Forum » Na cesti » Opel Corsa 1.3 CDTI - avto ne vžge
Opel Corsa 1.3 CDTI - avto ne vžge
Raindancer ::
Pozdravljeni,
Se oglašam, ker mi corsa ne vžge. Že prejšnji dan ob odhodu iz službe je bilo, vendar se je v tretjem poskusu avto pobral in je šlo domov. (Prejšnji dan tankanje, vžig za tisti dan BP).
Zjutraj se je ponovila ista reč. Običajno ob temperaturah pod nulo ni problema, Oba filtra sta bila zamenjana. Avto zavergla, gre nekje do 10k obratov, potem pa nula od nule. Elektronika deluje (radio. luči in ostalo), akumulator napolnjen.
Nimam več pojma, kako to rešiti. Ideje?
Se oglašam, ker mi corsa ne vžge. Že prejšnji dan ob odhodu iz službe je bilo, vendar se je v tretjem poskusu avto pobral in je šlo domov. (Prejšnji dan tankanje, vžig za tisti dan BP).
Zjutraj se je ponovila ista reč. Običajno ob temperaturah pod nulo ni problema, Oba filtra sta bila zamenjana. Avto zavergla, gre nekje do 10k obratov, potem pa nula od nule. Elektronika deluje (radio. luči in ostalo), akumulator napolnjen.
Nimam več pojma, kako to rešiti. Ideje?
videc ::
Pelji avto k mehaniku in naj ga priklopi na tester, pa bo pokazalo, kaj je težava.
Avto vžgeš in ti gre do 10k obratov? Ne razumem tega stavka. Pa tudi, ne verjamem, glede na to, da je CDTI. Maksimalno do 5k bi rekel.
Prva stvar, ki se jo naj preveri so injektorji, potem pa po vrsti EGR, itd. Kot praviš, ti je vžgal šele v tretje.
Avto vžgeš in ti gre do 10k obratov? Ne razumem tega stavka. Pa tudi, ne verjamem, glede na to, da je CDTI. Maksimalno do 5k bi rekel.
Prva stvar, ki se jo naj preveri so injektorji, potem pa po vrsti EGR, itd. Kot praviš, ti je vžgal šele v tretje.
Valvoline ::
Ce ima lift pumpo zadaj je mogoce tam tezava, ce nima je verjetno ena ali vec sob v slabem stanju, spuscajo mimo na povratnem vodu in CR vbrizg zarad tega ne more vzdrzevat zadostnega tlaka. Lahko je tut problem z kodiranim vzigom, v tem primeru bo utripala kasna rumena lucka,kljuc itn.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Raindancer ::
@ Valvoline: Lučk ni, razen da se za par sekund dlje zasvetita za olje in akumulator. Ostalo je OK, ni bilo nobenih opozoril prek elektronike (avto) da bi bilo kaj narobe. Ni pa še bil priklopljen na mašinerijo.
hojnikb ::
pumpa v tanku, grelne svecke ali kak senzor odmicne gredi. Na tester, pa bo jasno.
#brezpodpisa
Valvoline ::
V sparu nabavi sprej za armaturko maxibrill. Uporabil ga bos kot start sprej. Pol pa sprobaj, en naj kurbla avto ti pa po malem spricaj spreja tam k motor vlece zraka noter, dokler se zaganja. Pa poglej, ce ti bo ratalo motor zalaufat da bo deloval tezava ni v kodiranju,senzorjev ali lift pumpo zadaj, tole bi bilo pr sobah ali cr pumpo. Ce bo se vedno ugasal je prva lift pumpa zadaj za preverit (ce jo ima seveda, nekateri dizli z manjso prostornino je nimajo)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Raindancer ::
@Valvoline: Smo poskusili, ni šlo. Je možno, da je težava v vlagi v računalniku avtomobila?
Lp.
Lp.
hojnikb ::
če ti ne užge na štart prej, je nekaj mehanskega. To more motor, če ga lahko vrtiš, uzgat in vsaj priblizno laufat, brez kakršnih kol senzorjev in računalnikov, RAZN če si swirl flapsi čist zaprti.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
lenovo2 ::
Pelji avto k mehaniku in naj ga priklopi na tester, pa bo pokazalo, kaj je težava.
Avto vžgeš in ti gre do 10k obratov? Ne razumem tega stavka. Pa tudi, ne verjamem, glede na to, da je CDTI. Maksimalno do 5k bi rekel.
Prva stvar, ki se jo naj preveri so injektorji, potem pa po vrsti EGR, itd. Kot praviš, ti je vžgal šele v tretje.
Ampak če avto ne vžge, kako ga lahko pelje k mehaniku? Sicer pa kaj poleg akumulatorja je pozimi lahko razlog, da ne vžge amapk samo vergla v nedogled (bencinska fiesta)?
hojnikb ::
z avtovleko, kakopak.
poleg ze opisanih zadev (senzorji, bencinpumpa...) manjka kompresije, nedelujoce svecke/spule, ecu, itd... stvari je lahk vec, brez testerja ugibat na forumu je samo to, ugibanje.
pozimi lahko razlog, da ne vžge amapk samo vergla v nedogled (bencinska fiesta)?
poleg ze opisanih zadev (senzorji, bencinpumpa...) manjka kompresije, nedelujoce svecke/spule, ecu, itd... stvari je lahk vec, brez testerja ugibat na forumu je samo to, ugibanje.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Scorpy84 ::
Kateri letnik je? Sicer pa pri oplu je nagajal tudi senzor temperature motorja in ali si menjal senzor, ali pa si reprogramiral računalnik. Če se vžge bp ob toplih vremenih in če imaš na voljo elektriko zraven avta fen v roke, ali kakšen drugi grelec, čep za olje dol (samo pazi da kaj not ne pade!) in segrej glavo motorja. Sicer pa tudi preglej use grelne svečke, tudi te znajo nagajati, ampak tudi rešiš problem vžig motorja če prehodno segreješ glavo motorja. Če segrevanje ne reši problem, imaš pol večji problem.
Valvoline ::
Raindancer je izjavil:
@Valvoline: Smo poskusili, ni šlo. Je možno, da je težava v vlagi v računalniku avtomobila?
Lp.
Kaze znake zivljenja z sprejem ali ne? Ce zalaufa in hoce spet ugasnih ti mu kr se spricaj sprejcka sproti, da se ne bo ustavil, samo ne prevec. Bos mogu nekega struckota prpeljat, tezka bo na pamet ugotovit kaj ga yebe. Nekateri opli so imel tezavo z uzemljitvijo elektronike, nekateri z releji za racunalnika itn... Zadaj pod sedezem je pokrov bencinske/lift pumpe ce jo ima. Najprej tam odpret, pa pogledat ce je ali ni, in ce dela tako k bi mogla. Bencinski model ima pumpo in merilec goriva skupaj.
Pogledas tist konektor zgoraj, ce sta 2/3 kabla to pomeni da je noter samo merilec, ce je vec kablov 4/5 pomeni da ima se lift pumpo noter.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
hojnikb ::
Kaj pa vžigalne svečke? So lahko razlog, da avto ne vžge?
pri dizlu _zelo_ tezko :)
#brezpodpisa
Raindancer ::
Hm, ne.
Kot rečeno, tisto s sprejem ni pomagalo. Edina stvar je, da bo treba do avtomehanika pa popravit. AMZS stručko je pogledal, vendar se tudi njemu ne sanja, kaj naj bi bilo. (Bila je sicer teorija, da je krivo gorivo - ponedeljkovo tankanje, vendar bi se potem težave pojavile precej prej.)
Avto je 2010 letnik, avtomatik. Nekje na 75K kilometrov, delal bp doslej.
Ker bo treba iti do mehanika, me zanima ali naj gremo direkt na AMZS ali do uradnega servisa.
Kot rečeno, tisto s sprejem ni pomagalo. Edina stvar je, da bo treba do avtomehanika pa popravit. AMZS stručko je pogledal, vendar se tudi njemu ne sanja, kaj naj bi bilo. (Bila je sicer teorija, da je krivo gorivo - ponedeljkovo tankanje, vendar bi se potem težave pojavile precej prej.)
Avto je 2010 letnik, avtomatik. Nekje na 75K kilometrov, delal bp doslej.
Ker bo treba iti do mehanika, me zanima ali naj gremo direkt na AMZS ali do uradnega servisa.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | golf 6 1.2 tsi motor 2010 letnikOddelek: Na cesti | 10326 (8596) | lovro535v2 |
» | Avto mrzel ne vžge (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19554 (12496) | jalovec09 |
» | Problem seat ibiza 1.6 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 7782 (5749) | p3ro |
» | Avto crknil (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13432 (11991) | andromedar |
» | Vžiganje bencinarja pri -10°C (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 8046 (6286) | Invictus |