» »

Slovenske spletne naročnine

Slovenske spletne naročnine

a_borlak ::

Eno vprašanje, morda kdo ve, kako je s spletnimi naročninami v Sloveniji, namreč prehod iz brezplačne (preizkusne) v letno, je lahko opt-out varianta in ali bi te morali pred iztekom brezplačnega dela obvestiti o tem, da gre na plačljivo varianto ali ne?

Facebook dev ::

Zakaj pa misliš, da bi te morali opozoriti? Saj povedali so vse, toliko časa imaš zastonj, potem pa se začne zaraćunavat. Ti si popolnoma seznanjen s tem, kako poslovanje poteka. Tudi na tujih spletnih straneh, kjer imajo prvi mesec brezplačno nikoli (ampak res nikoli) nisem dobil obvestila, da se mi brezplačno obdobje izteka.
If you can't handle me at my worst,
you don't deserve me at my best.

techfreak :) ::

Ne poznam zakonodaje, ampak prosim bodi fer, in uporabnikom poslji obvestilo par dni prej, oz. jim omogoci, da lahko par dni po prvem placilu se vedno preklicejo.

a_borlak ::

Ne vem, zdi se mi rahlo nepoštena poslovna praksa, kjer računajo na to, da boš pozabil in potem plačeval, ali se motim?

techfreak :) ::

Ahem, sem razumel da ti planiras to ponujati. Za katero storitev/revijo se pa gre to?

Facebook dev ::

Nepošteno poslovno prakso izvaja portal mojeznanje denimo. Če boš pa za en mesec dodatno plačal, ker si pozabil skenslat, ni pa nobenega problema. Se pa strinjam, najbolj fer podjetje, bo na to opozorilo svoje stranke.
If you can't handle me at my worst,
you don't deserve me at my best.

Zgodovina sprememb…

a_borlak ::

Jep, točno oni. Kako si rešil tega? Mislim, en mesec brez težav plačam, za celo leto pa ne.

Facebook dev ::

Nisem bil nikoli pri njih. Sem pa videl situacijo na temle forumu nekaj časa nazaj in ja, zelo podlo od njih ...
If you can't handle me at my worst,
you don't deserve me at my best.

shadeX ::

Tudi na tujih spletnih straneh, kjer imajo prvi mesec brezplačno nikoli (ampak res nikoli) nisem dobil obvestila, da se mi brezplačno obdobje izteka.


Ok si omenil tuje spletne strani, npr Apple me vedno opozori da mi bo nekaj zaračunal. Prvo 7 dni prej in nato še 1 dan prej.

Pač dobra poslovna praksa in me je tudi že rešilo pred nezaželenim obračunavanjem.

a_borlak ::

Facebook dev je izjavil:

Nisem bil nikoli pri njih. Sem pa videl situacijo na temle forumu nekaj časa nazaj in ja, zelo podlo od njih ...


Se pravi iščem po forumu, praviš ali morda veš temo?

Facebook dev ::

shadeX je izjavil:

Tudi na tujih spletnih straneh, kjer imajo prvi mesec brezplačno nikoli (ampak res nikoli) nisem dobil obvestila, da se mi brezplačno obdobje izteka.


Ok si omenil tuje spletne strani, npr Apple me vedno opozori da mi bo nekaj zaračunal. Prvo 7 dni prej in nato še 1 dan prej.

Pač dobra poslovna praksa in me je tudi že rešilo pred nezaželenim obračunavanjem.


Je pa tudi res, da te spletne strani trgajo s kartice direktno. Nikoli nisi "vezan" na neki. Če ne plačaš, oziroma nimaš denarja za plačat, izgubiš ugodnosti, simple as that. Medtem ko portal mojeznanje ti še zmeraj ponuja storitve, hkrati pa pripravlja, kako bo iz tebe izterjal letno naročnino 200EUR ali koliko evrov.

Mislim, da je bila ta tema:
https://slo-tech.com/forum/t764444/0
If you can't handle me at my worst,
you don't deserve me at my best.

Zgodovina sprememb…

Kumbaja ::

a_borlak je izjavil:

Eno vprašanje, morda kdo ve, kako je s spletnimi naročninami v Sloveniji, namreč prehod iz brezplačne (preizkusne) v letno, je lahko opt-out varianta in ali bi te morali pred iztekom brezplačnega dela obvestiti o tem, da gre na plačljivo varianto ali ne?


Pravnoformalno nisem zasledil, da bi bilo kjerkoli zavedeno, da te morajo eksplicitno opozorit na potek brezplačnega obdobja. ampak hkrati pa seveda tudi ne zdrži logika, da ti potem lahko zaračunjao par tisočakov za 10 letno članstno, ker si dva dni prepozno prekinil "free trial".

V praksi je potrebno bistveno bolj natančno polgedat kakšni točno so pogoji in k čemu, ter na kakšen način se zavežeš k plačilu storitve. Pri tem so pomembna določila Zakona o varstvu porošnikov (predvsem pravica do odstopa od nakupa na daljavo) kakor tudi splošna določila obligacijskega razmerja. Pri čemer se pomembno presoja tudi namene tako kupca kot prodajalca. Osnovna logika vsakega kuporodajnega razmerja pa je, da je prodajalec upravičen do plačila tega kar je kupcu nudil in kupec dolžan plačati kar je od prodajalca prevzel.

Če banaliziram (ker je res pomembno pogledat vsak konkreten primer posebej) bolj težko boš dosegel povrnitev 10EUR naročnine, ki se mesečno podaljšuje in jo že tri leta redno koristiš, pa si se pač na pol meseca spomniš, da zadni teden pa res nimaš časa. Po drugi strani pa bo prodajalec zelo težko izterjal 10 letno naročnino v vrednosti več tisoč eur na podlagi brezplačne prijave v 7 dnevni trial.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

a_borlak ::

Upam, da sem našel pravo rešitev - po naši zakonodaji lahko vrneš blago/storitev, naročeno preko interneta v 14 dnevih, se pravi, da 15 dnevna zastonj naročnina ne spada v ta del, čas naročnine je začel s 14.12., kar pomeni, da spada pod gornjo varianto, sem jim poslal mail, da tudi prvi račun na tej osnovi zavračam in da pričakujem zaprtje vseh svojih računov pri njih še danes.

Kumbaja ::

Mojeznanje, kolikor sem zasledil po tem in sorodnih forumih že tako deluje skoraj na nivoju scama, tako da IMO si ravnal prav. Do odstopa do pogodbe na daljavo si upravičen skladno z veljavno zakonodajo in glede na to, da niti nimajo tvojega plačinega sredstva iz katerega bi lahko enostransko trgali denar je praktično nemogoče, da bi karkoli naredili.

Ker edini način, da kaj sterjajo od tebe je preko sodišča, kjer pa bodo med drugim morali dokazati višino škode, ki jim je nastala. In tukaj zgolj sklicevanje na nek cenik ni dovolj.

Phantomeye ::

Firme po eni strani ponudijo brezplačno (trial) naročnino, da lahko ljudje preizkusijo storitev. Nekatere firme pa to izkoristijo, da od takih ljudi dobijo _VSAJ_ za en mesec keša.

Moje znanje, pa če se ne motim, pa veže na enoletno naročnino. To je, kar se mene tiče scam.

V službi so nam poslali link - pa pripis - pazite, da boste preklicali po 14 dneh. Resno - me zanima, če bi mi šiht kril naročnino - če bi pozabil. Jaz vem, da bi. Zato se "brezplačnega" izobraževanja nisem dotaknil.

Mato989 ::

Naučite se brat, pa bo... kako ene nikol ne nategnejo, nekatere pa skoz =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

c3p0 ::

Ta za eno leto je precej huda, ja. Iz principa bi tu šel do konca.

Me čudi, da se je Housing spustil tako nizko, sem jih včasih imel za poštene. Verjetno kak naspidiran manager z "inovativnimi poslovnimi modeli". Govna.

mazupan ::

Ti možakarji na moje znanje pika si seveda ne nategujejo in legalno nategnejo le strank, marveč tudi predavatelje. Legalno, seveda, s podcenjujočim odnosom. In če je predavatelj dovolj naiven ... Jaz bi skoraj nasedel (vir).

Invictus ::

Housing pa v redu firma, kaj pa kadite...

Housing prejšnji tečaj plača, ko ti da novega. Kar je lahko tudi čez eno leto.

Sam sem bil zmenjen, da predavam nekaj, oni bi mi pa pomagali priti do certa za Redhat. Dal celo nizko urno postavko zaradi tega...

Bolj ko se je bližal dan tečaja, manj odzivov je bilo. Kako se nismo zmenili, to ni moje delo, saj bo, itn...

Lepo sem jih steral v 3PM in basta.

Če delaš zanje, naj plačajo vnaprej...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

telemach - reklamacija računa

Oddelek: Mobilne tehnologije
4414535 (283) tomlin
»

Telekom - Mobitel (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
21348197 (20739) cekr
»

Telekom - Paket 2013 v Paket 2014 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
11127661 (21599) harvey
»

Simobil podražil naročniške pakete (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
534152310 (131811) Lonsarg

Več podobnih tem