» »

Avtomobili brez "duse"

Avtomobili brez "duse"

«
1
2 3

mahoni ::

Glede na stevilo tem o avtomobilih in odgovorih, je cas da odprem eno temo, kjer bi mogoce lahko debatirali o danasnjih avtomobilih oziroma dizajnu le teh.

Vsi vemo, da se trenutno stampajo avtomobili kot pametni telefoni. Tudi tisti proizvajalci, ki so pred leti veljali kot "neki kitajci" so se prebili na trg in uspesno prodirajo naprej.
Sprasujem se le kako jim to uspe, glede na to da se avtomobili brez "duse". Tako je tudi naslov teme.

Tudi mocnejse znamke kot so Audi, BMW so zaceli izdelovati taksne avtomobile. Kdo rabi nek A1? BMW1 in podoben srot, ki ne lici na nic konkretnega.

V temi o Hyundaiju tuksonu je en lepo napisal - trenutno je to hype, potem pa stvar upade.

Smo se ljudje navelicali in kontuinirano hrepimo k vedno novejsim stvarem in smo dejansko mi tisti, ki smo prisilili proizvajalce v hitro in brezdusno proizvodnjo?

Kateri avtomobili po vasem so zdrzali in imajo tisto "zivljenje" v sebi, ko ga vidite na cesti?

chort ::

Meni osebno Range Rover, 911, Transporter, Skyline. Katerakoli generacija.

TheBlueOne ::

Skoraj vse kar dela Mercedez izven "klasicnih klas". BMW 1, Toyota Supra je BMW, Fiat 124 je Mazda, vecina od Skode, deloma SEAT, velika vecina Korejcev...

Bi bilo lazje iskati avte z "duso", kar verjetno pomeni, da niso koncepirani na povprecnost ali pa imajo ukradeno duso. Recimo z "duso" Alipine A110...

Utk ::

Najhujši so novi SUV-i. Puma, kuga, kodiaq in vse variante, t-cross in vse variante, tudi mercedesi, ali pa ta sranja od renoja...jaz ne iščem duše pri avtih in se mi zdi to neumno, ampak nek SUV skupaj zmetan samo zato, ker je to zdaj "in", je pa še zame preveč. Pa če bi bili vsaj poceni, če so že bedni, ali pa vsaj malo bolj kvalitetni, ampak niso nič od tega. Plastika večinoma še slabša kot v kompaktih, podvozja da ne govorimo.

mahoni ::

Utk je izjavil:

Najhujši so novi SUV-i. Puma, kuga, kodiaq in vse variante, t-cross in vse variante, tudi mercedesi, ali pa ta sranja od renoja...jaz ne iščem duše pri avtih in se mi zdi to neumno, ampak nek SUV skupaj zmetan samo zato, ker je to zdaj "in", je pa še zame preveč. Pa če bi bili vsaj poceni, če so že bedni, ali pa vsaj malo bolj kvalitetni, ampak niso nič od tega. Plastika večinoma še slabša kot v kompaktih, podvozja da ne govorimo.

No sej. Ti pac nisi to natancno definiral. Jaz temu recem "dusa". Zato v narekovajih. Tocno to sem mislil.

Ce gledam SUV-e je meni osebno vsec tudi dandanes Mercedes ML (W164). Dejansko bolj kot W166. In temu SUV-u bi pripisal, da ima "duso". Je ze v letih, ampak vseeno ima nekaj. Mogoce je pa to tudi zato, ker jih ni veliko na cesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mahoni ()

Dag ::

Avtomobili "z dušo" so se delali do leta 2000, mogoče 2005. Naprej je, z redkimi izjemami, samo še potrošniška štanca, katere namen je, da čim prej zastari ali se je ne splača več popravljat.

delfinus ::

Stvar osebnega okusa je tukaj velik faktor pomoje. Meni osebno so Audiji, pa tudi VW, Skode, Seati brezdusna vozila. Ker nisem poznavalec Audijev mi je njihov design zadnjih 13 let popolnoma enak, dolgocasen, industrijsko raven, brez drznih linij in poguma. Vsaj na zunaj. Notri vem, da imajo lahko dobro in moderno opremo. Ceste so jih polne.
So pa seveda avtomobili, ki imajo draz. Porsche, sploh malce starejse serije sportnih vozil npr. 911 (SUV od Porscheja mi je kiks), Mercedes GT, GTR, Lexus LS ali LC. Meni osebno najvecja zelja je voziti enkrat Mitsubishi Evo X. Na zunaj grd, plasticen od znotraj in nic posebnega. Ziher bi ga 90% ljudi spregledala. Ampak to je stroj narejen za voznjo in me ze leta vlece in bi si ga zelel zgolj preizkusiti. Ce bi imel moznost voznje in izbirati med McLarni, lamboti, Porscheji bi preferiral in si sposodil Mitsubishi Evo X. Menim, da je Mitsubishi s tem vozilom naredil vrhunec, ki ga zal nikoli vec ne bo ponovil. Zdaj so v popolnoma v drugih vodah.

A110 ::

Dušo je zame imel golf 4. Pa ne zato ker bi bil kot avto nekaj posebnega ampak ker smo ga pri hiši imeli od 1998 do 2019 in se pač na njega nekako navezes. Bolj štejejo spomini in doživetja kot pa sam pleh

Utk ::

Ce gledam SUV-e je meni osebno vsec tudi dandanes Mercedes ML (W164). Dejansko bolj kot W166. In temu SUV-u bi pripisal, da ima "duso". Je ze v letih, ampak vseeno ima nekaj. Mogoce je pa to tudi zato, ker jih ni veliko na cesti.

Sej čez 20 let se bo kakšen SUV od teh obdržal, vsi sigurno (ali pa upam) da ne. ML na začetku tudi ni bil ravno nekaj, zdaj je prebavljiv, ampak kaj ko ga imaš zdaj v petih variantah med katerimi se lahko igraš "najdi 3 razlike", pa sigurno ne boš zmagal. Nek volvo SUV je tudi čisto v redu, ker so se tega lotili zares. Morda bo tudi kuga čez 20 let avto, ki ga bi morda kdo pogrešal, ampak po 10ih letih še nič ne kaže na to.

mahoni ::

A110 je izjavil:

Dušo je zame imel golf 4. Pa ne zato ker bi bil kot avto nekaj posebnega ampak ker smo ga pri hiši imeli od 1998 do 2019 in se pač na njega nekako navezes. Bolj štejejo spomini in doživetja kot pa sam pleh

Lahko bi se reklo. Pa mislim, da nisi edini. Golf 4 je enostavno veljala za top VW avto.

chort ::

Utk je izjavil:

Ce gledam SUV-e je meni osebno vsec tudi dandanes Mercedes ML (W164). Dejansko bolj kot W166. In temu SUV-u bi pripisal, da ima "duso". Je ze v letih, ampak vseeno ima nekaj. Mogoce je pa to tudi zato, ker jih ni veliko na cesti.

Sej čez 20 let se bo kakšen SUV od teh obdržal, vsi sigurno (ali pa upam) da ne. ML na začetku tudi ni bil ravno nekaj, zdaj je prebavljiv, ampak kaj ko ga imaš zdaj v petih variantah med katerimi se lahko igraš "najdi 3 razlike", pa sigurno ne boš zmagal. Nek volvo SUV je tudi čisto v redu, ker so se tega lotili zares. Morda bo tudi kuga čez 20 let avto, ki ga bi morda kdo pogrešal, ampak po 10ih letih še nič ne kaže na to.

Sam skozi zobe že zdaj priznam, da je Kodiaq prokleto praktičen, in čeprav mi je grd, z neudobnimi sedeži in trdim podvozjem, zelo cenim njegovih 2m^3 prostornine, dober lane-keep, štirikolesni pogon in relativno majhne zunanje dimenzije. Ko bi le VW znal delat sedeže in podvozja še za kam drugam kot na autobahn...

mahoni ::

Ima kdo tu ML W164 ali W166 ?

eric_cartman ::

Se mi zdi da za nas, ki smo že prek 30 iščemo "dušo" avtomobila v naši preteklosti.

Nekako se razume, da pred letom 2000 ni bilo narejenih slabih avtomobilov.. Pa je to daleč od resnice. Tudi takrat so na polno failal z avtomobili ne glede na to kako ikonični so bili.

Torej posledično duša avtomobila = 50% naše nostalgije iz mladosti..

Problem današnjih avtov, še posebej SUV-jev, ki jih omenjate pa je to, da so čisto dolgočasni.. Notri neka beda od plastike, nekaj tehnike in po možnosti čim manjša prostornina motorja s turbino kar kliče po tem, da jo že naslednje leto odvržejo.

Drugi problem pa je to, da je človek že po defaultu nastavljen tako, da se stvari hitro naveliča..

Po mojem mnenju je Robert Lešnik kar lepo povzel to, da se Mercedes Benz trudi, da bi omogočili neke vrste najem avtomobilov na globalni ravni.. Torej ti prideš, najameš avto za dobo 1 leta po X EUR na mesec.. Stroškov vzdrževanja nimaš.. Samo stroške bencina..

Ko se ga naveličaš, ga pripelješ nazaj in vzameš drugega.. Tako kot naročnina pri telefonu.. In tak način prodaje avtomobilov bi bil dejansko najbolj smiseln pri nas oz. kjerkoli po svetu.. Mislim, da bi se na kaj takšnega vsi z lahkoto navadili..
A Man's Ultimate embarrassment.
Running into a wall with an erection and breaking his nose!

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

To, da ima neka industrijsko narejena zadeva dušo, so nam vcepili kapitalisti.

V resnici se gre pa za kup pleha in plastike, narejeno v tovarni iz delov, ki so narejeni na vseh koncih sveta.

To je isto, kot se folk prepucava, kako je nemški čokoladni namaz z več okusa kot vzhodno evropski. V resnici je pa oboje industrijsko narejen šrot.

Dušo ima konj in kočija. Vse ostalo je pa bolj kot ne marketing.

Utk ::

Tako je. Tisti, ki mislijo, da ima nek bmw ali mercedes dušo, se naj odpravi na kak ogled njihove tovarne. Lahko bi tudi renojevo sicer pogledal, sej je ista, ampak potem bi še zmeraj obdržal fantazijo, da bmw pa dela to drugače. Vse je samo štanc, čim cenejši za čim višjo ceno.

Valvoline ::




Zgodovina sprememb…

Horas ::

fora je v tem če konkurenca izda en model, serijo, mora deuga firma oziroma kr vse isto v isti seriji izdat en model.
7700k(4.8ghz)+z270,3200mhz,1080ti,650w gold,2x250gb m.2 nvme+2tb hdd

8500+b360,2666mhz,rx580 8gb,600w bronze,250gb ssd m.2+2tb hdd

mahoni ::

eric_cartman je izjavil:

Se mi zdi da za nas, ki smo že prek 30 iščemo "dušo" avtomobila v naši preteklosti.
Nekako se razume, da pred letom 2000 ni bilo narejenih slabih avtomobilov.. Pa je to daleč od resnice. Tudi takrat so na polno failal z avtomobili ne glede na to kako ikonični so bili.
Torej posledično duša avtomobila = 50% naše nostalgije iz mladosti..

Mislim, da bo tole kar drzalo. Mogoce ni za to 100% razlog, ampak v veliki meri gre lahko res za nostalgijo, spomine. Mogoce tudi to, da so ljudje prej imeli avtomobil pri bajti tudi po 10+ let.

Sedaj ljudje menjajo avtomobile skoraj kot mobitele.

Gambino ::

mahoni je izjavil:

Ima kdo tu ML W164 ali W166 ?


Imamo ga pri bajti (W164), da. Oče ga ima. Kaj te zanima?

Valvoline ::

ML avto z duso? lol. G je edini pravi partizan iz mercedesovega tabora, vse otalo je kic.

mahoni ::

Gambino je izjavil:

mahoni je izjavil:

Ima kdo tu ML W164 ali W166 ?


Imamo ga pri bajti (W164), da. Oče ga ima. Kaj te zanima?

Kater motor bi bil zlata izbira, razen AMG varijante? Predvidevam, da je to CDI350?

Kako se obnasa menjalnik?

chort ::

Valvoline je izjavil:

ML avto z duso? lol. G je edini pravi partizan iz mercedesovega tabora, vse otalo je kic.

True that, ampak G ni avtomobil ampak traktor (podobno kot Defender) ;)

Gambino ::

mahoni je izjavil:

Gambino je izjavil:

mahoni je izjavil:

Ima kdo tu ML W164 ali W166 ?


Imamo ga pri bajti (W164), da. Oče ga ima. Kaj te zanima?

Kater motor bi bil zlata izbira, razen AMG varijante? Predvidevam, da je to CDI350?

Kako se obnasa menjalnik?


Oče ima 320 CDI, zelo vzdržljiv motor. Mislim, da je tudi 350 ok motor.

3p ::

Milenijci imajo (baje) drugačen odnos do škatel na kolesih. Pa tudi med "starci" nas je kar nekaj, ki prav hočemo avtomobil "brez duše". Nevpadljiv, zanesljiv, pelje kamor hočeš. To je to.

mahoni ::

3p je izjavil:

Milenijci imajo (baje) drugačen odnos do škatel na kolesih. Pa tudi med "starci" nas je kar nekaj, ki prav hočemo avtomobil "brez duše". Nevpadljiv, zanesljiv, pelje kamor hočeš. To je to.

Ocitno ima vsak razlicne okuse in mnenja okrog avtomobilov.
Si ne predstavljam, da bi nekdo kupil nekega Nisan kaskaija in ga obcudoval kako je lep tudi cez 10 let.

karafeka ::

Ko je potrebno začet avto popravljat in iskat vzroke za raznorazne porobleme, hitro izgubi na duši....

TheBlueOne ::

karafeka je izjavil:

Ko je potrebno začet avto popravljat in iskat vzroke za raznorazne porobleme, hitro izgubi na duši....


Ko pa ga prodas in iz jeze vzames nekaj bednega pa ga pogresas, ko ga vidis na cesti. :)

sandmat ::

merce, večina BMWjev, vsi VAGi so totalno brez duše. Recimo škode zgledajo kot poceni kopije starih volvo V40 (luči, napisi, oblika). Najhuje je, ko folk pol na razne 2.0 golfe piše "raketa" zraven. Če bi bil vsaj uporaben traktor, ni problema, ni pa lepotni/funkcionalni presežek :D

Raptor F16 ::

3p je izjavil:

Milenijci imajo (baje) drugačen odnos do škatel na kolesih. Pa tudi med "starci" nas je kar nekaj, ki prav hočemo avtomobil "brez duše". Nevpadljiv, zanesljiv, pelje kamor hočeš. To je to.


Jaz v bistvu ne vem kateri avtomobil je sploh bil oblikivan za milenijce. Mogoče edino kakšni avtomobili za mlade iz poznih 90-ih pa do recesije. Torej ciljano na najstarejše milenijce.

Večina avtomobilov zadnjih 30 let je bilo oblikovanih za Generacijo X in BabyBoomerje saj je iz teh skupin tudi največ kupcev in še danes imajo največjo kupno moč. Ker so v letih, to pojasni zakaj so se razpasli avtomobili z višjim sediščem. Fun fact, povprečna starost kupca kompakt Crossoverja (česar se danes največ proda) je okoli 60 let.

Zanimivo je recimo pri moji generaciji (najstarejši predstavniki generacije Z). Nekako povečini stremimo k nakupu NOVEGA kompaktnega vozila. Kar pojasni pospešeno digitalizacijo/modernizacijo v modelih tipa Clio, Polo, Ibiza, Leon, Golf

Wireless chargerji, Bluetooth telefonija, CarPlay, digitalizacija, ambientna osvetlitev... vse se nekako z oblikovanjem in bonbončki poskuša poklopiti s povpraševanjem.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

mikhaair ::

Kaskaja bo nekdo obcudoval cez 10 let, zagotovo. Ker bo v njem podrl kaksno dobro bejbo, sel z njim na morje, se ne ustrasil ozke strme ceste do plaže, da mu bo makadam in veje poskodoval pleh... Hocem reci, da duso avtu da lastnik, lastnica. In kar dasta skupaj skozi. Mladim iz 80.ih je Renault 4 legendaren. Kaskaj je pa nekaj podobnega, katrci je bolj Kangoo naslednik. Pa se da s Kangoo delat legendarne stvari, za dušo.

IL_DIAVOLO ::

Avto z duso je taksen, ki te nikoli ne pusti na cesti, popravila so poceni, izživljanje pa ne pušča posledic.

Takšen je bil golf 4 1.9 tdi.

Raptor F16 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Avto z duso je taksen, ki te nikoli ne pusti na cesti, popravila so poceni, izživljanje pa ne pušča posledic.

Takšen je bil golf 4 1.9 tdi.


Sedaj bomo ugotovili, da je avto z dušo tisti, ki je bil oblikovan tvoji generaciji primerno :D
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

mahoni ::

Recimo VW Transporter T3 bi veljal za avtomobil z "duso". T6 dvomim da bo kdaj.

sandmat ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Avto z duso je taksen, ki te nikoli ne pusti na cesti, popravila so poceni, izživljanje pa ne pušča posledic.

Takšen je bil golf 4 1.9 tdi.

ok boomer :D

Raptor F16 ::

sandmat je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Avto z duso je taksen, ki te nikoli ne pusti na cesti, popravila so poceni, izživljanje pa ne pušča posledic.

Takšen je bil golf 4 1.9 tdi.

ok boomer :D


Gg wp !
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Dag ::

mahoni je izjavil:

Recimo VW Transporter T3 bi veljal za avtomobil z "duso". T6 dvomim da bo kdaj.

Ampak zakaj? Zaradi emocij, povezanih z njim (hippie generation, kampiranje, svoboda) in subkulture, ki se je oblikovala okrog starih VW-jevih kombijev.

Raptor F16 ::

Dag je izjavil:

mahoni je izjavil:

Recimo VW Transporter T3 bi veljal za avtomobil z "duso". T6 dvomim da bo kdaj.

Ampak zakaj? Zaradi emocij, povezanih z njim (hippie generation, kampiranje, svoboda) in subkulture, ki se je oblikovala okrog starih VW-jevih kombijev.


T3 nima nobene veze s Hipiji. T3 se obeša na tiste pregovorno zlata 80a nemške avtomobilske industrije, ko so delali nadpovorečno sestavljene Gajbe.

Sicer pa je to del identitete posameznika. Vsak se išče, rabi neko pripadnost in v avtomobilizmu potem priključi neki skupini četudi generacijsko ni pop kurca povezan z nekim avtomobilom.

911 je razumljivo WAW avtomobil za ljudi, ki so odraščali s posterji različnih generacij nad posteljo... danes je to še eden od športnih avtomobilov in meni osebno nič blazno posebnega, je pa zelo lep. Ista čorba se ne more prodajati večno. Prodajala se bo dokler se generacije ne zamenjajo, tako kot je za Beetla trajalo skoraj 100 let, da so ime popolnoma upokojili. Zakaj ? Ker mlade boli ku*ac kaj se je ored 100 leti dogajalo, starci pa novega nočejo, ker raje kupijo bolj praktično karoserijsko obliko.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Gambino ::

Avtomobili z "dušo" so razne alfe (še pred prevzemom FIAT-a).

Raptor F16 ::

Gambino je izjavil:

Avtomobili z "dušo" so razne alfe (še pred prevzemom FIAT-a).


Nam zaupaš starostno skupino ?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

mahoni ::

Dag je izjavil:

mahoni je izjavil:

Recimo VW Transporter T3 bi veljal za avtomobil z "duso". T6 dvomim da bo kdaj.

Ampak zakaj? Zaradi emocij, povezanih z njim (hippie generation, kampiranje, svoboda) in subkulture, ki se je oblikovala okrog starih VW-jevih kombijev.

Ja ne vem. To poskusam ugotoviti. Definitivno je nekaj na tem. Kaksen stari ISUZU nima te "vrednosti".

ripmork ::

delfinus je izjavil:

Stvar osebnega okusa je tukaj velik faktor pomoje.

Jup :)

Zelo subjektivno, čeprav ena stvar pa drži; avtomobili so si danes vse bolj podobni.
Kar je logično, ker so zaradi ekonomičnosti pogosto narejeni na istih osnovah, si delijo mnogo delov in razvoja, so se varnostni standardi precej dvignili in zaostrili, ker se styling prilagaja okusom kupcev, ipd...

S tem se je tudi izgubil en del "duše" kot bi rekli, unikatnosti. Se je pa neredko dogajalo, da ravni tisti avti z dušo ki so izstopali, kot produkt niso najbolje uspeli in so doživeli kar hiter konec prodaje. Renault Avantime, na primer.

Če dam pa primer znamke, sta mi pa npr. od BMW-jev tale dva še vedno definicija njihovega imena

Lonsarg ::

Men se pa ravno zdi da šele zadnje čase postajajo bolj igrivi z dizajnom prej pa skozi neki dolgčas. No najbrž so res vse zadeve subjektivne, na koncu se največ proda tistega kar ustreza okusu največ ljudi.

Buggy ::

Vsi avti so v startu zgolj empty shell in samo se eden izmed mnozice istih na cesti.

Dokler mu ne dodas nekaj svojega, bo tak tudi ostal. Meni razliko od generikov naredi remap in/ali dodelava podvozja, pa se na zunaj se vedno ne bo razlikoval od drugih zame pa bo imel neko "duso", ce temu lahko tako recem.

Spet drugim naredi avto z duso na zadnji polici polno medvedkov in obesena plisasta kocka na retrovizorju.

Drugace pa kot je bilo ugotovljeno, so dozivetja in spomini tisti, ki nek tak objekt kot je avtomobil priblizajo nasim custvom in temu, da ga potem vidimo "z duso".

Ce bi moral pa izbrati avte kot take, ki bi jim kobajagi lahko pripisal neko duso:

-VW hrosc (do 67 letnika - "Posevne lucke spredaj in majhne zadaj" - jugoslovanski hrosc in kasneje mehiski mi je duso nekje po poti izgubil :)

-Alfe z 1.6+ motorji letnik (Alfetta, GTV, Giullia, Junior) dve odmice in dva dvojna frgazarja...pogon zadaj do nekje 79 letnika.

-Saabi s turbo motorji do vkljucno SAAB 9.3 letnik 2004

-Subaru Impreza WRX in Mitsubishi Lancer EVO

-Nissan GT-R Nismo :)

Cruz ::

Meni je Volvo C30 nekako dobro ohranil svojo lepoto.

hr_natakar ::

Avtomobili z duso so se izdelovali takrat, ko se je izdeloval avtomobil, ki bo trajal in sluzil svojemu gospodarju. Danes se vecinoma izdelujejo avtomobili zato, da se proda in zadovolji dobicek. Kot je nekdo omenil, stancajo se avtomobili za masovno potrosnistvo. Ker jih je nekdo v soli naucil, da je najbolj pomemben dobicek. Vse drugo je manj pomembno. Potrebno je spremenit miselnost ljudi.

TheBlueOne ::

Jaz bi z duso dal danasnje, kjer ne upostevam supersportnikov:
- Alpine a110
- Alfa 4C
- VW ID.3
- Tesla CiberTruck
- Toyota GT86/Subaru BRZ
- Dacia Duster

Reciklaze starih dus ne bi stel, tudi ce jo imajo, kakor:
- Fiat 500
- Mini Cooper
- Suzuki Jimny
- Mercedes G
- LR Defender

Raptor F16 ::

hr_natakar je izjavil:

Avtomobili z duso so se izdelovali takrat, ko se je izdeloval avtomobil, ki bo trajal in sluzil svojemu gospodarju. Danes se vecinoma izdelujejo avtomobili zato, da se proda in zadovolji dobicek. Kot je nekdo omenil, stancajo se avtomobili za masovno potrosnistvo. Ker jih je nekdo v soli naucil, da je najbolj pomemben dobicek. Vse drugo je manj pomembno. Potrebno je spremenit miselnost ljudi.


A res ?A prej so ble pa avtofirme karitas ? Al kaj ?

Razsvetli nas. Vsi se dobrih "starih časov" spominjate zato, ker ste bili mladi. Meni na misel ne pade, da bi dnevno vozil zastarel krš. Ja prav si slišal. KRŠ, KANTA, MUZEJSKI EKSPONAT to so stari avtomobili.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Utk ::

No no, niso bile firme karitas, so pa vseeno avte delali inženirji, danes jih pa ekonomisti in marketingerji.

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

No no, niso bile firme karitas, so pa vseeno avte delali inženirji, danes jih pa ekonomisti in marketingerji.


To velja za avte brez duse. :)

mahoni ::

Tale sigurno nima duse. :)

«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izbira avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1094576 (1470) mr_chai
»

avto za družino s tremi otroki

Oddelek: Na cesti
336372 (2838) klemenSLO
»

Oppo Find 7 prinaša 1440p

Oddelek: Novice / Android
328413 (4307) HeMan
»

nakup avtomobila (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18019333 (16161) ;-)
»

Nakup novega avtomobila za 10-15 let? (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
709677 (7666) Janac

Več podobnih tem