Forum » Na cesti » Karavan do 15k
Karavan do 15k
mahoni ::
Kolega isce karavan do 15.000€. Letnik ni vazen. Kupil bo v Nemciji in uvozil v Slovenistan.
Njegovi pogoji so:
- udoben avtomobil (sportnost mu ni vazna)
- varnost
- cimbolj tih (posebej v kabini)
- avtomatik
- plus bonboncki bi bili (tisto, kjer te opozarjana speglu, da mas avto v mrtvem kotu, nek pameten tempomat, gretje zicev...)
- do 100k prevozenih
Ce dam te parametre v mobile.de bo najvec vrglo Oktavij ven. Se kaj pametnega, razen VW koncerna?
Insignia? Meni osebno se najbolj vsec. Golfi 7 karavni odpadejo, ni nek fan golfov. Kaj pa kaksni azijci?
Njegovi pogoji so:
- udoben avtomobil (sportnost mu ni vazna)
- varnost
- cimbolj tih (posebej v kabini)
- avtomatik
- plus bonboncki bi bili (tisto, kjer te opozarjana speglu, da mas avto v mrtvem kotu, nek pameten tempomat, gretje zicev...)
- do 100k prevozenih
Ce dam te parametre v mobile.de bo najvec vrglo Oktavij ven. Se kaj pametnega, razen VW koncerna?
Insignia? Meni osebno se najbolj vsec. Golfi 7 karavni odpadejo, ni nek fan golfov. Kaj pa kaksni azijci?
Cruz ::
Toyota Auris, Renault Megane
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cruz ()
Alien123 ::
pegasus ::
Subaru ... Imprez bo kolikor hočeš, celo kak Legacy ali Outback se najde. Sem ravno včeraj naredil 1200km čez praktično cele alpe, super dan.
mahoni ::
Kaj pa Volvo V60 ?
Samo enkrat sem kot mulec vozil z S60 in to je bilo kot bi sedel v resnicni ladji. No, takrat je itak bilo zame vse ladja, ampak vseeno Volvo mi je ostal v spominu po udobnosti.
Od takrat sem samo se enkrat vozil starega V70, ki je resnicno za en k..., kaj vec pa nisem sprobaval.
Mogoce so novejsi kaj boljsi?
Samo enkrat sem kot mulec vozil z S60 in to je bilo kot bi sedel v resnicni ladji. No, takrat je itak bilo zame vse ladja, ampak vseeno Volvo mi je ostal v spominu po udobnosti.
Od takrat sem samo se enkrat vozil starega V70, ki je resnicno za en k..., kaj vec pa nisem sprobaval.
Mogoce so novejsi kaj boljsi?
mahoni ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Nimas kaj drugega gledat kot octavie.
Neverjamem, da pasejo v njegove parametre. Sicer se nisem peljal z oktavijo, ampak dvomim da so sinonim za neko udobnost.
Kvinta ::
To je udobn avto https://www.avto.net/Ads/details.asp?id... dobijo pa se še bolj poceni.....al pa Evoque samo niso tak udobni.
A.C.A.B
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Nimas kaj drugega gledat kot octavie.
Neverjamem, da pasejo v njegove parametre. Sicer se nisem peljal z oktavijo, ampak dvomim da so sinonim za neko udobnost.
Lep, dovolj udoben(not french tho), s solidnim avtomatskim menjalnikom.
MasterTade ::
Mercedes c klaso bi dobil za ta denar.
Passata tudi, če se že gremo. Pa vse to so rabljeni avti z uvoza z vsaj 200.000 na števcih
ni "Slovenistan" ampak "Slovenija".
prosim, če se lepše izražaš.
zakaj pa uvažaš iz Nemčije? a ni bolje iz Italije?
Zakaj bi bilo bolje iz Italije ?
Nemški trg je zelo drugačen od avto.neta, kjer vsak trash avto, ki je včasih bil prestižen še po 10 letih cenijo kot da je ne vem kaj. Evo našel Mercedes-Benz C 220d letnik 2016 manj kot 15k, Nemčija seveda. Prevoženi km: 112k. Pri nas tak avto prodajajo za enako ceno še s 100k km več, pa še starejši je
Mors omnia aequat
spenstar ::
Dajte se enkrat prebrat, clovek kupuje avto do 15k in mora biti avtomatik ter karavan. Renault tukaj pogrne, njihova avtomatski menjalnik je slab, Megane pade takoj ven, Talisman pa tudi ni boljsi, pa se za ta denar ga ne more dobiti. Ostane mu samo nemska sveta trojica (Audi, BMW in Mercedes) in VW. Ostalo znamke, kot tudi Volvo in Mazda nista omembe vredna.
SPENSTAR--builder
Utk ::
Ja ma res, za 15 jurjev res nimaš kaj drugega za gledat kot bmw, audi in mercedes. Vseeno je to denar za katerga dobiš celo dacio z osnovno opremo, volvo proti temu pa nima za burek. Kaj šele kakšen ford ali bog ne daj renault. Ampak jaz bi ciljal na najmanj E klaso. Ker vseeno bo človek izkašljal 15 jurjev in si zasluži najboljše.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
mahoni ::
Skoda za Megana. A niso Renaulti tud udobna vozila? Bi to bil res zgresen nakup glede menjalnika?
Imel bi ga za kot vsak normalen dec za sluzbo, za kaksno potovanje s familijo in to je to. Ene 40k letno tako je reku.
Imel bi ga za kot vsak normalen dec za sluzbo, za kaksno potovanje s familijo in to je to. Ene 40k letno tako je reku.
Utk ::
Mene pa zanima kdo vas je nafukal, da octavia ni udobna? Pa nisem nek vw fen, milo rečeno, ampak resno...
dope1337 ::
Mene pa zanima kdo vas je nafukal, da octavia ni udobna? Pa nisem nek vw fen, milo rečeno, ampak resno...
Ni toliko problem v udobju Octavie, je pa tale kriterij neizpolnjen:
- cimbolj tih (posebej v kabini)
Skoda ima pac slabso zvocno izolacijo kot ostali VAG konkurenti (ce izvzamemo Seat).
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
Miha 333 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Volvo je drag za vzdrzevanje.
V družini si zadnjih 20 let lastimo različne Volvo modele. Naše izkušnje tega ne potrjujejo oziroma ni nekega odstopanja od ostalih znamk. Servisiranje priporočam pri neodvisnih Volvo specialistih (kontakti na ZS).
Cveto ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Volvo je drag za vzdrzevanje.
V družini si zadnjih 20 let lastimo različne Volvo modele. Naše izkušnje tega ne potrjujejo oziroma ni nekega odstopanja od ostalih znamk. Servisiranje priporočam pri neodvisnih Volvo specialistih (kontakti na ZS).
Kaj pa je zate ugoden servis? Za Superba je recimo (na pooblaščenem servisu) okoli 150 eur.
mahoni ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Volvo je drag za vzdrzevanje.
V družini si zadnjih 20 let lastimo različne Volvo modele. Naše izkušnje tega ne potrjujejo oziroma ni nekega odstopanja od ostalih znamk. Servisiranje priporočam pri neodvisnih Volvo specialistih (kontakti na ZS).
In kaj bi priporocal? V60 ali V70 ?
bambam20 ::
Miha 333 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Volvo je drag za vzdrzevanje.
V družini si zadnjih 20 let lastimo različne Volvo modele. Naše izkušnje tega ne potrjujejo oziroma ni nekega odstopanja od ostalih znamk. Servisiranje priporočam pri neodvisnih Volvo specialistih (kontakti na ZS).
In kaj bi priporocal? V60 ali V70 ?
Glavna razlika je v velikosti, V60 nima ravno pravega karavanskega prtljažnika, je bolj kot nek razpotegnjen hatchback. V70 je večji, pravi karavan.
V60 priporočam od 2014 naprej (prvi facelift - brez tistih malih luči ob glavnih žarometih). Motor obvezno vsaj D3, D2 je premalo močan. Izogibati se variantam drivE, to je neka EKO varjanta s spojlerčki in spremenjenim podvozjem - ne vozi se tako lepo.
V70 pa vsekakor D5 motor.
Razpon opreme je pri rabljenih ogromen, zato se temu splača posvetiti pozornost.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Volvo je drag za vzdrzevanje.
V družini si zadnjih 20 let lastimo različne Volvo modele. Naše izkušnje tega ne potrjujejo oziroma ni nekega odstopanja od ostalih znamk. Servisiranje priporočam pri neodvisnih Volvo specialistih (kontakti na ZS).
Kaj pa je zate ugoden servis? Za Superba je recimo (na pooblaščenem servisu) okoli 150 eur.
100 EUR mali servis.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miha 333 ()
WhiteAngel ::
Kaj pa je zate ugoden servis? Za Superba je recimo (na pooblaščenem servisu) okoli 150 eur.
To sploh ni ugodno. 3 filtri ( naftni, oljni, zračni in 6 litrov olja? )
Kaj? Preverijo še ostale točke, priklopijo na diagnostiko, vnesejo uradne kilometre v bazo ...
150 eur je ugodno za uraden servis + ddv. Toliko te pridejo Korejci, ne pa luksuzne znamke. Strošek materiala je pa več kot pol cenejš, če želiš prišparat in sam delaš.
mahoni ::
Kako pa je pri V70 glede obracanja na parkingih? Kako temu sploh pravilno recemo pravilno?
Sem gledal starejse V70 in pri manjsih kroznih moras vcasih celo v rikverc, da ga speljes. To je nesprejemljivo.
Pri XC90 ko mi ga je dal kolega za sprobat sem mislil, da bo enako, ampak tega parkiras kjerkoli dejansko, samo dovolj sirok parking rabis imet. Sem se prav zacudil.
Sem gledal starejse V70 in pri manjsih kroznih moras vcasih celo v rikverc, da ga speljes. To je nesprejemljivo.
Pri XC90 ko mi ga je dal kolega za sprobat sem mislil, da bo enako, ampak tega parkiras kjerkoli dejansko, samo dovolj sirok parking rabis imet. Sem se prav zacudil.
Raptor F16 ::
Kako temu sploh pravilno recemo pravilno?
Obračalni radij, po domače tudi "ajnšlag" po nemško Wendekreisdurchmesser (oni rečejo premer)
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
shuttle ::
Sparkxl ::
Navadna octavia je čisto dovolj udoben avto za večino voznikov, sploh pa za 15k. Problem oktavije je glasnost v kabini. Sploh če imaš dizla, je neprestano traktorsko žaganje neznosno. Meni je bila to prva testna vožnja avta, za katero sem komaj čakal da je mimo
Raptor F16 ::
Kako pa je pri V70 glede obracanja na parkingih? Kako temu sploh pravilno recemo pravilno?
Sem gledal starejse V70 in pri manjsih kroznih moras vcasih celo v rikverc, da ga speljes. To je nesprejemljivo.
V70 ima 12,7m
Source:
https://www.adac.de/_ext/itr/tests/auto...
Mit einem Wendekreis von 12,7 Meter zeigt sich der Volvo sehr unhandlich. Wird es eng muss häufig
zurückgesetzt werden.
XC90 ima 12,6m je pa zaradi višine bolj pregleden in je verjetno zato lažji za obrnit.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
shuttle ::
Mene pa zanima kdo vas je nafukal, da octavia ni udobna? Pa nisem nek vw fen, milo rečeno, ampak resno...
Imam bmw F31, brat octavio III RS, razlika dan in noč med udobjem v prid BMW ;) Octavia ti je praktično Golf :)
kako veš? avto ni nič bolj trd kot pa bmw na sport mode. Pa tko k pravi @Sparkxl, v kabini je neprimerno vse glasnejš...
TheBlueOne ::
Enako tukaj. Tu in tam dobim sluzbenega Golfa, ki je prakticno enak na cesti kot Octavija. Prej sem se kdaj peljal tudi v Octaviji. Ko se vozim z enim ali drugim, posebej ce je vec dni si mislim, da je cisto OK avto, da mu nic ne manjka itn. Ampak ko se potem vsedem v recimo C klaso pa se spomnem kje je razlika.
Pa ni samo glasnost, enostavno se ne pelje tako suvereno. Mi pa pravijo, da je nov Superb, nek s posebno opremo, super.
Pa ni samo glasnost, enostavno se ne pelje tako suvereno. Mi pa pravijo, da je nov Superb, nek s posebno opremo, super.
mahoni ::
Ce bi ga vprasal kaj lahko pozres pri tem nakupu bi rekel "vse" razen glasnosti v kabini, tako da Octavia najbrz odpade glede na vase izkusnje. Jaz jih nimam.
Torej, ce prav razumem bi najbolje bilo, da gleda Mercedesa C klaso. Kot sem prej napisal, najbrz mislite na tipicni 220 ?
Torej, ce prav razumem bi najbolje bilo, da gleda Mercedesa C klaso. Kot sem prej napisal, najbrz mislite na tipicni 220 ?
TheBlueOne ::
Meni Octavija ni bila tako glasna, mi je zanimivo, da jo vidijo tako. Mene je zmotilo kako sedi na cesti.
Kar se tice katera C klasa pa je odvisno od tega koliko konjev. Opremo bi jaz vzel Avantguard, ker potem bolj sportno sedi na cesti, kar vsaj meni zelo pase.
Kar se tice katera C klasa pa je odvisno od tega koliko konjev. Opremo bi jaz vzel Avantguard, ker potem bolj sportno sedi na cesti, kar vsaj meni zelo pase.
shuttle ::
Mercedes +1
tudi največ dobiš za ta denar od vseh omenjenih, kar se tiče opreme :)
tudi največ dobiš za ta denar od vseh omenjenih, kar se tiče opreme :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: shuttle ()
mahoni ::
Tudi njemu je Mercedes vsec. Zdaj pa v akcijo. Edino tole bo moral povisati do 100.000km ni veliko ponudb. Pomoje, ce vzame do 150.000km nemore falit? Pac naj naredi takoj en servis pa je.
A je to prov Mercedesov motor ali od Renaulta? Namrec eni so od Renaulta, ce sem prav razumel? Mislim, saj ne da bi vedel razlike, ampak bolj za informacijo me zanima.
TheBlueOne je izjavil:
Kaj takega. Ima podvozje, ki je meni vsec....
https://www.onlinecars.at/car/53588#
A je to prov Mercedesov motor ali od Renaulta? Namrec eni so od Renaulta, ce sem prav razumel? Mislim, saj ne da bi vedel razlike, ampak bolj za informacijo me zanima.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mahoni ()
TheBlueOne ::
Jaz ne vem, da bi jim Renault delal motorje v tem segmentu.
Menda bo to ta motor.
https://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-...
Menda bo to ta motor.
https://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-...
TheBlueOne ::
Skoda, ker ni avtomatik. Je pa lep, se jaz bi ga imel.
Sem spregledal. :) Tak avtomatik je verjetno se kaksen 2kEUR vec.
Ce je slave 140 konjev dovolj, ampak je izven cenovnega razpona:
https://www.onlinecars.at/car/53219#
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Cveto ::
Renault dela tudi motorje za razred c in sicer za C180 in C200. Če je 1,6 motor, je Renaultov.
Pri Mercedesu sicer računajte, da je to avto, ki nov stane 40+ k eur, če govorimo o 220 avtomatiku avatngarde, lahko tudi blizu 60 jurjev. Zakaj je to važno? Ko ga greš zavarovat, plačaš na polno ceno. Kaj pa če ga ne greš zavarovat? Ena "intelligent light system" luč stane lahko tudi jurja in pol, kolo (feltna) je za avantgrade 600+ eur, če ti nekaj prileti v masko, bo šel radar in tako naprej.
Gre vseeno za luskuzen avto in kdor si ga zamišlja kot poceni alternativo Škodi Octavii, naj premisli ponovno (to govorim kot bivši lastnik Mercedesa IN Škode).
Octavia (jaz sem imel sicer Superba, a sem se večkrat peljal z Octavio) je notri res glasnejša, a je to še vse v mejah normale oziroma tistega, kar dobiš recimo pri renaultu in podobnih. Golf je boljši, a spet ne toliko. Kdor želi dobro izoliranost in udobje tudi pri daljših vožnjah, bo moral pač pogledat vsaj k Passatu.
Pri Mercedesu sicer računajte, da je to avto, ki nov stane 40+ k eur, če govorimo o 220 avtomatiku avatngarde, lahko tudi blizu 60 jurjev. Zakaj je to važno? Ko ga greš zavarovat, plačaš na polno ceno. Kaj pa če ga ne greš zavarovat? Ena "intelligent light system" luč stane lahko tudi jurja in pol, kolo (feltna) je za avantgrade 600+ eur, če ti nekaj prileti v masko, bo šel radar in tako naprej.
Gre vseeno za luskuzen avto in kdor si ga zamišlja kot poceni alternativo Škodi Octavii, naj premisli ponovno (to govorim kot bivši lastnik Mercedesa IN Škode).
Octavia (jaz sem imel sicer Superba, a sem se večkrat peljal z Octavio) je notri res glasnejša, a je to še vse v mejah normale oziroma tistega, kar dobiš recimo pri renaultu in podobnih. Golf je boljši, a spet ne toliko. Kdor želi dobro izoliranost in udobje tudi pri daljših vožnjah, bo moral pač pogledat vsaj k Passatu.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Rabljen karavan do 18000 ojrov (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 6839 (4619) | Zvezdica27 |
» | Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25208 (20711) | matobeli |
» | Avto za dolge dnevne razdalje - 8.000€ (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 98428 (51422) | TheBlueOne |
» | Predlogi za avtoOddelek: Na cesti | 4814 (3405) | mailer |
» | Nakup novega/rabljenega avtomobilaOddelek: Na cesti | 4192 (3892) | Echbart |