Forum » Programiranje » Upravljanje objektov za rendiranje
Upravljanje objektov za rendiranje
goranv ::
Do zdaj sem vedno v naprej programiral kodo za izris objektov, ampak zdaj si zelim naloziti iz datoteke. V kaksnem formatu imate ostali zapisano v datoteki. V datoteki mislim na imate samo gole vektorje ali pred vsakim prostor za glTranslate ali glRotatef, da se podatki samo nalozijo in uporabijo, da ni treba dodatno zdruzevati podatke. Format v spominu, jih razdelite v skupine, dodate kaksne informacije?
Do zdaj se testiral v tem stilu, kjer podatke vstavi v polje in v vecjem projektu to ne bo slo tako enostavno in ne mislim izlumljati tople vode, zato me zanima kako ste ostali resevali zadevo.
Do zdaj se testiral v tem stilu, kjer podatke vstavi v polje in v vecjem projektu to ne bo slo tako enostavno in ne mislim izlumljati tople vode, zato me zanima kako ste ostali resevali zadevo.
ogl::Scene a;
if( a.Create( 1024 ) )
{
a.Translatef3v( 0.0f, 0.0f, -10.0f );
a.Begin( GL_TRIANGLES, 3,
0.0f, 0.0f, 0.0f,
1.0f, 0.0f, 0.0f,
0.0f, 1.0f, 0.0f );
}
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | Matlab problemOddelek: Pomoč in nasveti | 1645 (1069) | bluefish |
| » | tekstura [c++ opengl]Oddelek: Programiranje | 1024 (809) | matej94 |
| » | DirectX - težavicaOddelek: Programiranje | 1367 (1100) | Senitel |
| » | C++ programirane v Open GL oz. Direct xOddelek: Programiranje | 3156 (2427) | Vesoljc |
| » | OpenGL problemOddelek: Programiranje | 2663 (2229) | Gundolf |