Forum » Na cesti » Akumulator se prazni. Mehanik ne zna popravit?
Akumulator se prazni. Mehanik ne zna popravit?
JC Denton ::
Pred leti sem imel enako težavo. Akumulator se je čez noč izpraznil, čeprav je alternator deloval povsem OK polnil z 13+V. Imel avtomobil na dveh servisih, kjer niso ugotovili ničesar. Imel avtomobil pri popoldancu (avto-elektrikarju) cel teden, kjer je ugotovil da je v avtu (motorju) še vedno cca 10A ko je ugasnjen. Nato je ugotovil da en rele zapika in je to razlog. Zakaj je rele zapikal nismo nikdar ugotovili. Servisi kot rečeno niso znali podati odgovora, v računalniku pa ni bilo nobenih posebnih napak, ki bi jih preklop na diagnostiko pokazal.
Edino kar sem sam opazil je, da je avto vedno preden mi je izpraznilo akumulator zelo težko ugašal,praktično je potreboval kakšne 2-3 sekunde da je ugasnil, obenem je motor tudi malenkost cuknil verjetno ker el. toka ni v celoti prekinilo. Tako sem približno vedel kdaj bom imel problem in kdaj ne. V tistem primeru sem potem odstranil kleme iz akumulatorja pa tako rešil situacijo. Pomagala je potem samo ponovna menjava releja, še zdaj ne vem katerega.
Edino kar sem sam opazil je, da je avto vedno preden mi je izpraznilo akumulator zelo težko ugašal,praktično je potreboval kakšne 2-3 sekunde da je ugasnil, obenem je motor tudi malenkost cuknil verjetno ker el. toka ni v celoti prekinilo. Tako sem približno vedel kdaj bom imel problem in kdaj ne. V tistem primeru sem potem odstranil kleme iz akumulatorja pa tako rešil situacijo. Pomagala je potem samo ponovna menjava releja, še zdaj ne vem katerega.
djabi ::
Lahko pa se kadarkoli rešiš trenutnega avta (prodaš, podariš, kakorkoli ...) in kupiš drugega, rabljenega (ali novega). Vse je samo vprašanje časa in denarja.
Seveda pa ni nobene garancije, da ne boš tudi s tem imel čez čas kakšne druge probleme.
Seveda pa ni nobene garancije, da ne boš tudi s tem imel čez čas kakšne druge probleme.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: djabi ()
hojnikb ::
ta banalen problem lahko zraste v racun, ki je vecji od vrednosti avta, ce bo vec mehanikov delal raziskovalno nalogo.
#brezpodpisa
Scorpy84 ::
Če ima aku samo 12V je bolj na prazni strani. Ko je poln bi moral imeti čez 13V
Ni res, noben akumulator po nekaj urah nima 13V. Drzijo se bolj tam okoli 12,5V, pocasi se ustali na okoli 12V. Da je koliko toliko prazen in da ne bo uzgalo, pri starejsem more biti 11V. Akumulator, ki je se v formi, sploh nov bo tudi pri 11V uzgal.
solatko ::
Akumulator ima en problem, ki pride do izraza ob redkih in kratkih vožnjah, ko je zunaj veliko vlage ali mraz in to je, da se med kontakti zelo hitro nabere oksid, ki je skoraj neprevoden. Vse baterije imajo v mrazu samo okoli 50% kapacitete.
Med kratkimi vožnjami, tok iz alternatorja, zaradi oksida ne polni akumulatorja.
Preprosta rešitev tega problema je - 5 cm velik krogec iz filca, ki ima na sredini luknjo za klemo. Daš ga na svinčeno klemo in nanj nekaj kapljic olja (uporabiš kar tega, ki gre v motor). Svinec se takoj veže z vlago iz olja in ne pride do oksidacije, tako imaš zagotovljeno polnenje tudi ob kratkih vožnjah, oziroma takoj, ko vžgeš motor. To tudi podaljša življensko dobo akumulatroja. Čiščenje klem je rešitev za nekaj dni, potem se zopet ustvari oksid, če pa je svinec vlažen, pa kisik, ki je potreben za nastanek oksida, ne pride zraven.
Sicer pa je potrebno preverit delovanje stikal pomožnih lučk (prtljažnik, eventualna osvetlitev motorja, kabina, saj so to največkrat krivci za praznenje akumulatorja - dovolj je, da ena od žarnic brli in v nekaj dneh je akumulator dovoj spraznjen, da ne vžge).
V toplejših dneh ni problemov, ker ni toliko vlage, ki po navadi povzroča te stike v stikalih.
V avtu, ko miruje, imaš kar nekaj porabnikov (alarm, daljinsko odpiranje, računalnik,...), ki so vsak zase sicer minimalni, ker pa avto voziš malo, se to sešteva in, če računaš, da ti še slabo polni zaradi oksidacije ali slabega stika na negativnem polu (pri starejših vozilih je to pogosto, pomaga, da - na plehu in štarterju, razdreš, dobro spucaš, pregledaš kakovost - na plehu in ponovno sestaviš). Največ teh problemov so imeli Fiat-i, opazil pa si to, po novoletnih jelkah na zadku, ko je voznik dal smerokaz ali pritisnil na zavoro.
Med kratkimi vožnjami, tok iz alternatorja, zaradi oksida ne polni akumulatorja.
Preprosta rešitev tega problema je - 5 cm velik krogec iz filca, ki ima na sredini luknjo za klemo. Daš ga na svinčeno klemo in nanj nekaj kapljic olja (uporabiš kar tega, ki gre v motor). Svinec se takoj veže z vlago iz olja in ne pride do oksidacije, tako imaš zagotovljeno polnenje tudi ob kratkih vožnjah, oziroma takoj, ko vžgeš motor. To tudi podaljša življensko dobo akumulatroja. Čiščenje klem je rešitev za nekaj dni, potem se zopet ustvari oksid, če pa je svinec vlažen, pa kisik, ki je potreben za nastanek oksida, ne pride zraven.
Sicer pa je potrebno preverit delovanje stikal pomožnih lučk (prtljažnik, eventualna osvetlitev motorja, kabina, saj so to največkrat krivci za praznenje akumulatorja - dovolj je, da ena od žarnic brli in v nekaj dneh je akumulator dovoj spraznjen, da ne vžge).
V toplejših dneh ni problemov, ker ni toliko vlage, ki po navadi povzroča te stike v stikalih.
V avtu, ko miruje, imaš kar nekaj porabnikov (alarm, daljinsko odpiranje, računalnik,...), ki so vsak zase sicer minimalni, ker pa avto voziš malo, se to sešteva in, če računaš, da ti še slabo polni zaradi oksidacije ali slabega stika na negativnem polu (pri starejših vozilih je to pogosto, pomaga, da - na plehu in štarterju, razdreš, dobro spucaš, pregledaš kakovost - na plehu in ponovno sestaviš). Največ teh problemov so imeli Fiat-i, opazil pa si to, po novoletnih jelkah na zadku, ko je voznik dal smerokaz ali pritisnil na zavoro.
Delo krepa človeka
Aston_11 ::
Če ima aku samo 12V je bolj na prazni strani. Ko je poln bi moral imeti čez 13V
Ni res, noben akumulator po nekaj urah nima 13V. Drzijo se bolj tam okoli 12,5V, pocasi se ustali na okoli 12V. Da je koliko toliko prazen in da ne bo uzgalo, pri starejsem more biti 11V. Akumulator, ki je se v formi, sploh nov bo tudi pri 11V uzgal.
Na ja, pri starejših že, pri novejših z računalnikom (zadnjih 20 let), se ti samo posvetijo razne lučke na armaturi in niti ne zavergla.
Samo tk tk tk slišiš relejčke.
Nov aku z 11V pomeni, da je nekaj narobe, da je na 11V....
Scorpy84 ::
Če ima aku samo 12V je bolj na prazni strani. Ko je poln bi moral imeti čez 13V
Ni res, noben akumulator po nekaj urah nima 13V. Drzijo se bolj tam okoli 12,5V, pocasi se ustali na okoli 12V. Da je koliko toliko prazen in da ne bo uzgalo, pri starejsem more biti 11V. Akumulator, ki je se v formi, sploh nov bo tudi pri 11V uzgal.
Na ja, pri starejših že, pri novejših z računalnikom (zadnjih 20 let), se ti samo posvetijo razne lučke na armaturi in niti ne zavergla.
Samo tk tk tk slišiš relejčke.
Nov aku z 11V pomeni, da je nekaj narobe, da je na 11V....
Niti ne, folk ima alarmne sisteme, npr. taksisti, ki imajo novejši taksimeter, ki zahteva ves čas napon, po tednu brez težav prideš na 11V pa bo avto še vedno užgal. Sicer boljše naprave, pri 11V oziroma kolikor nastaviš, se bojo izklopile.
zzzajklja ::
Mogoce je kaj narobe z akumulatorjem samim, probaj uporabit se kaksen drugi akumulator
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zzzajklja ()
shadeX ::
Actually, that's a valid statement
Če mehaniki tako banalnega primera ne znajo popravit bo trda predla pri električnih.
Če mehaniki tako banalnega primera ne znajo popravit bo trda predla pri električnih.
solatko ::
LeQuack - Baje se jih ne bo popravljalo.
Vsi akumulatorji imajo z eno ali dvemi vožnjami okoli 10km/teden, v hladnem vremenu probleme, po nekaj takih voženj, jim enostavno zmanjka moči. Moč v mrazu pade na 50% in to se hitro pokuri, ko delajo luči, ventilator, radio.
Ni mi pa jasno, kako bodo ta padec moči, kompenzirali v e-avtomobilih, pri -20, bo imel cca 1/4-ino avtonomnosti.
Vsi akumulatorji imajo z eno ali dvemi vožnjami okoli 10km/teden, v hladnem vremenu probleme, po nekaj takih voženj, jim enostavno zmanjka moči. Moč v mrazu pade na 50% in to se hitro pokuri, ko delajo luči, ventilator, radio.
Ni mi pa jasno, kako bodo ta padec moči, kompenzirali v e-avtomobilih, pri -20, bo imel cca 1/4-ino avtonomnosti.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
sandmat ::
mat xxl ::
Točno tak zaplet smo imeli 15 let nazaj na novem Passatu. Na koncu se je ugotovilo, da en motor stekel gor dol žre parazitske tokove in kljub temu lepo deluje steklo, gor in dol, po izklapljanju varovalk in meritvah, ko e avto v stand baju so na koncu našli, približno in na koncu še točno, kaj je. Po menjavi motorja za stekla je avto deloval, kot je treba.
aiko ::
Sumim na kontrolo alternatorja. Verjetno kak rele ostane vklopljen in posledično ima alternator vedno vzbujevalni tok. To je tipična napaka katera izprazni baterijo v cca 2h-3h dneh.
Druga stvar, katera mi pade na misel (manj možna) je vgrajen ojačevalec (če ga avto ima), le da tu bi bila prazna baterija že takoj naslednji dan.
Tretja stvar, tudi zelo možna, preveri če ti lučka v prtljažniku ugasne ko zapreš vrata prtljažnika. Lahko je stikalo hin in vedno sveti. Če vozilo nima dovolj "pameti" (ne poznam Seat-ov) ne bo avtomatsko izklopilo lučke po cca 20-ih minutah.
Druga stvar, katera mi pade na misel (manj možna) je vgrajen ojačevalec (če ga avto ima), le da tu bi bila prazna baterija že takoj naslednji dan.
Tretja stvar, tudi zelo možna, preveri če ti lučka v prtljažniku ugasne ko zapreš vrata prtljažnika. Lahko je stikalo hin in vedno sveti. Če vozilo nima dovolj "pameti" (ne poznam Seat-ov) ne bo avtomatsko izklopilo lučke po cca 20-ih minutah.
fikus_ ::
Lahko da je kakšen kabel (izolacija) v slabem stanuju in preko tega prazni. Tako da veliko sreče pri iskanju napake.
c3p0 ::
Saj mehaniki že zdaj pogrnejo na elektroniki (kot večina ostalih serviserjev). Molitev, da bo OBD kaj pametnega pokazal, nato pa menjavanje komponent z novimi, dokler ne začne delovat.
suhi ::
Imel slabo leto nazaj enako težavo, pri meni je bila problem neoriginalna armaturna konzola, ki je v izklopljenem avtomobilu žrla preveč. Čeprav po pravici povedano verjetno sploh ne bi opazil, če ne bi imeli karantene in je takrat avto prvič stal po več dni skupaj. Dober lokalni avtoštromar je porihtal zadevo, čeprav me je rahlo klel, ko je več dni neuspešno iskal krivca.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Polnilec akumulatorjev (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21358 (11705) | FireSnake |
» | Alternator ali akumulator? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 23262 (20590) | krneki0001 |
» | Avto mrzel ne vžge (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19555 (12497) | jalovec09 |
» | VW GOLF IV 1.9 TDI PROBLEM Z VŽIGOMOddelek: Na cesti | 12240 (11639) | SkIDiver |
» | Avtomobilski akumulator + multimeterOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 31487 (29101) | Newholland |