» »

Motor za službo

Motor za službo

1 2
3
»

hojnikb ::

Kitajska..
#brezpodpisa

fikus_ ::

Če jih kupiš dovolj, ti Kitajci nalepijo katero koli nalepko gor. Podobno je s temi novodobnimi hipsterskimi Pony-i.

The Player ::

IMHO je najboljši price/performance skuter za prevoz od A do B 110ccm Honda Vision NSC110i, ali marsikateri drug 125ccm skuter, da ne bo izgledalo, kot, da delam reklamo. Tega smo si lastili doma tko, da govorim iz izkušenj.

Kvalitetna izdelava, nizka poraba pod 2L/100km, lep izgled, čeprav je to subjetkivno, nizka cena v primerjavi z bolj dragimi 50ccm skuterji, dobiš 2x več prostornine za isto ceno.

Največja hiba pa je, ker je vozen samo z A kategorijo, zato tudi tako visoka cena 50ccm skuterjev, ker je množicam bolj dostopen.

Problem, ki ga vidim pri 50ccm skuterjih je, ker ga omejuje zakonodaja. Že tistih 45km/h je prešvoh, za kak izlet izven mesta odpade, tako, da je to striktno samo za po mestu, pa še tam ljudje živce zgobijo, pa te začnejo prehitevat, pa čeprav si samo 5km počasnejši od njih. Danes so me prehiteval na Letališki kljub temu, da je omejitev 50.

Hkrati pa imaš probleme z mulci, ki se ne držijo pravil in ven mečejo blokade, zato, da lahko norijo, potem pa država uvaja neke glupe zakone, da bi to preprečili. Po tem, ko so uvedli zakon, da je potrebno registrirati tudi kolesa s pomožnim motorjem do 25km/h je situacija ista. Mulci še zmeraj mečejo ven blokade in vidiš, kako te prehitevajo z rdečimi tablicami. Ravno kak teden nazaj je bil fiasko v Celju, ko naj bi policija mulca "pretepla", ker je naredil prometni prekršek, v isti sapi so pa povedal, da je bežal pred policijo in se upiral postopku...Sem 100%, da je odstranil blokado, ker legalno ne moreš bežat z blokiranim skuterjem.

flipflop ::

Ja tole s 45km/h je izven mest in naselij res že kar nevarno se vozit. Po kakih strnjenih naseljih z zavitimi cestami je sicer čist ok, izven tega pa si prevelika ovira. Imam skuter Sym Orbit 2, dvotaktni. Zadeva kuri blizu 4l/100. Katastrofa a moje pojme. Imam tudi 500ccm hondo ki pa ima porabo cca 5l, pa ni primerjave med tema dvema. Sam bi tudi gledal rajše kaj vsaj 110 ali 125ccm. Ne vem pa kakšne so kaj cene izpitov za motor v teh časih. Škoda da pri nas ni vsaj do 125ccm z B kategorijo.

hojnikb ::

predelaj ga na EFI, bo šla poraba konkretno dol. Stari SR50 ditech je pil pod 2L, pa je bil tut 2t in kr lepo navit za 50cc. Seveda z takrat dokaj neobičajnim EFIjem.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

trancer01 ::

Mah, po mojem bi morali ukiniti to umetno omejevanje obratov na 50-kubičnih sesalcih, ker je absolutni minimum za varno vožnjo vsaj realnih 60 km/h. Poleg tega žrejo na 25 km/h omejeni sesalci bistveno več kot tisti omejeni na 45 km/h. Zaradi butastih zakonskih omejitev imaš potem moped, ki ima umetno zadušen motor in posledično s težavo leze v hrib ali pelje dva potnika.

hojnikb ::

4t sesalci so omejeni samo na vzigu, tako da teoreticno ne zgubljas nic moci, samo koncno brzino...
#brezpodpisa

trancer01 ::

No, za starejše Sym Orbit II 4-taktne modele vem, da imajo na variomatu podložko(pušo), ki omejuje število obratov. Novejši pa imajo menda že na CDI omejitev. Brez te omejitve naj bi po ravnem dosegli okoli 60 km/h. A potem meniš, da se pri vožnji v hrib na štiritaktnih sesalcih ne bi smela poznati blokada?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: trancer01 ()

flipflop ::

hojnikb je izjavil:

predelaj ga na EFI, bo šla poraba konkretno dol. Stari SR50 ditech je pil pod 2L, pa je bil tut 2t in kr lepo navit za 50cc. Seveda z takrat dokaj neobičajnim EFIjem.



Lahko kaj več o tem, kakšen EFI?

trancer01 ::

Najbrž misli elektronski vbrizg goriva.

hojnikb ::

trancer01 je izjavil:

No, za starejše Sym Orbit II 4-taktne modele vem, da imajo na variomatu podložko(pušo), ki omejuje število obratov. Novejši pa imajo menda že na CDI omejitev. Brez te omejitve naj bi po ravnem dosegli okoli 60 km/h. A potem meniš, da se pri vožnji v hrib na štiritaktnih sesalcih ne bi smela poznati blokada?

načeloma ne. Vsaj jaz je nisn opazu. Mam pa original samo cdi blokado, brez podlozk.

flipflop je izjavil:

hojnikb je izjavil:

predelaj ga na EFI, bo šla poraba konkretno dol. Stari SR50 ditech je pil pod 2L, pa je bil tut 2t in kr lepo navit za 50cc. Seveda z takrat dokaj neobičajnim EFIjem.



Lahko kaj več o tem, kakšen EFI?

za te male prdece maš efi predelave (elektronski vbriz goriva, tako kot na avtomobilu). počekiraj na aliexpress, za kitajske skuterje maš praktično cel narejen kit za okol 200-250e. Prav tako dobiš zram še nastavljiv vžig....
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Skuter 25 km/h (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7218651 (506) predi
»

Tomos Flexer ? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10612740 (3399) markasaso12
»

Nakup scooterja (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8417702 (9588) tech level
»

S 50ccm skuterjetm na morje

Oddelek: Na cesti
387447 (5015) vostok_1
»

Motor po Kolesarski stezi

Oddelek: Šport
187510 (6860) energetik

Več podobnih tem