» »

nova plinska peč - napaka?

nova plinska peč - napaka?

Pavi ::

Pred kratkim so mi v stanovanju zmontirali tole peč:
https://www.vaillant.si/uporabniki/prod...
ki naj bi bila nadgrajena verzija pretočne peči.

Dejansko peč pri tuširanju deluje nad pričakovanji; iz pipe vsakič v ca 5 sekundah že priteče vroča voda, tudi pri še eni odprti pipi je voda iz obeh pip vroča.

Kar me moti, je to, da pri vseh ostalih pipah (takrat, ko tuš ni prižgan) traja več kot pol minute, da je voda vsaj približno topla, in še enkrat toliko, da je približno vroča. Sicer res, da je tuš peči najbližji, ampak tudi do najbolj oddaljene pipe ni več kot ca 4m cevi.

Razmišljam, če niso kakšne tovarniške nastavitve, da ena veja (tuš) dela preko notranjega bojlerja, ostale pa kot pri pretočni peči ...

mat xxl ::

Vgradi si pumpo in imaš povsod v sekundi vodo, če le imaš krožni sistem za toplo vodo.

starfotr ::

Škoda, ker nisi vzel take, ki ima mini bojer noter vgrajen.

floyd1 ::

mat xxl je izjavil:

Vgradi si pumpo in imaš povsod v sekundi vodo, če le imaš krožni sistem za toplo vodo.

Cirkulacija je v teoriji fajn, v praksi pa je pri nas konkretno ohlajala bojler, tudi ko cirk. črpalka ni delovala - se pravi 24/7 zaradi termosifonskega kroženja. Posledično se je toplotna (pre)pogosto vklapljala. Na koncu smo ugasnili cirk. črpalko in zaprli ventil na cirkulaciji.

floyd1 ::

starfotr je izjavil:

Škoda, ker nisi vzel take, ki ima mini bojer noter vgrajen.

Kaj pa je "integriran 20l vsebnik"?

Razmišljam, če niso kakšne tovarniške nastavitve, da ena veja (tuš) dela preko notranjega bojlerja, ostale pa kot pri pretočni peči ...

Navodila? V tem primeru bi morala peč imeti 2 priklopa za toplo vodo, kar pa dvomim.

starfotr ::

Kaj pa je "integriran 20l vsebnik"?


ja, pa res, sorry.

SkIDiver ::

Imam isto peč pa nimam težav s toplo/vročo vodo v kuhinji kjer je pipa, ki je najbolj oddaljena od peči. Razdalja je nekih 6,5m. Imaš vklopljeno funkcijo Komfort?

Pavi ::

SkIDiver je izjavil:

Imam isto peč pa nimam težav s toplo/vročo vodo v kuhinji kjer je pipa, ki je najbolj oddaljena od peči. Razdalja je nekih 6,5m. Imaš vklopljeno funkcijo Komfort?


Imam. Pa temperaturo sanitarne vode na 55C.
Očistil sem tudi perlatorje in ventile/mrežice pod umivalniki/koritom.

SkIDiver ::

Vprašaj monterja peči. Lahko, da je težava v slabi izolaciji cevi in traja, da se pretoči hladna voda skozi pipo preden pride vroča. Čeprav 30 sekund za takšno razdaljo je kar huda.

mat xxl ::

Pri kovinskih ceveh, je to normano, pri plastičnih, pa nikakor ne.

Pavi ::

SkIDiver je izjavil:

Vprašaj monterja peči. Lahko, da je težava v slabi izolaciji cevi in traja, da se pretoči hladna voda skozi pipo preden pride vroča. Čeprav 30 sekund za takšno razdaljo je kar huda.


Prejšnja peč je cirkulacijo (očitno do konca delujočo) imela, kar pomeni, da je tudi nekaj dodatne cevi za cirkulacijo.
Sicer si ne predstavljam najbolje, kako izgleda shema cevne napeljave v tem primeru. To cev "naj bi" pri montaži zaprli.
Ampak to vseeno predstavlja še dodaten volumen mrzle vode, ki jo mora topla zamenjati + vprašanje, kako je bila cirkulacija speljana in kako se voda pretaka.
Je pa zanimivo, da ko enkrat odprem pipo v kadi (ki je peči najbližja in iz katere VROČA voda priteče v par sekundah), je vroča voda zelo hitro tudi v vseh drugih pipah.

TESKAn ::

Ma kad slučajno termostatski ventil?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Pavi ::

TESKAn je izjavil:

Ma kad slučajno termostatski ventil?


Nope.

SkIDiver ::

Če si mel cirkulacijo narejeno je odvisno kako je bila narejena oz. kje je narejen povratni vod. Če je bilo to ukinjeno oz. je sedaj cirkulacija zaprta imaš sedaj takorekoč slepo cev v kateri voda stoji. Lahko, da ima kakšen vpliv. Brez, da bi vedel kako je izvedena napeljava je zgolj ugibanje.

Kiwix ::

Imam enako peč, topla voda priteče v nekaj sekundah...

Na termostatu oz aplikaciji imaš možnost vklopa/izklopa gretja sanitarne vode. Ko imaš gretje vode vklopljeno deluje po načinu komfort, torej gre voda iz bojlerja, če imaš grejte vode izklopljeno, deluje pretočno. Če med enim in drugim režimom ni bistvene razlike, je težava verjetno v tem, da cevi niso dovolj izolirane oz se izgublja toplota.

Kaj se zgodi, če v kuhinji odpreš toplo vodo, počakaš, da je vroča, jo zapreš za cca 30s in ponovno odpreš?

Pavi ::

Kiwix je izjavil:

Imam enako peč, topla voda priteče v nekaj sekundah...

Na termostatu oz aplikaciji imaš možnost vklopa/izklopa gretja sanitarne vode. Ko imaš gretje vode vklopljeno deluje po načinu komfort, torej gre voda iz bojlerja, če imaš grejte vode izklopljeno, deluje pretočno. Če med enim in drugim režimom ni bistvene razlike, je težava verjetno v tem, da cevi niso dovolj izolirane oz se izgublja toplota.

Kaj se zgodi, če v kuhinji odpreš toplo vodo, počakaš, da je vroča, jo zapreš za cca 30s in ponovno odpreš?


Če prav razumem, vklop funkcije Comfort pomeni vklop bojlerja, izklop te funkcije pa izklop bojlerja in izključno pretočno gretje sanitarne vode. Je pa možno tudi popolnoma izključiti gretje sanitarne vode (nastavitev temperature na Izključeno ogrevanje).

Zdaj sem delal poskuse z vklopljenim in izklopljenim bojlerjem. Sem pred odpiranjem pip počakal par ur, da je bila vsakič voda v ceveh čisto ohlajena. Praktično nobene razlike. Pipa v kuhinji: pri obeh načinih je trajalo 80 do 90 sekund, da je bila voda zelo topla. Potem sem zaprl za 30 sekund in spet odprl za 30 sekund; v obeh primerih je bila potem voda skoraj takoj ne samo zelo topla, ampak vroča, na koncu zelo vroča.

Druga zadeva: pri obeh načinih sem testiral odprto pipo v banji + istočasno odpiranje drugih pip. Razlika je minimalna. Če je bojler vklopljen, se pozna, da je pri 3 odprtih pipah voda v povprečju bolj vroča, pri 2 pa že ni več občutne razlike. Količina tople vode je v obeh primerih ista. Če bi to vedel, sploh ne bi kupoval peči z bojlerjem, ker so samo večji stroški (začetna investicija + vzdrževanje).

telexdell ::

Pavi je izjavil:



Če prav razumem, vklop funkcije Comfort pomeni vklop bojlerja, izklop te funkcije pa izklop bojlerja in izključno pretočno gretje sanitarne vode. Je pa možno tudi popolnoma izključiti gretje sanitarne vode (nastavitev temperature na Izključeno ogrevanje).

Zdaj sem delal poskuse z vklopljenim in izklopljenim bojlerjem. Sem pred odpiranjem pip počakal par ur, da je bila vsakič voda v ceveh čisto ohlajena. Praktično nobene razlike. Pipa v kuhinji: pri obeh načinih je trajalo 80 do 90 sekund, da je bila voda zelo topla. Potem sem zaprl za 30 sekund in spet odprl za 30 sekund; v obeh primerih je bila potem voda skoraj takoj ne samo zelo topla, ampak vroča, na koncu zelo vroča.

Druga zadeva: pri obeh načinih sem testiral odprto pipo v banji + istočasno odpiranje drugih pip. Razlika je minimalna. Če je bojler vklopljen, se pozna, da je pri 3 odprtih pipah voda v povprečju bolj vroča, pri 2 pa že ni več občutne razlike. Količina tople vode je v obeh primerih ista. Če bi to vedel, sploh ne bi kupoval peči z bojlerjem, ker so samo večji stroški (začetna investicija + vzdrževanje).

Ob vsem testiranju pa nisi dal nobene pozornosti ključnemu dejavniku, zaradi katerega je v plinskem kotlu bojler- to je poraba plina in število vklopov kotla. Da ti topla voda priteče iz pipe je pri načinu pretočnega ogrevanja in topla voda iz bojlerja razlika le za čas, da se plinski kotel prižge. To pa je v rangu nekaj sekund. Ko pa se porabi topla voda iz bojlerja pa se itak v obeh primerih voda ogreva pretočno. Ti pa v načinu pretočna priprava vode vsako odprtje pipe povzroči vklop kotla. To se zgodi, četudi pipo odpreš le za sekundo ali če ročka enoročne baterije ni postavljena v skrajno lego za mrzlo vodo (kar itak nikoli ni). Če pa imaš bojler, pa ti vsako odprtje pipe vzame vodo iz bojlerja, in se gorilnik vključi šele, ko je bojler dovolj ohlajen. Vsak tak nepotreben vklop pa ti porabi nekaj plina, kateri gre v nič in to nekaj stane. Ob teh cenah plina se ti razlika v ceni kotla z bojlerjem v primerjavi z višjo porabo plina zaradi pretočnega ogrevanja kar hitro povrne.
Tak da- ne odkrivaj tople vode in lepo pusti vse skupaj na ogrevanju preko bojlerja. Denarnica ti bo hvaležna.

PS pa povečano število vklopov ti poveča možnost nastanke okvar in ti krajša življenjsko dobo kotla, dimnika...
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

SkIDiver ::

Funkcija Comfort ni nič drugega kot to, da ima peč bojler v katerem drži ogreto sanitarno vodo in ni tistega zamika pri čakanju na vročo vodo pri pretočnem gretju. No pa dejstvo, ki ga je napisal @telexdell.
Bojler je lahko vgrajen za pečjo (nekih 25L), levo ali desno (ta ima nekaj več litrov kot tisti zadaj) in prostostoječi, ki ima par 10L oz. mogoče celo čez 100L vode.

Comfort funkcija nima veze s čakanjem na toplo vodo na kuhinjski pipi, ampak s tvojo napeljavo do kuhinjske pipe. Prej si imel izvedeno cirkulacijo ogrevane sanitarne vode kar pomeni, da je topla voda krožila in zato nisi čakal na toplo vodo na pipi. Sedaj, ko je cirkulacija ustavljena pa čakaš na toplo vodo. V mojem primeru je pipa v kuhinji od peči oddaljena cca 6,5m pa nimam težav s čakanjem in nobene cirkulacije. Par sekund pa priteče vroča voda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

Pavi ::

telexdell je izjavil:


Ob vsem testiranju pa nisi dal nobene pozornosti ključnemu dejavniku, zaradi katerega je v plinskem kotlu bojler- to je poraba plina in število vklopov kotla. Da ti topla voda priteče iz pipe je pri načinu pretočnega ogrevanja in topla voda iz bojlerja razlika le za čas, da se plinski kotel prižge. To pa je v rangu nekaj sekund. Ko pa se porabi topla voda iz bojlerja pa se itak v obeh primerih voda ogreva pretočno. Ti pa v načinu pretočna priprava vode vsako odprtje pipe povzroči vklop kotla. To se zgodi, četudi pipo odpreš le za sekundo ali če ročka enoročne baterije ni postavljena v skrajno lego za mrzlo vodo (kar itak nikoli ni). Če pa imaš bojler, pa ti vsako odprtje pipe vzame vodo iz bojlerja, in se gorilnik vključi šele, ko je bojler dovolj ohlajen. Vsak tak nepotreben vklop pa ti porabi nekaj plina, kateri gre v nič in to nekaj stane. Ob teh cenah plina se ti razlika v ceni kotla z bojlerjem v primerjavi z višjo porabo plina zaradi pretočnega ogrevanja kar hitro povrne.
Tak da- ne odkrivaj tople vode in lepo pusti vse skupaj na ogrevanju preko bojlerja. Denarnica ti bo hvaležna.

PS pa povečano število vklopov ti poveča možnost nastanke okvar in ti krajša življenjsko dobo kotla, dimnika...


Najbrž to drži za peči z večjim bojlerjem ali pa gre za vprašanje nastavitev, ampak trenutno se moja peč vklaplja pri vsakem odpiranju pipe ne glede na režim. Imam možnost spremljanja statusa preko menija Spremljanje in vidim, da ni razlik (Zahteva po topli vodi, Priprava tople vode/vključen gorilnik, Priprava tople vode/vžig, Priprava tople vode/zagon ventilatorja, Priprava tople vode/naknadno delovanje črpalke).

Mogoče se pa da v kakšnih servisnih nastavitvah nastaviti zamik pri funkciji Comfort, moram preveriti.

Kiwix ::

Mogoče malo neumno vprašanje, ampak vseeno... :) Pa imaš vgrajen 20l boljler v peč? Peč in bojler prideta ločeno, se pravi peč deluje tudi brez bojlerja (torej pretočno), če se ne motim je bojler za doplačilo (mislim, da imam na računu peč in bojler ločeni postavki, lahko pa preverim).

Kiwix ::

Sem preveril račun, je bojler zajet v ceno, ampak je naziv tako dolg, da pride v dve vrstici :). Drugače pa kot rečeno, prideta peč in bojler ločeno, ob priklopu se potem vgradi še bojler...

Glede na to, da je peč verjetno nova, pokliči še na servis in vprašaj (oziroma tistega, ki ti je peč priklopil).

Če ti kaj pomaga spodaj še navodila za peč.
https://www.vaillant.si/downloads/navod...

tony1 ::

Tale navedek SKIdiverja je zelo pomemben:
"Prej si imel izvedeno cirkulacijo ogrevane sanitarne vode kar pomeni, da je topla voda krožila in zato nisi čakal na toplo vodo na pipi."

OP, kakšen način ogrevanja sanitarne vode v stanovanju si imel pred vgradnjo plinske peči?

Pavi ::

Kiwix je izjavil:

Sem preveril račun, je bojler zajet v ceno, ampak je naziv tako dolg, da pride v dve vrstici :). Drugače pa kot rečeno, prideta peč in bojler ločeno, ob priklopu se potem vgradi še bojler...

Glede na to, da je peč verjetno nova, pokliči še na servis in vprašaj (oziroma tistega, ki ti je peč priklopil).

Če ti kaj pomaga spodaj še navodila za peč.
https://www.vaillant.si/downloads/navod...


Hvala za vse predloge!
(Žal?) vse to štima oziroma/ali pa sem že naredil, prebral.

tony1 je izjavil:

Tale navedek SKIdiverja je zelo pomemben:
"Prej si imel izvedeno cirkulacijo ogrevane sanitarne vode kar pomeni, da je topla voda krožila in zato nisi čakal na toplo vodo na pipi."

OP, kakšen način ogrevanja sanitarne vode v stanovanju si imel pred vgradnjo plinske peči?


Plinsko peč z notranjim bojlerjem in s cirkulacijo.
Na sumu imam izvedbo napeljave za cirkulacijo (dolžina, povezave in/ali izolacija), očitno se po daljši neuporabi v njej zadržuje veliko nepotrebne mrzle vode, ki jo mora topla zamenjati, preden pride do pipe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Pavi ()

telexdell ::

Pavi je izjavil:



Plinsko peč z notranjim bojlerjem in s cirkulacijo.
Na sumu imam izvedbo napeljave za cirkulacijo (dolžina, povezave in/ali izolacija), očitno se po daljši neuporabi v njej zadržuje veliko nepotrebne mrzle vode, ki jo mora topla zamenjati, preden pride do pipe.

Namen cirkulacije je, da voda po njej kroži tudi takrat, ko so vse pipe zaprte. Posledično v večini napeljave tople vode ta ni mrzla in priteče topla na pipi v zelo kratkem času. Če imaš cirkulacijo potem moraš imeti na bojler priključene tri cevi- ena na vrhu bojlerja, ena na dnu in ena na sredini. Med kotlom in do bližine pipe pa moraš imeti dve cevi za toplo vodo in ne zgolj eno.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Pavi ::

telexdell je izjavil:

Pavi je izjavil:



Plinsko peč z notranjim bojlerjem in s cirkulacijo.
Na sumu imam izvedbo napeljave za cirkulacijo (dolžina, povezave in/ali izolacija), očitno se po daljši neuporabi v njej zadržuje veliko nepotrebne mrzle vode, ki jo mora topla zamenjati, preden pride do pipe.


Namen cirkulacije je, da voda po njej kroži tudi takrat, ko so vse pipe zaprte. Posledično v večini napeljave tople vode ta ni mrzla in priteče topla na pipi v zelo kratkem času. Če imaš cirkulacijo potem moraš imeti na bojler priključene tri cevi- ena na vrhu bojlerja, ena na dnu in ena na sredini. Med kotlom in do bližine pipe pa moraš imeti dve cevi za toplo vodo in ne zgolj eno.


Pisal sem za prejšnjo peč. Nova pa nima cirkulacije, je pa seveda v tleh/stenah ostala vsa napeljava za cirkulacijo. Zato razmišljam, da je ta (zdaj nepotrebna) dodatna napeljava kriva, da traja toliko časa, preden priteče topla voda. Ali pa, če se da pri sami montaži nove peči v kombinaciji s staro napeljavo, ki vključuje cirkulacijo, zajebati tako, da topla voda rabi zelo dolgo časa do pipe.

papak ::

Prej ste imeli zaradi oddaljenih pip cirkulacijo kjer je črpalka intervalno obračala vodo za nekaj minut (npr. 3minute da, pol ure ne ali pa 3x na dan glede na vaše navade preden ste vstali, preden ste prišli domov, preden ste šli spat). Morda celo par minut po vklopu luči kopalnice, morda pa celo več in brez intervalov, morda celo neprestano termosifonsko, opcij je mnogo, ampak se ne priporoča preveč, ker je cirkulacija velik porabnik.

Imeli ste tudi verjetno večji bojler 100l +.

Ta peč, ki jo imate sedaj pa je v bistvu etažna peč in tisti vsebnik ni neka zaloga, samo poskrbi, da je voda že topla preden se peč prižge, obrne ventil in požene na visoko moč.

Morda bi se dalo spet povezati in izvesti cirkulacijo, ampak bo moral biti režim cirkulacije zelo konzervativen, saj bo v nasprotnem primeru peč prevečkrat dogrevala vodo namesto radiatorjev. Morda regulacija takega tipa peči niti ne podpira cirkulacijske črpalke in bi bilo treba vzeti črpalko z lastno regulacijo...

Trenutno porabite malo več vode, pa malo manj energije.

papak ::

Ampak spet je tu odvisno od regulacije peči, ker če dela na odjem (impelerski merilnik pretoka), potem bo ves čas cirkulacije mislila, da je odjem. Če pa samo spremlja temperaturo v zalogovniku je pa ok. Samo takšna peč verjetno sledi temperaturo v zalogovniku samo ko ni odjema, ko pa je, pa cilja iztočno temperaturo. Na enih pečeh se da nastavit minimalni odjem med kake 2 in 3,5l/min, pa se pretok cirkulacije ali prek črpalke (če ima več hitrosti, ali pa z ventilom priduši, da se peč ne prižiga za bv, ampak samo če je treba dogreti zalogovnik, ali pa je dejanski odjem). Samo to samo v tem primeru, ko imate zalogovnik, potem se da tudi bolj liberalno gnati cirkulacijo. Ampak 20l je zelo malo, tako da kakorkoli že, bo treba termine in dolžino intervala kar se da omejiti.

Namreč lahko bi na cirkulacijski vod dali nepovratno loputo (da ne bi pritekla hladna voda na topli pipi) in ga pripeljali nazaj na hladno vodo (ker tretjega priključka za crikulacijo peč/zalogovnik verjetno nima), na vod cirkulacije pa eno cirkulacijsko črpalko z lastno regulacijo (mislim da celo ima že loputo vgrajeno, se ne spomnim več), pa ventil za vsak slučaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: papak ()

OK.d ::

Mi imamo plinsko peč od Weismana Vitodens 111 z vgrajenim 46 l notranjim bojlerjem in speljano po hiši cirkulacijski krog.
Zadnje čase opažam, da med normalnim tuširanjem v kopalnici zadnji v veji prehitro zmanjka tople vode in pripisujem težavo z nizkim pritiskom vode v vodovodnem sistemu.
Pomaga edino, da za recimo 10 sekund zapreš vodo in se topla voda spet pojavi.
Zdaj pa ne vem ali bi ta težava res lahko bila odvisna od nihanja pritiska vode v sistemu ali pa spet crkuje elektronika na peči.
Namreč peč je stara 5 let in je bila že po dveh letih menjana elektronika-ravno ko je že potekla garancija - cca.350€ stroška.
Napaka elektronike se je pokazala na takšen način, da je kar naenkrat zmanjkalo tople vode, zato raje ne razmišljam, da se je spet enaka napaka ponovila.
Ali ima kdo ali je imel podobne težave?
LPOK.d

Pavi ::

papak je izjavil:

Prej ste imeli zaradi oddaljenih pip cirkulacijo kjer je črpalka intervalno obračala vodo za nekaj minut (npr. 3minute da, pol ure ne ali pa 3x na dan glede na vaše navade preden ste vstali, preden ste prišli domov, preden ste šli spat). Morda celo par minut po vklopu luči kopalnice, morda pa celo več in brez intervalov, morda celo neprestano termosifonsko, opcij je mnogo, ampak se ne priporoča preveč, ker je cirkulacija velik porabnik.

Imeli ste tudi verjetno večji bojler 100l +.

Ta peč, ki jo imate sedaj pa je v bistvu etažna peč in tisti vsebnik ni neka zaloga, samo poskrbi, da je voda že topla preden se peč prižge, obrne ventil in požene na visoko moč.

Morda bi se dalo spet povezati in izvesti cirkulacijo, ampak bo moral biti režim cirkulacije zelo konzervativen, saj bo v nasprotnem primeru peč prevečkrat dogrevala vodo namesto radiatorjev. Morda regulacija takega tipa peči niti ne podpira cirkulacijske črpalke in bi bilo treba vzeti črpalko z lastno regulacijo...

Trenutno porabite malo več vode, pa malo manj energije.


Hvala za razlago.
Pripenjam sliko priklopov. Bakrena cev je seveda plin, črna cev je najbrž odvod iz varnostnega ventila, dovod mrzle vode je cev s kovinskim magnetnim odstranjevalcem kamna. Ostale 3 cevi so vse vroče.
Ali se da iz tega kaj razbrati?

 priklopi

priklopi

krho ::

A plin zdej dovolijo v baker dajat, in to na press :|? Pri nas je bila obvezna železna cev, pa skozi preboje cev v cevi... Pa nismo dobili dovoljenja za zagon, dokler cev ni bila pobarvana z rumeno barvo. So v bistvu že v naprej povedali, da naj ne kličemo, če ne bomo pobarvali cevi.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

papak ::

Pavi, na tvoji sliki izgleda, da peč nima montiranega 20l bojlerja. Zdaj ali to ni peč, ki si jo omenil v OP, ali pa samo ni montiranega bojlerja...

Za peč ki si jo linkal v OP pa obstaja T kos za priključek cirkulacije, samo še vedno potrebuješ črpalko.

MadMen ::

krho je izjavil:

A plin zdej dovolijo v baker dajat, in to na press :|? Pri nas je bila obvezna železna cev, pa skozi preboje cev v cevi... Pa nismo dobili dovoljenja za zagon, dokler cev ni bila pobarvana z rumeno barvo. So v bistvu že v naprej povedali, da naj ne kličemo, če ne bomo pobarvali cevi.

Zakaj pa nebi pustili bakrene cevi za plin? V Ljubljani nobeden ni omenjač problema z njimi, sem pa v letu 2021 menjal plinsko peč(oziroma vso inštalacijo)

telexdell ::

krho je izjavil:

A plin zdej dovolijo v baker dajat, in to na press :|? Pri nas je bila obvezna železna cev, pa skozi preboje cev v cevi... Pa nismo dobili dovoljenja za zagon, dokler cev ni bila pobarvana z rumeno barvo. So v bistvu že v naprej povedali, da naj ne kličemo, če ne bomo pobarvali cevi.

Pri nas je bilo popolnoma enako- črna cev, rumena barva, cev v cevi skozi steno... Nenazadnje je pa baker precej dražji tak da...
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Invictus ::

MadMen je izjavil:


Zakaj pa nebi pustili bakrene cevi za plin? V Ljubljani nobeden ni omenjač problema z njimi, sem pa v letu 2021 menjal plinsko peč(oziroma vso inštalacijo)

Že nisi dal pregledati ponudniku svoje inštalacije...

Energetika Ljubljana bakra sploh ne omenja pri plinskih napeljavah...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

matobeli ::

Če je certificirano za plin pol je, drugač pa ni, ne glede na to ali je to plastika ali inox in na kakšen način je spojeno.

Mislim da so imele čist vse peči kar sem jih videl vsaj nekaj poštukano z bakrom.

telexdell ::

Očitno se lahko uporablja tudi baker
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

borut_p ::

Nekaj casa je imela energetika moznost uporabe inox cevi v estrihu, to je sedaj umaknje o kot vem. Samo se nadomet, crno zelezo, prebarvan na rumeno

OK.d ::

OK.d je izjavil:

Mi imamo plinsko peč od Weismana Vitodens 111 z vgrajenim 46 l notranjim bojlerjem in speljano po hiši cirkulacijski krog.
Zadnje čase opažam, da med normalnim tuširanjem v kopalnici zadnji v veji prehitro zmanjka tople vode in pripisujem težavo z nizkim pritiskom vode v vodovodnem sistemu.
Pomaga edino, da za recimo 10 sekund zapreš vodo in se topla voda spet pojavi.
Zdaj pa ne vem ali bi ta težava res lahko bila odvisna od nihanja pritiska vode v sistemu ali pa spet crkuje elektronika na peči.
Namreč peč je stara 5 let in je bila že po dveh letih menjana elektronika-ravno ko je že potekla garancija - cca.350€ stroška.
Napaka elektronike se je pokazala na takšen način, da je kar naenkrat zmanjkalo tople vode, zato raje ne razmišljam, da se je spet enaka napaka ponovila.
Ali ima kdo ali je imel podobne težave?

Očitno nima nobeden podobne težave:(
LPOK.d

mat xxl ::

Težava, je vodni kamen v bojlerju !

OK.d ::

Možno tudi to, nič bo treba servis poklicat.
LPOK.d


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izbira toplotne črpalke (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22538479 (3208) Jurij25
»

Obtočna črpalka in bojler

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
152491 (382) -JM-
»

Katera plinska kondenzacijska peč?

Oddelek: Loža
448084 (4281) Arzen28
»

Ogrevanje sanitarne vode (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9022997 (9707) energetik
»

Toplotna črpalka za vodo (strani: 1 2 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
7315749 (13526) mn

Več podobnih tem