» »

F-150 Lightning

F-150 Lightning

kuglvinkl ::

Avto naj bi bil predvsem zaradi cene - more or less ista kot za bencinsko verzijo, in ker gre za najbolj prodajan avto v US, najmanj "revolucionaren".

In nimamo se teme na ST? :)

Ce bi ga res dobil pri nas za okol 35k, bom res razmisli, da bi res optal za to, nimam sicer kaksne grozne potrebe po pickupu, placa za parkirat pa dovolj.
Your focus determines your reallity

borisk ::

vpršanje kakšna bo dejanska cena avta ki bo (če bo) prišel k nam, F150 pri nas ni naprodaj.. Ranger, ki je pri nas edini ford pickup naprodaj pride ccA 30K€ wildtrak opremo, raptorja ne bi tukaj primerjal, ker je deloma drug avto...
mislim da bi jih kr nekaj prodali pri nas, sploh ker so to pri nas tovorna vozila in se jih veliko proda malim podjetnikom in firmam. Naš je trenutno star 3 leta, če ga v kakšnih dveh treh leith pripreljejo sem bo zagotovo kandidat za naslednjega.

poleg vsega mi je všeč še prednji "frunk" ki je ogromen, pri pickupu včasih namreč pogrešaš pokrit prostor za tobo ki ni za na keson.

Nazz ::

Nov Ranger Wildtrak je po ceniku ze preko €40k.
F150, ki ga pri nas itak ne bo, bo v USA prodajan za neto 60-70k.
Enako kot bencinsko gnani, dobis ze za cca 35k, 2.7 NA, single cab, short bed, sipe na kurble. Prodajajo pa se double cab lariat, platinum, in za €80k limited.

borisk ::

no , z ceno 30k€ za wiltraka sem mislil brez davka, itak gre na firmo ;)

Nazz ::

Firma placa bruto ceno vozila, DDV si lahko povrne.
Pa ko ga firma proda, se vedno placa povratni DDV prodajne cene...

So pa pickupi zakon. Skoda da ni F150 z 3.0 powerstroke v EU, vcasih bi krvavo prav prisel double cab z 6" bed.

borisk ::

No, kar se davka tiče mi je jasno, ker imam wildtraka na firmo, ampak če imaš kolikor toliko delujočo firmo, ta davek ni problem...

Problem pri tem F150 je teža, imel naj bi cca 6500njihovih funtov (uradnega podatka še ni) kar je 2950kg, se pravi je skupna nosilnost na B kategorijo 550kg, se pravi nič... V ameriki lahko na keson naložiš na taisti keson 900kg(2000lbs), vleče pa lahko prikolico do 4,5T (10000lbs)

Nazz ::

Sej ni. Marsikdo se pa tega ne zaveda in misli da firma kupi tovorno vozilo za neto ceno in ko ga proda, pa ji ves denar ostane.

Roko na srce, žalostna realnost kar se tiče evropske bitrokracije; teža (nosilnost) je že problem Rangerja. Če želiš vlečt tovorno prikolico na lastno tablo, potrebuješ takoj BE, po EU celo tahograf (na srečo smo slovenci pri birokraciji par let zadaj). Prikolica nad 3500kg? Pozabi! Se sploh ne čudim da večina s pickupi in kombiji vleče na črno.

Potem bi bil F150 na baterijo že C kategorija... Pa ne bozabit še CE, če misliš na tovornjaku za vleko prikolice slučajno prikolico obesit. Hvala kurcu od birokracije iz let fičkov in stoenk.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Nazz ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tesla predstavila futuristični električni poltovornjak (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
9916592 (11206) shadeX
»

Volkswagnov menedžer v ZDA obsojen na sedem let zapora zaradi afere z izpusti (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Tožbe
10328262 (23952) zmaugy
»

Volkswagen bo goljufanje v ZDA stalo 10 milijard dolarjev (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Tožbe
8225720 (20827) cuxoh
»

kateri terenec do 5-6k eur diesel ? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7013755 (12107) #000000

Več podobnih tem