Forum » Na cesti » Španija omejuje hitrost na 30km/h
Španija omejuje hitrost na 30km/h
m0LN4r ::
Razumljivo, edino vrsti red se kljub temu ne spremeni. Najprej zeljena brzina in potem gas.Jah ce menja v tisto prestavo v katero ti hoces potem ja. Sem zgoraj opisal primer, kjer to ne drzi. To nima veze z boljse, slabse. Dokler ti ne pohodis gas pedala, avtomatik ne bere misli, da bi vedel al ti hoces prestavt eno nizje al eno visje, ker pac iz XY razloga. To se zgodi sele po tem, ko ti pedal pritisnes ali spustis.
Ja, potem se naučiš s pedalom za gas kontrolirat vse skupaj. Če ravno ne voziš rally, je to udobneje in tudi hitreje. Recimo če se voziš za traktorjem in hočeš skočit naprej. S hitrim avtomatikom boš sigurno lepše mimo prišel kot z ročnim.
WizzardOfOZ je izjavil:
Tebi niti nocen razlagat, ker itak ne razumes o cem pisem, drugace nebi tega odgovora napisal.Ja recimo fajn bi blo, ce bi lahko nardil custom krivuljo za avtomatika oz. bi se racunalnik avtomatika s casom prilagodila stilu voznje soferju, to bi blo majka in bi to shranil pod custom.
Vsakih 100 "prestavljanj" se avtomatik uči in prilagaja vožnjo šoferju. Če boš počasi speljeval pa se vozil počasi, bo tudi mehatronika tako šaltala in obratno. Tako dela avtomatika že nekje od leta 2000 (vsaj na subaruju to opažam)
Šalta hitreje kot ročni in novejši imajo tudi manjšo porabo kot ročni, ker šaltajo bolj optimalno.Pa dobro no, jebes porabo. Tist deciliter, si ze itak doplacal pri ceni avta in ga bos pr dodatni menjavi olja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
WizzardOfOZ ::
Očitno ti ne razumeš da se avtomatika prestavljanja uči glede na stil vožnje šoferja in da nadgrajuje to na vsakih 100 "prestavljanj". Ne moreš je pa shranit za kasneje, ker se prilagaja stalno.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Raptor F16 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
[
V bistvu stalno šalta. CVT - Continuously variable transmission.
Je pa zanimivo, ko imaš obrate motorja stalno na 3500, avto pa pospešuje.
To je v bistvu variator ne menjalnik .
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
solatko ::
Mato989 - Kaj sta starša hudega počela s teboj, da si tako nastrojen proti starejši populaciji. Poglej si statistiko prometnih nesreč po starosti povzročiteljev.
Zavedat se moraš, da voznikom, ki znajo vozit, narašča predvidljivost in izkušnje, tudi, če refleksi malo padejo, so še vedno pri reakcijah hitrejši, kot marisikateri mladi, je pa res, da mladi, tudi, če zaspijo, potem pohodijo gas do deske, normalni voziniki pa to počnemo malo drugače in potem imaš situacijo, da tistega zadaj, peljem scat za 50m, potem pa pridivja za menoj, na hitrost po omejitvi, kot sneta skira, na naslednjem križišču se to ponovi,....
Sem dal že zdavnaj predlog za spremembo pogojev za vožnjo vozil v cestnem prometu pa se v 40 letih niti približal niso tem idejam -
-Vozniški izpit v treh 1 urnih delih - mesto, AC in lokalni ceti - vse tri dele posebno ocenjevanje in, če padeš enega, enkrat ponavlaš samo tega, sicer pa vse tri dele. Po treh padcih, dve leti nebi smel opravljat izpita ponovno, ker je očitno, da ne znaš upravljat voizl.
Zdravstvena sposobost vožnje - lečeči zdravnik, bi imel roko nad zdravstveno sposobnostjo za upravljanje vozil pacientov. V primeru zdravstvene nesposobnosti, bi se vozniško dovoljenje deponiralo za čas nesposobnosti v zdravstvenem kartonu.
Tehnična brezhibnost vozil - Štampiljke bi dali pooblaščeni mehaniki, pri katerem servisno vzdržuješ vozilo, ko ni več za na cesto, pač ne dobiš znamkice (tako ima Švica.
Preverjanje voznih sposobnosti - na vsakih 10 let, bi vsak voznik moral opraviti testno izpitno vožnjo, zastonj, ker bi to pokrile zavarovalnice (veliko bolj varni vozniki in posledično manj škod) in država (prometne nesreče tudi državo ogromno stanejo).
Tisto kar ti vedno povdarjaš o starih voznikih, ki delajo dren na cesti, so vozniki, ki nikoli niso vozili drugače (tudi danes imaš precej mlade mrliče na cestah).
Kar se pa tiče omejitev - omejitve bi morale bit dinamične od-do, glede na gibanje populacije, ki bi jo radi zaščitili, verjetno med 22-6 te ni ravno veliko, omejitev pa je vseeno 30.
Zrak je že sedaj onesnažen, če se hitrosti še znižajo, bo še bolj, saj motorni izpuhi vsebujejo najmanj škodljivih zmesi, med 70-110.
Raptor F16 - Vedno je možnost, da se na mestih, kjer so nesreče pogoste, naredi omejitev in šikane, da pa na normalni cesti, kjer ni bilo niti ene nesreče, od kar po njej poteka promet, postaviš omejitev 30 je pa idiotizem par exelens, pač umotvori popolnih prometnih analfabetov.
Gledam druge stvari, ki se tičejo mladih staršev in njihovih otrok - pod bolokom mi poteka precej prometna cesta in vsakih pet minut vidim očke, mamice in seveda otroke same (5-10 let), kako cesto prečkajo 20-30m od semaforja. Seveda lepo pogledajo levo, desno, levo in letijo čez, vendar se ne zavedajo, da bo večina otrok, samo letela ćez in potem, bomo spet vozniki krivi, ker divjamo. Moj sin, v mojem spremstvu ni šel nikoli čez cesto izven prehoda za pešce in pri rdeči luči, nikdar in kljub temu se je navadil pogledat levo, desno, levo preden stopi, ko je prazno na cesto.
Zaradi nesposobnosti staršev, pripravit otroke v promet, bo zakonodajalec štrafal vse voznike, pešci pa so vedno večji idioti (prednjačijo vozniki, ko zapustijo vozilo).
Zavedat se moraš, da voznikom, ki znajo vozit, narašča predvidljivost in izkušnje, tudi, če refleksi malo padejo, so še vedno pri reakcijah hitrejši, kot marisikateri mladi, je pa res, da mladi, tudi, če zaspijo, potem pohodijo gas do deske, normalni voziniki pa to počnemo malo drugače in potem imaš situacijo, da tistega zadaj, peljem scat za 50m, potem pa pridivja za menoj, na hitrost po omejitvi, kot sneta skira, na naslednjem križišču se to ponovi,....
Sem dal že zdavnaj predlog za spremembo pogojev za vožnjo vozil v cestnem prometu pa se v 40 letih niti približal niso tem idejam -
-Vozniški izpit v treh 1 urnih delih - mesto, AC in lokalni ceti - vse tri dele posebno ocenjevanje in, če padeš enega, enkrat ponavlaš samo tega, sicer pa vse tri dele. Po treh padcih, dve leti nebi smel opravljat izpita ponovno, ker je očitno, da ne znaš upravljat voizl.
Zdravstvena sposobost vožnje - lečeči zdravnik, bi imel roko nad zdravstveno sposobnostjo za upravljanje vozil pacientov. V primeru zdravstvene nesposobnosti, bi se vozniško dovoljenje deponiralo za čas nesposobnosti v zdravstvenem kartonu.
Tehnična brezhibnost vozil - Štampiljke bi dali pooblaščeni mehaniki, pri katerem servisno vzdržuješ vozilo, ko ni več za na cesto, pač ne dobiš znamkice (tako ima Švica.
Preverjanje voznih sposobnosti - na vsakih 10 let, bi vsak voznik moral opraviti testno izpitno vožnjo, zastonj, ker bi to pokrile zavarovalnice (veliko bolj varni vozniki in posledično manj škod) in država (prometne nesreče tudi državo ogromno stanejo).
Tisto kar ti vedno povdarjaš o starih voznikih, ki delajo dren na cesti, so vozniki, ki nikoli niso vozili drugače (tudi danes imaš precej mlade mrliče na cestah).
Kar se pa tiče omejitev - omejitve bi morale bit dinamične od-do, glede na gibanje populacije, ki bi jo radi zaščitili, verjetno med 22-6 te ni ravno veliko, omejitev pa je vseeno 30.
Zrak je že sedaj onesnažen, če se hitrosti še znižajo, bo še bolj, saj motorni izpuhi vsebujejo najmanj škodljivih zmesi, med 70-110.
Raptor F16 - Vedno je možnost, da se na mestih, kjer so nesreče pogoste, naredi omejitev in šikane, da pa na normalni cesti, kjer ni bilo niti ene nesreče, od kar po njej poteka promet, postaviš omejitev 30 je pa idiotizem par exelens, pač umotvori popolnih prometnih analfabetov.
Gledam druge stvari, ki se tičejo mladih staršev in njihovih otrok - pod bolokom mi poteka precej prometna cesta in vsakih pet minut vidim očke, mamice in seveda otroke same (5-10 let), kako cesto prečkajo 20-30m od semaforja. Seveda lepo pogledajo levo, desno, levo in letijo čez, vendar se ne zavedajo, da bo večina otrok, samo letela ćez in potem, bomo spet vozniki krivi, ker divjamo. Moj sin, v mojem spremstvu ni šel nikoli čez cesto izven prehoda za pešce in pri rdeči luči, nikdar in kljub temu se je navadil pogledat levo, desno, levo preden stopi, ko je prazno na cesto.
Zaradi nesposobnosti staršev, pripravit otroke v promet, bo zakonodajalec štrafal vse voznike, pešci pa so vedno večji idioti (prednjačijo vozniki, ko zapustijo vozilo).
Delo krepa človeka
Mato989 ::
Osnovna težava pri nas glede prometa je dejstvo da je izpit praktično OSNOVNA DOBRINA... če nimaš izpita(in avta) je večina folka enakih revežev oz omejena kot če bi ti država zdaj prepovedala kupovat hrano.
In od tu potem izvira nezavedno dovoljevanje vožnje praktično VSAKOMUR! Tu imam predvsem v mislih ljudi ki so prestari za kvalitetno vožnjo... pa da ne bo pomote solatko, veliko je tudi mladih NESPOSOBNIH...
In od tu potem izvira nezavedno dovoljevanje vožnje praktično VSAKOMUR! Tu imam predvsem v mislih ljudi ki so prestari za kvalitetno vožnjo... pa da ne bo pomote solatko, veliko je tudi mladih NESPOSOBNIH...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
bambam20 ::
Nesposobnih voznikov je bilo vedno veliko. Samo število vozil se je zelo povečalo na cestah in se to seveda občuti. Za optimalno vožnjo bo pa potrebno počakati na samovozeča vozila, ki bodo skrbela za pretočnost v prometu. Čez 20 let?
Nisem še videl, da bi policija izločila iz prometa takšnega, ki sumljivo vozi pod omejitvijo. Tudi sedaj, ko so ustanovili avtocestno policijo, ta ne bo lovila takšne, ki se drkajo 100 po levem pasu.
Nisem še videl, da bi policija izločila iz prometa takšnega, ki sumljivo vozi pod omejitvijo. Tudi sedaj, ko so ustanovili avtocestno policijo, ta ne bo lovila takšne, ki se drkajo 100 po levem pasu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
techfreak :) ::
Mato989 ::
techfreak :) je izjavil:
Osnovna težava pri nas glede prometa je dejstvo da je izpit praktično OSNOVNA DOBRINATo velja za skoraj vse drzave, nismo mi nic kaj posebni. Se vec, proti kaksnim ZDA imamo neskoncnokrat boljse avto sole in bolj zahteven izpit.
Ja velja velja, ampak poznam kolega ki živi v USA in nima avta in je mobilen kot jaz z avtom dejansko... ker je pač do vseh šihtov v njegovem velemestu bila podzemna!
Nekaj takega v SLO pač ni, oz. še manj kot drugje po EU... Kolega dela v Bratislavi, nima avta, ker vse doseže z prevozi.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
techfreak :) ::
Ce zivis v Ljubljani imas tudi vse pri roki, oz. vsaj na dosegu trole/rednih avtobusov. Ce si pa v ZDA (ali pa tudi Slovaski) izven vecjih mest, pa podobno kot pri nas potrebujes avto za karkoli.
WizzardOfOZ ::
Ajajajaj.
To so pa stranke zahtevale. Da variator tako predelajo, da bo zgledal kot da je 7 ali 9 prestav.
Jaz imam še tist model, ki nima emulacije šaltanja.
Tukaj imaš pa kakšan je razlika CVT auto ali pa CVT manual
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
WizzardOfOZ ::
Brez problemov. Odlično se vozi. Večinoma pa tempomat šiba.
Jaz imam namesto manual še L opcijo. Da pri nižjih hitrostih avtomatsko postavi motor v obrate najvišjega navora in menjalnik dela svoje, da se avto lepo vozi. Odlično za vleči kako težko prikolico ali pa plezat po kakem strmem makadamskem ali poledenelem klancu, ker imaš obrate na najvišjem navoru, avo se lahko pa pelje 5km/h.
Jaz imam namesto manual še L opcijo. Da pri nižjih hitrostih avtomatsko postavi motor v obrate najvišjega navora in menjalnik dela svoje, da se avto lepo vozi. Odlično za vleči kako težko prikolico ali pa plezat po kakem strmem makadamskem ali poledenelem klancu, ker imaš obrate na najvišjem navoru, avo se lahko pa pelje 5km/h.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
b3D_950 ::
Ja razumem da je ok, samo ta konst. zvok pri 6000rpm ni ravno za moja ušesa.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
WizzardOfOZ ::
A se ti stalno na 6000 obratih voziš?
Normalno je da ko pohodiš, gredo obrati gor, ko pa konstantno voziš pa padejo. CVT pač gleda na najmanjšo porabo. Torej hitro pospeševanje, pa potem čimprej na konstatno hitrost z nizkimi obrati.
50km/h po naselju je nekje 800 obratov, 110 po avtocesti je 2200 obratov pri konstantni vožnji.
Relacija Ljubljana minhen ljubljana je bila poraba 5.5 litra na 100km prevoženih. Avto je bencinar z 1.6 motorjem.
Normalno je da ko pohodiš, gredo obrati gor, ko pa konstantno voziš pa padejo. CVT pač gleda na najmanjšo porabo. Torej hitro pospeševanje, pa potem čimprej na konstatno hitrost z nizkimi obrati.
50km/h po naselju je nekje 800 obratov, 110 po avtocesti je 2200 obratov pri konstantni vožnji.
Relacija Ljubljana minhen ljubljana je bila poraba 5.5 litra na 100km prevoženih. Avto je bencinar z 1.6 motorjem.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
solatko ::
wajdouc - Koliko jih pa pripelješ za seboj ali si vzel tudi tisto lekcijo, da se moraš hitrejšim umaknit?
Delo krepa človeka
Utk ::
Meiniken ::
Sem dal že zdavnaj predlog za spremembo pogojev za vožnjo vozil v cestnem prometu pa se v 40 letih niti približal niso tem idejam -
-Vozniški izpit v treh 1 urnih delih - mesto, AC in lokalni ceti - vse tri dele posebno ocenjevanje in, če padeš enega, enkrat ponavlaš samo tega, sicer pa vse tri dele. Po treh padcih, dve leti nebi smel opravljat izpita ponovno, ker je očitno, da ne znaš upravljat voizl.
Na papirju se zdi to fajn ampak v praksi je marsikdo omejen zaradi lokacije bivanja. V Ljubljani pa tud ne mormo vsi živet. Torej gre za urejenost javnega prevoza.
Dejansko bojo ceste še najbolj varne takrat, ko bo za vožnjo vozil skrbel algoritem. Danes se vozniški izpit da vsakemu kretenu in vsak stresa svoja prepričanja in čustva na cesti. Potem pa zaupaj ljudem...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Meiniken ()
WizzardOfOZ ::
Ja razumem da je ok, samo ta konst. zvok pri 6000rpm ni ravno za moja ušesa.
Cvt ima sigurno nižje obrate od katergakoli drugega menjalnika. Niti se ne more zgodit, da bi motor tresel zarad nizkih obratov, tudi če so nizki.
V bistvu je tako, da ima CVT od vseh menjalnikov še vedno največje izgube, vendar pa lahko deluje stalno v območju največjega navora, ker računalnik lahko drži tam obrate, vse ostalo pa dela sedaj menjalnik. To ga meni osebno naredi zelo uporabnega. Recimo po zasneženem klancu navzgor dam v opcijo L (low gears) in avto nabije obrate na 3600 obratov, kjer ima motor najvišji navor, peljem se pa 5km/h. Moči zato ne zmanjka, četudi je dolg klanec, voziš pa lahko na hitrosti, da koles ne vrti v prazno in imaš stalno oprijem. Že navaden avtomatik je tukaj tudi v prednosti pred ročnim menjalnikom, ampak cvt ga pa še zmaga.
Meni je po malo več kot letu lastništva in prevoženih 30.000 kilometrov vedno bolj všeč. Brez problemov se vozim v kolonah (ki jih bo vedno več), relacije so sedaj s tempomatom. Pa ker stalno prilagaja vse skupaj menjalnik, lahko voziš stalno na isti hitrosti, pa ni važno klanec gor ali dol,...
Edina slabost je še zasnežen klanec in vožnja navzdol, ker ima mašina premalo prostornine in ne zavira dovolj z motorjem, pa moraš z bremzo pomagat. To pa pomeni ali vklop abs-a in se še kar pelješ, ali pa blokada gume (če je nizka hitrost) in zdrs gume na snegu ali ledu.
Ampak to se da kompenzirat z nižjo hirostjo vožnje, če poznaš take ovire.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
techfreak :) ::
Na papirju se zdi to fajn ampak v praksi je marsikdo omejen zaradi lokacije bivanja.Zadeva se slisi boljse, kot trenutno stanje, ampak tudi ce opravis tezji izpit, to ne garantira da bos med samo voznjo vedno zbrano vozil, namesto da delas vse druga zraven, in nisi pozoren na cesto.
HotBurek ::
Sustainable Safety in the Netherlands
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
solatko ::
techfreak :)- Gre enostavno zato, da bi moral v primeru 3-delnega izpita, komisiji pokazat, da vozilo obvladaš in bi odpadli skoraj vsi tisti, ki motorično in umasko, niso sposobni opravljati najkompleksnejše človeško opravilo - vožnjo motornega vozila v prometu.
Če imaš srečo, lahko danes narediš izpit v 20-ih minutah vožnje, na skoraj prazni cesti (ne delajo vsi izpita v LJ ali MB), ko padejo 2x v LJ, se zapeljejo v Kočevje in izpit opravijo tam, halo!
Nekateri sploh niso sposobni, da bi se zbrali ampak igrajo loto z avtomobilom.
Če imaš srečo, lahko danes narediš izpit v 20-ih minutah vožnje, na skoraj prazni cesti (ne delajo vsi izpita v LJ ali MB), ko padejo 2x v LJ, se zapeljejo v Kočevje in izpit opravijo tam, halo!
Nekateri sploh niso sposobni, da bi se zbrali ampak igrajo loto z avtomobilom.
Delo krepa človeka
m0LN4r ::
Ce je voznja najkompleksnejse clovesko opravilo, se cudim da ima izpit vsak papak, si narediti jajca na oko pa ne ve vsak.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
Potem ko bojo ti papki izgubili izpit, jih boste vi prevažali naokoli? Da lahko človek nekam gre, je njegova pravica, včasih pa tudi dolžnost.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Miki N ::
Po mojem lahko en Slotech superman vozi čez naselje tudi "zavezanih očiju" - ta omejitev je res pretirana.
m0LN4r ::
Mah v mestih, ce imas nesreco si izpit naredil v koloni in se ustavil pri stirih semaforjih in je ena ura bla mimo. Tam nekih lapsusov itak ne mores delati, ker delas to kaj delajo drugi. Credni nagon.
Tu je bolj govora o tem, da so ljudje polek tega da imajo izpit enostavno prevec trdi in neprilagodljivi.
Tu je bolj govora o tem, da so ljudje polek tega da imajo izpit enostavno prevec trdi in neprilagodljivi.
Potem ko bojo ti papki izgubili izpit, jih boste vi prevažali naokoli?Naceloma ja. Drugje po evropi marsikdo nima izpita, ima pa kolo, avtobus, vlak, trolo, über in taksi, pa polek velikega busa se mikrobus. Se vedno boljse, kot da so ovira na cesti.
Po mojem lahko en Slotech superman vozi čez naselje tudi "zavezanih očiju" - ta omejitev je res pretirana.Skozi dolocena naselja duhov teoreticno res. Sploh ne vidis nikjer ljudi, kolesarja, nic, nikoli.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Mato989 ::
Potem ko bojo ti papki izgubili izpit, jih boste vi prevažali naokoli? Da lahko človek nekam gre, je njegova pravica, včasih pa tudi dolžnost.
Lahko najame profi voznike... ina VSO PRAVICO!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
m0LN4r ::
Danes spet. Sneg je samo na njivi, cesta cista pa takoj iz kroznega ven puf 60kmh konstantno izven vasi in v vasi. Da bi pa sneg scistil s svojega avta pa niti slucajno ne. Se avtobus za njim bi se rad peljal vsaj 80-90.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Meiniken ::
techfreak :) je izjavil:
Na papirju se zdi to fajn ampak v praksi je marsikdo omejen zaradi lokacije bivanja.Zadeva se slisi boljse, kot trenutno stanje, ampak tudi ce opravis tezji izpit, to ne garantira da bos med samo voznjo vedno zbrano vozil, namesto da delas vse druga zraven, in nisi pozoren na cesto.
Tako ali drugače se vsi samo prešlepajo čez izpit, potem pa svojo osebnost prenesejo na cesto. Pa če bi izpit v 10ih delih delali bi bila situacija ista.
Utk ::
Danes spet. Sneg je samo na njivi, cesta cista pa takoj iz kroznega ven puf 60kmh konstantno izven vasi in v vasi. Da bi pa sneg scistil s svojega avta pa niti slucajno ne. Se avtobus za njim bi se rad peljal vsaj 80-90.
Kje, v Avstriji?
Potem ko bojo ti papki izgubili izpit, jih boste vi prevažali naokoli? Da lahko človek nekam gre, je njegova pravica, včasih pa tudi dolžnost.
Lahko najame profi voznike... ina VSO PRAVICO!
Ima se tudi pravico vozit, če je naredil izpit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
zmaugy ::
techfreak :)- Gre enostavno zato, da bi moral v primeru 3-delnega izpita, komisiji pokazat, da vozilo obvladaš in bi odpadli skoraj vsi tisti, ki motorično in umasko, niso sposobni opravljati najkompleksnejše človeško opravilo - vožnjo motornega vozila v prometu.
Če imaš srečo, lahko danes narediš izpit v 20-ih minutah vožnje, na skoraj prazni cesti (ne delajo vsi izpita v LJ ali MB), ko padejo 2x v LJ, se zapeljejo v Kočevje in izpit opravijo tam, halo!
Nekateri sploh niso sposobni, da bi se zbrali ampak igrajo loto z avtomobilom.
OMG! A to je spet ena od lovskih?
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
solatko ::
m0LN4r - Pri katerem opravilu, moraš uporabljat praktično, cel organizem? Dober voznik uporablja roke, noge, oči, ušesa in največ možgane. V prometu nimaš dveh enakih sekund v življenju!
To je največji problem prometa, da izpit naredi lahko čisto vsak, vsaj osnovno pismen papak in potem, razen tistih z omejitvijo, predstavlja potencialno nevarnost, skoraj do smrti.
Utk - Vsaka pravica ima na drugi strani vage, tudi dolžnosti - pri vožnji vozila v prometu - psihofizična sposobnos, obvladanje, strpnost, prilagajanje, pazljivost, predvsem na otroke, starejše in invalide,..... kaj od naštetega vidiš pri večini voznikov, jaz samo to, da jih zna večina vozilo peljat, vozit pa hudičevo malo.
Meiniken - Čez tri dele po 45 minut, bi se redko kdo prešlepal, še več kot 50%-ov tistih, ki izpit imajo, bi padli na enem ali dveh delih. Teoretično imaš izpit v 20-ih minutah, če delaš tisto uro, ko imajo potem malico. Zakaj večina voznikov ne zna bočno parkirat, oziroma jim to predstavlja travmo? To je prva osnova, ki bi se jo morali naučit v AŠ, pa se jo ne.
zmaugy - Ki bi prinesla 40%-ov manj lastnikov vozniškega dovoljenja in cca 50%-ov manj nesreč zaradi nezadostne pripravljenosti za upravljanje motornih vozil. Če ne znaš razmišljat širše, ti ne morem pomagat.
December je bil brez smrtnih nesreč prvič, samo zato, ker je karantena in večina tistih, ki ne znajo vozit, se tudi drugače v življenju, boji lastne sence. Covid je za promet čudežno zdravilo. Tisti, ki vozijo 200+, praviloma ne povzročajo prometnih nesreč, oziroma v zelo malem procentu (kakšen tak individuum, ki ni dojel pravila, da je potrebno tudi varno ustavit).
To je največji problem prometa, da izpit naredi lahko čisto vsak, vsaj osnovno pismen papak in potem, razen tistih z omejitvijo, predstavlja potencialno nevarnost, skoraj do smrti.
Utk - Vsaka pravica ima na drugi strani vage, tudi dolžnosti - pri vožnji vozila v prometu - psihofizična sposobnos, obvladanje, strpnost, prilagajanje, pazljivost, predvsem na otroke, starejše in invalide,..... kaj od naštetega vidiš pri večini voznikov, jaz samo to, da jih zna večina vozilo peljat, vozit pa hudičevo malo.
Meiniken - Čez tri dele po 45 minut, bi se redko kdo prešlepal, še več kot 50%-ov tistih, ki izpit imajo, bi padli na enem ali dveh delih. Teoretično imaš izpit v 20-ih minutah, če delaš tisto uro, ko imajo potem malico. Zakaj večina voznikov ne zna bočno parkirat, oziroma jim to predstavlja travmo? To je prva osnova, ki bi se jo morali naučit v AŠ, pa se jo ne.
zmaugy - Ki bi prinesla 40%-ov manj lastnikov vozniškega dovoljenja in cca 50%-ov manj nesreč zaradi nezadostne pripravljenosti za upravljanje motornih vozil. Če ne znaš razmišljat širše, ti ne morem pomagat.
December je bil brez smrtnih nesreč prvič, samo zato, ker je karantena in večina tistih, ki ne znajo vozit, se tudi drugače v življenju, boji lastne sence. Covid je za promet čudežno zdravilo. Tisti, ki vozijo 200+, praviloma ne povzročajo prometnih nesreč, oziroma v zelo malem procentu (kakšen tak individuum, ki ni dojel pravila, da je potrebno tudi varno ustavit).
Delo krepa človeka
zmaugy ::
Težave z branjem?
Vožnja z avtom "najkompleksnejše človeško opravilo"? Haha, verjetno v glavah poklicnih šoferjev traktorjev...
Vožnja z avtom "najkompleksnejše človeško opravilo"? Haha, verjetno v glavah poklicnih šoferjev traktorjev...
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Utk ::
Vsaka pravica ima na drugi strani vage, tudi dolžnosti - pri vožnji vozila v prometu - psihofizična sposobnos, obvladanje, strpnost, prilagajanje, pazljivost, predvsem na otroke, starejše in invalide,..... kaj od naštetega vidiš pri večini voznikov, jaz samo to, da jih zna večina vozilo peljat, vozit pa hudičevo malo.
O tem odloča komisija pri vozniškem izpitu. Ne ti.
m0LN4r ::
Dober voznik uporablja roke, noge, oči, ušesa in največ možgane.Nevem zate, ampak jaz skoraj povsod uporabljam vse nasteto, ampak cesta in avti so danes narjeni idiotproof, kjer vse to nasteto niti priblizno nihce ne uporablja 100% ker ni potrebno. Ce se vozis izkljucno po glavni cesti naceloma pazijo drugi na tebe. Ti pa lahko samo obracas volan v sodobnem vozilu pa niti no ne nujno. Samo stop znak in rdeco luc moras pazit kvecjemu.
Ce bi bila voznja najkompleksnejse opravilo, 90% populacije nebi prislo iz A v tocko B. Pa sej nisi pilot vojaskega letala no.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Invictus ::
Tisti, ki vozijo 200+, praviloma ne povzročajo prometnih nesreč, oziroma v zelo malem procentu (kakšen tak individuum, ki ni dojel pravila, da je potrebno tudi varno ustavit).
Taki ponavadi povzročijo samo eno nesrečo .
Samo stop znak in rdeco luc moras pazit kvecjemu.
Glede na situacijo so to samo pobožne želje...
Ce bi bila voznja najkompleksnejse opravilo, 90% populacije nebi prislo iz A v tocko B. Pa sej nisi pilot vojaskega letala no.
Za večino ljudi je...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
solatko ::
Zato, ker je to čisto simpl opravilo, imamo ambulante in inštitut za Medicino dela, športa in PROMETA pa bi to lahko delala šlogarca iz kart.
Delo krepa človeka
Meiniken ::
Solatko - Tvoja rešitev bi mogoče pila vodo, če bi imeli v piko poskrbljeno za javni prevoz. Sam si ne predstavljam, da bi najprej rabil 15 minut hoje do najbližje avtobusne postaje, potem čakat na avtobus še 5-10 minut, temu sledi vožnja v drugo mesto ~ 25 minut in potem še 10 minut do delovnega mesta. Pa računaj to v obe smeri. Velik del prebivalstva bi bil odvisen od tega, sploh po tvojih predlogih za pridobitev vozniškega dovoljenja. Me pa nebi motilo če bi imeli vsi 4 delovne dni in 3 frej.
Pač ne živimo vsi v Ljubljani oz. v okolici ljubljane. Z veseljem bi šel peš v službo, pa si take izgube šasa ne morem privoščit.
Po mojem mnenju bo stanje na cestah še najbolše, ko bojo vsi imeli samovozeča prevozna sredstva. Tako bo za večino stvari poskrbel računalnik in bo večji delež vožnje odvisen od presoje računalnika kot pa človeka.
Nevem kaj so tebe v avtošoli učili ampak danes te naučijo vse. Vraga, še sami te vprašajo kaj se tebi zdi, da ti povzroča največ težav. Sicer pa že sam inštruktor vidi kaj ti manjka in malce prilagodi pot vožnje.
Včasih vem da niste niti 20 ur rabili za prijavo za izpitno vožnjo, danes je pa teh 20 minimalno. Kvečjem so bolj stari prdci tisti, ki cvikajo ko pride do bočnega parkiranja, ker se ga nikoli niso naučili oziroma, ker se tako poredko bočno parkira znanje upade.
Pač ne živimo vsi v Ljubljani oz. v okolici ljubljane. Z veseljem bi šel peš v službo, pa si take izgube šasa ne morem privoščit.
Po mojem mnenju bo stanje na cestah še najbolše, ko bojo vsi imeli samovozeča prevozna sredstva. Tako bo za večino stvari poskrbel računalnik in bo večji delež vožnje odvisen od presoje računalnika kot pa človeka.
Nevem kaj so tebe v avtošoli učili ampak danes te naučijo vse. Vraga, še sami te vprašajo kaj se tebi zdi, da ti povzroča največ težav. Sicer pa že sam inštruktor vidi kaj ti manjka in malce prilagodi pot vožnje.
Včasih vem da niste niti 20 ur rabili za prijavo za izpitno vožnjo, danes je pa teh 20 minimalno. Kvečjem so bolj stari prdci tisti, ki cvikajo ko pride do bočnega parkiranja, ker se ga nikoli niso naučili oziroma, ker se tako poredko bočno parkira znanje upade.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Meiniken ()
m0LN4r ::
Ker je to najkompleksnejse clovesko opravilo, pride tudi motoricno in umsko ne najbolj talentiran do izpita in se brez tezav pripelje iz Murske v Koper. Izpit imas lahko tudi, ce si napol slep in osnovno solo solo koncal z komaj 2.
Res so zahteve visoke za to najkompleksnejse opravilo. Ajde recimo, da je najkompleksnejse, ampak izvajanje pa je lahko vrhunsko ali pa spodnji minimum glih tolko, da se premikas.
Res so zahteve visoke za to najkompleksnejse opravilo. Ajde recimo, da je najkompleksnejse, ampak izvajanje pa je lahko vrhunsko ali pa spodnji minimum glih tolko, da se premikas.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
Ker je to najkompleksnejse clovesko opravilo, pride tudi motoricno in umsko ne najbolj talentiran do izpita in se brez tezav pripelje iz Murske v Koper. Izpit imas lahko tudi, ce si napol slep in osnovno solo solo koncal z komaj 2.
Res so zahteve visoke za to najkompleksnejse opravilo. Ajde recimo, da je najkompleksnejse, ampak izvajanje pa je lahko vrhunsko ali pa spodnji minimum glih tolko, da se premikas.
Povej realno kaj se ti zdi bolj pomembno, to da lahko vsak trot se odpelje kadarkoli želi iz MS v Koper, ali to, da se ti voziš po neki cesti 90 namesto 70 za njim? Če prvo, si normalen, če drugo, si pač egoistična pizda. Kaj ti naj drujga rečemo? Meni gre tudi na živce, ampak neke stvari imajo višjo prioriteto. Bolj enostavno razložit se ne da.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
mirator ::
Če je vožnja avtomobila najkompleksnejša, ne vem, je pa prav gotovo kompleksna, saj so v funkciji obe roki, obe nogi, sluh in vid. Primerjava s pilotom se mi zdi neumestna, saj to ne more postati kdor koli, medtem ko lahko dobiš izpit za avto tudi kot invalid ali če imaš končano vsaj osnovno šolo.
Ko smo na cesti smo si, ne glede na znamko avtomobila, vsi enakovredni, zato imamo tudi predpise, ki to zagotavljajo. Prehitra vožnja je sankcionirana, medtem ko je bistveno manj sankcionirana prepočasna. Ker pa ljudje nismo roboti, so frustracije vedno prisotne. Nekatere motijo prehitri, druge prepočasni vozniki, za nesreče pa so največkrat krivi (poleg pijanih ali omamljenih voznikov, tistih, ki med vožnjo telefonirajo, se igrajo rač. igrice ali gledajo TV ipd), tisti, ki svojih frustracij ne znajo obvladati.
Ko smo na cesti smo si, ne glede na znamko avtomobila, vsi enakovredni, zato imamo tudi predpise, ki to zagotavljajo. Prehitra vožnja je sankcionirana, medtem ko je bistveno manj sankcionirana prepočasna. Ker pa ljudje nismo roboti, so frustracije vedno prisotne. Nekatere motijo prehitri, druge prepočasni vozniki, za nesreče pa so največkrat krivi (poleg pijanih ali omamljenih voznikov, tistih, ki med vožnjo telefonirajo, se igrajo rač. igrice ali gledajo TV ipd), tisti, ki svojih frustracij ne znajo obvladati.
m0LN4r ::
Imas prav, ampak tejle troti predstavljajo na cesti vecjo nevarnost, kot si mislis. Nevarni so tako pri 90, kot pri 70 ali 50, ce ne vejo kaj tocno delajo na cesti.Ker je to najkompleksnejse clovesko opravilo, pride tudi motoricno in umsko ne najbolj talentiran do izpita in se brez tezav pripelje iz Murske v Koper. Izpit imas lahko tudi, ce si napol slep in osnovno solo solo koncal z komaj 2.
Res so zahteve visoke za to najkompleksnejse opravilo. Ajde recimo, da je najkompleksnejse, ampak izvajanje pa je lahko vrhunsko ali pa spodnji minimum glih tolko, da se premikas.
Povej realno kaj se ti zdi bolj pomembno, to da lahko vsak trot se odpelje kadarkoli želi iz MS v Koper, ali to, da se ti voziš po neki cesti 90 namesto 70 za njim? Če prvo, si normalen, če drugo, si pač egoistična pizda. Kaj ti naj drujga rečemo? Meni gre tudi na živce, ampak neke stvari imajo višjo prioriteto. Bolj enostavno razložit se ne da.
Če je vožnja avtomobila najkompleksnejša, ne vem, je pa prav gotovo kompleksna, saj so v funkciji obe roki, obe nogi, sluh in vid. Primerjava s pilotom se mi zdi neumestna, saj to ne more postati kdor koli, medtem ko lahko dobiš izpit za avto tudi kot invalid ali če imaš končano vsaj osnovno šolo.In neizkuseni troti, ki pac so nekako prisli do izpita. Predpisi, zagotavljajo ja teoreticno, drugace ne bi mamce letele iz neznanih razlogov s cest, pa se kaka cvetka bi se nasla, ko otroka vzratno povozi na dvoriscu. Predpisi obstajajo ja, potem pa imas en kup "trotov" ki jih niti ne poznajo, en kup ljudi, ki se na vecpasovni cesti ali v vecjem mestu niti vozili niso, kaj sele kaj drugega. In taksni se potem lahko vozijo kjer hocejo, ker so izpit naredili na enourni voznji po regionalki ali v mestni koloni.
Ko smo na cesti smo si, ne glede na znamko avtomobila, vsi enakovredni, zato imamo tudi predpise, ki to zagotavljajo. Prehitra vožnja je sankcionirana, medtem ko je bistveno manj sankcionirana prepočasna. Ker pa ljudje nismo roboti, so frustracije vedno prisotne. Nekatere motijo prehitri, druge prepočasni vozniki, za nesreče pa so največkrat krivi (poleg pijanih ali omamljenih voznikov, tistih, ki med vožnjo telefonirajo, se igrajo rač. igrice ali gledajo TV ipd), tisti, ki svojih frustracij ne znajo obvladati.
Ni tako enostavno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
donvito ::
In neizkuseni troti, ki pac so nekako prisli do izpita. Predpisi, zagotavljajo ja teoreticno, drugace ne bi mamce letele iz neznanih razlogov s cest, pa se kaka cvetka bi se nasla, ko otroka vzratno povozi na dvoriscu. Predpisi obstajajo ja, potem pa imas en kup "trotov" ki jih niti ne poznajo, en kup ljudi, ki se na vecpasovni cesti ali v vecjem mestu niti vozili niso, kaj sele kaj drugega. In taksni se potem lahko vozijo kjer hocejo, ker so izpit naredili na enourni voznji po regionalki ali v mestni koloni.
Ni tako enostavno.
Seveda ni enostavno, voziš kamor te pač usmeri, greš pa na izpitno, ko inštruktor oceni, da si "sposoben" za samostojno vožnjo.
Ure, ki jih zvoziš pa zajemajo vse ceste, vsaj naj bi jih. Sam sem bil na AC enkrat, bočno sem tudi parkiral samo enkrat, sem pa res vdel iz prve med dva druga avtomobila, brez dotika robnika.
Važno je, da veš, ko dobiš izpit, da se prava šola šele začenja. Je pa tako, da niso vsi enako fleksibilni, eni vozijo že od začetka dobro, eni čez leto ali več, imaš pa tudi take, ki zmeraj slabo. Zato je pač treba na take biti še posebej pozoren. In tudi parkiranje enim gre, drugim ne, nekaterim dela težave bočno, drugim rikverc, nimajo filinga.
Glede cvetk, ki povozi otroka vzratno se pa raje ugrizni v jezik, nikoli nisi dovolj previden, da nekoga spregledaš.
m0LN4r ::
Naj bi blo tako in tako, ampak ni. Kdor se 1x na mesec zapelje v vecje mesto po nakupih, ne dohaja dogajanja, signalizacije in se marsicesa okoli sebe in je zato nevaren za sebe in ostale, kljub temu da se recimo vozi po omejitvah in ima izpit narjen 30 let nazaj.
Ko so v npr. Murski naredili vecpasovne krozne, je folk s podezelja z izpitom iz juge zmrznil in se vedno zmrzuje v dolocenih situacijah v prometu in ovira, ter ogroza normalen prometni tok vsak dan.
Saj pa mam izpit je premalo, nizanje hitrosti teh problemov ne resuje.
Sej niso vsi enaki trmasti troti, spostujem celo nekatere, to so tisti ki poznajo svoje meje in so mi rekli, cuj a bi rajs vozil ti, ker za mene je to prevec naenkrat.
Verjamem pa, da ce bi po 30-40 letih obnavljal izpit v mestu, bi ta strah premagal in se naucil.
Ko so v npr. Murski naredili vecpasovne krozne, je folk s podezelja z izpitom iz juge zmrznil in se vedno zmrzuje v dolocenih situacijah v prometu in ovira, ter ogroza normalen prometni tok vsak dan.
Saj pa mam izpit je premalo, nizanje hitrosti teh problemov ne resuje.
Sej niso vsi enaki trmasti troti, spostujem celo nekatere, to so tisti ki poznajo svoje meje in so mi rekli, cuj a bi rajs vozil ti, ker za mene je to prevec naenkrat.
Verjamem pa, da ce bi po 30-40 letih obnavljal izpit v mestu, bi ta strah premagal in se naucil.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
Za varnost se ti gre, a, zato si kupil i30n, in ti noben avtomatski menjalnik ni dost hiter. Pa koga ti misliš, da zajebavaš?
m0LN4r ::
Kaj ima to veze z zgoraj opisanim primerom?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Raptor F16 ::
Za varnost se ti gre, a, zato si kupil i30n, in ti noben avtomatski menjalnik ni dost hiter. Pa koga ti misliš, da zajebavaš?
Avto ima rollcage
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Dr_M ::
V Sloveniji prepovejmo prodajo VW in BMW in se bo prometna varnost drasticno povecala.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
WizzardOfOZ ::
4x 0 si pozabil.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Utk ::
Kaj ima to veze z zgoraj opisanim primerom?
Gor si napisal, da so ti, ki vozijo 70, nevarni. Res, pri vseh norcih na cesti, te zarad njih skrbi.
Tudi penzič v btcju pri 30 na uro bo težko ubil. Se zgodi, ampak na vsakega takega je 10 pijanih norcev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23084 (15911) | zmaugy |
» | Motor za službo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 12413 (9675) | hojnikb |
» | 24 ur anketa: Ali zagovarjate prepoved elektičnih skirojev? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 38296 (34174) | c3p0 |