Slo-Tech - Uber je lanskega novembra izgubil licenco za vožnjo po Londonu, kar se mu ni zgodilo prvikrat; enako težavo so imeli že leta 2017. A Uber se je tudi to pot na odločitev Transport for London (TfL) pritožil in tudi to pot je uspel. Upravno sodišče je odločilo, da Uber trenutno izpolnjuje pogoje za organiziran prevoz potnikov po Londonu, zato je odločbo TfL odpravilo in Uberju podelilo 18-mesečno licenco.
Vseeno pa ta licenca ni čisto običajna, saj je nanjo vezanih kup pogojev, ki bodo regulatorjem omogočali podrobno spremljanje Uberjevega udejstvovanja na londonskih ulicah. Uber ob tem zagotavlja, da bodo konstruktivno sodelovali s TfL, saj je njihova prioriteta varnost. Britanski sindikat voznikov v digitalni ekonomiji (App Drivers and Couriers Union) načeloma podpira obnovitev licence, a od londonskega župana pričakuje omejitve, koliko licenc za voznike bo izdanih.
Zgodovina Uberja v Londonu je sicer pestra. Po prihodu leta 2012 je deloval do septembra 2017, ko je TfL zavrnil podaljšanje licence. TfL je podjetju očital neustrezno obravnavo in poročanje o kaznivih dejanjih ter pomanjkljivo varnostno preverjanje voznikov. Problematičen je bil tudi sistem Greyball, s katerim se je Uber izogibal nadzoru, saj so prepoznali inšpektorje pod krinko, še preden so ti sedli v Uberjeva vozila. Uber trdi, da Greyballa v Veliki Britaniji ni nikoli uporabljal. Licenco so ponovno dobili junija 2018, potem pa je septembra 2019 TfL pri podaljšanju izdal le dvomesečno licenco, ki novembra 2019 ni bila podaljšana. Sedaj se Uber še tretjič vrača.
Sem že pogrešal. Pogrešal sem reklamo za über. Tolko, da se ga ne pozabi. Ker do 2 minute nazaj sem to firmo že čisto pozabil. In sem imel fajn lajf. Nič mi ni manjkalo.
Zdej pa spet tole.... Prvo gre v RAM, pol v HDD, pol pa zbrišem. Ampak bo mesec okol, spet bo reklama in spet bo v RAMu.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Meni, kot končnemu uporabniku je pa UBER super storitev.
Sicer ne vem kako je v zahodnem svetu, a pri nas, pa na v tretjem svetu (kjer sem uporabljal UBER), taksisti niso ravno pojem poštenosti, olike in poznavanja mesta.
Za London vem, da je izpit za taksista eden bolj zahtevnih, pri nas je pa lahko prav vsak. Angleščina in slovenščina nista pogoj, poznavanje Ljubljane je ponavadi u k...
Tako, da hura za UBER. Vsaj ostale prisili v evolucijo.
Evolucijo......sužnjelastništva? Seveda ti je super storitev, če pa ljudje, ki opravljajo to storitev, zanjo niso plačani kot bi morali biti. Saj bi ti bil tudi kruh po 10c/kg super, pa čeprav bi kmet jedel travo zaradi tega.
Evolucijo......sužnjelastništva? Seveda ti je super storitev, če pa ljudje, ki opravljajo to storitev, zanjo niso plačani kot bi morali biti. Saj bi ti bil tudi kruh po 10c/kg super, pa čeprav bi kmet jedel travo zaradi tega.
A dej...sej obstajajo subvencije. Edino pravilno za danasnji cas.
novica se bere kot da uber ni bil na voljo v lon doloceno obdobje, kar ne drzi. pogovarjajo se o podaljsanju licence, medtem pa je uber obratoval brez tezav.
Evolucijo......sužnjelastništva? Seveda ti je super storitev, če pa ljudje, ki opravljajo to storitev, zanjo niso plačani kot bi morali biti. Saj bi ti bil tudi kruh po 10c/kg super, pa čeprav bi kmet jedel travo zaradi tega.
Tako nekako. A eni, ki imajo polne riti, tega ne razumejo. Ko se bo vse pošteno plačalo se lahko pogovarjamo.
Meni, kot končnemu uporabniku je pa UBER super storitev. Sicer ne vem kako je v zahodnem svetu, a pri nas, pa na v tretjem svetu (kjer sem uporabljal UBER), taksisti niso ravno pojem poštenosti, olike in poznavanja mesta. Za London vem, da je izpit za taksista eden bolj zahtevnih, pri nas je pa lahko prav vsak. Angleščina in slovenščina nista pogoj, poznavanje Ljubljane je ponavadi u k... Tako, da hura za UBER. Vsaj ostale prisili v evolucijo.
Taksisti v Ljubljani so v veliki večini popolnoma zadovoljivi. Ko vam bo postalo jasno kakšne so njihove plače in delovnik boste tudi razumeli kdo sprejme tak poklic. Uber gor ali dol, taksi v Ljubljani ne more biti kaj dosti cenejši.
Sicer ne vem kako je v zahodnem svetu, a pri nas, pa na v tretjem svetu (kjer sem uporabljal UBER), taksisti niso ravno pojem poštenosti, olike in poznavanja mesta.
Težava je v tem, da niti Uber ni pojem poštenosti, olike in poznavanja delovnopravne zakonodaje. Fight fire with fire? Kaj pa vem...
Tako, da hura za UBER. Vsaj ostale prisili v evolucijo.
Zdaj moramo le še Uber prisiliti v njegovo evolucijo, pa smo na konju. OK, v taksiju.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Meni, kot končnemu uporabniku je pa UBER super storitev. Sicer ne vem kako je v zahodnem svetu, a pri nas, pa na v tretjem svetu (kjer sem uporabljal UBER), taksisti niso ravno pojem poštenosti, olike in poznavanja mesta. Za London vem, da je izpit za taksista eden bolj zahtevnih, pri nas je pa lahko prav vsak. Angleščina in slovenščina nista pogoj, poznavanje Ljubljane je ponavadi u k... Tako, da hura za UBER. Vsaj ostale prisili v evolucijo.
Taksisti v Ljubljani so v veliki večini popolnoma zadovoljivi. Ko vam bo postalo jasno kakšne so njihove plače in delovnik boste tudi razumeli kdo sprejme tak poklic. Uber gor ali dol, taksi v Ljubljani ne more biti kaj dosti cenejši.
Se strinjam. In od tega denarja hoče ameriški kapital še odžreti del pogače. Naj mi nekdo od zagovornikov razloži kako to vodi v izboljšanje situacije?