače je star avto samo vreča brez dna, ko pa se začnejo pojavljat kakšne električne napake ali pa problemi, za katere je zelo težko najti vzroke, potem se šele začne veselica in financiranje mehanika.
Gre pač vse v smer, da avti postanejo kot jahte in privatna letala, samo za tistih par procentov ljudi, ki imajo dovolj pod palcem. Ampak hej, manj imaš, manj se ti stvari kvarijo, manj zivcev ti gre, bolj srečen si.
In zdaj postane jasno, zakaj nekateri menjajo avte že po parih letih oz. po preteku garancije... Saj če sam popravljaš in imaš orodje (ki postaja vsako leto bolj specifično in drago in proizvajalci vedno bolj omejujejo popravila), čas in veselje, potem res kaj privarčuješ, drugače je star avto samo vreča brez dna, ko pa se začnejo pojavljat kakšne električne napake ali pa problemi, za katere je zelo težko najti vzroke, potem se šele začne veselica in financiranje mehanika.
Gre pač vse v smer, da avti postanejo kot jahte in privatna letala, samo za tistih par procentov ljudi, ki imajo dovolj pod palcem. Ampak hej, manj imaš, manj se ti stvari kvarijo, manj zivcev ti gre, bolj srečen si.
starfotr ::
Ni vse odvisno samo od kakovosti. Tudi zelo kakovostne znamke so že propadle, npr. proizvajalec avtov SAAB.
Cena je zelo važen dejavnik. Žal mnogi gredo raje na cesto s čim cenejšimi rezervni deli, ki niso vredni nič, kot pa z dobrimi in kakovostnimi zadevami.
Cena je zelo važen dejavnik. Žal mnogi gredo raje na cesto s čim cenejšimi rezervni deli, ki niso vredni nič, kot pa z dobrimi in kakovostnimi zadevami.
msms ::
Po naključju sem naletel na to stran z avtodeli. Je že kdo kaj naročeval, so vredni zaupanja?
https://finavto.si/
https://finavto.si/
jb12 ::
Narocil prejsnji teden v ponedejek, dobil diske in ploščice ceneje kot na autodoc, po telefonu sen jih poklical ker se ne spoznam, in so mi pomagali najti prave, kakor vem so slo firma in se da vse zmenit sem tudi vprašal za vračilo če kaj nebi bilo prav ampak vse paše bp.
Upam da je v pomoč.
Upam da je v pomoč.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
Pac-Man ::
Pri autodocu so največji popusti v ponedeljek, preko mobilne aplikacije in včasih popoldne še malo dvignejo. So pa nekaj časa nazaj dvignili minimalni znesek naročila za brezplačno poštnino s 110 na 140 €.
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.
mikhaair ::
Gledam na ta finavto. Diski maxgear, ok cena, kao poljski. Avto je pa preko 300k, mogoče kmalu preša, mogoče bo še dolgo služil. Zato nič kaj fensi zadev ne rabi. Mnenje, izkušnje?
matobeli ::
Ceneje kot nek noname na autodoc?
Menje: dobri diski so skor đabe v primerjavi z vsemi ostalimi stroški na avtu, ne šparat na zadevah ki te morjo ustavit čimprej, ko te morjo ustavit čimprej :)
Menje: dobri diski so skor đabe v primerjavi z vsemi ostalimi stroški na avtu, ne šparat na zadevah ki te morjo ustavit čimprej, ko te morjo ustavit čimprej :)
tevtoni ::
Sem mnenja, da ce ze kupujete, kupujte in podpirajte kvaliteto. Ce ne, rajs vidim, da se kupi bicikel ali pa uporaba javnega prevoza. Opazam, da je vedno vec podpiranja izdelkov, ki niso kvalitetni, samo zato, ker so cenejsi. Kam to pelje, morda kdo, ki spremlja, ze opaza, da je vedno manj kvalitete in vedno vec povprecnih ali podpovrecnih izdelkov. Ce boste gledal samo na ceno, se bo trg prilagodil, sicer vam bo naredil izdelek po vasi ceni ampak verjetno manj kvaliteten izdelek? Cena ni vedno samo v denarju.
Horas ::
Sem mnenja, da ce ze kupujete, kupujte in podpirajte kvaliteto. Ce ne, rajs vidim, da se kupi bicikel ali pa uporaba javnega prevoza. Opazam, da je vedno vec podpiranja izdelkov, ki niso kvalitetni, samo zato, ker so cenejsi. Kam to pelje, morda kdo, ki spremlja, ze opaza, da je vedno manj kvalitete in vedno vec povprecnih ali podpovrecnih izdelkov. Ce boste gledal samo na ceno, se bo trg prilagodil, sicer vam bo naredil izdelek po vasi ceni ampak verjetno manj kvaliteten izdelek? Cena ni vedno samo v denarju.
kakšne bremze morajo pa na peciklu bit? tut tabolše/dražje? pa obvezno shimano prestave ane?
eni ste presrani do kraja
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
mikhaair ::
Dejstvo je da za dost denarja lahko dobiš sranje. Vem, da vsako jeklo ni enako, ploščice tudi ne. Hkrati pa imam zaupanje, da neka kvaliteta mora bit. Da ne bo disk razpadel, se zvil ali ležaj cvilil po nekaj tisoč km.
BadgerSkin ::
Obstaja tudi neka nemška stran z deli, kjer imaš vse OEM, sam se zdele ne spomnim.
Uf to more biti pa drago, Imaš mogoče v mislih Daparto? AFAIK sicer ni OEM, vendar možno, da si imel to v mislih.
OEM deli so načeloma le zelo dragi,če pa ti veliko pomenijo vprašaj, firma proizvaja prvo vgradnjo za posamezen avto in posamezen model.
Tako ATE ali TRW proizvajata OEM zavore za BMW... in če kupiš v tem primeru ATE zavore imaš OEM zavore brez da bi plačal OEM ceno.
BadgerSkin ::
Glede zavor gre približno tako po kvaliteti: ATE, Zimmerman(TQ), textar, brembo, TRW, MEYLE, OPEN PARTS, BOSCH, FERODO, LPR... (TO JE ZA NAVADNE PLOŠČINE IN NE KERAMIČNE!)
Jaz bi tole malo drugače sestavil. ATE/TRW, Brembo,Bosch SWAG/ASHIKA,Textar, Comline.
Sem pa slišal ljudi, ki so pljuvali Brembo,Bosch je IMHO nekaj srednjega, ATE bi z veseljem zase kupoval, Ashika je za Korejce in Japonce nekaka spodnja sredina, SWAG nekaj podobnega za evropske znamke. Bosch je nekaj srednjega vendar boljše. Comline pa, če rabiš ravno nujno menjati ali pa res želiš poceni zavore. Ali je kakšna od teh znamk nevarna? Ni. Vse te znamke so IMHO še vedno solidne in zaupanja vredne in jih lahko kupuješ po želji in osebnem prepričanju, nerodno postane šele pri znamkah, ki jih slovenske fizične trgovine ne držijo kot so Ridex, Stark, AutoMega, Trucktec. Po takšnih znamkah IMHO z razlogom ni povpraševanja in nimajo "fanbase" Če pa želiš nekaj res "oh in sploh" bi pa osebno rekel, da kupi Ferodo racing. (Nič nisem slišal o njih, vem,samo, da naj bi bile te zavore tržene kot za dirkališča.
Gledam na ta finavto. Diski maxgear, ok cena, kao poljski. Avto je pa preko 300k, mogoče kmalu preša, mogoče bo še dolgo služil. Zato nič kaj fensi zadev ne rabi. Mnenje, izkušnje?
Nekaj mi je pri Maxgear hecno,po podatkih na njihovi spletni strani naj bi bilo podjetje ustanovljeno 2006, "Expansion to European market" pa 2014.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BadgerSkin ()
BadgerSkin ::
Sam gledam nekako takole:
- zavore: Brembo, brez izjeme. Sem že imel slabe izkušnje z TRW in Zimmermann, z Brembo nikoli pa sem jih včasih zelo trpinčil (mlad in neumen)
- brisalci: Zollex ampak jih ni več za dobit, tako da ponovno preizkušam Bosch drugače kar OEM
- filtri: Mann Filter. Če nizkocenovnik potem Mahle, Wix ali Filtron
- deli za podvozje: Swag, SKF, FAG ali Moog
- deli za motor (glavni servis, ostalo kupuje mehanik): SKF, Gates, INA
- olja: samo priznane firme ala Total, Elf, Shell, razni leclerci odpadejo
Zavore: ATE/TRW/Brembo
Brisalci:Valeo/Bosch
Filtri:Oljni nujno Mann,ostalo popolnoma proste roke oz. po lastnem občutku.
mikhaair ::
No jaz sem nabavil in zmontiral Maxgear spredaj in zadaj zavorne diske. Mehanik ni imel pripomb. Pa da vidimo. Do sedaj sem se še vedno ustavil. :)
BadgerSkin ::
No jaz sem nabavil in zmontiral Maxgear spredaj in zadaj zavorne diske. Mehanik ni imel pripomb. Pa da vidimo. Do sedaj sem se še vedno ustavil. :)
Brez skrbi, saj ne gre za to, da se ne bi, toliko soliden izdelek so že, samo niso (najbrž) tako kakovostni glede na ugled znamke in najverjetneje ceno.
darkolord ::
Sem mnenja, da ce ze kupujete, kupujte in podpirajte kvaliteto. Ce ne, rajs vidim, da se kupi bicikel ali pa uporaba javnega prevoza. Opazam, da je vedno vec podpiranja izdelkov, ki niso kvalitetni, samo zato, ker so cenejsi. Kam to pelje, morda kdo, ki spremlja, ze opaza, da je vedno manj kvalitete in vedno vec povprecnih ali podpovrecnih izdelkov. Ce boste gledal samo na ceno, se bo trg prilagodil, sicer vam bo naredil izdelek po vasi ceni ampak verjetno manj kvaliteten izdelek? Cena ni vedno samo v denarju.Pri avtodelih cena in kvaliteta nista obratno sorazmerni. Autodoc ima maržo v rangu 30%, uradni servis pa 300%.
BadgerSkin ::
Ghost7 ::
Če ti crkne na starem avtu, verjetno ne boš dal 2 jurja za novega. Če ti crkne na "novem", izven garancije, verjetno ne boš dal 2 jurja za original, ki je itak zanič.
Saj ravno to. Recimo na Kia sem vprašal o neoriginalni sklopki, pravijo da jo lahko dobavijo ampak ne bodo montirali. Lahko pa mi dobavijo 2x dražjo originalno, ki pa jo lahko zmontirajo seveda.
Sodelavec je dal pri svojem Oplu montirat neznano kitajsko firmo sklopke. Mu je crknila po 20 tisoč km. Jaz bi se pri avtodelih nezanih kitajskih firm izogibal. Po drugi strani sem mnenja, da lahko od priznanih proizvajalcev, kot sta pri sklopkah Sachs in LuK mirno vgrajuješ tudi, če niso originalni.
Sachs in LUK delata OEM sklopke, kot recimo dela Contitech v Kranju vsa jermena. Vsaj za VAG grupo.
Je pa problem, da ne veš, kateri vztrajnik imaš in, če je tisti dan v tovarni bil na lagerju LUK imaš LUKov vztrajnik in SACHS sklopka ne paše. In obratno.
Pri moji Octavii TDI nismo vedeli kaj bo, po šasiji sta bile obe ok, vendar ne veš dokler ne odpreš.
No v mojem primeru je bila SACHS. Kot rečeno lahko bi vgradil LUK, ampak potem bi moral menjat še vztrajnik.
Problem je pri spoju vztrajnik - sklopka. Katerega imaš ne ve niti poooblaščenc, ne more ugotovit. Zato imajo na zalogi vedno obe varianti.
To je en tak res specifičen primer, za druge stvari ni panike.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ghost7 ()
wcpapir ::
Povej prosim pri kakšnem spoju vztrajnik-sklopka je problem, če imaš vstrajnik in lamelo drugačnega proizvajalca ?
Malo bolj točno me to zanima, sem že menjaval te zadeve večkrat in ni bilo nikoli težav.
Malo bolj točno me to zanima, sem že menjaval te zadeve večkrat in ni bilo nikoli težav.
Ghost7 ::
Povej prosim pri kakšnem spoju vztrajnik-sklopka je problem, če imaš vstrajnik in lamelo drugačnega proizvajalca ?
Malo bolj točno me to zanima, sem že menjaval te zadeve večkrat in ni bilo nikoli težav.
Opisal sem svojo izkušnjo in kot so mi povedali je taka situacija zelo redka. Gre pa za motor CHLB, oziroma iz serije EA288
https://www.automobile-catalog.com/auta...
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
mugen999 ::
Kar se bremz tiče sem jaz za textar, je pa res da so na autodocu med dražjimi, pri nas je pa se dosti drazje v avto stacuni.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Velik servis - absurdna cena? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 49570 (35018) | robo125 |
» | Slaba kvaliteta zavornih ploščic (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10802 (8497) | easyrider3 |
» | Pomoč glede reklamacije zavorOddelek: Na cesti | 4551 (3402) | profii |
» | Sprednji zavorni diski mazda 3 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20259 (18631) | theBill |
» | Pomoč pri izbiri zavornih diskov (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 31352 (29086) | b3D_950 |