» »

Glasen menjalnik

Glasen menjalnik

z550050 ::

Pozdravljeni, zanima me če ima kdo kakšne izkušnje kaj narediti in sicer, gre se za Peugeot 308 SW 1.6 HDI 2008l, prevoženih ima 250k in zadnjih 2 - 3k kilometrov je menjalnik postal nekoliko glasen, mehanik pravi, da so "sinhroni" al pa ležaji. Pred kratkim je biu narejen komplet servis sklopke pa vztrajnika - mehanik trdi, da je zlil v menjalnik 3l olja - kot predpisano zato dvomim, da bi blo kaj stem povezano. Sicer menjalnik dela brez problema, v prestave gre normalno. Kako naprej? A se naredi kaka obnova al kr nov(rabljen) menjalnik gor, cene tega pa se gibljejo od 200€ do 400€.

Hvala za kakršnokoli mnenje.

IL_DIAVOLO ::

Prodaj ta drek, ta model peugeot-a je prišel ze pokvarjen na trg.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

z550050 ::

No ja no, kupljen 3 leta nazaj pri 90k km, zaenkrat služi dobro :(, redni servisi pa potrošni material.

TheBlueOne ::

Ti delas ca. 55000km/letno? To bodo verjetno postali bolj redni obiski k mehaniku. Problem je, da je vecina avta koncepirana za nekje do 300.000km, kjer marsikaj gre dosti cez to. Ampak imas vseeno statisticno vedno vecjo pojavnost napak glede na kilometre. Pri toliko km bos tezko utegnil skakati k mehaniku. :)

Drugace pa bi se jaz izognil obnovi, ker imam slabe izkusnje z obnovami cesarkoli. Posebej ko delas toliko km, se ti v letu ali dveh pokaze prakticno vse. Jaz bi na tvojem mestu nasel menjalnik iz razbitega avta z manj kilometri in pokombiniral.

Ce bi mehanik tocno vedel kaj je, recimo, da bi bila znana hiba, potem morda popravis.

z550050 ::

Je kr veliko kilometrov ja, sicer kar se da sam pošraufam doma - olje, bremze itd. To je pa nekoliko izven mojega področja, sem pa trenutno v dilemi ali pustim da crkne pa pol zamenjat, al pa se kr zdej lotit. Baje lahk zdej menjalnik tuli še naslednjih 100k, lahk pa juter ureže. Če pa spusti dušo menjalnik, a riskiram, da se kaj drugega tud zjebe? Pa da še dodam - vse kar je bilo trenutno menjano na avtu je;
- alternator (60EUR rabljen)
- turbina preventivno (120EUR Autodoc popust :D)
- Sklopka, vztrajnik

Ker se ni veliko menjalo, kolker me zdej vidva strašita bi počasi moglo začet use drugo crkvat? :(
lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: z550050 ()

TheBlueOne ::

Tazko ti bo kdo zelo konkretno ocenil na forumu. Jaz se na take informacije raje ne bi zanesel. Morda pojdi kam, kjer se specializirajo za menjalnike ali pa najboljse, kjer zelo dobro poznajo tvoj tip avta. Kaksen Peugeot servis?

Verjetno pa je cisto mozno, da bos z avtom gural do 400.000km brez problemov. Zase vem, da avte drzim tja do 200.000km, ker so se mi nad temi kilometri vedno zaceli pojavljati problemi.

z550050 ::

Kot študent nimam te opcije, da menjam avto iz dans na juter, nažalost pa tud foter ne da tolk da bi kr nov avto ubavo. Sicer sem avto že prodajau pri 170k prevoženih in glede na letnik pa kilometre in pa tud da ma ogromno opreme za ta avto, je bilo kljub nizki ceni (2800€) NIČ povpraševanja - zato sm se sam odloču da enostavno avto sfuram do konca dokler ni res velikega stroška... Z pooblaščenimi nimam sreče, nazadnje so probali ugotovit iz kje olje teče, porabli 1 tedn da ni blo odgovora, nakonc pa je pokrov puščal :/. Kolk pa je informativno dela (ure), da se zamenja menjalnik?

TheBlueOne ::

Ce zgolj menjas dalec ni toliko dela, kot ce delas remont. Je pa odvisno od avta do avta. Praviloma je dela podobno kot za menjavo sklopke.

Morda samo se vprasam, tocno kdaj slisis zvok, kaj se spremeni gelde na prestave, kaj se zgodi z zvokom ko si na sklopki. Te informacije znaju priti prav pri lociranju problema.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

Morda se kaj se zgodi ko si v nevtralni prestavi in izpustis sklopko.

chrush ::

Samo za info, moj ex-sef je tocno ta tip avta gonil do slabih 500kkm brez nekih vecjih posegov. Res pa je, da je tudi sam bil nezadovoljen s pooblascenci. Mogoce se bo v tem zapisu nasel, pa kaj pokomentiral.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers

z550050 ::

TheBlueOne je izjavil:

Morda se kaj se zgodi ko si v nevtralni prestavi in izpustis sklopko.


Zvok je takoj, ko avto laufa pa da ni sklopka "stisnjena", pri nižji hitrosti se kr fajn sliši kako tuli menjalnik ampak ni pa tako moteče, ker če že klima laufa je zvok ventilatorja glasnejši od menjalnika, če je pa radio gor pol pa sploh ne slišiš. Ko je avto segret se bol sliši kot pa ko je mrzu. V prestave gre normalno, iz prestav mi ga ne meče - menjalnik kar se tiče funkocionalnisti je na istem kot pa je bil pri 90k kilometrov. Načeloma je moj plan enostavno pustit pa dokler ne crkne sam furat. :D

TheBlueOne ::

Tudi v nevtralni brzini? Torej ko avto stoji, motor tece, ti pa ne drzis sklopke?

z550050 ::

Tud v nevtralni ja, tako ja, motor laufa js pa ne držim sklopke.

profii ::

Potem ni menjalnik.

z550050 ::

Evo - sm najdu video k je identičen zvok mojmu, pa še isti motor.

Amdforce ::

Verjetno vztrajnik ali pa potisni lezaj.

z550050 ::

Menjano use manj k 10 jurjov kilometrov nazaj :|

TheBlueOne ::

z550050 je izjavil:

Tud v nevtralni ja, tako ja, motor laufa js pa ne držim sklopke.


Potem je prakticno lahko izkljucis menjalnik, ker takrat ne dela. :D Kakor pravi kolega bi tudi jaz stavil na potisni lezaj ali vztrajnik.

z550050 je izjavil:

Menjano use manj k 10 jurjov kilometrov nazaj :|


Je kar nehvalezno kaj kritizirati, ce zadev ne vidis. Zna biti, da lahko uveljavljas reklamacijo. Povej, da v nuli pravtako sumi in naj pogleda.

Zgodovina sprememb…

z550050 ::

Sma govorla tud o reklamaciji ja, ampak k je biu avto na liftu se je res dobr slišal iz menjalnika da prhaja zvok. Baje se tud v neutralu stvari obračajo v menjalniku?

Citiram:
"Most manual transmissions today are the constant mesh type. If placed in neutral with the clutch engaged, all the gears are turning. Only no clutch "dogs" are engaged to the output shaft. If one miss-shifts, the grinding heard are the dogs trying to engage to the output shafts. It is not the gears!"

Pa da dodam, mehanik je kolega že 10 let+ in sma v dobrih odnosih, močno dvomim da bi me po domače, hotu "nafukat" da je vse ok razn menjalnika :8)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: z550050 ()

TheBlueOne ::

Potem bosta verjetno morala razdreti in malo pogledati kako kaj izgleda. Neke garancije, da je vse varno vozit do kriticne napake pa ti ne bo dal nihce.

Zgodovina sprememb…

z550050 ::

Tega se najbolj bojim ja, zaenkrat mi usi mehaniki govorijo da se ne splača to popravlat, bol poceni dobit drug menjalnik od rabljenega avta :8)

TheBlueOne ::

Jim bos moral zaupati, nimas druge. Ali pa drug avto. Vem da je smotano, ker se se spomnem kako je financno stanje studentov. Ne vem koliko si star ampak zacni razmisljati kako zaceti sluziti denar. Je dosti lazje in pokuri manj casa kot nastudiravanje starih gar. To lahko recem za sebe za nazaj.

profii ::

Relativno veliko kilometrov narediš za študenta. Če je to za potrebe faxa, bi se bilo mogoče ceneje preselit bližje.

Blinder ::

Sej se noben ne bo zelel vozit z njim, ce avto tako ropota.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

zk_eu ::

Seveda to govorijo, če ne znajo popravljati menjalnika, ker to zna redko kdo. Zato daj menjalnik popravljati samo nekomu, ki se s tem dejansko ukvarja in ne svojemu običajnemu mehaniku, ker ti bo naredil še slabše. Eden večjih mojstrov pri nas za menjalnike je ta gospod: https://popravilo-menjalnikov.si/.

Pa drugače. Si menjal komplet sklopko, se pravi tudi potisni ležaj? Ker meni je zvok res enako podoben kot sta napisala že zgoraj.

Vso srečo.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

z550050 ::

Sej pravim, ni spet tok glasno da bi blo grozno moteče, ampak je pa tist grenek priokus k veš da neki ni vredu z avtom.

Da, menjano je bilo komplet z potisnim ležajom. Glede kilometrov je pa tako, večinoma jih je za faks, sej živim spodi k študiram ampak mam vikend šiht doma in se nažalost morm furat domov, tankajo itak prevozi, olje pa filtre pa sam zamenjam ampak kot omenjeno, je to mal hujši poseg tak da nevem, bolj se nagibam da enostavno pustim dok ne crkne pa bo kar bo.

z550050 ::

zk_eu je izjavil:

Seveda to govorijo, če ne znajo popravljati menjalnika, ker to zna redko kdo. Zato daj menjalnik popravljati samo nekomu, ki se s tem dejansko ukvarja in ne svojemu običajnemu mehaniku, ker ti bo naredil še slabše. Eden večjih mojstrov pri nas za menjalnike je ta gospod: https://popravilo-menjalnikov.si/.

Pa drugače. Si menjal komplet sklopko, se pravi tudi potisni ležaj? Ker meni je zvok res enako podoben kot sta napisala že zgoraj.

Vso srečo.


Kontaktiram, hvala za mnenje!

bambam20 ::

z550050 je izjavil:

Pozdravljeni, zanima me če ima kdo kakšne izkušnje kaj narediti in sicer, gre se za Peugeot 308 SW 1.6 HDI 2008l, prevoženih ima 250k in zadnjih 2 - 3k kilometrov je menjalnik postal nekoliko glasen, mehanik pravi, da so "sinhroni" al pa ležaji. Pred kratkim je biu narejen komplet servis sklopke pa vztrajnika - mehanik trdi, da je zlil v menjalnik 3l olja -

Hvala za kakršnokoli mnenje.



Dobro vprašanje, katero olje ti je dal notri. Tudi, če je gradacija ista, ne pomeni, da so vsa olja za menjalnik primerna za Piđoja.

facepalm ::

z550050 je izjavil:

Sej pravim, ni spet tok glasno da bi blo grozno moteče, ampak je pa tist grenek priokus k veš da neki ni vredu z avtom.

Da, menjano je bilo komplet z potisnim ležajom. Glede kilometrov je pa tako, večinoma jih je za faks, sej živim spodi k študiram ampak mam vikend šiht doma in se nažalost morm furat domov, tankajo itak prevozi, olje pa filtre pa sam zamenjam ampak kot omenjeno, je to mal hujši poseg tak da nevem, bolj se nagibam da enostavno pustim dok ne crkne pa bo kar bo.

Verjemi, da je bolje da zadevo porihtas preden odpove. Verjetno se bos strinjal, da raje pozres strosek danes in se vozis brezskrbno, kakor pa da ti crkne ob najbolj neprimernem casu in si brez avta, ko ga najbolj potrebujes. Ali pa celo ostanes ob cesti skupaj s sopotniki:))

z550050 ::

Najbol cenovno ugodna opcija bi definitvno v tem primeru bila potem nov menjalnik, tist ni tak zalogaj - bol je delo pa tud če mi kolega šraufa nemore zdej 2 šihta dat stran sam zato da men neki skup nardi. Olje je notri Total, me pa bol moti, da mi je reku da je dau 3 litre not, ampak kolker sm js zdej naredu researcha, se da samo 1.8l??

Astropower ::

z550050 je izjavil:

Sma govorla tud o reklamaciji ja, ampak k je biu avto na liftu se je res dobr slišal iz menjalnika da prhaja zvok. Baje se tud v neutralu stvari obračajo v menjalniku?

Citiram:
"Most manual transmissions today are the constant mesh type. If placed in neutral with the clutch engaged, all the gears are turning. Only no clutch "dogs" are engaged to the output shaft. If one miss-shifts, the grinding heard are the dogs trying to engage to the output shafts. It is not the gears!"

Pa da dodam, mehanik je kolega že 10 let+ in sma v dobrih odnosih, močno dvomim da bi me po domače, hotu "nafukat" da je vse ok razn menjalnika :8)

To sem jaz bral zadnjič, ko hočem speljat iz semaforja na ful in hočem prestavit prva-druga pri 6000. Ko sem spustil sklopko je samo zaškrtalo in takoj pritisnem nazaj. Potem sem doma pakrat probal na mestu prestavit in sem ugotovil da nisem dal povsem dol v prestavo, ampak še vedno mi ni jasno kako obstaja neka srednja pozicija, ker to bi moralo iti v ler, ne pa ko sem dvignil sklopko ostati še na mestu tik preden se vklopi prestava.
EDIT: Očitno je povsem možno:
https://forums.whirlpool.net.au/archive...
Having said that, I have grinded a gear a few times, cause for me is pushing it half-into the gear and thinking it's all the way in, then realising as I clutch out, and just shoving it the rest of the way, result is an almighty grind and a a shudder from the car as the gear locks in.

V glavnem, očitno ni neki dober menjalnik za hitra pretikanja, ampak bolj normalno vožnjo. Niti se ne spomnim da bi imel kateri moj avto prav dober menjalnik, še najboljši je bil v 2 generaciji starejši Astri H, prestavljanje tretja-druga BP pri 90, pa tudi druga-prva pri 40 ali celo 50, z dovolj dodanega plina seveda. Avtomatik sicer take probleme odpravi, ampak ima svoje probleme, enkrat vem da sem moral celo pot vozit v 2. max 50. Potem je bil boljši še Clio RS kjer je šel samo sinhron 3. in 4., vsaj max hitrost si še vedno lahko dosegel.

Pa in če so ti "dogs" in ne dejanski zobniki menjalnika, zakaj je to bolje, jih je precej ceneje zamenjat? Kar sem bral itak kakšen misshift na leto ne predstavlja problema, ti zobniki, ki zaškrtajo so že narejeni z mislijo, da se kdaj zašaltaš, naj bi imelo neki s konusom. Zadnjič ko sem se sekiral za to vem da sem imel komaj 5k km, zdaj pa že 30k km.

EDIT: Sem našel kar sem bral:
https://www.quora.com/How-many-times-wo...

Sicer pa tudi če prestavim bolj počasi, uidem vsem iz semaforja. Najboljši je iz Petrola proti Lescam, danes še v dežju pustil Civica zadaj za vsaj 500m, prva ni zagrabila nič, druga tudi zavrtela v prazno, ker je bila luža, tretja pa potem tekoče do 120, klanec kot da ga ne bi bilo. To ti je to če imaš 1.6T 200KM ne pa nekega anemičnega Civica 1.8 140.

Zgodovina sprememb…

b3D_950 ::

3 litre za menjalnik se mi zdi veliko. Poglej če je kakšn oznaka na menjalniku oz. v servisno knjigo. 1.8 litra zgleda bolj normalna količina.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

bambam20 ::

Mene moti, da se je menjalnik začel oglašat po menjavi olja.

z550050 ::

bambam20 je izjavil:

Mene moti, da se je menjalnik začel oglašat po menjavi olja.


To nism zihr, prej se je oglašu vztrajnik ampak defintivno je pa zdej glasnej....

z550050 ::

No en update, če se še kdo sooči z to težavo, menjalnik je po 1.5k kilometrov spusto dušo tak da je že pri mehaniku, rabljen menjalnik pa sm dobu po hudo dobri ceni, 150€. Hvala vsem za nasvete in pomoč.

Valvoline ::

z550050 je izjavil:

No en update, če se še kdo sooči z to težavo, menjalnik je po 1.5k kilometrov spusto dušo tak da je že pri mehaniku, rabljen menjalnik pa sm dobu po hudo dobri ceni, 150€. Hvala vsem za nasvete in pomoč.

Menjalnik nena kar tako spusti duso. Ti raje zamenjaj mehanika. Al je nekaj slampasto skp sestavil, al pa si dobu novo pokvarjeno sklopko/vztrajnik. Precej klumpa se prodaja po trgovinah z rezervnimi deli. Kupili nouga lezaja za sp pesto za ocetov golf 4, kao najboljsega skf, lezaj strokovno spresan noter pri proficu, se jaz bil zraven. Dali vse skp gor na avtu, po 3 mes. nov lezaj sel v ku*cu. Pol sm nabavil rabljeno pesto komplet z lezajem vse bp ze vec k 2 leti. Skratka klumpa kolk ces, ce se da/dobi najboljse dat gor rabljen originalni del kot pa nov polizdelek.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Chip-Tuning ... kam? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7431860 (16890) OChack
»

Vzdržljivost sklopk izven mesta (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
598046 (6275) IL_DIAVOLO
»

Težave z menjalnikom? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7019542 (15380) bambam20
»

"Šparanje" sklopke na avtu (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15146738 (34961) INSIDE

Več podobnih tem