Forum » Na cesti » Kupit nov avto ali vozit starega do odpada
Kupit nov avto ali vozit starega do odpada
Sparkxl ::
Ena tema za tiste, ki ste to morda že kdaj računali, kaj se bolj izplača.
Octavia bo počasi stara 5 let, in bo imela 100k km. Dela se torej ca. 20k na leto, večina na AC.
Do zdaj dela vse kot mora. Ampak počasi se bodo verjetno začele kake okvare in nimam pojma koliko to kaj stane za npr. naslednjih 5 let, ker še nikoli nisem imel avta več kot 3 leta.
Ve kdo iz izkušenj?
Če bi kupil nov avto ,bi dal za njega 20-25kEUR.
Razmišljam tudi da bi z naslednjim letom skenslal kasko. Ca. 500EUR letno z 2% odbito franšizo se mi zdi slab deal, če ga ravno ne ruknem konkretno.
Octavia bo počasi stara 5 let, in bo imela 100k km. Dela se torej ca. 20k na leto, večina na AC.
Do zdaj dela vse kot mora. Ampak počasi se bodo verjetno začele kake okvare in nimam pojma koliko to kaj stane za npr. naslednjih 5 let, ker še nikoli nisem imel avta več kot 3 leta.
Ve kdo iz izkušenj?
Če bi kupil nov avto ,bi dal za njega 20-25kEUR.
Razmišljam tudi da bi z naslednjim letom skenslal kasko. Ca. 500EUR letno z 2% odbito franšizo se mi zdi slab deal, če ga ravno ne ruknem konkretno.
- spremenilo: Sparkxl ()
Utk ::
Če nimaš konkretnega razloga za menjavo, se ti ziher ne splača menjat.
Kasko si pa najdi cenejše, 500 je preveč za tak avto.
Kasko si pa najdi cenejše, 500 je preveč za tak avto.
kixs ::
Kasko navadno do treh let, potem pa odvisno od avta in vrednosti.
Ce te skrbijo okvare, potem menjaj avte pri starosti 5-7 let. Pac dokler je se kaksna garancija.
Ce te skrbijo okvare, potem menjaj avte pri starosti 5-7 let. Pac dokler je se kaksna garancija.
darkolord ::
Ampak počasi se bodo verjetno začele kake okvare in nimam pojma koliko to kaj stane za npr. naslednjih 5 letPrecej precej precej manj kot karkoli blizu 20-25k.
Tudi če se kar naenkrat začne zelo veliko kvariti in boš recimo dal 1000 eur letno za popravila, bo to v naslednjih 5 letih še vedno 5k, kar je še vedno 15-20k manj od novega avtomobila.
Razlogov za nakup novega imaš lahko precej (bolj komot, druga barva, večji touchscreen, foušarija soseda ...), ampak cena vzdrževanja starega to definitivno ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
spenstar ::
Se ne splaca. V bistvu imas se zelo mlad avto, edini iz/redni strosek bo mogoce menjava zavornih diskov, turbina, cev/cevka, sobe ce imas dizla. Za naslednjih 5 let si lahko miren.
SPENSTAR--builder
chucki ::
trol. Taksne teme res nimajo smisla, skoda casa da odgovarjate.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
fikus_ ::
Vozi dalje (brez skrbi do 10 let in 200 kkm), sedaj si že največ izgubil na ceni avta, tako da se ga ne splača prodat. Redno vzdrževanje in morebitna kakšna izredna težava te bo prišlo ceneje, kot boš izgubil letno z novim avtom.
Kasko zavarovanje uje pa tako, če brez večjih težav nabaviš alternativo sedanjemu avtu, je škoda denarja. Za manjše dadeve imaš dodatne kombinacije (stekla, luči, divjad, parkirišče, toča, . . . ) za katere se lahko odločiš.
Kasko zavarovanje uje pa tako, če brez večjih težav nabaviš alternativo sedanjemu avtu, je škoda denarja. Za manjše dadeve imaš dodatne kombinacije (stekla, luči, divjad, parkirišče, toča, . . . ) za katere se lahko odločiš.
DePalmo ::
Octavia bo počasi stara 5 let, in bo imela 100k km. Dela se torej ca. 20k na leto, večina na AC.
E? In ti bi menjal? Zakaj? A te denar žuli?
Če ti ni več všeč, menjaj, če te pa skrbijo okvare, začni tuhtat o tem ko bo avto imel vsaj dvakrat toliko kot si napisal.
In ja, sem računal, 2000 Peugeot 406 Coupe 2.0 proti (takrat novi) 2017 Kia Ceed 1.6 CRDi (srednja oprema). Da si na pozitivni nuli (nisem štel nakupa starega avta ker sem ga že imel), bi potreboval okoli 25 let, s tem da sem štel vse: registracijo, zavarovanje, gume, predvidene izredne servise, redne servise, gorivo.
Nato sem dodal še en avto v izračun, od punce 2000 Daewoo Lanos 1.5 in bova na pozitivni nuli po nekje 11 letih.
Je pa čisto drugi občutek se peljat v novem avtu kot pa v starem in tudi to je nekaj vredno.
Kvinta ::
Ko crkne nardiš generalko pa voziš dalje problem rešen ..... Mam med drugim hrošča starega 50 let generalko smo nardili že 2x pa še vedno ni za na odpad
A.C.A.B
Daliborg ::
Računaj tudi to ...sedaj dobiš za octavio recimo 10k ..čez 5 let pa mogoče 5k. Se pravi boš pri nakupu novega čez 5 let odštel tudi 5k več iz žepa.
Glede zavarovanja je pa tako...če danes poškoduješ avto pa da nisi ti kriv, ga bodo popravili..čez 5 let ti bodo pa ocenil totalko ker bo najverjetneje kakršnokoli zunanje popravilo preseglo ceno vozila po eurotax. Cena za nove original dele pri novem ali starem avtu je ista.
Težko je bit pameten v tem segmentu, ampak ker imam počasi polhn kufr 2x letno na servis bom tudi sam verjetno posegel po novi opciji in na 5 let menjat - to pa vsaj dokler imam majhne otroke in potrebujem zanesljiv voz.
lp
Glede zavarovanja je pa tako...če danes poškoduješ avto pa da nisi ti kriv, ga bodo popravili..čez 5 let ti bodo pa ocenil totalko ker bo najverjetneje kakršnokoli zunanje popravilo preseglo ceno vozila po eurotax. Cena za nove original dele pri novem ali starem avtu je ista.
Težko je bit pameten v tem segmentu, ampak ker imam počasi polhn kufr 2x letno na servis bom tudi sam verjetno posegel po novi opciji in na 5 let menjat - to pa vsaj dokler imam majhne otroke in potrebujem zanesljiv voz.
lp
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Horas ::
kk lahk sploh pomisliš da bi5 let star avto menjal?? če ti odlično služi. tut če ga boš menjal se ti lahk pri novem kaj pokvari in boš moral dat rečmo 1000€. drugače je bolj fora v tem da se eni naveličate avta in bi radi meli neki druga. v takem svetu živimo...
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
sparklyslo ::
Zamenjaj za nov avto,ce je opcija. Veliko jih ima 5 celo 7 let garancije, pogodbe o vzdrževanju...torej nič stroškov v tem obdobju.
Nikoli ne bom razumel "wannabeje" ki kupujejo stare Audije, bmwje, pasate s 119000 prevozenimi km na se 100000 podlage in trdijo kako je to oh in sploh die beste. Pol pa kitajske gume gor.
Nikoli ne bom razumel "wannabeje" ki kupujejo stare Audije, bmwje, pasate s 119000 prevozenimi km na se 100000 podlage in trdijo kako je to oh in sploh die beste. Pol pa kitajske gume gor.
Blinder ::
Lol, sele pet let star avto, on pa ze razmislja o odpadu.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
TheBlueOne ::
Ce imas kes menjaj. Delas uslugo veliki vecini in das na trg kaksen popolnoma OK avto za se kaksnih dodatnih 100-200kkm. Samo kupi si kaj bolj zanimivega glede na to, da menjas tako hitro, da se Alfa ne utegne imeti tezav.
Raptor F16 ::
Ena tema za tiste, ki ste to morda že kdaj računali, kaj se bolj izplača.
Octavia bo počasi stara 5 let, in bo imela 100k km. Dela se torej ca. 20k na leto, večina na AC.
Do zdaj dela vse kot mora. Ampak počasi se bodo verjetno začele kake okvare in nimam pojma koliko to kaj stane za npr. naslednjih 5 let, ker še nikoli nisem imel avta več kot 3 leta.
Ve kdo iz izkušenj?
Če bi kupil nov avto ,bi dal za njega 20-25kEUR.
Razmišljam tudi da bi z naslednjim letom skenslal kasko. Ca. 500EUR letno z 2% odbito franšizo se mi zdi slab deal, če ga ravno ne ruknem konkretno.
A si nor ?
5 let star avto, veš kaj se je z njim dogajalo in komaj 100.000km ima na števcu ?
Za tisti veliki servis, ki prihaja boš pa že dal al boš avto šenkal bosancu, ki ga bo po ceni zlata preprodal naprej ? Ne vem...
Lahko pa vzameš novega pa ti starega v račun vzamejo če se boš dobr spogajal in bi rad NOV avto. Sicer se ti pa zdaj ne splača menjat. Vozi še naslednjih 5 let... razen če si res želiš nov avto in ti ni problem primaknit zraven ampak to je na tebi.
sparklyslo je izjavil:
Zamenjaj za nov avto,ce je opcija. Veliko jih ima 5 celo 7 let garancije, pogodbe o vzdrževanju...torej nič stroškov v tem obdobju.
Nikoli ne bom razumel "wannabeje" ki kupujejo stare Audije, bmwje, pasate s 119000 prevozenimi km na se 100000 podlage in trdijo kako je to oh in sploh die beste. Pol pa kitajske gume gor.
Nič stroškov z IZREDNIMI okvarami ali odpravljanjem defektov ki se v obdobju garancije niti pojavit ne bi smeli.
Redno servisiranje ni zastonj.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
solatko ::
Sparkxl - Jaz že celo življenje od takih kupujem avtomobile višjega razreda in jih brez večjih stroškov vozim nekaj let. Staro za novo se ne splača, ker ti avto ocenijo po Evrotaxu okoli 60%, potem pa ga prodajo za 150%-ov po ET s pripisom - avto od prvega lastnika, redno servisiran, realni km.
Delo krepa človeka
Valvoline ::
5 let star avto z 100kkm mora bit kot nov, vseen kasna znacka je spredaj. Ce ni poj je nekaj narobe z lastnikom, ne z avtom. Mel in prodal avte z 300+k, starosti 15-20 let, pri prodaji se vedno prakticno kot novi.
sreda ::
Govorim za moj zadnji avto (Ford mondeo titanium dizel 2.0).
Avto je star 10 let. Točneje 116 mesecev.
Nabavna cena je bila 23900 € (iz zaloge star model z veliko pousta in dodatne opreme). Če ga danes prodam za 4500€ (po avtonetu) je izguba vrednosti 19400 € oziroma 167 €/mesec.
Nameravam ga imeti še 5 let, takrat bo vreden 0 ali 1000 €. Izguba vrednosti 23900€ oziroma 132 €/mesec.
V skladu za vzdrževanje (popravila) imam 3000 €, do sedaj porabil cca 800€.
Če v 15tih letih porabim vseh 3000€ je to še vedno 149 €/mesec.
Če bi avte menjal na 5 let bi izgubljal cca 250 €/mesec
To pa pomeni izguba denarja še za en avto (250-149 = 101€) v 20-ih letih 30.000€ oziroma 90.000€ v življenski dobi, če bi kupoval avte od 20.tega do 80.tega leta.
če avte menjam na 15 let dam zanje 107208 €
če jih menjam na 5 let bo šlo 180000 €
Letos bom menjal ležaje in vzmetenje(preventivno). Pomladi gre na poliranje. Če bo šla sklopka, DPF, ali turbina se ne bom sekiral, ker imam namenjen sklad za te primere.
Ko postane avto starejši po petih letih se običajno nehaš sekirat za razne praske ipd, ni potrebno več kaska. Ni sekirancije za vsak detaljl ki odstopa od tvojih pričakovanj pri nakupu novega avta.
Avto je star 10 let. Točneje 116 mesecev.
Nabavna cena je bila 23900 € (iz zaloge star model z veliko pousta in dodatne opreme). Če ga danes prodam za 4500€ (po avtonetu) je izguba vrednosti 19400 € oziroma 167 €/mesec.
Nameravam ga imeti še 5 let, takrat bo vreden 0 ali 1000 €. Izguba vrednosti 23900€ oziroma 132 €/mesec.
V skladu za vzdrževanje (popravila) imam 3000 €, do sedaj porabil cca 800€.
Če v 15tih letih porabim vseh 3000€ je to še vedno 149 €/mesec.
Če bi avte menjal na 5 let bi izgubljal cca 250 €/mesec
To pa pomeni izguba denarja še za en avto (250-149 = 101€) v 20-ih letih 30.000€ oziroma 90.000€ v življenski dobi, če bi kupoval avte od 20.tega do 80.tega leta.
če avte menjam na 15 let dam zanje 107208 €
če jih menjam na 5 let bo šlo 180000 €
Letos bom menjal ležaje in vzmetenje(preventivno). Pomladi gre na poliranje. Če bo šla sklopka, DPF, ali turbina se ne bom sekiral, ker imam namenjen sklad za te primere.
Ko postane avto starejši po petih letih se običajno nehaš sekirat za razne praske ipd, ni potrebno več kaska. Ni sekirancije za vsak detaljl ki odstopa od tvojih pričakovanj pri nakupu novega avta.
Sparkxl ::
@sreda to je to, taki izračun rabim! Ja, na koncu res plačaš ogromno več, če menjavaš na 5 let.
Vse to drži ob predpostavki, da kaj dosti ne crkne. Čehi so znani kot manj pokvarljivi, zato računam na to, da večjih težav nebi smelo bit.
Avto je drugače bp, dela kot urca, vse štima zaenkrat, servisi so za zjokat poceni.
Vse to drži ob predpostavki, da kaj dosti ne crkne. Čehi so znani kot manj pokvarljivi, zato računam na to, da večjih težav nebi smelo bit.
Avto je drugače bp, dela kot urca, vse štima zaenkrat, servisi so za zjokat poceni.
karafeka ::
Problem je sam, če te tak star avto pusti nekje na cesti v najbolj neugodnem trenutku nekje na drugem koncu evrope..... Verjetnost za to je pri starem večja seveda. Potem ti tista razlika ceni ne zdi več tako velika.
sreda ::
tudi z novimi se to zgodi. Zato ga pa redno vzdržuješ in poznaš celotno zgodovino od začetka.
Sparkxl ::
To se mi je zgodilo do zdaj 1x. Z bmw starim 1 leto.
Drugi konec evrope pa ta avto ne bo videl. 90% vozi na relaci kuča-posao, za vse ostalo so letala, peš honda in kolo
Drugi konec evrope pa ta avto ne bo videl. 90% vozi na relaci kuča-posao, za vse ostalo so letala, peš honda in kolo
Gambino ::
Si me spomnil na kolega, ko je prodajal škodo oktavijo, staro glih ene tolk kot tvoja. Je izjavil točno takole:
Subject: za ljubitelje avtov
Zakaj za ljubitelje? Kot vsak VW potrebuje poleg redne pozornosti, se izredno 1-2x letno. Other than that, poskocen, zelo udobna in varcna voznja.
Subject: za ljubitelje avtov
Zakaj za ljubitelje? Kot vsak VW potrebuje poleg redne pozornosti, se izredno 1-2x letno. Other than that, poskocen, zelo udobna in varcna voznja.
Invictus ::
Kolega ne zna vozit avta, če je imel 3 servise octavie na leto...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
zuz3k ::
a bejž no bejž 5 let star je pa že star
cene popravil so od 100-250 eur ti bi pa kar novega pa dal 25k km
avto pri 12 letih moraš menjat diske pločice cca 100 eur
velik servis 400 eur
sklopke gre pri 200k km 200 eur
avto do 15 let samo vozi ker so popravila cenejše kot ti zgubiš na mesec
cene popravil so od 100-250 eur ti bi pa kar novega pa dal 25k km
avto pri 12 letih moraš menjat diske pločice cca 100 eur
velik servis 400 eur
sklopke gre pri 200k km 200 eur
avto do 15 let samo vozi ker so popravila cenejše kot ti zgubiš na mesec
Life is a psychological game.
Lonsarg ::
Ja včasih je človak kar presenečen kako slabo finančno pismenost ima folk ki ima dovolj denarja za take drage avte.
Kljub naraščujočim stroškom popravil se celotni letni strošek avta (vključujoč izgubo vrednosti) s starostjo EKSPONENTNO niža, vsaj do 10 let starosti. Potem so nekaj časa stroški linearni ampak nizki, potem pa gre zadeva na smetišče.
Kljub naraščujočim stroškom popravil se celotni letni strošek avta (vključujoč izgubo vrednosti) s starostjo EKSPONENTNO niža, vsaj do 10 let starosti. Potem so nekaj časa stroški linearni ampak nizki, potem pa gre zadeva na smetišče.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
solatko ::
karafeka - Redno vzdrževan avto v normalni kondiciji te ne pusti kar tako na cesti, verjemi, ker sem v glavnem s "starimi" avtomobili, prekrižaril Evropo po dolgem in poćez pa ni bila okvara avtomobila nikoli razlog, da nebi prišel na cilj.
Gambino - Tri škode (Felicia, Octavia in Superb) in nekaj naciwagnov ni potrebovalo nič drugega, kot redne servise, vsi preko 200kkm.
Gambino - Tri škode (Felicia, Octavia in Superb) in nekaj naciwagnov ni potrebovalo nič drugega, kot redne servise, vsi preko 200kkm.
Delo krepa človeka
zobnik ::
hahaha 5 let staro
Pa ravno septembra kupil avto l.05 na plin za 300 evrov...sem vesel ko radijo, špila, lufta nima, rje ni....good avto
Pa ravno septembra kupil avto l.05 na plin za 300 evrov...sem vesel ko radijo, špila, lufta nima, rje ni....good avto
sreda ::
hahaha 5 let staro
Pa ravno septembra kupil avto l.05 na plin za 300 evrov...sem vesel ko radijo, špila, lufta nima, rje ni....good avto
Po tvojih objavah vidim, da redno kupuješ stare avte za okoli 500 €
Tako da zopet. Lahko si kupiš novo dacio sandero na plin za 11000€, jo imaš 20 let in te pride 550 €/leto oziroma 45€ na mesec. Oziroma na bencin za 8500,kar te pride 35€ na mesec.
S tem da ti ni potrebno ves čas iskat avtov in rezervnih delov po avto odpadih.
m0LN4r ::
Ko sem odprl temo sem pricakoval, da bo govora o 15 let starem avtu.
Vozi avto se vsaj 5 let, pri teh letih in 100kkm, ce si ga z obcutkom vozil, se je sele ogrel. Pa se lazje bos izbiral nove cez 5 let, ko bo to korona sranje mimo in mogoce vec elektro izbire pa se kaj novejsega.
Vedno se splaca pocakati.
Okvar naceloma ne bo, ampak bo treba menjat par stvari, ampak tudi ni nujno. Naprimer jaz na Golfu sem sele pri 130.000km ca. 7 let menjal preventivno akumulator in termostat, to je bilo to.
Pri 15+ let starem polotu, ki je bil celo zivljenje v snegu, dezju, blatu, vozen po njivah, makadamu, ko pr norcih, teralo kok je pac sel, zalila ga je poplava, smo pa menjali marsikaj ja.
Skoraj pol avta. Zdaj bo star 20 let in imel ca. 200kkm, verjetno se je sele zdaj posusil od zadnje poplave, ko je malo zaplaval po travniku. Vode je imel v kabini do sedezev.
Malo je zajebavala elektronika, drugace se dela. Najverjetneje je to zadnji tehnicni, ki ga je letos dal skozi.
Vozi avto se vsaj 5 let, pri teh letih in 100kkm, ce si ga z obcutkom vozil, se je sele ogrel. Pa se lazje bos izbiral nove cez 5 let, ko bo to korona sranje mimo in mogoce vec elektro izbire pa se kaj novejsega.
Vedno se splaca pocakati.
Ampak počasi se bodo verjetno začele kake okvare in nimam pojma koliko to kaj stane za npr. naslednjih 5 let, ker še nikoli nisem imel avta več kot 3 leta.Ne bodo, bo pa treba naredil velik servis, osebno bi preventivno menjal se mogoce kaksno malenkost in to je to.
Okvar naceloma ne bo, ampak bo treba menjat par stvari, ampak tudi ni nujno. Naprimer jaz na Golfu sem sele pri 130.000km ca. 7 let menjal preventivno akumulator in termostat, to je bilo to.
Pri 15+ let starem polotu, ki je bil celo zivljenje v snegu, dezju, blatu, vozen po njivah, makadamu, ko pr norcih, teralo kok je pac sel, zalila ga je poplava, smo pa menjali marsikaj ja.
Skoraj pol avta. Zdaj bo star 20 let in imel ca. 200kkm, verjetno se je sele zdaj posusil od zadnje poplave, ko je malo zaplaval po travniku. Vode je imel v kabini do sedezev.
Malo je zajebavala elektronika, drugace se dela. Najverjetneje je to zadnji tehnicni, ki ga je letos dal skozi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
zobnik ::
Ja, ampak takšni v razvitem svetu ni ravno velik...
Poglej Italijo majo 30 let stare pande, tempre, puntote,
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
m0LN4r ::
Italija ni sinonim za razviti svet, tudi 30 let stari avti ne.
Sicer pa ob morju nekih pretiranih zim in snega avti ne vidijo nikoli v zivljenju.
Sicer pa ob morju nekih pretiranih zim in snega avti ne vidijo nikoli v zivljenju.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
KAVINSKY ::
Ja, ampak takšni v razvitem svetu ni ravno velik...
Poglej Italijo majo 30 let stare pande, tempre, puntote,
Kar jih poznam imajo relativno nove avte v garažah, za po mestu pa skuterje oz. stare avte. Tako kot vozijo in parkirajo se ni čuditi zakaj.
/offtopic
OP: 5 let in 100.000km ni nič za karkoli kar ni zračno hlajeno oz iz stare Zastava tovarne. Tudi popravil po jurja letno ne boš imel. Redno servisiraj pa bo.
m0LN4r ::
Ja v kurbariji pri avtocesti in odpadkih, v obicno gostilno pa me je strah it glede higienskih standardov zadnje case. No ampak sigurno obstaja kaksna regija, ki izstopa.
Italija je mnogo let pred nami.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
PikaPoka828 ::
Jaz imam drugačno logiko.
Kupiš avtomobil, rabljen, star 3-4 leta. Prodaj ga, ko je star 9-10 let.
Zakaj?
Avtomobilska industrija:
Pustimo motor, podvozje, karoserija in obrabne elemente(zavore, diski) itd, govorimo o raznih plastičnih elementih, tlačni blazilci, momentna roka, zglobi, ventilator kabine, stikala, lučke, itd.
Preračunano mora biti da zdrži vsaj 10 let in pika! (Primer pri plastiki - relaksacija, lezenje - linearna teorija viskoelastičnosti)
Torej, takih delov je na avtu ogormno in če jih samo 5% po 10 letih odpove, imaš kar naenrkat dosti stroškov, več kot je nekih dodatkov - "gadgetov" več stvari po 10 letih crkne, ze zlosa, odlomi, zbledi.
So pa tej preračuni vedno bolj natančni, vse je pa odvisno tudi od uporabnika in razmer v katerih je avto (vročina, vlaga,...)
Kupiš avtomobil, rabljen, star 3-4 leta. Prodaj ga, ko je star 9-10 let.
Zakaj?
Avtomobilska industrija:
Pustimo motor, podvozje, karoserija in obrabne elemente(zavore, diski) itd, govorimo o raznih plastičnih elementih, tlačni blazilci, momentna roka, zglobi, ventilator kabine, stikala, lučke, itd.
Preračunano mora biti da zdrži vsaj 10 let in pika! (Primer pri plastiki - relaksacija, lezenje - linearna teorija viskoelastičnosti)
Torej, takih delov je na avtu ogormno in če jih samo 5% po 10 letih odpove, imaš kar naenrkat dosti stroškov, več kot je nekih dodatkov - "gadgetov" več stvari po 10 letih crkne, ze zlosa, odlomi, zbledi.
So pa tej preračuni vedno bolj natančni, vse je pa odvisno tudi od uporabnika in razmer v katerih je avto (vročina, vlaga,...)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PikaPoka828 ()
Raptor F16 ::
Italija je mnogo let pred nami.
V ciganariji definitivno .
🐷 Dio
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
sunshine403 ::
a bejž no bejž 5 let star je pa že star
cene popravil so od 100-250 eur ti bi pa kar novega pa dal 25k km
avto pri 12 letih moraš menjat diske pločice cca 100 eur
velik servis 400 eur
sklopke gre pri 200k km 200 eur
avto do 15 let samo vozi ker so popravila cenejše kot ti zgubiš na mesec
No ja odvisno kaj zares zelis od avta. Jaz osebno nimam zelje nekje po tujini, sploh ko sem na sluzbeni poti iskati servisov in cakati dan, dva, tri da mi postimajo stvari. Prejsna Octavia RS je imela (zaradi parih investicij, zaradi cesar je nov avto moral malo pocakati) na koncu 300k km. Do 180k je slo brez problemov razen z rednimi servisi. Potem je pa sel en feder, pa drug feder, pa ta senzor, pa drug senzor, pa ena celjust zavor, pa druga celjust, pa izpuh, pa to in ono. Ja noben servis ni bil vec kot 300-400eur, ampak na koncu ko sem sestel, sem v 3 letih vrgel za servise dobrih 6 jurjev, avto ni bil pa vreden niti centa vec.
Razen ce se vozis v radiju 10km od doma in te boli k za utripajoc lightshow na armaturi, potem ni ravno brez stroskov. Osebno vem da bom, tako kot sedaj (z izjemo prejsne Octavie) prodajal avto ko pride nekje na 180k, potem pa naj se z njim zajebava kdo drug. Da ne omenjam, da takrat se nekaj dobis za avto, pri 300k ga pa dobesedno podaris.
aborko ::
Ja noben servis ni bil vec kot 300-400eur,
Huh, pri men vsi izredni servisi avto ranga oktavie skupaj zadnjih 10 let (50k prevoženih km) niso bili 400€ (+ redni 200€), avto bo star 20 let. Fedri? Kaj posedli so se ali je poknila vzmet? Je zgleda je res vse odvisno kaj in koliko se voziš, no pa tudi kje. Kljub malo prevoženim sem letos v enem kosu naredil 2k km (Črna gora), pa bil na parih smučiščih 2k+ višine, kjer je zjutraj imel marsikateri dizel težave pri -25.
Ko berem vaše izkušnje, me je kar strah menjati avto. Najraje bi šel na štrom, še najmanj možnosti okvar, vsak dan poln tank, gratis avtomatski menjalnik, pa da še ujamem subvencijo preden jo ukinejo. Ampak začetna investicija oz. izguba vrednosti, ker el. avti se relativno hitro izboljšujejo, sploh doseg, pa obvezni kasko, pa sekiranje za vsako prasko. Tega zdej nisem bil navajen, ampak avto bo treba zamenjati, če ne druga, ker sem se ga naveličal.
Utk ::
skupaj zadnjih 10 let (50k prevoženih km)
Ja, to je to. Ti narediš 50 kkm v 10ih letih in je to 400 evrov izrednih servisov, nekdo tolk naredi v dveh letih in mora vsako leto na izredni servis. Je razlika, se ti ne zdi? Za 5000 letno je res čisto vseeno s čim se voziš.
A-242 ::
Avto je stran vrzen denar, v vecini primerov nepotreben strosek, ki ga res ne rabis. Problem pa je, da je vecino slovenceljnov (da ne recem zemljanov) tako neumnih, da so se pustili trgovcem nategniti, da je statusni simbol. Zdaj pa pac placujejo za svojo neumnost.
SasoP ::
Zamenjaj za nov avto,ce je opcija. Veliko jih ima 5 celo 7 let garancije, pogodbe o vzdrževanju...torej nič stroškov v tem obdobju.
Nikoli ne bom razumel "wannabeje" ki kupujejo stare Audije, bmwje, pasate s 119000 prevozenimi km na se 100000 podlage in trdijo kako je to oh in sploh die beste. Pol pa kitajske gume gor.
Ne vem.. js vozim nemca 2004 letnik s 350.000km pa nimam kakšnih resnih okvar. Z avtom sem 1x ostal na cesti, ker mi je crknil motorni računalnik, ampak to je bilo cca 150.000km nazaj. Drugače pa nobene druge okvare ki bi npr. onemogočala vožnjo naprej. Še na nobenem tehničnem pregledu ni bilo nič narobe. Vozim se pa z višjim udobjem kot je nov Korejec za 20k€.
Avto na trgu nima neke realne vrednosti več (recimo da je vreden cca 3k€, pa verjetno si še to domišljam). Letni strošek pa je minimalen. Zavarujem seveda nič (razen šoferja in potnikov), ker bi bil kasko dražji od vrednosti vozila. Delam vse redne servise in seveda je vsake toliko kakšna okvara, ki jo na servisu poštimamo. Cena servisa, če štejem še vse dodatne okvare (recimo da na vsake toliko zamenjamo kakšen ležaj, amortizer, nosilce motorja, EGR ventil,...) pa je na letni ravni veliko nižja kot je samo izguba vrednosti novega avtomobila, ki je vreden recimo 20k€.
Iskreno - jaz ne razumem tistih, ki kupujete nove avte :)
Invictus ::
Avto voziš dokler ne crkne, ali pa rabiš drugačnbega, večjega, manjšega, terenca.
Itak stare kripe ne vlačiš na uradni servis (ajde, če ti je res službeno sredstvo), deli so pa poceni.
Stane pa tudi nov, saj crkujejo tudi 1 mesec stari Mercedezi...
Itak stare kripe ne vlačiš na uradni servis (ajde, če ti je res službeno sredstvo), deli so pa poceni.
Stane pa tudi nov, saj crkujejo tudi 1 mesec stari Mercedezi...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
sunshine403 ::
Ja noben servis ni bil vec kot 300-400eur,
Huh, pri men vsi izredni servisi avto ranga oktavie skupaj zadnjih 10 let (50k prevoženih km) niso bili 400€ (+ redni 200€), avto bo star 20 let. Fedri? Kaj posedli so se ali je poknila vzmet? Je zgleda je res vse odvisno kaj in koliko se voziš, no pa tudi kje. Kljub malo prevoženim sem letos v enem kosu naredil 2k km (Črna gora), pa bil na parih smučiščih 2k+ višine, kjer je zjutraj imel marsikateri dizel težave pri -25.
Moja Octavia RS je bil bencinar (malo bolano se mi zdi kupit dizel RS, da bi sparal pri bencinu... pol bi kupil ne vem, nekaj z 1.0 masino... vem irelevanto), vozil sem pa vecinoma po dokaj normalnih cestah... se najslabse so bile pri nas. V povprecju sem pa delal dobrih 35k km/leto. Fedri so se odlomili, tam okoli zadnje pol navoja, predvidevam da jih je nacela rja, ker drugace si ne predstavljam da se 1cm debelo zelezo odlomi na cisto. Najprej eden, ker sem imel naroceno novo zverino tega pa prodajal, nisem menjal obeh, ampak samo enega. Ampak jebiga, dva meseca kasneje je sel se drugi, tako da sem na koncu le menjal oba. Ostalo so bile pa stvari, ki so kar se mene tice nepovezane z nacinom voznje oz. uporabe. Senzor za naklon avta, ki uravnava visino xenona (in ja sta dva in oba sta sla v roku enega leta), pa se par drugih podobnih stvar (zadnji je bil jebeni xenon balast za slabih 300eur 14dni preden sem avto prodal!!!) in na koncu prides na tistih 6 jurjev v par letih.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19919 (15982) | solatko |
» | Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 97290 (82277) | Red_Mamba |
⊘ | koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 30597 (25616) | dzinks63 |
» | Kupci kupujejo kilometre in ne avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25409 (20335) | bond007 |