Xbox News - Potem, ko sta v zadnjih dneh svoji soglasji glede spoštovanja pravil konkurence dala tako Evropska komisija, kot ameriški SEC (Securities and Exchange Commission), je Microsoft nemudoma dokončal septembra lani napovedan prevzem založbe ZeniMax Media. Korak, ki je pomemben zato, ker podnjo sodi tudi razvijalski studio Bethesda, skupaj s še osmimi drugimi, med katerimi so tudi id Software, Arkane, Machine Games in Tango Gameworks, podpisani pod uspešnice kot so Doom, Fallout, The Elder Scrolls, The Evil Within, Wolfenstein, Dishonored, Prey, RAGE in druge.
S 7,5 milijarde ameriških zelencev vrednim prevzemom je Microsoft dobil zajeten sveženj orožij in urokov zoper Sony, s katerega Playstationom 5 si trenutno meri marketinške mišice njihov Xbox Serije X/S. Spisek Microsoftovih t. i. first party studiev - torej takih, ki bodo pisali ekskluzivno za Xbox - se je s prevzemom povečal na 23, za primerjavo, Sony jih ima 13.
Kaj to pomeni za podporo dosedanjim naslovom in kaj za bodoče? Predstavniki Microsofta so zagotovili, da bo Bethesda še naprej delovala kot pretežno samostojno podjetje, z dosedanjim vodstvom. Položaj, ki ga ima pri redmondskem velikanu denimo tudi leta 2018 prevzeti Github. Že prej so duhove pomirili z zagotovili, da bosta letos prihajajoča PS5 naslova Deathloop and GhostWire: Tokyo, ki ju razvijajo pri Arkane Studios in Tango Gameworks, še naprej spoštovala svojo zavezo ekskluzivnosti za Sony. Za naprej pa, tako Microsoft, se bodo glede razvoja za konkurenčne platforme odločali od primera do primera. Podobno bo Bethesda še naprej nudila polno podporo za The Elder Scrolls Online, njihovo največjo uspešnico zadnjih let.
Saj je logično, da jim gre za ekskluzive. Pod svojim okriljem imajo svetovno priznane franšize in to bodo izkoristili za krepitev xboxovega ekosistema.
V večini novic, ki jih preberem, se omenjanjo kot monopolisti Google, Amazon, Facebook, včasih še Apple (https://www.bbc.com/news/business-54443.... Microsofta ni na spisku, pa na namiznih računalnikuh njegov monopol ni nič manjši, kot je bil pred leti. Sedaj pa se širi še na druga področja.
Če varuhi konnkurenčnega okolja in branik pred monopolisti pravijo, da je vse vredu, potem bo že držalo. In je čisto za verjet, dvomit pa nima smisel. Sej, zarad podkupljivih jebenih polit klošarjev, shareholderji vedno in zanesljivo pridobivajo na vrednosti. Delja dobro. Ma kaki dobro. Odlično!
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Spisek Microsoftovih t. i. first party studiev - torej takih, ki bodo pisali ekskluzivno za Xbox - se je s prevzemom povečal na 23, za primerjavo, Sony jih ima 13.
... kvaliteta pred kvantiteto
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Ko govorimo o ekskluzivi, upam, da to ne pomeni konec razvoja nekaterih franšiz za PC. Verjetno ne, saj na PCjih MS dobro služi, a nikoli ne veš...
Drugače pa, ja, distopični svet Blade Runnerja, Neuromancerja, Johnny Mnemonica in podobnih se nezadržno bliža.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021