» »

Španija omejuje hitrost na 30km/h

Španija omejuje hitrost na 30km/h

««
5 / 10
»»

c3p0 ::

Map je izjavil:

Zato pa so avtošole, da nas naučijo vozit in obvladat avto, in vsak, ki ima izpit, bi moral bit sposoben vozit in obvladat avto pri 90 na uro. Najboljši so taki, ki se vozijo 70 po regionalki, pa na ovinku za vsak slučaj še malo zabremzajo, potem jih pa prehitiš in v naslednjem naselju upočasniš na 50, pa jih imaš čez minuto takoj za sabo.


Bognedaj da na vsake 10s pade kaka snežinka, taki potem vozijo 40 na regionalki in 20 po mestu.

Ponavadi pa res tam 70 po ravnem, ne glede na tip ceste ali naselje.

Pred semaforjem pa hladno mrzlo, ko se že prižge zelena sledi panično iskanje ročice menjalnika.

Raptor F16 ::

Utk je izjavil:

V takih primerih jaz radarskega tempomata sigurno ne bi uporabljal. Če ga že bi z ročnim menjalnikom, bi samo na avtocesti.
Zato ga večinoma ročni menjalniki sploh nimajo. Ker je izven autobahna neuporaben. Na autobahnu ok, če daš pri 100 itak v 6., in ti ni treba šaltat med 100 in 250.


Well, a tvoj ni prilagodljiv ? Sej veš... zavira pred ovinki/ spremlja omejitev hitrosti etc.

I shit you not ta stvar dejansko dela.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Verjamem, ampak če moraš vmes prestavljat, je nekako brez veze.
Moj lahko spremlja omejitve, ampak tega ne uporabljam, pred ovinki pa ne zavira, ampak sej ne niti jaz ko vozim.
Meni je glavno, da ko se na nekoga pred sabo priklopim, da samo obračam volan, ne glede na hitrost.
Če ni nikogar pred mano, mi je lažje z nogo pritiskat kot tipkat po volanu.
Na avtocesti pa itak samo roko na volanu držim.

HappyPills ::

Radarc z manualnimi prestavami je bedarija. To je dejstvo.

Raptor F16 ::

:))

To je kvečjem asistenca ne pa sistem za avtonomno vožnjo. In ta sistem ti kupuje sekunde, da lahko sam reagiraš če se ti že med spremljanjem česa drugega npr na avtocesti ko čakaš da boš šel prehitevat zgodi da v sekundi ko pogledaš mrtvi kot spregledaš da tisti pred tabo zavira iz takih ali drugačnih razlogov.

HappyPills je izjavil:

Radarc z manualnimi prestavami je bedarija. To je dejstvo.


Premalo si na cesti.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Sej, z ročnim menjalnikom je to res samo asistent. Z avtomatskim pa dejansko voziš s tem.

Raptor F16 ::

Utk je izjavil:

Sej, z ročnim menjalnikom je to res samo asistent. Z avtomatskim pa dejansko voziš s tem.


Kaj potem ti v avtu delaš med vožnjo ? Drkaš kurac po domače povedano ?

VW ima celo varnostno tako narejeno da lane assist v naseljih sploh ne dela razen če vklopiš "višjo nastavitev tempomata". Dejansko imam 2 ločeni tipki na volanu. Ena je nekaj takega kot "avtopilot" druga pač klasičn radar tempomat, ki ti smer popravlja samo na avtocestah in označenih regionalkah.

Narejeno pa izključno zato da se ljudje ne bi zanašali preveč ker si ne glede na tehnologijo še vedno ti odgovoren če se kaj zgodi.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ja. Ne dobesedno, ampak tako nekako. Malo gledam okoli, kaj razmišljam. Ne drkam pa zarad tega po telefonu ali kaj podobnega.

Raptor F16 ::

Utk je izjavil:

Ja. Ne dobesedno, ampak tako nekako. Malo gledam okoli, kaj razmišljam. Ne drkam pa zarad tega po telefonu ali kaj podobnega.


Dobro ampak to je tko. Ni mišljeno da bo avto prevzel nadzor nad vsem. Če jaz npr. ne bi držal rok na volanu (ali če ga držim na kraku da induktivna zanka roke ne zazna) za cca 5 sekund mi avto začne piskat, potem trobit, 5x cukne z zavoro da preveri če sem še živ nato če ni odziva prižge vse 4 in zavira do fullstopa. Maš ti na Toyoti podobno ?

Na kombiju mam 7G-avtomatik in radar tempomat. Popolnoma razumem kaj mi probaš povedat ampak iz izkušenj to ni taka prednost, ker tempomat uporabljam samo na avtocesti in še to samo takrat, ko je cesta suha.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ja, začne piskat, če še zmeraj ne zagrabiš volana, se pa izklopi, ne zavira. No, izklopi se lane assist, ne tempomat.

Na kombiju mam 7G-avtomatik in radar tempomat. Popolnoma razumem kaj mi probaš povedat ampak iz izkušenj to ni taka prednost, ker tempomat uporabljam samo na avtocesti in še to samo takrat, ko je cesta suha.

Škoda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Raptor F16 ::

Utk je izjavil:

Ja, začne piskat, če še zmeraj ne zagrabiš volana, se pa izklopi, ne zavira.


:/ ok to ni glih kul.

Za predstavo kako to pri men izgleda.


Plus SOS telefon naj bi se vklopil.

Utk je izjavil:


Škoda.


S tovorom v furgonu si ne morem privoščit da bi se zajebaval. Bolje gledati 100m naprej in že prej prilagoditi hitrost.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Zakaj? Kolikokrat se ti pa zgodi, da te infarkt med vožnjo? Pa še to glih takrat ko imaš to vklopljeno. Je pa res, da VW radi kupujejo metuzalemi in jim to prav pride.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Raptor F16 ::

Utk je izjavil:

Zakaj? Kolikokrat se ti pa zgodi, da te infarkt med vožnjo?


Kaj pa če bi kdo zaspal ali da ima vrtoglavico ?

Upam da mi tega ne bo treba izkoristiti ampak v vsakem primeru je vožnja med črtami do zaustavitve boljša kot da avto nadaljuje z vožnjo naravnost nekam v ograjo.

Utk je izjavil:

Zakaj? Kolikokrat se ti pa zgodi, da te infarkt med vožnjo? Pa še to glih takrat ko imaš to vklopljeno. Je pa res, da VW radi kupujejo metuzalemi in jim to prav pride.


Če ne voziš na tempomat in skup zlezeš ne boš kaj dost pritiskal na gas pedal in boš slej ko prej zmanjšal hitrost, AEB pa bo preprečil morebiten trk.Plus Lane assist izven naselij itak deluje stalno če ga ne izklopiš.

Avto prav tako spremlja utrujenost voznika.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Če zaspiš te bo piskanje zbudilo. Ja, je bolje, da se zaustavi. Ni pa spet tako važno.

Raptor F16 ::

Utk je izjavil:

Če zaspiš te bo piskanje zbudilo. Ja, je bolje, da se zaustavi. Ni pa spet tako važno.


Ne samo piskanje :)

Te pošteno zruka ko po bremzi pohodi.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Utk ::

Toyota dela res to bolj nežno, samo piska, ne trza z volanom, niti ne premočno popravlja smeri ko držiš roko na volanu. Meni se je tudi to zdelo dost agresivno dokler se nisem navadil. Trzenje na testni vožnji na drugih avtih mi je bilo pa sploh to much. Da mi še po bremzi opizdi...ne hvala. Včasih na avtocesti nalašč spustim za malo dlje volan...

Raptor F16 ::

Utk je izjavil:

Toyota dela res to bolj nežno, samo piska, ne trza z volanom, niti ne premočno popravlja smeri ko držiš roko na volanu. Meni se je tudi to zdelo dost agresivno dokler se nisem navadil. Trzenje na testni vožnji na drugih avtih mi je bilo pa sploh to much. Da mi še po bremzi opizdi...ne hvala. Včasih na avtocesti nalašč spustim za malo dlje volan...


Lane assist na golfu ni ravno agresiven. Npr na audiju lahko nastaviš kako strogo naj avto centrira na sredino. Če golf zna kak ovinek nežno speljat bo audijev sistem na najstrožji nastavitvi dobesedno vozil kot vlak med črtami.

Ampak ja... stvar okusa kaj komu odgovarja.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

m0LN4r ::

Glugy je izjavil:

Sej je prav konec koncev je med 30km/h pa 50km/h gromozanska razlika ko gre za nesreče. Nesreče se bodo vedno dogajale. Vozniki bodo pa vedno vozili do 10km nad omejitvijo ( vsaj v Sloveniji kjer je tako nizka prometna kultura. )
To se dela povsod in povsod imas une, k se jim film vrti kot upocasnjen posnetek in mislijo, da so bolj varni, pa niso.
Pr 30 si varen pri 31 pa smrtno nevaren Press. Enako 50, 51, 90,91.

Vlagati bi bilo treba v hitre ceste, kot je to v Avstriji in nemciji, kjer je omejitev sicer 100, ampak se komot vozis 130+ ce sprejmes kaksno kazen pa to. Bi nalozil video, samo se mi ne da rezati 3 ure materiala, kako cudovite so ceste.

90 se vozis v Avstriji na Tirolskem v Alpah.

Se enkrat pravim, ko bi se ta denar za ceste, dejansko porabljal za ceste in vso ostalo sranje povezano s prometom, bi ze zdavni imeli ceste taksne kot se to spodobi, ampak pustite se slepiti, da je drago, pa ni mozno. Normalno da je drago, ce se pa pri vsakem takem projektu polovica denarja pokrade in izvaja z najdrazjimi izvajalci itn.

Nizanje hitrosti je pa zastonj. Ceste bodo se vedno nesanirane, preozke, grbinaste, temelji taksni da se upogne in deformira cez dve leti.

Utk je izjavil:

V takih primerih jaz radarskega tempomata sigurno ne bi uporabljal. Če ga že bi z ročnim menjalnikom, bi samo na avtocesti.
Zato ga večinoma ročni menjalniki sploh nimajo. Ker je izven autobahna neuporaben. Na autobahnu ok, če daš pri 100 itak v 6., in ti ni treba šaltat med 100 in 250.
Uporabno je povsod, samo ce si lesen je pa drug problem. A na racunalniku pa ti dve tipki nista problem?
Prvo kot prvo se razdalja ACCja nastavi glede na razmere in se agresivnost lahko nastavis.
Jaz tudi na rocnem uporabljam brez problema, na vasi pri 50, v koloni, in na AC, skoraj prakticno povsod, razen v kriziscih v mestu. Sicer pa tudi menjati ni problem med vklopljenim ACC, deluje brez problema.
Nevem kaksne probleme imate to.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Utk ::

Nevem kaksne probleme imate to.

Jaz nobenih, ker imam avtomatika.

m0LN4r ::

Raptor F16 je izjavil:

Utk je izjavil:

Sej, z ročnim menjalnikom je to res samo asistent. Z avtomatskim pa dejansko voziš s tem.


Kaj potem ti v avtu delaš med vožnjo ? Drkaš kurac po domače povedano ?

VW ima celo varnostno tako narejeno da lane assist v naseljih sploh ne dela razen če vklopiš "višjo nastavitev tempomata". Dejansko imam 2 ločeni tipki na volanu. Ena je nekaj takega kot "avtopilot" druga pač klasičn radar tempomat, ki ti smer popravlja samo na avtocestah in označenih regionalkah.

Narejeno pa izključno zato da se ljudje ne bi zanašali preveč ker si ne glede na tehnologijo še vedno ti odgovoren če se kaj zgodi.
Brezveze, ljudje pa tehnologija. To jim sploh ne potegne, dokler jim nekdo ne pove, da lahko nastavis nacin tempomata, agresivnost tempomata in razdaljo tempomata in to med voznjo, oh no.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Jaz tudi na rocnem uporabljam brez problema, na vasi pri 50, v koloni,

Če vmes prestavljaš, to JE problem.

m0LN4r ::

Zakaj? Sklopka, menjas, spustis. Kaksen problem?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Utk ::

Zato:
lahko nastavis nacin tempomata, agresivnost tempomata in razdaljo tempomata in to med voznjo, oh no.


Kako (beri zakaj) boš nastavljal agresivnost, če je omejen s prestavo v kateri si?
Poskusi kako to dela dober avtomatik, pa boš videl razliko. Meni sam zavira ali z motorjem ali pa z zavorami. Ti se pa vmes vmešavaš s svojo sklopko in prestavo. Isto pri pospeševanju. On bi pospešil, ti imaš pa v neki prestavi, in če tist naprej potegne hitreje, moraš morda it dol s prestavo, morda pa ne, sej ne veš, ker ne veš ali je dala avtomatika poln gas ali ne.
Ma mislim, kdor ne vidi, da je to neumno, je pač...neumen.

Sej bolje je kot nič, ampak je pa daleč od tega kar naj bi bilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

Kako (beri zakaj) boš nastavljal agresivnost, če je omejen s prestavo v kateri si?
Zato, da ti po nepotrebnem, ce se nekdo pred tabo prevec nekonsistentno hitro vozi, ne prilagaja hitrosti za vsak drek in ne tako sunkovito. Bi ti z veseljem pokazal, kaka razlika je to ko se za kakim pacientom vozis in imas tempomat na sport ali pa comfort - ista fukncija ce imas avtomatika ali ne.
Comfort pomeni za laike samo to, da ACC vec filtrira input od spredaj vozecega pred tabo in ne spreminja hitrosti po nepotrebnem.

Poskusi kako to dela dober avtomatik, pa boš videl razliko. Meni sam zavira ali z motorjem ali pa z zavorami.
Hjao boze, pa to dela tudi pri rocnem in avtomatiku, vem. Ampak ni vseeno, ce to dela avto za vsako malo spremembno, ce tisti spredaj vozi kot idiot. Ali pa hitrost zelo variira.

Tudi pri avtomatiku je to smiselno nastavljati, razen ce ti je vseeno ali se vozis za nekim avtom na 100 metrov ali na 300 metrov in za vsak drek pospesujes in zaviras, namesto da je krivulja pospesevanja in zaviranja bolj polozna. Sam o tem se gre ali rabis da ti narisem krivuljo kaj pomeni agresivnost ACC tempomata v praksi tudi pri avtomatiku?
A ko se za sleperjem polnega peska vozis imas tempomat tudi na najkrajso razdaljo nastelan?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Aston_11 ::

Lahko bi kopirali Špance. Če se naših predpisov nihče ne drži, se tudi njihovih ne bo.

Utk ::

Hjao boze, pa to dela tudi pri rocnem in avtomatiku, vem.

Tega pri ročnem ne more bit, ker z motorjem lahko zavira samo glede na to v kateri prestavi si. Ne more prestavit eno nižje in še malo bolj z motorjem pribremzat.

Zato, da ti po nepotrebnem, ce se nekdo pred tabo prevec nekonsistentno hitro vozi, ne prilagaja hitrosti za vsak drek in ne tako sunkovito.

Kaj pa ko vozi konsistentno, ampak vmes malo hitreje pospeši? Avtomatika bi šla, ti pa lenariš z menjalnikom...

Sam o tem se gre ali rabis da ti narisem krivuljo kaj pomeni agresivnost ACC tempomata v praksi tudi pri avtomatiku?
A ko se za sleperjem polnega peska vozis imas tempomat tudi na najkrajso razdaljo nastelan?

Ja, jaz tudi nastavim razdaljo in način, normal, sport, eco. Ampak pri ročnem moraš še sam prestavljat na ta način, drugač je brez veze.

b3D_950 ::

K ni v ozadju ideja zeliščarjev, da se omejitve hitrosti postopoma čim bolj znižajo in doda avtomatiko, ki bo sama "bremzala", če boš šel slučajno 53kmh namesto max. dovoljenih 50kmh. Posledično bi s tem postala uporaba avtomobila bolj brezvezna, ker bo vse blinkalo po armaturi in boš potem bolj kot ena rastlina za volanom, ki se prepusti toku avtomatiki.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Utk ::

To je ultimativni cilj, jasno. Samo to ne bo šlo z ročnim menjalnikom :)

m0LN4r ::

Avtomatika bi šla, ti pa lenariš z menjalnikom...
Lej v praksi je to povsem drugace kot opisujes, prestave so dovolj dolge, da znotraj okvira omejitve, ce imas nastavljen tempomat, ne rabis prestavljat. Prestavit rabis, ce nekdo iz 50 zabremza na 30 ali pa bi pospesil preko omejitev na 70. Ja avtomatik je tu v prenosti, ker ti ne rabis delati nic, ampak tisto eno prestavo prestavit, tu pa tam ni nobena znanost ali kakrsna koli tezavnost.
A ce nekdo pred tabo pospesi za brezveze, moras ti za njim tudi pospesevati za brezveze, da bos lahko cez 3 sekunde spet zaviral? Svasta. Pa za 3 sekunde tut ni problem, ce ima avto mal visje al nizje obrate, vsaj ne obrabljas sklopke po nepotrebnem. Obrati delajo bp od 1500 do 3000 in v skrajnem primeru do 4000. Vmes bi pa avtomatik ze 10x sklopko uporabil, pol pa se bos cudil, da ti bo predcasno zacela sklopka v avtomatiku drset.

UTK lahk se zarad mene dobiva enkrat, pa se bos s tempomatom vozil za mano. Ti pokazem kako je tudi pri avtomatiku jebeno, ce nimas pravilno nastavljeno razdalje in obcutljivosti, ce slabo ocenis prometni tok.
Recimo, ce je prometni tok potovalni, pocasen imam comfort in razdaljno na stopnji 4/5 pa si lahko sampanjec natocim v kozarec. Ce pa je prometni tok, kot okoli frankfurta za praznike, pa je treba imeti na sport in najkrajso.

Ampak dajva se dobit v Nemciji, tu je vecja izbira, kako se bova vozila.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

A ce nekdo pred tabo pospesi za brezveze, moras ti za njim tudi pospesevati za brezveze, da bos lahko cez 3 sekunde spet zaviral?

Kaj pa če ni brez veze?

Ti pokazem kako je tudi pri avtomatiku jebeno, ce nimas pravilno nastavljeno razdalje in obcutljivosti, ce slabo ocenis prometni tok.

Ja to je normalno, ampak to nima veze s tem. Če se tist pred tabo vozi neumno, se ne bo niti radarski tempomat pametno. Lahko samo malo omili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

b3D_950 je izjavil:

K ni v ozadju ideja zeliščarjev, da se omejitve hitrosti postopoma čim bolj znižajo in doda avtomatiko, ki bo sama "bremzala", če boš šel slučajno 53kmh namesto max. dovoljenih 50kmh. Posledično bi s tem postala uporaba avtomobila bolj brezvezna, ker bo vse blinkalo po armaturi in boš potem bolj kot ena rastlina za volanom, ki se prepusti toku avtomatiki.

Za zeliscarje ne vem, za zeljarje pa vem, da taksne mokre sanje sanjate samo vi. Nazadnje so tu govorili, da bi v naseljih s tablami hitrost dvignili na 60 al 70, kot imajo to avstrijci zelo pogosto, ker so ceste dovolj varne, siroke in to dopuscajo. Na 30 se spuca samo v mestnih jedrih, kjer je umirjena cona. Ne pa cez ravno naselje, kjer je cesta z plocnikom vred sikora 10 metrov.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

Ja to je normalno, ampak to nima veze s tem. Če se tist pred tabo vozi neumno, se ne bo niti radarski tempomat pametno. Lahko samo malo omili.
Hmm pr meni kombinacija comfort in najvisja razdalja dela cudeze. Se niti ne spomnim, kdaj sem nazadnje moral prestaviti. Celo zgodi se, da moram nastaviti na normal, ker je drugace prevec dolgocasno.
No ampak tudi razlicne kombinacije je treba znat uporabljat pravilno.
Comfort, Normal, Eco in Sport ne delujejo vedno isto, ampak tudi odvisno od nastavljene razdalje.
Prakticno: comfort na razdalji 5 ima se vedno malo vec inputa, kot ECO na razdalji 3. Pri Sport pa igra tudi veliko vlogo moc vozila.
Na identicnih nastavitvah sem bil presenecel kaj dela 200 konjski audi na autobahnu v sport ACC na najkrajsi v primerjavi v 100 konjskim golfom. Tisto je bilo ze avtomatsko dirkanje boljkone.

Kaj pa če ni brez veze?
Da je pospesevanje v naselji pri 50 in izven 90 potrebna zadeva, potem dela ta sofer nekaj narobe. Mi lahko das kak prakticni primer, kjer je pospesevanje potrebno?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Utk ::

Na avtocesti je skoraj vseeno kaj imaš, kar nastaviš to dela. Izven avtoceste si pa predolge razdalje ne moreš privoščit, ker se ti avto hitro skrije za kakšnim ovinkom.

Da je pospesevanje v naselji pri 50 in izven 90 potrebna zadeva, potem dela ta sofer nekaj narobe. Mi lahko das kak prakticni primer, kjer je pospesevanje potrebno?

Kaj pa ko je konec naselja?

m0LN4r ::

Kaj pa ko je konec naselja?
Pospesis kulturno? Razen ce dirkas, pol pa itak ne uporabljas tempomata.
Nevem kak avto mas ti to, ampak meni je 3. prestava dovolj za od 40 do 60 v robnih primerih gre tudi 30 do 70. Do 100 pa gre na izi cetrta, za vse nad 100 pa imas samo 5. prestavo, razen ce je bencinar jih imas vecinoma se 6. prestavo za 150+

ker se ti avto hitro skrije za kakšnim ovinkom.
In kaksen problem ima s tem tocno tempomat pr comfort nacinu? Jaz se nisem opazil noben problem, dela cist normalno naprej glede na nastavljeno maks. hitrost.

Celo slovenijo po regionalkah lahko prevozis v 4. prestavi naceloma, prometni tok je itak boljkone 60-80 in le redkokdaj vec kot 100, pa se to prestavis, ce vidis, da se splaca. Zakaj bi se enkrat po nepotrebnem gulil sklopko, tudi pri avtomatiku, ce bi se lahko gulila pol manj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Utk ::

Pospesis kulturno? Razen ce dirkas, pol pa itak ne uporabljas tempomata.
Nevem kak avto mas ti to, ampak meni je 3. prestava dovolj za od 40 do 60 v robnih primerih gre tudi 30 do 70.

Tak, da mi je vseeno v kateri prestavi je. Oz. jih niti nima, ampak ni pomembno.
Če se voziš v 3. 50, boš pri 90 verjetno dal v 5, se pravi dvakrat prestavljaš medtem ko avto pospešuje sam od sebe.

In kaksen problem ima s tem tocno tempomat pr comfort nacinu? Jaz se nisem opazil noben problem, dela cist normalno naprej glede na nastavljeno maks. hitrost.

Jaz izven naselja nastavim max na 120 oz. tolk kolk sigurno tist spredaj ne bo šel, in obračam volan.

m0LN4r ::

Če se voziš v 3. 50, boš pri 90 verjetno dal v 5, se pravi dvakrat prestavljaš medtem ko avto pospešuje sam od sebe.
Narobe razmisljas, prestavis sele, ko je vozilo s pospesevanjem koncalo in se je 90 izkazalo, kot prometni tok. Zakaj bi iz naselja potegnil na 90 in dal po nepotrebnem v 5. ce vidim 500 metrov naprej tovornjak, drug avto 70? Pa tega se niti avtomatik ne dela za brezveze, ce je prav nastiman.

Jaz izven naselja nastavim max na 120 oz. tolk kolk sigurno tist spredaj ne bo šel, in obračam volan.
Aja no, jaz pa omejitev +10, ker tle gre marsikdo 120 tudi mimo radarja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Aha, se pravi tist spredaj počaaaaaasi pospešuje do 90, ti ga pa turiraš v 3. brez veze.

Pa tega se niti avtomatik ne dela za brezveze, ce je prav nastiman.

Btk pri avtomatiku.

m0LN4r ::

Mene je pr avtomatikih glih to zmotilo, da al prestavlja prehitro po nepotrebnem ali za brezveze. Pol pa glih prestavi eno sekundo prehitro eno visje, ko bi pa jaz dejansko rad pohodil plin, pol pa eueue, 4.5.4.3 z rocnim pa ce vem, da sem v dinamicni situaciji teram obrate ja in sele ko se situacija umiri, prestavim visje.
Tut ko sem vozil avtomatika, sem ravno iz tega razloga ponavadi dal na rocne pedals na volanu in sport mode, ker tisto varcno cijazenje in prezgodnje prestavljanje avtomatika, mi je slo prakticno po 5 minutah na kurac.

Bom pa priznal je zelo fina stvar, ko se hoces cijaziti in ti je vseeno kaksne obrate imas v kaksnem momentu in se prepustis odlocitvi avtomatika, ki je v standard nacinu pod zelo velikim vplivom porabe in emisij.

Aja pa pr teh ljudskih avtomatikih je tudi v sport vcasih tezko drzati obrate in se rad vmesava.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Utk ::

Dobri avtomatiki prestavljajo hitro in to ni problem.

Aja pa pr teh ljudskih avtomatikih je tudi v sport vcasih tezko drzati obrate in se rad vmesava.

Če ti ne paše kako vozi avtomatik, moraš vozit sam, to je res.

m0LN4r ::

Ja recimo fajn bi blo, ce bi lahko nardil custom krivuljo za avtomatika oz. bi se racunalnik avtomatika s casom prilagodila stilu voznje soferju, to bi blo majka in bi to shranil pod custom. No mogoce bo hyundai pri novem i30n z avtomatikom to vpeljal, pocakajmo. Kot je zdaj pri rocnem, kjer si custom mode nastavis po svojem okusu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

c3p0 ::

Boljši avtomatiki imajo tudi več načinov, Eko in Sport mode pri MB-E npr. Novejši verjetno še kaj več. Menja tudi tako hitro, da te ne zmoti.

Se pa spomnim npr. starega Audi Allroad, tisto je bila pa muka poslušat kako se mantra, preden je le menjal.

m0LN4r ::

Boljši avtomatiki imajo tudi več načinov, Eko in Sport mode pri MB-E npr.
Pa si si ti kak post zgoraj prebral? To majo ze najcenejsi avti tudi.

Menja tudi tako hitro, da te ne zmoti.
Jah ce menja v tisto prestavo v katero ti hoces potem ja. Sem zgoraj opisal primer, kjer to ne drzi. To nima veze z boljse, slabse. Dokler ti ne pohodis gas pedala, avtomatik ne bere misli, da bi vedel al ti hoces prestavt eno nizje al eno visje, ker pac iz XY razloga. To se zgodi sele po tem, ko ti pedal pritisnes ali spustis.

tisto je bila pa muka poslušat kako se mantra, preden je le menjal.
To se dogaja tudi, ce je sklopka znucana ali defektna. Celo pri avtomatikih z stirikolesnim je splosno znano, da stvar relativno hitro gre po gobe, celo pa ce uporabnik ne menja olje v dsgju tam kjer treba in diferencialu. Nekateri soferji sploh ne vedo, da je to nekega dne treba menjat. Pol pa so problemi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::

m0LN4r je izjavil:

Ja recimo fajn bi blo, ce bi lahko nardil custom krivuljo za avtomatika oz. bi se racunalnik avtomatika s casom prilagodila stilu voznje soferju, to bi blo majka in bi to shranil pod custom.

Vsakih 100 "prestavljanj" se avtomatik uči in prilagaja vožnjo šoferju. Če boš počasi speljeval pa se vozil počasi, bo tudi mehatronika tako šaltala in obratno. Tako dela avtomatika že nekje od leta 2000 (vsaj na subaruju to opažam)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Jah ce menja v tisto prestavo v katero ti hoces potem ja. Sem zgoraj opisal primer, kjer to ne drzi. To nima veze z boljse, slabse. Dokler ti ne pohodis gas pedala, avtomatik ne bere misli, da bi vedel al ti hoces prestavt eno nizje al eno visje, ker pac iz XY razloga. To se zgodi sele po tem, ko ti pedal pritisnes ali spustis.

Ja, potem se naučiš s pedalom za gas kontrolirat vse skupaj. Če ravno ne voziš rally, je to udobneje in tudi hitreje. Recimo če se voziš za traktorjem in hočeš skočit naprej. S hitrim avtomatikom boš sigurno lepše mimo prišel kot z ročnim.

WizzardOfOZ ::

m0LN4r je izjavil:

tisto je bila pa muka poslušat kako se mantra, preden je le menjal.
To se dogaja tudi, ce je sklopka znucana ali defektna. Celo pri avtomatikih z stirikolesnim je splosno znano, da stvar relativno hitro gre po gobe, celo pa ce uporabnik ne menja olje v dsgju tam kjer treba in diferencialu. Nekateri soferji sploh ne vedo, da je to nekega dne treba menjat. Pol pa so problemi.


Menjalniki imajo v večini primerov predpisano menjavo olja na okoli 60.000 kilometrov. V menjalnik z wandlerjem gre ponavadi 10 litrov, kar pomeni drago servisiranje (če ne znaš sam kupit kvalitetnega olja ceneje kot ti ga prodajajo na servisu). In zato veliko ljudi noče menjat, kar se potem odraža v zelo počasnem šaltanju in napakah na menjalniku.

Moj menjalnik ima 10 litrov olja, cena, če sam kupujem, je pa 6€ za liter, kar je 72€, ker kupim 2 litra več, da ju skozi spustim, ker to pobere še dodatne smeti iz pumpe(če jih je kaj). Na servisu pa brez popusta okoli 250€ za isto olje.

ampak z rednim vzdrževanjem, je avtomatik veliko boljši za vozit kot ročni. Šalta hitreje kot ročni in novejši imajo tudi manjšo porabo kot ročni, ker šaltajo bolj optimalno.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Raptor F16 ::

WizzardOfOZ je izjavil:




ampak z rednim vzdrževanjem, je avtomatik veliko boljši za vozit kot ročni. Šalta hitreje kot ročni in novejši imajo tudi manjšo porabo kot ročni, ker šaltajo bolj optimalno.


Tvoj sploh ne šalta :))

Utk je izjavil:

Jah ce menja v tisto prestavo v katero ti hoces potem ja. Sem zgoraj opisal primer, kjer to ne drzi. To nima veze z boljse, slabse. Dokler ti ne pohodis gas pedala, avtomatik ne bere misli, da bi vedel al ti hoces prestavt eno nizje al eno visje, ker pac iz XY razloga. To se zgodi sele po tem, ko ti pedal pritisnes ali spustis.

Ja, potem se naučiš s pedalom za gas kontrolirat vse skupaj. Če ravno ne voziš rally, je to udobneje in tudi hitreje. Recimo če se voziš za traktorjem in hočeš skočit naprej. S hitrim avtomatikom boš sigurno lepše mimo prišel kot z ročnim.


Ko se človek nauči gas zahodt ugotoviš, da je S pozicija brezvezna :))
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

predi ::

Uspelo vam je še eno temo izmaličiti do neprepoznavnosti...

IL_DIAVOLO ::

Zahvali se utk-ju in njegovemu avtu, ki ga ponoci sanja, med voznjo pa boza.

Utk ::

Ni panike, z veseljem še kdaj.

WizzardOfOZ ::

Raptor F16 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:




ampak z rednim vzdrževanjem, je avtomatik veliko boljši za vozit kot ročni. Šalta hitreje kot ročni in novejši imajo tudi manjšo porabo kot ročni, ker šaltajo bolj optimalno.


Tvoj sploh ne šalta :))


V bistvu stalno šalta. CVT - Continuously variable transmission.

Je pa zanimivo, ko imaš obrate motorja stalno na 3500, avto pa pospešuje.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

««
5 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14222011 (14838) zmaugy
»

Motor za službo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11011686 (8948) hojnikb
»

24 ur anketa: Ali zagovarjate prepoved elektičnih skirojev? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22836708 (32586) c3p0

Več podobnih tem