» »

Lizing, avto, 2 otroka

Lizing, avto, 2 otroka

«
1
2

japol ::

Kdaj se še splača imeti osebni avto na lizing? Kaj če sta oba otroka v vrtcu ali pa ko je en v vrstcu in drugi v šoli, ali oba v šoli. Dohodek/premoženje,...? Pa % cene programa vrtca, itd.

Alien123 ::

Lahko kupiš avto ta 3k€, pa ne rabiš lizinga
i7 8700| NOCTUA NH-D14| gigabyte Z390 GAMING X| GIGABYTE GAMING OC 2080|
NZXT H440| 16GB DDR4 3600| SSD 970 evo+ 500gb| GSX 1200 pro
Razer Lancehead, Blackwidow elite| ASUS PG348Q| XBOX one| PS4

Utk ::

Če splača avto na lizing glede na kaj?

pirat ::

Če se zapufaš za avto zato, da boš prišparal na vrtcu, potem you are doing it wrong.

kixs ::

Za normalen denar nikoli, razen, ce kupujes avto za 50K€++.

Gleda se vrednost vozila nad 7K€ in se to samo dolocen procent in potem na 12 mesecev in na stevilo druzinskih clanov. Ta znesek potem pristejejo tvojim (druzinskim) dohodkom.

WhiteAngel ::

OP: Fiktivni prihodek je zaradi nizkih obrestnih mer trenutno 0,37%. Če torej kupiš avto za 20k, se ti bo štelo, da si zaslužil dodatnih 74 EUR v celem letu. Mislim, da boš mnogo več plačal za obresti in odobritev lizinga.

gtfo ::

Japol bi se rad pokazal bolj skromnega kot je v resnici...
Niti približno se ne spomnim več teh zadev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gtfo ()

hojnikb ::

Lizing se ti splača če:
-majhen zavarovalniški bonus in dokaj draga nakupna vrednost novega avta
-imaš probleme oz. hočeš ohranit cash reserve (bolj nujne stvari)
-cenejši vrtec oz. stvari, ki ti gledajo na premoženje
-nemoreš pridobit kredita
To je pa bolj ali manj to, kar se tiče fizičnih oseb. Lizing, če je dobra obrestna mera oz. nasploh ni strošek prevelik, ima dost smisla, glede na to, da ga je lažje dobit kot kakšen kredit in maš tako tisti denar v rezervi za kaj bolj nujnega.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

sloxl8 ::

Premičnine ne vplivajo več tako na prihodek gospodinjstva, kot je bilo to včasih. Če nisi ravno na meji prihodkov gospodinjstva, potem je čisto vseeno, ali je avto tvoj ali od lizing hiše.

red_baron ::

Zdravo,

Glede lizinga računaj še to, da je strošek obresti za vsako leto lizinga cca 500€.

Ravno kupujem avto na gotovino in imajo povsod "dobre" pogoje za lizing.

feryz ::

Če imaš keš, potem je vseeno.
Če pa izbiraš med kreditom in lizingom, je boljši slednji.
Plus je tudi, da zna biti, v akcijah, avto cenejši na lizing kakor pri enkratnem plačilu. V kolikor ne bodo obresti ponorele en dan.

Kako ne vplivajo premičnine!? Zagotovo vplivajo.
"3. člen
(1) Premoženje po tem pravilniku predstavlja vse nepremično premoženje, osebna in druga vozila, vodna plovila, lastniški deleži gospodarskih družb ali zadrug, vrednostni papirji, denarna sredstva na transakcijskem ali drugem računu,"

Utk ::

Vplivajo vplivajo. Vsakih 100 jurjev vpliva z nekimi 300 evri navideznega dohodka.
Da se s tem ukvarja nekdo, ki ravno kupuje avto za par 100 jurjev, je pa možno samo v Sloveniji.
Jaz kot revež sem že izven lestvice, ta rockerfeller pa lovi tistih 50 evrov na mesec z lizingi, kreativnim računovodstvom in bogve s čim...

Egidij88 ::

Kupiš avto za 3 jurje, simpl.

feryz ::

Še enkrat, jaz nimam avta, premoženja, karkoli, plača je minimalac. Le lastništvo podjetja mi štejejo v premoženje. Pa še tukaj bi se dalo ugovarjati ocenjeni vrednosti, ampak ok, dajmo Janezu, kar je Janezovega. Mogoče pa ne bo glih popolnoma vsega ukradel in bo kak cent od mojih plačanih davkov, ki jih je, btw, ogromno, tudi do potrebnih prišel.

Naša je tudi ravnokar kupila nova kolica. You can guess, na lizing. Če država to spodbuja, jo je treba upoštevati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

Likalnik ::

Recimo imaš našparanega cca 30kEUR....in kaj sedaj boš dal za avto v kešu 25kEUR?....kaj pa, če se ti na hiši kaj naredi in rabiš hitro popravilo, streha, kurjava, ti zalije klet...seveda v tem primeru rabiš gotovino....ne boš na lizing krovca plačeval....in je dobro imeti teh 30kEUR na stran ali pa vsaj 20kEUR
Greš na potovanje...par kEUR gre hitro...ali boš na lizing plačeval potovanje?.......avto pa kupiš na lizing....plačuješ tistih 200EUR na mesec par let in to je to....gotovino še vedno imaš...avto pa tudi...ali je pač moja logika napačna?

Sicer, da ne bo pomote...vozim avto za 3kEUR...trenutno je vreden samo še 1kEUR....in ja, če sem odkrit mi je škoda v gotovini plačati 20kEUR za avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

Utk ::

Rešitev je tudi, da če imaš 30 jurjev, da ne kupiš avta za 25, ampak recimo 20, še bolje 15, odvisno koliko časa si rabil, da si napraskal tistih 30.
Ampak če smo realni, avte za 25 jurjev večinoma ne kupujejo tisti, ki imajo 30, ampak tisti, ki imajo 10. Nekaj pa tudi takih, ki imajo 100.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

feryz ::

Zadnjič je mene sosed pobaral, kakšen bogataš sem. S takim kolicama. Pa sem mu povedal, da avto itak ni plačan, je na lizing in je treba konstantno delati za to.
Pa mi pribije, da on nikoli ne bi kupil avta na kredit. Trenutno špara in ko bo imel dovolj, si ga bo kupil, glanc novega. Zdaj vozi neka stara jajca.
Tip je že v penziji in celo življenje hrepeni po avtu. Namesto, da bi se že deset let vozil in plačeval obroke, vsak mesec daje na stran in čaka, čaka, čaka, hrepeni.
Najbrž ga bo pobralo ravno tisti dan, ko bo našparal dovolj. Od razburjenja in od dejstva, da so avti čedalje dražji. Se bo zakalkuliral. Če sproti ne updejta finančnega plana.

WhiteAngel ::

feryz je izjavil:

Zadnjič je mene sosed pobaral, kakšen bogataš sem. S takim kolicama. Pa sem mu povedal, da avto itak ni plačan, je na lizing in je treba konstantno delati za to.
Pa mi pribije, da on nikoli ne bi kupil avta na kredit. Trenutno špara in ko bo imel dovolj, si ga bo kupil, glanc novega. Zdaj vozi neka stara jajca.
Tip je že v penziji in celo življenje hrepeni po avtu. Namesto, da bi se že deset let vozil in plačeval obroke, vsak mesec daje na stran in čaka, čaka, čaka, hrepeni.
Najbrž ga bo pobralo ravno tisti dan, ko bo našparal dovolj. Od razburjenja in od dejstva, da so avti čedalje dražji. Se bo zakalkuliral. Če sproti ne updejta finančnega plana.


Vsakemu svoje. Jaz sem do zdaj vedno nov avto kupil s kešom, ampak nisem nikoli dal več kot 15k eur. Avto je zame samo nujen strošek, ki ga želim minimazirat.

Kvatebrigic ::

Likalnik je izjavil:

Recimo imaš našparanega cca 30kEUR....


A se ne pri vrtcih in tem upoštevajo tudi sredstva na računu? Imate potem keš v štumfih doma? Ali tako kot vsi vozite avto za 3k tudi nimate našparanih 30k€?

kixs ::

Denar na racunu se uposteva popolnoma enako kot drazji avto.

matobeli ::

Meni avta pri vrtcu/dodatkih niso upoštevali. Upoštevajo nepremičnine, TRR in dohodek, lahko pa da je neka meja za premičnine.

Kvatebrigic ::

Dobro, torej vsaka stvar se nekoliko pozna, bolj vredne verjetno bolj. In potem si hitro namesto 200€ na mesec za vrtec, na 400€ recimo.
Še vedno me zanima kje imate keš, ne mi rečt da ste tu sami socialci, ki vozite avte za 3k€, živite v najemu in imate podpovprečno plačo?

feryz ::

Jaz sem že tak. Ok, avto je malo več, ampak itak ni moj. Hiše so pa na druge pisane. Dokler ne zaključim privatizma in grem v penzijon.
Enkrat me je že izučilo, kaj je to doo. In kako nikomur nisi nič dolžan, če gre firma v franže. Aha. Kriv ali ne kriv, ko fasaš par 100 jurjev izvršbe, te mine da bi kdaj v življenju še kaj delal. Niti se ne splača.
Keša pa tudi ni spljoh. Malo po žepih. Kakih 10 jurjev. Več ni potrebno.

matobeli ::

Če posluješ tako kot voziš pol res ni čudno če fasaš par 100 jurjev izvršbe. Temu kar počneš se pa reče izigravanje sistema in zaradi ljudi kot si ti ne moremo imet lepih stvari.

Kvatebrigic je izjavil:

Dobro, torej vsaka stvar se nekoliko pozna, bolj vredne verjetno bolj. In potem si hitro namesto 200€ na mesec za vrtec, na 400€ recimo.
Še vedno me zanima kje imate keš, ne mi rečt da ste tu sami socialci, ki vozite avte za 3k€, živite v najemu in imate podpovprečno plačo?


Ne, se ne računa tako.

Utk ::

Kvatebrigic je izjavil:

Dobro, torej vsaka stvar se nekoliko pozna, bolj vredne verjetno bolj. In potem si hitro namesto 200€ na mesec za vrtec, na 400€ recimo.

Dej izračunaj kolk milijonov evrov bi moral imet, da bi plačal 200 evrov več vrtca zarad premoženja. Namig, 5 ti ne bi bilo dovolj. Do takrat se ne oglašaj.

Sparkxl ::

Obstaja kar nekaj načinov kako skrit denar pred csdjem. Najenostavneje je v tujino v neko drugo obliko, obstajajo pa tudi drugi načini, da ostane v € in ti € postanejo za njih nevidni.

HulkHogan ::

Alien123 je izjavil:

Lahko kupiš avto ta 3k€, pa ne rabiš lizinga


Ja, če znaš/imaš čas sam popravljat. Drugače so nujni servisi drag šport. Sploh ko moraš v roku 3 dni popraviti da gre skozi tehnični.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Fritz ()

matobeli ::

Ne govor neumnosti, ti bo mogoče kak najstnik še verjel...

Cveto ::

Egidij88 je izjavil:

Kupiš avto za 3 jurje, simpl.


Smo probali. Bilo je tako, kot da bi imel avto na kredit: skoraj vsak mesec je bil potreben vložek: enkrat amortizer, drugič izpuh, potem sklopka, kakšna elektronika, da ne omenjam dražjih zadev, kot so recimo kompresor klime (900eur) ali vztrajnik (1500 eur). Pa ok, stroškovno bi še šlo, problejm je tudi čas, ki ga izgubljaš z raznimi servisi, "majstri" itd... Ko imaš majhnega otroka oziroma več njih, se s tem nimaš časa ukvarjat. Potem je tukaj še varnost, pasivna in aktivna, torej sistemi, ki preprečujejo, da se sploh zakantaš in sistemi, ki ti pomagajo, če se zakanktaš.

Sej ne rečem, lahko imaš srečo in nimaš z avtom za 3 jurje nobenih težav, a če jih imaš, so te ob prisotnih otrocih neprimerljivo večje. Pri nas smo probali z dvema takima, v prvega je bilo treba zmetati vsaj še tri jurje, konc pa je bil, ko je drugi večkrat pustil mojo na cesti, z dvema otrokoma in v močnem nalivu.

Glede lizinga: lahko se pozna pri vrtcu in dokladah, a samo v primeru, če si res čisto na meji in ti ravno tistih par deset eur pomeni višji razred obdavčitve.

Koliko se upošteva: za vse premoženje, razen nepremičnine, v kateri bivaš in avtov pod cca 10 jurji (vsako leto se malo spremeni, izraženo pa je v količniku minimalnih plač) s ti upošteva minimalni možni dohodek. Ta se računa tako, da se glede obrestna mera za letno vezavo sredstev, kar je trenutno skoraj nič (manj kot odstotek). Ta znesek (za 20 jurjev vreden avto je to morda 100 evrov), se nato prišteje k tvojemu LETNEMU dohodku.

Lizing sicer ni več tako drag. Ko sem jaz gledal za svoj avto, je bila razlika med kreditom pri NLB in lizingom pri Summitu manj kot 50 eur, za obdobje petih let in znesek 17.000 eur. Pri kreditu namreč velikokrat pri izračunu ne povejo stroškov ocene kreitne sposobnosti in zavarovanja kredita(ali pa to naredijo v kakšnem drobnem tisku), kar znese lahko tudi 700-800 eur, kar izenači malo nižjo obetno mero pri kreitu. Vzel sem nato vseeno lizing, ker bom imel pač še 5 let otroka v vrtcu in dobivam doklade za tri otroke in je vsakem primeru bolje, da se ne prikazuje tak avto (gre sicer za leto in pol starega S-maxa, ki stane nov preko 40 jurjev).

Stipex ::

Zadnji post od Cveto-ta lepo povzame zakaj lahko isto košta vozit staro kanto in jo šraufat ali pa vzet novejšega na lizing + tvoj čas / živci / asistence...

matobeli ::

Edin problem je v tem da obstaja mnogo starih kant ki jih ni treba skoz šraufat.

Redni servisi so enako dragi, odpade pa kasko za čas lizinga in odpade strošek obresti. ki se, če ne voziš ravno starega bemfla, pokrijejo z izrednimi servisi.

Če drgneš nov avto do 250kkm to pomeni pri povprečnih kilometrih ravno jurja evrov letno, če voziš en manjši avto (16let, 16keur)

Stara kanta za 3jurje je pa po 3letih še vedno vredna 1.5k.

Torej, če furaš stare kante prideš z samo kupnino vsaj na polovico vrednosti proti novemu. Če se ta stara kanta ne kvari, ali bože nedaj, da jo imaš 10let, se matematika še bolj pomakne v prid kante.

Res pa je da kante niso za vsakega, moraš dobro poznat vsaj osnove avtomehanike in ne smeš bit preveč zbirčen glede barve/opreme...

Ker vsi vemo kako se končajo zgodbe ko ni keša za novega avdija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

Sparkxl ::

Sem vozil en čas staro kanto in hvala, nikoli več. Ker kake dogodivščine sem jaz s tem doživljal ni za verjet. Stare kante so za reveže in mazohiste.

hojnikb ::

Stara kanta je super... Dokler te kakšen audi na lizing ne nakanta bočno :)
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Utk ::

Edin problem je v tem da obstaja mnogo starih kant ki jih ni treba skoz šraufat.

S tem sta (vsaj) 2 problema. Prvič, ne veš katera kanta se bo kvarila. In drugič, tega, da se ne bo pokvarila v najbolj neprimernem trenutku, ne veš dokler je ne prodaš. Lahko je tudi malenkost, ne rabi bit nič dragega. Pa je vseeno zoprno ostat nekje daleč, ponoči, v mrazu ali vročini, itd. Imaš super stare avte, s katerimi ni nič narobe, potem pa klong, in se strga neka cev, pokne kaj na pogonu, imaš tudi primere ko so zavore spustile zarad neke prerjavele cevke.
Imam tudi jaz tudi eno staro kanto. Za okolico doma je super, da bi šel z njo nekam zelo daleč, pa ne hvala.

matobeli ::

hojnikb je izjavil:

Stara kanta je super... Dokler te kakšen audi na lizing ne nakanta bočno :)


Mah... podobna je bila moja bivša kanta za 2 jurja: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Glede varnosti čist isti jajc kot 10let mlajša octavia...

Sem pa dejansko bil v prometni nesreči z to "staro kanto", v rit me je en manjši avtek nažgal. totalka+prodaja razbitine je omogočila da sem si ta avto lastil nekaj let z cca 100EUR profita.

Če bi imel avto za 10k bi pa verjetno končal za eno staro kanto v minusu.

To je moja stran medalje, da ne bodo samo kupci novih avtov glasni kako cena odtehta "udobje", "varnost", vonj po novem, blablabla... ;)

Utk je izjavil:

S tem sta (vsaj) 2 problema. Prvič, ne veš katera kanta se bo kvarila.


Seveda veš, čar starih kant je da bistveno bolj točno veš kaj se kvari. In tudi kateri stari avti so dejansko samo to -kante. Pokvari se pa tudi 5 let star avto, ker pač dejstvo je da so novejši narejeni slabše z več senzorike in ostale elektronike (ki se kvari).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

gtx970op ::

Recimo da imaš 1.500€ plače in žena 1.500€ plače pomeni to okol 40.000€ letnega dohodka (skupaj z božičnico, regresom). In če imaš 100.000€ na računu privarčevanega denarja pomeni da imaš še 0,37% pasivnega letnega dohodka, torej 370€.

Torej letni dohodek je skupaj 40.370€, kot da bi mesečno služil vsak po 15,5€ več.Enako velja če kupiš avto za 100.000€.

Torej privarčevan denar, drag avto, nepremičnine imajo zelo majhen vpliv na ceno vrtca, otroški dodatek.

Utk ::

In če imaš 100.000€ na računu privarčevanega denarja pomeni da imaš še 0,37% pasivnega letnega dohodka, torej 370€.

Še to ne, ker ti en del odštejejo, ne vem kolk minimalnih ali tvojih plač. Realno je pri (prvih) 100 jurjih 270 evrov. Pri drugih bi pa bilo 370.

matobeli ::

gtx970op je izjavil:


Torej privarčevan denar, drag avto, nepremičnine imajo zelo majhen vpliv na ceno vrtca, otroški dodatek.


Največjega pa če nardiš še enega froca. Če imaš dva otoroka ki sta naenkrat v vrtcu je to cenovno ugodneje kot pa če imaš samo samo enega in imaš samo enega v vrtcu.

Kako je kasneje pa sporočim čez par let :P

jureflux ::

Ja tako, otroke se splača imet, da si lahk cenej avto kupš. Če maš 3 se ti še ddv povrne. Cel biznis.

Egidij88 ::

A 10 let star avto je stara kanta? Ker za 3k dobiš avto letnik 2010. Kateremu nič ne fali.

matobeli ::

jureflux je izjavil:

Ja tako, otroke se splača imet, da si lahk cenej avto kupš. Če maš 3 se ti še ddv povrne. Cel biznis.


Sej pri nas so tudi otroci "neprecenljivi", ampak vseen se ni prepovedan pogovarjat o tem koliko stanejo.

Cveto ::

jureflux je izjavil:

Ja tako, otroke se splača imet, da si lahk cenej avto kupš. Če maš 3 se ti še ddv povrne. Cel biznis.


Ne DDV, DMV. In tega je pri novejših avtih zelo malo, morda par sto eur. Vezano je namreč na izpuste avtomobila in manj kot je teh, manj je DMV. Koristiš lahko pa samo ali ob nakupu novega vozila, ali pa ob uvozu (plačaš in dobiš povrenjeno).

Jaz imam tri otroke in tega nisem koristil. Nov avto (tak, kot ga hočem in da ima prostor za tri otroške sedeže) mi je bil predrag, v uvoz pa nisem šel. Teh par sto eur je itak drobiž v primerjavi z vsemi stroški, ki ti jih prinese otrok.

sajmon ::

gtx970op je izjavil:

Recimo da imaš 1.500€ plače in žena 1.500€ plače pomeni to okol 40.000€ letnega dohodka (skupaj z božičnico, regresom). In če imaš 100.000€ na računu privarčevanega denarja pomeni da imaš še 0,37% pasivnega letnega dohodka, torej 370€.

Torej letni dohodek je skupaj 40.370€, kot da bi mesečno služil vsak po 15,5€ več.Enako velja če kupiš avto za 100.000€.

Torej privarčevan denar, drag avto, nepremičnine imajo zelo majhen vpliv na ceno vrtca, otroški dodatek.


Če so tu mišljeni neto zneski, potem v zgornjem primeru družina z enim otrokom ni upravičena do otroškega dodatka.
https://www.gov.si/teme/otroski-dodatek/

cronos1234 ::

Stipex je izjavil:

Zadnji post od Cveto-ta lepo povzame zakaj lahko isto košta vozit staro kanto in jo šraufat ali pa vzet novejšega na lizing + tvoj čas / živci / asistence...

Ne vem zakaj se v vseh postih omenja samo oba ekstrema - staro kanto za 3K in nov avto za 20K. Vmes imaš dobesedno po 100 EUR korake kjer lahko kupiš vse živo rebljeno kar ni stara kanta in ni nov avto. Lahko kupiš 5 let star avto za 7-8K in če imaš kanček sreče ne boš imel nič več stroškov kot z novim.
In že v štartu si 12K na boljšem, vseeno ali novega vzameš na kredit ali lizing :D
Tudi ne razumem ljudi ki imajo malo denarja čemu sploh gledajo nove avte, pač kupiš rabljenega kolikor si lahko privoščiš in ga furaš, ne pa študiraš o ne vem kakšnih kreditih, lizingih in podobnih bedarijah. Ker ne glede na "ugodne" pogoje boš na koncu dal 20K minimalno... :)

Zgodovina sprememb…

Utk ::

In že v štartu si 12K na boljšem

Ne ŽE v štartu, ampak SAMO na štartu.

Lahko kupiš 5 let star avto za 7-8K

Meni je ravno to najslabša opcija. 10 jurjev za rabljen avto ni malo, za kakega passata tudi 15, po drugi strani pa nikjer ne piše, da je kaj boljši od tistega za 3. Od tistega za 3 ne pričakuješ veliko. In pri njem si res nekaj prišparal. Če daš 10-15 jurjev za avto s problemi, si pa naredil bedarijo.

Cveto ::

Ja, saj se strinjam. In to je tudi to, kar večina slovencev dela: vzamejo par let star avto za 10-15k eur. Itak je pa bolj kot starost pomembna kilometrina. Če se ne voziš veliko, potem ni problema vzeti avto z recimo 120.000 km in ti lahko služi še leta. Če pa delaš letno 25-30k, potem bi to pomenilo da je treba v par letih spet menjati. Če se kdo toliko vozi, itak dobi nazaj nekaj več za prevoz in je logično, da se da nekaj za avto (ker se ga bolj koristi).

Po nekih raziskavah se sicer najbolj splača vzeti dve leti star avto, ko že največ zgubi ceno, a je hkrati še vedno v zelo dobrem stanju in morda celo še v garanciji.

Druga meja je (vsaj po mojih osebnih 25letnih izkušnjah z 10+ avti) nekje okoli 200.000 km. Današnji avti do nekako te kilomtrine delajo dokaj normalno, z prvo sklopko, amortizerji, izpuhom, raznimi deli podvozja. Potem pride pa odločitev, ali greš v menjavo, ali pa prodaš. Ta meja se seveda dviguje in če imaš srečo, se lahko dokaj brez stroškov voziš še veliko nad tem, vseeno pa je že iz sam varnosti oblj zamenjati določen zadeve.

cronos1234 ::

Utk je izjavil:

In že v štartu si 12K na boljšem

Ne ŽE v štartu, ampak SAMO na štartu.

Lahko kupiš 5 let star avto za 7-8K

Meni je ravno to najslabša opcija. 10 jurjev za rabljen avto ni malo, za kakega passata tudi 15, po drugi strani pa nikjer ne piše, da je kaj boljši od tistega za 3. Od tistega za 3 ne pričakuješ veliko. In pri njem si res nekaj prišparal. Če daš 10-15 jurjev za avto s problemi, si pa naredil bedarijo.

Meni se obnese. Avto 9K, v 5 letih je šlo še cca. 2.5K za popravila/servise/vzdrževanje (brez bencina). Pa še bolj fino se je vozit v en razred višjem vozilu kot bi si ga sicer lahko privoščil če bi šel kupovat novega :D
Je pa tako da ima vsak svojo logiko tukaj, če bi bila samo ena najboljša potem bi vsi počeli isto :D

Utk ::

Mrtve se šteje na koncu vojne.

aborko ::

Utk je izjavil:

In že v štartu si 12K na boljšem

Ne ŽE v štartu, ampak SAMO na štartu.

Nop, je kr ok napisal, že v štartu. Namreč zraven pride še praktično obvezen kasko za nov avto ene 500€+ namesto zgolj obvezno zav. za 100€ vsako leto, letne redne servise na pooblaščencu ~150€, namesto npr. na 2 leti pri popoldancu za 50€, ne nujno pa vseeno verjetno tudi dražje in večje dimenzije gum pri novem avtu. Potem je tu še psihološki vidik, ko se se ljudje sekirajo za vsako prasko pri novem, parkirajo stran od drugih avtov, ustavljanje pod nadvozi in podobne obsedenosti, seveda preveč posplošujem, ampak pri šitboxu to vse odpade.

Kvinta ::

Lizing za fizično osebo je totalna brca v temo razn ,če na dnarju sediš pa resnično še edino tega nisi v življenju naredil.
A.C.A.B
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dolgoročno lastništvo avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
37511933 (2413) hojnikb
»

Lizing in odplačilo (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
914279 (1226) IL_DIAVOLO
»

Zakaj se prodajajo malo rabljeni avtomobili ? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
959657 (6674) rejven
»

Najugodnejši avto kredit

Oddelek: Na cesti
469672 (8088) fosil

Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28938616 (31719) Mavrik

Več podobnih tem