Forum » Loža » Avtomobili brez "duse"
Avtomobili brez "duse"
hr_natakar ::
Raptor F16 je izjavil:
hr_natakar je izjavil:
Avtomobili z duso so se izdelovali takrat, ko se je izdeloval avtomobil, ki bo trajal in sluzil svojemu gospodarju. Danes se vecinoma izdelujejo avtomobili zato, da se proda in zadovolji dobicek. Kot je nekdo omenil, stancajo se avtomobili za masovno potrosnistvo. Ker jih je nekdo v soli naucil, da je najbolj pomemben dobicek. Vse drugo je manj pomembno. Potrebno je spremenit miselnost ljudi.
A res ?A prej so ble pa avtofirme karitas ? Al kaj ?
Razsvetli nas. Vsi se dobrih "starih časov" spominjate zato, ker ste bili mladi. Meni na misel ne pade, da bi dnevno vozil zastarel krš. Ja prav si slišal. KRŠ, KANTA, MUZEJSKI EKSPONAT to so stari avtomobili.
Ni res. Takrat so bili avtomobili novi. Zdaj so stari. Itak. Sej niso samo avtomobili. Tudi razna elektronika se izdeluje tako, da moras novo kupit cez par let. Prej se je bolj izdelovalo, da ti traja dlje. Danes se prevec gleda na dobicek. Pohlep je tisti, ki to pocne. Nekoc je bilo vec moralnosti med ljudmi. Danes je hudic prevzel vse od solstva, znanosti, miselnosti prek medijev in filmov, celo duhovnost je poskusil odvojit od cim vec ljudi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hr_natakar ()
Raptor F16 ::
No no, niso bile firme karitas, so pa vseeno avte delali inženirji, danes jih pa ekonomisti in marketingerji.
WRONG, cost cutting je bil prisoten čez celoten razvoj avtomobilov. Iz Hrošča so na Golfa preklopili samo zato, ker je bilo ceneje štancat kockaste karoserije, kot pa delat izrazito zahteven globoki vlek za blatnike, zaobljeno streho... vrstni 4 takt motor je cenejši za izdelavo kot Boxer, prečna postavitev in prednji pogon sta bila spet nek preskok s katerim so prihranili prostor in zmanjšali stroške.
Če bi inženirji snovali avtomobile brez marketinga in ekonomistiv, bi zgoraj omenjeni Golf v osnovi stal pol milijona evrov namesto 20 jurjev.
Inženirji bi delali prečudovite izdelke, ki pa si jih žal nihče ne bi mogel privoščit, posledično bi zmanjkalo denarja za razvoj in firma crkne.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Utk ::
WRONG. Dober inženir tudi hoče naredit nekaj čim bolj enostavno in poceni, ampak tudi da dela.
hr_natakar ::
Danes lahko dobis avto z duso tako, da narocis izvenserijskega, po narocilu. ga naredis malo po svoje. Ampak to zahteva vec denarja. Tudi vcasih si je lahko avto privoscil le kaksen bogatas. Zdaj, ko avtomobile stancajo kot po tekocem traku =, si zdaj lahko avto privosci marsikdo ampak na racun cesa?
TheBlueOne ::
gruntfürmich ::
ne bi bilo bolj pametno da bi se na avte gledalo skozi oči praktičnosti, potreb in zmožnosti?
denarnica bi vam bila hvaležna, pa ostali tudi (sploh žena in otroci ker ne bi izpuščali morja in kvalitetne hrane ker mora očka poplačat kredit za avto z dušo), ker bi se morale cene avtov znižati
denarnica bi vam bila hvaležna, pa ostali tudi (sploh žena in otroci ker ne bi izpuščali morja in kvalitetne hrane ker mora očka poplačat kredit za avto z dušo), ker bi se morale cene avtov znižati
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
mahoni ::
gruntfürmich je izjavil:
ne bi bilo bolj pametno da bi se na avte gledalo skozi oči praktičnosti, potreb in zmožnosti?
denarnica bi vam bila hvaležna, pa ostali tudi (sploh žena in otroci ker ne bi izpuščali morja in kvalitetne hrane ker mora očka poplačat kredit za avto z dušo), ker bi se morale cene avtov znižati
Ja kaj predlagas za druzino? Neko staro gajbo za 7-8 jurjev? Recimo nekega starega Volvo V70?
Raptor F16 ::
WRONG. Dober inženir tudi hoče naredit nekaj čim bolj enostavno in poceni, ampak tudi da dela.
Saj na tem se dela, ampak če trg in direktive zahtevajo XXX feature-je da avto sploh dobi homologacijo in se potem tudi proda ne moreš prodajat zastonj "Trabantov" sam da se pelješ.
Tista tvoja Toyota je napram Golfu tako zakompliciran avto, da mi še zdaj ni jasno kaj so sploh hibridno tehnologijo not tlačili, če pa izklop 2h valjev in 6 prestav na mojem 1.5TSI-ju doseže enako porabo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Utk ::
če pa izklop 2h valjev in 6 prestav na mojem 1.5TSI-ju doseže enako porabo.
Dej ne fantaziraj.
Link za corollo: https://www.spritmonitor.de/en/overview...
In za ACT: https://www.spritmonitor.de/en/overview...
Najnižja poraba ACT je višja od povprečne toyotine.
Toyotin menjalnik je pa itak neskončno bolj enostaven od dsg. Tudi od ročnega v bistvu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
mailer ::
Meni je Volvo C30 nekako dobro ohranil svojo lepoto.Dokler ne pogledaš sredinske konzole in gledaš le na zunaj. SUV-i so modna muha in jih na terenu ne vidiš, uporabni samo za asvalt. Sam nebi kupil nobenega, kupi se terenca ali klasično limuzino. Vse ostalo razen enoprostorca/karavana je pogojno uporabno. Avtov z dušo je bolj malo, več ali manj so to (skoraj že) oltimerji (Porshe 911, Lancia Delta, BMW850, Ford mustang gt500, DeLorean,...)
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mailer ()
Raptor F16 ::
če pa izklop 2h valjev in 6 prestav na mojem 1.5TSI-ju doseže enako porabo.
Dej ne fantaziraj.
Link za corollo: https://www.spritmonitor.de/en/overview...
In za ACT: https://www.spritmonitor.de/en/overview...
Najnižja poraba ACT je višja od povprečne toyotine.
Toyotin menjalnik je pa itak neskončno bolj enostaven od dsg. Tudi od ročnega v bistvu.
Ti si se nazadnje hvalil s porabo 5 litrov, jaz sem pa z enim 50L tankom 95 oktanca BP naredil 1100 km
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
PrimoZ_ ::
Glede na stevilo tem o avtomobilih in odgovorih, je cas da odprem eno temo, kjer bi mogoce lahko debatirali o danasnjih avtomobilih oziroma dizajnu le teh.
Vsi vemo, da se trenutno stampajo avtomobili kot pametni telefoni. Tudi tisti proizvajalci, ki so pred leti veljali kot "neki kitajci" so se prebili na trg in uspesno prodirajo naprej.
Sprasujem se le kako jim to uspe, glede na to da se avtomobili brez "duse". Tako je tudi naslov teme.
Tudi mocnejse znamke kot so Audi, BMW so zaceli izdelovati taksne avtomobile. Kdo rabi nek A1? BMW1 in podoben srot, ki ne lici na nic konkretnega.
V temi o Hyundaiju tuksonu je en lepo napisal - trenutno je to hype, potem pa stvar upade.
Smo se ljudje navelicali in kontuinirano hrepimo k vedno novejsim stvarem in smo dejansko mi tisti, ki smo prisilili proizvajalce v hitro in brezdusno proizvodnjo?
Kateri avtomobili po vasem so zdrzali in imajo tisto "zivljenje" v sebi, ko ga vidite na cesti?
Vsi avti so sam pleh brez duše, orodje za prevoz od a do b.
Utk ::
Raptor F16 je izjavil:
Ti si se nazadnje hvalil s porabo 5 litrov, jaz sem pa z enim 50L tankom 95 oktanca BP naredil 1100 km
Ko boš ti naredil 15,000 km s porabo 5,0 čez razne letne čase in poti, se oglasi. Jaz sem na enem tanku imel tudi že povprečje 4,4, pa ne bom okoli govoril, da tolk porabi. Ker realno to ni res.
Raptor F16 ::
Avtov z dušo je bolj malo, več ali manj so to (skoraj že) oltimerji (Porshe 911, Lancia Delta, BMW850, Ford mustang gt500, DeLorean,...)
DeLorean bi bil brez Trilogija Back-To-The-Future navaden pi*kin dim na smetišču zgodovine. Tako kot Lambo Jarama...
Pač, facts mnogi avtomobili so kultni status pridobili samo zaradi filmov v katerih so se pojavili. Itaq folk fantazira kako bi se vživel v vlogo glavnega junaka/badguy-a potem pa PRAIZE neko kanto, ki je v življenju ni videl niti sedel v njej.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Raptor F16 ::
TheBlueOne je izjavil:
Avti z duso prej kurijo vec kot manj.
Torej ima moj Golf več duše kot Utk-jeva toyota Corolla.
I am fine with that
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Utk ::
Najbolj prodajan avto na svetu in v Evropi imata približno enako duše, bi reku. Ne glede na porabo.
Samo da se jaz po ulici peljem na elektriko like a boss, raptor pa po dveh cilindrih...
Samo da se jaz po ulici peljem na elektriko like a boss, raptor pa po dveh cilindrih...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Raptor F16 ::
Najbolj prodajan avto na svetu in v Evropi imata približno enako duše, bi reku. Ne glede na porabo.
Samo da se jaz po ulici peljem na elektriko like a boss, raptor pa po dveh cilindrih...
Lahko tudi po štirih 😂
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
TheBlueOne ::
Raptor F16 je izjavil:
TheBlueOne je izjavil:
Avti z duso prej kurijo vec kot manj.
Torej ima moj Golf več duše kot Utk-jeva toyota Corolla.
I am fine with that
Golf GTI skoraj sigurno. Toyote z duso so redkost, GT86, Supra, HILUX... Za Priusa se ne morem odlocit, verjetno jo tudi ima, ker je bil totalni posebnez.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Phantomeye ::
Ma kakšna duša. Vse gre pač k optimizaciji procesov. Isti avti, drugo ime modela, druga značka, malo drugače oblikovana plastika. Časi, kjer je bil vsak model neka svoja fora, so mimo. Jebiga.
HotBurek ::
Več, kot je v avtu raznega digitalnega sranja, manj je te "duše".
Duša je v analognih stvareh (kitara, pisalni stroj, itn..). Zato imajo starejši avti, ki so bolj analogni, več "duše".
Duša je v analognih stvareh (kitara, pisalni stroj, itn..). Zato imajo starejši avti, ki so bolj analogni, več "duše".
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Valvoline ::
Mustang gt500 itak nima konkurence, nsx je pa tut nirvana na 4 kolesih.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
djabi ::
Občutek, da je avto imel dušo, si imel samo zaradi enega od spodnjih vzrokov:
- sam si ga šraufal
- tolikokrat ti je crknil, da si skoraj dobil živčni zlom
- v avtu si vsaj 1x seksal
- ker si v njem peljal kolege
- kolega se ti je pobruhal ali poscal (morda celo posral), ko je bil pijan ali pa si doživel kakšno podobno dogodivščino
- v avtu si prevažal družino in tako z njimi doživel skupne (nepozabne) trenutke
- z njim si se peljal poleg službe tudi na dopust
- morda so ti avto prale bridke mladenke
- nekdo ti je s kakšnim kovinskim predmetom poškodoval nov lak, pa tega nisi mogel pozabiti
- sosed ali pa nekdo, ki je ljubosumen, ti je prerezal gume
- mačka ali kakšen drug sesalec ti je zlezel pod pokrov in morda naredil štalo
- gledal si neki film in si predstavljal, da tudi tvoj avto zmore narediti podobno
- karamboliral si; tega ne boš nikoli pozabil, to se ti zapiše v podzavest
- ostale pustolovščine (vstavi ustrezno besedo)
Evo, ti, tu imaš dušo.
Avto je namreč samo prevozno sredstvo. No, nekateri morda v njem stanujejo. Drugi dom ali kako se temu prav?
Ko je nekdo hudo navezan na neko konzervo, je morda čas, da zaprosi za strokovno pomoč.
- sam si ga šraufal
- tolikokrat ti je crknil, da si skoraj dobil živčni zlom
- v avtu si vsaj 1x seksal
- ker si v njem peljal kolege
- kolega se ti je pobruhal ali poscal (morda celo posral), ko je bil pijan ali pa si doživel kakšno podobno dogodivščino
- v avtu si prevažal družino in tako z njimi doživel skupne (nepozabne) trenutke
- z njim si se peljal poleg službe tudi na dopust
- morda so ti avto prale bridke mladenke
- nekdo ti je s kakšnim kovinskim predmetom poškodoval nov lak, pa tega nisi mogel pozabiti
- sosed ali pa nekdo, ki je ljubosumen, ti je prerezal gume
- mačka ali kakšen drug sesalec ti je zlezel pod pokrov in morda naredil štalo
- gledal si neki film in si predstavljal, da tudi tvoj avto zmore narediti podobno
- karamboliral si; tega ne boš nikoli pozabil, to se ti zapiše v podzavest
- ostale pustolovščine (vstavi ustrezno besedo)
Evo, ti, tu imaš dušo.
Avto je namreč samo prevozno sredstvo. No, nekateri morda v njem stanujejo. Drugi dom ali kako se temu prav?
Ko je nekdo hudo navezan na neko konzervo, je morda čas, da zaprosi za strokovno pomoč.
HotBurek ::
To, kar ti opisuješ, so spomini in nič drugega. In nima veze s tem, ali ima avto dušo, ali ne.
Mogče bi bilo bolje spremenit, in namesto duše, uporabit karakter ali identiteta.
Ali ima Honda CRX karakter? Ja, ima karakter, ima identiteto.
Ali ima nek generičen-moderen-digitalen SUV karakter? Ja, ima generičen karakter, identitete pa nima.
Mogče bi bilo bolje spremenit, in namesto duše, uporabit karakter ali identiteta.
Ali ima Honda CRX karakter? Ja, ima karakter, ima identiteto.
Ali ima nek generičen-moderen-digitalen SUV karakter? Ja, ima generičen karakter, identitete pa nima.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: HotBurek ()
djabi ::
Brez spominov ni duše. Spomini pa so povezani z različnimi dogodki.
Nekdo ali nekaj postane nesmrten samo zaradi tega, ker se ga/jo spominjajo.
Nekateri so rekli, da je dušo imel npr. VW-jev hrošč.
Seveda ta duša ni v smislu "žive človeške duše", ampak je bolj povezana z raznimi občutki, ki te vežejo na določenega železnega konjička, pa naj bo to zvok motorja, vonj, ko se sedel v njega, držal volan, njegove napake, karkoli ...
Sicer pa, tudi tukaj se ukvarjajo s tem vprašanjem:
https://www.thedrive.com/article/3784/d...
O tem govori tudi Jeremy Clarkson (nekdanji voditelj oddaje Top Gear) in Idris Elba v spodnjem članku:
https://drivetribe.com/p/do-cars-have-s...
Pa še en video:
Pri posnetku je vredno preverit še prvih nekaj ocenjenih komentarjev.
Identiteta pa je čisto nekaj drugega in je povezana samo iz izključno z (brand) blagovno znamko in tipične oblike ali barve posamezne znamke. Pogledaš nekega Porscheja in vidiš njihove standardne linije, ki se niso spremenile že od pamtiveka.
Karakter? Karakter ima lastnik, ne pa avto.
ALI AVTOMOBIL IZDAJA TVOJ ZNAČAJ?
https://pravi-moski.si/ali-avtomobil-iz...
Kakršen avto, takšen značaj
Povej mi kakšen avto voziš in povem ti kdo si!
Nekdo ali nekaj postane nesmrten samo zaradi tega, ker se ga/jo spominjajo.
Nekateri so rekli, da je dušo imel npr. VW-jev hrošč.
Seveda ta duša ni v smislu "žive človeške duše", ampak je bolj povezana z raznimi občutki, ki te vežejo na določenega železnega konjička, pa naj bo to zvok motorja, vonj, ko se sedel v njega, držal volan, njegove napake, karkoli ...
Sicer pa, tudi tukaj se ukvarjajo s tem vprašanjem:
https://www.thedrive.com/article/3784/d...
O tem govori tudi Jeremy Clarkson (nekdanji voditelj oddaje Top Gear) in Idris Elba v spodnjem članku:
https://drivetribe.com/p/do-cars-have-s...
Pa še en video:
Pri posnetku je vredno preverit še prvih nekaj ocenjenih komentarjev.
Ali ima Honda CRX karakter? Ja, ima karakter, ima identiteto.
Ali ima nek generičen-moderen-digitalen SUV karakter? Ja, ima generičen karakter, identitete pa nima.
Identiteta pa je čisto nekaj drugega in je povezana samo iz izključno z (brand) blagovno znamko in tipične oblike ali barve posamezne znamke. Pogledaš nekega Porscheja in vidiš njihove standardne linije, ki se niso spremenile že od pamtiveka.
Karakter? Karakter ima lastnik, ne pa avto.
ALI AVTOMOBIL IZDAJA TVOJ ZNAČAJ?
https://pravi-moski.si/ali-avtomobil-iz...
Kakršen avto, takšen značaj
Povej mi kakšen avto voziš in povem ti kdo si!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: djabi ()
mahoni ::
To, kar ti opisuješ, so spomini in nič drugega. In nima veze s tem, ali ima avto dušo, ali ne.
Ni res. Sam vozim Alfo 159 in ta avtomobil ima "duso". Vozim ga pa mogoce kaksne dobri dve leti. Avtomobil, kjer je dizajn vecen. Na parkingu razne skode oktavije parkirane, grde fabije, pa da ne govorim o golfih karavanih.
digitalcek ::
Smo se ljudje navelicali in kontuinirano hrepimo k vedno novejsim stvarem in smo dejansko mi tisti, ki smo prisilili proizvajalce v hitro in brezdusno proizvodnjo?
Poleg razlogov, ki si jih postavil kot domneve, je treba nujno spomniti še na dejstvo, da so današnji 20, 30, celo 40-letniki zelo pogosto skregani z besedo design!
Dober design (govorim tudi o pohištvu in še čem) namreč zgineva in je pomemben le redkim.
Res pa je, da ga konzumira/kupuje samo (še) elita.
Le redki so recimo danes pripravljeni za tehnično lučko za na mizo dati recimo 280 evrov, ko pa so popolnoma prepričani, da oblika sploh NI VAŽNA in da kitajska led namizna svetilka za 6, največ 8 evrov, sveti ravno tako, kot tista "designerska" iz sedemdesetih, osemdesetih let, ali od "sedaj".
In ta kitajska je, kar je dejstvo, 20-krat do 40-krat cenejša od tiste designerske...
Moja ocena glede te problematike je, da tu človeštvu ni pomoči.
Ljudje namreč (nevede, ali namerno, zaradi cene) v današnjih časih izbirajo pofl, tako po kvaliteti, kot po designu...
Govorim o Dipo, Jysk, bolgarskem in poljskem pohištvu, o Mana in New Yorker cunjah, pravzaprav o vsem.
Avta sicer nimam, tako da o "avto" designu ne bi sodil, ampak po logiki tu ne more biti drugače, kot je na drugih segmentih/pri drugih izdelkih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: digitalcek ()
Sparkxl ::
To, kar ti opisuješ, so spomini in nič drugega. In nima veze s tem, ali ima avto dušo, ali ne.
Ni res. Sam vozim Alfo 159 in ta avtomobil ima "duso". Vozim ga pa mogoce kaksne dobri dve leti. Avtomobil, kjer je dizajn vecen. Na parkingu razne skode oktavije parkirane, grde fabije, pa da ne govorim o golfih karavanih.
Alfa je nekaj posebnega. Polek duše ima tudi socialni aspekt. Npr. spoznaš veliko mehanikov, z vsemi si si na ti. Slišal sem da se tudi lastniki pozdravljate na cesti, saj se pogosto srečate pri mehanikih. Torej win win...imaš avto z dušo in polno novih prijateljev :)
Utk ::
Le redki so recimo danes pripravljeni za tehnično lučko za na mizo dati recimo 280 evrov, ko pa so popolnoma prepričani, da oblika sploh NI VAŽNA in da kitajska led namizna svetilka za 6, največ 8 evrov, sveti ravno tako, kot tista "designerska" iz sedemdesetih, osemdesetih let, ali od "sedaj".
Pa bi ti dal za namizno lučko pol penziona?
In design pri avtu se ne plača. Dobro, dacie so namerno grde, malo tudi škode, ampak vsi drugi so pa čisto v redu.
Kvinta ::
Sploh če je v avtu kdo umrl pa zdaj ta duša tava po kabini pa ven ne zna oz. ne more polj ja ma dušo avto ja
A.C.A.B
Utk ::
Ko smo glih pri tem:
https://www.zurnal24.si/avto/renaultov-...
Je to grd avto? Načeloma ne, ampak wtf. Kaj je komu tega treba?
https://www.zurnal24.si/avto/renaultov-...
Je to grd avto? Načeloma ne, ampak wtf. Kaj je komu tega treba?
mahoni ::
Meni je vrhunec suv kabrio. Upam da je s tem dno doseženo
Mislis na tole?
To, kar ti opisuješ, so spomini in nič drugega. In nima veze s tem, ali ima avto dušo, ali ne.
Ni res. Sam vozim Alfo 159 in ta avtomobil ima "duso". Vozim ga pa mogoce kaksne dobri dve leti. Avtomobil, kjer je dizajn vecen. Na parkingu razne skode oktavije parkirane, grde fabije, pa da ne govorim o golfih karavanih.
Alfa je nekaj posebnega. Polek duše ima tudi socialni aspekt. Npr. spoznaš veliko mehanikov, z vsemi si si na ti. Slišal sem da se tudi lastniki pozdravljate na cesti, saj se pogosto srečate pri mehanikih. Torej win win...imaš avto z dušo in polno novih prijateljev :)
Stara fora, nov bedak. Enake fore se drzijo tudi drugih avtomobilov. Konec koncev vsak hvali svojo gajbo.
Jaz sem ljubitelj Alf. 159tka mi je vsec, ni me pustila nikoli na cedilu. Na zivce mi gre v nekaterih pogledih, ampak se zmeraj ko potegnem crto, je to to kar me na cesti razveseljuje.
Kar pa ne pomeni, da ne obstajajo se drugi taksni avtomobili, le da me se niso pritegnili v takem smislu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mahoni ()
Egidij88 ::
Pleh je pleh. Kot malo boljši pleh smatram te nove električne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Egidij88 ()
Curly ::
Povprečen avto neimenovanega nemškega koncerna pač nima duše.
Že definicija duše je zakomplicirana. Ddjansko gre bolj za kateri avto pa vam paše.
Preprosto, ko se vsedeš v avto z dušo to veš. Počutiš se kot doma. Volan ti pade v roko. Zaupaš mu v ovinek. Ko zapuščaš parkirišče, ga še enkrat pogledaš.
To se pač ne zgodi pri avtu iz mojega prvega stavka, pa čeprav ima usnje in radarski tempomat
Že definicija duše je zakomplicirana. Ddjansko gre bolj za kateri avto pa vam paše.
Preprosto, ko se vsedeš v avto z dušo to veš. Počutiš se kot doma. Volan ti pade v roko. Zaupaš mu v ovinek. Ko zapuščaš parkirišče, ga še enkrat pogledaš.
To se pač ne zgodi pri avtu iz mojega prvega stavka, pa čeprav ima usnje in radarski tempomat
HotBurek ::
Mogoče je krivda v samih dizajnerjih. Oz. naročnikih, ki takšne stvari zahtevajo.
Npr. ali je možno, da bi se danes lotili izgradnje stanovanjske soseke, rezultat bi bil pa nekaj takega, kot je Piran; naključne oblike ulic, unikatne stavbe. Vse skupaj pa pridela "dušo". Piran jo ima.
Ali pa je zaradi regelcev in strmenja po "učinkovitosti" možna še samo gradnja "na 90 stopinj", ki je potem brez neke vsebine, arhitekturno pa na nivoju "za podret".
Npr. ali je možno, da bi se danes lotili izgradnje stanovanjske soseke, rezultat bi bil pa nekaj takega, kot je Piran; naključne oblike ulic, unikatne stavbe. Vse skupaj pa pridela "dušo". Piran jo ima.
Ali pa je zaradi regelcev in strmenja po "učinkovitosti" možna še samo gradnja "na 90 stopinj", ki je potem brez neke vsebine, arhitekturno pa na nivoju "za podret".
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: HotBurek ()
sivistol ::
najbolj "dušo" ima avto k ti je prvi , men osebno je seat toledo mk2 1.9tdi, ojoj da bi cajt nazaj zavrtel da ga nebi totalkiral
Raptor F16 ::
Ko smo glih pri tem:
https://www.zurnal24.si/avto/renaultov-...
Je to grd avto? Načeloma ne, ampak wtf. Kaj je komu tega treba?
X6 za rajo :P
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
hipertija ::
Tale sigurno nima duse. :)
fak stari... in tole so družine iz gorenjskega konca kupovale kot po maslu (seveda tudi ostali konci Slo) in se ponosno vozile okoli. Kot bi dva neposrečena dela avtomobila skupi spojil. Katastrofa... lahko je ne vem kako funkcionalen itd. samo izgled je pa bruh bruh.
Kdo bi to kupil in zakaj. Osebno ne bi imel problema se raje vozit s starim cliotom, kot s temle.
digitalcek ::
Le redki so recimo danes pripravljeni za tehnično lučko za na mizo dati recimo 280 evrov, ko pa so popolnoma prepričani, da oblika sploh NI VAŽNA in da kitajska led namizna svetilka za 6, največ 8 evrov, sveti ravno tako, kot tista "designerska" iz sedemdesetih, osemdesetih let, ali od "sedaj".
Pa bi ti dal za namizno lučko pol penziona?
In design pri avtu se ne plača. Dobro, dacie so namerno grde, malo tudi škode, ampak vsi drugi so pa čisto v redu.
Glej, eni dajo za bidermajer komodo, mogoče celo malce črvivo, 1000, pa tudi 1500 evrov.
Ampak ti imajo verjetno mesečno 3-5000 evrov dohodkov.
Jaz za lučko seveda ne morem dati pol pokojnine, če pa bi imel pokojnino recimo 900 ali 1000 evrov, pa bi jo zagotovo kupil. Za predmet vrhunskega designa, ki je narejen, da deluje 70 let to ni veliko.
Tale, ki mi je precej všeč, stane recimo 450 evrov....
https://www.ebay.de/itm/Italienische-Ti...
Ljudje imamo pač zelo različna merila, kaj je lepo in kaj je vredno. Le, da velika večina gleda le na to, koliko stane...
donvito ::
Tale, ki mi je precej všeč, stane recimo 450 evrov....
https://www.ebay.de/itm/Italienische-Ti...
Ti to resno, meni zgleda kot ena šefla (zajemalka), narobe obrnjena, za juho nalivat.
mahoni ::
Raptor F16 je izjavil:
Ko smo glih pri tem:
https://www.zurnal24.si/avto/renaultov-...
Je to grd avto? Načeloma ne, ampak wtf. Kaj je komu tega treba?
X6 za rajo :P
No ja. Kmalu ne bo nic za rajo, ker cene so postale en velik WTF.
matobeli ::
Sparkxl ::
Da raja tega reno zmazka nebi kupula ni straha.
Samo ozri se malo okoli. Jasno je da raja nima denarja za te suviće, ampak propaganda jih je spravila tako daleč, da to nujno potrebujejo. Ker se lahko ful komot po šodru voziš, predvsem pa je bojda s tem olajšano parkiranje na pločnikih, kjer bolj komot prilezeš preko robnika. Predvsem pa vsak novodobni 35 plus letnik zdaj po novem rabi višje sedenje. Problemi s križem pa to.
In tako pridemo do krute realnosti: večina teh gajbic je basic oprema, tisti bolj premožni še napraskajo za lite felne. Moj sosed žal ne sodi med njih, njegov troc je z radkapami in čudovitimi črnimi odbijači.
Samo ozri se malo okoli. Jasno je da raja nima denarja za te suviće, ampak propaganda jih je spravila tako daleč, da to nujno potrebujejo. Ker se lahko ful komot po šodru voziš, predvsem pa je bojda s tem olajšano parkiranje na pločnikih, kjer bolj komot prilezeš preko robnika. Predvsem pa vsak novodobni 35 plus letnik zdaj po novem rabi višje sedenje. Problemi s križem pa to.
In tako pridemo do krute realnosti: večina teh gajbic je basic oprema, tisti bolj premožni še napraskajo za lite felne. Moj sosed žal ne sodi med njih, njegov troc je z radkapami in čudovitimi črnimi odbijači.
gruntfürmich ::
dušo ima morda tudi land rower, ampak kdo pa bo ta angleška jajca imel samo zato, da jih vozi na servis...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
sandmat ::
feryz ::
Jaz menjujem avto in sem šel včeraj testirati enega hibrida. Lep, zveneč, ultra močan, cena resnično brutalna.
Pospešuje kot satan, opreme ni da ni, materiali luksuzni od prvega do zadnjega.
Po testu, hmmm, razen pospeškov in končne hitrosti, je vse drugo mah. Očitno sem prestar, pa se me ne da več impresionirati. Naštevanje trgovca, kaj vse je oh in sploh, je zgolj reklamno nabijanje. Še posebej, ko imaš to že vgrajeno v obstoječem avtu in deluje celo bolje, kot na novem.
In čeprav ima avto sloves in je znamka kultna, avto, vsaj za normalne ljudi, kulten ni. Kultnost je zelo raztegljiv pojem. V resnici gre ponavadi za nostalgijo.
Pospešuje kot satan, opreme ni da ni, materiali luksuzni od prvega do zadnjega.
Po testu, hmmm, razen pospeškov in končne hitrosti, je vse drugo mah. Očitno sem prestar, pa se me ne da več impresionirati. Naštevanje trgovca, kaj vse je oh in sploh, je zgolj reklamno nabijanje. Še posebej, ko imaš to že vgrajeno v obstoječem avtu in deluje celo bolje, kot na novem.
In čeprav ima avto sloves in je znamka kultna, avto, vsaj za normalne ljudi, kulten ni. Kultnost je zelo raztegljiv pojem. V resnici gre ponavadi za nostalgijo.
Sparkxl ::
sandmat ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izbira avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 14870 (11764) | mr_chai |
» | avto za družino s tremi otrokiOddelek: Na cesti | 8459 (4925) | klemenSLO |
» | Oppo Find 7 prinaša 1440pOddelek: Novice / Android | 10980 (6874) | HeMan |
» | nakup avtomobila (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28061 (24889) | ;-) |
» | Nakup novega avtomobila za 10-15 let? (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 14865 (12854) | Janac |