» »

Mazda - v povprečju nizka cena

Mazda - v povprečju nizka cena

marjan_h ::

Primerjam nekatere cene rabljenih avtomobilov na avto.net portalu, pa sem opazil, da so japonski Mazda avtomobili poceni. Zakaj?

Je to edini japonski proizvajalec ki ima nizke cene? Npr. Mitsibushi so starejši letniki zelo dragi. Ima Mazda kakšne tovarniške napake ali pa drago vzdrževanje?

Utk ::

Imaš kak primer? Da vidimo ali gledaš 3 leta ali 13 let stare? Stare so poceni, ker rade rjavijo.

hojnikb ::

pa tudi mazda ni kaj dost japonska. Dizle si je recimo delila z ford/psa grupo.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Utk ::

Ja, si je, zato pa odvisno od letnika.

matobeli ::

Mazda je bila precej let tesno povezana z fordom, kar se je najbolj poznalo nekje 90-2010 z letom 2014 pa se je ford umaknil.

Ne samo dizli, tudi bencinarji so imeli Duratec motorje (nekateri).

Zakaj so poceni? Ker niso na listi "zaželjenih" rabljenih vozil. Čeprav jih je kar veliko na cestah (sploh njihovih karavan Mazda 6 gen. 1)

Se pa to popravlja vse odkar so začeli z svojo Skyactive tehnologijo izboljšav. So tudi edini (od znanih) ki se ni šel downsizinga in turbin, ampak so raje razvili nov koncept motorja.

Sploh tole z wicked motorji jim je že neka praksa, wankel, Miller cycle.

Je pa mazda zaslužna za najbolje prodajani roadster MX-5 oziroma Miata, zadnje čase pa dela predvsem na tem da bi svoje modele dala v višji razred.

Pa ena, mogoče niti ne tako nepomembna zadeva, nihče ni kradel teh avtov.

Isotropic ::

verjetno so rabljeni deli dragi, ker ni neoriginalov toliko kot za renolt in vw.

LeQuack ::

Če imaš VW potem itak želiš za svoj avto najboljše, originalne dele.
Quack !

Blinder ::

Mitsubishi so vsi dragi ali samo tisti z 4wd?
Mazd MX-5 prodajo manj kot 10 letno v sloveniji. Vprasanje ce so sploh letaki o MX-5 v salonih:)
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

matobeli ::

Original deli so dragi. Ampak so na vseh avtih, še na cliotu.

Potrošni material je čisto enako drag kot pri ostalih avtih, popravila prav tako. Z dobavljivostjo ni bilo nikoli težav, ne za karoserijske ne za motorne ne za dodatno opremo) No sixer ravno golf ali clio, ampak ker se gre za japonsko znamko, so na voljo tudi tuning/styling zadeve.

Če ne vzameš ravno RX8 z wankel mašino je to še zmer normalen avto. Še celo čisto zadovoljivo kvaliteten je da ti ni treba skot nekaj štimat tudi če ima avto že 10+ let.

MX5 se v sloveniji seveda ne prodaja ker se roadsterji pač ne prodajajo.
V US pa je bil pa to avto ki se je med koronakrizo prodajal bolje kot prej, medtem ko so ostali imeli minus. Kot avto niti ne rabi reklame ker vsi, ki so želeli imeti praktično edini smiselni roadster, že vedo zanj (smiselni=ne pregrešno drag, dober za vozit, zanesljiv in konec koncev dovolj lep)

Očitno je dost takih ki so vedno želeli imeti tak avto pa niso nikoli upali. YOLO FTW!

Mitsubishijev se pa proda še manj kot Mazd, tisti z 4x4 so sploh redki (če odštejemo terence in nekaj drugih relativno nezanimivih modelov).

Je pa Mazda že v sodelovanju z Toyoto in za razliko od sodelovanka z Fordom bo iz te juhe mrbit kaj zelo finega izplavalo.

TheBlueOne ::

Meni se Mazdin design hitro stara. Dokler so nove so vsecne.

Mi je pa vsec njihova filozofija okoli motorja in avtomatskih menjalnikov, ker so sli bolj robustno pot.

hojnikb ::

no, kok bo skyactiv-x robusten, bo pokazal čas..
#brezpodpisa

TheBlueOne ::

Mislim filozofsko, ne po detajlih.

Klasicna kombinacija vecine:
Majhen motor s turbino, ucinkovit v majhnem obmocju, moc v majhnem obmocju, zato hitri avtomatski menjalniki.

Mazda:
Vecje prostornine motorjev, sicer manj ucinkoviti (ceprav menda nove tehnologije to popravijo) ampak na sirsem obmocju, krivulja moci pravtako manj strma, zato bolj pocasni, bolj "klasicni" avtomatski menjalniki.

Zasnova celotnega sklopa se mi zdi bolj vzdrzljiva pri Mazdi, je pa seveda realnost taka, da ce pri ostalih vse dela dovolj dobro dovolj dolgo, potem Mazdin pristop nima nekega smisla, ker je verjetno drazji. V glavnem sem vesel, da kdo ima ta pristop, bi tudi z veseljem bil stranka, ce mi ne bi bil tako smotan (zenski)design.

foofighter ::

Živjo,
bi mi lahko kdo pomagal glede rednih servisov za Mazdo2. Letnik 2013, 1350 ccm.
V papirjih nikjer ne vidim predvidenih postavk in intervalov. Ima kdo te podatke?

Ahim ::

foofighter je izjavil:

Živjo,
bi mi lahko kdo pomagal glede rednih servisov za Mazdo2. Letnik 2013, 1350 ccm.
V papirjih nikjer ne vidim predvidenih postavk in intervalov. Ima kdo te podatke?

Seveda, vsak uradni servis.

melvin ::

ASUS PRIME B560M-A | i9-10900K | Noctua NH-D15S | 64GB |
EVGA RTX 2060 | 512GB 970 PRO | RM750X | Meshify C |


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17945045 (41033) WizzardOfOZ
»

Rabljen karavan (2013+) do 22k€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17338492 (31558) Superboyy
»

Manjši poskočen avto za na stezo. (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17428087 (11399) krneki0001
»

Wanklov rotacijski motor in Mazda RX8 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
12320425 (7715) Hayabusa

Več podobnih tem