» »

Je že kdo imel to idejo?

Je že kdo imel to idejo?

«
1
2

Bud_Bundy ::

Torej.... Kdor se je že kdaj usedel na slovenski vlak, je imel čas razmišljat kako bi to šlo hitreje....

Moja ideja za express vlak je bila taka:

Namesto, da ljudje istopajo in vstopajo na postajah, se enostavno odpne zadnji vagon in pripne novega.
Idealo bi bilo, če ibi se to izvedlo brez ustavljanja, kar pomeni, da bi vagon rabil nek svoj(baterijski/el linija na postaji) pogon.

Šlo bi za nekakšno štafeto, ali pa modularni vlak. V glavnem zgledalo bi zelo zabavno.

mirator ::

Verjamem, da bi zate bilo zabavno, za tistega, ki bi moral zgraditi ustrezno infrastrukturo pač ne. V bistvu bi pa ti vagoni bili kombinacija lokomotive in vagona. Mogoče ti bo pa sedaj kdo idejo ukradel, hitro je patentiraj.

bambam20 ::

Bud_Bundy je izjavil:

Torej.... Kdor se je že kdaj usedel na slovenski vlak, je imel čas razmišljat kako bi to šlo hitreje....


Če vlak ustavi v vsaki vasi.

TESKAn ::

Uh, najprej bi blo za pogledat, če se da vstopanje/izstopanje zoptimizirat. Recmo 300 km čez celo Slovenijo, če maš vsake 20 km postajo, je to 15 postaj. Če maš 5 minut na postaji, je to 75 minut skupaj. Če spravš na 2 minuti, je to 30 minut, 45 minut manj.
Je pa res, da danes taka pot traja pet ur in pol, tko da tudi če postanke zoptimiziraš na 0, ne rešiš dejanskega problema...
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Bud_Bundy ::

Moral bi dodati malo matematike... Do katere meje je kaj hitreje: Višja končna hitrost vlaka in popolna ustavitev, ali nižja končna hitrost in samo zmanjševanje hitrosti.
Mogoče projekt za jutri.

Ne vem, se mi zdi vseeno bolj zanimiva tema, kot vse trenutno odprte politične teme....

TESKAn je izjavil:

Uh, najprej bi blo za pogledat, če se da vstopanje/izstopanje zoptimizirat. Recmo 300 km čez celo Slovenijo, če maš vsake 20 km postajo, je to 15 postaj. Če maš 5 minut na postaji, je to 75 minut skupaj. Če spravš na 2 minuti, je to 30 minut, 45 minut manj.
Je pa res, da danes taka pot traja pet ur in pol, tko da tudi če postanke zoptimiziraš na 0, ne rešiš dejanskega problema...


Saj lahko gledamo tudi po tujini... Če se ne motim imajo marsikje express vlake(proge) iz letališč, ki se kaj dosti ne ustavljajo. Vsaj nekaj vagonov bi lahko tako odvrgli na poti...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bud_Bundy ()

bambam20 ::

TESKAn je izjavil:

Uh, najprej bi blo za pogledat, če se da vstopanje/izstopanje zoptimizirat. Recmo 300 km čez celo Slovenijo, če maš vsake 20 km postajo, je to 15 postaj. Če maš 5 minut na postaji, je to 75 minut skupaj. Če spravš na 2 minuti, je to 30 minut, 45 minut manj.
Je pa res, da danes taka pot traja pet ur in pol, tko da tudi če postanke zoptimiziraš na 0, ne rešiš dejanskega problema...



Postaje po sloveniji so prepogoste. Ni POanta vlaka, da stoji za vsakim kozolcem. Za to so avtobusi.

borut_p ::

Slo ima tako malo ljudi da ekspres vlak recimo lj-mb-kp nebi bil rentabilen. Ali pa jes-lj-brez

Bud_Bundy ::

Poceni varianta tega sistema bi bila uskladitev avtobusa in vlaka. Vlak naj se ustavi na parih postajah, tja pa pridejo ljudje z avtobusom, četudi živijo zraven postaje.

bluefish ::

Bud_Bundy je izjavil:

Poceni varianta tega sistema bi bila uskladitev avtobusa in vlaka. Vlak naj se ustavi na parih postajah, tja pa pridejo ljudje z avtobusom, četudi živijo zraven postaje.
Integriran potniški promet torej, ki se v politiki svaljka že nekaj let in ima nekaj lokalnih zametkov, zdaj pa se bo menda počasi premaknil v postopno realizacijo.
Ideja je, da so vozni redi med posameznimi oblikami prevozov usklajeni in omogočajo ravno dovolj časa za prestop ipd. Nekaj, kar menda v Švici super deluje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

mirator ::

Kolikor razumem je ponata v tem, da se vlak ustavi samo nakončni postaji. Na vmesnih postajah čakajo vagoni z lastnim pogonom, na katere se pač vkrcajo potniki, ki potujejo v trasi proge. Ko se vlak približa dotični postaji, se zadnji vagon prav tako z lastnim pogonom in potniki, ki izstopajo, odklopi in na postaji ustavi, čakajoči vagon pa pospeši in se priključi na osnovni vlak. Potniki se iz zadnjega vagona med vožnjo porazdelijo po ostalih vagonih. Pravzaprav vidim tukaj največji problem ravno v prehodu novih potnikov v osrednje vagone in ponovno zasedbo z izstopajočimi potniki.

Bud_Bundy ::

mirator je izjavil:

Kolikor razumem je ponata v tem, da se vlak ustavi samo nakončni postaji. Na vmesnih postajah čakajo vagoni z lastnim pogonom, na katere se pač vkrcajo potniki, ki potujejo v trasi proge. Ko se vlak približa dotični postaji, se zadnji vagon prav tako z lastnim pogonom in potniki, ki izstopajo, odklopi in na postaji ustavi, čakajoči vagon pa pospeši in se priključi na osnovni vlak. Potniki se iz zadnjega vagona med vožnjo porazdelijo po ostalih vagonih. Pravzaprav vidim tukaj največji problem ravno v prehodu novih potnikov v osrednje vagone in ponovno zasedbo z izstopajočimi potniki.


Jah Moral bi prehoditi praktično cel vlak. Za covid ne ravno optimalno. Bolje če se nov vagon priključi spredaj, zadnji pa odpade, samo potem je lokomotiva na sredini, oziroma je ne moreš imeti, ampak je vsak vagon enakovreden modul...

delavec44 ::

Zakaj je pa problem, če je lokomotiva na sredi. Saj nekateri jo imajo tudi zadaj na koncu in rine naprej.

Pri prvotnem predlogu je težava, ker rabiš več tirov.

mirator ::

Bud_Bundy je izjavil:

mirator je izjavil:

Kolikor razumem je ponata v tem, da se vlak ustavi samo nakončni postaji. Na vmesnih postajah čakajo vagoni z lastnim pogonom, na katere se pač vkrcajo potniki, ki potujejo v trasi proge. Ko se vlak približa dotični postaji, se zadnji vagon prav tako z lastnim pogonom in potniki, ki izstopajo, odklopi in na postaji ustavi, čakajoči vagon pa pospeši in se priključi na osnovni vlak. Potniki se iz zadnjega vagona med vožnjo porazdelijo po ostalih vagonih. Pravzaprav vidim tukaj največji problem ravno v prehodu novih potnikov v osrednje vagone in ponovno zasedbo z izstopajočimi potniki.


Jah Moral bi prehoditi praktično cel vlak. Za covid ne ravno optimalno. Bolje če se nov vagon priključi spredaj, zadnji pa odpade, samo potem je lokomotiva na sredini, oziroma je ne moreš imeti, ampak je vsak vagon enakovreden modul...

Ja, seveda, vendar bi bil potem to vlak z vsemi enakovrednimi vagoni z lastnim pogonom. V tvoji ideji bi torej moral najprej iz postaje odpeljati vagon z novimi potniki, in svojo hitrost sinhronizirati s hitrostjo osnovnega dela vlaka, od katerega pa bi se predhodno odklopil ustavljajoči vagon z izstopajočimi potniki. Ideja je izvedljiva, vendar ni poceni. Res pa je, da hitosti v tem primeru niti ne bi bile nujno velike.

toro69 ::

Zakaj bi odpeljal in pripenjal, če je vsak člen samostojen?
Po eni strani si opisal AC omrežje. Vsedeš v svoj avto in se odpelješ na cilj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: toro69 ()

Baja ::

Bud_Bundy je izjavil:

mirator je izjavil:

Kolikor razumem je ponata v tem, da se vlak ustavi samo nakončni postaji. Na vmesnih postajah čakajo vagoni z lastnim pogonom, na katere se pač vkrcajo potniki, ki potujejo v trasi proge. Ko se vlak približa dotični postaji, se zadnji vagon prav tako z lastnim pogonom in potniki, ki izstopajo, odklopi in na postaji ustavi, čakajoči vagon pa pospeši in se priključi na osnovni vlak. Potniki se iz zadnjega vagona med vožnjo porazdelijo po ostalih vagonih. Pravzaprav vidim tukaj največji problem ravno v prehodu novih potnikov v osrednje vagone in ponovno zasedbo z izstopajočimi potniki.


Jah Moral bi prehoditi praktično cel vlak. Za covid ne ravno optimalno. Bolje če se nov vagon priključi spredaj, zadnji pa odpade, samo potem je lokomotiva na sredini, oziroma je ne moreš imeti, ampak je vsak vagon enakovreden modul...


v tem primeru se morajo potniki, ki se peljejo na dajse relacije nonstop presedati v prednje vagone. tako da po mojem je bolj smiselno, da se vagon odklopi/priklopi na istem mestu. spredaj/zadaj, nima veze. tako se lahko potniki, ki se peljejo dalje vsedejo na drugi konec vlaka, tisti, ki pa gre na naslednjo postajo pa v bistvu lahko ostane v istem vagonu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Baja ()

FilipF ::

Torej.... Kdor se je že kdaj usedel na slovenski vlak, je imel čas razmišljat kako bi to šlo hitreje....

Leta 1992 sem se usedel na slovenski vlak v Ljubljani, s kupljeno karto za Novo Gorico z odhodom ob 19h. V Pivki sem moral prestopiti na vlak za Divačo, v Divači sem moral prestopiti na vlak za Sežano, ob 22h smo 20 minut čakali za uvoz na postajo Sezama, da je od tam speljal vlak. Na postaji v Sežani mi je prometnik povedal, da je tisti vlak, ki smo ga čakali, da spelje s postaje odšel v Nova Gorico in je ta zadnji za ta dan. Naslednji je ob 6.30 zjutraj. Rekel mi je naj se ne razburjam in pogledam na karto ter preberem, kaj piše, Na karti je pisalo velja dva dni. Odšel sem v hotel v Sežani in tam vso noč premišljeval, če to res ne bi šlo hitreje. Ob 7.30 mi je uspelo priti v Novo Gorico. Ker je bila to moja prva in zadnja vožnja z slovenskim vlakom res ne vem, če je mogoče kaj izboljšati, da bi šlo hitreje. Nočitev v hotelu ni bila v ceni vozovnice.

Gagatronix ::

> Namesto, da ljudje istopajo in vstopajo na postajah, se enostavno odpne zadnji vagon in pripne novega.

Nekaj podobnega so imeli v UK pred desetletji, kjer so iz kompozicije na neki progi preprosto med voznjo odpeli tiste vagone, ki so sli od postaje X na neko drugo smer, le-ti pa so se z lastnim momentom potem zapeljali direktno do postaje, kjer so jih pripeli na drugo lokomotivo, medtem ko je ostala kompozicija peljala mimo brez ustavljanja.

Anney ::

UK in slovenske železnice so kot x in y. Iz Jesenic do kranja delajo progo na novo, pa smo se peljali z 26km/h, tudi ostalo ni biser od hitrosti in zamujanj je kar nekaj, res pa je, da če ujameš mednarodni vlak, stoji manj, kot potniški. Pri nas tiri tega niti ne dopuščajo.
Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Anney ()

Gagatronix ::

UK pred desetletji ni bila pretirano na nivoju z zeleznico. Se je pa to pri njih spremenilo.

SeMiNeSanja ::

Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

kuall ::

elon musk ima pravo idejo, da bi zgradil tunele pod zemljo in bi potovali po ravni črti z veliko hitrostjo.

druga ideja je, da bodo enkrat najbrž vse ceste podrli in jih naredili vse ravne. ovinki so zanič.

OP-ova ideja pa: zakaj ne bi raje po tiru potovali mini vlakci, veliko kot avto, za 4 potnike, ampak zelo pogosto. pol se v istega usedejo potniki, ki vstopijo in izstopijo na isti postaji in se ni treba dost ustavljat. pa dovolj reko naj bodo razporejeni po progi, da jim ni treba čakat en na drugega. te kombinacije bi vse izračunal nek AI programček.

Netrunner ::

Problem pri tej ideji je, da moraš za vsako postajo imeti svoj vagon :) Nisem nikjer tega zasledil, se pa je včasih govorilo o premičnih peronih in sicer da vlak na postaji samo upočasni in peron bi se premikal s hitrostjo vlaka. V teoriji se sliši ok :)
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Bud_Bundy ::

kuall je izjavil:

elon musk ima pravo idejo, da bi zgradil tunele pod zemljo in bi potovali po ravni črti z veliko hitrostjo.

druga ideja je, da bodo enkrat najbrž vse ceste podrli in jih naredili vse ravne. ovinki so zanič.

OP-ova ideja pa: zakaj ne bi raje po tiru potovali mini vlakci, veliko kot avto, za 4 potnike, ampak zelo pogosto. pol se v istega usedejo potniki, ki vstopijo in izstopijo na isti postaji in se ni treba dost ustavljat. pa dovolj reko naj bodo razporejeni po progi, da jim ni treba čakat en na drugega. te kombinacije bi vse izračunal nek AI programček.


To sem tudi že enkrat razmišljal. Rabiš pa seveda enosmerno progo, ali veliko odmikališč.

c3p0 ::

kuall je izjavil:


OP-ova ideja pa: zakaj ne bi raje po tiru potovali mini vlakci, veliko kot avto, za 4 potnike, ampak zelo pogosto. pol se v istega usedejo potniki, ki vstopijo in izstopijo na isti postaji in se ni treba dost ustavljat. pa dovolj reko naj bodo razporejeni po progi, da jim ni treba čakat en na drugega. te kombinacije bi vse izračunal nek AI programček.


Jaz tu bolj vidim samovozeče avtomobile tipa minibus, ki krožijo naokoli, pobirajo ljudi in jih odlagajo v "hube" kjer nato gre na večje razdalje. App ti pove točno kdaj bodi na katerem mestu in kdaj moraš prestopit. Zadaj pa nek AI išče optimalne poti.

Manu ::

Bud_Bundy je izjavil:

Torej.... Kdor se je že kdaj usedel na slovenski vlak, je imel čas razmišljat kako bi to šlo hitreje....

Moja ideja za express vlak je bila taka:

Namesto, da ljudje istopajo in vstopajo na postajah, se enostavno odpne zadnji vagon in pripne novega.
Idealo bi bilo, če ibi se to izvedlo brez ustavljanja, kar pomeni, da bi vagon rabil nek svoj(baterijski/el linija na postaji) pogon.

Šlo bi za nekakšno štafeto, ali pa modularni vlak. V glavnem zgledalo bi zelo zabavno.

S to idejo sem se ukvarjal tudi jaz. Ideja ni slaba sama po sebi, jo je pa potrebno do potankosti oziroma zelo konkretno pregnesti, da bi jo investitorji bolj resno vzeli.

c3p0 je izjavil:


Jaz tu bolj vidim samovozeče avtomobile tipa minibus, ki krožijo naokoli, pobirajo ljudi in jih odlagajo v "hube" kjer nato gre na večje razdalje. App ti pove točno kdaj bodi na katerem mestu in kdaj moraš prestopit. Zadaj pa nek AI išče optimalne poti.


Take ideje gredo po mojem mnenju v pravo smer.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Manu ()

bambam20 ::

Tipično no slovenski logiki. Ne, da bi se zadeva reševala tam, kjer je problem. VI ustvarjate še dodatne probleme. Vlaki bi bili hitrejši, če ne bi na vsakih 15 km bila železniška postaja. Od Maribora do Ljubljane bi moralo biti max. 6-7 postaj in ne da jih je 27!

V povprečju na vsakih 6-7 minut vožnje stoji.

Baja ::

no, saj lahko uvedemo tudi direktno linijo MB-LJ, pa se pač s CE pelješ v MB pa vsedeš na vlak

/s off

če bi odpel/pripel vagon pri neki spodobni hitrosti, bi vlaki tudi bili "hitrejši". lahko bi imel tudi hitre vlake, ki odpenjajo/pripenjajo na tvojih 6-7 postajah in lokalne, ki pripenjajo na vseh. tako lahko postaviš še 27 postaj, pa vseeno obdržiš neke normalne potovalne čase.

Bud_Bundy ::

Saj nisem imel nujno v mislih Slovenije. Se zavedam, da nismo center sveta:).

Sem pa zadnjič gledal en video(in posledično bil zasut s podobnimi) o projektih Muska in raznih super linijah, katere pa je video predstavil kot slabe oziroma bolj za prepeljat elito iz enega mehurčka v drugega....

nejcek74 ::

bluefish je izjavil:

Bud_Bundy je izjavil:

Poceni varianta tega sistema bi bila uskladitev avtobusa in vlaka. Vlak naj se ustavi na parih postajah, tja pa pridejo ljudje z avtobusom, četudi živijo zraven postaje.
Integriran potniški promet torej, ki se v politiki svaljka že nekaj let in ima nekaj lokalnih zametkov, zdaj pa se bo menda počasi premaknil v postopno realizacijo.
Ideja je, da so vozni redi med posameznimi oblikami prevozov usklajeni in omogočajo ravno dovolj časa za prestop ipd. Nekaj, kar menda v Švici super deluje.

Ja, v Svici integriran potniški promet deluje fenomenalno, vanj so vključeni: vlaki, busi in ladje po jezerih. Enotne karte, oziroma uporaba aplikacije. S tem da busi / vlaki ustavljajo za vsakim vogalom, vlaki pa sploh ne dosegajo visokih hitrosti (samo na parih odsekih okoli 200 km/h, vecinoma nekaj cez 100 na medmestnih povezavah, drugace se precej manj). Njihove proge pa so preprosto zasedene do konca. Svica ima precej podoben poselitveni vzorec kot Slovenija, samo da je 2x vecja, s 4x vec prebivalstva.
Za Slovenija ni drugega razloga za nedelujoč potniški promet kot politična odločitev, da ga nimamo. Švicarji so se odločili, da bodo cim manj subvencionirali cestne povezave ter ta denar raje dajo v javni potniški promet. Btw. mislim da so novi železniški tunel pod Gothardom gradili skoraj 20 let, investicija pa je stala 18 miljard CHF (ca 17 miljard evrov po današnjem tečaju, ja miljard), ca 70-90 km.
https://www.eda.admin.ch/aboutswitzerla...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nejcek74 ()

ThinkPad ::

Slovenija je tako majhna... mogoče celo premajhna za učinkovit oz. hiter vlak...
Če bi železnica bila dvopasovna "avtocesta" za kombije in bi po njej šibalo primerno število kombijev z nekje 150km/h, bi bilo že kar spodobno in mnogo bolj učinkovito potovanje, pa še mal naprej od končne postaje te lahko dostavi, če je potreba 8-). In če so ti kombiji samovozeči, še šoferjev ne rabiš, samo enega "kontrolorja", ki klika in šafla kombije.

vnetidebater ::

Bud_Bundy je izjavil:

Torej.... Kdor se je že kdaj usedel na slovenski vlak, je imel čas razmišljat kako bi to šlo hitreje....


tako, da bi imeli 2 tira..en vlak bi ustavljal le v velikih mestih, drugi vlak pa v vsaki vasi tako kot zdaj.

maldic ::

Dobre ideje. Se denar zberete pa je!

vnetidebater ::

maldic je izjavil:

Dobre ideje. Se denar zberete pa je!


Cena gradnje železnice je cca 7.2 milijonov kilometrov na kilometer.


Maribor -> Ljubljana -> Jesenice = 200 km
Ljubljana -> Koper = 100 km
Ljubljana -> Novo Mesto = 75 km

375 kilometrov * 7.2 mEUR/km = 2.7 milijarde EUR

Če bi se država odločila urediti promet kot neko dolgoročno investicijo (v roku 50 let), bi se dalo naredit.

Ves ta tovorni promet po naših avtocestah je namreč tudi precej drag (avtoceste je treba vzdrževat).


ps.: moj izračun je nekako generičen, ne upošteva slovenske korupcije.

Zgodovina sprememb…

maldic ::

Ali stevilo potnikov narasca ali upada? Ce stevilo narasca potem bi bilo smiselno kej narest. Ok, med pandemijo je manj potnikov, kaj pa pred tem?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: maldic ()

vnetidebater ::

Pada. Najbrž zaradi hude počasnosti naših železnic. Na kraj pameti mi ne pade da bi se vsedel na vlak.

Se mi zdi da danes vlak uporabljajo samo še ljudje ki ga pač rabijo zaradi službe in šole.

Jaz bi vlak veliko uporabljal če bi bila pot hitrejša kot z avtom.

Izlet do Mariborskega Pohorja z vlakom in igranje board gamea z družino namesto da se par ur vozimo v avtu? Sounds epic.
Ampak za časa našega življenja tega ne bomo doživeli v Sloveniji.

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

maldic je izjavil:

Ali stevilo potnikov narasca ali upada? Ce stevilo narasca potem bi bilo smiselno kej narest. Ok, med pandemijo je manj potnikov, kaj pa pred tem?


Število bi močno naraslo, če bi vlak iz Maribora do ljubljane vozil 1 uro. Tako hitro ne prideš iz centra maribora do centra Ljubljane z avtom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Gagatronix ::

Ce vozis kot povprecen neumen slovencelj s tezko nogo, komot prides iz MB v LJ v 45 minutah.

maldic ::

A ni boljse si organizirat zivlejnje na tak nacin, da ti ni potrebno toliko potovat?

Vetrpiha ::

Preveri svoje privilegije.

Gagatronix ::

maldic je izjavil:

A ni boljse si organizirat zivlejnje na tak nacin, da ti ni potrebno toliko potovat?


Enkrat, ko se bos odselil iz mamine kleti, bos pogruntal, da je to le redko mogoce.

mancini ::

Gagatronix je izjavil:

Ce vozis kot povprecen neumen slovencelj s tezko nogo, komot prides iz MB v LJ v 45 minutah.


Po prazni cesti mogoce. Ko gredo ljudje v sluzbo in iz sluzbe pa ni sans.

Raptor F16 ::

Bud_Bundy je izjavil:

Torej.... Kdor se je že kdaj usedel na slovenski vlak, je imel čas razmišljat kako bi to šlo hitreje....

Moja ideja za express vlak je bila taka:

Namesto, da ljudje istopajo in vstopajo na postajah, se enostavno odpne zadnji vagon in pripne novega.
Idealo bi bilo, če ibi se to izvedlo brez ustavljanja, kar pomeni, da bi vagon rabil nek svoj(baterijski/el linija na postaji) pogon.

Šlo bi za nekakšno štafeto, ali pa modularni vlak. V glavnem zgledalo bi zelo zabavno.


Še bolje, vagoni postanejo neodvisni. Potniki se razvrstijo glede na izstopno postajo.
Prvi vagon gre do konca trase, zadnji pa ustavi na prvih in tako dalje.
Dejansko bi imel pred postajo odcep in nato ob premiku priključek nazaj.
Vprašanje pa je to v red spravit.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Invictus ::

Problem pri razvrščanju je predvsem v potnikih...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Raptor F16 ::

Invictus je izjavil:

Problem pri razvrščanju je predvsem v potnikih...


Tako kot v voznikih, ko se pogovarjamo o cestnem prometu.

Inteligenca je overall precej nizka. Ampak ravno prava da sistem vsaj po pravilih približno deluje.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

mr_chai ::

Ne morem verjet, da se iz ene butaste ideje razpasi taka debata.

Bud_Bundy ::

mr_chai je izjavil:

Ne morem verjet, da se iz ene butaste ideje razpasi taka debata.


Saj to je bistvo foruma, iz neumnosti potegniti kaj dobrega. Boš rekel, da je ta tema bolj neumna kot "Depopulacija planeta" in vsakotedenske cepilne teme?

BorutO ::

Bud_Bundy je izjavil:

Torej.... Kdor se je že kdaj usedel na slovenski vlak, je imel čas razmišljat kako bi to šlo hitreje....

Moja ideja za express vlak je bila taka:

Namesto, da ljudje istopajo in vstopajo na postajah, se enostavno odpne zadnji vagon in pripne novega.
Idealo bi bilo, če ibi se to izvedlo brez ustavljanja, kar pomeni, da bi vagon rabil nek svoj(baterijski/el linija na postaji) pogon.

Šlo bi za nekakšno štafeto, ali pa modularni vlak. V glavnem zgledalo bi zelo zabavno.


Tega še japonci nimajo, pa nemogoče bi to bilo izvajati na premikajočem se vlaku oz. vagonu, ker to bi bilo zelo nevarno. Približati bi se mogla skoraj do km/h isto, če ne bi kar trdo trčila en ob drugega - za potnike neudobno in morda boleče. Je pa res, da sem enkrat se peljal iz MBja v LJ z vlakom, z express vlakom sem bil hitrejši samo 10 minut. Tu ga verjetno ni rešila hitrost vlaka, ampak to, da je manjkrat ustavil. Slovenija ne rabi express vlakov, ker je tako majhna, da se o tem sploh ne splača razmišljati, glede na to, da sem bil in delal že skoraj po celi evropi in marsikje izven evrope. Recimo, nemčija nima nič hitrejših vlakov od našega Expressa, pa je več kot 10x večja od slovenije ... Torej, švabi bi recimo nujno rabili vlake tipa japonskega, ki lebdi in dosega čez 400kmh po tamalem.

Sicer pa, na vlaku sem vedno zelo užival, še posebej, ko sem se peljal na Bled z njim. Tako lep razgled, da imaš občutek, da se še prehitro premika.

buttcrack ::

Najbolj enostavna rešitev z obstoječo infrastrukturo bi bila, da bi se vsak vlak ustavil na tretji postaji. JE - LJ, bi se poleg KR ustavil še na parih, naslednji bi bil čez 10/15 minut, ki bi se ustavil na drugih itd.
Na ta način bi lahko pridobil par 10 minut. Pač manjše kompozicije in bolj pogoste. Saj se približno ve koliko je za vsakim drevesom potnikov, glavnina je pa verjetno Lesce, Kranj, Loka.

maldic ::

Gagatronix je izjavil:

maldic je izjavil:

A ni boljse si organizirat zivlejnje na tak nacin, da ti ni potrebno toliko potovat?


Enkrat, ko se bos odselil iz mamine kleti, bos pogruntal, da je to le redko mogoce.

Ko bos zivel v tretjem svetu, bos hitro dojel, da tako zivi morda vecina svetovnega prebivalstva. Ne potujejo veliko. To v glavnem pocnejo v zahodni civilizaciji. Redko mogoce? Smesno.

Gagatronix ::

maldic, ti ne ves kaj tretji svet sploh pomeni. :)
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Slovenske železnice odkrile internetno prodajo vozovnic

Oddelek: Novice / Ostale najave
4210276 (4992) Kenpachi
»

Prvi preizkus Hyperloopa v puščavi v Nevadi (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
7424603 (19173) BigWhale
»

Uganka (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7913988 (12491) Okapi
»

Bi ustavili vlak? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
818647 (6533) i386
»

slovenske železnice - nesposobneži (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8212713 (9768) Karaya 52

Več podobnih tem