» »

Opel astra f 1.4

Opel astra f 1.4

«
1
2

XrobertoX ::

Imam astro letnik 93 in nimam več nobene ideje kaj bi še lahko naredil da bi avto sploh vžgal zamenjal sem že regulator prostega teka fertajler kapa je bila že pred časom menjana prav tako rotor, sedaj sem menjal ta senzor na tem fertajlerju mre senzor na odmični gredi, vžigalno tuljavo, vžigalni modul, seveda rabljeno ampak pustimo zdaj to da mogoče to ne dela mora ker imam sedaj en drug problem ker sedaj na varovalkah vsaj šestih recimo pri vključenim kontaktom ni napetosti se pravi varovalke so cele ni pa štroma edina stvar ki je nisem menjal je ecu "krmilna enota" da bi ga na tester priklopil me pa en že par dni nateguje tako da ne vem kaj naj naredim saj so varovalke pod volanom vse cele, drugih nisem našel.
Možno pa da mi je ta problem z varovalkami nastal zaradi razpadlega konektorja na "hallov/mre senzor na odmični gredi" enkrat vem da sem preverjal z lučko kje je napetost vem da nisem naredil stika na tem kablu pa je vseeno nekje nekaj čisto narahlo poknilo in to ko gledaš od spredaj v prostor motorja pri kabini levo,
samo tam je samo krmilna enota odprl sem jo in kot pričakovano itak na oko ni bilo nič narobe ne vem pa če je pri tem avtu še kje kaka glavna varovalka ker tam poleg je samo še rele črpalke goriva in to je vse.
Sem pa na netu našel navodila za kode napak prek diagnostičnega priključka in mi lučka kaže stalno samo kodo 12 kar pomeni samo začetek in konec testa in to se stalno ponavlja torej nič ne pokaže, sem pa sedaj še dal akumulator bolj napolniti saj sem ga malo že izpraznil.

Skratka nimam več nobene ideje kaj bi reŠilo ta problem z elektriko
ps: prosim samo za kak resen odgovor če ima kakŠen avtoelektričar tukaj kaj več izkuŠenj?
Robi
  • polepsal: bluefish ()

RejZoR ::

Okej, zamenjal si praktično vse. Kaj pa najbolj očitna zadeva, torej akumulator?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

TOP ::

RejZoR je izjavil:

Okej, zamenjal si praktično vse. Kaj pa najbolj očitna zadeva, torej akumulator?

Kaj ti sploh bereš kaj je napisal.

XrobertoX ::

Ja to bom videl jutri sedaj ga polnim se je kar malo spraznil moram reč da pa še vedno vergla z njim je pa vzdržljiv sam da mi še ta ne crkne potem ne vem ali bi bilo kar se tiče varovalk sploh kaj bolje če bi menjal še krmilno enoto in če ima ta kake veze s tem da ni toka na določenih varovalkah??
Robi

Brane22 ::

Sem že imel težave na Astri z natanko tem senzorjem. Avto se je ravno tako obnašal.

Občasno ni vžgal. Senzor ni ravno poceni, mislim da je tam okrog €100+ ali nekaj v tem stilu.

Kar seveda ne pomeni nujno, da je to vzrok tudi pri tebi...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

XrobertoX ::

Ja nov je sigurno drag jaz sem dal rabljenega in sedaj je problem ki ga ne znam rešiti prvo bi moral vedeti ali je možno da kakorkoli "krmilna enota" lahko vpliva na to da na nekaterih varovalkah ni napetosti pa zadaj ko so žice in same varovalke je vse videti v redu.
Robi

Brane22 ::

Snemi kje Service manual za Astro in poglej shemo. Poišči po travnikih če ne drugje.

Niso vse varovalke na enem mestu. Nekaj jih je v škatlici pod havbo na šioferjevi strani, skupaj s par releji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

XrobertoX ::

Hmm problem je ker sem pregledal in v motornem prostori ni nobenih več nima nič opreme in je tudi manj vsega za shemo bom pa pogledal
Robi

RejZoR ::

TOP je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Okej, zamenjal si praktično vse. Kaj pa najbolj očitna zadeva, torej akumulator?

Kaj ti sploh bereš kaj je napisal.


Al pa če bi ti bral ane... nikjer ni omenil kolk star je akumulator. Tud men je verglal, zagnat se pa ni hotel. Ko sem ga zamenjal pa je takoj. Glede na to kolk situacij sem že videl kjer je folk probaval vse živo, nakoncu pa je bila fuč najbolj očitna stvar bi vsaj sam začel pri samem viru...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

XrobertoX ::

Akumulator mislim da je bil lani kupljen nov Banner mora biti dober še saj je po parih dneh še vedno bil pri močeh in dokaj normalno verglal, ampak dal sem ga polniti pa da bo bolj pri moči dvomim pa da se bo zdaj zaradi tega naenkrat pojavila napetost na preostalih varovalkah kot sem že omenil ne vem ali ima pri vsem tem kaj vpliva tudi krmilna enota???
Robi

balocom ::

Kolikor sem razumel tvoj pisanje na določenih varovalkah nimaš napetosti? Preizkusi releje če vsi delujejo ter preveri kontaktni del ključavnice če dejansko naredi kontakt.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

XrobertoX ::

Pri ključavnici naj bi bilo v redu saj na nekaterih varovalkah je napetost med drugimi tudi na dveh večjih torej tok pride do tja ni mi pa jasno zakaj ne do vseh gre za Opel Astra F letnik 93
Robi

TOP ::

RejZoR je izjavil:

TOP je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Okej, zamenjal si praktično vse. Kaj pa najbolj očitna zadeva, torej akumulator?

Kaj ti sploh bereš kaj je napisal.


Al pa če bi ti bral ane... nikjer ni omenil kolk star je akumulator. Tud men je verglal, zagnat se pa ni hotel. Ko sem ga zamenjal pa je takoj. Glede na to kolk situacij sem že videl kjer je folk probaval vse živo, nakoncu pa je bila fuč najbolj očitna stvar bi vsaj sam začel pri samem viru...

Nekdo ki,se toliko razume v avto in sam probava je baterija samoumevna in prva stvar ki se pogleda,sam tukaj je čist nekaj drugega krivo.

XrobertoX ::

Ja točno tako kaj je krivo pa samo bog očitno ve ;)
Edino če bi mi znal kak strokovnjak kaj več povedati okrog Krmilne enote če ima kako vlogo pri tem da ne spusti toka naprej? ali pa je vendarle prvo prek varovalk in potem naprej..........
Robi

XrobertoX ::

Sem pa danes probal sedaj dela recimo varovalka za črpalko goriva samo cca 2 sekundi ko obrnem ključ in zažene črpalko ob nadaljnem vergljanju pa ni več toka sploh se pravi da črpalka potem preneha delovati se jo pa narahlo sliši ob kontaktu. to je pa vse kar je novega cev od bencina sem snel ne priteče pa nič niti kaplje sem pa zadnjič skozi to cev povlekel bencin in je šlo tako da problem še vedno ostaja.
Robi

-valvoline- ::

Ta model astre ima magnetni(ali fotocelični) senzor za vžig zraven glavne pogonske jermenice,ta krmi vse od ecuja,pumpe,kot vžiga itn.Če je ta hin avto ne bo nikoli vžgal. Dela tako da šteje zobe na jermenici,ponavadi tam kjer je 0 pozicija manjka par zobov in pri vsakem ciklu se tam ponastavlja kompletna elektronika.
Eh,najboljše nabavi drugega avta če nisi preveč navezan na astro,bencinarje maš praktično zastojn kok češ.

XrobertoX ::

ja to je res samo se trenutno mi ne splača in ne znese več vseeno bi ga rad pognal v tek hvala ti za to informacijo moram pa preveriti kje se ta vrag sploh nahaja
Robi

tony1 ::

Kaj pa če je res zanič motorni računalnik (DME oz. ECU)? Poskusi dobiti kakšnega od avta istega letnika in istega motorja.

-valvoline- ::


Evo ti kak to zgleda in kje se nahaja.
Pr astri je spodaj majhen črni cilinderček,postavljen zraven jermenice tko na fotki,to je ta senzor ki krmi elektroniko.

Zgodovina sprememb…

XrobertoX ::

Super hvala obema bom preveril samo da dež neha drugače pa glede ECU to me že ves čas muči in res nebi vedel zato sem vprašal probati ni greh samo upam lahko kaj je lahko narobe
Robi

Pyr0Beast ::

XrobertoX je izjavil:

Akumulator mislim da je bil lani kupljen nov Banner mora biti dober še saj je po parih dneh še vedno bil pri močeh in dokaj normalno verglal, ampak dal sem ga polniti pa da bo bolj pri moči dvomim pa da se bo zdaj zaradi tega naenkrat pojavila napetost na preostalih varovalkah kot sem že omenil ne vem ali ima pri vsem tem kaj vpliva tudi krmilna enota???


Banner je jajc FYI.

Kakorkoli že - lahko je okvara tudi v kontaktu ključavnice.



Sicer pa začni od začetka - Snami dol cev za bencin in preveri če se le ta pretaka (cev daj v plastenko) ko obrneš ključ. Pumpa bi morala 'trzniti' in kar nekaj bi se ga moralo nabrati.
Poglej da se ti ni slučajno aktivirala blokada ki zapre dovod goriva v primeru nesreče.

Nato poglej če imaš stalno 'iskro'. Če imaš - ecu in ostala šara ti deluje.

Motorček prostega teka nima veza, saj lahko vedno dodaš malenkost gasa.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

XrobertoX ::

Ja glede motorčka je tako sem ga moral menjati ker na začetku je bil popolnoma drug problem, no sedaj je pa ta ki ga ves čas opisujem najprej bi rad spet to reši preden se SPET lotim pregledovanja ISKRE in podobne zadeve.

Druga stvar sedaj je ta da črpalka se zasliši samo na začetku ko dam kontakt potem pa ne več zasliši se tudi rele črpalke varovalka KOT SEM ŽE OMENIL v nadaljevanju nima več toka BENCIN SPLOH ne priteče nikakor.

Glede aktivacije blokade ali je sploh možno da se pri tem avtu to zgodi in če je, kje in kako se ta zadeva odblokira? Mogoče prek testerja?

In še enkrat OKROG KLJUČAVNICE dela vse kot mora.
Robi

Brane22 ::

-valvoline- je izjavil:


Evo ti kak to zgleda in kje se nahaja.
Pr astri je spodaj majhen črni cilinderček,postavljen zraven jermenice tko na fotki,to je ta senzor ki krmi elektroniko.



AFAIK na moji Astri je bil zgoraj pri ventilih. Pri spodnji jermenici ga nisem videl.

XrobertoX ::

Zanimivo da ima tolk star avto kar nekaj električne šare niti si nisem mislil da ima sploh ECU ampak kakopak pa naj bi bilo drugače.
Robi

RejZoR ::

ECU smo imel na sedaj 18 let stari Škodi. S tem da sem ziher, da je kakšen Mercedes imel slednjega še krepko prej. Stvar je samo v tem da so nekoč obdelovali dost manj parametrov kot danes, sama ideja delovanja pa je enaka...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

XrobertoX ::

Se strinjm
Robi

Pyr0Beast ::

Če ECU ne zazna dovolj visokih obratov, črpalke in tudi vžiga vklopil ne bo.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

-valvoline- ::

Brane22 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:


Evo ti kak to zgleda in kje se nahaja.
Pr astri je spodaj majhen črni cilinderček,postavljen zraven jermenice tko na fotki,to je ta senzor ki krmi elektroniko.



AFAIK na moji Astri je bil zgoraj pri ventilih. Pri spodnji jermenici ga nisem videl.

Skoraj vsi opli do l.2004 majo senzor spodaj na jermenici ki krmi ecu,nekateri 16v modeli majo še enega zgoraj na odmično da bi ecu elektriko čimbolj natačno spuščal na svečke za vžig.Navadni 8v SOHC motorji mislim da zgoraj nimajo senzorja,sam spodnji je,taksen je omenjen 1.4 motor od avta. Glavni senzor je vedno spodnji tisti pr jermenici,ecu in njegovo delovanje je vedno povezano z spodnjim senzorjem.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

@avtorju evo ga kak zgleda:
http://www.expressauto24.net/CPS-Cranks...

XrobertoX ::

Super hvala bomo tudi to pogledali ko bo boljše vreme
Robi

-valvoline- ::

Če dobiš rabljenega zamenjaš ga lahko v 5ih minutah,le en sravfek je gor. Novi se ti itak ne splača saj stane 50e+,jbg.
:)

XrobertoX ::

bom menjal ko ga dobim Jaz sem našel samo tole in to samo na eno žičko je bilo edino kar je bilo tam blizu jermenic ko sem ga odšravfal je bil malo od olja upam da ni to senzor teperature olja lahko pa da je to kar pravite samo da je bolj zaprt in notranji?

 slika 1

slika 1


 slika 2

slika 2

Robi

Zgodovina sprememb…

XrobertoX ::

 VIVID Workshop

VIVID Workshop

Robi

Pyr0Beast ::

To se mi zdi da je senzor tlaka olja

Odklopi ga pa poglej če se lučka na armaturi prižge.

-...
Sicer pa - imaš obratomer ? Ti pokaže kaj obratov ko verglaš ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

XrobertoX ::

Ni obratomera je čist navaden brez opreme edino kar ima je to da ima centralno na ključ to je pa vse :)
To da jr tisto na sliki bi tudi jaz rekel da je senzor tlaka olja prej kot glavne gredi. Torej izgleda da nima tega senzorja kolikor sem uspel videti.
Robi

Pyr0Beast ::

Ima ima. Lahko da je samo združen s kakšnim sklopom - npr. s elektroniko vžiga.

Kakor vidim imaš single-point injection - samo ena šoba - si slučajno probal če se le ta ni zamašila ?

Če imaš ravno čas lahko našpricaš malce štarter spreja v sesalni kolektor - če mašina vžge ali pa vsaj začne kašljati približno veš da vsaj neka osnovna logika ECU-ja deluje
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

XrobertoX ::

Ja spreja ravno nimam imam samo carb cleaner za uplinjače in WD40 pa tak senzor bom pa verjetno težko našel je eden senzor Hallov/MRE Senzor na odmični gredi ta pa je na tistem ohišju kjer je nameščena fertajler kapa in rotor po moje je to vse edino če mi je tisto plastiko narobe nataknil ko sem rabil nov komplet ta del ki ima izbočeno da se natakne da sploh vrti zdej če bi to sploh kako vplivalo.
Sem pa zadnjič sam po tisti cevi kjer pride bencin potegnil malo toliko da ga je nekaj prišlo v fergazer samo ni bilo nobenega efekta.

Ja ima single........
No takole približno zgleda tudi moj samo temu so že zgoraj nekaj vzeli stran je pa isti
http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-ASTR...
Robi

Zgodovina sprememb…

XrobertoX ::

Nč poskusil sem še z dvema relejema za črpalko goriva in preprosto na kontaktu modro/rdeči in črni je tok samo ob kontaktu in potem ne več na kontaktu 30 rdeč je stalni rjava žička masa ob izmeri je bilo povsod cca 12.60V ali je možno da je kriv ECU za vso tole zmešnjavo ker preprosto ni toka pumpa se sliši vendar nikakor ni in ni becina skozi cevi do fergazerja tudi ko pri releju prevežem da črpalka dela ne priteče.
Je možno da ECU naredi blokado motorja??? ima ta model Astre F sploh kaj takega?
Robi

tony1 ::

Da, vsekakor je mogoče, da pokvarjeni ECU ne da signala črpalki za gorivo.

dzinks63 ::

Torej motor ne dobi goriva, je dovolj goriva v rezervarju, kdaj si nazadnje menjal filter goriva, (nekateri ga nikoli in po 15 letih se totalno zabije).

XrobertoX ::

Ne bi vedu samo jaz filtra nikjer sploh ne vidim vem pa da je mrežica pod črpalko goriva to pa itak ima vsak da črpalka ne crkne zardi nesnage.
Sedaj pa mi ni jasno kako to da tudi ko direkt vežem plus na črpalko le ta ne požene benza skozi dobro sam sedaj tudi če bi ga še vedno nimam napetosti na releju kot sem opisal dva posta zgoraj tako da bi se provo tega lotil, torej je možno da je ECU naredi kakršnokoli blokado??? ali zna sploh to narest?
Robi

dzinks63 ::

Tovarniški filter goriva:


mislim da se nahaja nekje v zadnjem delu vozila.

balocom ::

Ok, kaj pa če rele za črpalko goriva iztakneš in narediš prevezavo da bo črpalka za gorivo delovala stalno? Se sliši da deluje? Ali samo malo melje? Sicer je povsem možno da ecu zablokira črpalko, ampak zahteve za boljšo zaščito proti kraji so prišle šele leta '94. Povsem normalno pa je, da črpalka zalaufa za par sekund ob vklopu računalnika, rele se pa za stalno sklene ob zagonu motorja (ko doseže par 100 obratov).
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

XrobertoX ::

Aha ja sem pozabil povedati sem ga našel ravno tako nekak izgleda nahaja se pa zadaj desno pod pragom dosegljiv z zunanje strani.
pri releju sem probal da je črpalka stalno delovala, probal sem tudi plus direkt do črpalke pa benza še vedno ni bilo, pumpo se pa sicer sliši. vidim pa, sem še enkrat preveril in tudi iskre ni nikakor.

Samo ko dam kontakt na začetku enkrat iskra skoči ko zaverglaš je ni več pumpa pa tudi ne tera benza naprej
Robi

Zgodovina sprememb…

balocom ::

Filter za gorivo zamenjaj če ne veš kdaj je bil nazadnje menjan ali pa enostavno za boljši spanec:D
Po vseh opisih sodeč ti ne dela senzor pozicije glavne gredi.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

XrobertoX ::

Jaz za vraga nikjer nisem enega samega kabla niti senzorja glavne gredi našel edino kar sem našel je pa že zgoraj na sliki je pa ravno zraven tiste jermenice čisto spodnje in to je vse kar ima je pa res da ima ta zadeva samo eno žičko drugega resnično nima.

balocom razen če misliš tisti senzor za odmično gred ki pa je takoj zraven fertajler kape.....

:(
Robi

Zgodovina sprememb…

balocom ::

No, lahko ima podoben sistem kot holzwagen na Golf 2 Gti 1.8 16V motorju kjer je komplet senzor pozicije motorja vgrajen v vžigalno kapo.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

XrobertoX ::

 Senzor na odmični gredi in fertajler kapa

Senzor na odmični gredi in fertajler kapa


 Lokacija senzorja z eno žičko

Lokacija senzorja z eno žičko

Robi

funfnull ::

XrobertoX je izjavil:

Jaz za vraga nikjer nisem enega samega kabla niti senzorja glavne gredi našel edino kar sem našel je pa že zgoraj na sliki je pa ravno zraven tiste jermenice čisto spodnje in to je vse kar ima je pa res da ima ta zadeva samo eno žičko drugega resnično nima.

balocom razen če misliš tisti senzor za odmično gred ki pa je takoj zraven fertajler kape.....

:(


V bližini oljnega filtra je senzor gl. gredi, če ga ima seveda.

Pa če ni bencina ko vežeš pumpo direkt na 12V pol je pumpa fertik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: funfnull ()

XrobertoX ::

Ne vem morda bom jutri šel še po ECU če bo to kaj rešilo problem po moje nebi smelo biti isto če bi slučajno ECU bil !"$#"&%$&$# grr nepremičnino bi rad spravil v premičnino pa ne gre.

funfnull ta nima več nobene stvari saj sem vse pregledal in ni ničesar
ja lahko da je tudi pumpa čeprav sem jo lani menjal je čist možno samo vseeno problem ostaja tudi če bi od releja dalje ko verglaš bil tok in bi pumpa dala bencina še vedno nebi vžgal :(
Robi

Zgodovina sprememb…

«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Problem seat ibiza 1.6 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
596012 (3979) p3ro
»

Avto dolgi klanec (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7719653 (17522) Zheegec
»

Clio 1.5 dci ne vžge - topel

Oddelek: Loža
4612781 (9438) BorutK-73
»

Avto crknil (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6711214 (9773) andromedar
»

Moj avto...

Oddelek: Loža
355228 (3741) Azrael

Več podobnih tem