Forum » Na cesti » moderna ročna 'na gumbek'
moderna ročna 'na gumbek'
marsRover ::
Naročil sem avto z ročno na gumbek.
Gor ročna, dol spust in 'Automatic' gumbek
Torej kako se spelje v klanec s to ročno? Če klikem gor (ročna aktivna), ko ugasnem seveda je gor?
In kako deluje ta automatic opcija?
Gor ročna, dol spust in 'Automatic' gumbek
Torej kako se spelje v klanec s to ročno? Če klikem gor (ročna aktivna), ko ugasnem seveda je gor?
In kako deluje ta automatic opcija?
- spremenilo: marsRover ()
WizzardOfOZ ::
Sej imajo novodobni avti hill holder, pa ne rabiš več v klanec speljevat z ročno.
Kot zanimivost; hillholder je imel subaru že 40 let nazaj serijsko vgrajen v svoje malo boljše modele.
Kot zanimivost; hillholder je imel subaru že 40 let nazaj serijsko vgrajen v svoje malo boljše modele.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Utk ::
Če imaš to, imaš menda tudi pomoč pri speljevanju v klanec. Ni nujno, je pa kar verjetno.
Verjetno imaš tudi gumb Hold, če imaš to vklopljeno, ti bo sam stalno zategoval ročno. No, ta hold je še kar brez veze.
Verjetno imaš tudi gumb Hold, če imaš to vklopljeno, ti bo sam stalno zategoval ročno. No, ta hold je še kar brez veze.
marsRover ::
Če imaš to, imaš menda tudi pomoč pri speljevanju v klanec. Ni nujno, je pa kar verjetno.
Verjetno imaš tudi gumb Hold, če imaš to vklopljeno, ti bo sam stalno zategoval ročno. No, ta hold je še kar brez veze.
hold = automatik gumbek?
Kaj pa ko ugasnem in je ročna gor, ostane? A se ročna sama vklopi ko ugasnem avto al morem sam dat ročno?
Imam za speljevanje v klanec. sej sm ga vozil testno, pa mi je kar šlo s to ročno. Še vedno pa mi ni jasno vse
WizzardOfOZ je izjavil:
Sej imajo novodobni avti hill holder, pa ne rabiš več v klanec speljevat z ročno.
Kot zanimivost; hillholder je imel subaru že 40 let nazaj serijsko vgrajen v svoje malo boljše modele.
v praksi kako to zgleda? na hribu se mi avtomatsko zategne?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: marsRover ()
Utk ::
Kaj pa ko ugasnem in je ročna gor, ostane? A se ročna sama vklopi ko ugasnem avto al morem sam dat ročno?
To je odvisno od avta. Nekaterim se, nekaterim ne.
v praksi kako to zgleda? na hribu se mi avtomatsko zategne?
Ne, razen če imaš tudi Hold vklopljen. Na klancu držiš bremzo in ko hočeš speljat, normalno spelješ, brez ročne. Avto ne bo šel nazaj. To sicer nima veze z (električno) ročno.
marsRover ::
ok hvala , kaj pa je automatic gumbek? (focus st line X mk4)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: marsRover ()
mr_chai ::
kaj je point teh elektronskih ročnih, kaj se zgodi, če ti otrok pritisne gumbek med vožnjo ?
</head> ::
Lol, če ti otrok med vožnjo pritiska gumbe med voznikovim in sovoznikovim sedežem, delaš nekaj močno narobe.
Ales ::
WizzardOfOZ ::
mislim da med vožnjo izklopi gumbe za ročno in ne delajo takrat, ker bi kaj polomil.
mehanaki hill holder je povezava med bremzo in sklopko. ko pritisneš sklopko in bremzo na hribu lahko spustiš bremzo pa bo avto stal na klancu dokler držiš sklopko.
kakšne so pa softwerske rešitve pa ne vem, ker mam že nekaj časa avtomatika, ki teh problemov nima.
mehanaki hill holder je povezava med bremzo in sklopko. ko pritisneš sklopko in bremzo na hribu lahko spustiš bremzo pa bo avto stal na klancu dokler držiš sklopko.
kakšne so pa softwerske rešitve pa ne vem, ker mam že nekaj časa avtomatika, ki teh problemov nima.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
mat xxl ::
To je sicer super, samo na VW rado "hebe" ta tipka, sistem in so velike težave potem..., beri pomaga avtovleka samo.....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mat xxl ()
c3p0 ::
To se sliši kot neka naspol rešitev. Kupiš avtomatik in na ravnini počasi leze naprej, v klancu pa nikoli ne zleze nazaj.
GR2 ::
Jaz sem tole ročno uporabljal kar nekaj časa, delo na cesti in vsakodnevno ustavljanje na klancu ter še enkrat skoraj eno leto vključevanje na glavno cesto iz klanca.
Avti itak nikoli niso problem, problem so ljudje, ki so totalni bedaki in se ti ustavljajo direkt na odbijaču.
Z ročno na gumbek, če se probam spomnit, ustavil si se z nogami na sklopki in zavori. Potem si dal ročno, v ler. Do sedaj vse enako. Ampak speljevanje je pa težje kot s klasično ročno, ker mora sama popustiti. In pri tem avto zleze nazaj pa verjetno še kak drug problem. Tako da ta elektronska pomoje ni mišljena za speljevanje na klancu.
Za to ima vsak avto s to ročno hill hold. Ta pa pri moji Astri K tudi ni bil 100%, za tiste ki se ti ustavljajo na odbijaču. Jaz sem vedno raje prišel z zaletom do vrha klanca in speljal normalno s sklopko. Če je bil kdo pred mano, sem pa počakal spodaj na ravnem in speljal potem ko je bilo frej.
Sem pa naštudiral, da moraš pritisniti nožno zavoro do podna (klika) za vsaj kakšno sekundo, potem je mislim da delovalo v 99-100% primerih.
Drugače je v redu, že v 2017 nisem pomislil da bi vzel avto s tisto grdo ročno, kaj šele v 2021. To je kot bi imel v kompu še optično enoto ali pa celo disketar, ker optična enota danes še niti ni tolk neobičajna.
Elektronska ročna, odklepanje ter vžig brez ključa (tista Renault kartica mi ni bla neki, tudi mi je delala neke probleme, od zunaj gumbek na kljuki kot pri Astri je povsem ok) ter ogrevanje sedežev, to je pomoje kar nuja.
Avti itak nikoli niso problem, problem so ljudje, ki so totalni bedaki in se ti ustavljajo direkt na odbijaču.
Z ročno na gumbek, če se probam spomnit, ustavil si se z nogami na sklopki in zavori. Potem si dal ročno, v ler. Do sedaj vse enako. Ampak speljevanje je pa težje kot s klasično ročno, ker mora sama popustiti. In pri tem avto zleze nazaj pa verjetno še kak drug problem. Tako da ta elektronska pomoje ni mišljena za speljevanje na klancu.
Za to ima vsak avto s to ročno hill hold. Ta pa pri moji Astri K tudi ni bil 100%, za tiste ki se ti ustavljajo na odbijaču. Jaz sem vedno raje prišel z zaletom do vrha klanca in speljal normalno s sklopko. Če je bil kdo pred mano, sem pa počakal spodaj na ravnem in speljal potem ko je bilo frej.
Sem pa naštudiral, da moraš pritisniti nožno zavoro do podna (klika) za vsaj kakšno sekundo, potem je mislim da delovalo v 99-100% primerih.
Drugače je v redu, že v 2017 nisem pomislil da bi vzel avto s tisto grdo ročno, kaj šele v 2021. To je kot bi imel v kompu še optično enoto ali pa celo disketar, ker optična enota danes še niti ni tolk neobičajna.
Elektronska ročna, odklepanje ter vžig brez ključa (tista Renault kartica mi ni bla neki, tudi mi je delala neke probleme, od zunaj gumbek na kljuki kot pri Astri je povsem ok) ter ogrevanje sedežev, to je pomoje kar nuja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
Aston_11 ::
Pri VW-ju je tako, da se nimaš kaj obremenjevati z gumbki. Ko se ustaviš, avto stoji, ko hočeš speljati, avto spelje. In to je to. Vklopljen imaš hill hold - ta gumb rabiš praktično 1x in nikoli več. Nobenega razmišljanja o ročni ali čem podobnem. Ko se ustaviš, ugasneš, zategne ročno. Ko vžgeš, speljšeš, spusti ročno. Ko se ustaviš na klancu, hill hold zadrži tlak v vseh 4 zavorah. Ko spelješ, spusti tlak. Nobenega filozofiranja. Najbrž je pri Fordu enako, vendar se folku ne da navodila brati. Sam da je raketa. Moraš pa biti privezan, sicer ne dela.
GR2 ::
Ko se ustaviš na klancu, hill hold zadrži tlak v vseh 4 zavorah. Ko spelješ, spusti tlak. Nobenega filozofiranja.
To je pa kul, se pravi se ne rabiš dajat z nožno zavoro, koliko jo moraš pritisnit in za koliko časa, kot pri Oplu, ampak se lahko ustaviš na klancu tudi brez zavore in bo držalo? Sem se peljal v Passatu in sem videl ta hill hold gumb, Opel sploh nima nobenega gumba za to.
Da zateguje ročno ko ugasneš avto mi sicer ni všeč, res pa da je verjetno to še bolje kot pa jaz ko je nikoli ne zategnem pri ugasnjenem avtu. En zadnji disk je že napol uničen, ploščica je bila pa povsem zanič po 4 letih, zna biti da zaradi tega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
PandaFlow2 ::
borisk ::
Vse je odvisno od implementacije, sedaj imam avtomatika in s tem nimam problema, v alfi 159 je bil pa sistem tako, da ko si stal in pritisno bremzo malce bolj, je avto zadržal pritisk cca 3-4 sekunde, tolko da prestaviš nogo na gas in začneš speljevat, rabiš nekaj speljevanj da se navadiš ampak potem gre pa lepo.
fikus_ ::
Marsrover, zraven avta si dobil knjigo z navodili. Priporočam branje. Boš marsikaj zvedel, tudi žarnico boš znal zamenjat in našel rezervno gumo (če jo ima), ko jo boš rabil.
urosz ::
Speljevanje v klanec z ročno na gumbek je zelo preprosto, vsaj pri meni (Opel).
1. ko se ustaviš na klancu, zategneš ročno (tipka gor)
2. ko hočeš speljati, daš v prvo in normalno spelješ. ročna se bo samodejno izklopila ko se bo avto začel premikati.
Če se vam nekaterim v tem primeru avto vseeno premika sprva nekaj centimetrov navzdol, potem nekaj ni v redu ali z ročno, diski, elektroniko ipd..
1. ko se ustaviš na klancu, zategneš ročno (tipka gor)
2. ko hočeš speljati, daš v prvo in normalno spelješ. ročna se bo samodejno izklopila ko se bo avto začel premikati.
Če se vam nekaterim v tem primeru avto vseeno premika sprva nekaj centimetrov navzdol, potem nekaj ni v redu ali z ročno, diski, elektroniko ipd..
fikus_ ::
Kaj ti je čudno?! To da nekdo ve, kako menjat žarnico? In jo tudi menja, čeprav je pri nekaterih avtih kar izziv?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
WizzardOfOZ ::
Ko se ustaviš na klancu, hill hold zadrži tlak v vseh 4 zavorah. Ko spelješ, spusti tlak. Nobenega filozofiranja.
Ko pritisneš sklopko in zavoro skupaj, pa dokler držiš sklopko avto stoji.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
mikhaair ::
PandaFlow2 je izjavil:
To se sliši kot neka naspol rešitev. Kupiš avtomatik in na ravnini počasi leze naprej, v klancu pa nikoli ne zleze nazaj.
Ali pa hill start assist, kjer avto drzi zavore, ko se ustavis na hribu. Tehnika je sla naprej od hidravlicnih avtomatikov, ki so passe leta 2021.
Klasični avtomat je passe? Ker ti tako menis? Kaj pa je in?
JanK ::
PandaFlow2 je izjavil:
Tehnika je sla naprej od hidravlicnih avtomatikov, ki so passe leta 2021.
No, to ni cisto res. Po zacetnem navdusenju nad DCT gredo proizvajalci spet nazaj na hidravlicne avtomatike. Poglej si, npr., ZF 8HP transmission @ Wikipedia in spisek proizvajalcev, ki jo uporablja: BMW, Aston Martin, Jaguar, Bentley, Lamborghini, Porsche, Volkswagen, Audi,... Izkaze se, da so lazje (manjsa masa), ter bolj prijetne za voznjo kot DCT. Ta konkretna zna prestaviti v 0.2s in ima seveda zaklep pretvornika navora, zaradi cesar se ne izgublja moci na "mesanju olja".
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JanK ()
mitjau ::
Avtomatska ročna zavora se avtomatsko sprosti, ko daš v prvo in spelješ... nobene znanosti.
Že deset in več let stari avti pa imajo tudi poleg navadne ročne možnost enostavnega speljevanja v hrib z zakasnitvijo sproščanja zavore (cca. 2s), če je vozilo nagnjeno.
Že deset in več let stari avti pa imajo tudi poleg navadne ročne možnost enostavnega speljevanja v hrib z zakasnitvijo sproščanja zavore (cca. 2s), če je vozilo nagnjeno.
PandaFlow2 ::
Klasični avtomat je passe? Ker ti tako menis? Kaj pa je in?
Za vecino osebnih vozil, ja. Za ICE je dvojna sklopka bistveno boljsa resitev, ker imas dejansko fiksen kontakt med motorno in pogonsko gredjo v vseh prestavah in je izkoristek temu primeren. Poraba goriva pri DCT je enaka kot pri rocnem menjalniku - pri klasicnem avtomatiku pa zal ne.
Drugace pa EV, kjer ne rabis pretvornikov navora, sklopk in ostale kompleksnosti.
gorazdkop ::
Drugače je tudi električna ročna namenjena zaviranju v sili, tudi med vožnjo (če odpove primarni zavorni sistem). Če jo potegneš, začne zavirati. Nič ne boš polomil, ker jo to tudi eden izmed njenih glavnih nalog.
Aston_11 ::
Drugače je tudi električna ročna namenjena zaviranju v sili, tudi med vožnjo (če odpove primarni zavorni sistem). Če jo potegneš, začne zavirati. Nič ne boš polomil, ker jo to tudi eden izmed njenih glavnih nalog.
Sem jo enkrat pomota stisnil pri cca 100 km/h - zagrabi instantno in na polno. Spusti tudi praktično takoj, ko nehaš vleči gumb. V glavnem el. ročna in hill hold sta must v teh časih.
JanK ::
PandaFlow2 je izjavil:
Klasični avtomat je passe? Ker ti tako menis? Kaj pa je in?
Za vecino osebnih vozil, ja. Za ICE je dvojna sklopka bistveno boljsa resitev, ker imas dejansko fiksen kontakt med motorno in pogonsko gredjo v vseh prestavah in je izkoristek temu primeren. Poraba goriva pri DCT je enaka kot pri rocnem menjalniku - pri klasicnem avtomatiku pa zal ne.
Drugace pa EV, kjer ne rabis pretvornikov navora, sklopk in ostale kompleksnosti.
Moderne prestave (pa tudi starejse, vsaj BMW E60 iz leta 2003 je to ze imel), kot sem ze napisal, zaklenejo pretvornik navora, in je povezava tudi popolnoma neposredna, brez drsenja. Samo pri prestavljanju se odklene.
Poraba je temu primerno lahko manjsa, kot pri rocnih prestavah, ker avtomatika lahko menja zgodaj in pogosto, (vsekakor vec, kot vecina voznikov) in lahko drzi motor blizu optimalnih obratov.
Tukaj imas primere, ko je avtomatik bolj varcen od rocnega (in obratno) https://www.consumerreports.org/cro/201...
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
Matevz96 ::
Pri VW-ju je tako, da se nimaš kaj obremenjevati z gumbki. Ko se ustaviš, avto stoji, ko hočeš speljati, avto spelje. In to je to. Vklopljen imaš hill hold - ta gumb rabiš praktično 1x in nikoli več. Nobenega razmišljanja o ročni ali čem podobnem. Ko se ustaviš, ugasneš, zategne ročno. Ko vžgeš, speljšeš, spusti ročno. Ko se ustaviš na klancu, hill hold zadrži tlak v vseh 4 zavorah. Ko spelješ, spusti tlak. Nobenega filozofiranja. Najbrž je pri Fordu enako, vendar se folku ne da navodila brati. Sam da je raketa. Moraš pa biti privezan, sicer ne dela.
Možno da je razlika med modeli? Nas je ne spusti sam v primeru ko nisi privezan. Malo neumno ko želiš samo prestavit avto na dvorišču takrat moraš ročno izključiti ročno s čimer tudi avtomatsko izključiš "hold" ko ustaviš jo potem moraš enkrat spet ročno prižgat da naprej deluje avtomatsko.
#hooldthedoor
j4nm4n ::
Nekje sem bral da taka ročna ne zmrzne pozimi. Recimo da avto en teden stoji pri nizkih temperaturah. Se potem tudi avtomatsko odtegne ko spelješ? Saj tudi klasična zna zmrznit, jo pač pozimi ne zategneš, avtomatska pa se bi sama.
Matevz96 ::
Nekje sem bral da taka ročna ne zmrzne pozimi. Recimo da avto en teden stoji pri nizkih temperaturah. Se potem tudi avtomatsko odtegne ko spelješ? Saj tudi klasična zna zmrznit, jo pač pozimi ne zategneš, avtomatska pa se bi sama.
Sicer jo imamo samo eno leto ampak do sedaj ni bilo nobenih problemov.
#hooldthedoor
Aston_11 ::
Pri VW-ju je tako, da se nimaš kaj obremenjevati z gumbki. Ko se ustaviš, avto stoji, ko hočeš speljati, avto spelje. In to je to. Vklopljen imaš hill hold - ta gumb rabiš praktično 1x in nikoli več. Nobenega razmišljanja o ročni ali čem podobnem. Ko se ustaviš, ugasneš, zategne ročno. Ko vžgeš, speljšeš, spusti ročno. Ko se ustaviš na klancu, hill hold zadrži tlak v vseh 4 zavorah. Ko spelješ, spusti tlak. Nobenega filozofiranja. Najbrž je pri Fordu enako, vendar se folku ne da navodila brati. Sam da je raketa. Moraš pa biti privezan, sicer ne dela.
Možno da je razlika med modeli? Nas je ne spusti sam v primeru ko nisi privezan. Malo neumno ko želiš samo prestavit avto na dvorišču takrat moraš ročno izključiti ročno s čimer tudi avtomatsko izključiš "hold" ko ustaviš jo potem moraš enkrat spet ročno prižgat da naprej deluje avtomatsko.
Če nisi privezan, ne dela in je treba ročno, drži.
Phantomeye ::
kaj je point teh elektronskih ročnih, kaj se zgodi, če ti otrok pritisne gumbek med vožnjo ?
ko sem bil star 7 let me je mama pustila v avtu za 10 min, ko je šla po brata v vrtec. V avtu sem spustil ročno in avto je zapeljal rikverc po klancu dol. Tko, da ja... ali gre palico ali gumb je čisto irelevantno - imej nadzor nad svojim otrokom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Phantomeye ()
energetik ::
Že DCT, kaj šele klasični avtomatik, kakorkoli že dodelan in posodobljen, sta enormno kompliciranje glede na enostavnost Toyotinega HSD. Tam se "komplicira" lepo s programiranjem in močnostno elektroniko, mehanski del pa je simpl ko pasulj, vse fiksno vezano in bullet proof.PandaFlow2 je izjavil:
Klasični avtomat je passe? Ker ti tako menis? Kaj pa je in?
Za vecino osebnih vozil, ja. Za ICE je dvojna sklopka bistveno boljsa resitev, ker imas dejansko fiksen kontakt med motorno in pogonsko gredjo v vseh prestavah in je izkoristek temu primeren. Poraba goriva pri DCT je enaka kot pri rocnem menjalniku - pri klasicnem avtomatiku pa zal ne.
Drugace pa EV, kjer ne rabis pretvornikov navora, sklopk in ostale kompleksnosti.
Moderne prestave (pa tudi starejse, vsaj BMW E60 iz leta 2003 je to ze imel), kot sem ze napisal, zaklenejo pretvornik navora, in je povezava tudi popolnoma neposredna, brez drsenja. Samo pri prestavljanju se odklene.
Poraba je temu primerno lahko manjsa, kot pri rocnih prestavah, ker avtomatika lahko menja zgodaj in pogosto, (vsekakor vec, kot vecina voznikov) in lahko drzi motor blizu optimalnih obratov.
Tukaj imas primere, ko je avtomatik bolj varcen od rocnega (in obratno) https://www.consumerreports.org/cro/201...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
bbbbbb2015 ::
Naročil sem avto z ročno na gumbek.
Gor ročna, dol spust in 'Automatic' gumbek
Torej kako se spelje v klanec s to ročno? Če klikem gor (ročna aktivna), ko ugasnem seveda je gor?
In kako deluje ta automatic opcija?
So ti že razložili, kako avtomatska ročna deluje.
Potem je še prav, da ti povem, kdaj se je ne uporablja. Kadar sumiš, da bo ponoči temperatura pod ničlo, ter je avto moker, ko avto ugasneš in se avtomatska ročna zategne, jo na roko odtegneš.
Avto daš v drugo, oz. v "P" mode. Če imaš kako kajlo, tudi ni slabo imet, po možnosti neko brezvredno leseno, da ti nekdo ne ukrade unih lepih rumenih kamijonskih.
Jaz sem eno tako avtomatsko ročno uničil, smo šli na smučarijo, zvečer avto parkirali, ročna se je zategnila. Zjutraj svežih -12. Avto ni in ni odtegnil ročne. Nakar sem na grobo speljal in je počilo in je potem pa avto speljal.
Sem moral zamenjati tisto škatlo, kamor gredo zajle od ročne, to je bilo 500+ € že 10 let nazaj.
fikus_ ::
GR2 ::
Toyota Yaris GR ima navadno ročno. Drugi avti primerni za driftanje so pa stare kante katere tudi imajo vse navadno ročno.
PandaFlow2 ::
Tukaj imas primere, ko je avtomatik bolj varcen od rocnega (in obratno) https://www.consumerreports.org/cro/201...
Bolj obskurne strani iz drzave, kjer je rocni menjalnik "anti-theft device" ni slo najti?
Moderne prestave (pa tudi starejse, vsaj BMW E60 iz leta 2003 je to ze imel), kot sem ze napisal, zaklenejo pretvornik navora, in je povezava tudi popolnoma neposredna, brez drsenja. Samo pri prestavljanju se odklene.
V vseh prestavah in pri vseh hitrostih, tudi pri normalnem pospesevanju v mestni voznji? Dvomim.
m0LN4r ::
Kaj ti je čudno?! To da nekdo ve, kako menjat žarnico? In jo tudi menja, čeprav je pri nekaterih avtih kar izziv?
Navadno zarnico, ce jo se kdo ima sploh ni problem. Jaz pa recimo nevem kak se dokopam sploh do xeon modula in led.
Samo eno vprašanje - kako pa s tako ročno driftaš?
Das v "drift mode" ponavadi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Opel - izklop Start/Stop (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14110 (12434) | Mavrik |
» | Meglenke ponoči (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29375 (27425) | BigWhale |
» | Avtomatski menjalnik in pomoč pri speljevanju v klanec (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22830 (20423) | Mavrik |
» | Ročna zavora - vrgli so me na tehničnem. (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 47343 (43772) | šernk |