Forum » Na cesti » Cudno dogajanje na avtu
Cudno dogajanje na avtu
Kapitan Jack ::
V torek pripeljem avtomobil na servis check pred iztekom garancije, dobim ustno potrdilo vse je ok. Aha.
Peljem domov in opazim, da se kazalec za temp. dviguje. Klicem in pravim, pravijo bo treba nazaj pripeljat in videt. Ok, kaj ste sploh gledali ga sprasujem...
Vceraj se peljem v sluzbo in nastavim da mi izpisuje parametre temperature vode ter olja. Temperatura vode se je dvignila na 116 stopinj. Sem se presral, ampak temperatura olja ni sla cez 100 stopinj. Ventilator dela, to sem preveril in ko se temp. vode tako dvigne se slisi, da ga razpihuje na polno in tudi temp se potem zniza.
Berem na internetu, da ko se to zgodi je treba dat gretje na polno v kabini. Tudi to sem dal na 29 stopinj in namesto da bi mi zgalo v kabini, meni je pihalo skoraj ledeno. Se en WTF.
Antifriza je dovolj, ne pusca nikjer, vsaj nobenih luz nisem nikjer opazil.
Sem si mislil, najbrz je termostat problem, ampak sedaj tole z negretjem v kabini nakazuje najbrz tudi na pecko ali kaj. Tisto kar mene se najbolj zanima je, a je mozno, da so mehaniki mi kaj sneli, pokvarili prilikom pregleda avtomobila?
Tezko ugotoviti, ampak sem pa jezen, ker sem pripeljal dejansko avtomobil ispraven, nazaj ga pa dobil v taksnem stanju.
Peljem domov in opazim, da se kazalec za temp. dviguje. Klicem in pravim, pravijo bo treba nazaj pripeljat in videt. Ok, kaj ste sploh gledali ga sprasujem...
Vceraj se peljem v sluzbo in nastavim da mi izpisuje parametre temperature vode ter olja. Temperatura vode se je dvignila na 116 stopinj. Sem se presral, ampak temperatura olja ni sla cez 100 stopinj. Ventilator dela, to sem preveril in ko se temp. vode tako dvigne se slisi, da ga razpihuje na polno in tudi temp se potem zniza.
Berem na internetu, da ko se to zgodi je treba dat gretje na polno v kabini. Tudi to sem dal na 29 stopinj in namesto da bi mi zgalo v kabini, meni je pihalo skoraj ledeno. Se en WTF.
Antifriza je dovolj, ne pusca nikjer, vsaj nobenih luz nisem nikjer opazil.
Sem si mislil, najbrz je termostat problem, ampak sedaj tole z negretjem v kabini nakazuje najbrz tudi na pecko ali kaj. Tisto kar mene se najbolj zanima je, a je mozno, da so mehaniki mi kaj sneli, pokvarili prilikom pregleda avtomobila?
Tezko ugotoviti, ampak sem pa jezen, ker sem pripeljal dejansko avtomobil ispraven, nazaj ga pa dobil v taksnem stanju.
;-) ::
Pozabil si napisati kateri avto imaš, pri nekaterih je takšna temperatura "vode" normalna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ;-) ()
eventyrer ::
Kapitan Jack je izjavil:
V torek pripeljem avtomobil na servis check pred iztekom garancije
Zakaj bi to sploh storil?
Avto mora mehanika videti samo takrat ko je to nujno potrebno (redni servisi) ali ko je potrebno kaj popraviti. Manj kot serviseri tacajo po avtu, bolje je.
Kapitan Jack je izjavil:
Vceraj se peljem v sluzbo in nastavim da mi izpisuje parametre temperature vode ter olja. Temperatura vode se je dvignila na 116 stopinj. Sem se presral, ampak temperatura olja ni sla cez 100 stopinj. Ventilator dela, to sem preveril in ko se temp. vode tako dvigne se slisi, da ga razpihuje na polno in tudi temp se potem zniza.
Ali se ti je to dogajalo tudi prej?
Kapitan Jack je izjavil:
Berem na internetu, da ko se to zgodi je treba dat gretje na polno v kabini. Tudi to sem dal na 29 stopinj in namesto da bi mi zgalo v kabini, meni je pihalo skoraj ledeno. Se en WTF.
Ja če vključiš gretje kabine s tem v bistvu hladiš hladilno tekočino in pomagaš hladilnemu sistemu. Zakaj je tebi pihalo ledeno ti ne znam povedat. Nevem niti kater avto imaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
Groot ::
Preveri pod voznikov in sovoznikovim predpražnikom če je kaj mokro. Glede na napisano je verjetno, da ti je šla pečka.
Jure14 ::
Hladilna tekočina ti ne kroži po sistemu.
Ob zagonu avta hladilna tekočina ne kroži, da se čim prej motor segreje na delovno temperaturo.
Potem pa bi tekočina morala začet krožit okoli in uravnavat T motorja.
Ker pri tebi ne kroži, se je motor pač preveč segrel.
Ker ne kroži, ti ne dela gretje kabine.
Ob zagonu avta hladilna tekočina ne kroži, da se čim prej motor segreje na delovno temperaturo.
Potem pa bi tekočina morala začet krožit okoli in uravnavat T motorja.
Ker pri tebi ne kroži, se je motor pač preveč segrel.
Ker ne kroži, ti ne dela gretje kabine.
Kapitan Jack ::
Gre se za Ford S-Max 2.0 180 konjev, letnik 2016 z 138k prevozenih.
Na servis sem sel, ker me pripada pred iztekom garancije pregled avtomobila in ce kaj ugotovijo zamenjajo.
Prej se seveda to ni dogajalo. Temperatura je sla na normalnih 90 stopinj ali kolikor pac je tista sredina in tudi problem z gretjem ni bil nikoli.
Tako da mi je to malo cudno, da sem zjutraj pripeljal avtomobil ispraven, zvecer pa ti problemi. Kot laik se res sprasujem, ce so kaj na servisu ponesreci odtrgali, zvili, zlomili al karkoli je pac mozno.
Mislim, lahko je to tudi nakljucje in sem imel smolo, da se je to ravno zgodilo po obisku servisa, ampak pac clovek ima vedno sum.
Na servis sem sel, ker me pripada pred iztekom garancije pregled avtomobila in ce kaj ugotovijo zamenjajo.
Prej se seveda to ni dogajalo. Temperatura je sla na normalnih 90 stopinj ali kolikor pac je tista sredina in tudi problem z gretjem ni bil nikoli.
Tako da mi je to malo cudno, da sem zjutraj pripeljal avtomobil ispraven, zvecer pa ti problemi. Kot laik se res sprasujem, ce so kaj na servisu ponesreci odtrgali, zvili, zlomili al karkoli je pac mozno.
Mislim, lahko je to tudi nakljucje in sem imel smolo, da se je to ravno zgodilo po obisku servisa, ampak pac clovek ima vedno sum.
WizzardOfOZ ::
Če ti v avtu piha mrzlo, čeprav imaš nastavljeno na gretje, ti v sistemu ne kroži hladilna tekočina. Očitno ti je blokiral termostat.
Preveri ročno:
ena cev, ki pelje od hladilnika do motorja mora biti hladna, druga, ki pelje iz motorja do hladilnika pa mora biti vroča. Če termostat dela, bosta obe cevi pri ogretem motorju enako vroči, če ne dela, bo ena občutno hladnejša. Če je to drugo, potem takoj na servis, drugače boš uničil motor.
Druga možnost: Na hladilniku imaš 2 ventilatorja. Ali delujeta oba?
Preveri ročno:
ena cev, ki pelje od hladilnika do motorja mora biti hladna, druga, ki pelje iz motorja do hladilnika pa mora biti vroča. Če termostat dela, bosta obe cevi pri ogretem motorju enako vroči, če ne dela, bo ena občutno hladnejša. Če je to drugo, potem takoj na servis, drugače boš uničil motor.
Druga možnost: Na hladilniku imaš 2 ventilatorja. Ali delujeta oba?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
dexterboy ::
Pecikl si kupi. Pri nekaterih avtih je to normalno.
Temperatura vode 116° je normalno?
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
Utk ::
Do 110 je normalno, 116 je res malo preveč, ampak do 120 bi moralo vse skupaj še nekak držat.
eventyrer ::
Ali je možno da mu je šla črpalka? Čeprav v tem primeru bi pričakoval da bi mu hladilna tekočina puščala.
eventyrer ::
Ali si imel kakšno luknjo v hladilniku?
Najdejo se bebci ki takšne luknje poizkusijo zakrpat z neko tekočino ki zakrkne v hladilniku in na tak način luknjo zamaši.....žal pa to zamaši celoten hladilni sistem.
(če nisi imel luknje ti ni treba razmišljat o tem saj namerno ti tega sigurno niso šli nalivat v hladilni sistem če ti ni nič puščalo).
Možno je da so ti menjali kakšno žarnico v armaturni plošči blizu stikala za nastavljanje temperature.....za to početje moraš skoraj vedno kable iz stikal odklopiti in so ti ga morda pozabili nazaj priklopit.
To bi pojasnilo zakaj ti ne greje (ne pa tudi zakaj se ti greje motor).
Najdejo se bebci ki takšne luknje poizkusijo zakrpat z neko tekočino ki zakrkne v hladilniku in na tak način luknjo zamaši.....žal pa to zamaši celoten hladilni sistem.
(če nisi imel luknje ti ni treba razmišljat o tem saj namerno ti tega sigurno niso šli nalivat v hladilni sistem če ti ni nič puščalo).
Možno je da so ti menjali kakšno žarnico v armaturni plošči blizu stikala za nastavljanje temperature.....za to početje moraš skoraj vedno kable iz stikal odklopiti in so ti ga morda pozabili nazaj priklopit.
To bi pojasnilo zakaj ti ne greje (ne pa tudi zakaj se ti greje motor).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
Kapitan Jack ::
Preveril sem s Forscanom in ne prikazuje nobenih napak.
Ima pa Forscan kopico parametrov, katere bi dejansko lahko spremljal v real time, ampak ne vem kaj bi lahko se dal spremljati.
Ja, v cetrtek je ze termin, ampak mi mori to, da so mi kao dali avto in rekli vse je ok, a potem tole. Kako naj jim potem verjamem, da je se vse ostalo ok.
Glavni hladilnik je bil enkrat ze menjan v garanciji in tudi vsa hladilna tekocina. To so zamenjali, ker sem opazil, da mi zmanjkuje vode. Sedaj je to reseno, vode ni vec nikoli zmanjkalo po zamenjavi hladilnika, pa tudi minilo je ze nekaj mesecev od tega posega.
Ja to, da ne greje je tud pri meni en velik vprasaj, ker se do vceraj je grelo normalno.
Ima pa Forscan kopico parametrov, katere bi dejansko lahko spremljal v real time, ampak ne vem kaj bi lahko se dal spremljati.
Ja, v cetrtek je ze termin, ampak mi mori to, da so mi kao dali avto in rekli vse je ok, a potem tole. Kako naj jim potem verjamem, da je se vse ostalo ok.
Glavni hladilnik je bil enkrat ze menjan v garanciji in tudi vsa hladilna tekocina. To so zamenjali, ker sem opazil, da mi zmanjkuje vode. Sedaj je to reseno, vode ni vec nikoli zmanjkalo po zamenjavi hladilnika, pa tudi minilo je ze nekaj mesecev od tega posega.
Ja to, da ne greje je tud pri meni en velik vprasaj, ker se do vceraj je grelo normalno.
WizzardOfOZ ::
Če bi blokiral termostat, bi morala kakšna lučka posvetit. Ampak to je ford...
Lučka ponavadi posveti, ko je že vsega konec. Na žalost.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WizzardOfOZ ::
Ko voda zavre. Z dobro hladilno tekočino se to zgodi nad 100 stopinj celzija.
OP, lahko so ti dolivali vodo v hladilni sistem in ga niso odzračili dobro, pa zato sedaj dela probleme. Ali lahko preveriš, če so kaj dolivali hladilno tekočino. Bi moralo pisat na računu.
OP, lahko so ti dolivali vodo v hladilni sistem in ga niso odzračili dobro, pa zato sedaj dela probleme. Ali lahko preveriš, če so kaj dolivali hladilno tekočino. Bi moralo pisat na računu.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Kapitan Jack ::
Pol je meni dejansko ze zakuhalo, ce je bila temperatura vode 116 stopinj. Jebemti, sedaj sem pa res presran. :(
Na racunu ne pise nic, kot samo ena postavka - pregled avtomobila.
Na racunu ne pise nic, kot samo ena postavka - pregled avtomobila.
;-) ::
Ni mus, da pri 116 stopinjah zakuha, niti ni mus da si res imel 116 stopinj, mogoče imaš senzor za temperaturo hladilne pač hin, avto misli da mu je vroče in ventilatorji hladijo kiler, zato ti je pihalo tudi hladno.
Nevem točno kako je pri tem Fordu, nekateri avti imajo še razne lopute spredaj v ledvičkah itd. da se avto pomaga zagret, ki se potem odpirajo in se kilerji stalno bolj hladijo, če ti senzor temperature laže dela cel sistem narobe.
Nevem točno kako je pri tem Fordu, nekateri avti imajo še razne lopute spredaj v ledvičkah itd. da se avto pomaga zagret, ki se potem odpirajo in se kilerji stalno bolj hladijo, če ti senzor temperature laže dela cel sistem narobe.
Kapitan Jack ::
To je dejansko dobra razlaga, ki lahko odgovori na to, da sem ze po 5km voznje imel normalno segret motor. Vsaj tako je prikazovalo, crta na sredini.
Hmmm...pa tudi cudno mi je, ker ko odprem pokrov motorja, jaz nic ne "cutim", da je motor dejansko vroc.
Hmmm...pa tudi cudno mi je, ker ko odprem pokrov motorja, jaz nic ne "cutim", da je motor dejansko vroc.
cvalsr ::
Kateri servis je to? Ni verjetno, ni pa popolnoma nemogoče:
Termostat je prepoceni, črpalko bi se pa mogoče že splačalo prešraufat "enmu prjatlu", njegovo pokvarjeno pa si dobil ti?
TO dvoje je krivo, ali pa kak senzor, če se motor pregreva, in ventilator dela na polno, pa gretje ne dela. Pa seveda kak rele, stikalo, konektor, pretrgana žica, drseč jermen, stisnjena cev ... narobe obrnjen termostat ...
Čudno, ravno motor bi moral biti vroč, hladilnik pa mrzel - če tekočina ne kroži. Kako ti to "čutiš" je pa vprašanje. Ali si oboje vsaj potipal z roko?!?
Termostat je prepoceni, črpalko bi se pa mogoče že splačalo prešraufat "enmu prjatlu", njegovo pokvarjeno pa si dobil ti?
TO dvoje je krivo, ali pa kak senzor, če se motor pregreva, in ventilator dela na polno, pa gretje ne dela. Pa seveda kak rele, stikalo, konektor, pretrgana žica, drseč jermen, stisnjena cev ... narobe obrnjen termostat ...
Čudno, ravno motor bi moral biti vroč, hladilnik pa mrzel - če tekočina ne kroži. Kako ti to "čutiš" je pa vprašanje. Ali si oboje vsaj potipal z roko?!?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: cvalsr ()
WizzardOfOZ ::
Če v kabino piha hladno, ko nastaviš na 29 stopinj (pri sedanji zunanji temperaturi), bi moralo v kabini greti že po enem do dveh kilometrov. Če je pihalo mrzlo, mora biti nekaj narobe s kroženjem hladilne tekočine.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Kapitan Jack ::
To je servis v Avstriji. Ma kaj pa vem, skoraj dvomim no. Jebemu valjda niso taki.
Jaz sem bolj ciljal, da so kaj nenamerno pokvarili. Tudi to se zgodi, hudo je samo, ce vedo kaj so naredili in ne recejo.
Ja cutim pac v smislu, da ne obuctim neke temperature na povrsju motorja. Sicer je pa res, da nimam izkusenj kako izgleda zakuhan / prevroc motor, ampak ko odprem pokrov me ne butne temperatura.
Vprasanje je tudi, ce gre sedaj za dva locena problema ali pac se gre za en problem, katere posledice so gretje motorja in hladne zrak v kabini.
Jaz sem bolj ciljal, da so kaj nenamerno pokvarili. Tudi to se zgodi, hudo je samo, ce vedo kaj so naredili in ne recejo.
Ja cutim pac v smislu, da ne obuctim neke temperature na povrsju motorja. Sicer je pa res, da nimam izkusenj kako izgleda zakuhan / prevroc motor, ampak ko odprem pokrov me ne butne temperatura.
WizzardOfOZ je izjavil:
Če v kabino piha hladno, ko nastaviš na 29 stopinj (pri sedanji zunanji temperaturi), bi moralo v kabini greti že po enem do dveh kilometrov. Če je pihalo mrzlo, mora biti nekaj narobe s kroženjem hladilne tekočine.
Vprasanje je tudi, ce gre sedaj za dva locena problema ali pac se gre za en problem, katere posledice so gretje motorja in hladne zrak v kabini.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kapitan Jack ()
WizzardOfOZ ::
Kapitan Jack je izjavil:
Vprasanje je tudi, ce gre sedaj za dva locena problema ali pac se gre za en problem, katere posledice so gretje motorja in hladne zrak v kabini.
To je eno in isto. Hladilna tekočina gre skozi pečko avta, ki ti ogreva kabino.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
hojnikb ::
Kapitan Jack je izjavil:
To je servis v Avstriji. Ma kaj pa vem, skoraj dvomim no. Jebemu valjda niso taki.
Jaz sem bolj ciljal, da so kaj nenamerno pokvarili. Tudi to se zgodi, hudo je samo, ce vedo kaj so naredili in ne recejo.
Ja cutim pac v smislu, da ne obuctim neke temperature na povrsju motorja. Sicer je pa res, da nimam izkusenj kako izgleda zakuhan / prevroc motor, ampak ko odprem pokrov me ne butne temperatura.
WizzardOfOZ je izjavil:
Če v kabino piha hladno, ko nastaviš na 29 stopinj (pri sedanji zunanji temperaturi), bi moralo v kabini greti že po enem do dveh kilometrov. Če je pihalo mrzlo, mora biti nekaj narobe s kroženjem hladilne tekočine.
Vprasanje je tudi, ce gre sedaj za dva locena problema ali pac se gre za en problem, katere posledice so gretje motorja in hladne zrak v kabini.
bi bil presenečen, kakšne barabije se dogajajo po servisih, Če je avstrijc, še ne pomen da je kaj manj pokvarjen.
#brezpodpisa
fikus_ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Kapitan Jack je izjavil:
Vprasanje je tudi, ce gre sedaj za dva locena problema ali pac se gre za en problem, katere posledice so gretje motorja in hladne zrak v kabini.
To je eno in isto. Hladilna tekočina gre skozi pečko avta, ki ti ogreva kabino.
In ponavadi se jemlje toplo vodo iz glave motorja za gretje potniške kabine. Za Forda ne bom trdil, da je tako, ker ga ne poznam.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
krucymucy ::
Kateri servis je to? Ni verjetno, ni pa popolnoma nemogoče:
Termostat je prepoceni, črpalko bi se pa mogoče že splačalo prešraufat "enmu prjatlu", njegovo pokvarjeno pa si dobil ti?
Daj ga lomit. Nekdo si bo vzel dve uri casa da bo odstranil vodno crpalko in jo dal rabljeno prijatelju. Za 80€?
Voda krozi po sistemu tudi ce motor ni ogret, po notranjem krogu, zato da gretje dela ze preden se segreje na ~90 kjer potem odpre termostat sekundarni krog do hladilnika vode.
Meni se je enkrat zgodilo da je impeler crpalke pocil in se ni vrtel. Seveda voda ni krozila. Crpalka je izgledala ok, puscala ni, zracnosti ni imela.
cvalsr ::
"""
Daj ga lomit. Nekdo si bo vzel dve uri casa da bo odstranil vodno crpalko in jo dal rabljeno prijatelju. Za 80€?
"""
Ja, saj, popolnoma neverjetno. Sploh, če se zgodi, da med šihtom ni ves čas zaseden z delom (naprimer, ko se neka naročena stranka ne pojavi) in bo raje 2 uri gledal v zrak kot "'zaslužil'" 80 evrčkov? In sploh če je prijateljev avto na trgu vreden približno toliko kot črpalka, mu ne bo dal noter rabljene. Lomim ga.
Daj ga lomit. Nekdo si bo vzel dve uri casa da bo odstranil vodno crpalko in jo dal rabljeno prijatelju. Za 80€?
"""
Ja, saj, popolnoma neverjetno. Sploh, če se zgodi, da med šihtom ni ves čas zaseden z delom (naprimer, ko se neka naročena stranka ne pojavi) in bo raje 2 uri gledal v zrak kot "'zaslužil'" 80 evrčkov? In sploh če je prijateljev avto na trgu vreden približno toliko kot črpalka, mu ne bo dal noter rabljene. Lomim ga.
SambaShare ::
Ja, saj, popolnoma neverjetno. Sploh, če se zgodi, da med šihtom ni ves čas zaseden z delom (naprimer, ko se neka naročena stranka ne pojavi) in bo raje 2 uri gledal v zrak kot "'zaslužil'" 80 evrčkov? In sploh če je prijateljev avto na trgu vreden približno toliko kot črpalka, mu ne bo dal noter rabljene. Lomim ga.
Ah daj nehaj. Nekdo bo odstranjeval zobati jermen, spuščal hladilno tekočino za praktično zgonjeno pumpo. Za nekaj kar novo stane kaj 50€? Pa tudi če bi, zakaj bi druga bolj zgonjena pumpa imela manjši pretok? Ali pušča, ali pa je zaribana, oboje boš takoj opazil.
Če že iščeš vzrok na servisu, so kvečjemu dolili v hladilno nekaj, ker je povzročilo strdke. Bolj verjetno je pa nekaj čisto slučajno odpovedalo in nima veze s servisom.
WizzardOfOZ ::
Ali pa so dolili hladilno tekočino in niso odzračili sistema, sedaj pa se je nabral mehur zraka pred termostatom, ki hladilne tekočine skozi ne spusti.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
zk_eu ::
Nekaj zdaj ne razumem. Tebi se dviguje temperatura na "fizičnem" števcu do 116 stopinj, ali to dejansko vidiš samo s Forscanom? Ker fizični števec ne kaže prave temperature hladilne tekočine in prava bo zgolj tista, ki jo vidiš s Forscanom. Termostat se pri tem motorju polno odpre šele pri 100 stopinjah.
Termostat je na TDCi motorjih mehanski, tako da napake ne bo javilo, če je v okvari. Napako bo javilo posredno, če bi se avto pregreval.
Pri 116 stopinjah voda, ki je pod pritiskom in zmešana z antifrizom, še ne vreje. Tudi večjih nevarnosti za poškodbe motorja še ni, tako da si lahko kar se tiče tega brez skrbi. Seveda je treba dati porihtati.
Termostat je na TDCi motorjih mehanski, tako da napake ne bo javilo, če je v okvari. Napako bo javilo posredno, če bi se avto pregreval.
Pri 116 stopinjah voda, ki je pod pritiskom in zmešana z antifrizom, še ne vreje. Tudi večjih nevarnosti za poškodbe motorja še ni, tako da si lahko kar se tiče tega brez skrbi. Seveda je treba dati porihtati.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zk_eu ()
Valvoline ::
Ce piha mrzlo, sistem pa nima mehanske zapore/em ventil za hladilno tekocino, to pomeni da v sistemu ni dovolj hladilne tekocine, mala verjetnost je se da se je zapacala pecka ampak verjetno ne ker avto ni tok star.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Valvoline ::
"""
Daj ga lomit. Nekdo si bo vzel dve uri casa da bo odstranil vodno crpalko in jo dal rabljeno prijatelju. Za 80EUR?
"""
Ja, saj, popolnoma neverjetno. Sploh, če se zgodi, da med šihtom ni ves čas zaseden z delom (naprimer, ko se neka naročena stranka ne pojavi) in bo raje 2 uri gledal v zrak kot "'zaslužil'" 80 evrčkov? In sploh če je prijateljev avto na trgu vreden približno toliko kot črpalka, mu ne bo dal noter rabljene. Lomim ga.
Ce je vodna crpalka zunaj na posebnem jermenu ali elektricna ni panike, da se zrihtat poceni. Ce pa jo poganja zobati jermen delo/racun za delo je podoben kt da si opravil velik servis na avtu, saj mors vse razdret, ter ponovno nastavljat vzig ter sponerje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Kapitan Jack ::
Nekaj zdaj ne razumem. Tebi se dviguje temperatura na "fizičnem" števcu do 116 stopinj, ali to dejansko vidiš samo s Forscanom? Ker fizični števec ne kaže prave temperature hladilne tekočine in prava bo zgolj tista, ki jo vidiš s Forscanom. Termostat se pri tem motorju polno odpre šele pri 100 stopinjah.
Termostat je na TDCi motorjih mehanski, tako da napake ne bo javilo, če je v okvari. Napako bo javilo posredno, če bi se avto pregreval.
Pri 116 stopinjah voda, ki je pod pritiskom in zmešana z antifrizom, še ne vreje. Tudi večjih nevarnosti za poškodbe motorja še ni, tako da si lahko kar se tiče tega brez skrbi. Seveda je treba dati porihtati.
Na stevcu vidim, da gre proti rdeci in tudi v Forscanu je bilo vidno 118 stopinj (ne 116 sem se zmotil).
Stevec:
Temperatura olja je bila v tem trenutku 96 stopinj.
Valvoline ::
Si preveril nivo hlad. tekocine? Pa previdno preveri na hladnem motorju. Tole je definitivno nekaj narobe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Kapitan Jack ::
Si preveril nivo hlad. tekocine? Pa previdno preveri na hladnem motorju. Tole je definitivno nekaj narobe.
Med Min in Max. Seveda je nekaj narobe, drugace ne bi pisal tu. Mislim, kot receno saj imam ze termin, ampak ko me nekdo dela neumnega ( v tem primeru servis) zelim zadevi priti do dna, posebej me je razpizdu ko je rekel teh stvari kot je temperatura motorja in ostalo se ne da kar tako preveriti.
Valvoline ::
Mogoce je sla vodna crpalka ce je elektricna. Nisem mogu verjet da so se vodne crpalke spravl na strom, pa zadnjic vidu novga tourana tdi res je mel vodno crpalko na strom :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
hojnikb ::
SambaShare je izjavil:
Ja, saj, popolnoma neverjetno. Sploh, če se zgodi, da med šihtom ni ves čas zaseden z delom (naprimer, ko se neka naročena stranka ne pojavi) in bo raje 2 uri gledal v zrak kot "'zaslužil'" 80 evrčkov? In sploh če je prijateljev avto na trgu vreden približno toliko kot črpalka, mu ne bo dal noter rabljene. Lomim ga.
Ah daj nehaj. Nekdo bo odstranjeval zobati jermen, spuščal hladilno tekočino za praktično zgonjeno pumpo. Za nekaj kar novo stane kaj 50EUR? Pa tudi če bi, zakaj bi druga bolj zgonjena pumpa imela manjši pretok? Ali pušča, ali pa je zaribana, oboje boš takoj opazil.
Če že iščeš vzrok na servisu, so kvečjemu dolili v hladilno nekaj, ker je povzročilo strdke. Bolj verjetno je pa nekaj čisto slučajno odpovedalo in nima veze s servisom.
Vse to se dogaja.Če se teb zdi neverjetno, to še ne pomen, da se takšne stvari ne dogajajo.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Likalnik ::
Kapitan Jack je izjavil:
V torek pripeljem avtomobil na servis check pred iztekom garancije, dobim ustno potrdilo vse je ok. Aha.
Peljem domov in opazim, da se kazalec za temp. dviguje. Klicem in pravim, pravijo bo treba nazaj pripeljat in videt. Ok, kaj ste sploh gledali ga sprasujem...
Vceraj se peljem v sluzbo in nastavim da mi izpisuje parametre temperature vode ter olja. Temperatura vode se je dvignila na 116 stopinj. Sem se presral, ampak temperatura olja ni sla cez 100 stopinj. Ventilator dela, to sem preveril in ko se temp. vode tako dvigne se slisi, da ga razpihuje na polno in tudi temp se potem zniza.
Berem na internetu, da ko se to zgodi je treba dat gretje na polno v kabini. Tudi to sem dal na 29 stopinj in namesto da bi mi zgalo v kabini, meni je pihalo skoraj ledeno. Se en WTF.
Antifriza je dovolj, ne pusca nikjer, vsaj nobenih luz nisem nikjer opazil.
Sem si mislil, najbrz je termostat problem, ampak sedaj tole z negretjem v kabini nakazuje najbrz tudi na pecko ali kaj. Tisto kar mene se najbolj zanima je, a je mozno, da so mehaniki mi kaj sneli, pokvarili prilikom pregleda avtomobila?
Tezko ugotoviti, ampak sem pa jezen, ker sem pripeljal dejansko avtomobil ispraven, nazaj ga pa dobil v taksnem stanju.
ne zastopim, če si takoj ugotovil, da nekaj ne dela v redu oziroma, da se pregreva...zakaj si sploh šel domov in klicaril ter zopet nov termin čakal....
jaz samo obrnem in zapeljem nazaj....pa rečem fantje tega prej ni bilo....pridem iskat ko bo popravljen....sedaj po enem tednu....boš težko odšel od tam brez plačila
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Likalnik ()
Kapitan Jack ::
Kako po enem tednu. Obvescen je bil naslednji dan, termin sem dobil prejsnji teden, za ta teden. Kaj mi pomaga, ce je zacelo srat, par km pred prihodom domov. Takrat se nisem mogel ne obrniti, ne nobenega poklicati saj je bil servis ze zaprt.
SambaShare ::
Kapitan Jack ::
Nekako sem dobil taksen odgovor...
Trenutno stanje na avtomobilu ni povezano z zadnjim pregledom. Na avtomobilu ni bila dolivana tekocina za hlajenje motorja, niti je bilo to sploh preverjeno, niti se je na vozilu kaj razstavljalo, tako da v tem ne vidimo nobene obveznosti do vas.
To je obicajno popravilo in ga lahko izvedete pri nas ali kje v drugem pooblascenem servisu.
To je to. No garancijo se imam, bodo pac uredili v okviru garancije. Lahko si sedaj izmislijo 10 stvari, da je fuc in me nategnejo. Namrec jaz moram poravnati 60% stroskov vseh popravil.
No sej, ce to recejo, bom vzel avtomobil in ga odpeljal k neodvisnemu mehaniku in mu rekel, naj preveri te stvari in ce ugotovim, da lazejo jih bom pac prijavil trznem inspektoratu.
Trenutno stanje na avtomobilu ni povezano z zadnjim pregledom. Na avtomobilu ni bila dolivana tekocina za hlajenje motorja, niti je bilo to sploh preverjeno, niti se je na vozilu kaj razstavljalo, tako da v tem ne vidimo nobene obveznosti do vas.
To je obicajno popravilo in ga lahko izvedete pri nas ali kje v drugem pooblascenem servisu.
To je to. No garancijo se imam, bodo pac uredili v okviru garancije. Lahko si sedaj izmislijo 10 stvari, da je fuc in me nategnejo. Namrec jaz moram poravnati 60% stroskov vseh popravil.
No sej, ce to recejo, bom vzel avtomobil in ga odpeljal k neodvisnemu mehaniku in mu rekel, naj preveri te stvari in ce ugotovim, da lazejo jih bom pac prijavil trznem inspektoratu.
misek ::
Kapitan Jack je izjavil:
Na avtomobilu ni bila dolivana tekocina za hlajenje motorja, niti je bilo to sploh preverjenoIn kaj so potem sploh pogledali? A ni pregled hladilne tekočine eno izmed osnovnih opravil?
Kapitan Jack ::
Kapitan Jack je izjavil:
Na avtomobilu ni bila dolivana tekocina za hlajenje motorja, niti je bilo to sploh preverjenoIn kaj so potem sploh pogledali? A ni pregled hladilne tekočine eno izmed osnovnih opravil?
Ja sej, ko sem to prebral sem samo rekel wtf ste vi sploh gledali za fakin 60€ katere moram placat.
SambaShare ::
Kar je svetoval Wizzard si preveril? Da pri segretem avtu probaš odzračiti sistem. Nekje na najvišji točki bi moral imeti vijake, da ven spustiš zrak.
Valvoline ::
SambaShare je izjavil:
Kar je svetoval Wizzard si preveril? Da pri segretem avtu probaš odzračiti sistem. Nekje na najvišji točki bi moral imeti vijake, da ven spustiš zrak.
Nimajo vsi avti vijaka za ajnlift. Pa se nevarno je tega pocet ce nimas izkusnje, se lahko kar fajn opeces ce te pospirca vroc antifriz pod pritiskom.
Zanimivo zakaj termostati nimajo ze tovarnisko zvrtano majhno luknico v zgonjem delu za odzracevanje. Problemov z odzracevanjem ne bi bilo, pa se pritisk v sistemu se rahlo zniza. Jaz na vsakem avtu prvo kaj naredim je termostat dol ter zvrtam 1mm luknjico za odzracevanje. Vsak avto/motor bo zagotovo hvalezen ce se to naredi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Valvoline ::
Evo kak to zgleda. Ce je termostat fiksiran/zlit v ohisju pac rabis daljsi sveder, seveda mors pazit da zvrtas na pravi tocki.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
hojnikb ::
Kapitan Jack je izjavil:
Nekako sem dobil taksen odgovor...
Trenutno stanje na avtomobilu ni povezano z zadnjim pregledom. Na avtomobilu ni bila dolivana tekocina za hlajenje motorja, niti je bilo to sploh preverjeno, niti se je na vozilu kaj razstavljalo, tako da v tem ne vidimo nobene obveznosti do vas.
To je obicajno popravilo in ga lahko izvedete pri nas ali kje v drugem pooblascenem servisu.
To je to. No garancijo se imam, bodo pac uredili v okviru garancije. Lahko si sedaj izmislijo 10 stvari, da je fuc in me nategnejo. Namrec jaz moram poravnati 60% stroskov vseh popravil.
No sej, ce to recejo, bom vzel avtomobil in ga odpeljal k neodvisnemu mehaniku in mu rekel, naj preveri te stvari in ce ugotovim, da lazejo jih bom pac prijavil trznem inspektoratu.
wat?
Kakšna garancija je to, da borš doplačat 60%
#brezpodpisa
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | dolivanje hladilne tekočine motorjaOddelek: Na cesti | 9328 (8678) | Daliborg |
» | Hladilna tekočina izginja a ne vemo kam... (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 46294 (42478) | Telbanc |
» | Gretje ne delaOddelek: Na cesti | 9325 (8306) | bambam20 |
» | Nihanje temperature "motorja" (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 41002 (36607) | kuvanasarma |
» | Temperatura vode pozimi v avtomobiluOddelek: Na cesti | 10767 (8908) | amigo_no1 |