» »

Avto z najnižjo "potovalno" porabo

Avto z najnižjo "potovalno" porabo

««
6 / 6
»
»»

Aston_11 ::

zobnik je izjavil:

Plin je daleč najboljša izbira, kdor je iz okolice Kranja, Škofje Loke ima Logo črpalka v Loki plin po 60 centov. Z malo penzionrske vožnje prideš na 4 evre/100km, ampak komu se da, če pa za živahno vožnjo dodaš slab evro in gre avto kot raketa. In še vedno se voziš najceneje. Seveda vse od nabave avta dalje, predelave itd.

Na 5 EUR s penzionersko pridem že dizlom.

zobnik ::

Valvoline je izjavil:

Ce bi bili normalna drzava ter imeli cng omrezje, bi se jaz takoj odpravil v IT po enga rabljenega gtrona za ~10k.
https://www.subito.it/auto/audi-a3-spor...


CNG je Vrhovci v Ljubljani, nasprot britofa, to bi me prav prišlo, se tam mim vozim.

hojnikb ::

clio shitbox z lpg predelavo ni referenca za karkoli. Da kupiš novodobnega ekonomičnega bencinarja z namenom, da ga boš predelu na plin, je to večji strel v glavo k kupit e-skiro za pot na luno.

Valvoline je izjavil:

Ahim je izjavil:

Utk je izjavil:

Pri bencinarjih je ta visoki tlak veliko manjši. Ni problemov s tem.
Morda obstaja še kak, ampak si ga itak ne želiš imet.

Aha, hvala za pojasnilo! Jaz sem si napacno predstavljal, da so enako "obcutljivi" kakor novodobni dizli in bi bil to potem tudi faktor v stroskih porabe.

Seveda se gre za isto sranje, turbine, dvomasni vztrajniki, EGR, GPF itn. Plus tezave z pacanjem sesalnih ter izpusnih kolektorjev.

ne seri, če nimaš pojma. Te stvari so precej drugač implementirane kot pri dizlih. CR sistem vsaj pr ene 5-10x nizjem tlaku, gpf regeneracija precej lazja (torej nobenga problema z zabijanjem). EGR, če ne potrebuje zram hladilnika je lahko implementiran brez dodatnega hardware-a, ampak se lahko izvaja s pomočjo ventilov (vvt), manj vibracij in navora po defaultu pomeni tudi manjši stres za DMF itd...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

zobnik ::

A sem slučajno kriv, da je ponudba rabljenih že predelanih tako skromna, pač clio to je blo za dobit, seevda aktivno iščem a ni in ni....ne zanima me naknadna predelava..... v Turčiji ne more prodaajlec prodat avta če ni predelan na plin.

hojnikb ::

slovenija ni turcija.

ce hoces plin, kupi novo tovarnsisko dacio in ne smeti vec foruma. Bo na koncu verjetno cenejsi deal, kot zapravljat cas z toasterjom, ki se mu rece clio.
#brezpodpisa

zobnik ::

OMG dacia, če mi jo šenkajo jo ne vzamem

dej vsaj kej pametnega predlagaj ne pa dacio

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

hojnikb ::

Obseden z reno kliotom, dacia pa najvecje smeti na svetu? Ti pa si en biser. Nov sandero je svetlobna leta pred tvojo mk2 kanto.
#brezpodpisa

zobnik ::

Nisem obesedn s cliotom, ampak povem svoje izkušnje z delovanjem plina, stroški, itd...če ta clio plina nebi mel bi ga jutr prodal in kupil recimo ibizo 1.9 tdi

Valvoline ::

Zanimiv oglas, za vse k dvomijo plin da ali ne :V
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

WizzardOfOZ ::

pa dve generalke vmes na mašini in te pride enako kot da bi se ves čas vozil na bencin.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

hojnikb ::

kak mazohist morš bit, da se vozis vsak dan s takim shitboxom po ac. v 7 letih 520kkm. TO je skor 75kkm na leto 8-O
Bi bil pa prfekten za zobnika, k je glih s tistega konca k se prodaja
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

facepalm ::

Verjetno je bil kak sluzbeni avto.
Na avtologu kaze, da je izgubil 300kkm ob menjavi lastnika;)

hojnikb ::

sam 370kkm v 1,5 letu je pa tut kr huda
#brezpodpisa

Valvoline ::

facepalm je izjavil:

Verjetno je bil kak sluzbeni avto.
Na avtologu kaze, da je izgubil 300kkm ob menjavi lastnika;)

Bolj verjetno da se je stevec pokvaril, ter so ga zamenjal z novim ali rabljenim z malo km, saj v oglasu so pravi km.

Valvoline ::

WizzardOfOZ je izjavil:

pa dve generalke vmes na mašini in te pride enako kot da bi se ves čas vozil na bencin.

Zakaj generalka? Moj ex lanos na lpg sem podaril teti ona ga vozila do 370kkm pol je sel v srbijo za dele. Na motorju 0 okvar. Znanec ima citroen c5 na plin, se fura v AT na siht, prevozenih tudi nekaj cez 500k avto se vedno u nulo. Ce motor ima vredu materijal za ventile ter glavo, lpg je boljsi za delovanje motorja ter podaljsa zivljensko dobo sestavnih delov.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

6l benza x1.2e 7.2 na 100km, 7l plina x 57c 4e na 100km, 3e prihranka na 100km, na 500kkm je prihranek 15000e. Avto se je sam poplacal ter prihranil dodatnih 5k za luksuz.
:D

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

sam si se vozu v tincanu na 4 kolesih teh 500kkm. Se morš res res sovražit, da to delaš.
#brezpodpisa

zobnik ::

Vrjento se ni vozil lastnik, ampak eden od delavcev, za primerno plačo, ni pa nujno da so privarčval tolk, lahko da so ga teral po AC 150, namesto 120

Valvoline ::

hojnikb je izjavil:

sam si se vozu v tincanu na 4 kolesih teh 500kkm. Se morš res res sovražit, da to delaš.

Parkrat sem vozil atosa un stari model se, prav zanimiv avtek za peljat, nekak mini suvcek. Med voznjo prav sproscujoc. Je pa res bil ful glasen noter k sem ga fural po AC, drgac nobenih pripomb. Upam da so z leti izboljsal zvocno izolacijo, drgac je to kr vredu skatlica za vozit, sploh za fijakanje po mestu.

Waspinator ::

Jaz pri 1.6T 200 ne rabim nič šparat, za prevoz dobim 185€, na teden tankam 30l oz. 36€. Imam celo še 40€ čistega. Poraba 9-10l. Včasih je 9l pa enako nič ne šparam, pač če je povečan promet kot je zadnje čase in si itak bolj na 120 kot pa na 160.
Kaj točno naj jaz zdaj šparam, pri 7l porabe bi dal na mesec 30€ manj.
Na AC nisem še videl turbobencinarja (1.0 in 1.2 znajo biti, ampak ne izstopajo od ostalih, ki so ali Picassoji in ostala jajaca z NA motorji ter VW/Audi s TDI motorji), ena Giulietta je bila, vsaj po enakih pospeških kot moj bi rekel da 235KM in ne 170KM, pa en Abarth 500, tudi nekje enakovreden mojemu. Pa ena modra Octavia 1.0 TSI je izstopala, pač ker ga je enako kot jaz gonil 160.
Saj če bi kupoval na novo, bi se verjetno dalo dobiti kaj boljšega. Ampak 1.0 TSI in NA motorji se ne premaknejo nikamor, TDI je pa traktor. Mogoče 1.4 turbobencinar, ampak gre tudi toliko slabše kot manj popije. Pa sem ga že vozil in je tudi kar nepremičnina. Če moj ne potegne najbolje 120-160 v 5., tisti ni že 80-120. Tako da imam srečo da mi ni treba zdaj kupovat, ker res ne vem kaj bi kupil.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Waspinator ::

Sicer je pa na gorenjski AC zdaj tolk gužve, da ne vem če ne bom spet preklopil na vožnjo 100. Nimam pojma zakaj je zdaj taka gužva razen tistih par Nemcev sem in tja, edino vem da je bolje vsako minuto pred šesto, po šesti se pa zabaše, popoldne se mi pa ne da delat do 18-ih samo zaradi tega da bi bilo manj gužve.
Kako se to premikajo na levega da ni res, samo da vidijo da je njihovih 100 preveč za tovornjakovih 90, se že začnejo pomikat na levi pas. Jaz še ko sem vozil 100, sem prehiteval tovornjake normalno do 160 (saj kolk se pa pozna to na končni porabi, par deci), pa pravočasno, ne ko je že prepozno in jih že ujameš. Ko se hočem jaz premaknit na levi pas pa lahko pospešujem na max do vozila pred sabo, pa moram včasih še opustiti manever.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

WizzardOfOZ ::

Valvoline je izjavil:

6l benza x1.2e 7.2 na 100km, 7l plina x 57c 4e na 100km, 3e prihranka na 100km, na 500kkm je prihranek 15000e. Avto se je sam poplacal ter prihranil dodatnih 5k za luksuz.
:D


Servis za plinsko napravo, nastavljanje ventilov bolj pogosto tudi ni poceni. Če si delal 50k na leto, to pomeni vsako leto servis ventilov in plinske napeljave, kar je vsaj 100€ na leto, če ne več.

Poleg tega si brez placa za rezervno gumo v prtljažniku, kar pomeni, da jo s sabo voziš v prtljažniku.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Če si delal 50k na leto, to pomeni vsako leto servis ventilov in plinske napeljave, kar je vsaj 100€ na leto, če ne več.

Pri 50 k letno prišparaš 1500 evrov, tebe pa skrbi 100 evrov za servis.

Poleg tega si brez placa za rezervno gumo v prtljažniku, kar pomeni, da jo s sabo voziš v prtljažniku.

Ne, to pomeni, da jo imaš doma v garaži. V novih avtih je pa itak nimaš.

;-) ::

Ta izračun da pri 50k prišparaš 1500e letno bi pa rad videl.

Seveda za prvo leto po vgradnji in drugo, ker pri takih km več itak motor ne gre na plin.

Gorivo te stane 3k za 50.000 letno, na kaki podlagi boš prišparal pol tega?

Utk ::

Ti se na bencin voziš za 6 evrov na 100 km? Potem res ne rabiš plina.

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Če si delal 50k na leto, to pomeni vsako leto servis ventilov in plinske napeljave, kar je vsaj 100€ na leto, če ne več.

Pri 50 k letno prišparaš 1500 evrov, tebe pa skrbi 100 evrov za servis.


Če bi res prišparal 1500€ na leto, bi bilo to mogoče res. Pa jih ne, tisti, ki se vozijo na plin so še kar klošarji, pa že tako nič nimajo in jim je tisti kur*ev pleh s plinom vse kar imajo in bolj ko ne izgovor, da kao šparajo. Normalen človek se ne ukvarja še s to bedarijo. Ker drugače bi bilo avtov na plin veliko več, ne pa par obskurnih modelov dacij in oplov, ki so že v osnovi jajca, ki jih noben ne mara.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

1500 na leto ne prišparajo predvsem zato, ker malokdo naredi 50k letno.

Valvoline ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Valvoline je izjavil:

6l benza x1.2e 7.2 na 100km, 7l plina x 57c 4e na 100km, 3e prihranka na 100km, na 500kkm je prihranek 15000e. Avto se je sam poplacal ter prihranil dodatnih 5k za luksuz.
:D


Servis za plinsko napravo, nastavljanje ventilov bolj pogosto tudi ni poceni. Če si delal 50k na leto, to pomeni vsako leto servis ventilov in plinske napeljave, kar je vsaj 100EUR na leto, če ne več.

Poleg tega si brez placa za rezervno gumo v prtljažniku, kar pomeni, da jo s sabo voziš v prtljažniku.
Ventilov nimas kaj nastavljat, saj je vse hidralika, tj hidravlicni drocniki. Nekateri avti sploh nimajo moznost nastavljanja, kasen ford in podobno, tega pa itak ne kupis sploh pa ne das predelat na lpg. Ce je sistem vredu montiran in nastavljen, ni nobene potrebe po dodatnem servisiranju, to so si zmislili vgrajevalci tj serviserji za nepotrebno guljenje strank. Plinski filter je priporocljivo menjat na 50k (serviser bi seveda ga menjal na vsakih 10k ce je ovc k bi storitev placevali). Jaz nisem nikoli servisiral lpg sistem, naredo 120k tudi teta potem se vedno nic v naslednjih 50-60k. Tudi filter nni bil menjan skupaj torej vec kot 150kkm, 1x sem ga spucal z nitro razredcilom, pa se to ni bilo potrebno. Kupis ga za par evrov prek spleta, zamenjas v 5ih minutah. Tak da servisiranje plinske naprave je preverjeno nepotrebno nategovanje folka. Prej se bo pokvarilo kaj okrog bencinskega sistema kot pa plinskega. Servisirac pac ce pride do okvare, ecu, uparjalnik, sobe itn...

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Ti se na bencin voziš za 6 evrov na 100 km? Potem res ne rabiš plina.


V soboto smo s familjo naredili pot Ljubljana - Rakitna - Krim - Ljubljana. Povprečna poraba 5.5 litra na 100km prevoženih v tistih 40 kilometrih (vse skupaj je bilo 40km). Vožnja je bila po omejitvah in nič norenja.
Glede na to, da je bencin 1.2€ na liter, je to 6.6€. Tudi to je en izmed razlogov, da ne rabim plina.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Pa si šel kdaj čez 70?

Valvoline ::

Utk je izjavil:

Pa si šel kdaj čez 70?

:D

WizzardOfOZ ::

Seveda, avtocesta 130, naselje 50 in izven naselja 90km/h - tempomat na omejitev. :))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

Waspinator je izjavil:

Pa ena modra Octavia 1.0 TSI je izstopala, pač ker ga je enako kot jaz gonil 160.
Po čem to ločiš, da je bila 1.0? Zadaj itak menda nič ne piše, razen kakšnega TSI?

WizzardOfOZ ::

Valvoline je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Valvoline je izjavil:

6l benza x1.2e 7.2 na 100km, 7l plina x 57c 4e na 100km, 3e prihranka na 100km, na 500kkm je prihranek 15000e. Avto se je sam poplacal ter prihranil dodatnih 5k za luksuz.
:D


Servis za plinsko napravo, nastavljanje ventilov bolj pogosto tudi ni poceni. Če si delal 50k na leto, to pomeni vsako leto servis ventilov in plinske napeljave, kar je vsaj 100EUR na leto, če ne več.

Poleg tega si brez placa za rezervno gumo v prtljažniku, kar pomeni, da jo s sabo voziš v prtljažniku.
Ventilov nimas kaj nastavljat, saj je vse hidralika, tj hidravlicni drocniki. Nekateri avti sploh nimajo moznost nastavljanja, kasen ford in podobno, tega pa itak ne kupis sploh pa ne das predelat na lpg. Ce je sistem vredu montiran in nastavljen, ni nobene potrebe po dodatnem servisiranju, to so si zmislili vgrajevalci tj serviserji za nepotrebno guljenje strank. Plinski filter je priporocljivo menjat na 50k (serviser bi seveda ga menjal na vsakih 10k ce je ovc k bi storitev placevali). Jaz nisem nikoli servisiral lpg sistem, naredo 120k tudi teta potem se vedno nic v naslednjih 50-60k. Tudi filter nni bil menjan skupaj torej vec kot 150kkm, 1x sem ga spucal z nitro razredcilom, pa se to ni bilo potrebno. Kupis ga za par evrov prek spleta, zamenjas v 5ih minutah. Tak da servisiranje plinske naprave je preverjeno nepotrebno nategovanje folka. Prej se bo pokvarilo kaj okrog bencinskega sistema kot pa plinskega. Servisirac pac ce pride do okvare, ecu, uparjalnik, sobe itn...


Servisiranje avta je tako ali tako bedarija, voziš, ko kaj crkne pa menjaš, ane? Sej se pozna ta mentaliteta tudi na voznem parku v sloveniji, ko se prodajajo sama jajca, v katera je treba še par jurjev vložit, da se boš sploh normalno vozil.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Utk ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Seveda, avtocesta 130, naselje 50 in izven naselja 90km/h - tempomat na omejitev. :))

Po kateri avtocesti si pa šel do Rakitne? Po zahodni, vzhodni, izmišljeni?

WizzardOfOZ ::

Iz črnuč po avtocesti do izvoza na rudniku, pa čez črno vas na rakitno.

Te kaj muči?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Ja to si pa naredil kar nekaj km po omejitvi 130...

WizzardOfOZ ::

Kakih 5 je pa bilo. :))

Pa v hrib poraba 10, dol pa nič.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Utk je izjavil:

Ti se na bencin voziš za 6 evrov na 100 km? Potem res ne rabiš plina.


V soboto smo s familjo naredili pot Ljubljana - Rakitna - Krim - Ljubljana. Povprečna poraba 5.5 litra na 100km prevoženih v tistih 40 kilometrih (vse skupaj je bilo 40km). Vožnja je bila po omejitvah in nič norenja.
Glede na to, da je bencin 1.2EUR na liter, je to 6.6EUR. Tudi to je en izmed razlogov, da ne rabim plina.

Najboljse pri plinu je to da sploh ne studiras kolk je poraba ter kak hitro se peles. Pac ga lepo zges 150+ kmh na AC poraba recimo 10 litrov, 5.5-6e, bencina je to 8-9l 10e, dizla 7l 8-9e. Hitra okvirna primerjava. Na lanosu sem imel povprecje 8l plina na 100km, startal ga skoz na lpg poleti in pozimi, frisnega bencina v keslu pr men ni vidu 3+ let.:))

WizzardOfOZ je izjavil:

Kakih 5 je pa bilo. :))

Pa v hrib poraba 10, dol pa nič.

jah, kak avto pa je, da vidimo kaj bo reku spiritmonitor. 5l pije povprecno kak ultravarcen 1.4 hdi malcek in podobno.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Sej jaz tudi ne študiram koliko imam porabo. Na koncu vožnje mi računalnik izpiše, pa sem pač pogledal. Nimam interesa šparat na porabi, ker mora avto meni služit, ne jaz avtomobilu. Če bi moral gledat na porabo, bi avto zamenjal, ker to pomeni, da si nisem pravega avta kupil.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Valvoline ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Valvoline je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Valvoline je izjavil:

6l benza x1.2e 7.2 na 100km, 7l plina x 57c 4e na 100km, 3e prihranka na 100km, na 500kkm je prihranek 15000e. Avto se je sam poplacal ter prihranil dodatnih 5k za luksuz.
:D


Servis za plinsko napravo, nastavljanje ventilov bolj pogosto tudi ni poceni. Če si delal 50k na leto, to pomeni vsako leto servis ventilov in plinske napeljave, kar je vsaj 100EUR na leto, če ne več.

Poleg tega si brez placa za rezervno gumo v prtljažniku, kar pomeni, da jo s sabo voziš v prtljažniku.
Ventilov nimas kaj nastavljat, saj je vse hidralika, tj hidravlicni drocniki. Nekateri avti sploh nimajo moznost nastavljanja, kasen ford in podobno, tega pa itak ne kupis sploh pa ne das predelat na lpg. Ce je sistem vredu montiran in nastavljen, ni nobene potrebe po dodatnem servisiranju, to so si zmislili vgrajevalci tj serviserji za nepotrebno guljenje strank. Plinski filter je priporocljivo menjat na 50k (serviser bi seveda ga menjal na vsakih 10k ce je ovc k bi storitev placevali). Jaz nisem nikoli servisiral lpg sistem, naredo 120k tudi teta potem se vedno nic v naslednjih 50-60k. Tudi filter nni bil menjan skupaj torej vec kot 150kkm, 1x sem ga spucal z nitro razredcilom, pa se to ni bilo potrebno. Kupis ga za par evrov prek spleta, zamenjas v 5ih minutah. Tak da servisiranje plinske naprave je preverjeno nepotrebno nategovanje folka. Prej se bo pokvarilo kaj okrog bencinskega sistema kot pa plinskega. Servisirac pac ce pride do okvare, ecu, uparjalnik, sobe itn...


Servisiranje avta je tako ali tako bedarija, voziš, ko kaj crkne pa menjaš, ane? Sej se pozna ta mentaliteta tudi na voznem parku v sloveniji, ko se prodajajo sama jajca, v katera je treba še par jurjev vložit, da se boš sploh normalno vozil.

Kaj pa je sploh na avtu za servisirat ce je vse ok? Pac na vsakih 10kkm menjas olje in to je to (filter menjam pr vsaki 3 menjavi, na 30k). Kaj bos pol avta zamenjal po nepotrebnem?

WizzardOfOZ je izjavil:

Sej jaz tudi ne študiram koliko imam porabo. Na koncu vožnje mi računalnik izpiše, pa sem pač pogledal. Nimam interesa šparat na porabi, ker mora avto meni služit, ne jaz avtomobilu. Če bi moral gledat na porabo, bi avto zamenjal, ker to pomeni, da si nisem pravega avta kupil.

Normalno da vsak kupi avto da ga sluzi, ampak ni vseeno ce to kosta 5e, 10e ali 20+e na 100km (razen za ministrske since in preplacane posiljevalce tipkovnic :V) Folk kupuje elektrikase za 50k da se lahko potem fura zastojn ali za 1-2e na 100km.

Zgodovina sprememb…

David4747 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Utk je izjavil:

Če si delal 50k na leto, to pomeni vsako leto servis ventilov in plinske napeljave, kar je vsaj 100€ na leto, če ne več.

Pri 50 k letno prišparaš 1500 evrov, tebe pa skrbi 100 evrov za servis.


Če bi res prišparal 1500€ na leto, bi bilo to mogoče res. Pa jih ne, tisti, ki se vozijo na plin so še kar klošarji, pa že tako nič nimajo in jim je tisti kur*ev pleh s plinom vse kar imajo in bolj ko ne izgovor, da kao šparajo. Normalen človek se ne ukvarja še s to bedarijo. Ker drugače bi bilo avtov na plin veliko več, ne pa par obskurnih modelov dacij in oplov, ki so že v osnovi jajca, ki jih noben ne mara.


Dal sem skozi 1.6 4 valjni 100konjski, 4.0 6 valjni 240 konjski in 4.4 osemvaljni 330 konjski motor. Tezave so bile edino na 1.6, kjer sem za generalko placal cca 1100eur, prihranka v dveh letih pa je bilo cca 5500eur na 1.6, na ostalih dveh veliko več.

Pa povprečna poraba na 4.0 je bila cca 12-13 bencina, kakšen liter več plina, 4.4 pa 14-15l. Splačalo se je 100%.

Valvoline ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Utk je izjavil:

Če si delal 50k na leto, to pomeni vsako leto servis ventilov in plinske napeljave, kar je vsaj 100€ na leto, če ne več.

Pri 50 k letno prišparaš 1500 evrov, tebe pa skrbi 100 evrov za servis.


Če bi res prišparal 1500€ na leto, bi bilo to mogoče res. Pa jih ne, tisti, ki se vozijo na plin so še kar klošarji, pa že tako nič nimajo in jim je tisti kur*ev pleh s plinom vse kar imajo in bolj ko ne izgovor, da kao šparajo. Normalen človek se ne ukvarja še s to bedarijo. Ker drugače bi bilo avtov na plin veliko več, ne pa par obskurnih modelov dacij in oplov, ki so že v osnovi jajca, ki jih noben ne mara.

Slovenistan je pac taka zatucala komunajzarska vukojebina, zato lpg ni razsirjen. Zdele se komaj uveljavlja, prepozno in prepocasi, da cngja sploh ne omenjam. Vsepovsod po EU drzave financirajo delno ali 100% subvencijo za vgradnjo lpg sistema, v slo zal tega nismo vidl. Fajn je ce ne druga zarad ekologije, fakt je da plinovcek svinja pol manj k bencinar ter 5x manj kot dizel. V EU najvec avtov na LPG majo poljaki, italjani, nizozemci ter spanci. V Turciji npr je tudi ogomno stevilo predelanih bencinarjev ker je tam liter benza 1.7-2e.

Utk ::

Na Poljskem ima vsaka vas lpg črpalko. Na oko bi rekel, da jih je večina še sovjetskih. Pri nas tistega ne bi nikoli dovolili. Pa vseeno ni slišat, da bi Poljaki redno v luft leteli. Pri nas se je pa ščitilo Petrol.

Valvoline ::

David4747 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Utk je izjavil:

Če si delal 50k na leto, to pomeni vsako leto servis ventilov in plinske napeljave, kar je vsaj 100€ na leto, če ne več.

Pri 50 k letno prišparaš 1500 evrov, tebe pa skrbi 100 evrov za servis.


Če bi res prišparal 1500€ na leto, bi bilo to mogoče res. Pa jih ne, tisti, ki se vozijo na plin so še kar klošarji, pa že tako nič nimajo in jim je tisti kur*ev pleh s plinom vse kar imajo in bolj ko ne izgovor, da kao šparajo. Normalen človek se ne ukvarja še s to bedarijo. Ker drugače bi bilo avtov na plin veliko več, ne pa par obskurnih modelov dacij in oplov, ki so že v osnovi jajca, ki jih noben ne mara.


Dal sem skozi 1.6 4 valjni 100konjski, 4.0 6 valjni 240 konjski in 4.4 osemvaljni 330 konjski motor. Tezave so bile edino na 1.6, kjer sem za generalko placal cca 1100eur, prihranka v dveh letih pa je bilo cca 5500eur na 1.6, na ostalih dveh veliko več.

Pa povprečna poraba na 4.0 je bila cca 12-13 bencina, kakšen liter več plina, 4.4 pa 14-15l. Splačalo se je 100%.

Itak, pri mrcinah s porabo 10+l na 100 se lpg poplaca v 10-15kkm.

WizzardOfOZ ::

jeep grand cherokee 5.2 V8 je pil 25 litrov plina v povprečju.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Valvoline ::

WizzardOfOZ je izjavil:

jeep grand cherokee 5.2 V8 je pil 25 litrov plina v povprečju.

Al pa 20l benza na 100km :)) Kar je 25e vs 15e na 100km.:D Investicija povrnjena v 10000km.

Zgodovina sprememb…

sbawe64 ::

Kako velik je rezervoar za plin pri jeep grand cherokee 5.2 V8 ?
2020 is new 1984
Corona World order

Valvoline ::

sbawe64 je izjavil:

Kako velik je rezervoar za plin pri jeep grand cherokee 5.2 V8 ?

En hrvat je filal meco G320 pr agasu v MB, noter je mel 200 litrski lpg cilinder tank.

WizzardOfOZ ::

sbawe64 je izjavil:

Kako velik je rezervoar za plin pri jeep grand cherokee 5.2 V8 ?


90 litrov plina, pa je bil povhen prtljažnik tistega tanka.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

««
6 / 6
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poraba avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
36358863 (9540) hojnikb
»

Poraba 1.4 tdi VAG in zanesljivost (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14110858 (7542) novaa
»

Poraba avta - nazivna in dejanska (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
839387 (6716) smacker

TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12846023 (41731) Mavrik
»

Proizvajalci avtomobilov prirejajo statistike o porabi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
18333897 (24976) nekikr

Več podobnih tem