» »

fizika na pedagoski fakulteti

fizika na pedagoski fakulteti

vincent98 ::

Zdravo, jaz se zanimam za študij na pedagoški fakulteti v Ljubljani.

Zanima me program dvopredmetni učitelj fizika-matematika oziroma fizika-kemija.
Ker nimam dobre podlage za fiziko, se pravi v SŠ je nismo zares delali, me zanima kakšna je težavnost, ali mi bo to na faksu povzročala težave, ali se da s sprotnim in rednim delom vse nadoknaditi?

Kakšni pa sta kaj kemija in matematika, ima kdo kakšne izkušnje?

Invictus ::

Tam naredi vsak...

Sam naredi uslugo nasim otrokom, pa pojdi raje delati...

Kaj bos ucil o cemer nima pojma...

Ampak, kot so vcasih rekli, ce ni za drugega, bo pa ucitelj...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Jakob5345 ::

Ah daj no Invictus, a bo že zdaj učil, da bo učil o čemer nima pojma? Vse potrebno se bo naučil na faksu. Bolj pomembno za učitelje je pedagoške sposobnosti kot pa to, da zna že pred študijem snov, ki jo bo učil.

cvalsr ::

Vzemi gimnazijski učbenik fizike, ga naključno odpri na nekaj mestih in poglej, če stvar razumeš, če ti ni popolnoma tuja; če dojemaš. (Ne če jo znaš.)
Če ja, bo šlo. Sploh, če matematika ni problem - to dvoje je v možganih ponavadi "blizu skupaj".

mirator ::

vincent98 je izjavil:

Zdravo, jaz se zanimam za študij na pedagoški fakulteti v Ljubljani.

Zanima me program dvopredmetni učitelj fizika-matematika oziroma fizika-kemija.
Ker nimam dobre podlage za fiziko, se pravi v SŠ je nismo zares delali, me zanima kakšna je težavnost, ali mi bo to na faksu povzročala težave, ali se da s sprotnim in rednim delom vse nadoknaditi?

Kakšni pa sta kaj kemija in matematika, ima kdo kakšne izkušnje?

Seveda se da vse nadoknaditi. Boš pa se moral nekoliko bolj potruditi in k študiju pristopiti resno. Če se ti kje preveč zatakne so pa tudi inštrukcije dobrodošle.

Smrekar1 ::

vincent98 je izjavil:

Zdravo, jaz se zanimam za študij na pedagoški fakulteti v Ljubljani.

Zanima me program dvopredmetni učitelj fizika-matematika oziroma fizika-kemija.
Ker nimam dobre podlage za fiziko, se pravi v SŠ je nismo zares delali, me zanima kakšna je težavnost, ali mi bo to na faksu povzročala težave, ali se da s sprotnim in rednim delom vse nadoknaditi?

Kakšni pa sta kaj kemija in matematika, ima kdo kakšne izkušnje?


Iz zahtevnosti strokovnih predmetov študentk PeF se izvajalci teh predmetov (profesorji FMF, FKKT, BF) na znanstvenih univerzah radi norčujejo.

RedDrake ::

Smrekar1 je izjavil:


Iz zahtevnosti strokovnih predmetov študentk PeF se izvajalci teh predmetov (profesorji FMF, FKKT, BF) na znanstvenih univerzah radi norčujejo.

To je sicer res.
Ampak hkrati se večina študentov znanstvenih fakultet norčuje iz debilnih izvajalcev predmetov, ki nimajo pojma kaj pomeni podajanje znanja (ali vsaj usmerjanje v pravo smer). Če citiram, Čopiča, enga s FMF-ja: "Sprašujte, sprašujte, zakaj nič ne sprašujete". In se en oglasi: "Jaz ne razumem zakaj je tam v enačbi -t in ne t". "Ja kako pa tega ne razumete?!?!".
Potem ni nihče več spraševal, učinek je bil dosežen.
Biti dober akademik NITI POD RAZNO ne pomeni, da si lahko dober učitelj/profesor/mentor.
Sploh FMF je mrgolel s funkcionalnimi debili in dobesednimi psihopati, ki so svojo stvar sicer obvladali, ampak to je bilo pa tudi vse.

Pa ravno nek Smrekar se je napiflal Fiziko 2 na pamet, in pri Čopiču dobil 10, medtem ko je dejanski genij, kasnejši dr. Žerovnik, ki je vaje delal v glavi na pamet, dobil 9, ker pač ni znal vsega na izust. Tako cenijo znanje avtisti na FMFju. Telefonski imenik na pamet je bolje kot logika in talent.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

mirator ::

Hja, to si lepo zapisal in me vrnil v čas, ko sem delal izpit iz elektroenergetskih naprav (gre za izredni študij). Dva sva rešila pismeni izpit s 100%, vendar je meni profesor dal oceno 9, kolegu pa 10. Pojasnilo profesorja: zame je vedel da sem iz stroke, kolega pa je bil zaposlen v neki proizvodni firmi.
S tem hočem povedati, da ni problem študija, kako se potem diplomiranci v praksi izkažejo ampak je to odvisno od posameznika. Nobene izobrazbe pa ne gre podcenjevat ali drugače povedano, izobrazbo podcenjujejo tisti, ki izobrazbe nimajo.

vincent98 ::

Smrekar1 je izjavil:

vincent98 je izjavil:

Zdravo, jaz se zanimam za študij na pedagoški fakulteti v Ljubljani.

Zanima me program dvopredmetni učitelj fizika-matematika oziroma fizika-kemija.
Ker nimam dobre podlage za fiziko, se pravi v SŠ je nismo zares delali, me zanima kakšna je težavnost, ali mi bo to na faksu povzročala težave, ali se da s sprotnim in rednim delom vse nadoknaditi?

Kakšni pa sta kaj kemija in matematika, ima kdo kakšne izkušnje?


Iz zahtevnosti strokovnih predmetov študentk PeF se izvajalci teh predmetov (profesorji FMF, FKKT, BF) na znanstvenih univerzah radi norčujejo.


Meni je popolnoma jasno, da zahtevnost ne bo niti približno enaka zahtevnosti na FMF-ju. FMF je namenjen predvsem tistim, ki imajo namen na tem področju naprej raziskovati. Pedagoški faks pa je namenjen učenju v osnovni šoli. Sploh ne vidim logike, zakaj bi povezovali in primerjali ti dve fakulteti, ker ena uči fiziko, druga pa pedagogiko, zato se tudi imenuje pedagoška fakulteta. Vendar predvidevam, da fizika mora vseeno dosegati nek nivo, ki je zahtevnejši od gimnazij in srednjih šol, saj je vendarle to fakulteta?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: vincent98 ()

A110 ::

tudi FMF ima pedagoško smer

vincent98 ::

A110 je izjavil:

tudi FMF ima pedagoško smer


Vendar je kot enopredmetni študij namenjena predvsem za profesorje na gimnazijah... Verjetno vsi vemo, kako velik je preskok med OŠ in SŠ ter gimnazijo. Težko si predstavljam da bi se FMF-jevci po svojem študiju spravili učit na OŠ....škoda znanja in žiucev.

mr_chai ::

mirator je izjavil:

Hja, to si lepo zapisal in me vrnil v čas, ko sem delal izpit iz elektroenergetskih naprav (gre za izredni študij). Dva sva rešila pismeni izpit s 100%, vendar je meni profesor dal oceno 9, kolegu pa 10. Pojasnilo profesorja: zame je vedel da sem iz stroke, kolega pa je bil zaposlen v neki proizvodni firmi.
S tem hočem povedati, da ni problem študija, kako se potem diplomiranci v praksi izkažejo ampak je to odvisno od posameznika. Nobene izobrazbe pa ne gre podcenjevat ali drugače povedano, izobrazbo podcenjujejo tisti, ki izobrazbe nimajo.


Oprosti ampak za mene in marsikaterega na tem svetu pojem izobrazba ne pomeni zgolj, da si prišel do diplome. Do diplome lahko prideš z gejmanjem in iznajdljivostjo, ki je vrlina za sebe, ni pa to bistvo izobrazbe. Če nekdo nekaj razume in zna, je za mene na tem področju izobražen in se požvižgam na to ali ima iz omenjenega področja kakšno diplomo, certifikat ali potrdilo. Že to, da si dobil 9ko samo zato, ker je profesor pičkin dim, ti lepo pove, da zaradi človeškega faktorja ocene niso merodajne. Tudi sam sem imel podobne izkušnje npr v srednji šoli, ko me je kakšen profesor vzel na piko. Kljub znanju, mi je vedno dal eno oceno nižje, samo zato, ker sem veliko izostajal od pouka zaradi športnih obveznosti.


Pa še odgovor OPu: Zakaj greš študirati poučevanje ? Najprej si odgovori na dva preprosta vprašanja. ALI RES RAD POUČUJEM ? ALI IMAM STRAST DO TEMATIKE, KI JO POUČUJEM?

Če je si odgovoril z DA, potem ti svetujem, da greš čez MIT 8.01x, ki ga poučuje Walter Levine. Tukaj imaš sva predavanja


Na MIT strani od predmeta pa imaš tudi zastojn učbenik v pdfju, naloge in rešitve. Tako, da veselo na delo! Če pa je odgovor NE, pa prosim, loti se česa drugega, ne rabimo še enega slabega nezainteresiranega prfoksa na tej Zemlji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mr_chai ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gimnazija ali srednja računalniška

Oddelek: Šola
296618 (5604) urosz
»

lahki/najlažji faks ali vš (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14937489 (24510) GGGGG
»

FMF - Pedagoška (strani: 1 2 )

Oddelek: Šola
8814763 (10001) lebdim
»

FMF-razlika med čisto in praktično mat. (strani: 1 2 )

Oddelek: Šola
7216383 (13351) žana
»

kam naprej za prfoksa matematke na srednji šoli

Oddelek: Šola
344936 (4349) BluPhenix

Več podobnih tem