Forum » Na cesti » vw motorji in zanesljivost vw/škoda
vw motorji in zanesljivost vw/škoda
iso2000 ::
Očitno sem imel "srečo" in je moj trenutni voz bil narejen 5 minut pred koncem izmene. Sedaj je star 4 leta, ima 100k kilomtrov in so se začele pojavljati neke neumne napake, občasno pa me razveseli še light šov na armaturki, ki potem samodejno izgine, čez kakšen dan. Gre za berlinga 1.6 HDI 120konjev. Ker je avto izgubil moje zaupanje, sem začel gledati alternative. Nekako sem sedaj prišel do škode superb ali vw passat-a. Par let stari s kilometri nekje med 75-100k, so v dosegljivem cenovnem rangu - ca. 17-20k €. Kar se tiče motorjev sem vozil 150konjskega 2.0 dizla, ki se mi zdi dovolj prožen in zmogljiv za moje potrebe (sicer v octavii, ki je nekaj manjša). Sedaj me pa zanimajo mnenja znalcev tule gor, a so ti motorji ok? Ravno tako ti avtomobili? Brskam po spletu, pa ne najdem nekih napak. Potrebujem velik prtljažnik v katerega bi bilo fajn da gre celo kolo ob podrtih zadnjih sedežih, pa da se konfortno familija odpelje na kakšen dopust, če se bomo še kdaj lahko kam odpeljali. Na šminko avta ne dam nič. Zanima me zanesljivost in dolgoživost, ter čim manj jajcanja po servisih. Letno delam nekje 25000km, dnevno ca. 90-100 za v službo. Videl sem tudi 1.4 bencinarje, ki bi morda tudi bil zanimiv, saj ima prav tako solidno nizko porabo.
Ker me avtomobili ne zanimajo preveč, razen kot nujno zlo, se zahvaljujem za vse konstruktivne predloge in uporabne informacije.
Ker me avtomobili ne zanimajo preveč, razen kot nujno zlo, se zahvaljujem za vse konstruktivne predloge in uporabne informacije.
Amdforce ::
Ce gledas passat b7 2.0 103kw je zelo vzdrzljiv motor, jaz sem ga prodal svojega s prvim motorjem in turbino z dobrih pol milijona km.
Zdaj imam b8, 150 km, prevozenih cca 190kkm, zaenkrat se nic okvar, se mi je pa prejsnji zdel bolj trdoziv, lahko pa da sem le subjektiven ker mi je lepo sluzil.
Mislim da s tem motorjem tezko zgresis, poceni servisi, solidna poraba.
Je pa tako kot pri vseh dizlih-egr, dpf, vztrajnik pridejo na spored prej ali slej.
Je pa superb vecji od passata, sploh na zadnjih sedezih se to obcuti.
Zdaj imam b8, 150 km, prevozenih cca 190kkm, zaenkrat se nic okvar, se mi je pa prejsnji zdel bolj trdoziv, lahko pa da sem le subjektiven ker mi je lepo sluzil.
Mislim da s tem motorjem tezko zgresis, poceni servisi, solidna poraba.
Je pa tako kot pri vseh dizlih-egr, dpf, vztrajnik pridejo na spored prej ali slej.
Je pa superb vecji od passata, sploh na zadnjih sedezih se to obcuti.
SebyDiamant ::
Pri večini avtomobilov je danes tako, da je veliko odvisno od sreče. Eni z Berlingoti 200.000 km brez težav, drugi z novimi pasati na servisih v eno. Kot v Jugi je to. Motorji so še najmanjša težava, vse ostalo je bolj (elektronika, senzorji,...)
12EUR popusta na SUMUP čitalec bančnih in kreditnih kartic,
brez stroška najema:
http://fbuy.me/k8MvL
brez stroška najema:
http://fbuy.me/k8MvL
sulaco ::
iso: kaj natančno si mislil z lučkami na armaturki ?? Ta model berlinga ima pri tvojih kilometrih verjetno fuč adblue posodo....ali pa posoda za Eolys tekočino. Vse kar so dodatno obesili na preverjeni 1.6HDi motor gor zaradi ekoloških razlogov...
P.S. Dej poglej/povej če je kaj rjav pod spodnjim robom prednje havbe??
P.S. Dej poglej/povej če je kaj rjav pod spodnjim robom prednje havbe??
zmaugy ::
Superb povozi Passata na celi črti. Sploh ni primerjave. Ok, meni je pomembna prostornost in udobje. Passat je precej natlačen v primerjavi s Superbom.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
pegasus ::
KAVINSKY ::
Zanima me zanesljivost in dolgoživost, ter čim manj jajcanja po servisih.Hočeš rečt, da iščeš subaruja? ;)
Subaru ima pregovorno zanesljivost zaradi forumskih nibivedotov
Že precej let je pod povprečjem industrije glede na okvare. Je pa prava smer - karkoli iz japonske ali koreje bi moralo trajati.
Kot predlog vržem Kio Optimo ali Hyundai i40- jih dobiš še v garanciji.
denabiker ::
Ce gledas passat b7 2.0 103kw je zelo vzdrzljiv motor, jaz sem ga prodal svojega s prvim motorjem in turbino z dobrih pol milijona km.
to je čisto odvisno od posameznika, vožnje in vzdrževanja. Če voziš s pametjo, redno servisiraš in ne šparaš na kvaliteti filtrov in olja morajo v večini vsi zdržat.
Tudi Alfa Romeo 1.9 TDi je pri žlahtniku s prvo turbino in nobenih okvar in že ima preko pol milijona km. Največ so krivi vozniki, ker terajo hladne motorje, ali pa vroče motorje kar ugasnejo, največ to vidiš na AC, pridivja na tank stelungo pa kar ugasne motor. Potem se pa čudijo zakaj crjkne to ali pa ono, pa zakaj je toliko razpokic na turbini, pa osovina v qurcu, seveda če se material ne more normalno ohladit, oljna črpalka se ugasne turbina pa se vrti kot nora...
Najslabši so hladni vžigi, sploh če nimaš avta v garaži, potem pa pozimi pri minusu vžigaš avto, olje ne razmeče takoj in je takoj povečana obraba materialov, eni so specialci pa dajo v novejše avte 10-15W40, ker je ceneje in ne bi kupil dobro sintetiko 5W...in sploh eni specialci dajo kar gas pri hladnem avtu. Če se vsaj malo spoznaš na mehaniko, veš da v mašini se taklrat dogajajo grozne obrabe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: denabiker ()
iso2000 ::
iso: kaj natančno si mislil z lučkami na armaturki ?? Ta model berlinga ima pri tvojih kilometrih verjetno fuč adblue posodo....ali pa posoda za Eolys tekočino. Vse kar so dodatno obesili na preverjeni 1.6HDi motor gor zaradi ekoloških razlogov...
P.S. Dej poglej/povej če je kaj rjav pod spodnjim robom prednje havbe??
Ja sedaj je očltno na sporedu še kaj v povezavi z adblue, saj se prižiga tudi ta lučka. Poleti sem moral menjat NOx senzor, sedaj pa se prižigajo iste opozorilne lučke, vendar se potem tudi ugasnejo. Sedaj sem pregledal splet in vidim da so s to adblue posodo težave že dolgo. Cena je pa tudi zasoljena...
Javim, če je kaj rjav.
Drugače sem vrgel tudi oko na japonce in korejce, pa ne vem kateri od lokalno dostopnih bi nudil toliko (prtljažnega) prostora kot Superb? Drugače, kot že napisano, bi rad da je prostora dovolj za kolo. Saj najraje bi obdržal Berlinga, je praktičen. Ampak spisek čudnih okvar je pa tudi zanimiv:
Ko je bil avto nov, mi je po kakšnega pol leta začelo sredi največje vročine, ko sem imel vklopljeno klimo pihati vroče. Pomagal je samo "hard reset avta", tako da sem snel kleme. Na servisu mi je serviser rekel, da tako pač je, da ne imeti nastavljene klime na 21 stopinj. No, ker se nisem vsal v usodo, so mi v garanciji menjali celo enoto klime za takšno z novim SW.
Na dan, ko je bil napovedan sneg, se mi prižge opozorilo za ABS, ASR itd. Razlog - žica, ki povezuje senzor se je strgala. Sama od sebe.
Lučka za akumulator... No, ni bil alternator ali akumulator, zlomil se je nosilec alternatorja. Sam od sebe, od vožnje.
Letos poleti, se peljemo na dopust, klima dela, dokler ne neha pihati skozi šobe v kabino, Ventilator se sliši. Po kakšnih dveh urah in prevoženih par luknjah je očitno nekaj zrukalo in je spet začelo pihat. No, vsi smo bili že napol kuhani.
Pa že omenjeni NOx senzor in sedaj zopet veselje. Drugače avto servisiram redno na Citroen servisu, vse napake se sproti odpravljajo. Enostavno nimam volje in potrpljenja se več kot toliko ukvarjat s tem. Dodatno pa so še servisi polno zasedeni (ni čudno), da se dogovarjaš za termine, ko z dohtarjem. Za vsak "dober dan" pa tudi lahko pripravim kakšnih 100 EUR. V glavnem, to je moj prvi nov avto, pa imam z njim več zafrkancij, ko z vsemi rabljenimi jajci, ki sem jih imel v lasti v preteklosti.
iso2000 ::
P.S. Dej poglej/povej če je kaj rjav pod spodnjim robom prednje havbe??
No, sem pogledal in dejansko je na voznikovi strani na robu barva že napihnjena na kakšnih 10cm, čisto na robu havbe. Ni še nič rjavo, ampak se čuti luft med plastjo barve in plehom.
Ma, to je res en jajc Še ena stvar za posanirat...
denabiker ::
vprašal sem eno znanko, ki vozi Berlingota kako je zadovoljna in pravi da ni. Ko je imela prvi Berlingo so bile skos težave ampak se ni sekirala, ker je imela 5 let garancije. Ko je potekla garancija in da bi se izognila stroškom je šla spet v nakup novega Berlingota. No, zdaj ta Berlingo tudi vsake toliko časa nagaja. Jezna je najbolj, ker ni 5 let garancije in jo prodajalec ni opozoril da je 2+3 leta in da mora doplačat čeprav je bila reklama za 5 letno garancijo. No, v glavnem letos ji menda že drugič šel gas, nisem ravno razumel, kot da ima elektronsko-potenciometer, letos ji je tudi odpovedalo gretje, na servisu so ji ful zaračunal in je rekla, da je nek prevajalnik šel. Kaj je to prevajalnik??? Tudi ji je nekaj cukal, pa občasno sploh v hladnih jutrih ne vžiga tak kot je prejšnji. Pa nekaj z elektroniko, še sama ne zna razložit. Je pa v fazi menjave, ampak bo druga znamka Očitno je res nek polizdelek.
sulaco ::
iso2000: Vsi berlingoti so spredaj rjavi...zato ima tanov Peugeot Partner alu haubo...vsi proizvajalci pa tudi preveč šparajo z barvo. Niso več avti narejeni za 10+let
Enako napihnjeno barvo boš najverjetneje našel tudi na zadnji havbi spodaj tam kjer je zapognjen pleh...pa tudi vrata poglej. Je tvoj berlingo bele barve?
Enako napihnjeno barvo boš najverjetneje našel tudi na zadnji havbi spodaj tam kjer je zapognjen pleh...pa tudi vrata poglej. Je tvoj berlingo bele barve?
iso2000 ::
iso2000: Vsi berlingoti so spredaj rjavi...zato ima tanov Peugeot Partner alu haubo...vsi proizvajalci pa tudi preveč šparajo z barvo. Niso več avti narejeni za 10+let
Enako napihnjeno barvo boš najverjetneje našel tudi na zadnji havbi spodaj tam kjer je zapognjen pleh...pa tudi vrata poglej. Je tvoj berlingo bele barve?
Ja, avto je bel. Zadnja vrata niso še nič načeta, niti barva. Ostalih pa še nisem gledal.
gimnazija123 ::
Cenovni rang 17 do 20k. to že dobiš praktično novo Octavio karavana. Že v prejšnjo generacijo (tudi v hatchbacka - preverjeno) gre celotno kolo ob podrtih sedežih. Za cca 22 dobiš karavana 2.0 tdi s 115 konji, led luči so serijsko, dodatki po želji, na voljo imaš brezobrestno financiranje. Motor je dokaj živ, ker ima že pri 1600 obratih 300Nm navora, avto pa ni pretirano težek. Po občutku v normalni vožnji je tam tam z passatom ali superbom s 150 konji. Navora je praktično enako (sicer 300 vs. 340, a sta passat in superb težja). Poraba je smešna, povprečje 6300km je na roke 4.8. Najnižji tank 4.3, najvišja poraba na tank pa 5.1. Octavia s takim motorjem ima max moč že pri 2750 rpm (115km) medtem ko imata Superb in passat 150 konjev pri 3500 obratih (do 2700 rpm je graf moči za vse 3 avte praktično enak).
Drugače 2.0 TDI v 150km verziji je precej zanesljiva zadeva, velik servis je malenkost dražji napram prejšnji 140km verziji (dražja pumpa), a še vedno precej znosno.
Pri rabljenih vozilih, ki so stala dlje časa in imajo sistem SCR (adblue) pazi, da tekočina ni kristalizira, potencialna težava (verjetno bo imela večina vozil kakšno jamstvo tako da se bo verjetno rešilo v sklopu tega). Pazi na pleh pri passatu b8 (pokrov motorja zna pri 5 let starih vozilih že rjavti zaradi konstrukcije spoja pločevine).
Sedeži so izmed vseh treh vozil najboljši v passatu, prilagajaš lahko dolžino sedalnega dela in tudi vzdolžni pomik vzglavnika. Izolacija je na obeh vozilih dokaj podobna, glede na berlingota bo zagotovo napredek tudi octavia (ta je z dvojno zasteklitvijo za 112€ na nivoju prej omenjenih).
Ker si omenjal bencinarja ti ga vsaj v passatu in superbu odsvetujem, 1.4 tsi z jermenom od 2013 je precej zanesljiv motor, solidno gre in malo popije, a le dokler je karoserija vozila lahka. Ta motor bi izbral v Octaviji ali golfu, pri passatu in superbu pa ne, saj sta vseeno težja. Dobiš pa za isti denar, t.j. 22k€ 150 konjskega 1.5 bencinarja v novi Octavii. Težave s kangooringom naj bi bile odpravljene (cukanje pri hladnem motorju, nizki obrati in nižje prestave), servisi so cenejši kot za 2.0 tdi, tudi na pooblaščencih izven večjih mest lahko pričakuješ cene okrog 120€ (6 let smo vozili TSI-ja na pooblaščenca na Ptuju, računi za oljni servis med 90 in 120€ z njihovim materialom), na TSI-jih tudi ne menjuješ filtra goriva, ker je v sami pumpi za gorivo (en strošek manj+manj olja gre v motor), na TDI-ju se menja. Z dvema TSI-jema smo do sedaj naredi 180k km, z obema brez težav, avto je s TSI-jem tudi cca 100 kg lažji.
Srečno roko pri izbiri, sam bi superba črtal, saj je rabljen enostavno predrag. Passati so iz tujine cenejši, hkrati pa ponavadi bolje opremljeni (acc, delno električni sedeži). Če boš gledal avtomatika imajo passati 2.0 interval menjave olja v 6. stop. menjalniku (dq250) na 60k km, kasnejši od sredine 2017 dalje (delni facelift, nov 7 stopenjski dsg dq381) pa ima menjavo olja na 120k km. Menjave morajo biti nujno opravljene. Avtomatskega menjalnika pri 1.6 TDI-ju in TSI-jih do velikosti 2.0 se izogni (7. stopenjski dq200).
SREČNO!
Drugače 2.0 TDI v 150km verziji je precej zanesljiva zadeva, velik servis je malenkost dražji napram prejšnji 140km verziji (dražja pumpa), a še vedno precej znosno.
Pri rabljenih vozilih, ki so stala dlje časa in imajo sistem SCR (adblue) pazi, da tekočina ni kristalizira, potencialna težava (verjetno bo imela večina vozil kakšno jamstvo tako da se bo verjetno rešilo v sklopu tega). Pazi na pleh pri passatu b8 (pokrov motorja zna pri 5 let starih vozilih že rjavti zaradi konstrukcije spoja pločevine).
Sedeži so izmed vseh treh vozil najboljši v passatu, prilagajaš lahko dolžino sedalnega dela in tudi vzdolžni pomik vzglavnika. Izolacija je na obeh vozilih dokaj podobna, glede na berlingota bo zagotovo napredek tudi octavia (ta je z dvojno zasteklitvijo za 112€ na nivoju prej omenjenih).
Ker si omenjal bencinarja ti ga vsaj v passatu in superbu odsvetujem, 1.4 tsi z jermenom od 2013 je precej zanesljiv motor, solidno gre in malo popije, a le dokler je karoserija vozila lahka. Ta motor bi izbral v Octaviji ali golfu, pri passatu in superbu pa ne, saj sta vseeno težja. Dobiš pa za isti denar, t.j. 22k€ 150 konjskega 1.5 bencinarja v novi Octavii. Težave s kangooringom naj bi bile odpravljene (cukanje pri hladnem motorju, nizki obrati in nižje prestave), servisi so cenejši kot za 2.0 tdi, tudi na pooblaščencih izven večjih mest lahko pričakuješ cene okrog 120€ (6 let smo vozili TSI-ja na pooblaščenca na Ptuju, računi za oljni servis med 90 in 120€ z njihovim materialom), na TSI-jih tudi ne menjuješ filtra goriva, ker je v sami pumpi za gorivo (en strošek manj+manj olja gre v motor), na TDI-ju se menja. Z dvema TSI-jema smo do sedaj naredi 180k km, z obema brez težav, avto je s TSI-jem tudi cca 100 kg lažji.
Srečno roko pri izbiri, sam bi superba črtal, saj je rabljen enostavno predrag. Passati so iz tujine cenejši, hkrati pa ponavadi bolje opremljeni (acc, delno električni sedeži). Če boš gledal avtomatika imajo passati 2.0 interval menjave olja v 6. stop. menjalniku (dq250) na 60k km, kasnejši od sredine 2017 dalje (delni facelift, nov 7 stopenjski dsg dq381) pa ima menjavo olja na 120k km. Menjave morajo biti nujno opravljene. Avtomatskega menjalnika pri 1.6 TDI-ju in TSI-jih do velikosti 2.0 se izogni (7. stopenjski dq200).
SREČNO!
Motion ::
Ena stvar ki me ful odvrača od nakupa zadnje generacije golfa/octavie/leona so debilne velikosti pnevmatik. Namesto 70e za recimo 225/45/17 na prejšni generaciji si sedaj prisiljen dat 100e za 205/55/17 100e zato da ma lahko wv tiste par gramov nižji izpust.
borut_p ::
Jaz imam b8 passata diesel. Zadeva zre olje - na 10kkm moram dotocit pol litra da zdrzi do sevisa. Bmw je zdrzal 30kkm brez problema.
Imel superba diesla, se predno je imel common rail - torkirala ena bosh pumpa verjetno. Se v garanciji kao niso nasli napake. Zena ima a1 bencinarja, isto mora dotoct olje po 10kkm.
Tako da ... nikoli vec VW grupe. Ne znajo masine nardit normalne.
Imel superba diesla, se predno je imel common rail - torkirala ena bosh pumpa verjetno. Se v garanciji kao niso nasli napake. Zena ima a1 bencinarja, isto mora dotoct olje po 10kkm.
Tako da ... nikoli vec VW grupe. Ne znajo masine nardit normalne.
gimnazija123 ::
To sem pa pozabil napisati, kar je Motion omenil. Tudi na Octaviji na 16 colah ni več denarnici prijazna 205/55 16, ampak je 205/60 16, ki je kar nekaj dražja.
Glede žretja olja pa se pri toliko prodanih zagotovo najde določen procent takih, ki pijejo olje. Vsi službeni 2.0 tdi-ji (2x passat B7 140km, 2x passat B8 190km 4motion in sharan 140) so vsaj malo pili olje. Eni manj, drugi več, včasih smo dolivali, kanta je vedno v prtljažniku. Kolikor vem samo v Sharana nismo nikoli dolivali olja. Vsi so bili servisirani na 30k km oz. 2 leti. Voženi so bili tako tako, parkrat sem bil priča kar konkretnemu matranju mrzlega motorja na passatih. Dočim tastov Passat B7 140 ne spije praktično nič olja pri skoraj 200k prevoženih v njegovi lasti, je pa od prvega dne hladen lepo vožen, segret pa tudi občasno vidi bližino rdečega polja, da se prepuca filtre in je večino časa na avtocesti.
Pije pa tudi bratu njegov Tiguan 150KM, iz max na min olje pade v kakih 11k prevoženih km, ima pa veliko kratkih mestnih voženj, pa tudi na avto pretirano ne pazi, saj ga nikoli nima več kot 4 leta. Vozilo pa popolnoma neprimerna izbira za vožnjo po centru Ljubljane.
Še glede naših TSI-jev, oba pijeta olje. V 15k km pade tistemu, ki ima več krajših relacij iz max na 1/4 - 1/3 nad minimumom, drugemu ki je večinoma na daljših turah pa iz cca. 3/4 max (sam nikoli ne dolivam do vrha) pa recimo do polovice. Oba v naši lasti od novega.
Glede žretja olja pa se pri toliko prodanih zagotovo najde določen procent takih, ki pijejo olje. Vsi službeni 2.0 tdi-ji (2x passat B7 140km, 2x passat B8 190km 4motion in sharan 140) so vsaj malo pili olje. Eni manj, drugi več, včasih smo dolivali, kanta je vedno v prtljažniku. Kolikor vem samo v Sharana nismo nikoli dolivali olja. Vsi so bili servisirani na 30k km oz. 2 leti. Voženi so bili tako tako, parkrat sem bil priča kar konkretnemu matranju mrzlega motorja na passatih. Dočim tastov Passat B7 140 ne spije praktično nič olja pri skoraj 200k prevoženih v njegovi lasti, je pa od prvega dne hladen lepo vožen, segret pa tudi občasno vidi bližino rdečega polja, da se prepuca filtre in je večino časa na avtocesti.
Pije pa tudi bratu njegov Tiguan 150KM, iz max na min olje pade v kakih 11k prevoženih km, ima pa veliko kratkih mestnih voženj, pa tudi na avto pretirano ne pazi, saj ga nikoli nima več kot 4 leta. Vozilo pa popolnoma neprimerna izbira za vožnjo po centru Ljubljane.
Še glede naših TSI-jev, oba pijeta olje. V 15k km pade tistemu, ki ima več krajših relacij iz max na 1/4 - 1/3 nad minimumom, drugemu ki je večinoma na daljših turah pa iz cca. 3/4 max (sam nikoli ne dolivam do vrha) pa recimo do polovice. Oba v naši lasti od novega.
borut_p ::
Lepo opisano. Mislim da je zelo zalostno, da moramo v avtu leta 2020 voziti kantico olja, kot da imamo stojedinke.
Valvoline ::
Nekateri zgodnji 2.0tdi papcajo pol litra na 1-2kkm. Pol litra na 10k ni nic hudega, povsem normalna zadeva, sploh glede na to kake fine gradacije se danes uporabljajo. Kvecjemu mene ne bi motilo celo fajn bi bilo ce bi motor spil npr natancno pol litra olja na 5k, da ga mal nafilas vmes z svezim oljem. Skoda da ga nic ne spije :). Menjava pa obvezno na 10k. Podaljsani intervali ubijajo motor, se posebej turbote.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
borut_p ::
Ni stos da papa pol litra. Problem je da pozre ene 4 l, saj ima cca 5 l karter. Javljati pa zacne ko je na 'rezervi'. Po litra potem se nekaj casa drzi
Valvoline ::
heh, mas bebce k po menjavi olja nic ne preverjajo kaj se dogaja pod pokrovom. Pol pa seveda mas zaribanih ali napol zaribanih masin/turbotov, dezurni krivci itak vedno proizvajalci in njihov *klump*. Nivo olja in ostalih tekocin precekiras na vsakih 1000km, pa obvezno preden se odpravis na daljso turo/dopust.
borut_p ::
heh, mas bebce k po menjavi olja nic ne preverjajo kaj se dogaja pod pokrovom. Pol pa seveda mas zaribanih ali napol zaribanih masin/turbotov, dezurni krivci itak vedno proizvajalci in njihov *klump*. Nivo olja in ostalih tekocin precekiras na vsakih 1000km, pa obvezno preden se odpravis na daljso turo/dopust.
No no. Saj nimam formule da bi mogu vsake 1000km preverjat stanje olja. Olja mora biti dovolj, da avto zdrzi servisni interval. Karkoli drugace je avto klump.
iso2000 ::
gimnazija123: Res hvala za izčrpen odgovor. Ravno nekaj takšnega sem potreboval. Drugače imam izkušnje s službeno octavio 150KM, ni napačen avto, čeprav meni je notranjost malce utesnjena - pač vajenost na berlinga. Pelje se pa vsekakor lepše.
D3m ::
Lepo opisano. Mislim da je zelo zalostno, da moramo v avtu leta 2020 voziti kantico olja, kot da imamo stojedinke.
Avto mora piti olje.
|HP EliteBook|R5 6650U|
jest10 ::
To sem pa pozabil napisati, kar je Motion omenil. Tudi na Octaviji na 16 colah ni več denarnici prijazna 205/55 16, ampak je 205/60 16, ki je kar nekaj dražja.
To misliš na novem modelu? Ker 2019 letnik ima še 205/55/16
borut_p ::
Motion ::
gimnazija123 ::
To sem pa pozabil napisati, kar je Motion omenil. Tudi na Octaviji na 16 colah ni več denarnici prijazna 205/55 16, ampak je 205/60 16, ki je kar nekaj dražja.
To misliš na novem modelu? Ker 2019 letnik ima še 205/55/16
Nov model ja. 16ke so 205/60 r16, 17ke pa so 205/55 r17. Posledično se zaradi "balonarc" nova octavia mk4 napram mk3 vsaj meni zdi precej bolj mehka. Je pa dober delavec in verjetno cenovni optimum. Kot zanimivost naj povem, da sta novi Golf in Leon (oba 2020 modela) pri 16kah ostala na dimenziji 205/55.
cekr ::
Kako je s temi vodnimi pumpami. Meni je recimo odletela na 100k km. Je to problem v konstrukciji same pumpe ali kaj drugega?
Moram pa na 10k km doliti pol litra olja. Je pa odvisno, kakšno olje je. Če mi že na servisu nalijejo taboljše Castrol, pa zdrži cel interval.
Moram pa na 10k km doliti pol litra olja. Je pa odvisno, kakšno olje je. Če mi že na servisu nalijejo taboljše Castrol, pa zdrži cel interval.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
gimnazija123 ::
https://pics2.tdiclub.com//data/517/820...
Mogoče je kaj v konstrukciji, saj imajo novejši motorji za potrebe hitrejše segrevanja zanimivo rešitev. Glede na stran 19 je razloženo, da ima pumpa 2 tokokroga. Dokler je motor hladen nimaš tokokroga čez celoten sistem, ampak samo čez mašino. Ko se motor segreje, pa imaš tokokrog čez celoten sistem. Mogoče je ravno to vir težav odpovedi vodnih pump.
Kot si sam ugotovil je poraba odvisna od olja in tudi od stila vožnje. 100% sintetika ala Motul 8100 x-cess 5W-40 se po mojih izkušnjah super obnese, po menjavi iz Castrola se je tudi poraba olja malenkost zmanjšala.
Mogoče je kaj v konstrukciji, saj imajo novejši motorji za potrebe hitrejše segrevanja zanimivo rešitev. Glede na stran 19 je razloženo, da ima pumpa 2 tokokroga. Dokler je motor hladen nimaš tokokroga čez celoten sistem, ampak samo čez mašino. Ko se motor segreje, pa imaš tokokrog čez celoten sistem. Mogoče je ravno to vir težav odpovedi vodnih pump.
Kot si sam ugotovil je poraba odvisna od olja in tudi od stila vožnje. 100% sintetika ala Motul 8100 x-cess 5W-40 se po mojih izkušnjah super obnese, po menjavi iz Castrola se je tudi poraba olja malenkost zmanjšala.
Motion ::
gimnazija123 je izjavil:
To sem pa pozabil napisati, kar je Motion omenil. Tudi na Octaviji na 16 colah ni več denarnici prijazna 205/55 16, ampak je 205/60 16, ki je kar nekaj dražja.
To misliš na novem modelu? Ker 2019 letnik ima še 205/55/16
Nov model ja. 16ke so 205/60 r16, 17ke pa so 205/55 r17. Posledično se zaradi "balonarc" nova octavia mk4 napram mk3 vsaj meni zdi precej bolj mehka. Je pa dober delavec in verjetno cenovni optimum. Kot zanimivost naj povem, da sta novi Golf in Leon (oba 2020 modela) pri 16kah ostala na dimenziji 205/55.
Ubistvo kolior sem zdaj gledal samo octavija uporablja neumne velikosti.
Utk ::
gimnazija123 je izjavil:
https://pics2.tdiclub.com//data/517/820...
Mogoče je kaj v konstrukciji, saj imajo novejši motorji za potrebe hitrejše segrevanja zanimivo rešitev. Glede na stran 19 je razloženo, da ima pumpa 2 tokokroga. Dokler je motor hladen nimaš tokokroga čez celoten sistem, ampak samo čez mašino. Ko se motor segreje, pa imaš tokokrog čez celoten sistem. Mogoče je ravno to vir težav odpovedi vodnih pump.
Kot si sam ugotovil je poraba odvisna od olja in tudi od stila vožnje. 100% sintetika ala Motul 8100 x-cess 5W-40 se po mojih izkušnjah super obnese, po menjavi iz Castrola se je tudi poraba olja malenkost zmanjšala.
Tako delajo vsi motorji odkar obstaja vodno hlajenje.
Sparkxl ::
Da še jaz pristavim moj lonček glede vw motorjev. Leta 2000 je k hiši prišel prvi tdi, vmes so se menjavali in zadnji je šel od hiše 2017. Leta 2000 sem se prvič srečal z okvarami in kraticami, ki jih pred tem sploh nisem poznal.
Pod črto potegnjeno, s tdi ti nikoli ni dolgčas. Nekaj od vseh možnih kratic vedno crkne.
Leta 2012 je k hiši prišel prvi tsi. Ti so se pri hiši obdržali. V zdaj že skoraj 9 letih ni bilo ene samcate težave pri 4 avtih. Pa je vmes bil tudi tisti forumsko famozni 1.2 s ketno, ki po forumskih bajkah povzroči večjo škodo in to instantno, kot kakšna naravna nesreča. Meni je v 2 letih delal bp.
Edina prednost ki jo tdi v teoriji ima je nižja poraba. Enim se ta računica izzide, nam se ni, ker dražji servisi in vse okvare pod črto ta plus izničijo.
Tsi v povprečju pije 1l več. Cena servisov je precej nižja, glavna prednost za mene pa je neverjetno miren tek. Ko to en čas voziš šele opaziš kaki traktor je tdi.
V glavnem za mene traktor nikoli več ne pride v poštev.
Pod črto potegnjeno, s tdi ti nikoli ni dolgčas. Nekaj od vseh možnih kratic vedno crkne.
Leta 2012 je k hiši prišel prvi tsi. Ti so se pri hiši obdržali. V zdaj že skoraj 9 letih ni bilo ene samcate težave pri 4 avtih. Pa je vmes bil tudi tisti forumsko famozni 1.2 s ketno, ki po forumskih bajkah povzroči večjo škodo in to instantno, kot kakšna naravna nesreča. Meni je v 2 letih delal bp.
Edina prednost ki jo tdi v teoriji ima je nižja poraba. Enim se ta računica izzide, nam se ni, ker dražji servisi in vse okvare pod črto ta plus izničijo.
Tsi v povprečju pije 1l več. Cena servisov je precej nižja, glavna prednost za mene pa je neverjetno miren tek. Ko to en čas voziš šele opaziš kaki traktor je tdi.
V glavnem za mene traktor nikoli več ne pride v poštev.
Sparkxl ::
Kot sem napisal, po forumskih bajkah ta motor crkne takoj, kak ključ not vtakneš. Tako da po forumskih merilih sta 2 leti neverjeten dosežek.
Sicer pa koliko sem takrat bral, je strošek popravila 300€, če se prav spomnim. Kar ni kaj več od kake 3 črkovne tdi komponente
Sicer pa koliko sem takrat bral, je strošek popravila 300€, če se prav spomnim. Kar ni kaj več od kake 3 črkovne tdi komponente
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sparkxl ()
Valvoline ::
Da še jaz pristavim moj lonček glede vw motorjev. Leta 2000 je k hiši prišel prvi tdi, vmes so se menjavali in zadnji je šel od hiše 2017. Leta 2000 sem se prvič srečal z okvarami in kraticami, ki jih pred tem sploh nisem poznal.
Pod črto potegnjeno, s tdi ti nikoli ni dolgčas. Nekaj od vseh možnih kratic vedno crkne.
Leta 2012 je k hiši prišel prvi tsi. Ti so se pri hiši obdržali. V zdaj že skoraj 9 letih ni bilo ene samcate težave pri 4 avtih. Pa je vmes bil tudi tisti forumsko famozni 1.2 s ketno, ki po forumskih bajkah povzroči večjo škodo in to instantno, kot kakšna naravna nesreča. Meni je v 2 letih delal bp.
Edina prednost ki jo tdi v teoriji ima je nižja poraba. Enim se ta računica izzide, nam se ni, ker dražji servisi in vse okvare pod črto ta plus izničijo.
Tsi v povprečju pije 1l več. Cena servisov je precej nižja, glavna prednost za mene pa je neverjetno miren tek. Ko to en čas voziš šele opaziš kaki traktor je tdi.
V glavnem za mene traktor nikoli več ne pride v poštev.
Mogoce le v primeru polota,pa se to pod vprasanjem, pri vecjih kravah realno 2-5l na 100km. V sluzbi mamo octavio 2.0tdi ter pasata 1.4 tsi, povprecje 2.0tdi 6l na 100km 1.4tsi 8.5l na 100km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
avtek ::
Jaz lahko iz prve roke povem, da sem imel Golfa VI 1.4 TSI (122KM) - 2009, prva generacija.
Moje normalne vožnje v službo in nazaj je bilo cca 6,2l/100km. Daljše AC relacije pa okoli 7-8l, ja.
Kar se tiče popravil zame zelo zelo hvaležen avto. V 210k km nobenega resnejšega popravila (tudi menjave verige ne - ker ni bilo potrebe).
Servisi normalno (mali in veliki), pa tu in tam kakšen lager, pa en feder vem, da je počil ampak to se pač vzame v zakup pri dobrih 200k narejenih.
Moje normalne vožnje v službo in nazaj je bilo cca 6,2l/100km. Daljše AC relacije pa okoli 7-8l, ja.
Kar se tiče popravil zame zelo zelo hvaležen avto. V 210k km nobenega resnejšega popravila (tudi menjave verige ne - ker ni bilo potrebe).
Servisi normalno (mali in veliki), pa tu in tam kakšen lager, pa en feder vem, da je počil ampak to se pač vzame v zakup pri dobrih 200k narejenih.
D3m ::
Jaz lahko iz prve roke povem, da sem imel Golfa VI 1.4 TSI (122KM) - 2009, prva generacija.
Moje normalne vožnje v službo in nazaj je bilo cca 6,2l/100km. Daljše AC relacije pa okoli 7-8l, ja.
Kar se tiče popravil zame zelo zelo hvaležen avto. V 210k km nobenega resnejšega popravila (tudi menjave verige ne - ker ni bilo potrebe).
Servisi normalno (mali in veliki), pa tu in tam kakšen lager, pa en feder vem, da je počil ampak to se pač vzame v zakup pri dobrih 200k narejenih.
SEAT Leon 1.5 ecoTSI here.
5,3 L/100km trenutno (zobati jermen).
|HP EliteBook|R5 6650U|
Aston_11 ::
Đekson Đek ::
Stilo JTD 2003 letnik, trenutno 812k km, original vztrajnik, šobe, turbina. Menjana sklopka preventivno pri 410k km. Menjano komplet podvozje in zavore 4x, ter zadnji lonec. Olja ne pije, motor dela kot prvi dan. Pleh pocinkan, menjani samo pragovi zaradi naših zjebanih cest in kamenja.
Do miljona bo šlo.
Do miljona bo šlo.
WizzardOfOZ ::
Zanima me zanesljivost in dolgoživost, ter čim manj jajcanja po servisih.Hočeš rečt, da iščeš subaruja? ;)
Subaru ima pregovorno zanesljivost zaradi forumskih nibivedotov
Že precej let je pod povprečjem industrije glede na okvare. Je pa prava smer - karkoli iz japonske ali koreje bi moralo trajati.
Pri subaruju so dizli zelo crkovali, in to toliko, da je res pokvarilo statistiko. Bencinarji pa nimajo še nič dosti problemov.
Moraš pa vsak avto servisirat. Tudi subaruja. Mamo pa pri hiši trenutno 3 in pri dveh so samo redni servisi, enemu je pa alternator shodil poleg rednih servisov.
Pa verjjetno lahko pegasus potrdi, da z njegovim subarujem tudi ni nekih problemov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
cekr ::
Imam možnost v praksi primerjat porabo Sharan 2.0 TDI in 1.4 TSI. Na isti poti je poraba slednjega 0.5-0.8 višja. To je glede na računalnik.
Je pa s slednjim manj stroškov s servisi pa tudi cestnina je nižja.
Je pa s slednjim manj stroškov s servisi pa tudi cestnina je nižja.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
99ghetto99 ::
Z motorji 1.4 TSI, so same težave. Pokanje batov, raztegovanje ketne, vžigne tuljave... Tako da priporočam velik izogib tem motorjem.
chucki ::
Vw id3 bi jaz vzel na tvojem mestu.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Sparkxl ::
99ghetto99 je izjavil:
Z motorji 1.4 TSI, so same težave. Pokanje batov, raztegovanje ketne, vžigne tuljave... Tako da priporočam velik izogib tem motorjem.
Vse to velja do mislim da 2013 letnika. Od takrat naprej več nima ketne.
Sicer pa pri nas pije ta motor točno 1l manj od svojega predhodnika 2.0 tdi, oba v superbu
jest10 ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21064 (6463) | jest10 |
» | išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23236 (19771) | WizzardOfOZ |
» | tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 49033 (14425) | hojnikb |
» | Škoda Octavia Combi (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 62623 (35188) | urkoman |
» | Nakup Passat-a l. 2006Oddelek: Na cesti | 5470 (4594) | -valvoline- |