Forum » Programiranje » tekstura [c++ opengl]
tekstura [c++ opengl]
aaaaa93 ::
Kako dodati v program teksturo delam z glut-om(glut je knjižnica opengl) problem pa nastane ker glut ne podpira teksture, trenutno imam samo deklarirano
sedaj pa ne vem kako naj rešim problem o teksturi
#include <GL/glut.h>
sedaj pa ne vem kako naj rešim problem o teksturi
Senitel ::
Glut nima funkcionalnosti za nalaganje tekstur iz datotek. Imaš funkcije glTexImage ali pa boš moral uporabit še kakšno drugo zunanjo knjižnico.
aaaaa93 ::
Bom kako zunanjo, prosim če mi daš, kak primer, oz. svetuješ kaj je najbolje, delam prvič z glutom. samo da mi nebi bilo potrebno vse šeenkrat delat ;) ..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: aaaaa93 ()
matej94 ::
Ekola tole javla kompajler ne znam zrihtat od nehe tutorijala dol zlovdal (tam kjer piše glut,prebral navodila pa ne dela. Texturo sem goraj deklariral pa funkcijo sem init kilical, pred ladjico pa ne primer ;((((
http://nehe.gamedev.net/tutorial/textur...
C:\Users\Matej\Desktop\GLUT\igra\main.cpp|49|undefined reference to `tgaLoad(char*, image_t*, unsigned int)'|
||=== Build finished: 1 errors, 31 warnings ===|
http://nehe.gamedev.net/tutorial/textur...
C:\Users\Matej\Desktop\GLUT\igra\main.cpp|49|undefined reference to `tgaLoad(char*, image_t*, unsigned int)'|
||=== Build finished: 1 errors, 31 warnings ===|
void init(void) { glShadeModel(GL_SMOOTH); // Enable Smooth Shading glClearColor(0.0f, 0.0f, 0.0f, 0.5f); // Black Background glEnable ( GL_COLOR_MATERIAL ); glColorMaterial ( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE ); glEnable ( GL_TEXTURE_2D ); glPixelStorei ( GL_UNPACK_ALIGNMENT, 1 ); glGenTextures (1, texture_id); image_t temp_image; glBindTexture ( GL_TEXTURE_2D, texture_id[CUBE_TEXTURE] ); // //tuki jamra tgaLoad ( "swirl.tga", &temp_image, TGA_FREE | TGA_LOW_QUALITY ); // // glEnable ( GL_CULL_FACE ); //glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST); }
MrBrdo ::
Torej ti manjka določen include ane.
Dej si ti najprej osnove Cja poglej, preden se spravljaš na OpenGL.
Dej si ti najprej osnove Cja poglej, preden se spravljaš na OpenGL.
MrBrdo
matej94 ::
ja sedaj uprabljam soil če pa soil deklariram v linkerju , pa mi javi 50 erorjev, problem je v tem ker so na netu napisana samo naovidila za visual c++ jaz pa uprabljam code blcks, tako da ne vem kaj moram sedaj spremeniti. Če kdo ve hvala
matej94 ::
Texturo delajo vendar ko jo dodam za ozadje mi pa začne zelo laggat, dela zelo počasi.
Mogoče ve kdo kaj spremenit, 2 ladji delata tole pa zelo zelo upočasnjuje, prosim če lahko kdo pogleda in pove kako boljšo rešitev..
Imam jo v update funkciji:
tole pa v main:
Mogoče ve kdo kaj spremenit, 2 ladji delata tole pa zelo zelo upočasnjuje, prosim če lahko kdo pogleda in pove kako boljšo rešitev..
Imam jo v update funkciji:
glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, my_texture3); glBegin(GL_QUADS); glColor3f(1.0f, 1.0f, 1.0f); glTexCoord2f(0.0f, 0.0f); glVertex2f(-1, -1); glTexCoord2f(1.0f, 0.0f); glVertex2f(1, -1); glTexCoord2f(1.0f, 1.0f); glVertex2f(1,1); glTexCoord2f(0.0f, 1.0f); glVertex2f(-1,1); glEnd(); glBindTexture(GL_TEXTURE_2D,5);
tole pa v main:
my_texture3 = SOIL_load_OGL_texture ( "Data/morje.bmp", SOIL_LOAD_AUTO, SOIL_CREATE_NEW_ID, SOIL_FLAG_INVERT_Y );
Senitel ::
Kakšne dimenzije je tekstura in kakšen filtering imaš nastavljen?
Sicer pa kakšen framrate imaš?
Sicer pa kakšen framrate imaš?
matej94 ::
70*70 pixlov velika texstura
filteringa nimam, samo to imam te stvari kode ki sme poslal.
To je tudi to
filteringa nimam, samo to imam te stvari kode ki sme poslal.
To je tudi to
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | [c++]OpenGL izris kvadrataOddelek: Programiranje | 1269 (1129) | Mavrik |
» | [C && OpenGL] "speed tape"Oddelek: Programiranje | 1264 (1115) | Monster |
» | C++ programirane v Open GL oz. Direct xOddelek: Programiranje | 2975 (2246) | Vesoljc |
» | OpenGL problemOddelek: Programiranje | 2481 (2047) | Gundolf |
» | TransparentnostOddelek: Programiranje | 1242 (1061) | Senitel |