Forum » Na cesti » Passat b8 - povišan prosti tek
Passat b8 - povišan prosti tek
vranko ::
Pozdravljeni.
Sem lastnik passatta b8 2.0 tdi, dva meseca in se mi zadnje čase dogaja, da, ko prispem na cilj avtomobil drži obrate malo nad 1000, sliši pa se tudi neka obremenitev motorja, da ga nekaj malce mantra. Pa me zanima kaj bi to lahko bilo. Zadnje čase so vse relacije zaradi korone zelo kratke (7km), tako da se motor niti ne ogreje na delovno temperaturo.
Sam sicer sumim regeneracijo dpf filtra, vendar mi je čudno da bi se začela izvajati že pri neogretem motorju.
Hvala za odgovore.
Sem lastnik passatta b8 2.0 tdi, dva meseca in se mi zadnje čase dogaja, da, ko prispem na cilj avtomobil drži obrate malo nad 1000, sliši pa se tudi neka obremenitev motorja, da ga nekaj malce mantra. Pa me zanima kaj bi to lahko bilo. Zadnje čase so vse relacije zaradi korone zelo kratke (7km), tako da se motor niti ne ogreje na delovno temperaturo.
Sam sicer sumim regeneracijo dpf filtra, vendar mi je čudno da bi se začela izvajati že pri neogretem motorju.
Hvala za odgovore.
Valvoline ::
Tanovejsi imajo aktivno elektricno ogrevanje motorja/hladilne tekocine zjutraj ce se ne motim. Tak da so povisani obrati v prostem teku povsem normalni zarad tega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
vranko ::
Pozabil sem napisati, da če ga pustim prižganega, da se po nekje 20 minutah obrati nazaj umirijo...Ampak a je možno, da bi avto izvajal regeneracijo dpfa, v mirujočem stanju in niti ne povsem ogretem motorju?
Amdforce ::
Seveda, oz preneha izvajati ce je ne more dokoncati. Se ti bo pa to dosti dogajalo ce bos imel kratke voznje, zal.
Scorpy84 ::
Pozabil sem napisati, da če ga pustim prižganega, da se po nekje 20 minutah obrati nazaj umirijo...Ampak a je možno, da bi avto izvajal regeneracijo dpfa, v mirujočem stanju in niti ne povsem ogretem motorju?
Je možno, ali drugače prisilna regeneracija, če zazna, da je dpf zabit. Samo bi moral imeti vsaj opozorilo, da regeneracija ni uspešna. Torej bi takrat po vsakem zagonu, avto skušal narediti regeneracijo. Pri vw ne vem koliko krat poskusi, preden da opozorilo, da ni možno. Pri tebi ne verjamem, da je to, ker ravno nimas opozorila. Bi se pa v tvojem primeru izogibal taki kratki razdalji, sploh zdaj ko je mrzlo, če ne želiš v prihodnosti imeti stroške. Še ceneje te bo prišel, rabljen clio bencinar, kot pa popravilo tega. Kot je rekel Valvoline, verjetno gre za električno ogrevanje, to najlažje preveriš tako, da ko vžgeš avto če nimaš led luč, bi prek utripanja luči zaznal vklop večjega porabnika. Vsak avto ko je ogret, se motorji umirijo. Pri meni je sicer vedno isto ravno zaradi el. ogrevanja, ampak pri drugih ni nujno tako, sploh pa pri vw kjer so spreminjali delovanje motorja zaradi afere.
hojnikb ::
yup, regeneracija se lahko izvaja tut pri neogretem motorju, ker ima dpf svojo šobo za vbrizg goriva.
#brezpodpisa
fikus_ ::
Verjetno prispeva k višjim obratom nižja zunanja temperatura in neogret motor. Fajn bi bilo, da bi enkrat v bližnji prihotnosti spihal ventile/DPF na AC.
val46 ::
Buggy ::
Pozabil sem napisati, da če ga pustim prižganega, da se po nekje 20 minutah obrati nazaj umirijo...Ampak a je možno, da bi avto izvajal regeneracijo dpfa, v mirujočem stanju in niti ne povsem ogretem motorju?
Jep algoritem regeneracije je pri VW debilno narejena da dol pades. Imam dnevno cca 100km voznje in vozim v manual nacini v visjih obratih kot sicer avtomatika. Po gasu prizigam tudi v dolg klanec, da je tudi motor istocasno obremenjen, skratka brez jajcanja s kratkimi voznjami ali pod obrati.
Sem sel poleti na relacijo cca 200km. Parkiram. Gremo zvecer na vecerjo cca 3km, pridemo nazaj pred hotel in zacne delat regeneracijo? Ni mogu to narest enkrat vmes recimo, ce je ze zaznal da so tezave s sajami
Ko bo sel na cipanje bo treba tudi tole pogledat, ce se da kako uredit, je pa B8 2.0Tdi BiTdi.
Valvoline ::
good luck with that. Covid omejitve and all
Pol pa v drugo brzino, 70km/h na 3-4000 obratov pa se enih 10 min tko peljat po regionalki...na koncu je rezultat isti, kot 160km/h po AC.
Ne ni isto, ker motor sploh ni obremenjen kljub temu ce ga tisis proti rdecem.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
val46 ::
Kaj da ni obremenjen? Kje ti živiš? Obrati so obrati in ne glede na hitrost, menjalnik pa s samo regeneracijo nima nobene veze. Potemtakem je vseeno ali voziš na 3000 obratih recimo v 2 brzini 50km/h ali v 6. 150km/h. Še pri vsakem avtu ki je imel samočiščenje in regeneracijo DPF filtra je pisalo v navodilih, da ko se prižge je potrebno voziti dokler se regeneracija ne konča in lučka ugasne, v tem času pa je potrebno vzdrževati obrate motorja nad 2000 obrati. Nikjer pa ne piše, da je pogojeno s hitrostjo, ampak le z obrati.
hojnikb ::
seveda, ker proizvajalci ne predvidevajo da se bojo idioti vozl 3000 v drugi. vecja hitrosti vecji load na motor, vec pokurjene nafte, visje temparature, bolj optimalna regeneracija. to je to
#brezpodpisa
val46 ::
Ok, sej zastopim in vem da je bolj optimalno tako, da greš na AC in pritisneš kolk gre...Ampak, glede na te ukrepe sedaj, boljše tako kot sm jaz napisal, kot pa nič. Na dolgi rok sigurno cenejše, kot da se DPF zjebe. Glede kar si ti hojnik napisal pa...temperatura motorja in poraba nafte bo v tistih 10ih km ravno takšna pri vožnji kot sm jo jaz opisal, kot pri tvoji. A tebi se motor segreje na delovno površino le ko se voziš na AC pri 130km/h in več? Poraba nafte pa...poskusi se vozit 10km v drugi brzini na 3000 obratov ali pa 10km po AC na istih obratih...kje misliš da bo poraba višja?
hojnikb ::
>A tebi se motor segreje na delovno površino le ko se voziš na AC pri 130km/h in več?
Seveda ne. Ampak če se voziš počasneje (torej v mestu, regionalki) se le ta greje precej počasneje kot na AC, kjer je load na motor precej večji.
>Poraba nafte pa...poskusi se vozit 10km v drugi brzini na 3000 obratov ali pa 10km po AC na istih obratih...kje misliš da bo poraba višja?
Na avtocesti, itk. Druga pr 3000 obratih je like 30km/h pr dizlih, kar kjub obratim še vedno ne prestavlja nobenga pametnega loada na sam motor, hence tudi nizjo porabo. Jasno, poraba bo višja, ampak ne zaradi večjega loada, ampak preprosto zaradi večjih izgub, ki so zaradi višjih obratov (premikanje batov gordol, dvigovanje ventilov itd)...
Seveda ne. Ampak če se voziš počasneje (torej v mestu, regionalki) se le ta greje precej počasneje kot na AC, kjer je load na motor precej večji.
>Poraba nafte pa...poskusi se vozit 10km v drugi brzini na 3000 obratov ali pa 10km po AC na istih obratih...kje misliš da bo poraba višja?
Na avtocesti, itk. Druga pr 3000 obratih je like 30km/h pr dizlih, kar kjub obratim še vedno ne prestavlja nobenga pametnega loada na sam motor, hence tudi nizjo porabo. Jasno, poraba bo višja, ampak ne zaradi večjega loada, ampak preprosto zaradi večjih izgub, ki so zaradi višjih obratov (premikanje batov gordol, dvigovanje ventilov itd)...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
fikus_ ::
Če je motor obremenjen, razvije višje temperature in če temu dodaš še višje obrate (večji pretok zraka/izpušnih plinov) ima večji učinek na "čiščenje" dpf.
Poleg trenutne situacije je v SLO težava, da nimaš odseka AC, kjer bi npr. 10 min obremenil motor na polno. Ampak že vožnja po AC ali regionalki je čisto nekaj drugega, kot jajcanje v koloni po mestu, kjer se motor sploh ne segreje do delovne temperature.
Poleg trenutne situacije je v SLO težava, da nimaš odseka AC, kjer bi npr. 10 min obremenil motor na polno. Ampak že vožnja po AC ali regionalki je čisto nekaj drugega, kot jajcanje v koloni po mestu, kjer se motor sploh ne segreje do delovne temperature.
krucymucy ::
Sem zacel ignorirat regeneracijo, tudi opozorilo ki se prikaze. Vcasih sem se ob opozorilu (rumen trikotnik) pa tudi opozorilo na displayu, peljal se en krog dokler ni ugasnilo.
Sedaj se ne vec. Tudi kilometrov ne delam vec po 1500 tedensko, zato je to se bolj pogosto, ker vozim samo kratke razdalje.
Sedaj se ne vec. Tudi kilometrov ne delam vec po 1500 tedensko, zato je to se bolj pogosto, ker vozim samo kratke razdalje.
Buggy ::
Jaz za obremenit motor uporabim klanec z dvemi pasovi od Pijave Gorice proti Smrjenu. Cirka 4km na polno v klanec, kjer na kombajnu lahko olje spravim na 125 stopinj, Insignia pa je na tem odseku z vodo prilezla skor do 100 stopinj oz. do opozorila o preveliki temperaturi
Je kar efektivno pucanje, pa kaksen vrhniski klanec tudi prav pride, sam tam so dostkrat radarji.
Je kar efektivno pucanje, pa kaksen vrhniski klanec tudi prav pride, sam tam so dostkrat radarji.
Utk ::
Na avtocesti, itk. Druga pr 3000 obratih je like 30km/h pr dizlih, kar kjub obratim še vedno ne prestavlja nobenga pametnega loada na sam motor, hence tudi nizjo porabo.Jasno, poraba bo višja, ampak ne zaradi večjega loada, ampak preprosto zaradi večjih izgub, ki so zaradi višjih obratov (premikanje batov gordol, dvigovanje ventilov itd)...
Poraba v drugi bo višja v l/100 km, in nižja v l/h. In če čistiš filter, je pomembno koliko časa ga čistiš, ne pa koliko km si pri tem naredu, in v tem času čiščenja moraš skurit čim več nafte, da bo čim večja temperatura (fenomenalno za porabo in ekološkost dizla).
Buggy ::
Predvsem je obremnjenost motorja povezana s tem kaksen pretok zraka gre cez motor, ker ta definira tudi koliko goriva je potrebnega za optimalno zgorevanje in za vzdrzevanje dolocenih obratov motorja pri obremenitvi.
Za vzdrzevat 3000 obratov pri stendgasu (ali celo kruzanju po ravnem) ni potrebe po dodajanju stopalke plina (MAF vrednosti nizke - motor ni obremenjen), ko gres v klanec v visji prestavi, pa za za vzdrzevat 3000 obratov, rabis konkretno pritisnit pedalko za plin, s tem se poveca pretok zraka in goriva v motorju in posledicno povisane temperature in flow tudi v izpuhu.
Sej mate na BC-ju instant consumption. Nastavite si ga, ko par minut vrednost ne bo padala in bo konstantno zabita v max cifro, ste zmagal
Za vzdrzevat 3000 obratov pri stendgasu (ali celo kruzanju po ravnem) ni potrebe po dodajanju stopalke plina (MAF vrednosti nizke - motor ni obremenjen), ko gres v klanec v visji prestavi, pa za za vzdrzevat 3000 obratov, rabis konkretno pritisnit pedalko za plin, s tem se poveca pretok zraka in goriva v motorju in posledicno povisane temperature in flow tudi v izpuhu.
Sej mate na BC-ju instant consumption. Nastavite si ga, ko par minut vrednost ne bo padala in bo konstantno zabita v max cifro, ste zmagal
xda develope ::
Pozdravljeni.
Sem lastnik passatta b8 2.0 tdi, dva meseca in se mi zadnje čase dogaja, da, ko prispem na cilj avtomobil drži obrate malo nad 1000, sliši pa se tudi neka obremenitev motorja, da ga nekaj malce mantra. Pa me zanima kaj bi to lahko bilo. Zadnje čase so vse relacije zaradi korone zelo kratke (7km), tako da se motor niti ne ogreje na delovno temperaturo.
Sam sicer sumim regeneracijo dpf filtra, vendar mi je čudno da bi se začela izvajati že pri neogretem motorju.
Hvala za odgovore.
Isto opažam na svojem golf 6 in passat b7. Ampak čim dodaš malo obratov potem spet miruje na normalnih 700rpm. Torej samo malo po gasu pa boš videl ali se umiri.
feryz ::
Najboljše je, ko priletiš pred oštarijo, ki ima zunaj mizice in avto zakuri regeneracijo. 10 minut tuli kot avion, da se niti pogovarjati ne moreš.
Ampak zdaj tega problema itak ni.
Ampak zdaj tega problema itak ni.
PINki ::
Nikjer pa ne piše, da je pogojeno s hitrostjo, ampak le z obrati.Pri mojem vozilu piše, da naj vozim s hitrostjo vsaj 70km/h, z vrtljaji nad 1800, za ucinkovitejso regeneracijo. Nekaj v tem stilu. Jo pa dokonca tudi na mestu v prostem teku, ce je potrebno.TDI 2018. Na infotainmentu tudi zasledim informacijo o vozilu “motor mora teči” kadar poteka regeneracija. Moras pa do tega menija priti sam, ne opozarja sam od sebe. Obrati so povišani ob zagonu, kadar deluje vecje stevilo el. porabnikov oziroma se motor zeli cimprej segreti in regeneracijo zastarta tudi ob hladnem zagonu, se vidi po zelo hitrem narascanju temperature hladilne tekocine imam 4km do sluzbe, obicajno se mi voda segreje do nekje 50-60 stopinj pozimi, ob pricetku regeneracije ob hladnem zagonu pa prileti do 90 stopinj, ko sem na cilju. In potem brni ventilator.
feryz ::
Ne, ni treba pustiti motorja teči. So že napisali.
A ti bi avto pustil užgan za deset minut samega zunaj?
A ti bi avto pustil užgan za deset minut samega zunaj?
PINki ::
Vem, da mi ni treba. To sem napisal, da po temu vem, za sigurno da izvaja regeneracijo. Saj so edini drugi znaki le povisani vrtljaji motorja na mestu, ki pa so lahko povisani tudi zaradi drugih razlogov in zagonu ventilatorja hladilnika motorja na visjo stopnjo, kar pa slabse slisim v izolirani kabini, razen ce stopis ven.
Drugace pa imam funkcijo tudi, da zaklenem vzgan avtomobil in ce sem se predhodno vozil nor 10-15min vem da rabi se kaksnih 5 min da dokonca regeneracijo pa to vmes zdruzim s kaksnim hitrim opravkom. Seveda ce meni ustreza. Ne da bom cepel tam zaradi avta. Bo ze naslednjic dokoncal kar mora jebat ga
Ubistvu je se nekaj znakov. Hitro segrevanje hladilne tekocine. Pri vw sem opazil, ce ga imas na standgasu v 2. prestavi ti racunalnik svetuje da prestavis v prvo prestavo s simbolom 2x1... pri skodi tega recimo ni kljub indikatorju ustrezne prestave.
Drugace pa imam funkcijo tudi, da zaklenem vzgan avtomobil in ce sem se predhodno vozil nor 10-15min vem da rabi se kaksnih 5 min da dokonca regeneracijo pa to vmes zdruzim s kaksnim hitrim opravkom. Seveda ce meni ustreza. Ne da bom cepel tam zaradi avta. Bo ze naslednjic dokoncal kar mora jebat ga
Ubistvu je se nekaj znakov. Hitro segrevanje hladilne tekocine. Pri vw sem opazil, ce ga imas na standgasu v 2. prestavi ti racunalnik svetuje da prestavis v prvo prestavo s simbolom 2x1... pri skodi tega recimo ni kljub indikatorju ustrezne prestave.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PINki ()
val46 ::
Zdaj ne vem o kaki regeneraciji govorite vi, ampak regeneracija DPF filtra rabi prižgan motor, obrate vsaj na nekje 1800, še raje 2000+ in to po možnosti med samo vožnjo, ne pa na mestu. Tko da feryz, ne vem kako regeneracijo tebi dela, če ugasneš avto in greš ta čas na kafe, al pivo al karkoli že
PINki ::
Pa sej ni rekel, da jo izvaja z ugasnjenim motorjem. Rekel je samo, da ventilator tuli in kolikor sem ga jaz razumel, da se mu zdi nesmiselno puščati vžgan motor zaradi regeneracije.
hojnikb ::
Zdaj ne vem o kaki regeneraciji govorite vi, ampak regeneracija DPF filtra rabi prižgan motor, obrate vsaj na nekje 1800, še raje 2000+ in to po možnosti med samo vožnjo, ne pa na mestu. Tko da feryz, ne vem kako regeneracijo tebi dela, če ugasneš avto in greš ta čas na kafe, al pivo al karkoli že
dpf filtri majo 5 sobo, ki sprica nafto v sam filter, tako da ni treba da motor laufa na polno.
#brezpodpisa
val46 ::
Jaz sem ga pa drugače razumel...ker je sam napisal, da motorja ni potrebno pustiti teči+da on ne bi nikdar pustil avta 10min prižganega, torej po vsej verjetnosti njemu dela regeneracijo pri ugasnjenem motorju al pa sm jst res kej narobe razumel? ;) Ok Hojnik, sej tud jst nism reku, da mora motor teči "na polno"...zame 2000 obratov ni na polno, vseeno pa, kljub tisti 5ti šobi, ki jo ti omenjaš, ni priporočljivo sploh imeti prižgan avto v minimo na mestu. Nikdar. Ne sam pri regeneraciji.
vranko ::
Da avto dela regeneracijo, ko stoji na mestu močno dvomim, saj se mi je večkrat zgodilo, da sem prišel iz službe, avto je imel malo večje obrate in sem ga pustil prižganega, ker sem mislil, da dela regeneracijo. Pri tem sem moral biti pozoren na zvok motorja, saj sam ne spusti obratov ko konča, sliši pa se sprememba zvoka motorja. In takrat samo malo pohodiš gas, in mu obrati padejo na 800. Vse super in prav sem mislil prvi dan, ampak se mi je zgodilo spet naslednji dan enako... tak da močno dvomim, da se je dpf regeneriral.
Mam pa v naslednjih dneh en dan plan iti na avtocesto, pa narediti kakih 50 km hitrega tempa
Mam pa v naslednjih dneh en dan plan iti na avtocesto, pa narediti kakih 50 km hitrega tempa
PINki ::
@vranko enako je pri meni. Je treba tapnit gas da padejo obrati. Ali je pa koncal ali pa lahko izves preko obd vmesnika in na androidu aplikacija vag dpf za vw koncern.
PINki ::
Eh, to uporablja kvecjemu promil populacije. Je pa dobro, da obstaja moznost na poceni nacin spremljati stanje filtra za tiste, ki jim je to pomembno. Meni se ni toliko.
@hojnikb: kako pri bmwju opazis kdaj dela regen? Pri sodelavki z novo 1ko so vrtljaji vedno bili okrog 1k rpm od vziga dalje pa je bilo poletje...
@hojnikb: kako pri bmwju opazis kdaj dela regen? Pri sodelavki z novo 1ko so vrtljaji vedno bili okrog 1k rpm od vziga dalje pa je bilo poletje...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PINki ()
hojnikb ::
ponavadi se opazi bolj nemiren prosti tek, pa kak deci vecja poraba. to in, ce sn prekino regen, se ponavadi ob ugasnjenem avtu laufajo ventilatorji kake par minut.
zgleda pa da dela regen dost efektivno, ker z kolicino kratkih razdalji k jih mam (vsak dan mogoce pod 10km gordol) + relacije kdaj se do zdaj ni blo nobenga problema *knocks on wood* Je pa res, da avta res ne sparam, k nekateri.
zgleda pa da dela regen dost efektivno, ker z kolicino kratkih razdalji k jih mam (vsak dan mogoce pod 10km gordol) + relacije kdaj se do zdaj ni blo nobenga problema *knocks on wood* Je pa res, da avta res ne sparam, k nekateri.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
PINki ::
Nemiren prosti tek mislis da je kazalec na obratomeru nemiren ali je avto drugace odziven? Dvigne kaj obrate na mestu ali ne?
hojnikb ::
ne, prakticno nic. Je pa to res obcasno, tako da sumim regen. Lahko se pa seveda motim. It's bmw after all.
obrati ob prostem teku so dvignjeni samo takrat k je mrzl, kar pa itk praksa pr vsakem efi avtu.
obrati ob prostem teku so dvignjeni samo takrat k je mrzl, kar pa itk praksa pr vsakem efi avtu.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
vranko ::
@PINki, mi lahko malo več poveš o tem obd vmesniku? Če prav razumem, je to naprava, ki se priklopi tam kot tester, in lahko spremljaš nekatere informacije kar preko telefona? Na spletu sem bolj malo našel napisanega...Hvala
PINki ::
Poglej malo na youtubu "vag dpf app". Kolikor se spomnim ti obd bluetooth adapter poveze z aplikacijo na telefonu kjer vidis parametre, koliko je pepela v filtru (ki je rezidualen) koliko gramov saj je, razlicni temperaturni senzorji. Je pa nekje bilo zelo dobro opisano na koliko gramov saj se zacne regen in kateri parametri se spremenijo ob tem (npr temperatura), tako da ves kaj spremljat.
https://www.hypermiler.co.uk/dpf-diesel...
https://www.hypermiler.co.uk/dpf-diesel...
Buggy ::
pravi vagovci majo vcds :)
VCDS je za pro-je, pa se tam, ce ni glih RSR lahk sam debelo gledajo v mape in settinge
OBDeleven, je pa dejansko dost kul diagnostic/monitoring + tweaking tool za amaterje in bi ga priporocal...sploh ko je v akciji.
Jaz ce nimam konkretne informacije od motorja se pocutim bos...in ta stvarca ti da vse to in se vec.
Ne ni reklama zgolj nasvet, ce enkrat cipas VAG in spremljas kaj se dogaja..ali pac.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
hojnikb ::
problem obdeleven je to, ker je pay to win. vcds pa kupis kopijo za 20e in lahko delas svasta.
ce si pa v bimmer svetu, je pa itk najvecji strosek enet kabl, ki je 3e. ISTA in e-sys sta pa tolk spodbna kosa software-a, da se ostali lahko skrijejo, vsaj kar lahko dobijo navadni smrtniki :) Najdejo se pa seveda zastonj, celo z nastimanimi virtualkami :)
ce si pa v bimmer svetu, je pa itk najvecji strosek enet kabl, ki je 3e. ISTA in e-sys sta pa tolk spodbna kosa software-a, da se ostali lahko skrijejo, vsaj kar lahko dobijo navadni smrtniki :) Najdejo se pa seveda zastonj, celo z nastimanimi virtualkami :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Buggy ::
ne ni..jaz sem ga za 60€ dobil..rabis pa PRO verzijio, pa imas tudi predefined appse not, vse lahko pa tudi sam tweakas ce ces.
Sem ze par modifikacij naredil na kombajnu...moznosti neizmerne, predvsem pa je to diagnostic tool!
Sem ze par modifikacij naredil na kombajnu...moznosti neizmerne, predvsem pa je to diagnostic tool!
hojnikb ::
se vedno rabis zetone, ce ces delat kak one click coding (kar je glih prednost teh consumer napravc). ce mors pa delat manual coding (da je pol brez zetonov) je pa isti drek, ce uporabis vcds.
slej k prej ugotovis, da rabis vcds, ker te napravce nimajo vsega.
slej k prej ugotovis, da rabis vcds, ker te napravce nimajo vsega.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Buggy ::
hojnikb ::
Ja, manual coding lahk delas na enak nacin tudi v vcdsju za 20e. To hocem povedat, iz tega stalisca nima obdeleven nobene prednosti. Je pa drazji.
Tak da slej k prej k saltas na vcds, prej pozabis na te igrace.
Ajde, mogoce ima pa za koga value, ker je lep app za android.
itk pa, ta zadeve so slaba sala proti ista-d/+. To je pa dejansko uradn tool od bavarcov, kjer lahk delas vse razn kodiranja. Ie, to kar pocne delavnica.In to celo z lepim graficnim appom za windows, android verzije zal ni, afaik.
Tak da slej k prej k saltas na vcds, prej pozabis na te igrace.
Ajde, mogoce ima pa za koga value, ker je lep app za android.
itk pa, ta zadeve so slaba sala proti ista-d/+. To je pa dejansko uradn tool od bavarcov, kjer lahk delas vse razn kodiranja. Ie, to kar pocne delavnica.In to celo z lepim graficnim appom za windows, android verzije zal ni, afaik.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Golf 6 MAF implausible signalOddelek: Na cesti | 3346 (2364) | koyotee |
» | Mazda6 CD150 2.2 Skyactiv 150km 2017/2018Oddelek: Na cesti | 6527 (6101) | -S\/\/- |
» | audi a4 2.0tdiOddelek: Na cesti | 10913 (9696) | -valvoline- |
» | Iščem mehanika/serviserja/tunerja ki se sozna na 2.0TDI DPFOddelek: Na cesti | 7700 (6351) | ;-) |
» | Chip tuning box (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 32328 (29896) | Blinder |