» »

Moj avto...

Moj avto...

Volk| ::

...me je razočaral...
Pridem v avto, grem po punco, pridema domov, sparkiram, nekaj vzamema iz stanovanja.....in avto več ne vžge...
Zaganjač zaganja, akumulator ok, toda ne gre...zdaj čakam mehanika da pogleda kaj je narobe. Ali je poknil jermen na odmični gredi(ki je bil menjan pred 20k km) ali pa je kaj narobe z elektroniko. Gorivo dobi ker zasmrdi. No, to so moja neuka mnenja, toda vseeno mi ne bo všeč ker me bo spet udarlo po žepu.
Prekleti avto. Aja, Octavio mam!

To še mi ni noben avto naredo. Pa sem mel od yugota vso sranje že pa me noben ni nikjer pustil.

Moral sem se nekomu potožit:(
čakam mehanika...

Gr0unD Zer0 ::

jermen mislim da ni, ker potem ne vem če bi smrdelo, ker bi bili ventili pri miru(lahko pa da sem čisto v temo brcnil)
možno da je cindšpula hin
i'll just stfu

dela ::

Če bi utrgalo jermen, bi to spremljal zelo grd zvok, ko bi skupaj udarila ventil in bat. Sploh pa se jermen utrga, ko je avto v delujočem stanju.

Kakšna elektronika nagaja verjetno.

Brane2 ::

Če bi moral ugibat, bi stavil na cinšpulo oziroma elektroniko, ki jo proži.
On the journey of life, I chose the psycho path.

krneki0001 ::

Na žalost bi mogoče res šel jermen, čeprav bo najbrž nekaj na elektroniki.

Pa kupi si star avto - al nemški al pa japonski - to dvoje dela brez problemov, pa deli sploh niso več dragi - novi avtomobili(pa ni važno evropa, amerika, japonska) skor vsi crkujejo in imajo probleme.

MadMax ::

Zakaj ne bi začeli pri enostavnejših vzrokih?
Varovalka črpalke za bencin?
Rele črpalke?
Razkodiran ključ?
.
.
.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Volk| ::

Je bil tukaj brat od punce ki je avtoelektričar.
Ni dost sprobal ker je tema, jutri dalje, ampak ugotovil je da ni iskre.Njegovo mnenje na hitro da je cinšpula. Jermen ni ker se vrti ona razdelina kapa. Pri razdelilni kapi pa ni vec elektrike tako da je rekod a bo jutri pogledal kaj je z cinšpulo.
Ali pa kaka zamotna elekrotnika...nekaj je omenjal kodirni klujuč in blokado motorja. Je na daljinca pa če ne bi pravilno bil odklenjen da je blokada ostala aktivna. Bom porocal jutri. V vsakem primeru ga bom verjetno moral šlepat do mehanika.:(

Več elektronike, več sranja. En je reko da je mel fičota pa vse kar je crknilo si je sam popravil. Jaz pa ne vem niti kaj si naj začnem s takim avtom. Samo gledam ga lahko od daleč.

Double_J ::

http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=48200&postdays=0&postorder=asc&start=0

Preberi tole. Pri novem avtu se kvari, vse kar se sploh lahko pokvari.:D Mau komentirejte tole, jz sm skor umru.:))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Double_J ()

Dr_M ::

jest sm mel iste probleme. sploh kadar je blo bolj vlazno vreme. avto enostavno ni hotu uzgat. ene 3x sm cist spraznil akumulator zaradi tega.
potem sm pa zamenju razdelilno kapo in kable, in tezave z vziganjem so izginile. sm pa opazu enkrat, ko je blo bolj temno, da mi je tist kabel, ki pride in vzigalne tuljave v razdelilno kapo, prebiju...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

AngelOfDeath ::

Še dobro da so v Octavijo vgrajevali samo en motor in da je bila v proizvodnji samo eno leto...
Kater motor je to že bil in katerega leta je to bilo ?
edit: Slovnica

BendeR ::

Em, kaj pa kabli, ki grejo na fertajler kapo ?
:=)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BendeR ()

SkIDiver ::

Sklepam, da gre za bencinski motor, če je brat od punce gledal za iskro. Kot prvo tvoj avto nima cinšpule in razdelilne kape ampak vžigalno tuljavo! Zakaj? Ker nima mehansko nadzorovan vžig ampak elektronsko.

Če ni iskre pri svečki preverite, če sploh pride signal na vžigalno tuljavo. Če zaupaš letnik avtomobila in tip motorja bi se mogoče v autodata celo našlo kake vrednosti morajo bit pri meritvi. Če pa do vžigalne tuljave ni signala preverite varovalke in releje. Če nič ne najdete pa bo moral avto na servis in sledi priklop na računalnik, ker to pomeni, da je nekaj narobe z ECU-jem avtomobila, ker vžigalna tuljava ne dobi signala ali/in napetosti. Toliko v smeri tega, da ni iskre.
Čeprav bi bil lahko eden izmed možnih in povsem banalnih vzrokov, da se je aktiviralo stikalo za zasilni izklop bencinske pumpe kar ne bi bil prvi primer, da se je to komu zgodilo. Sledi pa še kaka odpoved bencinske pumpe pred tem pa odpoved varovalke in releja zanjo.

Če bi ti odtrgalo zobat jermen bi vedel, da ti ga je, ker tega zvoka vrjemi, da ne bi pozabil v svojem življenju! Je zelo spektakularen;) Blokada motorja pa ponavadi deluje tako, da prekine dovod goriva(izklopi bencinsko pumpo), zaganjač sploh ne zaganja motorja in na koncu, ja tudi elektronika za vžig in vbrizg goriva je mrtva. Vendar, če bi bila kriva blokada sploh ne bi mogel zaganjat motorja. Če boš dobro prisluhnil pa boš pri kontaktu slišal za kratek čas bzzzzzz. To pa je bencinska pumpa. Če pa bzzzzz-a ni potem pa preverite varovalko in rele bencinske pumpe.

PS: Včasih je varovalka navidezno cela vendar ne deluje;)

Volk| ::

Bil je tu in sma pogledala avto pri dnevni svetlobi.
Malo je pregledal kako se kaj tok iz cinšpule(ki jo ima!!) in sma ugotovila da tok pride do tja, ven pa pridejo neki cudni signali. Je reko da nima testerja tu in ne more tocno dolocit. Bom mi namestil eno rabljeno cinšpulo da sprobama, ce je to to da ne bom rabil šlepat do delavnice, in pol nabavim novo ce je to krivo. Če pa ni to te pa itak bom moral avto spravit do delavnice.
Pumpa dela!Varovalke cele!
Jutri ko dobi cinšpulo nadaljujemo. Upam da bo delalo. Ne bi rad mel še več stroškov. Že cinšpula že stane okoli 70 eur.
Je pa reko da je pri Golfih in Octavii rada crkuje ta cinšpula. On že ve če dela kot avtoelektričar.
Je pa me presenetil ko mi je reko da tudi gas več ni na zajlo ampak gas tudi uravnava elektronika. Cel avto mi vodi elektronika...če bi peljal navadnemu avtomehaniku mi tako ne bi mogel nič naredit.

Aja, nekdo je vprašal kaki model mam. Octavia, 1.6, letnik 1998
Super avto...malo trd(prej sem mel renault). Drugače pa vredi...če se ne kvari:D

AngelOfDeath ::

Ja vžigalne tuljave rade crkujejo pri bencinarjih in to ve že vsak mehanik...
edit: Slovnica

Gr0unD Zer0 ::

cindšpila domnevam da je popačenka iz nemke besede zündspule.
kar v bistvu je vžigalna tuljava...
torej da avto mina cinšpule, vžigalno tuljavo pa ja, je lapsus pomoje

kekz ::

Kot prvo tvoj avto nima cinšpule in razdelilne kape ampak vžigalno tuljavo!

cinšpula = vžigalna tuljava

Razdelilno kapo in tudi cel razdelilec tudi še zelo velika večina bencinarjev ima. Zelo malo jih ima namreč celoten vžigalni sistem posebej za vsak cilinder. Mislim, da sem to nekoč videl pri wartburgu.

Pri moji mazdi je bila to tudi edina resnejša napaka do zdaj. V razdelilcu so se pri 250.000 km že toliko izrabili kontakti, da elektrika ni več prišla do svečk. Vsi ostali motorni deli (razen jermenov) so še originalni in nikoli odpirani. Komaj zdaj pri 300.000 km mi je začela puščati vodna pumpa, ki jo bom menjal skupaj ob 3. menjavi zobatega jermena.

Volk| ::

...Spet dela!
Nova cinšpula. ...dela kot urica!
65 eur z popustom, ker spim z punco, ki je sestra od mehanika :D

SkIDiver ::

Da ne boste o raznih lapsusih. Cinšpula. Sam izraz se pri nas uporablja za mehanski vžigalni mehanizem! Vžigalna tuljava pa se vžiga glede na električni signal iz ECU-ja avtomobila.
Pa ok bom rekel mehanska vžigalna tuljava, da ne bo zbrke kaj je prav in kaj ne. Skratka mehanska ima 5 kontaktov. Eden je za dovod elektrike ostali štirje za razvod na vžigalne svečke. To je tako imenovana razdelilna kapa, ki se lahko sname dol iz vžigalnega mehanizma.
Pri električno krmiljeni vžigalni tuljavi pa pride konektor na 3 ali 4 kontakte(lahko tudi več) in 4 kontakti za razvod na svečke. V tem primeru je to celota kar pomeni, da se razdelilne kape ne da sneti, ker je dejansko ni oz ni fizično ločena. Govorim za 4 cilinderski motor.

Lahko pa ima škoda oz vw kak svoj sistem, ki pa ga ne poznam. No važno, da avto spet šiba dalje;)

Gr0unD Zer0 ::

pardon. sem mislil da je eno pa isto
nisn jaz za mašino tak:P
pač ker je dobeseden prevod sem narobe mislil

kekz ::

@SkIDiver: Tole kar si opisal, bi pa jaz rad v živo videl, ker predstavljam si po opisu prav nič, pa sem prešraufal že ogromno starih in novih tipov motorjev.

V klasičnem mehaničnem žargonu je cinšpula vžigalna tuljava. Pri starih modelih je bila to na zunaj valjasta kovinska zadeva z dvema stranskima nizkonapetostnima priključkoma in enim sredinskim visokonapetostnim (vse na okrogli stranici valja). Kasneje je to postala plastična veliko manjša zadeva raznoraznih lahko kvadrastih oblik. Notri je še vedno tuljava (=špula).

Pri mehanskih vžigih so bile važen sestavni del v žargonu še platine (=prekinjalnik). Mehansko stikalo, ki ga je odmikal rotor razdelilca. Tega že zelo dolgo ni več in je nadomeščen z elektroniko (samo stikalo pa s tiristorjem ali tranzistorjem.

Razdelilcu pa se žargonsko reče frtajler. Včasih je bil v spodnjem delu mehanski prekinjalnik, zdaj pa običajno senzorska elektronika. Na vrhu pa razdelilna kapa z visokonapetostnimi priključki, ki s pomočjo rotorja po vrsti vklaplja vžigalno napetost na svečke. To pri novih modelih še vedno obstaja.

Bolj eksotični modeli so imeli svojo cinčpulo za vsak cilinder (frtajler zato ni bil potreben) ali namesto akumulatorskega celo magnetni vžig (magnetni rotor se je vrtel okoli cinšpule). Bolj običajno za motorna kolesa in se bolje obnese pri visokih vtljajih.

Volk| ::

Fantje, vsaka vam čast. Glede na to da niste videli niti slišali avta ste po mojem opisu(ki ni bil bog ve kak natančen) točno ugotovili kaj je narobe. In to je tudi res bilo.
Sem impresioniran!

Mater, kaj vedno v življenju tak zadenete? Tudi pri ženskah?:D

Gr0unD Zer0 ::

ne, samo pri avtih:P



p.s. meni pa nekaj cvili ko avto vzgem...
sumim jermen, kaj to je treba menjat al se da kje našpanat?

stromar ::

Jermen od alternatorti cvili

Če imaš kakšnega dizla in ti cvili le par sekund po vžigu, je to normalno

Lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: stromar ()

Gr0unD Zer0 ::

niam dizla.
bencinar je
zacvili pa tak za kako sekundo, mogoče kako stotinko manj

AngelOfDeath ::

Bo treba našpanat :)
edit: Slovnica

Gr0unD Zer0 ::

prase, je kar sam od sebe nehal cvilit...
(don't fix it if ain't broken)
kaj to je kako napenjalo? al treba altenator premikat?
da vem za drugic... ko bo spet zacel

SynTax64 ::

@Gr0unD Zer0

Tudi meni včasih za kako sekundo ali dve zacvili, ampak to sam takrat ko je prisotna večja vlažnost oz. ko gre dež ob rosi,...
Sem jermen zamenjal (je bil star obrabljen) je tud stari cvilo(od alternatorja jermen mislim), pa zdaj nov tudi cvili, ma je** ga, naj cvili če mu paše :P
Mam pa Golf III, letnik 95

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SynTax64 ()

Gr0unD Zer0 ::

mnja saj mozno da bo to...
ker je avto malce dlje stal...
pa mrzlo je blo pa vlažno tudi(megla pa take scene)

stromar ::

Po vžigu nekaj sekund cvili zato ker je akumulator nekoliko izpraznjen in mora alternator dovajat kar konkreten tok za polnjenje. To je večinoma opazno pri kakšnih starih dizlih, ki težje vžigajo (med vžiganjem precej izpraznijo akumulator). Ko se akumulator malo napolni, jermen ne cvili več.

SkIDiver ::

kekz tvoj opis je še najbolj pravilen:8) Sem tudi jaz malo zamešal pri izrazoslovju:\ Bom pa prilimal slike samo, da pridem do garaže in malo prebrskam kje se skriva kakšen kos.

Gr0unD Zer0 glede na to, da cvili v vlažnem vremenu pri zagonu motorja samo za trenutek ti cvili ali klinasti jermen ali pa šponar jermena. Razlogi pa so lahko;
-zaliješ šponar z vodo in potem cvili ob zagonu
-vodna pumpa dobi "luft" in se tako jermen sprosti in pride lahko do cviljenja jermena ali šponarja
-lahko se je nekoliko sprostil napenjalec na alternatorju kar je malo možno vendar se dogaja ali pa je dobila osovina alternatorja "luft", če je kdo pretiraval s šponanjem jermena.

Za začetek lahko poskusiš z navadnim milom v kosu, da med delovanjem motorja nekoliko namažeš tekalno plast jermena (pa pazi na palce!) in naoljiš šponar, ko je motor v mirovanju. Lahko poskusiš tudi s kakim tekočim milom vendar ne z detergentom za pomivanje posode! Jermena ne maži z oljem!
Seveda preveri v kakem stanju je jermen. Če je napokan bo počasi potreben zamenjave.

xabre ::

Če je jermen za alternator cvili, ko je dovolj našponan, ga pošpricam z vedejem, pa je mir za en mesec. Ko pa WD ne deluje več, je pa treba novga kupit. Gromozanski strošek 4€.:D

El Barto ::

Ja pa še bremze dobro z mastjo namaži, pa vse gumijaste nosilce in puše tudi ... :\ :\ :\
Potem naj pa kdo kupi avto od takega mojstra ... :\ :\

Ko je pri moji Belli začelo nekaj škripat sem pač naredil veliki servis (starost 5 let in 75 kkm), in veste kaj šponarji ter vodilni koleščki so bili že hudo ubogi pa jermena tudi.
Tista o preveč našponanem jermenu je pa tudi lahko dobr vzrok za odpoved kakega ležaja.
Sicer je sedaj že precej motorjev z avtomatskimi šponarji, ki nekako odpravljajo take stvari, a se vseeno stvari izrabijo ...

Lahko zamenjaš, če ti je kaj do avta, lahko pa špricaš enkrat bo že utihnilo, ko se bo jermen odtrgal ... 8-) :) >:D
Samo da nebo potem kdo kaj jamral ... ;((
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson

SkIDiver ::

xabre WD-40 je zadnji preparat s katerim je zdravo namazat jermen ali šponar!

El Barto moj nasvet z mazanjem ni bil namenjen temu, da mu ne bi bilo potrebno zamenjati potrebnih delov;) Mišljeno je kot rešitev, da cviljenje utihne, če še ni čas, da se začne razlegat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

El Barto ::

Karkoli vsebuje olje in jermen oz. večino gumijastih stvari je zmagovita kombinacija....:|
Kakeršenkoli WD-40 tak ali drugačen, zmeraj je olje zraven, z njim se "maže" železnimo in ne gume - za gumo so druge stvari.:|
Nič čudnega, da je večina avtov v takem stanju k pa taki kvazi majstri vse z WD-40 rihtajo .... :\ :\

Če misliš mazat šponar (ležaj) potem stvar snameš, odpreš, očistiš, namažeš in nazaj namestiš. Seveda je pa zelo odvisno v kakšnem stanju je ležaj, ker če ima ležaj preveč zračnosti, je rešitev le menjava.
Če pa slišiš neko ropotanje, je lahko tudi glavna jermenica, ki je pri nekaterih avtih delana iz dveh delov, vmes je pa guma.Stvar se lahko razmaje in dobi zračnost ter zvoke - rešitev je menjava.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson

xabre ::

Zaradi mene če jermen razpade, ker sem ga namazal, a je tak problem novga kupit.:\ Pa ne vem od kje ta mit, da olje, mast razžirata gumo. Seveda guma ni več ista, ampak razpade pa tut ne.

Ležaja šponarja nimaš kej mazat. Ko je enkrat mazivo toliko ven steklo, da bi bilo potrebno mazat, je tudi ležaj že zanič.

Azrael ::

Če guma ni olje odporna in jermeni to niso, se njene lastnosti zelo hitro in zanesljivo spremenijjo na precej slabše v stiku z olji in ostalimi naftnimi derivati. Ali se guma raztegne, razpoka, postane trda kot kamen ali kot zvečilni gumi - povsem v nasprotju, kot je bila pred (slaboumnim) mazanjem.

Torej guma, ki ni olje odporna + WD-40 = škoda in svinjarija na kvadrat.

Bolj simp ne more biti.

In še FYI WD-40 ni nobeno mazivo (in nek reševalec vseh mogočih in nemogočih težav z elektriko in elektroniko, kot meni ljudski glas), saj ga sestavlja zgolj petrolej, dišave in butan. Dejansko je samo zelo precenjen odstranjevalec rje in čisto nič drugega. Njegove mazalne lastnosti so enake 0.
Nekoč je bil Slo-tech.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tresenje mororja med vožnjo

Oddelek: Na cesti
243241 (2514) joker16_7
»

Problem seat ibiza 1.6 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
597769 (5736) p3ro
»

Megane zgublja na moci

Oddelek: Na cesti
4412771 (11386) energetik
»

Opel astra f 1.4 (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7814897 (13455) XrobertoX
»

zna kdo popravljat ALFE, mi noče vžgat da bi sploh prišu na servis

Oddelek: Loža
201881 (1410) Lith

Več podobnih tem