Forum » Na cesti » Španija omejuje hitrost na 30km/h
Španija omejuje hitrost na 30km/h
HappyPills ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Jaz jih poznam in se vozim 150/100/60
Jaz podobno, samo nekoliko večjo toleranco imam 160/110/70. Že dolgo nisem bil niti blizu nesreče. Po mojem mnenju je vožnja po predpisih lahko celo nevarna, saj delaš ostale šoferje živčne. Za varno vožnjo se mi zdi bistveno, da znaš tudi predvideti napake nasprotnika oziroma ostalih šoferjev, predvsem pa da si ves čas pri stvari. Zaradi mene lahko odstranijo skoraj vse znake za omejitve hitrosti in šofer mora kljub temu znati voziti varno. Če ne zna, ni za na cesto. Varno voziti ni zame isto kot voziti po predpisih in v nasprotno me ne bo nihče prepričal.
Nasprotnika? A ti greš na bojišče al v trgovino?
Drugače pa okoli šol in vrtcev bi bilo odlično še postavit radarje in un ki pelje 100% čez omejitev da se mu dvignejo spiki in mu prerežejo vse gume. Potem pa tak avto strogo označit npr z neko barvo ali pa veliko nalepko "divjam mimo šole".
Že nasplošno bi ufural take nalepke. Napihaš in dobiš nalepko pijanec. Ali pa neobzirno dirkaš, dobiš nalepko "kreten za volanom". Parkiraš na invalidih: "Ta avto vozi mentalni invalid" To moraš met potem na avtu katerega voziš, če te dobijo brez 10.000EUR kazni in dokončen vzem izpita. Tko za opozorilo ostalim, da vemo kdo z nami stoji na križišču. Pomoje že samo zaradi tega pade število prekrškov na blizu 0.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: HappyPills ()
Magic1 ::
Sej vidiš, da za kup pacientov zgoraj, hitrost 30km/h mimo šol in vrtcev sploh ne obstaja... 60 oz. 70 je minimum in še ponosni so na to.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Raptor F16 ::
Sem pa za omejitev 30, primer:
https://www.instantstreetview.com/@46.3...
kjer res nikoli ne veš, kdaj ti kdo skoči ali zapelje na cesto.
Tukaj bi jaz vsem odredil rušenje ograj ker so postavljene neskladno z zakonom.
Pogoltnost za centimetre zemlje ne pozna meja.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
IL_DIAVOLO ::
Sej vidiš, da za kup pacientov zgoraj, hitrost 30km/h mimo šol in vrtcev sploh ne obstaja... 60 oz. 70 je minimum in še ponosni so na to.
Kjer ni sol, prehodov za pešce, tesnih naselij in je cesta pregledna, se brez tezav in varno peljes 60-70. Ni vsako naselje naguzvana Ljubljana.
Ne vem, kaj je tukaj cudnega. Se 90 gre, kjer so table pač neustrezne.
hipertija ::
Bistvo vsega je, da pridejo ljudje na cilj živi, zdravi in brez zapletov - za moj pojem ne glede na to, da ali se peljejo 100 ali pa 30, v splošnem pa vemo, da z nižjo hitrostjo zmanjšamo nesreče oz. posledice nesreč.
Tisti, ki se vozimo čez naselja, načeloma vozimo lokalno in bomo, če vozimo v naseljih 30, prišli na cilj morda 5, 10 minut kasneje... kdor pa vozi dolge relacije, pa je tako ali tako vpet na avtoceste. Treba je pač uredit pri večjih mestih obvoznice z izvennivojskimi križanji, ne pa po 5-10 krožišč...
Narobe, bistvo je da pridemo na cilj tudi v pravem času... če prideš ti na cilj samo živ in zdrav in v enem kosu je to nepomembno če zamudiš vse ane =)
Kar se pa tiče drugega dela tvoje logike, pa najbolje da torej zmanjšamo hitrost na 0,1km/h, pridemo 99,999% celi na cilj, ker tudi če trčimo 100x ne bomo umrli pri tej ihtrosti ali se poškodovali. problem je samo da smo peš hitrejši.
posplošuješ. Na pot moraš zmeraj pravočasno in predvidevati potovalni čas. Če bi pisal tako kot ti, lahko tudi jaz mirne volje napišem, da zaradi tega, ker si ti za višje hitrosti, pride do hujših nesreč in je več cest zaradi tega zaprtih. Koliko ljudi ostane ujetih na avtocestah, ki so zaradi nesreč zaprte: a ti pa pridejo pravočasno na cilj? Ali pa ko so regionalke zaprte in je treba po daljših obvozih, tovorni promet pa obstane... To ni zanemarljivo.
Jaz ne pišem o tem, da je treba znižati na 0km, ampak da teh 20km na uro manj, za naselja, ki so pri nas na oko po navadi dolga cca. 1km, to pomeni lahko morda 10 minut kasneje, s tem pa bistveno izboljšamo možnost nesreč oz. posledice pn.
Prekle za kurnk
Mato989 ::
Bistvo vsega je, da pridejo ljudje na cilj živi, zdravi in brez zapletov - za moj pojem ne glede na to, da ali se peljejo 100 ali pa 30, v splošnem pa vemo, da z nižjo hitrostjo zmanjšamo nesreče oz. posledice nesreč.
Tisti, ki se vozimo čez naselja, načeloma vozimo lokalno in bomo, če vozimo v naseljih 30, prišli na cilj morda 5, 10 minut kasneje... kdor pa vozi dolge relacije, pa je tako ali tako vpet na avtoceste. Treba je pač uredit pri večjih mestih obvoznice z izvennivojskimi križanji, ne pa po 5-10 krožišč...
Narobe, bistvo je da pridemo na cilj tudi v pravem času... če prideš ti na cilj samo živ in zdrav in v enem kosu je to nepomembno če zamudiš vse ane =)
Kar se pa tiče drugega dela tvoje logike, pa najbolje da torej zmanjšamo hitrost na 0,1km/h, pridemo 99,999% celi na cilj, ker tudi če trčimo 100x ne bomo umrli pri tej ihtrosti ali se poškodovali. problem je samo da smo peš hitrejši.
posplošuješ. Na pot moraš zmeraj pravočasno in predvidevati potovalni čas. Če bi pisal tako kot ti, lahko tudi jaz mirne volje napišem, da zaradi tega, ker si ti za višje hitrosti, pride do hujših nesreč in je več cest zaradi tega zaprtih. Koliko ljudi ostane ujetih na avtocestah, ki so zaradi nesreč zaprte: a ti pa pridejo pravočasno na cilj? Ali pa ko so regionalke zaprte in je treba po daljših obvozih, tovorni promet pa obstane... To ni zanemarljivo.
Jaz ne pišem o tem, da je treba znižati na 0km, ampak da teh 20km na uro manj, za naselja, ki so pri nas na oko po navadi dolga cca. 1km, to pomeni lahko morda 10 minut kasneje, s tem pa bistveno izboljšamo možnost nesreč oz. posledice pn.
Seveda imaš prav, ampak zmeraj boš imel potem enak argument a ne vidiš tega? Ok damo iz 50 na 30... super, pol boš pri 30 rekel lahko enako, razlika med 30 na 10 je spet "teh 20" a vidiš kaj sem nardil?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Raptor F16 ::
Seveda imaš prav, ampak zmeraj boš imel potem enak argument a ne vidiš tega? Ok damo iz 50 na 30... super, pol boš pri 30 rekel lahko enako, razlika med 30 na 10 je spet "teh 20" a vidiš kaj sem nardil?
Razlika je v tem da bodo posledice trka med 30 na udo in 20 na uro nekako podobne. Vse kar je pa okoli 40 na uro ali nad pa je za pešca že smrtno nevarno. Da o zavorni poti ne govorimo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
pegasus ::
Fak sam so očitne korelacije med psihopati in PNGji.Da ... osebe, ki jim za druge ni mar, samo da se imajo oni fajn. Produkti moderne družbe, omejeni na svoj jaz in ego. Dokler so nenevarni, so vredni pomilovanja, ko pa jim daš v roke morilsko orodje v obliki tone in pol pleha, jih je pa nujno potrebno omejiti za skupno dobro. Čeprav tega ne razumejo in se repenčijo dalje ...
MasterTade ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Jaz jih poznam in se vozim 150/100/60
Jaz podobno, samo nekoliko večjo toleranco imam 160/110/70. Že dolgo nisem bil niti blizu nesreče. Po mojem mnenju je vožnja po predpisih lahko celo nevarna, saj delaš ostale šoferje živčne. Za varno vožnjo se mi zdi bistveno, da znaš tudi predvideti napake nasprotnika oziroma ostalih šoferjev, predvsem pa da si ves čas pri stvari. Zaradi mene lahko odstranijo skoraj vse znake za omejitve hitrosti in šofer mora kljub temu znati voziti varno. Če ne zna, ni za na cesto. Varno voziti ni zame isto kot voziti po predpisih in v nasprotno me ne bo nihče prepričal.
Peak Slo Techh lol. Vožnja po predpisih je nevarna, in potem drugim pravi da niso za na cesto
Mors omnia aequat
Mato989 ::
Raptor F16 je izjavil:
Seveda imaš prav, ampak zmeraj boš imel potem enak argument a ne vidiš tega? Ok damo iz 50 na 30... super, pol boš pri 30 rekel lahko enako, razlika med 30 na 10 je spet "teh 20" a vidiš kaj sem nardil?
Razlika je v tem da bodo posledice trka med 30 na udo in 20 na uro nekako podobne. Vse kar je pa okoli 40 na uro ali nad pa je za pešca že smrtno nevarno. Da o zavorni poti ne govorimo.
Ja ampak še ZMERAJ bodo posledice trka še bolj ugodne za pešca pri 20 kot pri 30, pa pri 10 bolje kot 20, pa pri 5 bolje kot 20... in tako se zaciklamo v nenehno spiralo hujših in hujših omejitev z to logiko.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Meiniken ::
Moje mnenje pa je, da so le ljudje preveč nestrpni in se niti ne čudim če bo v prihodnosti povsod 30 v naseljih. Pa preveč čustev se na cesti pušča. Ljudje ne znajo niti sebe brzdat in to na cesti po vseh ostalih stresajo. Posledica tega je nestrpnost.
Tisti, ki se pa preveč repenčijo jim pa tako in drugače manjka samorefleksije. Pljuvajo po novih omejitvah medtem, ko te omejtive obstajajo ravno zaradi njih
Tisti, ki se pa preveč repenčijo jim pa tako in drugače manjka samorefleksije. Pljuvajo po novih omejitvah medtem, ko te omejtive obstajajo ravno zaradi njih
one too many ::
V Ljubljani ima večina ulic omejitev 30 km/h, tako da ne vem zakaj razburjenje?
Ceste, kot je npr. Roška, bi verjetno ostale na 50 ali 60 km/h (vsi prehodi s semaforjem, pločnik in kolesarska steza ločena od cestišča).
Problem vidim v ulicah, kot je npr. Jamova, kjer je veliko prehodov za pešce (nekaj je semaforjev), čez dan veliko študentov, veliko izhodov z dvorišča in s kolesarsko na cestišču. Omejitev na 30 km/h je povsem na mestu.
Nasprotni primer je npr. Kajuhova med Zaloško in Litijsko. Trenutno je omejitev 60 km/h, cesta je pa v ovinku in brez kolesarske steze. Glede na trenutno stanje omejitev na 30 km/h ne bi bila napačna. Ker pa je pomembna prometnica, bi bila občina nato prisiljena stanje izboljšati za omejitev 50 km/h.
Npr. skozi Fužine je omejitev 30 km/h, čeprav je glavna cesta široka in pregledna. Pri 50 km/h lahko praktično ustaviš samo pešcu, ki že stoji na prehodu, za druge primere ni dovolj časa. Promet se prilagaja avtu. Nasprotno pri 30 km/h lahko voznik pravočasno ustavi, tudi pešcu, ki šele hodi proti prehodu. Promet se prilagaja ostalim udeležencem.
Brez omejitve bodo vozili s 50 km/h, ker je cesta široka in pregledna. V resnici tudi smo vozili proti 50 km/h kljub coni 30, dokler niso parkrat ustavljali.
Šoferji so OK, ostali pa so nasprotniki?!
Tu se vidi, kako avtocentričen je promet v Sloveniji. Odkar živim v Franciji sem vedno, ko se vrnem v Slovenijo, šokiran. V Franciji jim ne pade na pamet, da bi prehiteli kolesarja, če ni popolnoma varno. Se pač vozijo 10 km/h tisto minuto dokler ne pride kolesar okoli ovinka. Večkrat se mi je že zgodilo, da so mi na prehodu ustavili, čeprav sem imel rdečo luč.
V Franciji še nisem imel kritične situacije. Ko pa sem bil poleti na obisku v Sloveniji, me je na prvi turi voznik prehiteval v Grosuplju nasproti tovornjaka, zato da je čez 20 m zavil na dvorišče. Proti Mlačevem so me prehitevali ne glede na nasprotni promet. To so ti dinamični vozniki, sicer si 70-letnik, ki si ne zasluži vozniškega dovoljenja.
Ceste, kot je npr. Roška, bi verjetno ostale na 50 ali 60 km/h (vsi prehodi s semaforjem, pločnik in kolesarska steza ločena od cestišča).
Problem vidim v ulicah, kot je npr. Jamova, kjer je veliko prehodov za pešce (nekaj je semaforjev), čez dan veliko študentov, veliko izhodov z dvorišča in s kolesarsko na cestišču. Omejitev na 30 km/h je povsem na mestu.
Nasprotni primer je npr. Kajuhova med Zaloško in Litijsko. Trenutno je omejitev 60 km/h, cesta je pa v ovinku in brez kolesarske steze. Glede na trenutno stanje omejitev na 30 km/h ne bi bila napačna. Ker pa je pomembna prometnica, bi bila občina nato prisiljena stanje izboljšati za omejitev 50 km/h.
Moje mnenje je da, s tem generalnim nižanjem promet nazaduje. Če ljudje niso več sposobni spremljat promet pri 50km/h, kmalu več ne bodo sposobni pri 30km/h itd...
In na koncu bo samo še promet med krožnimi križišči s hitrostjo 10km/h in nekaj ležečimi policaji.
Jaz se s tem absolutno ne strinjam. Že to kar se pri nas dogaja s conami 30 km/h je ponekod smešno. Voziti 30 km/h z avtomobilom je zelo počasi in to pomeni da tako voziš tudi če je cesta pregledna, nikjer daleč naokrog nikogar...Potem najbolje da se nehamo voziti z avtomobili. Najvišja omejitev ne pomeni priporočene hitrosti. Vožnjo moraš vedno prilagoditi razmeram in svojim sposobnostim. Za prometno varnost bi po moje naredili že veliko, če bi as cest umaknili divjake oziroma jim pobrali vozniške. Ampak to jim ne uspeva preveč. Mnogo bolj uspešno kaznujejo tiste, ki peljejo 5 km/h nad omejitvijo.
Npr. skozi Fužine je omejitev 30 km/h, čeprav je glavna cesta široka in pregledna. Pri 50 km/h lahko praktično ustaviš samo pešcu, ki že stoji na prehodu, za druge primere ni dovolj časa. Promet se prilagaja avtu. Nasprotno pri 30 km/h lahko voznik pravočasno ustavi, tudi pešcu, ki šele hodi proti prehodu. Promet se prilagaja ostalim udeležencem.
Brez omejitve bodo vozili s 50 km/h, ker je cesta široka in pregledna. V resnici tudi smo vozili proti 50 km/h kljub coni 30, dokler niso parkrat ustavljali.
Po mojem mnenju je vožnja po predpisih lahko celo nevarna, saj delaš ostale šoferje živčne. Za varno vožnjo se mi zdi bistveno, da znaš tudi predvideti napake nasprotnika oziroma ostalih šoferjev, predvsem pa da si ves čas pri stvari. Zaradi mene lahko odstranijo skoraj vse znake za omejitve hitrosti in šofer mora kljub temu znati voziti varno. Če ne zna, ni za na cesto. Varno voziti ni zame isto kot voziti po predpisih in v nasprotno me ne bo nihče prepričal.
Šoferji so OK, ostali pa so nasprotniki?!
Tu se vidi, kako avtocentričen je promet v Sloveniji. Odkar živim v Franciji sem vedno, ko se vrnem v Slovenijo, šokiran. V Franciji jim ne pade na pamet, da bi prehiteli kolesarja, če ni popolnoma varno. Se pač vozijo 10 km/h tisto minuto dokler ne pride kolesar okoli ovinka. Večkrat se mi je že zgodilo, da so mi na prehodu ustavili, čeprav sem imel rdečo luč.
V Franciji še nisem imel kritične situacije. Ko pa sem bil poleti na obisku v Sloveniji, me je na prvi turi voznik prehiteval v Grosuplju nasproti tovornjaka, zato da je čez 20 m zavil na dvorišče. Proti Mlačevem so me prehitevali ne glede na nasprotni promet. To so ti dinamični vozniki, sicer si 70-letnik, ki si ne zasluži vozniškega dovoljenja.
brbr21 ::
Raptor F16 je izjavil:
Omejitev na omejitev, na omejitev...
Razlog? Nesposobnost. 50% ljudi itak nima kaj iskati na cesti, ker pač niso sposobni za to vrsto premikanja (gibalno, prostorsko, umsko, moralno...). PIKA!
Rešitev? Idealna v idealnem svetu bi bila izobraževanje, trening, preverjanje in korenček. Tega pač ni. Trenutna je čisti texas. V znak svobode lahko dela vsak kar hoče (za primeren kupček cekinov). Prihodnost... avtomatizacija prevoza. Žal oz. konec koncev -> hvala K.
Dejanski razlog za stanje pa je pohlep kapitala in državnega aparata, katerima vsak voznik predstavlja ZLATO JAMO. Ergo več voznikov = več cekinov. Če bi ljudje obvladali minimalne osnove matematike in ekonomije, bi bile ceste praktično prazne.
Kontradiktorne izjave ena na drugo.
Enkrat se reče da so visoke kazni za filanje proračuna, potem pa ugotovimo da nadzora cest sploh ni.
Branje po diagonali in funkcionalna nepismenost recept za stanje kjer družba je. Pa niti ne dvomim, da si strokovnjak na kakšnem področju.
Eh sem si rekel že dolgo nazaj, da v avto temah ne sodelujem pa me vseeno zanese. Na politiko, fuzbal, promet in kurbe se vsak spozna. Bi bilo pa koristneje, če tudi v taki temi, kot v prometu vsaj polovica umolkne...
nevone ::
Nesreča je tudi zaradi prepočasne vožnje in nato nekdo živčno prehiteva in spet stojimo.
Izločit tiste s slabimi refleksi in zastarelim znanjem pa je.
Izločit živčne, nimajo kaj na cesti delat.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
dreta ::
mailer ::
jaz vozim 70 izven naselja in 70 v naselju tako da se me to ne tičeTake paciente sem srečeval 4 leta, ko sem se vozil na šiht. So bili pa še posebni primeri, ki so se vozili 90/90 (pasat). Na ravnini, kjer je prehod za pešce in omejitev 60 pa od 130-150. Bemfla, itak.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
Truga ::
Največ nesreč se zraven neumnih ljudi in alkohola zgodi ravno zato ker folk znori pri voznikih ki ne zmorejo ali nočejo vozit vsaj po omejitvi plus 5km in ki imajo zanič reflekse in bremzajo promet.
ce znoris pri voznikih ki vozijo malo prepocasi nisi za na cesto ampak za u polje, halo
Mato989 ::
Največ nesreč se zraven neumnih ljudi in alkohola zgodi ravno zato ker folk znori pri voznikih ki ne zmorejo ali nočejo vozit vsaj po omejitvi plus 5km in ki imajo zanič reflekse in bremzajo promet.
ce znoris pri voznikih ki vozijo malo prepocasi nisi za na cesto ampak za u polje, halo
Ne znoriš ker vozijo 30, znoriš ker ne vozijo optimalno, tudi poraba je slabša pri 30 kot če pelješ v 5 ali 6 55 na uro...
Mene recimo sploh ne moti ko nekdo na avtocesti vozi 90 pa je omejitev 130... ker tako šparaš bencin, moti pa me, ko nekdo vozi 25 ko je omejitev 50...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Magic1 ::
Dej Mato pridi v Ljubljano pa se bom peljal za teboj. Ti garantiram, da boš neustrezen za na cesto po svojih kriterijih, zaradi mojega poznavanja cest.
Magic
Mato989 ::
to mas pa neizmerno shitty avto, ce zre vec energije pri pocasnejsi voznji
Probaj se peljat v 1. prestavi 5km/h pa boš vidla porabo napram če pelješ v cruise control 90 v 6ti =)
Dej Mato pridi v Ljubljano pa se bom peljal za teboj. Ti garantiram, da boš neustrezen za na cesto po svojih kriterijih, zaradi mojega poznavanja cest.
Lahko, v LJ sem se ogromno vozil =)
Sploh pa to nima veze, ker to da hitreje spelješ pri 30tih kot 75tih nima veze z POZNAVANJEM CESTE ampak z fiziologijo osebe... in starci so pač počasni... no pa mladi vozniki...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Magic1 ::
Sej tudi dedki se vozijo, seveda daleč od optimuma. Ne gre vse na reflekse, če ne poznaš okoliša MORAŠ počasneje vozit, kot če bi poznal. Sam to tebi ni jasno.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
m0LN4r ::
Uff, ce bo 30 bo kr jeba. Ce mam so sihta 5 vasi z ravno cesto skupne dolzine 13km. Fak pol ure se naj vozim 13km. Jesus.
No ja po drugi strani me bodo v mestu in na vasi dlje poslusali. Prva brzina 4000 obratov in 80 decibelov. Uzivajte !
PS: Ce bo omejitev 30, se bodo pacienti vozli torej 20. Juhu.
Eni pac niso za na cesto, pa naj to enkrat ze dojamejo. Glih vceraj berem novico, da se je prinas na vasi, pri prikljucku na avtocesto na streho prevrnila staresja gospa zaradi neprilagojene hitrosti.
Jaz sem se eno uro pred nesreco brez problema peljal tam z _letnimi_ gumami, rahlo rosnato in 0 stopinj 2x hitreje, kot se navadni smrtniki... pa se nisem na glavo obrnil.
Kaj je potem ta zenska delala... hitreje kot jaz se ziher ni peljala. Tu so v resnici drugi problemi in ne hitrost.
Sodobni avti zadnjih 10 let ne letijo z cest kr tko, moras bit res talent da ti to uspe.
No ja po drugi strani me bodo v mestu in na vasi dlje poslusali. Prva brzina 4000 obratov in 80 decibelov. Uzivajte !
PS: Ce bo omejitev 30, se bodo pacienti vozli torej 20. Juhu.
Eni pac niso za na cesto, pa naj to enkrat ze dojamejo. Glih vceraj berem novico, da se je prinas na vasi, pri prikljucku na avtocesto na streho prevrnila staresja gospa zaradi neprilagojene hitrosti.
Jaz sem se eno uro pred nesreco brez problema peljal tam z _letnimi_ gumami, rahlo rosnato in 0 stopinj 2x hitreje, kot se navadni smrtniki... pa se nisem na glavo obrnil.
Kaj je potem ta zenska delala... hitreje kot jaz se ziher ni peljala. Tu so v resnici drugi problemi in ne hitrost.
Sodobni avti zadnjih 10 let ne letijo z cest kr tko, moras bit res talent da ti to uspe.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Raptor F16 je izjavil:
Seveda imaš prav, ampak zmeraj boš imel potem enak argument a ne vidiš tega? Ok damo iz 50 na 30... super, pol boš pri 30 rekel lahko enako, razlika med 30 na 10 je spet "teh 20" a vidiš kaj sem nardil?
Razlika je v tem da bodo posledice trka med 30 na udo in 20 na uro nekako podobne. Vse kar je pa okoli 40 na uro ali nad pa je za pešca že smrtno nevarno. Da o zavorni poti ne govorimo.
Ja ampak še ZMERAJ bodo posledice trka še bolj ugodne za pešca pri 20 kot pri 30, pa pri 10 bolje kot 20, pa pri 5 bolje kot 20... in tako se zaciklamo v nenehno spiralo hujših in hujših omejitev z to logiko.
Mogoce pa bi morali tudi pesce izobrazit, da ne skacejo po cesti. Tako kot danes, ko je ena druzina tekla preko 4 pasovnice, kjer ni prehoda in je omejitev 70.
Bravo starsi!
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Truga ::
Probaj se peljat v 1. prestavi 5km/h pa boš vidla porabo napram če pelješ v cruise control 90 v 6ti =)
jaz mam 21 prestav na moji stari holander kripi in lahko komot recem da 60km/h pozre vsaj ene 10x tok energije kot 30km/h, 90 pa itak sam po klancu lahko.
moderni avti pa prestav itak sploh nimajo wtf? a zdej bomo delal novo zakonodajo za snezinke s predpotopnimi kripami alkaj ne se zezat clovek
m0LN4r ::
Najmanj se porabi z 70 v 5. prestavi z Volkswagen TDI, pa to je splosno znano dejstvo odkar 1.9 TDI obstaja
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
dronyx ::
Uff, ce bo 30 bo kr jeba. Ce mam so sihta 5 vasi z ravno cesto skupne dolzine 13km. Fak pol ure se naj vozim 13km. Jesus.
Preden sprejmejo to traparijo (kar jo sigurno bodo, ker je traparija in to imamo pri nas sploh radi) naj se odgovorni najprej za test poskušajo kakšen mesec res voziti 30 km po naseljih (ampak seveda po "naseljih" kot to pravi prometna signalizacija, tudi če se začnejo sredi ničesar in je še kakšen kilometer do prve hiše). Opazili bodo, da moraš praktično ves čas gledati bolj na števec, kot na cesto, ker gre mimogrede 50 km/h ali še kaj več. Jaz zase vem da če želim peljati zares 30 km/h ali manj moram spremljati merilnik. Pač nimam občutka pri tako nizki hitrosti. Sem pa trdno prepričan da mora šofer bistveno bolj spremljati cesto in okolico, kot merilnik hitrosti. Ampak kot rečeno traparije pri nas hitro primejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
m0LN4r ::
Pač nimam občutka pri tako nizki hitrosti.Malo za hec, ce imas dovolj konjev rabis samo najt pravo prestavo, ki to zmore z standgasom.
Men so tle nardil v eni vasi 30 za 100 metrov po dolzini, zakaj nevem. Z veseljem, dam v prvo na 4000 pa se zvecer derem kot raketa.
Dvomim pa da bo dolgo, ker se tu ustvarja zjutraj taksno ozko grlo v prometu, da se domacini zdaj vec ne morjo prikljucit na cesto. Pa se velik gnasneje je postalo, ker se vecina folka vozi v 2. tam 35.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Hemi426 ::
Raptor F16 je izjavil:
V gosto poseljenih naseljih kjer je veliko pešcev promet ne bi smel biti hitrejši od 40km/h
Od 40km/h dalje možnosti za preživetje trka eksponentno upadejo.
Ljudje ki tega ne razumejo so tisti ki se še 100m do trgovine zapeljejo z avtomobilom.
In kaj je narobe s tem, da se nekdo z izpitom, izpravnim/registriranim avtom, plačanim cestnim skladom in nealkoholiziran, odpelje 100m v trgovino? :D
Pa pojasni brez fantazmov vpliva na okolje, lenobo, ker to je izredno subjektivno.
Drugač pa, bi se veliko več varnosti pridobilo z večjo izobrazbo ali, ponavljanjem CPPja na 5-10 let.
Avto imajo že aktivne radarje, sprednji deli so posebej zasnovani za manjše poškodbe pešce.
Če bomo tako rigorozno pazili na ljudi, ki skačejo pred avtomobile, potem boljše, da prepovemo avte in hodimo peš povsod.
m0LN4r ::
da prepovemo avte in hodimo peš povsod.Pol pa bo prevec pescev in se spotagnes in glavo razbijes, drugi pa te pohodijo. To ni resitev.
Pesce je treba nauciti hodit, da ne hodijo po cesti. Vam tovarisice niso rekle, pogledaj levo in desno pa hodi ob cesti in take fore?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
robertotrm ::
Naselja niso vec kar so bila. Polna mularije ki se igra, pescev, psov, kur,... Zdej so nasleja mesta duhov. Mularija je v virtualnem svetu, vsak na svojem kompu.
Nekdanji pesci grejo v 100m oddaljeno trgovino z avti. Kure in zverce so pa tud prej izjema kot pravilo.
Tud avti niso vec kot so bli pred desetletji. Ko je bila omejitev 60. Kaj ni skoda zavrect in iznicit tisoce inzinirskih ur, ki so vgrajene v sodobne avte.
Da se cijazijo po ravninah s 50km/h, kjer nikoli nikogar ne vidis. Kot da se vozimo z avti iz leta 1930, brez abs, airbagov in vsega ostalga.
Bedaste omejitve, kjer varnost sluzi samo kot izgovor, za izzivljanje birokratske sodrge.
In inkasantske podvige pateticnih pajecev v uniformah, ki se ne zavedajo, da so obleceni v cunje, ki so jih je placal tocno ta folk, katerega brezsramno lupijo.
Nekdanji pesci grejo v 100m oddaljeno trgovino z avti. Kure in zverce so pa tud prej izjema kot pravilo.
Tud avti niso vec kot so bli pred desetletji. Ko je bila omejitev 60. Kaj ni skoda zavrect in iznicit tisoce inzinirskih ur, ki so vgrajene v sodobne avte.
Da se cijazijo po ravninah s 50km/h, kjer nikoli nikogar ne vidis. Kot da se vozimo z avti iz leta 1930, brez abs, airbagov in vsega ostalga.
Bedaste omejitve, kjer varnost sluzi samo kot izgovor, za izzivljanje birokratske sodrge.
In inkasantske podvige pateticnih pajecev v uniformah, ki se ne zavedajo, da so obleceni v cunje, ki so jih je placal tocno ta folk, katerega brezsramno lupijo.
nevone ::
Bedaste omejitve, kjer varnost sluzi samo kot izgovor, za izzivljanje birokratske sodrge.
Ali pa, ko se s cest podi tiste, ki peljejo malo počasneje, kar zahteva sodrga, ki ne more vsake toliko časa malo stopit na zavoro.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
Invictus ::
Sam bi bil vesel, če bi ljudje vozili po omejitvah, ne pa 30% pod njimi.
Problem tega folka, ki vozi na regionalki 70 km/h je v tem, da skozi naselja vozijo enako hitro. In prevozijo skoraj vsako rdečo luč...
Problem tega folka, ki vozi na regionalki 70 km/h je v tem, da skozi naselja vozijo enako hitro. In prevozijo skoraj vsako rdečo luč...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Invictus ::
Znotraj goste naselitve je 30km/h čisto O.K. Nekaj zaradi hrupa, nekaj zaradi varnosti, sploh ker so v Sloveniji ulice ozke, z mizernimi pločniki.
30 km/h na celovški ali Dunajski je pa težka bedarija. Ob konicah mogoče že, ker tako ali tako ne moreš hitreje peljati, sredi noči težka budalaština.
30 km/h na celovški ali Dunajski je pa težka bedarija. Ob konicah mogoče že, ker tako ali tako ne moreš hitreje peljati, sredi noči težka budalaština.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
IL_DIAVOLO ::
Dokler bo policija tako stala kot sedaj, se res ne sekiram na kolko spremenijo, ce sploh.
m0LN4r ::
Zaradi mene so lahko radarji, jih bodo mariborcani pozgal. Spet bo drag projekt, od kod bomo vzeli denar pa to...
Za mene bi bil optimalni radar, ki tudi prepocasne slika in tiste za katerim je kolona.
Za mene bi bil optimalni radar, ki tudi prepocasne slika in tiste za katerim je kolona.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
pffff ::
nevone ::
Pozabljate, da niste sposobni samo tisti, ki ste dovolj hitri po vaših kriterijih, ampak, da je vedno več takšnih, ki jim ni odveč malo stopit na zavoro in se jim zato ne podre cel svet, ker se dejansko ne podre, pa čeprav bi to nekateri radi dokaz(ov)ali.
o+ nevone
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
Mato989 ::
Pozabljate, da niste sposobni samo tisti, ki ste dovolj hitri po vaših kriterijih, ampak, da je vedno več takšnih, ki jim ni odveč malo stopit na zavoro in se jim zato ne podre cel svet, ker se dejansko ne podre, pa čeprav bi to nekateri radi dokaz(ov)ali.
o+ nevone
Kaj pa če bi tisti nesposobni stopili malo na gas?
zakaj vedno navzdol =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
m0LN4r ::
Pozabljate, da niste sposobni samo tisti, ki ste dovolj hitri po vaših kriterijih, ampak, da je vedno več takšnih, ki jim ni odveč malo stopit na zavoro in se jim zato ne podre cel svet, ker se dejansko ne podre, pa čeprav bi to nekateri radi dokaz(ov)ali.Si ti ze videl kako so prinas posejane table? Pa to moras tolkokrat na zavoro in gas zarad tabel, da je ze pravi fitnes za nogo. Kok sele izpustov pri 100x pospesiti nonstop.
o+ nevone
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Raptor F16 ::
Pozabljate, da niste sposobni samo tisti, ki ste dovolj hitri po vaših kriterijih, ampak, da je vedno več takšnih, ki jim ni odveč malo stopit na zavoro in se jim zato ne podre cel svet, ker se dejansko ne podre, pa čeprav bi to nekateri radi dokaz(ov)ali.
o+ nevone
Kaj pa če bi tisti nesposobni stopili malo na gas?
zakaj vedno navzdol =)
Ker nočem imeti povožene živali, kaj šele človeka na vesti.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
nevone ::
Pozabljate, da niste sposobni samo tisti, ki ste dovolj hitri po vaših kriterijih, ampak, da je vedno več takšnih, ki jim ni odveč malo stopit na zavoro in se jim zato ne podre cel svet, ker se dejansko ne podre, pa čeprav bi to nekateri radi dokaz(ov)ali.
o+ nevone
Kaj pa če bi tisti nesposobni stopili malo na gas?
zakaj vedno navzdol =)
Mah, saj ni za pričakovati, da bi razumel. Če sposoben malo pohodi bremzo, ni zato nič manj sposoben, in nekaterim (tudi sposobnim) je to jasno, nekaterim vam ne bo pa nikoli, ker boste raje naredili harakiri, kot da malo potlačite svoj ego.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
Mato989 ::
Pozabljate, da niste sposobni samo tisti, ki ste dovolj hitri po vaših kriterijih, ampak, da je vedno več takšnih, ki jim ni odveč malo stopit na zavoro in se jim zato ne podre cel svet, ker se dejansko ne podre, pa čeprav bi to nekateri radi dokaz(ov)ali.
o+ nevone
Kaj pa če bi tisti nesposobni stopili malo na gas?
zakaj vedno navzdol =)
Mah, saj ni za pričakovati, da bi razumel. Če sposoben malo pohodi bremzo, ni zato nič manj sposoben, in nekaterim (tudi sposobnim) je to jasno, nekaterim vam ne bo pa nikoli, ker boste raje naredili harakiri, kot da malo potlačite svoj ego.
o+ nevone
Pa zakaj ne bi manj sposobni enostavno nehali vozit... sploh tisti s slabimi refleksi!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Raptor F16 ::
Pozabljate, da niste sposobni samo tisti, ki ste dovolj hitri po vaših kriterijih, ampak, da je vedno več takšnih, ki jim ni odveč malo stopit na zavoro in se jim zato ne podre cel svet, ker se dejansko ne podre, pa čeprav bi to nekateri radi dokaz(ov)ali.Si ti ze videl kako so prinas posejane table? Pa to moras tolkokrat na zavoro in gas zarad tabel, da je ze pravi fitnes za nogo. Kok sele izpustov pri 100x pospesiti nonstop.
o+ nevone
In ne vem zakaj se mi potem ljudje v tej temi smejejo ker pri smešno kratki razdalji med naseljema ne pospešim do konca ampak samo do npr 70 da mi ni treba čez 2 sekundi bremzat v živo za brezveze.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Map ::
Zato pa so avtošole, da nas naučijo vozit in obvladat avto, in vsak, ki ima izpit, bi moral bit sposoben vozit in obvladat avto pri 90 na uro. Najboljši so taki, ki se vozijo 70 po regionalki, pa na ovinku za vsak slučaj še malo zabremzajo, potem jih pa prehitiš in v naslednjem naselju upočasniš na 50, pa jih imaš čez minuto takoj za sabo.
Pogosto opažam ravno to "napako", da že v avtošoli vozijo prepočasi. Seveda, najprej je treba naredit nekaj kilometrov in dobit izkušnje, ampak v zadnjem času srečam preveč takih, da bi bilo slučajno. Ne mi rečt, da ne more v enem kilometru na regionalki pospešit do 90. Mene je inštruktor učil, da zaradi mene nihče ne sme bremzat in da moram vozit odločno, se pravi sem iz križišča ali ob koncu naselja pospeševal praktično z gasom do podna.
Pa tečaj varne vožnje bi vsem predlagal. Da lahko tudi manj spodobni varno preizkusijo, kako se avto obnaša in jih mogoče naslednjič ne bo že doma strah. V zimskih časih pa na travnik(svoj) ali prazno parkirišče.
Pogosto opažam ravno to "napako", da že v avtošoli vozijo prepočasi. Seveda, najprej je treba naredit nekaj kilometrov in dobit izkušnje, ampak v zadnjem času srečam preveč takih, da bi bilo slučajno. Ne mi rečt, da ne more v enem kilometru na regionalki pospešit do 90. Mene je inštruktor učil, da zaradi mene nihče ne sme bremzat in da moram vozit odločno, se pravi sem iz križišča ali ob koncu naselja pospeševal praktično z gasom do podna.
Pa tečaj varne vožnje bi vsem predlagal. Da lahko tudi manj spodobni varno preizkusijo, kako se avto obnaša in jih mogoče naslednjič ne bo že doma strah. V zimskih časih pa na travnik(svoj) ali prazno parkirišče.
pegasus ::
Mato989 ::
Kaj pa če bi tisti nesposobni stopili malo na gas?Zato, ker evolucija vedno nagrajuje tiste, ki znajo učinkovito upravljati s svojo razpoložljivo energijo. Kdor z njo razmetava, je slej ko prej kaznovan, tako ali drugače.
zakaj vedno navzdol =)
Torej naj povsem zahibernirajo dol s ceste... bomo meli mi mir!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
pegasus ::
Raptor F16 ::
Zato pa so avtošole, da nas naučijo vozit in obvladat avto, in vsak, ki ima izpit, bi moral bit sposoben vozit in obvladat avto pri 90 na uro. Najboljši so taki, ki se vozijo 70 po regionalki, pa na ovinku za vsak slučaj še malo zabremzajo, potem jih pa prehitiš in v naslednjem naselju upočasniš na 50, pa jih imaš čez minuto takoj za sabo.
Pogosto opažam ravno to "napako", da že v avtošoli vozijo prepočasi. Seveda, najprej je treba naredit nekaj kilometrov in dobit izkušnje, ampak v zadnjem času srečam preveč takih, da bi bilo slučajno. Ne mi rečt, da ne more v enem kilometru na regionalki pospešit do 90. Mene je inštruktor učil, da zaradi mene nihče ne sme bremzat in da moram vozit odločno, se pravi sem iz križišča ali ob koncu naselja pospeševal praktično z gasom do podna.
Pa tečaj varne vožnje bi vsem predlagal. Da lahko tudi manj spodobni varno preizkusijo, kako se avto obnaša in jih mogoče naslednjič ne bo že doma strah. V zimskih časih pa na travnik(svoj) ali prazno parkirišče.
Eno je eksperimentiranje na poligonu drugo pa je izpitna ali celo dejanska vožnja v prometu.
Še enkrat da ti bo jasno. Izpit za prikolico ne za formulo. Prikolica je priklopno vozilo namenjano prevozu tovora. Ti lahko navežeš na pasmatr pa ti še vedno lahko gurtno utrga in tovor potem leti ko ima enkrat vztrajnost. Oh pa da ti jo zanese... ne boš je ujel. Prva stvar in najbečja napaka ki jo vsi delajo je pritiskanje na gas ker je logika (če povlečem se bo zravnala) eeeee nije to tako. Sam še večja pizdarija bo.
Ampak dobro saj boste enkrat ornk probali pa bo dosti.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22792 (15619) | zmaugy |
» | Motor za službo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 12284 (9546) | hojnikb |
» | 24 ur anketa: Ali zagovarjate prepoved elektičnih skirojev? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 37986 (33864) | c3p0 |