» »

zna kdo popravljat ALFE, mi noče vžgat da bi sploh prišu na servis

zna kdo popravljat ALFE, mi noče vžgat da bi sploh prišu na servis

Lith ::

v glavnem me je.. da 'vergla' u prazn, pa tut na kable iz frendovega avta ne pali, pa sn dal kapo od tračnega filtra dol in mal nalil bencina not, pa tut ne je..
zdej mam pa že prazn akumulator.
eh, mam staro 33-ko, z dvojnim karburatorjem 1.5
¤ black holes rule; I like the speed, speed kills ¤
  • spremenil: Lith ()

undefined ::

Poklič servis? Pridejo, pa ti ga oni odvlečejo. Seveda nekaj stane, vendar ne boš obubožal. :)

Lith ::

a un iz LJ, neeee, v KK pa res ne pride prov velik sam ene 35k SIT za pot

undefined ::

Za dodatno zavarovanje (asistenca) plačaš 4-5k letno in te po tem plačilu celo leto rešujejo iz takšnih in podobnih težav, brez dodatnega plačila. Svetujem ti, da greš hitro sklenit to zavarovanje in jih pokličeš, da ti potegnejo avto do (najbližjega uradnega, dlje ga ne bodo vlekli) servisa. :)

Lith ::

ufl, nism vedu, ampak se bom pozanimal (itak mi poteče reg. čez 1 mesec)

lepi joker ::

A imaš sploh iskro?
Lahko da katera svečka ne da iskre...

xabre ::

Če ti ne pali z bencinom ali start sprejem direktno v fergazerje oziroma sesalni kanal, pol je sigurn elektrtika=lokalni avtoštomar.

SkIDiver ::

Probi, če maš sploh štrom na razdelilni kapi. Snem kapo dol pa boš vidu kako se špulca vrti v krogu. Če kj seka pol maš štrom sam v tvojem primeru sploh ne bo sekala. Lahko pa sam spulš kabl iz svečke in ga prebližaš na ohišje motorja. Če bo iskra pol je elektrika ok, če je pa ni pol pa naprej v nove zmage do avto električarja.

Lith ::

uf, fajn, tega pa nism probu, danes je deževal, jutr bom, pa sporočim, hvala zaenkrat

MI_KO ::

Kaj pred pred tem je delal normalno? Brez kakega cukanja med vožnjo? Je vedno lepo zalaufal?

Če je temu tako potem je verjetno kriv dež (sem se spomnil ko si ga omenil), ki ti je namočil elektriko. V WD jem pošpricaj razdelilec (od znotraj, tudi kapo!) in ga nato malo obriši. Isto naredi z vžigalnimi tuljavami pa tud ostalimi kabli, če to nebo delovalo. Lahko tud malo fenaš če maš avto v garaži.

Preveri tudi če dela bencin pumpa ter če maš sploh še kaj bencina.
MI_KO

xabre ::

Če ma elektronski vžig nima kej špricat. Če je pa frtajler, pa cinšpula, pa platine, pol pa veselo na delo>:D

MI_KO ::

Jap, maš prav. Sem pozabil na elektronski vžig.

Pa tud tam vseeno pomaga kake kontakte pošpricat, preverit če so o.k.

Najbolše je, da vzameš eno svečko ven in preveriš če ma iskro. Daj jo gor na maso (blok motorja), samo pazi, da se je ne boš z elektrodo dotakno, pa da ne boš za kovinski del držal, pol pa štartaj in glej če ma iskro.

Lith ::

mrk,
šlepam.... sporočam kaj bo

Thomas ::

Samo off topic povem, kako znam bit silly. Skor en dan sem mislu, da gre za procesorje Alfe ... Potem sem se nekoliko poglobu v to, da baje ne vžge. :D
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

undefined ::

Kaj misliš Thomas, bodo procesorji kdaj potrebovali "vžig"? :D

jRk0 ::

Thomas :D

Alfice so hudi avti ja. Samo bojda majo malcek problemov s servisi. bojda:)
You fuck up once, you loose two teeth.

OZZY ::

Enkrat je enmu mojem frendu, ki je mel isto alfo 33 tud tko delal. Sploh ni hotl vžgat. Je poklicu servis in ga odpeljejo. Pol je pa serviser samo odšraufu svečke in jih spucu, pošpricu z WD-jem in dal nazaj. Za povrh pa še mal povrhu svečk. In kaj je blo. Avto je normalno vžgal. Je reku, da majo alfe včasih problem z neko kondenzacijo al kva je že nakladu......Banalna stvar ampak je delal.

A si pomislu, da je pumpa za gorivo??
Go with the flow.

Azrael ::

Zdi se mi, da je crknil elektronski vžig, ali pa se je razletel rotor v razdelilcu. Prej pa je treba še preveriti ali ni slučajno padel stran kateri od visokonapetostnih kablov ali pa se je staknil ali razmajal kateri od konektorjev na el. vžigu ali razdelikcu ali vžigalni tuljavi. Če pa sumiš vžigalno tuljavo pa lahko montirtaš katero drugo, ni nujno, da je ravno Bosch, samo pazi, da jo pravilno priklopiš - priključek 1 in 15.

LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.

Lith ::

jep, rotor je bil (ga je kar prežgalo), pol sm pa prnesu mehaniku novga pa je dal not in upali v prvo, al kaj ko sem pa kabel dol na motor dal je pa sekalo iskre (čeprav res mogoče sam na tist cilinder, ostale 3 pa ne), pa tut pumpa za bencin ki je elektronska dela dobro
(sam je pa kr težko šlepat, ni glih kak R5 al pa jugo, sm skor podn preluknu ko sem bremzu)

hvala vsem za sodelovanje
LP

Azrael ::

Lith, ali lahko poveš koliko kilometrov ima tvoja Alfa ? Sklepam, da je bil rotor še originalen in me zanima koliko časa zdrži.

LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.

Lith ::

hah, res je, je pa že blizu 130.000 km
¤ black holes rule; I like the speed, speed kills ¤


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

2 taktni motor ne vžge navodila

Oddelek: Loža
335488 (4800) hojnikb
»

Opel astra f 1.4 (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7813962 (12520) XrobertoX
»

Elektronski vžig za motrocikel

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
164120 (3796) TESKAn
»

Moj avto...

Oddelek: Loža
355559 (4072) Azrael
»

Tomosev vžig-platine-->>elektronski

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
68382 (8177) Azrael

Več podobnih tem