Forum » Na cesti » Motor - izpit ali ne, s 40let
Motor - izpit ali ne, s 40let
alexandark1 ::
Lepo pozdravljeni,
Lepo prosim na nasvet motoriste, tisti ki vozite ze celo zivljenje ...
Imam 40 let, razen tomos automatic nikoli nisem imel nic drugega ker pac ni bilo priloznosti, denarja, casa, starsi itn ...
Zelo rad imam motorje in me zanima koliko je res nevarno voziti motor glede na to da imam 4p let in nikoli prej ga nisem vozil ... zena se itak ne strinja ker imam 2 otroka :)
Ali mi svetujete da grem delat izpit ali rajsi ne ...
Najlepsa hvala za vse iskrene nasvete.
lp
Aleksander
Lepo prosim na nasvet motoriste, tisti ki vozite ze celo zivljenje ...
Imam 40 let, razen tomos automatic nikoli nisem imel nic drugega ker pac ni bilo priloznosti, denarja, casa, starsi itn ...
Zelo rad imam motorje in me zanima koliko je res nevarno voziti motor glede na to da imam 4p let in nikoli prej ga nisem vozil ... zena se itak ne strinja ker imam 2 otroka :)
Ali mi svetujete da grem delat izpit ali rajsi ne ...
Najlepsa hvala za vse iskrene nasvete.
lp
Aleksander
val46 ::
Jst bi ti rekel tako...v kolikor imaš fond za opravljanje izpita in morda kasnejšo nabavo motorja, pojdi opravljat izpit in boš že v avtošoli, ko boš vozil njihov motor, dobil občutek ali je to zate ali ne. Ampak kot sem rekel, prvo se vprašaj, če sploh imaš dovolj denarja za ta šport. Ker če ga nimaš in imaš vzet kakeršenkoli kredit, bo to problem ne samo zaradi tebe ampak tudi zaradi tvoje žene. Poznam že več ljudi, ki so imeli doma probleme z boljšimi polovicami glede motorjev. Ene ker se pač bojijo za naše zdravje in življenje, druge pa, ker potem gre vsa višek denarja v gospodinjstvu za motor, namesto za "nujne" stvari.
Assass1n ::
Jaz sem naredil izpit pri 21 sedaj sem pa 33. OMG kam je šel čas :)
Sam pri sebi je dobro, da veš kaj bi rad in koliko si to želiš. Kot je rekel pred mano, pojdi in naredi izpit pri nekaterih se tukaj tudi konča, nekdo pa potem dela 15000km na leto.
Nevarno je, sam na srečo hujše nesreče nisem imel, sem pa ene parkrat padel na srečo brez poškodb zame motor pa tudi ni preveč nasankal. Je pa od motorista odvisno koliko bo izzival.
Motor še imam ampak se ne vozim več, že ene par let. Počasi me je minilo ter dekle ni za motor in mi ni toliko do njega.
Stroškovno je prvo kar drago, ne glej samo motorja potem boš rabil še vsaj za slabe 1k opreme. Potem pa registracija gume bencin pa letni servis. Ponavadi motorji delajo in se ne kvarijo.
Odloči se sam, jaz 10let nazaj bi ti rekel ja nabavi takoj je zakon se iz prijatelji furaš po kolenih na mariji reki pa jezerskem danes pa ti rečem, je fajn ampak preveč stvarem se boš odrekel pa še žena ti bo najedala. Pa bog ne daj da se streseš ali hujše ...
Kupi si cestno kolo (specialko) je tudi zakon, pa mogoče malo manj nevarno in malo ceneje ;)
Sam pri sebi je dobro, da veš kaj bi rad in koliko si to želiš. Kot je rekel pred mano, pojdi in naredi izpit pri nekaterih se tukaj tudi konča, nekdo pa potem dela 15000km na leto.
Nevarno je, sam na srečo hujše nesreče nisem imel, sem pa ene parkrat padel na srečo brez poškodb zame motor pa tudi ni preveč nasankal. Je pa od motorista odvisno koliko bo izzival.
Motor še imam ampak se ne vozim več, že ene par let. Počasi me je minilo ter dekle ni za motor in mi ni toliko do njega.
Stroškovno je prvo kar drago, ne glej samo motorja potem boš rabil še vsaj za slabe 1k opreme. Potem pa registracija gume bencin pa letni servis. Ponavadi motorji delajo in se ne kvarijo.
Odloči se sam, jaz 10let nazaj bi ti rekel ja nabavi takoj je zakon se iz prijatelji furaš po kolenih na mariji reki pa jezerskem danes pa ti rečem, je fajn ampak preveč stvarem se boš odrekel pa še žena ti bo najedala. Pa bog ne daj da se streseš ali hujše ...
Kupi si cestno kolo (specialko) je tudi zakon, pa mogoče malo manj nevarno in malo ceneje ;)
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne
sulaco ::
Jaz sem bil približno v isti situaciji kot ti, mnogo let nazaj...če bi lahko, bi tebi/sebi sporočil takole:
- če se sprašuješ bi/nebi, potem raje NE. Za motor moraš biti 100% v glavi...pa še kje drugje
- malo počakaj, da bo ta želja popustila ali pa zrastla-potem greš na motor in te noben več ne bo prepričeval, ker bodo vedeli, da si 100%
- žena ima prav. Na motorju je 5x večja možnost, da boš umrl (FACT). Ko boš padel prvič z motorjem, boš razumel zakaj. Fizika ne laže. Inštruktor ne laže....beri spodnjo vrstico
- izpit je cca. 800€. Ni težko; motor je lahko zelo poceni (NUJNO z ABS zavorami!!!); ampak dobra oprema je skoraj dražja od motorja in ja-dobra=dražja OPREMA JE RAZLIKA MED ŽIVLJENJEM IN SMRTJO/INVALIDNOSTJO. Dobra oprema je vsaj 1000€
- zakaj boš uporabljal motor si moraš ti sam najprej razčisti. Kolega, ki je delal izpit z mano, je umrl 14dni po prejemu izpita v roko (na Jadranski magistrali čelno). Vsi smo vedeli že vnaprej, da so njegovi razlogi za motor NAPAČNI (po službi bi šel malo dirkat=kao protistres)
- itd
P.S. Ampak ko se s pravimi razlogi usedeš na motor, prizges, brum, brum in se pelješ...HEHEHE, ni za opisat
- če se sprašuješ bi/nebi, potem raje NE. Za motor moraš biti 100% v glavi...pa še kje drugje
- malo počakaj, da bo ta želja popustila ali pa zrastla-potem greš na motor in te noben več ne bo prepričeval, ker bodo vedeli, da si 100%
- žena ima prav. Na motorju je 5x večja možnost, da boš umrl (FACT). Ko boš padel prvič z motorjem, boš razumel zakaj. Fizika ne laže. Inštruktor ne laže....beri spodnjo vrstico
- izpit je cca. 800€. Ni težko; motor je lahko zelo poceni (NUJNO z ABS zavorami!!!); ampak dobra oprema je skoraj dražja od motorja in ja-dobra=dražja OPREMA JE RAZLIKA MED ŽIVLJENJEM IN SMRTJO/INVALIDNOSTJO. Dobra oprema je vsaj 1000€
- zakaj boš uporabljal motor si moraš ti sam najprej razčisti. Kolega, ki je delal izpit z mano, je umrl 14dni po prejemu izpita v roko (na Jadranski magistrali čelno). Vsi smo vedeli že vnaprej, da so njegovi razlogi za motor NAPAČNI (po službi bi šel malo dirkat=kao protistres)
- itd
P.S. Ampak ko se s pravimi razlogi usedeš na motor, prizges, brum, brum in se pelješ...HEHEHE, ni za opisat
sandmat ::
alexandark1 je izjavil:
Zelo rad imam motorje in me zanima koliko je res nevarno voziti motor glede na to da imam 4p let in nikoli prej ga nisem vozil ... zena se itak ne strinja ker imam 2 otroka :)
Ali mi svetujete da grem delat izpit ali rajsi ne ...
Najlepsa hvala za vse iskrene nasvete.
lp
Aleksander
Posredujem nasvet znanke, ki ki že desetletja vozi motor: Če že, po 40 letu kupiš chopperja ali pa tvegaš smrt. Refleksi niso enaki kot pri dvajsetih. Preveč kolegov poznam, ki jih je zajela "kriza srednjih let" in so veselo kupovali kawasakije in ducatije. Potem pa se na lep sončen dan, ob zmerni hitrosti zaradi napake težko poškodujejo ali izgubijo življenje.
V glavnem: po pameti. Ni poanta, da veš, da ne boš divjal. Enostavno telo ni več ista kot je bilo pri dvajsetih.
Invictus ::
Samo toliko...
Je kar nekaj 40+ folka, ki nikoli niso vozili motorja, kupili notor, naredili izpit, pa so danes med cipresami. Celo pari.. Ne nujno po svoji krivdi... Prepočasni refleksi in premlo kilometrov na cesti.
Po 40teh letu so refleksi preprosto prepočasni, pa tudi učni proces je daljši in manj učinkovit.
Sam bi si raje za isti denar kupil kabrio avto... Čeprav samo dvoseda...
Je kar nekaj 40+ folka, ki nikoli niso vozili motorja, kupili notor, naredili izpit, pa so danes med cipresami. Celo pari.. Ne nujno po svoji krivdi... Prepočasni refleksi in premlo kilometrov na cesti.
Po 40teh letu so refleksi preprosto prepočasni, pa tudi učni proces je daljši in manj učinkovit.
Sam bi si raje za isti denar kupil kabrio avto... Čeprav samo dvoseda...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
A110 ::
kaj pa kak 3 kolesnik ki je vozen z B? recimo mp3 300 ali 500. ali pa kak can am spyder. če pa je želja po A in še vedno prisoten strah (pred padcem ali zeno) pa je yamaha nikken zanimiva stvar
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: A110 ()
otago ::
Sorodnik pri 50ih sel delat izpit, kupil yamaho?, se fura ze 2 leti. Vozi varno, brez tveganj, le v lepem vremenu. Nima zene oz. otrok.
Kakšne so sposobnosti vožnje (avtomobila, motorja), ravnotezja (motor, kolo), se znajdes v prometu itd. Če lahko narediš bunny hop s specialko si verjetno dober.
Kakšne so sposobnosti vožnje (avtomobila, motorja), ravnotezja (motor, kolo), se znajdes v prometu itd. Če lahko narediš bunny hop s specialko si verjetno dober.
tt1024 ::
Kaksne berem, sem malo cez 40, izpit sem sel delat pri 30. Prej nisem imel nikoli zelje imet motorja, vozil nisem niti avtomatika niti skuterja. Sedaj imam moj drugi motor 1000cc naked hondo, ne vozim se do crne gore in nazaj, nisem sel in verjetno nikoli ne bom sel do nordkappa, ampak povem vam to. Vozim varno, po omejitvah in za lstno veselje in za dušo. V 10 letih ne vem, ce sem imel 2-3 situacije, za katere bi rekel: uau to je bilo pa malo nevarno. Moj point: ce imas glavo poslihtano, go for it! ce imas motor za to, da se gres malo peljat in uzivat, go for it! Ali je bolj nevaren kot voznja z avtom? Nedvomno. Ce te skrbi to da je nevarno, potem pa najbolje da lezimo doma na kavcu in gledamo porocila, kok je vse nevarno zunaj. Voznja motorja (po omejitvah) je super, da ti cisto drug obcutek uzivanja v voznji, nudi sprostitev in nahrani duso.
__Devil__ ::
Če te res veseli in misliš, da boš varen voznik naredi izpit. Sam sem ga že večkrat hotel iti delat pa mi nekako ni uspelo, veliko časa in denarja vzame. Za letos pa je še ta virus prekrižal načrte. Če rad hodiš na motoristična srečanja je super. Imam sodelavca, ki je pri 50ih šel delat izpit za motor. Nikoli ni prepozno. Sicer je bolj za "šport", da se parkrat na leto pelješ kam dlje ali poleti po opravkih/ na delo. Če naredim izpit dobim Yamaha Fazer 650, prej sem veliko vozil skuter kot tudi apn, že preden sem imel izpit za moped. Nisem še vozil močnejšega motorja od ~ 70ccm, zato nevem kako močna je ta stvar, ampak po besedah očeta je lahko speljevanje z 650ccm motorjem precej nevarno . Sam se odloči, če te to sprosti in nahrani dušo
tt1024 ::
Speljevanje tudi s 1000cc motorjem ne vem zakaj bi bilo nevarno. Ce spustis sklopko v prvi prehitro, ti pac crkne. Ce pa das gas do fula bos pa v parih sekundah sel zelo hitro, ampak o tem odlocas ti in tvoje zapestje, ni to nek bav bav, da kar sam od sebe zvocni zid prebija, ce malo prevec trznes z zapestjem.
nejcek74 ::
alexandark1 je izjavil:
Lepo pozdravljeni,
Lepo prosim na nasvet motoriste, tisti ki vozite ze celo zivljenje ...
Imam 40 let, razen tomos automatic nikoli nisem imel nic drugega ker pac ni bilo priloznosti, denarja, casa, starsi itn ...
Torej, izpit sem naredil pred 6 leti, pri 40 letih. Prej nisem vozil nobenega motorja ali mopeda, samo kolo. Zamenjal sem državo bivanja, nisem več imel avta, pa še nagrado sem si dal za prenehanje kajenja :)
Prej si nikoli nisem upal it v smer motoriziranja, ker sem bil z avtom kar idiot, pa se je to k sreči s časom spremenilo.
V glavnem, v Švici če imaš izpit za avto in si starejši kot 21 let greš na urad in rečeš da začenjaš z vožnjo motorja. V izpit dobiš polno kategorijo A z opombo da si učenec. Potem greš in si kupiš katerikoli motor hočeš. V roku enega leta moraš naredit tečaj in pa praktični izpit. Teorijo se šteje da imaš.
Kupu sem rabljen motor, domov mi ga je pripeljal kolega, pokazal kje je sklopka in kje so bremze. Prvi dve uri sva naredila skupaj na parkirišču. Potem sem kar nekaj časa oviral promet na poti do praznih parkirišč, kjer sem sam treniral vožnjo. Opravil izpit. 2x šel na Vransko, to je bilo zame najboljša investicija.
Motor mi je postal čudovita zabava, predvsem ga imam za popotovanja. Šel sem do Kirgizije in nazaj, okoli Maroka in Tunizije. Letos je vse žal v znamenju korone.
Vozim izrazito defenzivno. Imam dva motorja, BMW F800R in G650 X Coutry, sploh drugi je staro kljuse. Pa ga imam rajši, na njemu sedim pokonci, enovaljni sicer nekaj malega butne, ampak do izraza pride samo in edino na ozkih zavitih cestah, ki jih ima najraje. Alpe, otoki, še pa še. Na transferjih seveda pogrešam vsaj en valj več in vetrno zaščito ampak tako je.
Naklepal sem preko 120.000 km v teh 6 letih, pač rad potujem. Imel par situacij, enkrat turist v križišču, enkrat drug motorist, ki ni znal zvozit in ga je zaneslo na mojo stran. Nekajkrat sem zajebal sam, ker glava ni bila čista in sem vozil napsihiran od skrbi. Padel še nisem.
V glavnem, poskusi, tako boš edino lahko vedel ali je to to. 600 kubikov je dovolj, ampak ni se ti treba bat 1200, glava je bolj važna. Jaz si cestaka ne bi nikoli kupil, preprosto vozim preveč defenzivno, da bi imel karkoli od njega, pa še z njim bi težko naredil 800 km na dan zaradi drže. Čoperji so težki in nerodni. Ampak to je moje osebno mnenje.
poweroff ::
Motor je nevaren, to je dejstvo. Pa ne samo zato, ker ga ljudje ne znajo voziti ali ker vozijo prehitro. Pač pa pogosto tudi zato, ker motoriste vozniki avtomobilov izsiljujejo, jim zapirajo pot, itd.
Ko se zgodi kakšen tak dogodek in si v avtu, imaš okrog sebe 2 toni pleha. Na motorju si pa ti okrog pleha. Bistvena razlika.
Mimogrede, moj sodelavec in prijatelj bi letos praznoval 40 let. Z motorjem je šel na morje, nazaj so ga pripeljali v krsti. Pa je imel kar nekaj izkušenj z motorjem.
V avtu imaš vseeno nekaj varnostnih mehanizmov, ki ti pomagajo rešiti napake (tvoje in od drugih). Pri motorju je odpustkov bistveno manj.
Ko se zgodi kakšen tak dogodek in si v avtu, imaš okrog sebe 2 toni pleha. Na motorju si pa ti okrog pleha. Bistvena razlika.
Mimogrede, moj sodelavec in prijatelj bi letos praznoval 40 let. Z motorjem je šel na morje, nazaj so ga pripeljali v krsti. Pa je imel kar nekaj izkušenj z motorjem.
V avtu imaš vseeno nekaj varnostnih mehanizmov, ki ti pomagajo rešiti napake (tvoje in od drugih). Pri motorju je odpustkov bistveno manj.
sudo poweroff
Kvinta ::
Nikol ni prepozno moj foter je šel delat izpit ko je bil star 60 let.
Sam ga imam od 18 leta kilometrov sploh ne štejem.
Ja seveda
Aja pa taki ko mislite da je motor nevarn je bolj nevarno peš it al pa bit v avtu sovoznik
Sam ga imam od 18 leta kilometrov sploh ne štejem.
Čoperji so težki in nerodni.
Ja seveda
Aja pa taki ko mislite da je motor nevarn je bolj nevarno peš it al pa bit v avtu sovoznik
A.C.A.B
Alfa Dog ::
Naredi izpit, kupi motor in opremo ter uživaj. You only live once.
Mogoče so res refleksi po 40 letu malenkost slabši, so pa stvari v glavi bolj poštimane kot pri 20 letih in zato ne rineš v tvegane situacije.
Če te potem veselje mine, vse skupaj prodaš. Si par sto eur na izgubi, ampak bogatejši za izkušnjo.
Mogoče so res refleksi po 40 letu malenkost slabši, so pa stvari v glavi bolj poštimane kot pri 20 letih in zato ne rineš v tvegane situacije.
Če te potem veselje mine, vse skupaj prodaš. Si par sto eur na izgubi, ampak bogatejši za izkušnjo.
Karen ::
Vse je v glavi, oz. desni roki. Kupi in uživaj, če te veseli. Jaz imam več let kot ti, pa 170+km vozim brez težav, pač po pameti.
Če boš gledal statistiko potem to ni zate (v tem primeru ostani doma, spoštuj policijsko uro in čakaj na subvencijo države potem)... tiste fore z refleksi pri 20 in 40 letih so brez zveze. Saj ne boš vozil motoGP. Fizično zdrav človek do 60. leta ne bi smel imeti težav voziti motorja, zato tudi toliko (oz. še dlje veljaven vozniški izpit.
Če boš gledal statistiko potem to ni zate (v tem primeru ostani doma, spoštuj policijsko uro in čakaj na subvencijo države potem)... tiste fore z refleksi pri 20 in 40 letih so brez zveze. Saj ne boš vozil motoGP. Fizično zdrav človek do 60. leta ne bi smel imeti težav voziti motorja, zato tudi toliko (oz. še dlje veljaven vozniški izpit.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izpit Za Motor (A) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17658 (9217) | Twixz |
» | Kako začeti z motociklom? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 15798 (9569) | KTr1sk |
» | 14 let- kako starše prepričati da bi si lahko kupil moped (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 22519 (18552) | Pyr0Beast |
» | Motoristi (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 14149 (12056) | guest #44 |
» | Izbira motocikla, pomoč in informacije (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 7260 (6182) | abstinent |