Forum » Na cesti » Nakup golf 8
Nakup golf 8
on18 ::
Pozdravljeni zanimam se za nakup golf 8 tam neke do 20 000€. Imajo ti avti kašne serijske težave ali je potrebno paziti na kakšno posebno stvar? Ter če ga ima kdo ste zadovoljni bi še ga enkrat kupili?
Blinder ::
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
pero50 ::
vw je od leta 2008, ko je prišel golf 6 ven čist v kurcu. Takrat niso imeli ene zanesljive mašine in brez serijskih napak, zato so 6.to generacijo tudi po štirih letih upokojili. Pri sedmici so določene težave rešili, čeprav še vedno precej avtov pije olje, crkujejo vodne pumpe, injektorji, pri dizlarjih 1000 težav s dpfji, ad blujem itd... in tudi ko pogledaš po forumih ali na fbju, je vsak dan 1000 problemov z avti. Kako je z osmo generacijo ne vem, bi pa rekel, da če gledamo glede na notranjost v avtu še pri nobenem modelu niso tako šparali kot so pri temu.
touch screeni povsod, levo pri volanu, na volanu, upravljanje gretja in cel infotaiment sistem, vse pod pretvezo modernosti.
Ne spremljam več skupine ker je nadležno na fbju brat vsak dan iste težave, tako da ti ne znam povedat kako je z osmicami.
Sem pa bil tudi sam 12 let lastnik vwja, ampak imam dosti tega sranja in naslednji avto ne bo več iz tega koncerna.
touch screeni povsod, levo pri volanu, na volanu, upravljanje gretja in cel infotaiment sistem, vse pod pretvezo modernosti.
Ne spremljam več skupine ker je nadležno na fbju brat vsak dan iste težave, tako da ti ne znam povedat kako je z osmicami.
Sem pa bil tudi sam 12 let lastnik vwja, ampak imam dosti tega sranja in naslednji avto ne bo več iz tega koncerna.
IL_DIAVOLO ::
Ne poznam zanesljivosti, vem samo to da so luci zajebali v nulo.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Blinder ::
vw je od leta 2008, ko je prišel golf 6 ven čist v kurcu. Takrat niso imeli ene zanesljive mašine in brez serijskih napak, zato so 6.to generacijo tudi po štirih letih upokojili.
Jaz mislim, da so jo hitro upokojili, ker že ob prihodu 6. serije se je govorilo, da je to v resnici serija 5.5. Torej ne čisto nov model, zato je tudi toliko hitreje zastaral.
Izdaje golf po wikipediji:
- Fourth generation (Mk4/A4, Typ 1J; 1997)
- Fifth generation (Mk5/A5, Typ 1K; 2003)
- Sixth generation (Mk6/A6, Typ 5K; 2008)
- Seventh generation (Mk7, Typ 5G; 2012)
- Eighth generation (Mk8, CD1; 2020 EU, 2021 US)
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
nyler2 ::
Z prve roke, notranjost je slabsa kot mk7, kar se tice touch ce vzames pozn 2022, zgodn 2023 letnik so popravli hw in sw v infotaimentu in resli so probleme z kapacitivnim volanu. Ce bi moru ocenit 8/10 (2.0 gti).
edi45 ::
Jajca od avta, sem bil na ogledu 2.0 tdi dsg letnik 2022. Notranjost mi nikakor ne "potegne" kontrole so vse na touch, zdaj facelift že ima nazaj fizične gumbe. Niti lep mi ni osebno, luči izgledajo kot da bi se Megan in Polo sparila in imela otroka. Osebno, najlepši golf mi je Mk7.5.
Avto na ogledu je imel 40k prevoženih, pri pospeševanju do cca 60kmh, je bilo čutiti tresljaje, dsg je bil drugače super. Črički v notranjosti, pri skoraj "novem" avtomobilu. Razočaran sem tudi bil nad Harman Kardon ozvočenjem. Avto je neudoben. Notranjost je grda, če ni najvišji paket opreme (Style) in eden najbolj precenenjenih avtov na trgu. Glede zanesljivosti težko rečem. 7ke dizli vem da so imeli felerje z vodnimi pumpami, ad blue sistemom itd..
vW že dolgo ni več to kar je bil
Avto na ogledu je imel 40k prevoženih, pri pospeševanju do cca 60kmh, je bilo čutiti tresljaje, dsg je bil drugače super. Črički v notranjosti, pri skoraj "novem" avtomobilu. Razočaran sem tudi bil nad Harman Kardon ozvočenjem. Avto je neudoben. Notranjost je grda, če ni najvišji paket opreme (Style) in eden najbolj precenenjenih avtov na trgu. Glede zanesljivosti težko rečem. 7ke dizli vem da so imeli felerje z vodnimi pumpami, ad blue sistemom itd..
vW že dolgo ni več to kar je bil
d4vid ::
Sem ga peljal na testno voznjo, kot so ze drugi rekli, notranjost v kurcu. Vse na dotik, plastika pa trda in nekvalitetna, proti mk7 totalen downgrade.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
denabiker ::
ko pogledam te nove golfe, se sprašujem kako lahko tako grd avto narediš zadnje čase? A to zanalašč, pa potem malo facelift naredijo pa ljudje rečejo uff končno nov model (recimo malo luči olepšajo...) pa gremo hitro po novega
mugen999 ::
Zdaj je ravno dobro prisel ven golf 8.5 se pravi facelift osmice. Izgled so doterali. Samo ti isces rabljenega golfa za 20k. Glej da bo dizel 2.0 110 konjski ali 150. 1.0 in 1.5 tsi masine so pa pogreb, ker prej ali slej zacnejo piti olje.
Han ::
Jaz bi rajši pogledal za starim t-rocom kot golfom 8.
Mimogrede, 6 let star 1.5 TSI (v karoqu) ne pije olja.
Mimogrede, 6 let star 1.5 TSI (v karoqu) ne pije olja.
Sparkxl ::
Sem imel mk6...brez pripomb, super voz. Potem je prišel mk7 in se spomnim da se je jamralo na polno, da je očitno slabše kvalitete. Če zdaj pravite da je mk8 še slabši, potem je to res polizdelek.
Je pa zanimivo, vso touch sranje so nam prodajali kot moderno, napredek. Šparanje? A to pa ne! Zdaj pa gredo nazaj na knofe :)
Vodne pumpe pa crkujejo na vseh vwjih pomoje.
Je pa zanimivo, vso touch sranje so nam prodajali kot moderno, napredek. Šparanje? A to pa ne! Zdaj pa gredo nazaj na knofe :)
Vodne pumpe pa crkujejo na vseh vwjih pomoje.
denabiker ::
Po mojem se je narod bunil s touch tipkami, pa touch drsniki pa ne vem kaj še....jaz tudi norim zaradi teh touch screenov, pa temperaturo z drsnikom štelat, eh, da ne omenim, da moram prvo pogledat, kje je drsnik (spet pade varnost na cesti), nastavit točno prst in potem drsiš in vmes kraterji na cesti (vsaj tu ko se jaz vozim imamo ceste čisto uničene, razen vmes ko grem na AC je v redu) in rukne ter izgubiš stik s prstom itd. itd. ...na starih klasičnih gumbih si naštelal v nulo, niti nisi rabil pogledat nikamor. Da ne omenim zvok, kako so imeli včasih fajn velik vrtljivi gumb si nastavil v nulo, brez da bi sploh pogledal kam, saj si ga takoj potipal kje je....
Jaz sem tako vesel, da prihajajo tudi fizične tipke na volanih nazaj, pa vrtljivi gumbi itd. no vsaj pri enih modelih vidim da se vračajo, drugi še kar vztrajajo na touch.
Jaz sem tako vesel, da prihajajo tudi fizične tipke na volanih nazaj, pa vrtljivi gumbi itd. no vsaj pri enih modelih vidim da se vračajo, drugi še kar vztrajajo na touch.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: denabiker ()
Sparkxl ::
Meni je to bil eden izmed vzrokov zakaj sem namesto nove octavie kupil corollo. Ni teorije da se zajebavam s temi drsniki in podobnimi "modernimi" umotvori
d_DJ ::
Sparkxl ::
To je še samo en forumski teoretik, ki je to prebral na forumih in potem če kot papiga to vsi ponavljajo, postane bolj res. Imamo v familiji 8 let star 1.4 tsi in ne pije olja
edi45 ::
Kolega z MK6 1.4tsi golf imel konstante probleme z oljem, na koncu zružla mašina, so prišli cigoti po avto za drobiž
Kolega na MK7 1.6tdi golf, že tretjič delal veliki servis, zaradi vodnih pump
Kolegu na B8 2.0tdi 190hp Passatu je šla glavna gred
Kolega na B8 2.0tdi 150hp Passatu imel probleme z ADblue sistemom
Kolega na Mk7.5 golf letnik 2018, že 3 x dal sanirat rjo (2 x blatnik, enkrat havba)
Kolega na MK7 1.6tdi golf, že tretjič delal veliki servis, zaradi vodnih pump
Kolegu na B8 2.0tdi 190hp Passatu je šla glavna gred
Kolega na B8 2.0tdi 150hp Passatu imel probleme z ADblue sistemom
Kolega na Mk7.5 golf letnik 2018, že 3 x dal sanirat rjo (2 x blatnik, enkrat havba)
edi45 ::
Kolk imaš ti namišljenih kolegov ;) (forumske bajke...)
Bedak.
Še en butthurt VW fanboy?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: edi45 ()
GodoBoy ::
Res si ja...pa zanimivo je da so vsi ti namišljeni kolegi vw loverji..
;) VW loverji so tvoji namišljeni kolegi, če so pa butthurt pa veš ti ;)). Sam trenutno sicer vozim Hondo.
;) VW loverji so tvoji namišljeni kolegi, če so pa butthurt pa veš ti ;)). Sam trenutno sicer vozim Hondo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GodoBoy ()
GodoBoy ::
Veš, če kaj od koga prebereš na kakšnem forumu, ga še ne poznaš. To so kolegi le v tvoji glavici. Mogoče spodnji, če sanjaš tudi o njihovih ritkah...
edi45 ::
Veš, če kaj od koga prebereš na kakšnem forumu, ga še ne poznaš. To so kolegi le v tvoji glavici. Mogoče spodnji, če sanjaš tudi o njihovih ritkah...
Kaj si ti za en zafrustrinec z IQ sobne rastline.. Dejansko jih poznam IRL
ps; nismo vsi ritopikeci z hondo civic ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: edi45 ()
nekoman ::
Jaz sem kupil jeseni 2018 golfa 7, letnik 2015 imel 130tisoč km.
Sedaj jih bo imel 230k km.
Po nakupu narejen velik servis preventivno, in nato 1x letno redni. Nobenih težav do sedaj.
Sedaj jih bo imel 230k km.
Po nakupu narejen velik servis preventivno, in nato 1x letno redni. Nobenih težav do sedaj.
d4vid ::
Kolega z MK6 1.4tsi golf imel konstante probleme z oljem, na koncu zružla mašina, so prišli cigoti po avto za drobiž
Kolega na MK7 1.6tdi golf, že tretjič delal veliki servis, zaradi vodnih pump
Kolegu na B8 2.0tdi 190hp Passatu je šla glavna gred
Kolega na B8 2.0tdi 150hp Passatu imel probleme z ADblue sistemom
Kolega na Mk7.5 golf letnik 2018, že 3 x dal sanirat rjo (2 x blatnik, enkrat havba)
Sodelavec s mk7 1.4 tsi 150hp nima težav.
Jaz pri mk7 2016 1.6 tdi 105hp pri 120kkm zaenkrat brez težav.
Brat ima isti avto kot jaz, isto brez težav.
Bom pa letos zaradi starosti menjal zobati jermen in vodno črpalko.
O kaki rji na nobenem od teh treh vozil ni sledi, razen spredaj na havbi, zaradi kamenčkov. Kar bo pa pri vsakem avtu, razen izjem kot je npr. Trabant
Drugač pa prej sem mel megana 2 2005, pragovi, blatniki praktično kot novi. Ni sledi o rji.
Da 6 let star avto potrebuje menjavo pragov, težko verjamem.
Mi je pa mk7 kvalitetneje narejen kot mk6 - osebno mnenje.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
Zgodovina sprememb…
- spremenil: d4vid ()
nekoman ::
PacificBlue ::
vw 1.4tsi
To sam tankam in vozim.
Vsak leto komplet letni servis, glavni jermen je dozivljenski. Verjetn misljeno do 200.000km, ne delam pa veliko kilometrov, tako da mi je vseeno:)
To sam tankam in vozim.
Vsak leto komplet letni servis, glavni jermen je dozivljenski. Verjetn misljeno do 200.000km, ne delam pa veliko kilometrov, tako da mi je vseeno:)
denabiker ::
to o rji ne verjamem, verjamem pa da so bile morda poškodbe na pločevini, pa ni pravilno sanirano pa rja butne ven. Vidno na marsikaterih mlajših avtih....
Xserces ::
če se kupuje golf 8 se kupi mislim da od letnika 22 naprej. So menjali infotaiment hardware ker je bil prej prešvoh.
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
edi45 ::
Kolega z MK6 1.4tsi golf imel konstante probleme z oljem, na koncu zružla mašina, so prišli cigoti po avto za drobiž
Kolega na MK7 1.6tdi golf, že tretjič delal veliki servis, zaradi vodnih pump
Kolegu na B8 2.0tdi 190hp Passatu je šla glavna gred
Kolega na B8 2.0tdi 150hp Passatu imel probleme z ADblue sistemom
Kolega na Mk7.5 golf letnik 2018, že 3 x dal sanirat rjo (2 x blatnik, enkrat havba)
Sodelavec s mk7 1.4 tsi 150hp nima težav.
Jaz pri mk7 2016 1.6 tdi 105hp pri 120kkm zaenkrat brez težav.
Brat ima isti avto kot jaz, isto brez težav.
Bom pa letos zaradi starosti menjal zobati jermen in vodno črpalko.
O kaki rji na nobenem od teh treh vozil ni sledi, razen spredaj na havbi, zaradi kamenčkov. Kar bo pa pri vsakem avtu, razen izjem kot je npr. Trabant
Drugač pa prej sem mel megana 2 2005, pragovi, blatniki praktično kot novi. Ni sledi o rji.
Da 6 let star avto potrebuje menjavo pragov, težko verjamem.
Mi je pa mk7 kvalitetneje narejen kot mk6 - osebno mnenje.
Kje je bilo govora o kaksni menjavi pragov? Rekel sem samo, da mu je na blatniku (zadnji desni) 2 x rja ven vdarla in na havbi. Verjetno je res kaj bilo z avtom pri prejsnjem lastniku in se je slabo popravilo. Samo vseeno, hecno mi je blo, ker je dokaj nov avto. Prvic je dal predlani popravljat, potem lani je avto stal nekaj casa zunaj na dezju in se mu je spet ponovila rja na blatniku. Je pa res da VW ni bil nikoli znan po dobrem plehu. Bivsemu sosedu je tudi rja skor pojedla B6 Passata, mislim da 2006 letnik.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: edi45 ()
IL_DIAVOLO ::
Avti za slo trg so zanic. Ce zelite kvaliteten primerek avta, potem glejte tujino.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
kloko ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Avti za slo trg so zanic.
Ni čisto tako, odvisno je od tega, kje je avto narejen. Če pri nas prodajajo večinoma passate, ki so narejeni v Španiji, nemcem pa tiste, ki so narejeni na Češkem, to je bistvena razlika...
Ganon ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Avti za slo trg so zanic. Ce zelite kvaliteten primerek avta, potem glejte tujino.
Spet zastonj trolaš? Kakšna izguba časa.
cekr ::
1.4TSI 150HP, pri 90kkm odletela vodna pumpa, olje včasih malo dolijem, ko je že preko 12k.
Sedaj že 160kkm. Nobenih problemov. Ima pa ketno.
Sedaj že 160kkm. Nobenih problemov. Ima pa ketno.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
Meizu ::
Moj polo GTI 2019 je narejen na poljskem menda. Prvič registriran v SLO. Kaj pa vem, zadeva vozi, rje ni, problemov nobenih, pospeški juhej paljba, pa še manual verzija je, kar je itak samo še ekstra plus glede zanesljivosti - ter začuda, performansa.
IL_DIAVOLO ::
Sicer sem ze slišal za 5 let stare ko rjavijo(slo trg), ampak to res ni presežek.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Meizu ::
Ne vem. Že dolgo nisem videl nekega avta tako prerjavenega, da se ga ne bi dalo rešit. Če ima pa pod prerjaven komplet, potem je pa nekaj šlo hudo narobe med cinkanjem. Ali pa je bil počen in popravljen. Mikro razpoke se potem razrjavijo kot za šalo in potegnejo rjo čez celo podvozje.
Sam pazi, tudi škripa ne nič, nobenih tresenj ali kakršnih koli vibrirajočih zvokov ne spušča, pa imaš poln youtube posnetkov ko nemci pole gti gonijo po nurburgringu in jim mašina rešeta nad 4500rpm ko blesava. Jaz s tem nimam težav.
Sam pazi, tudi škripa ne nič, nobenih tresenj ali kakršnih koli vibrirajočih zvokov ne spušča, pa imaš poln youtube posnetkov ko nemci pole gti gonijo po nurburgringu in jim mašina rešeta nad 4500rpm ko blesava. Jaz s tem nimam težav.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | vw motorji in zanesljivost vw/škoda (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16746 (7002) | c23po |
» | išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23032 (19567) | WizzardOfOZ |
» | tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 49005 (14397) | hojnikb |
» | Nakup Passat-a l. 2006Oddelek: Na cesti | 5467 (4591) | -valvoline- |