Forum » Na cesti » Avto z najnižjo "potovalno" porabo
Avto z najnižjo "potovalno" porabo
David4747 ::
Zanimajo me primeri iz prakse, kakšne so kaj vaše realne povprečne porabe, ista nadmorska višina, vključeni vsi asistenčni sistemi, klima itd - pri 90kmh in 120kmh?
Iz prve roke:
Golf 8 2.0tdi 85kw, povprečje na 2000km pri 90kmh 3.3l, pri 120kmh pa preko 4l, točne številke se ne spomnim.
Iz prve roke:
Golf 8 2.0tdi 85kw, povprečje na 2000km pri 90kmh 3.3l, pri 120kmh pa preko 4l, točne številke se ne spomnim.
GR2 ::
Hitrost po števcu ali GPS? To je lahko do 10 km/h razlike. Kako dolge poti? Je namreč razlika v porabi ali so 30km ali pa 150km.
Drugače boš pa s tem avtom verjetno že kar med zmagovalci. Edino če se prikaže kdo z VW Lupo 1999-2005 1.2 TDI 3L, že ime motorja pove da bo par deci manj.
Drugače boš pa s tem avtom verjetno že kar med zmagovalci. Edino če se prikaže kdo z VW Lupo 1999-2005 1.2 TDI 3L, že ime motorja pove da bo par deci manj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
Blinder ::
Iz prve roke:
Golf 8 2.0tdi 85kw, povprečje na 2000km pri 90kmh 3.3l, pri 120kmh pa preko 4l, točne številke se ne spomnim.
Brezveze da si sploh napisal porabo. Napisi jo ko bos imel bolj tocne podatke.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
jukoz ::
Pa kaj vi delate s temi avti, da imate tako majhno porabo. Jaz se dosti vozim po CH, kjer se omejitev držiš če nočeš bankrotirat.
Max hitrost po avtocesti je 120, prevozim jo pa od Bregenza do Ženeve, torej celo.
Porabe pod 5l na mojem avtu ne spravim, razen če bi vozil 90 ali manj. Pri manj kot 90, na regionalni, je lahko tam ene 4.2. Pa govorim o porabi po računalniku, preračunano je več.
Poraba po specifikaciji proizvajalca naj bi bila:
Kombinirana vožnja: 4,1 litrov / 100 km
Izvenmestna vožnja: 3,8 litrov / 100 km
Mestna vožnja: 4,8 litrov / 100 km
Kar je pa povsem nerealno, pa imam nekje 70% vožnje po regionalki in avtocesti, realno povprečno porabo pa 5l.
Avto je Ford B-max, dizel 1.5TDCi 55kw
Pred njem sem vozil fiesto, 1.4TDCi, 50 kw, poraba pri isti vožnji je bila 4.5l - preračunana, računalnik ni beležil porabe =)
Po proizvajalcu naj bi bila pa:
Kombinirana vožnja: 4,6 litrov / 100 km
Izvenmestna vožnja: 4 litrov / 100 km
Mestna vožnja: 5,7 litrov / 100 km
Razumem da sedaj vozim enoprostorca, ampak tolk višji od golfa pa spet ni =)
Max hitrost po avtocesti je 120, prevozim jo pa od Bregenza do Ženeve, torej celo.
Porabe pod 5l na mojem avtu ne spravim, razen če bi vozil 90 ali manj. Pri manj kot 90, na regionalni, je lahko tam ene 4.2. Pa govorim o porabi po računalniku, preračunano je več.
Poraba po specifikaciji proizvajalca naj bi bila:
Kombinirana vožnja: 4,1 litrov / 100 km
Izvenmestna vožnja: 3,8 litrov / 100 km
Mestna vožnja: 4,8 litrov / 100 km
Kar je pa povsem nerealno, pa imam nekje 70% vožnje po regionalki in avtocesti, realno povprečno porabo pa 5l.
Avto je Ford B-max, dizel 1.5TDCi 55kw
Pred njem sem vozil fiesto, 1.4TDCi, 50 kw, poraba pri isti vožnji je bila 4.5l - preračunana, računalnik ni beležil porabe =)
Po proizvajalcu naj bi bila pa:
Kombinirana vožnja: 4,6 litrov / 100 km
Izvenmestna vožnja: 4 litrov / 100 km
Mestna vožnja: 5,7 litrov / 100 km
Razumem da sedaj vozim enoprostorca, ampak tolk višji od golfa pa spet ni =)
MrStein ::
Pa kaj vi delate s temi avti, da imate tako majhno porabo. Jaz se dosti vozim po CH, kjer se omejitev držiš če nočeš bankrotirat.
Max hitrost po avtocesti je 120, prevozim jo pa od Bregenza do Ženeve, torej celo.
Porabe pod 5l na mojem avtu ne spravim, razen če bi vozil 90 ali manj. Pri manj kot 90, na regionalni, je lahko tam ene 4.2. Pa govorim o porabi po računalniku, preračunano je več.
Službeni Golf Variant (99% je 2.0 TDI) iz MB v LJ, hitrost 130 (po GPS), poraba tam 5,5
Octavia 1.5 TSI Maribor Lendava, poraba 4,9 (vključno s štartom v naselju, s hladnim motorjem, ter konec v naselju, vprašanje sicer koliko to vpliva). Hitrost po omejitvah, torej večino časa 110 km/h. Za nazaj pa poraba 5,2 (teoretično zaradi višinske razlike, če se komu da, lahko preračuna)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
pegasus ::
Subaru Impreza 2006 1.5:
Lj-Lendava @ 70km/h: 5.2l/100km
Lj-Frankfurt @ ~110km/h: 6.4l/100km
Deklarirana poraba: 6.7l/100km
Lj-Budapest @ ~160km/h: ~11.5l/100km
Lj-Lendava @ 70km/h: 5.2l/100km
Lj-Frankfurt @ ~110km/h: 6.4l/100km
Deklarirana poraba: 6.7l/100km
Lj-Budapest @ ~160km/h: ~11.5l/100km
facepalm ::
Kako vi sploh merite porabo, da veste do decilitra natancno koliko vam zre pri doloceni hitrosti?
Imate kaksen merilnik nivoja goriva v decilitrih in si zapomnete nivo ko taknete npr 120kmph in nato spet, ko zacnete zavirat?
Imate kaksen merilnik nivoja goriva v decilitrih in si zapomnete nivo ko taknete npr 120kmph in nato spet, ko zacnete zavirat?
A110 ::
citroen c3 1.6hdi 75km. sicer ne gre nikamor ampak se da brez problema narediti povprečno 1200km s 45l tankom ob sicer bolj umirjeni voznji. Na avtocesti po omejitvah s tempomatom (MB - split in nazaj) je bila povprečna poraba preračunana na roke 5 ampak za kaj večje hitrosti tak avto tako ali tako ni narejen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: A110 ()
blackbfm ::
Kako vi sploh merite porabo, da veste do decilitra natancno koliko vam zre pri doloceni hitrosti?
pri vsej tej elektroniki pa računalnik valda točno ve kolko skuri
GR2 ::
Kako vi sploh merite porabo, da veste do decilitra natancno koliko vam zre pri doloceni hitrosti?
Imate kaksen merilnik nivoja goriva v decilitrih in si zapomnete nivo ko taknete npr 120kmph in nato spet, ko zacnete zavirat?
Pomaga če si zapisuješ od začetka realno porabo. In sicer jaz vem da mi BC laže do 1,5l, če vozim na max ter 0,5l če vozim povsem narahlo.
Npr. sedaj eksperimentiram s 100 tempomat, GPS 95. BC po ravnem vedno kaže točno 5,0l, skupno z vključevanji na obeh straneh 4km regionalke je pa 6,3l. Realna poraba predvidevam da bo 6,8l. In če moram pri celem tanku prištet 0,5l, potem lahko na približno ocenim, da mi pri 95 km/h pije 5,5l.
To je Astra K 1.6T 200, zato se pozna vsak milimeter več na plinu. Res presenetljivo kolk doda samo vključevanje na AC, mogoče tudi mrzel motor, moram še pogledat če je takoj ko zapeljem na AC 5,0 pri 100. 120 tempomat bo verjetno že prej 8l kot 7,5l. So pa to 30km poti, tako da ne igre vloge ravno vsak deciliter, ampak liter se pa že pozna na leto, vsak liter 170EUR na leto. Vseeno mislim da bo najbolje za ta avto 120-140 in poraba 9l. 20 razlike v hitrosti pomeni redna prehitevanja in ne tempomat, kar precej doda k pestrosti vožnje. Ne morem se z napol športnim avtom (v praksi verjetno ni dosti slabši kot prejšnja Astra J 2.0T 280, sploh pa ne od Golfa 6 GTI 210) cijazit 100 ali 120 po tempomatu, potem pa užaljeno gledaš, ko te prehiti navaden C3.
Najlažje je pa, če imaš BC v nulo. Recimo Asta H 1.6 105 ga je imela v +/-0,05l, se ne hecam, vedno v piko z ročno pomerjeno porabo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
feryz ::
Megan dizel 90 KM, kombinirana vožnja, 4,6 litra.
Ampak zgolj testnih 500 km. Pri normalni uporabi je pil malo čez 5 litrov.
Ampak zgolj testnih 500 km. Pri normalni uporabi je pil malo čez 5 litrov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()
Utk ::
BC po ravnem vedno kaže točno 5,0l, skupno z vključevanji na obeh straneh 4km regionalke je pa 6,3l. Realna poraba predvidevam da bo 6,8l. In če moram pri celem tanku prištet 0,5l, potem lahko na približno ocenim, da mi pri 95 km/h pije 5,5l.
Zato ne razumem te teme. OP-a zanima koliko troši nek avto na poti iz Ljubljane v Paris in nazaj, ker se tam vozi 90/120? Poraba pri 90 ti nič ne pomaga, če je ta "5", če je realna čez tank 6,8, tudi če se v glavnem voziš 90. Pri 90 itak vsak malo porabi. Pri 120 pa tudi. Od 0 do 120 in obratno nastajajo razlike.
Mike_Rotch ::
Da ne govorimo o tem, da poraba tudi pri "konstantnih 90kmh" lahko konkretno niha glede na gume, zunanjo temperaturo (razlika med zimskimi in poletnimi temperaturami lahko pomeni cca. 10% razlike v moči motorja, gostejši zrak pozimi pomeni večji upor...) in tako dalje.
Računanje na decimalke je precej nesmiselno.
- Če te skrbi za okolje in bi rad pokuril čim manj dinozavrov, kupi EV.
- Če te skrbi denar, se lahko potolažiš s tem, da je par decilitrov (ali celo litrov) razlike pri porabi minimalen strošek v primerjavi z vsemi ostalimi stroški, ki jih prinese avto, da o izgubi vrednosti ne govorimo.
Računanje na decimalke je precej nesmiselno.
- Če te skrbi za okolje in bi rad pokuril čim manj dinozavrov, kupi EV.
- Če te skrbi denar, se lahko potolažiš s tem, da je par decilitrov (ali celo litrov) razlike pri porabi minimalen strošek v primerjavi z vsemi ostalimi stroški, ki jih prinese avto, da o izgubi vrednosti ne govorimo.
svecka ::
Pozabljate pri vseh teh izračunih da ima tank še nekaj rezerve v cevi, zato vaša nizka poraba ni tok nizka. Jaz lahko v 50 litrski tank natočim 53 litrov.
Če imaš 50 litrski tank in narediš 1000km imaš porabo 5litrov na 100km. Tako da sem se ob vaših nekaterih zapisih kar zasmejal k matematika vam ne gre.
Če imaš 50 litrski tank in narediš 1000km imaš porabo 5litrov na 100km. Tako da sem se ob vaših nekaterih zapisih kar zasmejal k matematika vam ne gre.
fikus_ ::
Kako vi sploh merite porabo, da veste do decilitra natancno koliko vam zre pri doloceni hitrosti?
pri vsej tej elektroniki pa računalnik valda točno ve kolko skuri
Ne ve! Ker imaš že v osnovi težavo, da računalnik ne ve točnega R kotaljenja kolesa, kateri ni enak polovici premera kolesa! Ta je pa odvisen od obrabe pnevmatike in tlaka v njej.
;-) ::
Racunalnik točno ve porabo, tako natancno da je ti ne mores razumeti. R kolesa je nepomemben.
Pri sodobnih avtomobilih računalnik ve do metra natančno kolikšno razdaljo prevoziš, in ve do centilitra natančno koliko goriva je vbrizgnil, to je vse kar rabi.
Pri sodobnih avtomobilih računalnik ve do metra natančno kolikšno razdaljo prevoziš, in ve do centilitra natančno koliko goriva je vbrizgnil, to je vse kar rabi.
sandmat ::
Utk ::
Pozabljate pri vseh teh izračunih da ima tank še nekaj rezerve v cevi, zato vaša nizka poraba ni tok nizka. Jaz lahko v 50 litrski tank natočim 53 litrov.
Če imaš 50 litrski tank in narediš 1000km imaš porabo 5litrov na 100km. Tako da sem se ob vaših nekaterih zapisih kar zasmejal k matematika vam ne gre.
Ja, tako je ko se matematik loti merit porabo. Normalenu človeku je pa vseeno kolk velik rezervoar ima, ker natoči polno, naredi 700 km, in spet natoči do polnega. Kaj ima potem veze ali ima rezervoar 1000 litrov ali 50?
LukiYo ::
Aha, še ena tema v kateri je zmagovalec tisti z najmanj tekočine v svoji cevki na enoto mere...
Nekateri celo na roke merijo.
Nekateri celo na roke merijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: LukiYo ()
Mike_Rotch ::
Ne ve! Ker imaš že v osnovi težavo, da računalnik ne ve točnega R kotaljenja kolesa, kateri ni enak polovici premera kolesa! Ta je pa odvisen od obrabe pnevmatike in tlaka v njej.
Po drugi strani ti vzameš iste podatke iz števca in na roke izračunaš porabo, pa naj bi bil rezultat magično bolj natančen?
fikus_ ::
Kje sem to pisal?! Te porabe, na katere nekateri tako prisegajo, niso tako natančne, kot se prikazuje.
Tudi peš varianta je bolj tako tako.
Sem pred leti testiral razliko med porabo po računalniku in peš varianto. Po peš varianti je je bila poraba 0,1 l večja od porabe po računalniku. Lahko samo to trdim, ostalo je so pa želje in hvaljenje, kako malo komu avto porabi.
Tudi peš varianta je bolj tako tako.
Sem pred leti testiral razliko med porabo po računalniku in peš varianto. Po peš varianti je je bila poraba 0,1 l večja od porabe po računalniku. Lahko samo to trdim, ostalo je so pa želje in hvaljenje, kako malo komu avto porabi.
m0LN4r ::
Zanimajo me primeri iz prakse, kakšne so kaj vaše realne povprečne porabe, ista nadmorska višina, vključeni vsi asistenčni sistemi, klima itd - pri 90kmh in 120kmh?DA, ko zena vozi:
Iz prve roke:
Golf 8 2.0tdi 85kw, povprečje na 2000km pri 90kmh 3.3l, pri 120kmh pa preko 4l, točne številke se ne spomnim.
Lahko pa naredim test, ko dam gor letne gume, ker so lazje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
</head> ::
Tule imaš porabe EVjev pri 90 in 120kmh:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/...
ID3 ima po teli tabelci kar nizko porabo. Pa tesla m3 itd.
Če vprašaš pegasusa pa itak Aptera. :)
Ampak, če bi rad šparal pri gorivu, pol verjetno ne misliš kupit novega za 30k€, da boš prišparal 3€ na 100km. :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/...
ID3 ima po teli tabelci kar nizko porabo. Pa tesla m3 itd.
Če vprašaš pegasusa pa itak Aptera. :)
Ampak, če bi rad šparal pri gorivu, pol verjetno ne misliš kupit novega za 30k€, da boš prišparal 3€ na 100km. :)
m0LN4r ::
Aptero ne omenjaj, ker to ni avto, ampak malo lepsa riksa. Riksa ni avto.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Valvoline ::
Kot zanimivost za primerjavo, najmanj je pil golf2 1.6d z 5st. menjalnikom :)]Povprecje redno okrog 4.5l, lahko tudi pod 4l. Pa se to vedno na kurilc. Od opreme pa usnjena jakna ter kupoprodajna pogodba kot bi povedal bosancki. Dodatna teza in oprema pr vozilih pac naredita svoje.
Blinder ::
Mike_Rotch je izjavil:
Da ne govorimo o tem, da poraba tudi pri "konstantnih 90kmh" lahko konkretno niha glede na gume, zunanjo temperaturo (razlika med zimskimi in poletnimi temperaturami lahko pomeni cca. 10% razlike v moči motorja, gostejši zrak pozimi pomeni večji upor...) in tako dalje.
Računanje na decimalke je precej nesmiselno.
Ce se potrudis s kvaliteto metodologije ima smisla.
- Najdes ravnino, nastavis tempomat na zeljeno hitrost
- ko se hitrost stabilizira, resetiras povprecno porabo na board computer
- po prevozeni doloceni poti si zapises porabo
- naslednji dan poskusis enak postopek pri drugi hitrosti; moras pa zacet in koncat meritev vedno ob isti tocki
⚠ veter ne sme pihat
⚠ za natancno meritev, naredis vse meritve eno za drugo ter v obe smeri. Maksimalna hitrost avtov se npr. izracuna kot povprecje maksimalne hitrosti v eno smer in takoj potem se v obratno smer.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
fikus_ ::
Navigacije dajo dokaj točen podatek o prevoženi poti in hitrostih. Bi pa bilo to za testirat in preverit na neki znani poti.
Valvoline ::
Citroen ax 1.4d eco je tudi legenda kar se tice porabe in podiranja rekordov. Z normalno voznjo ahko si ga komot spravil na 3.5l ali manj.
m0LN4r ::
Pa Audi A2, poglejte spritmonitor, povprecje VSEH uporabnikov je pri 4,8, mas pa take rekorderje:
https://www.spritmonitor.de/de/detailan...
60 Konjski A2
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Valvoline ::
a2,lupo 3l tdi so res bili najbolj varcni, sam se jih je folk na veliko izogibal zarad avtomatskih menjalnikov, ker ti niso bili zanesljivi. Varijante z rocnim ni bilo, edina opcija predelava avt na rocni iz 1.4tdi, pa se to je bil kar zahteven poseg.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
MrStein ::
Pozabljate pri vseh teh izračunih da ima tank še nekaj rezerve v cevi, zato vaša nizka poraba ni tok nizka. Jaz lahko v 50 litrski tank natočim 53 litrov.
Če imaš 50 litrski tank in narediš 1000km imaš porabo 5litrov na 100km. Tako da sem se ob vaših nekaterih zapisih kar zasmejal k matematika vam ne gre.
Noben ne gleda velikost tanka, ampak cifro na merilcu pumpe.
Mike_Rotch je izjavil:
- Če te skrbi denar, se lahko potolažiš s tem, da je par decilitrov (ali celo litrov) razlike pri porabi minimalen strošek v primerjavi z vsemi ostalimi stroški, ki jih prinese avto, da o izgubi vrednosti ne govorimo.
Ja in?
V sosednji temi pa naštevajo, kdo ima nekaj decimalk višji score na 3DMark.
Ali desetinko celzija manjšo temperaturo na custom vodnem hlajenju CPU.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
mikhaair ::
A se se kaj prakticira kurilc? Nekoc sodobni tdi in CR motorji so dandanes v odpisu. Je mogoče kdo 'stestiral'. Verjento bi bilo potrebno kurilca skozi kaksen dodaten filter poslat?
RedDrake ::
Na mojem daily-u (1.6T benz 177KM 4x4) je potovalna pri 90 tam nekje 8, pri 120 pa 9+.
Ampak to so res izjeme. Tipično je poraba 10+.
Na kabriu (2.0T benz ~230KM) dosežem 6 pri 110km/h na tempomatu po ravnini. Pri nižji in višji hitrosti je poraba višja ...
Z odprto streho pod 8 ne pridem. Spet tipično imam porabo tu 12+.
Ampak to so res izjeme. Tipično je poraba 10+.
Na kabriu (2.0T benz ~230KM) dosežem 6 pri 110km/h na tempomatu po ravnini. Pri nižji in višji hitrosti je poraba višja ...
Z odprto streho pod 8 ne pridem. Spet tipično imam porabo tu 12+.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
m0LN4r ::
Uff caki, zdaj pridejo inzenirji, ki pravijo da avti pri isti hitrosti kurijo plusminus enako, ne glede na moc.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
svecka ::
Pozabljate pri vseh teh izračunih da ima tank še nekaj rezerve v cevi, zato vaša nizka poraba ni tok nizka. Jaz lahko v 50 litrski tank natočim 53 litrov.
Če imaš 50 litrski tank in narediš 1000km imaš porabo 5litrov na 100km. Tako da sem se ob vaših nekaterih zapisih kar zasmejal k matematika vam ne gre.
Noben ne gleda velikost tanka, ampak cifro na merilcu pumpe.
Ne razumeš, vsak pametuje, tud gleda kok je natoču in računa, pozablja pa da tank ni čisto prazen in lahko v 50 litrski tank spraviš več kot samo 50 litrov. Te vaše izračuni niso vredni počenega groša, ker bi moral tank v nulo spraznit (tud cevke do motorja) in šele nato natančno tankat do centilitra natančno, da se potem lahko pametuje o nekih decimalkah porabe. Vsak je lahko pameten z merjenjem kurca o nizki porabi, zataji pa 5 litrov k je blo že prejt notri in ga ne upošteva.
jest10 ::
Pozabljate pri vseh teh izračunih da ima tank še nekaj rezerve v cevi, zato vaša nizka poraba ni tok nizka. Jaz lahko v 50 litrski tank natočim 53 litrov.
Če imaš 50 litrski tank in narediš 1000km imaš porabo 5litrov na 100km. Tako da sem se ob vaših nekaterih zapisih kar zasmejal k matematika vam ne gre.
Noben ne gleda velikost tanka, ampak cifro na merilcu pumpe.
Ne razumeš, vsak pametuje, tud gleda kok je natoču in računa, pozablja pa da tank ni čisto prazen in lahko v 50 litrski tank spraviš več kot samo 50 litrov. Te vaše izračuni niso vredni počenega groša, ker bi moral tank v nulo spraznit (tud cevke do motorja) in šele nato natančno tankat do centilitra natančno, da se potem lahko pametuje o nekih decimalkah porabe. Vsak je lahko pameten z merjenjem kurca o nizki porabi, zataji pa 5 litrov k je blo že prejt notri in ga ne upošteva.
Vzemi si čas za daljši premislek in boš mogoče pogruntal, kje sekaš mimo.
m0LN4r ::
Zakaj bi zatajil, ce vodis evidenco vsakega tankanja? Beseda povprecje, pomeni povprecje vecih tankanj.
Ce bi za vsako natankal 5L vec, kot je velek tank, bi danes moral biti moj tank velik ze 500 Litrov.
Ce bi za vsako natankal 5L vec, kot je velek tank, bi danes moral biti moj tank velik ze 500 Litrov.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
RedDrake ::
Vse je odvisno od aerodinamike.
Daily je SUV, ki je višji od mene in praktično škatla.
Kabrio je konkretno nižji in z zaprto streho izjemno aerodinamičen.
Pri kabriu se tudi lepo vidi, kako vplivata na porabo teža ter aerodinamičnost. Ker je solidno težek (skoraj 1,6t prazen) je poraba tudi pri nižjih hitrostih relativno velika. Zato ima optimum pri ~110, tam namreč začne upor postajati večje zlo.
Daily je SUV, ki je višji od mene in praktično škatla.
Kabrio je konkretno nižji in z zaprto streho izjemno aerodinamičen.
Pri kabriu se tudi lepo vidi, kako vplivata na porabo teža ter aerodinamičnost. Ker je solidno težek (skoraj 1,6t prazen) je poraba tudi pri nižjih hitrostih relativno velika. Zato ima optimum pri ~110, tam namreč začne upor postajati večje zlo.
svecka ::
Pozabljate pri vseh teh izračunih da ima tank še nekaj rezerve v cevi, zato vaša nizka poraba ni tok nizka. Jaz lahko v 50 litrski tank natočim 53 litrov.
Če imaš 50 litrski tank in narediš 1000km imaš porabo 5litrov na 100km. Tako da sem se ob vaših nekaterih zapisih kar zasmejal k matematika vam ne gre.
Noben ne gleda velikost tanka, ampak cifro na merilcu pumpe.
Ne razumeš, vsak pametuje, tud gleda kok je natoču in računa, pozablja pa da tank ni čisto prazen in lahko v 50 litrski tank spraviš več kot samo 50 litrov. Te vaše izračuni niso vredni počenega groša, ker bi moral tank v nulo spraznit (tud cevke do motorja) in šele nato natančno tankat do centilitra natančno, da se potem lahko pametuje o nekih decimalkah porabe. Vsak je lahko pameten z merjenjem kurca o nizki porabi, zataji pa 5 litrov k je blo že prejt notri in ga ne upošteva.
Vzemi si čas za daljši premislek in boš mogoče pogruntal, kje sekaš mimo.
In kako lahko ti trdiš, da si porabil natančno toliko kot si natankal? ti te bučke prodajaj nekomu drugemu.
jest10 ::
Pozabljate pri vseh teh izračunih da ima tank še nekaj rezerve v cevi, zato vaša nizka poraba ni tok nizka. Jaz lahko v 50 litrski tank natočim 53 litrov.
Če imaš 50 litrski tank in narediš 1000km imaš porabo 5litrov na 100km. Tako da sem se ob vaših nekaterih zapisih kar zasmejal k matematika vam ne gre.
Noben ne gleda velikost tanka, ampak cifro na merilcu pumpe.
Ne razumeš, vsak pametuje, tud gleda kok je natoču in računa, pozablja pa da tank ni čisto prazen in lahko v 50 litrski tank spraviš več kot samo 50 litrov. Te vaše izračuni niso vredni počenega groša, ker bi moral tank v nulo spraznit (tud cevke do motorja) in šele nato natančno tankat do centilitra natančno, da se potem lahko pametuje o nekih decimalkah porabe. Vsak je lahko pameten z merjenjem kurca o nizki porabi, zataji pa 5 litrov k je blo že prejt notri in ga ne upošteva.
Vzemi si čas za daljši premislek in boš mogoče pogruntal, kje sekaš mimo.
In kako lahko ti trdiš, da si porabil natančno toliko kot si natankal? ti te bučke prodajaj nekomu drugemu.
Komot.
Ampak mislim, da bo pri tebi vsakršna razlaga brez veze, zato ne bom niti začel
Utk ::
In kako lahko ti trdiš, da si porabil natančno toliko kot si natankal? ti te bučke prodajaj nekomu drugemu.
Kolk je lahko napake pri 40 litrih? 0,5 litra? Tudi če je en liter, je to še zmeraj +- 1 dcl na 100 km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Aston_11 ::
50/1100*100 = 4.54
51/1100*100 = 4.63
Z napako 1 litra je dcl razlike. Buhuhuhuuuuuuuuuuuuu.
51/1100*100 = 4.63
Z napako 1 litra je dcl razlike. Buhuhuhuuuuuuuuuuuuu.
m0LN4r ::
Dragi soforumas:Pozabljate pri vseh teh izračunih da ima tank še nekaj rezerve v cevi, zato vaša nizka poraba ni tok nizka. Jaz lahko v 50 litrski tank natočim 53 litrov.
Če imaš 50 litrski tank in narediš 1000km imaš porabo 5litrov na 100km. Tako da sem se ob vaših nekaterih zapisih kar zasmejal k matematika vam ne gre.
Noben ne gleda velikost tanka, ampak cifro na merilcu pumpe.
Ne razumeš, vsak pametuje, tud gleda kok je natoču in računa, pozablja pa da tank ni čisto prazen in lahko v 50 litrski tank spraviš več kot samo 50 litrov. Te vaše izračuni niso vredni počenega groša, ker bi moral tank v nulo spraznit (tud cevke do motorja) in šele nato natančno tankat do centilitra natančno, da se potem lahko pametuje o nekih decimalkah porabe. Vsak je lahko pameten z merjenjem kurca o nizki porabi, zataji pa 5 litrov k je blo že prejt notri in ga ne upošteva.
Vzemi si čas za daljši premislek in boš mogoče pogruntal, kje sekaš mimo.
In kako lahko ti trdiš, da si porabil natančno toliko kot si natankal? ti te bučke prodajaj nekomu drugemu.
To ni en tank. To je povprecje vseh tankanj vseh uporabnikov. Ce pa kliknes tam na recimo tistega uporabnika "ecospheredriver" lahko vidis vsa tankanja in vse kilometre. Ca. 500.000km in 500 tankanj.
Over and out.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Blinder ::
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
GR2 ::
In kako lahko ti trdiš, da si porabil natančno toliko kot si natankal? ti te bučke prodajaj nekomu drugemu.
Važno da vedno tankaš do polnega, po možnosti vedno na isti pumpi in isti ročki, pa vedno samo do takrat ko se prvič ustavi ročka. Če enkrat ne tankaš polno, ta tank in naslednji tank ne moreš merit porabe. Si moraš pa naslednji tank, ki bo pač ponovno prvi, vseeno zapisat kilometre.
Koliko goriva porabiš na tank sploh ni pomembno, seveda več kot porabiš, večja bo natančnost merjenja. Ampak lahko bi porabil en tank 5l, naslednji pa 50l, pa še vedno lahko izračunaš porabo za oba tanka, pod pogojem da si obakrat in še vsaj enkrat pred tem natočil poln tank.
Pa porabo se zapisuje na Spritmonitor in podobne strani že več 10 let. Ne vem zakaj si mislil, da si ti šele sedaj ugotovil, da se je do sedaj napačno merilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
facepalm ::
Ob nakupu avta si zapises stevilo kilometrov. Vsako tankanje si zabelezis in cez X let izracunas povprecje. Tistih par litrov razlike v tanku ne bo bistveno vplivalo na dobljen rezultat.
Jaz porabo spremljam "na oko" od rezerve do rezerve. BC mi trenutno laze na 4.7l/100km. Na oko pa je poraba nekaj cez 5l. 50l tank, do rezerve naredim okoli 800km.
Jaz porabo spremljam "na oko" od rezerve do rezerve. BC mi trenutno laze na 4.7l/100km. Na oko pa je poraba nekaj cez 5l. 50l tank, do rezerve naredim okoli 800km.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poraba avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 59839 (10516) | hojnikb |
» | Poraba 1.4 tdi VAG in zanesljivost (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 11177 (7861) | novaa |
» | Poraba avta - nazivna in dejanska (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9582 (6911) | smacker |
⊘ | TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 46778 (42486) | Mavrik |
» | Proizvajalci avtomobilov prirejajo statistike o porabi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 34513 (25592) | nekikr |