» »

Opel astra f 1.4

Opel astra f 1.4

1
2
»

XrobertoX ::

Jaz sem odvil pumpo in bo treba novo ker ima zlomljeno plastiko tak kjer se nasadi cevko.

Zdej druga zadeva je ko dam kontakt enkrat preskoči lepa iskra sam po moje ne vem no, nebi smela ali pač? no v glavnem ko verglaš ni iskre ali je možno da je kriv ECU ali pač kaj drugega? Avto ima Vžigalno tuljavo,vžigalni modul in pa Hallov/MRE senzor na odmični gredi. Sicer ne vem kaj pomeni (Hallov/MRE) vem pa da da signal na vžigalni modul ta pa naprej v vžigalno tuljavo (cinšpula) zdej kako vse to stestirat ker imam trenutno samo multimeter samo vseeno kje za vraga so se iskre izgubile ker jih še vedno nisem našel.

PS: In hvala vam vsem za lepo sodelovanje in vašo pomoč in upam da bo še naprej tako...
Robi

funfnull ::

XrobertoX je izjavil:

Jaz sem odvil pumpo in bo treba novo ker ima zlomljeno plastiko tak kjer se nasadi cevko.


A zaradi tega ni goriva?

-valvoline- ::

Ta model astre je 100% ziher da ma senzor za pozicijo vžiga spodaj pr jermenici.Le najt ga morš.

funfnull ::

-valvoline- je izjavil:

Ta model astre je 100% ziher da ma senzor za pozicijo vžiga spodaj pr jermenici.Le najt ga morš.


Ne v frtajlerju je

XrobertoX ::

funfnull je izjavil:

XrobertoX je izjavil:

Jaz sem odvil pumpo in bo treba novo ker ima zlomljeno plastiko tak kjer se nasadi cevko.


A zaradi tega ni goriva?

Jp ne morš verjet pumpa dela sam ga šiba nazaj v rezervoar ker je na vrhu zlomljena jej kaj vse ne vidiš danes.

funfnull je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Ta model astre je 100% ziher da ma senzor za pozicijo vžiga spodaj pr jermenici.Le najt ga morš.


Ne v frtajlerju je

Vse kaže tako da je temu tako drugače si ne znam razlagati ;)
Robi

Zgodovina sprememb…

XrobertoX ::

Pumpo in pa filter goriva bom zamenjal zdej bi bilo dobro da prvo iskre najdem če ne ga bom zapelu v graben.
Ne ne res bi bilo fajn v pogon spravt pa ne vem v čemu je vse lahko problem, tam pri tuljavi( cinšpula ima dva kontakta sem izvijačem ta ki ima lučko (fazenprifer) dal žičko na maso enkrat vtaknil drugi konec v en kontakt in potem v drugega v obeh primerih lučka gori in ne utripa.
Robi

funfnull ::

XrobertoX je izjavil:

Pumpo in pa filter goriva bom zamenjal zdej bi bilo dobro da prvo iskre najdem če ne ga bom zapelu v graben.
Ne ne res bi bilo fajn v pogon spravt pa ne vem v čemu je vse lahko problem, tam pri tuljavi( cinšpula ima dva kontakta sem izvijačem ta ki ima lučko (fazenprifer) dal žičko na maso enkrat vtaknil drugi konec v en kontakt in potem v drugega v obeh primerih lučka gori in ne utripa.


jst bi najprej pumpo zrihtu, pa vse dele špulo pa kr si še menu dal nazaj original, pol pa naprej

-valvoline- ::

Pejt si po nekega rabljenega in ohranjenega šparovčka za par stotakov.
Npr:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=615...

XrobertoX ::

valvoline ti dam čist prav drgač ;) bi pa tud bil vesel če bi sem iskrice usmilile in nazaj prišle, samo ne vem zakaj jih ni.
Robi

XrobertoX ::

http://forum.bmwslo.com/archive/index.p...
Tukaj sem našel nekaj o ECU-u je možno da tudi meni ZARADI ECU-ja ne da iskre? čeprav ga jaz nisem zalival :)

In potem ali se stvar sploh da popraviti? In ali se z novim ECU jem to lahko reši ali je potrebno še kaj odkodirat je karkoli kaj na tem?
Robi

tony1 ::

Še tretjič: ja, možno je, da zato nimaš iskre.

Na tako starem avtu ne bo treba nič kodirati (tudi ključi nimajo kodnega vžiga), bi bilo pa najbolje, če je DME iz avta, ki je isti letnik (obvezno pa naj bo z istim motorjem kot tvoj).

amigo_no1 ::

Nimate v vasi nobenega popoldanca avtomehanika da bi pogledal zadevo ?

Pyr0Beast ::

Jaz še vedno sumim zanič akumulatorw
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

XrobertoX ::

Bom poročal ko se spet spravim k tej nepremičnini.
Zanič akumulator? Ja mogoče tudi zdaj samo ob verglanju in vsaj nekaj iskrami bi pa vseeno moral vžgati,
torej iskro mora imeti pa je nima bomo videli kaj bo pokazalo ko se spet spravim rihtat to šaro.
Robi

aiko ::

če vergla sigurno ni problem akumulator za iskro..še nikoli nisem videl da bi kak avto verglal, pa zaradi akumulatorja ne bi dalo iskre lol..

naj ti pogleda kak avto električar kaj mu je..bo najhitreje in bistveno ceneje kot menjavat kose kar povrek

Mesar ::

Svečke ven, ščisci počaki, da se posušijo pol pa malo poverglaj... pa boš videl če maš benz na svečkah, če jih vzameš ven po verglanju moreš vohat in videt benz.

Za iskro pa testiraj 1 po 1 svečke tako, da jih daš nekam ob maso, kolega pa ti gre zaverglat, pa pazi, da nebo tebe sparlo, ker ni prijetno :D Iskra more bit modra! Med testiranjem tega odstrani varovalko za pumpo za benz.

Če ti vergla nebi smel bit TPS, če ti občasno ne vžiga predvsem v hladnem CTS, lambda, katalizator... okrog tega lahko narediš veliko svinjarijo, če ne menjaš pravi čas. Si probal na potisk vžgat? Vžge? Vžge pa crkne?

Aja pa ECU ti javi 3x 12, potem pa komaj 3x naslednji ERROR CODE... potem pa se ponavlja... lahko poskusiš odklopit akumulator za dalj časa če ga bo to resetiralo, največkrat pa ni problem ECU sam ampak poškodovani kabli ali pa uničeni konektorji.
Your turn to burn!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mesar ()

Mesar ::

Pa za MAF, lambdo, tuljavo pa še kaj ECU ni nujno da vrže ERROR CODE, lahko da je senzor samo delno defekten pa ma skoz isto voltažo, torej ECU ne ve da je zanič, ker neki signal oddaja, samo ta signal tak kot bi moral bit (se ne spreminja, se prepočasi spreminjat, je kr neki...).
Your turn to burn!

XrobertoX ::

Ja sej nekaj kratic vem samo vseh pa ne vem kaj pomenijo nekaj papozabil že,pa razkopanga imam in se mi tud rinit ne da po vasi :D ker nima smisla bo bolj enostavno prvo iskro najti.
Aja kako bi pa lahko sam recimo ECU resetiral se to sploh da?
Za iskro sem vsega boga že probal tudi tisti kabel ki pride direkt iz tuljave in je pesem vedno ista.

Aja pa Hallov/MRE senzor na odmični gredi kjer je nasajen fertajler, dal sem da je prvi cilinder čisto na vrhu in kapo obrnil tako da je rotor točno nad izhodom za prvo svečko sedaj moti me edino to ker ne vem kako pa mora biti postavljen tisti notranji krogec ki je v obliki šalčke vmes pa so luknje in med tem robom kjer so luknje je ta senzor zdej ne vem ali mora biti ko je na prvi svečki tisto obrnjeno tako da je med tema dvema magnetkoma kovina te šalčke ali frej (če ima sploh to kake veze) zato ker sem neko plastiko menjal tam s katero se vse to skupaj namesti v motor pa ne vem če je prav gor, če s komu sanja o čem sploh govorim :)

Nobeden? :D
Robi

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::

aiko je izjavil:

če vergla sigurno ni problem akumulator za iskro..še nikoli nisem videl da bi kak avto verglal, pa zaradi akumulatorja ne bi dalo iskre lol..

naj ti pogleda kak avto električar kaj mu je..bo najhitreje in bistveno ceneje kot menjavat kose kar povrek


ECU izklopi iskro zaradi zaščite motorja. Če zadeva nima dovolj obratov se zna zgoditi kick-back, ki ti bo potrgal ali vsaj zružil zaganjač, kar je problem sploh pri motorjih z višjimi kompresijami.

In zagotovo si videl ali pa slišal avto ki je verglal in verglal in verglal a ni vžgal.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

XrobertoX ::

Ja potem je to možno da ECU izklopi, tako dobesedno trditev sem rabil ker sicer bi se mi zdelo da blodim res nisem bil čisto prepričan če je možno zato ti hvala za ta odgovor.
Robi

XrobertoX ::

Sedaj pa ali se da ta zadeva rešiti s priklopom na računalnik?
Robi

amigo_no1 ::

aiko je izjavil:

če vergla sigurno ni problem akumulator za iskro..še nikoli nisem videl da bi kak avto verglal, pa zaradi akumulatorja ne bi dalo iskre lol..

naj ti pogleda kak avto električar kaj mu je..bo najhitreje in bistveno ceneje kot menjavat kose kar povrek

Meni je verglalo kot noro, a vžgal ni, edino na kable... ko sem dal notri nov aku je vžgal takoj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

XrobertoX ::

ja vse je mogoče bomo enkrat probali.
Robi

XrobertoX ::

Sem se odločil da jo prodam po delih tako da če kdo kaj rabi je na voljo dosti delov tudi novo vetrobransko steklo še zapakirano je oglas tudi na avto.net-u
Robi

Mesar ::

A na koncu ni vžgala pa si obupal? :|
Your turn to burn!

XrobertoX ::

Ne ne ni vžgala ker pa tudi probaval več nisem mislim da je ta druga vžigalna tuljava tudi zanič možno pa da tudi ecu blokira in to je to ne da se mi vlagat sem raje malo dodal in kupil drugega.

prodam čimveč za prijazno ceno vsaj da nekaj nazaj dobim pač vse po dogovoru,vse se da zmenit.
Nekaj časa ga bom še imel potem pa kolegu dam na uničenje R.I.P.

http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=6...
Robi

Zgodovina sprememb…

XrobertoX ::

Kot pričakovano itak ni nobenega zanimanja pol ko bom pa dal na uničenje bodo pa vsi klicali hehe zanimivo ponavadi se mi ravno to zgodi pa sej sem itak človek s katerim se da vse zmenit jaz sem ga malo že razdrl motorja pač nisem še na zunaj je tudi še vse gor edino znotraj sem ga malo polepšal :D
Robi

XrobertoX ::

Nč zaradi mene se lahko ta tema zaklene kjub temu bo verjetno še komu določene stvari razjasnilo in morda tudi kaj pomagalo
LP.
Robi

XrobertoX ::

No motorček brisalca zadnjega stekla in Levo ogledalo prodano za 35 evrov no počasi gre tale razprodaja sej upajmo da bo šlo še kaj.
Robi
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Problem seat ibiza 1.6 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
596010 (3977) p3ro
»

Avto dolgi klanec (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7719631 (17500) Zheegec
»

Clio 1.5 dci ne vžge - topel

Oddelek: Loža
4612777 (9434) BorutK-73
»

Avto crknil (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6711208 (9767) andromedar
»

Moj avto...

Oddelek: Loža
355227 (3740) Azrael

Več podobnih tem