» »

Nakup renaulta

Nakup renaulta

omnistrife ::

Pozdravljeni

Jaz bi si trenutno rad kupil drug avto in sem med odločanjem med dvema meganoma https://www.avto.net/Ads/details.asp?id... in https://www.avto.net/Ads/details.asp?id... zdaj vidim da ni nekaj veliko razlike med njima razen da je mašina na enem rahlo močnejša zdaj kar mene zanima ali ima kdo izkušnje z tem avtomobilom z šibkejšo mašino ali se manj km močno pozna pri vožnji?

DamijanD ::

Hmm odvisno kje in kako se voziš - jaz bi v svojem verjetno pogrešal teh 20KM (AC + klanci)

Dag ::

90 KM je kar malo švoh za avto ranga Megane karavan. Lahko pa vzameš 90 KM in če ti ne bo dovolj, ga čipaš na 110.

IL_DIAVOLO ::

To se je za hb-ja premalo.

2dark ::

Dag je izjavil:

90 KM je kar malo švoh za avto ranga Megane karavan. Lahko pa vzameš 90 KM in če ti ne bo dovolj, ga čipaš na 110.


Bolje, da vzame 110 konjskega in če bo to prtemalo, ga čipne na 140 konjev, da bo avto normalno šel s prižgano klimo.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

hojnikb ::

90HP pri tako težki kravi je nepremičnina. Don't.
#brezpodpisa

omnistrife ::

V tem se že študiral sam me skrbi da bi bilo to slabo za mašino, ali je to realna isto mašina samo da je tovarniško nastavljena na nižje obrate

Zgodovina sprememb…

mancini ::

90 konjev in se vlecna kljuka.
Imam malo starejsega 130 megana in je tak tak. Po moje je 90 precej podhranjen. Idi se dogovorit za testno voznjo

Dag ::

2dark je izjavil:

Dag je izjavil:

90 KM je kar malo švoh za avto ranga Megane karavan. Lahko pa vzameš 90 KM in če ti ne bo dovolj, ga čipaš na 110.


Bolje, da vzame 110 konjskega in če bo to prtemalo, ga čipne na 140 konjev, da bo avto normalno šel s prižgano klimo.


110-konjskega se ne splača dodatno čipirati. Je že na zgornji meji. 90-konjski pa je v bistvu "odvit" 110-konjski in se ga bp čipira na 110KM in 240Nm navora. Been there, done that.

2dark ::

Dag je izjavil:



110-konjskega se ne splača dodatno čipirati. Je že na zgornji meji. 90-konjski pa je v bistvu "odvit" 110-konjski in se ga bp čipira na 110KM in 240Nm navora. Been there, done that.



240 nm navora je premalo za karavana, ker je težek.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Dag ::

Sem imel 110 KM in 240 Nm v Kangooju, ki je težka opeka z ogromnim zračnim uporom. Je bilo čisto ok. Sem se pa zdaj še nekaj spomnil. OP, preveri, če imata 90KM in 110KM verzija enak menjalnik. Pri Kangooju je bilo tako, da je 90KM imel 5 prestav, 110KM pa 6 prestav. Po čipiranju z 90KM na 110KM je zelo manjkala 6. prestava.

IL_DIAVOLO ::

Moderni dizli imajo 350 Nm. 250 Nm imajo 20 let stari golfi lol

Zgodovina sprememb…

SaXsIm ::

Sam imam 1.6 130KM Megana, pa mi je žal, da se ni dalo dobiti 160KM bi-turbo izvedenke.
SaXsIm

hipertija ::

Renault hm... pol pa spat ne boš mogu, ko boš slišal, kako ga bo v garaži rja papala.:D:D

Siddh ::

Pokaži sliko enega rjastega renaulta, pa da ni starejši od 20 let. Če golfi pa passati po desetih letih rjavijo, še ne pomeni, da bo renault bolj rjavel. Imamo pri hipi tri renaulte, stare več kot 10 let, pa vsi so brze pikice rje in samo eden je garažiran.


asdf_jklc ::

Renault je čist uredu avto za denar, za katerega ga dobiš. Sestavljeni so tako tako (enotnost linij, natančnost), vendar če zbereš motor ki je v osnovi neproblematičen (kar 1.5 dCI 110 KM naprimer) in avto pogosteje servisiraš kot je določeno (ne 30.000 km z enim oljem ampak 15.000) nekih hudih težav ni za pričakovati. Če vzameš še malo slabše opremeljnega, da nima digitalnih števcev in LED zaslona bo težav še za en nivo manj. Pojavljajo se težave s prednjimi brisalci - težava s šobami (se menja v garanciji), odpovedal je kar nekaj zaslonov v prvih serijah (se spet menja v garanciji) in gumice. Druge zadeve meni niso znane. Seveda, pa kar ni dojče vagen je za v smeti. Pač odvisno koliko si picajzlast - men je vseeno če vrata visijo za kar mm drugače kot na Golfu, če je razlika v ceni naj tisoč EUR. So pa na servisih s težkimi okvarami BMWji, Renaulti, Golfi, Seati in Pežoji.

Kar se tiče pa motorja je pa tako: 90 konjski dizel je škoda kupovat avto - dobro če se voziš sam in resno varčuje - avtocesta do 110 - potem ajde, sicer pa je motor precej prešibak (sploh za karavana). 110 konjski dCI je minimum za ta avto, da se zadeva še premake če ni prazen, vendar tudi, ta je le za zmernega voznika. Dam primer: 4 je odrasli v avtu, pot proti metliki, da bi lahko varno prehitel koga pred seboj pozabi, motor je preprosto neodziven če imaš rahel vzpon. Druga stvar ki je, so pri 110 km dCI skrajno butasta prestavna razmerja - motor že pri 130 na skoraj 3000 pm, kar pomeni glasnost na AC in precejšnjo porabo - en jiro s 150+ na AC krepko preseže 7 litrov na 100 km (za primerjavo Megane 3 dCI 110 KM ima pri 150 2500 obratov in slab liter nižjo porabo).

Še beseda o čipanju: dober tuner Renaultovega dCI nebo čipal na 140 KM, ker preprosto ni varno, da nebo težav za uporabnika (brez predelav).

kixs ::

Karkoli imas, ima premalo konjev :lol: Vprasaj kogarkoli... s tistim kar imas, pa lahko tudi normalno vozis.

hipertija ::

Siddh je izjavil:

Pokaži sliko enega rjastega renaulta, pa da ni starejši od 20 let. Če golfi pa passati po desetih letih rjavijo, še ne pomeni, da bo renault bolj rjavel. Imamo pri hipi tri renaulte, stare več kot 10 let, pa vsi so brze pikice rje in samo eden je garažiran.

joke joke. Smo imeli doma cilota 1997 letnik do pred kratkim, zadnjih 15 let negaražiran, pa skoraj nič rjast, tako da če se ga primerno čisti in vzdržuje, je avto povsem soliden

feryz ::

kixs je izjavil:

Karkoli imas, ima premalo konjev :lol: Vprasaj kogarkoli... s tistim kar imas, pa lahko tudi normalno vozis.
Zelo res. Dovolj jih je dan ali dva, potem je pravljice konec.

Sem se rešil takega, devedeset konjskega, par dni nazaj. Je na Hrvaško odromal. Ni glih tako švoh. Avtek je presenetljivo poskočen, če pa hočeš, noro varčen. Kombinirane vožnje pod 5 litrov sploh ni problem doseči. Dovolj je, da voziš po predpisih.

juroz ::

Siddh je izjavil:

Pokaži sliko enega rjastega renaulta, pa da ni starejši od 20 let. Če golfi pa passati po desetih letih rjavijo, še ne pomeni, da bo renault bolj rjavel. Imamo pri hipi tri renaulte, stare več kot 10 let, pa vsi so brze pikice rje in samo eden je garažiran.


temu se kar čudim ja. več renojev skozi leta pri hiši in rja nikoli ni bila problem. marsikaj drugega ja, večinoma nekritične malenkosti ampak rja pa nikoli.

sandmat ::

hipertija je izjavil:

Renault hm... pol pa spat ne boš mogu, ko boš slišal, kako ga bo v garaži rja papala.:D:D

sej ni volkswagen, da bi se rabil s tem sekirat :P

IL_DIAVOLO ::

Plastika ne rjavi.

stara mama ::

Trabant tud ne rjavi

mikhaair ::

Glede na kilometre se kar drag. Ker te lahko čaka vztrajnik in sklopka, 900€, lahko šobe 260€ plus delo. Lahko pa šele čez 150kkm.

TheBlueOne ::

Mene je tudi presenetila cena. Verjetno so 2000€ placali za poliranje. :D

Likalnik ::

Tudi sam imam Megana II starejši letnik 2008...kupljen z 90k km za 3.000€...sedaj ga vozim že 5 let...kmalu bo 300k km....

Z avtomobilom nisem imel težav...redni servisi + dvakrat veliki servis (prvi takoj, ko sem ga kupil).
Motor je 1.6 16V bencin...cca 115konjev...in ja je švoh...lahko bi imel vsaj 130konjev in bi bilo boljše....kuri cca 7-8l...

Ampak vse to lahko požrem samo, da nimam nepričakovanih dodatnih stroškov....prav tako ni težav z rjo

-valvoline- ::

6 prestav na 90km? lol.

IL_DIAVOLO ::

Hehe, mislim da se ti zacne motit od saltanja :D

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Likalnik je izjavil:

Tudi sam imam Megana II starejši letnik 2008...kupljen z 90k km za 3.000EUR...sedaj ga vozim že 5 let...kmalu bo 300k km....

Z avtomobilom nisem imel težav...redni servisi + dvakrat veliki servis (prvi takoj, ko sem ga kupil).
Motor je 1.6 16V bencin...cca 115konjev...in ja je švoh...lahko bi imel vsaj 130konjev in bi bilo boljše....kuri cca 7-8l...

Ampak vse to lahko požrem samo, da nimam nepričakovanih dodatnih stroškov....prav tako ni težav z rjo

90km dci ti bo npr po obcutku mocnejsi, ker ima precej visji navor pr nizkih obratih in speljevanju (primerjano NA motorjem)

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

To se je za hb-ja premalo.

Moja astra 1.3 cdti je 90 konjev ne obcutim nekega hudega pomanjkanja konjev, vlece 2t zadaj po potrebi pa tudi leti 180kmh na ac. Nepremicnina je npr kak peugeot 307 sploh pa sw z 50kw 1.4hdi. Pa kljub podhranjenosti je 307 1.4hdi en najbolj iskanih P/P dizelckov, proda se prakticno takoj ko je objavljen. Neuniciv motor, navadni turbo, navadna sklopka, prijazno denarnici.
:D

Zgodovina sprememb…

Groove ::

Morda sta celo enaka motorja.
Oba se namreč lahko prilagodi na enako moč in navor.
Megane 1.5dCi original 90KM, 220Nm --> 130KM, 300Nm
Megane 1.5dCi original 110KM, 260Nm --> 130KM, 300Nm

GR2 ::

feryz je izjavil:

kixs je izjavil:

Karkoli imas, ima premalo konjev :lol: Vprasaj kogarkoli... s tistim kar imas, pa lahko tudi normalno vozis.
Zelo res. Dovolj jih je dan ali dva, potem je pravljice konec.

Če bi vprašal mene, bi se težko strinjal z vama. Vem kaj hočeta povedat. Jasno da ko greš iz 1.2 60KM na 1.6 16V, da ti je ok en dan ali dva, potem je pa že zeh.
Ampak z 1.6T 200 sem pa povsem zadovoljen, za vožnjo v prometu seveda. Narediš lahko vse kar se na cesti sploh da narest, to je dejstvo, prehitevanje tovornjaka ali gre 50 ali pa 80 ni noben problem, problem je lahko samo preozka cesta ali premajhna vidljivost, ampak tukaj govorimo o moči motorja. Če je ravnina prekratka za 200KM, bo po vsej logiki tudi za 600KM, pač tistih 10m pridobitka ti bolj malo pomaga, rabil bi vsaj 100m, to pa ne dobiš z nobenim avtom.
So primeri ko si tudi jaz rečem da ne gre, ampak to je v mrzlih jutranjih urah kjer mi je škoda vrtet avta v obrate, če ti na polno izkoriščaš obrate, je povsem dovolj. Meni je sicer zadovoljivo že če prestavim pri 3500-4000.
Meni 600KM avto ne spada v promet, bom dobro vedel, ker sem ga že z mojim preveč sral, ampak se zdaj počasi umirjam. Ne verjamem da kdo kupi tak avto da se bo vozil 50/90/130, seveda se pelje bolje kot 200KM tudi pri teh hitrostih, ampak to je že škoda denarja.
Ampak 1.6 brez turbine in s turbino je pa razlike x2, da se pa privoščiti tudi z našimi plačami. Kakorkoli že, jaz ne bi imel nič proti če bi mi služil do konca življenja, vsekakor ga bom pa probal zamenjat z vsaj ekvivalentnim.
Boljšega verjetno ne bom nikol vozil in dokler ne probaš boljšega, ti je tvoj povsem ok. V tem primeru seveda, ko sem imel 1.6 16V in sem vozil tudi 2.0 TDI 140, sem že preden sem se vsedel v TDI-ja, vedel da moj ne gre nikamor.
2.0 TDI je pa tako, ne naveličaš se ga kar tako če si navajen na podhranjene atmosferce, ampak drugače gre pa slabo. Da gre slabo pa veš šele ko si enkrat v 200KM avtu. Ko sem ga tako spet vozil čez 5 let, ko sem vmes že vozil hitrejše bencinarje, se mi je pa zdel totalno sranje. Ko sem ga vozil prve par tednov sem si pa vedno govoril, da se to da prehitet vse kar leze po cesti.

Ravno zdaj sicer gledam en Youtube video od RS3 in vidim kje je point, ampak ti angleži imajo vedno tako prazne ceste, jaz se vozim po prazni dolini in nimam tako prazne ceste, pa vedno eni znaki 60 vmes, kaj mi pomaga RS3. Pa ga celo ima eden iz te doline, zvok je res zakon, ampak vozi pa 70 če naselje in prehod kjer mi je danes ena ženska lepo zmanjšala na 40, ko je videla da se premikam peš proti prehodu in najprej sploh nisem vedel ali hoče zavit ali kaj, potem sem pa le pokapčil da je pač varna voznica. Ne vem kaj sem hotel tukaj povedat, mogoče to da z RS3 ne bo noben vozil ostalim pogodu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

bbbbbb2015 ::

Groove je izjavil:

Morda sta celo enaka motorja.
Oba se namreč lahko prilagodi na enako moč in navor.
Megane 1.5dCi original 90KM, 220Nm --> 130KM, 300Nm
Megane 1.5dCi original 110KM, 260Nm --> 130KM, 300Nm


Ne, to ni isti motor. Pred kratkim nam je zaribal en 1.5dCi 110KM, pri 275.000 prevoženih km.
Šel sem kupit en rabljen K9K motor in gre avto naprej. Diagnoza je bila obloge na motornih delih, pomanjkanje pretoka olja zaradi preredkih servisov (na 30.000km kot je predpisano).

To gre za isto motorno osnovo (še motorni blok ni povsem isti), potem pa common rail, različni pritiski, injektorji (Siemens, Delfi), potem visokotlačne črpalke so povsem različne. Potem turbo kompresor, ki zgleda isto.
T.i. "indeksi" so pa za motorje različni:
Renault K-Type engine @ Wikipedia

"index" Francozi imenujejo števec. T.i. motor se imenuje K9K, podtip pa se imenuje indeks.

110KM motor ima višji pritisk v šobah, ter drugačen turbo kompresor (firma je druga, če bikompresor iz 90KM pasal na 110KM pa ne vem).

"Novi" motor ima 91.000km prevoženih, mehanik svetuje zamenjavo ležajev motorne gredi na 100.000km, ter seveda čiščenje notranjosti ob servisu. Mehanik je rekel, da bi me material stal 150EUR.

Morda pol leta nazaj pa sem prodal enega službenega Cliota 1.5dCi, 90KM, 310.000 prevoženih km, delal je kot ura. Prodali smo ga, ker smo se bali, da nam crkne, ves čas je bil v rabi in smo ga rabili za ene prihode do strank.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

niso vsi 1.5dci enaki. Novejsi (trenutna generacija megana recimo) so bolj ali manj mehansko enaki, kar tudi potrjuje enak strop cipiranja.
ce bi bil manjsi turbo, bi se to poznal tut pri cipiranjo, kar je blo recimo pr starejsih izvedbah...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

hojnikb ::

2.0 TDI je pa tako, ne naveličaš se ga kar tako če si navajen na podhranjene atmosferce, ampak drugače gre pa slabo. Da gre slabo pa veš šele ko si enkrat v 200KM avtu. Ko sem ga tako spet vozil čez 5 let, ko sem vmes že vozil hitrejše bencinarje, se mi je pa zdel totalno sranje. Ko sem ga vozil prve par tednov sem si pa vedno govoril, da se to da prehitet vse kar leze po cesti.

optimiziran 2.0 tdi (ali katerkol drug novodobn 2.0 dizl) zelo lepo vlece tudi v primerjavi z 1.6t. afterall, z tako zadevo mas lepih 400-450nm navora, kar razn zelo naspidiran 1.6 nebo vidu nikol.
#brezpodpisa

Anney ::

Sam imam 1.6 dizla, motor z verigo, 130KM, navor 320@1750, avto vleče solidno, nič mu ne manjka, niti ne potrebujem več, povprečna poraba cca 4,5-5L (na 30km relaciji, državne ceste), mestna vožnja cca 7,5, avtocesta cca 6-6,5.
Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.

a_borlak ::

Jaz bi vzel močnejšega, ima tudi manj kilometrov.

Sparkxl ::

hojnikb je izjavil:

2.0 TDI je pa tako, ne naveličaš se ga kar tako če si navajen na podhranjene atmosferce, ampak drugače gre pa slabo. Da gre slabo pa veš šele ko si enkrat v 200KM avtu. Ko sem ga tako spet vozil čez 5 let, ko sem vmes že vozil hitrejše bencinarje, se mi je pa zdel totalno sranje. Ko sem ga vozil prve par tednov sem si pa vedno govoril, da se to da prehitet vse kar leze po cesti.

optimiziran 2.0 tdi (ali katerkol drug novodobn 2.0 dizl) zelo lepo vlece tudi v primerjavi z 1.6t. afterall, z tako zadevo mas lepih 400-450nm navora, kar razn zelo naspidiran 1.6 nebo vidu nikol.


...in uničeno turbino čez 50k km, ker že pri serijskih konjih dela na polno

2dark ::

Sparkxl je izjavil:

hojnikb je izjavil:

2.0 TDI je pa tako, ne naveličaš se ga kar tako če si navajen na podhranjene atmosferce, ampak drugače gre pa slabo. Da gre slabo pa veš šele ko si enkrat v 200KM avtu. Ko sem ga tako spet vozil čez 5 let, ko sem vmes že vozil hitrejše bencinarje, se mi je pa zdel totalno sranje. Ko sem ga vozil prve par tednov sem si pa vedno govoril, da se to da prehitet vse kar leze po cesti.

optimiziran 2.0 tdi (ali katerkol drug novodobn 2.0 dizl) zelo lepo vlece tudi v primerjavi z 1.6t. afterall, z tako zadevo mas lepih 400-450nm navora, kar razn zelo naspidiran 1.6 nebo vidu nikol.


...in uničeno turbino čez 50k km, ker že pri serijskih konjih dela na polno


Kdo ti je rekel, da je na 100%? Avtomobili iz otvarne pridejo vedno nekje na 70% zmogljivosti. Ravno zato, da se pri posegih ne bi uničilo vse skupaj.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Sparkxl ::

Seveda ja, v pravljicah. Sploh v časih downsizinga, ko so prostornine vedno manjše, znogljivosti pa vedno večje.
2.0 dizl brez turbine da iz sebe 70km. Zdaj pa si sam ustvari sliko, koliko ima rezerve.
Zadnjič me je skoraj sezulo, ko pride kolega z ogromnim vw kombijem, naloženim z vsaj 1 tono, skozi debato pa izvem da ga poganja 2.0 tdi.

stara mama ::

2dark je izjavil:


Kdo ti je rekel, da je na 100%? Avtomobili iz otvarne pridejo vedno nekje na 70% zmogljivosti. Ravno zato, da se pri posegih ne bi uničilo vse skupaj.

Ti nimaš s od strojniške osnove.
Naj ti namignem: Smithov diagram za material.

2dark ::

Sparkxl je izjavil:

Seveda ja, v pravljicah. Sploh v časih downsizinga, ko so prostornine vedno manjše, znogljivosti pa vedno večje.
2.0 dizl brez turbine da iz sebe 70km. Zdaj pa si sam ustvari sliko, koliko ima rezerve.


2.0 dizl s turbino da iz sebe 220 konjev BP- Ti si cel downsizing.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

stara mama ::

Dobr, če gledamo BMW M12 lahk tud 1.5 motor da ven dost več kot kdorkoli kadarkoli rabi. Tud vzdržljivost ni problem ob pravih pogojih.
Ampak nima smisla to delat. Predrago, prekomplicirano, nepraktično, brezveze...

KAVINSKY ::

Sparkxl je izjavil:

Zadnjič me je skoraj sezulo, ko pride kolega z ogromnim vw kombijem, naloženim z vsaj 1 tono, skozi debato pa izvem da ga poganja 2.0 tdi.


In kaj je pri temu čudnega? Flote "ogromnih kombijev" že desetletje poganjajo 2.0 TDI/HDI/JTD/DCI, na avtonet je ogromno modelov z 400k km+.

val46 ::

KAVINSKY je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Zadnjič me je skoraj sezulo, ko pride kolega z ogromnim vw kombijem, naloženim z vsaj 1 tono, skozi debato pa izvem da ga poganja 2.0 tdi.


In kaj je pri temu čudnega? Flote "ogromnih kombijev" že desetletje poganjajo 2.0 TDI/HDI/JTD/DCI, na avtonet je ogromno modelov z 400k km+.

To je tud meni čudno...kaj bi moral bit 5.0 bencinar z dvema turbinama za poganjat 1 tono materiala al kaj? Sam sem prevozil s kombiji že ogromno kilometrov, naloženi tudi preko ene tone, pa ni noben bil več kot 2.2 dizelaš s max 130konji in sm vedno prišel kamor sem se odpravil. Za po omejitvah kot so na naših cestah je to čisto dovolj za en kombi.

hojnikb ::

Sparkxl je izjavil:

Seveda ja, v pravljicah. Sploh v časih downsizinga, ko so prostornine vedno manjše, znogljivosti pa vedno večje.
2.0 dizl brez turbine da iz sebe 70km. Zdaj pa si sam ustvari sliko, koliko ima rezerve.
Zadnjič me je skoraj sezulo, ko pride kolega z ogromnim vw kombijem, naloženim z vsaj 1 tono, skozi debato pa izvem da ga poganja 2.0 tdi.

2.0 dizel brez turbine je precej drugače dimenzioniran kot takšen z eno ali več turbinami. Kaj misliš, da prozivajalci sam rinejo turboje na obstoječe bloke in bate and call it a day?
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

zobnik ::

Tastari renji so bli dobri, moj 301.000km bencinar in dosedaj menjan računalnik, motor, menjalnik, sklopka je orginal....pa pač končniki, puše, zavore, amortizerji...to je pri vsakem.
men 1.2 58km zadošča, polcijske kontrole, radarji skoraj vedno jih vidim ko kontolirajo....varčen motor pa tud če ga stisneš dolidno gre.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avto za 22000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15317835 (12808) Timurlenk
»

Prevelika poraba? Renault megane 1.9dci 2005 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8519431 (15899) nekoman
»

Nasvet pri menjavi / nakupu avtomobila (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18733363 (26064) IL_DIAVOLO
»

Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21462494 (46260) kljhjkhkjh
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14651070 (47951) Matwic

Več podobnih tem