»

Logitechova ročna konzola za pretočne igre prispe oktobra

Logitech - Pri Logitechu so po dveh mesecih mini napovedi, govoric in izpustov informacij naposled pokazali svojo ročno konzolo G Cloud Gaming Handheld. Lansiranje bo 17. oktobra, cena pa ravno med Switchem in Steam Deckom.

V začetku avgusta so pri Logitechu presenetili z najavo, da v sodelovanju s kitajskim Tencentom razvijajo ročno konzolo - ki pa ne bo klasična igričarska naprava, temveč prvenstveno namenjena pretočnemu igranju, skozi servise Geforce Now, Xbox Cloud Gaming in druge. Konec avgusta so na splet nato pobegnile še prve slike naprave, ki kažejo na zasnovo nekje med Nintendovim Switchem in Valvovim Steam Deckom. Sedaj se je Logitech G Cloud Gaming Handheld, kakor so Švicarji zadevo skrajno inovativno poimenovali, znašla v spletni trgovini podjetja in prvi uradni najavi lansiranja - na Xboxovi spletni strani. Švicarji v oglasnih pamfletih očitno zaenkrat načrtno ignorirajo Googlovo Stadio in Amazonovo Luno, čeprav naj bi naprava prebavljala tudi ta dva pretočna servisa in ima...

15 komentarjev

Xbox Cloud Gaming prihaja na Samsungove televizorje

Xbox News - Pri Microsoftu so naznanili prvo serijo naprav, ki bodo videle aplikacijo za pretočno igranje Xbox TV: to so najnovejši Samsungovi televizorji.

Pričenja se živahen teden dogodkov z igričarskimi najavami, ki naj bi zapolnile praznino, nastalo po odpovedi letošnjega sejma E3. Pred nedeljskim prikazom prihajajočih iger iz Microsofta so v Redmondu razgrnili nekatere strateške namere in tehnične novosti. Po tem, ko so lani najavili nativno aplikacijo za pretočno igranje na televizorjih, Xbox TV, so tokrat pojasnili, da jo bomo prvič lahko preizkusili konec tega meseca, in sicer na "letošnjih" Samsungovih pametnih TV napravah ter monitorjih. Če in kdaj se bo zmogljivost razširila na starejše generacije naprav, še ne vemo. Za dostop do Microsoftovega igričarskega oblaka bo potrebna naročnina Game Pass Ultimate, razen pri peščici izjem, kot je Fortnite. Storitev bo dosegljiva v 28 državah, po novem tudi Argentini in Novi Zelandiji; poleg pa še vedno ne bo Slovenije, ker nas v Redmondu,...

4 komentarji

Pretočno igranje prihaja na xboxe kot nadstandardna ugodnost

Xbox News - V Microsoftu so najavili, da njihova storitev pretočnega igranja iz oblaka, s katero so doslej skušali xboxove igre razširiti na druge platforme, konec leta prihaja tudi na same konzole, s čimer gre za zanimivo širitev funkcionalnosti takšnega načina igranja.

Pretočno igranje iz oblaka je doslej slonelo na premisi, da uporabniku ni potrebno zapravljati za drag igričarski hardver, saj igro poganja strežnik, nakar se slika pošilja na praktično katerikoli zaslon - če seveda odmislimo manjše ali večje tegobe z latenco in nižjo kvaliteto grafike. Tako delujejo vsi aktualni tovrstni servisi, od Stadie do Geforca Now. Toda na predvečer začetka prireditve Gamescom, ki bo tudi letos potekala virtualno, so pri Microsoftu naznanili idejo, ki kaže, da cloud game streaming le dozoreva in postaja vse bolj normalen del ponudbe. Približno okoli božiča bodo lahko uporabniki računa Game Pass Ultimate pričeli Microsoftov Cloud Gaming (nekdanji xCloud) uporabljati tudi na konzolah Xbox Series X/S in...

1 komentar

Kateri so vzroki za težave igričarskega servisa Stadia?

Slo-Tech - Bloomberg in Wired sta v petek objavila preiskovalni poročili o notranjem delovanju Googlovega oddelka Stadia, ki razkrivata nekaj razlogov za to, da storitvi za pretočno igranje ni uspelo upravičiti vseh pričakovanj, ki so nastala po predlanski bučni najavi.

Ko so na pomlad pred dvema letoma v Googlu najavili storitev za pretočno igranje Stadia, so ustvarili sliko zelo odločno zastavljenega projekta, s katerim so nameravali igranje iz oblaka po desetletju bolj ali manj uspešnih poskusov drugod po svetu naposled postaviti na samo čelo industrije. Glede na to, da se je tega naposled lotil eden največjih med tehnološkimi velikani, ki ima na voljo zmogljivo internetno hrbtenico, so bila pričakovanja velika. Toda lansiranje je bilo za mnoge zanesenjake dokajšnje razočaranje, saj je bila storitev videti kot beta test, pri čemer je bila kvaliteta prenosa podatkov pravzaprav še najmanjši problem. Podjetje si je privoščilo precej nerodnosti v odnosu s strankami, kot so neizpolnjene...

14 komentarjev

Beta test pretočnega servisa xCloud se začne prihodnji mesec

Euro Gamer - Microsoft bo storitev za pretočno igranje xCloud oktobra poslal v prvi beta preizkus - toda le v ZDA, Veliki Britaniji in Južni Koreji.

Lanskega oktobra so pri Microsoftu najavili xCloud: storitev, skozi katero bo moč igre pretočno poganjati na mobilnih napravah, računalnikih in konzolah; sprva bo šlo za naslove z Xboxov, pozneje tudi druge. Čeprav servisi za pretočno igranje niso nova zadeva, pa je xCloud zaradi dobrega slovesa in zmogljivosti Microsoftovega oblaka Azure mahoma postal eden glavnih tekmecev Googlovi sorodni platformi Stadia. Pričakovanja so še podžgali pozitivni vtisi s preizkusov na letošnjem sejmu E3.

Leto dni pozneje se bodo zadeve lahko lotili prvi domači zanesenjaki - če prebivajo v Združenih državah, Združenem kraljestvu ali Južni Koreji. Test bo za začetek omejen na Androidne telefone in tablice z verzijo OSa vsaj 6.0, uporabniki bodo morali imeti tudi Xboxov modrozobi igrator. V tej fazi bodo za igranje na voljo Halo 5: Guardians, Gears 5, Killer Instinct...

11 komentarjev

Google najavil prelomno platformo za pretočno igranje Stadia

Slo-Tech - Na GDCju v San Franciscu se je že odvila najbolj pričakovana najava, saj je Google odgrnil tančico s platforme Stadia, ambicioznega servisa za pretočno igranje, ki je doslej nosil delovno ime Project Stream in bi lahko pomenil največji premik v igričarstvu v naslednjem desetletju.

Ideja "Netflixa za igre", kjer kodo namesto domače naprave poganja strežniški oblak in k nam pretaka video, je stara že skoraj dve desetletji, medtem ko so prvi zaresen tovrsten servis, OnLive, pognali leta 2010. Pa vendar pri večini igričarjev pojem pretočnega igranja še vedno sproža odpor, saj kvaliteta izvedbe doslej še ni dosegla ravni, ki bi povzročila vsesplošno rabo takšnih storitev. Zamik zaradi potovanja signala do strežnika in pa skompresirana slika sta za večino še vedno...

17 komentarjev

xCloud: še Microsoftova pretočna storitev za igre

vir: Microsoft
Microsoft - Storitev bo omogočala igranje iger z Xboxa - pozneje pa menda tudi drugih naslovov - na konzolah, računalnikih in mobilnih napravah. Koncept sicer ni nekaj novega, bo pa xCloud menda s pomočjo Microsoftovega Azura v ozadju, uspešno naslovil večni problem spletnih iger za več igralcev, to so zakasnitve oz. latence.

Po besedah predstavnikov Microsofta xCloud potihem pripravljajo že nekaj časa, prvi javni preizkus pa pripravljajo za prihodnje leto, ko naj bi se tudi prvič soočili s prakso, kako zadeva deluje z različnim številom igralcev na oddaljenih lokacijah. Že zdaj pa storitev interno preizkušajo na različnih napravah, njihovi inženirji pa s kombinacijo naprednih omrežnih tehnologij ter kodiranja in dekodiranja videa, iščejo rešitev za kar najmanjše...

26 komentarjev

Google vstopa v pretočno igranje s Project Streamom

Slo-Tech - Google je najavil Project Stream, servis za pretočno igranje iger kar skozi brskalnik Chrome.

Poganjanje iger v oblaku je prehodilo že zajetno trnovo pot, saj se sooča z resnimi tehničnimi izzivi. Zamik v sliki in še posebno nadzoru bo vselej večji kot na lokalni napravi, saj se fizike ne da prinašati okoli. Poleg je treba prišteti obvezno kompresijo slike in pa potrebo po novih načinih trženja iger, kot je najem. Ni nenavadno, da eden pionirjev na tem področju, razvpiti servis OnLive, ni uspel in je pred tremi leti ugasnil. Po drugi strani ima Sony s storitvijo Playstation Now več uspeha in tudi Nintendo na Japonskem preizkuša podobno tehnologijo na konzoli Switch.

Zdaj se je namenil val pretakanja vsebin zajahati še Google in naznanil blazno originalno...

9 komentarjev