» »

Budget "audiophile"

Budget "audiophile"

««
2 / 21
»»

s1m0n ::

Mislim zvok je takšna stvari katero si lahko čisto vsak poslušatelj razlaga drugače.
Nekomu paše bolj topel zvok, nekomu tak, drugemu spet drugačen. Če je sistem recimo dober (zvočniki, ojačevalec) bo spet razlika med čisto vsaka kombinacijo ojačevalca/zvočnika. Verjetno se ne najde nobene kombinacije, ki bi na zvoku dala enako "sliko". Zato pa je osebi X dober sistem Y in osebi Y dober sistem X pa čeprav je razlika samo kako so si sisteme "namerili" proizvajalci.

TheBlueOne ::

MrStein je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Ni asinhrono ampak isinhrono, ce bo kdo gledal.

isochronous , slovensko verjetno "izohrono"



Ne najdem besede. :) SSKJ ne pomaga.

Silici ::

Torej dva sorta audiofilov, audiofil ki neprestano pedena hardware (lahko tudi nižji budget), in audiofil ki v štartu nabavi hi-end robo in se ne reabi več obremenjevat s haedware. Drag Ferari ne rabi tekmovat, star spedenan audi pač mora pokazat.

TheBlueOne ::

Prva sorta bolj kupuje novo in sedi pred sistemi in primerja. Druga sorta pa od takih malo rabljeno in dejansko uziva v glasbi. To pa moram dodati, da tisti, ki ves cas dodajajo v sistem poslusajo za moj okus butasto muziko, ker iscejo tako, kjer se najbolj pozna. :)

s1m0n ::

Kaj pa ta tretji... Ki naredimo stvari sami :)

TheBlueOne ::

Kaj si delal?

Silici ::

Nas, ki bi radi spedenal ozvočenje toliko da odgovarja nekem razumnem okvirju, bi lahko poimenovali začasni audiofili :).

s1m0n ::

Tudi ojačevalce leta nazaj... Tudi navitja, kretnice pa še kaj. Nič v visokem cenovnem rangu a vseeno ne poceni.

TheBlueOne ::

Jaz imam design na osnovi tega:

http://www.troelsgravesen.dk/Jenzen-SEA...

Delal bom jeseni 2022.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

TheBlueOne je izjavil:

Si preprican? Meni je bilo razlozeno takole. Menda se pri audio poskodovan paket ne zavrze oz. se niti ne preverja, ce so podatki OK. Ko se protokol vzpostavi menda samo sopa podatke, ki jih potem bere DAC. Potem sledi, da se napake v primeru, da paketi niso OK ne popravljajo in lahko pride do popacenj. Povdarek je na, da lahko.

In verjetno hitrejsi je prenos, vecji je pretok in s tem moznost za napake in moznost za sume, ki se v kablih ves cas mesajo zaradi mnogih faktorjev.


Ce govorimo o USB Audio je stvar nekoliko drugacna kot pri standardnem prenosu podatkov. Povedali so ti kar prav, pri audio prenosu se uporablja protokol, ki ne posilja popravkov paketov, ker gre v bistvu za stream podatkov. Se pa se uporablja CRC check in DAC na drugi strani zavrze pokvarjene pakete.

Vsak pameten DAC je narjen tako, da ob dekodiranju tega signala zna nadomestiti manjkajoce pakete. To pocnejo CDji ze od pamtiveka in to pocnejo tudi vsi drugi DAC-i. Ce se sem ter tja izgubi kak paket, potem tega ne bo nihce slisal.

Ce se izgubi toliko paketov, da se to res slisi, pa se to ne bo slisalo tako, da bi to lahko opisal na nek 'poznavalski' nacin, ko ugotovis, da je zvok bolj 'trd' al pa 'mehek' ali karkoli ze pac, slisalo se bo tako, da bos prijel kabel in ga vrgel v smeti. :)

Za digitalni prenos zvoka je dober prakticno vsak USB kabel, ki zmore tistih 12Mbps. Za Class 2 USB Audio pa tisti kabel, ki zmore 130Mbps. Se vedno bo pa izkusnja prece digitalna. Kabel bo delal al pa ne bo delal. :)

driver_x ::

Silici je izjavil:

Nas, ki bi radi spedenal ozvočenje toliko da odgovarja nekem razumnem okvirju, bi lahko poimenovali začasni audiofili :).


Tukaj je razlika med tem, ali poslušaš glasbo ali aparaturo.

Silici ::

Ni druge kot poslušat aparaturo dokler se ne skalibrira. Čisto primerjljiv užitek v vretnju "audiophile glasbe/demo" v primerjavi vrtenja nostalgije.

49106 ::

TheBlueOne je izjavil:

MrStein je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Ni asinhrono ampak isinhrono, ce bo kdo gledal.

isochronous , slovensko verjetno "izohrono"



Ne najdem besede. :) SSKJ ne pomaga.


SSKJ pomaga, če ga znaš uporabljati.

izohrón -a -o prid. (ọ̑)
knjiž. ki traja enako dolgo: izohroni svetlobni intervali
♦ geol. izohrona najdba najdba v enako starih plasteh

https://fran.si/133/sskj2-slovar-sloven...

floyd1 ::

zna nadomestiti manjkajoce pakete. To pocnejo CDji ze od pamtiveka

Točno. Audio cd-ji imajo menda veliko premalo kontrolnih bitov (prastari phillips-sony standard). Zato tudi (domača) kopija navadno ni bila čisto 1:1, pri podatkovnem CD pa tu ni bilo problema.

Prva sorta bolj kupuje novo in sedi pred sistemi in primerja. Druga sorta pa od takih malo rabljeno in dejansko uziva v glasbi. To pa moram dodati, da tisti, ki ves cas dodajajo v sistem poslusajo za moj okus butasto muziko, ker iscejo tako, kjer se najbolj pozna. :)

Točno. Prvi so bolj tehničarji in ne audiofili. Imajo kup testnih CD (sacd, dad...) in manj prave glasbe. Ti res velikokrat poslušajo, kako trava raste, pa zelo pomembno jim je, da izveš, koliko keša so not zmetali.
Druge navadno prepoznaš po zelo obsežni zbirki "prave" glasbe, ne pa zvočnih efektov.

Mislim zvok je takšna stvari katero si lahko čisto vsak poslušatelj razlaga drugače.

Neka referenca, kako bi se moralo slišati, je kak akustičen koncert - v živo seveda.
Znanec v vojski je imel neke pregrešno drage studijske zvočnike. Menda so bili blazno "točni", zvok pa, vsaj meni, res nič posebnega. Drugi kolega je imel nekaj cenejše Aeriuse (Martin Logan), ki pa so (spet - za moj okus) "špilali" res fantastično. Zvočnike je treba pred nakupom poslušat. Studijski pa za poslušanje doma niso vedno najboljša izbira, lahko zvenijo preveč "dolgočasno", sterilno.

Okapi ::

Na zvok daleč najbolj vplivajo zvočniki, takoj zatem pa soba. Razlik v predvajalniku, ojačevalniku in kablih večinoma ne slišiš, če niso res ekstremne.

Moja avdiofilska "filozofija" je, da se največ da narediti z dobro kalibracijo.

Poldi112 ::

vnetidebater je izjavil:


Če boš zapustli prostor in mi dovolil vgraditi bilokater kabel (tvoj ultra kvaliteten, naključen vivanco kabel iz big banga in najcenejši kabel iz enaa) stavim da ne boš uganil kaj sem priključil zgolj po poslušanju zvoka.


Kolega, koliko kablov ste pa že testirali na kvalitetnih sistemih, da si upate trditi take oslarije?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Okapi ::

Jaz recimo že kar nekaj. Smo naredili kar nekaj slepih testov, na kablih so vedno vsi poslušalci pogrnili.

MrStein ::

floyd1 je izjavil:

zna nadomestiti manjkajoce pakete. To pocnejo CDji ze od pamtiveka

Točno. Audio cd-ji imajo menda veliko premalo kontrolnih bitov (prastari phillips-sony standard). Zato tudi (domača) kopija navadno ni bila čisto 1:1, pri podatkovnem CD pa tu ni bilo problema.

Če CD ni zelo spraskan, dobiš brez težav 1:1 kopijo.
(to teorijo lahko kdorkoli preveri v dobre pol ure, tako da posname en audio CD, pa ga zripa in primerja, če ni ravno sredi peščenega viharja, bo kopija enaka originalu. Aja, CD nima točno definiranega začetka in konca sektorja, ta ko da lahko nekaj bajtov čez štrli, da ne bo kdo to štel kot "razliko".)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

pegasus ::

Okapi je izjavil:

Moja avdiofilska "filozofija" je, da se največ da narediti z dobro kalibracijo.
Ima kdo z umerjenim mikrofonom narejen profil sobe, ki ga nato aplicira na predvajalno verigo? Vem da nekatere škatle to znajo, videl sem tudi nek software na to temo, a se še nisem lotil raziskovanja. Če kdo to ima, lahko opiše, kako izgleda to v praksi?

Mr.B ::

TheBlueOne je izjavil:

vnetidebater je izjavil:

Koliko si star? Imaš 100% perfekten sluh?

Te napake, ki jih opisuješ, so relativno možne, če gre za digitalen prenos podatkov, verjetnost, da jih boš zaznal s svojim naglušnim ušesom je pa tako hudo majhna da me ne boš prepričal da jo opaziš.


Razlike so zaznavne pri analognih kabli, kjer je vsekakor moč zaznati razliko upornosti pri različnih temperaturah, močno se pozna tudi čas "usedanja" kablov, ki je lahko tudi nekaj dni po tem ko se kable položi (se še vedno premikajo). Ampak tudi tam slušno razlik ne boš zaznal. Ni možno.


No ja, kot prvo sem dal razlago zakaj je kakovost lahko slabsa. Vecina v ITju ne pozna protokolov in je mnenja, da ce preko USB kopirajo datoteke s 100% natancnostjo je tako tudi v protokolu za audio, kar verjetno ni res, ker je menda asinhron.

Kot drugo pa so razlike vedno vecje ko gres v highend in so hitrosti na limitah. Potem imas zelo podobne probleme, kot pri analognih kablih, ker se motnje enostavno poznajo. Pa mi ti povej, ce bos dal recimo 30k€ za ozvocenje, 5k€ za DAC, ali bi potem vzel nek shiti kabel? Za zadnje 5% kakovosti si sigurno placal 10k€, bos dovolil kablu da vzame 2%?

?
Skrajni čas je da vržem ven vse usb dike, kjuče adapterje, ker podatkom na njih več ne morem zaupat. Prav tako NOBEN DAC nima Isochronous prenosa, saj da nebi vedel. Vsak kbyt podtakov pride še 16 bitna CRC koda. Da bi 16bina CRC koda bila enaka okvarjenemi 1kbyt pokvarjenim podatkov, je lahko napaka samo v tem, da te famozni audifilski proizvajalci, bleščeča Ameriška imena vsi delajo vsaj določene dele na kitajskem. Od tu dalje je pa Quality controll.
Drugo je HDMI kabel, kjer če ne more protokol popraviti enega piksla , ga uporabnik (brez primernih inštumentov" razen, če bo šel frame per frame analizirat s vsako prikazano sliko na ekranu. Pa še tu sem boplj skeptičen, da boš po 1h analize vsake 4k slike odnehal. Razen če bo kabel delal na mejah specifikacije, tako da bo kljub temu še uspel biti vir in sprejemnik sinhronizirana.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

c3p0 ::

TheBlueOne je izjavil:


Kako ves kako zadeve pegla DAC? Znas morda nemerno poskodovati pakete, to bi se bilo zanimivo. Ni to, da odleti celoten zapis, kar je praviloma pokanje ampak samo delcki. In ti lahko imas hitrejse prenose ampak kako USB rezervira tisto pasovno sirino, koliko je je, in koliko napak imas pri hitrih prenosih? Morda kaksen geek tukaj, ki zna kontrolirati USB prenos in gledati koliko paketov se vraca in popravlja. Ali pa, da se skozi asinhron protokol spusti nek stream in potem primerja. Bi bilo na vsak nacin zanimivo videti, ce se komu da.

Malo berem, sem si narobe prevedel. Ni asinhrono ampak isinhrono, ce bo kdo gledal.


Nisem USB Audio expert, a glede na spodnje, je probleme s kablom lahko ugotoviti. Če le DAC ni preveč pameten in ugiba manjkajoče bite. CRC control v UAC2 je v samem protokolu, retransmita ni. Glavno je, da zna zaznat napako. A spet ne rabimo "zlatega" USB kabla, le korektnega, ki ga dobiš že za par EUR.

A DAC receiving bad data via UAC2 only has a few options:

- Mute its output until good data arrives (i.e. you get dropouts).
- Limit the output level for data in that frame.
- Play the data as-is and hope for the best.

Better DACs tend to take the first approach.

If nothing else, this approach indicates that you have a problem – which might be a faulty cable, a broken device, or simply that the source is overloaded and unable to maintain the necessary transfer rate.

https://forum.headphones.com/t/mis-unde...

BigWhale ::

Okapi je izjavil:

Jaz recimo že kar nekaj. Smo naredili kar nekaj slepih testov, na kablih so vedno vsi poslušalci pogrnili.


Ja, ker so razlike med kabli tako majhne. Pa ce nekdo ze slisi kaksno razliko se ponavadi ne more odlociti kater kabel je potem boljsi. :)

BigWhale ::

pegasus je izjavil:

Okapi je izjavil:

Moja avdiofilska "filozofija" je, da se največ da narediti z dobro kalibracijo.
Ima kdo z umerjenim mikrofonom narejen profil sobe, ki ga nato aplicira na predvajalno verigo? Vem da nekatere škatle to znajo, videl sem tudi nek software na to temo, a se še nisem lotil raziskovanja. Če kdo to ima, lahko opiše, kako izgleda to v praksi?


Hm, prakticno vsak moderen 'hisni kino' receiver zna to narest. Zraven dobis se mikrofon. Sam za pravega audiofila je to najbrz premal kvalitetna zadeva :>

vnetidebater ::

BigWhale je izjavil:

pegasus je izjavil:

Okapi je izjavil:

Moja avdiofilska "filozofija" je, da se največ da narediti z dobro kalibracijo.
Ima kdo z umerjenim mikrofonom narejen profil sobe, ki ga nato aplicira na predvajalno verigo? Vem da nekatere škatle to znajo, videl sem tudi nek software na to temo, a se še nisem lotil raziskovanja. Če kdo to ima, lahko opiše, kako izgleda to v praksi?


Hm, prakticno vsak moderen 'hisni kino' receiver zna to narest. Zraven dobis se mikrofon. Sam za pravega audiofila je to najbrz premal kvalitetna zadeva :>


pravi audiofil mora sam izdelati elektroniko, zvočnike in sam zgraditi sobo!

BigWhale je izjavil:

Okapi je izjavil:

Jaz recimo že kar nekaj. Smo naredili kar nekaj slepih testov, na kablih so vedno vsi poslušalci pogrnili.


Ja, ker so razlike med kabli tako majhne. Pa ce nekdo ze slisi kaksno razliko se ponavadi ne more odlociti kater kabel je potem boljsi. :)


Seveda, razlik v upornosti kablov ne moreš slišat. Drugih vplivov na signal iz strani kabla pa itak najbrž ni....... razen če imaš neko res gnusno magnetno sevanje v bližini ki signal popolnoma spremeni vsake toliko časa da dobiš nekakšno "praskanje, pokanje".

Poldi112 je izjavil:

vnetidebater je izjavil:


Če boš zapustli prostor in mi dovolil vgraditi bilokater kabel (tvoj ultra kvaliteten, naključen vivanco kabel iz big banga in najcenejši kabel iz enaa) stavim da ne boš uganil kaj sem priključil zgolj po poslušanju zvoka.


Kolega, koliko kablov ste pa že testirali na kvalitetnih sistemih, da si upate trditi take oslarije?


Preveč.

In še enkrat...kablov se ne testira "s poslušanjem" ampak z osciloscopom. Če bo signal prejet na strani osciloscopa vedno enak mi ne srat da slišite razliko v zvoku.

Audiofilizem je oslarija, ne se pustit nategnit internetnim nategunom ki te probajo prepričat da če boš kupil boljši kabel bo pa tvoj audio sistem kar na lepem bolje zvenel in boš slišal travo rast.

To je kot da bi nek očalar rekel da bolje vidi ker ima boljši okvir očal kot ti, čeprav imata oba enake leče. :P :D
Tako pač človeški um deluje...vsak se trudi biti boljši od drugega.

Zgodovina sprememb…

Silici ::

Lahko bi naredil lestvico kaj najbolj upliva na kvaliteto zvoka:
Naprimer:
-Zvočniki
-Dovolj dober izvor glasbe
-Postavitev zvočnikov
-akustična obdelava sobe
-kabli za zvočnike (premjhen premer)
-ojačevalec
.
.
.

TheBlueOne ::

Jaz bi ocenil:

1. Zvocniki
2. Ojacevalec
3. Vir
(1,2,3 morajo biti uravnotezeni, ce je en slab je vse slabo)
4. Primerna moc za velikost sobe
5. Ce je sistem za 5kEUR+++
5.1 Vir elektrike
5.2 Kabli

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

vnetidebater je izjavil:



Seveda, razlik v upornosti kablov ne moreš slišat. Drugih vplivov na signal iz strani kabla pa itak najbrž ni....... razen če imaš neko res gnusno magnetno sevanje v bližini ki signal popolnoma spremeni vsake toliko časa da dobiš nekakšno "praskanje, pokanje".


Motnje sicer so in ze 220V kabel zraven kabla za zvocnik predstavlja neko motnjo. Ampak ... To je tako minimalno, da je res vprasanje kolk ljudi te stvari dejansko slisi.

TheBlueOne ::

BigWhale je izjavil:



Motnje sicer so in ze 220V kabel zraven kabla za zvocnik predstavlja neko motnjo. Ampak ... To je tako minimalno, da je res vprasanje kolk ljudi te stvari dejansko slisi.


Ce govoris o high end sistemih, se malenkosti akumulirajo. Lahko trdim, da kakovostno ozvocenje kot celota zveni super, ni pa nujno, da bos opazil, ce bos donwgradal kaksno posamezno komponento.

V dirkalnem avtu tudi ne bos opazil, ce bos spojler zamnjal iz karbonskega v aluminijastega. Akumulirano razliko pa bos opazil.

vnetidebater ::

TheBlueOne je izjavil:

Jaz bi ocenil:

1. Zvocniki
2. Ojacevalec
3. Vir
(1,2,3 morajo biti uravnotezeni, ce je en slab je vse slabo)
4. Primerna moc za velikost sobe
5. Ce je sistem za 5kEUR+++
5.1 Vir elektrike
5.2 Kabli


0. pozicija zvočnikov. To pomeni oddaljenost zvočnikov od zida za njimi, če je zvočnik v omari moraš zapreti prostor okoli zvočnika tako da cela polica postane zvočnik). Če zvočnik ni namenjen montaži na zid brez police..ga ne obešaj na zid ampak ga odloži na speaker stand.

Te razlike boš pa dejansko slišal.

Zvočnik za 200 EUR bo igral bolje, če ga boš primerno postavil v prostoru kot zvočnik za 5000 EUR, ki ga boš odložil na sredo police v odprti omari.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

vnetidebater je izjavil:


0. pozicija zvočnikov. To pomeni oddaljenost zvočnikov od zida za njimi, če je zvočnik v omari moraš zapreti prostor okoli zvočnika tako da cela polica postane zvočnik). Če zvočnik ni namenjen montaži na zid brez police..ga ne obešaj na zid ampak ga odloži na speaker stand.

Te razlike boš pa dejansko slišal.


To je samoumevno, ker ce si res majmun bos zvocnike obrnil proti steni. In se imenovani so primerno.

Drugace je praviloma definirana visina, ce niso za na pod, kar je velika vecina vrhunskih. Nic ne deluje kakor dodatno ohisje, ker imajo gonilniki zvocnikov dolocene volumne in kretnice spedenane tocno za to kar so.

Ko sem se jaz selil in dal sistem v drugacno sobo se ja samo spremenil sweetspot, ki se je pomaknil malenkost nazaj. Drugace je zvenel vedno super.

BigWhale ::

TheBlueOne je izjavil:

Jaz bi ocenil:

1. Zvocniki
2. Ojacevalec
3. Vir
(1,2,3 morajo biti uravnotezeni, ce je en slab je vse slabo)
4. Primerna moc za velikost sobe
5. Ce je sistem za 5kEUR+++
5.1 Vir elektrike
5.2 Kabli


1. vir in zvocniki, tega efektivno ne mores locit, ce je zanic vir ti dobri zvocniki ne pomagajo in obratno
2. ojacevalec, men so razlozili, da so razlike med ojacevalci v resnici majhne, se jih slisi in velikokrat gre za osebno preferenco
3. prostor

Vse ostalo je pa resnicno vprasljivo. Vir elektrike? Vsaj napajalnik srednjega razreda, da od sebe dovolj lep DC, da ne bo noben slisal razlike.

Vir elektrike samo pogojno za kak gramofon, ce bi imel kje AC motor za pogon. :)

TheBlueOne ::

vnetidebater je izjavil:


Zvočnik za 200 EUR bo igral bolje, če ga boš primerno postavil v prostoru kot zvočnik za 5000 EUR, ki ga boš odložil na sredo police v odprti omari.


Dalec od resnice. Bos moral dragega postaviti ultra neumno, kakor meter visje in se potem bo verjetno deloval izrazito boljse, ce bo vsaj usmerjen proti poslusalcu.

vnetidebater ::

TheBlueOne je izjavil:

vnetidebater je izjavil:


Zvočnik za 200 EUR bo igral bolje, če ga boš primerno postavil v prostoru kot zvočnik za 5000 EUR, ki ga boš odložil na sredo police v odprti omari.


Dalec od resnice. Bos moral dragega postaviti ultra neumno, kakor meter visje in se potem bo verjetno deloval izrazito boljse, ce bo vsaj usmerjen proti poslusalcu.


če ustvariš to, si pač zajebal:
 dip frequency response

dip frequency response




In to narediš izjemno enostavo.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

BigWhale je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Jaz bi ocenil:

1. Zvocniki
2. Ojacevalec
3. Vir
(1,2,3 morajo biti uravnotezeni, ce je en slab je vse slabo)
4. Primerna moc za velikost sobe
5. Ce je sistem za 5kEUR+++
5.1 Vir elektrike
5.2 Kabli


1. vir in zvocniki, tega efektivno ne mores locit, ce je zanic vir ti dobri zvocniki ne pomagajo in obratno
2. ojacevalec, men so razlozili, da so razlike med ojacevalci v resnici majhne, se jih slisi in velikokrat gre za osebno preferenco
3. prostor

Vse ostalo je pa resnicno vprasljivo. Vir elektrike? Vsaj napajalnik srednjega razreda, da od sebe dovolj lep DC, da ne bo noben slisal razlike.

Vir elektrike samo pogojno za kak gramofon, ce bi imel kje AC motor za pogon. :)


Zato pravim, da morajo 1,2,3 biti uravnotezeni. Razlike med ojacevalci pri dragih so velike, ker zvocnikov dalec ne pozene vsak. Ce hoces poceni test si recimo kupi slusalke Sennheiser HD600 (300-400€), ki potrebujejo mal vec moci, da zvenijo optimalno in poskusi brez in z ojacevalcem primernim z njim. Sele potem bos videl zakaj so tako popularne.

Pac 1,2,3 morajo biti uravnotezeni. Ostalo pa so detajli.

Prostor se pri meni nikoli ni izkazal za nek faktor. To si mislijo tisti, ki imajo surround sisteme, ki se stelajo. Pri klasicnih 2.0 sistemih ne bodo videli take razlike glede na postavitev in prostor.

vnetidebater je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

vnetidebater je izjavil:


Zvočnik za 200 EUR bo igral bolje, če ga boš primerno postavil v prostoru kot zvočnik za 5000 EUR, ki ga boš odložil na sredo police v odprti omari.


Dalec od resnice. Bos moral dragega postaviti ultra neumno, kakor meter visje in se potem bo verjetno deloval izrazito boljse, ce bo vsaj usmerjen proti poslusalcu.


če ustvariš to, si pač zajebal:
 dip frequency response

dip frequency response



In to narediš izjemno enostavo.


Meni se ni kdaj uspelo, pa smo se dosti igrali s temi zadevami. To je v praksi bolj mit. Sem pa videl kako lahko majhen vrhunski zvocnik montiran iz stropa super ozvoci restavracijo.

Zgodovina sprememb…

vnetidebater ::

TheBlueOne je izjavil:

To je v praksi bolj mit.


cel audiofilizem je mit.

Nisi audiofilist če zavračaš kakšne audiofilske prakse.

rofl :D

drops mic.



fucking hell, tip razlaga da kabli vplivajo na zvok, pozicija zvočnika je pa po njegovem povsem irelevantna. Omg.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

vnetidebater je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

To je v praksi bolj mit.


cel audiofilizem je mit.

Nisi audiofilist če zavračaš kakšne audiofilske prakse.

rofl :D

drops mic.


Pa nisem audiofil, samo rad poslusam glasbo in imam dober sistem. Pri meni sopa na sistemu, kjer se praviloma poslusa kakovost, techno, hard rock in vse ostalo. Audiofile pa srecam, ko kaj kupujem in poslusam kar imajo za povedati. Predem sem imel resno bejbo smo imeli tedensko partyje in ti povem, da obiskovalci opazijo kakovost.

Jaz ti kot uporabnik, ki je imel vse in ima rad audio do te mere, da imam design za svoje zvocnike, imel od sony stolpa do 5.1 surround trenutno super sistema. Kako se kateri obnasa.

Pac audiofili imajo najboljse zadeve, tako pac je.

BigWhale ::

TheBlueOne je izjavil:


Zato pravim, da morajo 1,2,3 biti uravnotezeni. Razlike med ojacevalci pri dragih so velike, ker zvocnikov dalec ne pozene vsak.


Ja, seveda. Mislim saj pri tem je treba privzeti, da za zvocnike vzames primeren ojacevalec. In potem primerjas razlicne konfiguracije, ki pasejo skupaj.

TheBlueOne je izjavil:

Prostor se pri meni nikoli ni izkazal za nek faktor. To si mislijo tisti, ki imajo surround sisteme, ki se stelajo. Pri klasicnih 2.0 sistemih ne bodo videli take razlike glede na postavitev in prostor.


Razlike vsekakor so. Lahko imas velik in odprt prostor in polno odmeva ali pa majhno sobico in tepihe po stenah. Se pa strinjam, da med dvema povprecnima dnevnima sobama najbrz ni neke blazne razlike.

vnetidebater ::

TheBlueOne je izjavil:

vnetidebater je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

To je v praksi bolj mit.


cel audiofilizem je mit.

Nisi audiofilist če zavračaš kakšne audiofilske prakse.

rofl :D

drops mic.


Pa nisem audiofil

Jaz ti kot uporabnik, ki je imel vse in ima rad audio do te mere, da imam design za svoje zvocnike, imel od sony stolpa do 5.1 surround trenutno super sistema. Kako se kateri obnasa.


ja ja, vredu.
lep dan želim.

TheBlueOne ::

BigWhale je izjavil:



Razlike vsekakor so. Lahko imas velik in odprt prostor in polno odmeva ali pa majhno sobico in tepihe po stenah. Se pa strinjam, da med dvema povprecnima dnevnima sobama najbrz ni neke blazne razlike.


Ena soba je bila v mansardi, stena zadaj ca. 3.5 m pred zvocniki.

Trenutno so v sobi 45m2, prostor pred zvocniki pa je priblizno enako dobro ozvocen. Sveetspot se je premaknil kaksen meter nazaj.

To je za poslusanje, je pa mozno, da bi lahko izmeril kaksno razliko, brez primerjave pri poslusanju pa je ne opazis. Zna biti, da sistem mora imeti nekoliko vec glasnoti za podoben efekt.

Zgodovina sprememb…

Silici ::

V večjih prostorih mogoče res ne upliva soba tako veliko, čisto druga zgodba je, ko se ne da dosečt med zvočniki niti 3m, vsak par akustičnih panelov naredi opazno razliko v takem prostoru.

s1m0n ::

Postavitev zvočnikov je za nizke tone še kako pomembna. Še bolj pa pri zvočnikih z portom/ventom zadaj.

TheBlueOne ::

2.0 sistem imajo svetspot, kamor so usmerjeni. Sej drugje tudi zvenijo OK, samo tam dobijo ekstra umf. Odboji od sten v opremljeni sobi se niso izkazali za problematicne. Sem pa dal na tla pred njih in kjer se sedi tepih, ker so drugace ploscice. Po obcutku bi skoraj prej dejal, da se ujame bolj bas, kot pa visoki toni, kjer zveni najboljse.

Zgodovina sprememb…

driver_x ::

Sam dajem največji poudarek zvočnikom. Med parimi ojačevalci (res da od istega proizvajalca) nisem opazil kakšnih bistvenih razlik. Zvočniki različnih proizvajalcev lahko zvenijo precej drugače, pri čemer ni nujno, da so eni slabši od drugih, le drugačni so. Sem mnenja, da si slušno zaznavanje prilagodimo zvočnikom, oziroma se na nek zvok navadimo. Pri zvočniških kablih gledam edino to, da so zadosti debeli (čim manjša upornost) in da imajo dobro narejene kontakte, po možnosti pozlačene, ki ne oksidirajo (in s tem povečajo upornost).

MrStein ::

vnetidebater je izjavil:


To je kot da bi nek očalar rekel da bolje vidi ker ima boljši okvir očal kot ti, čeprav imata oba enake leče. :P :D
Tako pač človeški um deluje...vsak se trudi biti boljši od drugega.

Okvir še kako vpliva. To je kot če bi rekel, da pri fotoaparatu ne vpliva "škatla" na sliko.

No, se je vsaj odstranil iz teme. Vsaj nekaj koristnega...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

TheBlueOne ::

driver_x je izjavil:

Sam dajem največji poudarek zvočnikom. Med parimi ojačevalci (res da od istega proizvajalca) nisem opazil kakšnih bistvenih razlik. Zvočniki različnih proizvajalcev lahko zvenijo precej drugače, pri čemer ni nujno, da so eni slabši od drugih, le drugačni so.


Menda bo tako, da najprej kupis zvocnike, kar je verjetno 2/3 budgeta, 1/3 pa razdelis na 70% ojacevalec, 30% DAC. :D

Zimonem ::

Stvar se gre poslušat. Če je samo problem denar zagonu, potem pa le.

b3D_950 ::

Doma imam custom/self made predojačevalc (BoZ - Bride of Zen) in je razlika že, če mu zamenjam tranzistor ali pa npr. potenciometer na vhodu ojačevalca oz. na izhodu predojačevalca. Je pa verjetno res, da niso takšne slišne razlike, kot so razlike med zvočniki.

https://www.passdiy.com/project/preampl...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Zimonem ::

Iz istega razloga so dokaj popularni hibridni lampaši. Lampe na predojačevalcu in tranzistorji na močnostni stopnji.

Okapi ::

b3D_950 je izjavil:

Doma imam custom/self made predojačevalc (BoZ - Bride of Zen) in je razlika že, če mu zamenjam tranzistor ali pa npr. potenciometer na vhodu ojačevalca oz. na izhodu predojačevalca. Je pa verjetno res, da niso takšne slišne razlike, kot so razlike med zvočniki.

https://www.passdiy.com/project/preampl...

Če nisi naredil slepega testa, ne moreš vedeti, ali je razlika, ki jo slišiš, morda le iluzija, ki jo ustvarijo tvoji možgani. Ker si, zavestno ali podzavestno, želiš, da bi razlika bila, jo tudi slišiš.

https://www.newscientist.com/article/dn...

Silici ::

Upoštevana pravila iz začetnega YT clipa:
Kvadratna soba, brez zgornjih kotov (4 kapnica soba), po tleh 100% tepih. 8:5 pravilo deluje, premik zvočnikov od prvotne pozicije je bil samo 8 cm proč od zadnje stene in 20 cm od stranske stene, se pravi 1:5 pravilo od zadnje stene in 8:5 od stranskih sten (verjetno bo še bolje 1:5 pravilo od stranskih sten in potem 8:5 od zadnje stene).
Akustična panela za zvočniki sem prestavil na stranske stene vsporedno z ušesi. Rezultat: nadleža frekvenca 60-70Hz je izginila, verjetno se je preostali bas ojačal in je sedaj bolj uravnovešen zvok, to podkrepi še to, da po daljšem poslušanju srednji in visoki toni ne iztopajo.
Preostali paneli: 2x na vsaki stranski steni na odboju zvočnikov, 2x v zadnjih kotih AKA bass trap, in 2xdvojni na zadnji steni. Zanimivo je da 2xdvojini paneli na zadnji steni približajo zvok ušesom.
V dvomih sem če bi bilo bolje iskat optimalno pozicijo zvočnikov brez akustičnih panelov? In še kaj je s temi 60-70 Hz, so to zvočniki razštelani, so te frekvence nasplošno nadležne..?
««
2 / 21
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

prvi hi-fi sistem (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
21544455 (15563) Ales
»

Pomoč pri nakupu zvočnikov do 250e (strani: 1 2 )

Oddelek: Zvok in slika
6211044 (5903) Ricky_82
»

Stereo sistem za kvaliteten zvok

Oddelek: Zvok in slika
296678 (3361) Likalnik
»

Nakup integriranega ojacevalca

Oddelek: Zvok in slika
3710066 (8259) CMpunk

Več podobnih tem