vir: Xbox News
Pretočno igranje iz oblaka je doslej slonelo na premisi, da uporabniku ni potrebno zapravljati za drag igričarski hardver, saj igro poganja strežnik, nakar se slika pošilja na praktično katerikoli zaslon - če seveda odmislimo manjše ali večje tegobe z latenco in nižjo kvaliteto grafike. Tako delujejo vsi aktualni tovrstni servisi, od Stadie do Geforca Now. Toda na predvečer začetka prireditve Gamescom, ki bo tudi letos potekala virtualno, so pri Microsoftu naznanili idejo, ki kaže, da cloud game streaming le dozoreva in postaja vse bolj normalen del ponudbe. Približno okoli božiča bodo lahko uporabniki računa Game Pass Ultimate pričeli Microsoftov Cloud Gaming (nekdanji xCloud) uporabljati tudi na konzolah Xbox Series X/S in Xbox One. Doslej je bil namreč namenjen PCju, tablicam in telefonom.
Zakaj bi želeli pretakati igro na konzolo, če jo lahko z isto naročnino namestimo na napravo in igramo brez dodatnega zamika? Gre za bonbončke, v glavnem namenjene udobju: s takšno storitvijo bo mogoče igro na hitro preizkusiti, preden bomo sprožili dostikrat zamudno nameščanje, oziroma jo celo igrati med samo inštalacijo. Ker je shramba podatkov na konzolah v luči vse večjih velikosti iger razmeroma omejena, bomo lahko manj "akcijske" naslove izbrisali in jih namesto tega igrali iz oblaka. Že pred meseci pa so v Redmondu omenili, da resno načrtujejo tudi storitev, skozi katero bo mogoče na konzolah prejšnjih generacij, kot je One, igrati ekskluzive za najnovejše naprave. Koliko bo takšen prijem praktičen, bo odvisno predvsem od gladkosti, s katero bomo lahko prehajali med različnimi režimi igranja; določene odgovore bi lahko dal beta preizkus, ki se bo v okviru programa Xbox Insider pričel jeseni.
Seveda pa je obvezen poudarek, da Microsoft Slovenije v tem oziru še vedno ni našel na zemljevidu.