Forum » Na cesti » Fuč alternator, akumulator, oboje?
Fuč alternator, akumulator, oboje?
Sheteentz ::
Se peljemo s Citroenom C5 2008, (320k prevoženih) včeraj po avtocesti proti Kranjski gori z napol delujočo klimo na ful, da vsaj malo hladi (sj vem,že kake pol leta odlašam z obiskom servisa klime), in potem se čez nekaj časa prikaže opozorilo v zvezi z elektriko - rdeča lučka za akumulator in napis Battery charge or electrical supply fault. Se peljemo še malo dalje, nato začne crkovati ventilacija klime, malo za tem crkne servo volan - Power steering faulty, kmalu za tem pa še zavore - Braking system faulty. Ni druge, da se ustavimo na nekem postajališču. Probam vžgat avto, nič - prazen akumulator. Pokličem na triglav in se zmenimo za asistenco. Zdaj imam avto v Jesenicah pri Junik-M in bodo v ponedeljek pogledali avtom. Naj povem, da imam že kake pol leta probleme z akumulatorjem (star kake 5 let), že po kake 5 minutah kontakta mi vrže v Economy mode.
Že po telefonu mi je možakar s servisa rekel, da je alternator fuč, jaz sem ga še nekaj časa prepričeval, da je problem samo v akumulatorju, ki bi ga itak zamenjal, ampak zdaj ko razmišljam, je verjetno res crknil alternator, a ne? Koliko mislite, da me bo prišel takšen poseg, menjava akumulatorja in alternatorja? Upam, da mi ne bo šel menjat z najdražjima možnima akumulatorjem in alternatorjem.
Že po telefonu mi je možakar s servisa rekel, da je alternator fuč, jaz sem ga še nekaj časa prepričeval, da je problem samo v akumulatorju, ki bi ga itak zamenjal, ampak zdaj ko razmišljam, je verjetno res crknil alternator, a ne? Koliko mislite, da me bo prišel takšen poseg, menjava akumulatorja in alternatorja? Upam, da mi ne bo šel menjat z najdražjima možnima akumulatorjem in alternatorjem.
connel ::
Čisto možno da je oboje, poizkusi najprej z novim akumulatorjem, alternator pa itak lahko pomeri če kaj daje od sebe, če ne, se pa še tega zamenja.
darkolord ::
Simptomi so direkt za ckrnjen alternator.
Alternator je dovolj močan, da napaja vse električne naprave. Tudi če je akumulator čisto mrtev, bo avto še vedno delal, ko enkrat laufa.
Če napišeš točen model avtomobila, lahko pogledamo, koliko stane alternator.
Akumulator je cca. 100 eur.
Alternator je dovolj močan, da napaja vse električne naprave. Tudi če je akumulator čisto mrtev, bo avto še vedno delal, ko enkrat laufa.
Če napišeš točen model avtomobila, lahko pogledamo, koliko stane alternator.
Akumulator je cca. 100 eur.
IL_DIAVOLO ::
Akumulator 80 evrov, alternator(obnova) 100 evrov.
Economy mode pa je neki safety feature, da ti ne sprazni akumulatorja.
Najprej ti naj seveda samo menja akumulator in potem pomeri, kakšna je voltaza. 14 V mora bit, da ti polni.
Ima pa citroen drugace zelo deadly krmilni sistem, ko odpove elektrika. Takrat nic ne deluje, samo upas lahko da se ne boš zabil.
Economy mode pa je neki safety feature, da ti ne sprazni akumulatorja.
Najprej ti naj seveda samo menja akumulator in potem pomeri, kakšna je voltaza. 14 V mora bit, da ti polni.
Ima pa citroen drugace zelo deadly krmilni sistem, ko odpove elektrika. Takrat nic ne deluje, samo upas lahko da se ne boš zabil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
Sheteentz ::
Invictus ::
Če ti je vse crknilo med vožnjo, je zanič alternator...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
dripac ::
Odvisno od tega kdaj je bil nazadnje menjan. Če je servisni interval za menjavo jermena blizu, je smiselno še to opravit.
Invictus ::
Je potrebno ob menjavi alternatorja menjati tudi jermen, napenjalec ali kaj podobnega?
Če se že podira, in boš naročal, recimo iz nemčije, zamenjaj pač še vse kar se pri tem podere. Škodit ne more...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
suse_80 ::
Skoraj zagotovo je alternator. Popolnoma iste simptome sem imel na Fiatu Doblo. med vožnjo so se začela vrstiti obvestila na potovalnem računalniku o nizki napetosti, prenehanju delovanja start/stop, nato čez par minut odpoved ABS, ASR, nato je vozilo ugasnilo. Na avtovleko in domov. Po pregledu vozila od spodaj sem našel počeno ohišje alternatorja in je zato uničilo os in ležaj. Obnova pri avtoelktričarju je prišla 70 eur, nato še 50 eur stroška, ker sem moral demontirati komprsor klime in ponovno napolniti s plinom sistem , ker se alternatorja ne da drugače dol dobiti (1.4 16v 95 motor).
d4vid ::
Je potrebno ob menjavi alternatorja menjati tudi jermen, napenjalec ali kaj podobnega?
Če se že podira, in boš naročal, recimo iz nemčije, zamenjaj pač še vse kar se pri tem podere. Škodit ne more...
Prej preveri, da je alternator sigurno pravi, in preveri tudi, kakšna je razlika v ceni SLO/DE.
Meni se je na autodocu zapletlo pri menjavi klima kompresorja, naročil sem pravega, vendar so mi poslali napačnega. Nekaj komplikacij, 3 tedne čakanja na povračilo denarja in 25€ poštnine, da sem vrnil nazaj v DE.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
hojnikb ::
>Najprej ti naj seveda samo menja akumulator in potem pomeri, kakšna je voltaza. 14 V mora bit, da ti polni.
Svinčen akumulator v steady statu nima noben 14V, ampak tam 12,5-13V, ko je poln. Pri polnjenju pa more it čez 14V, če je dovolj obratov.
Svinčen akumulator v steady statu nima noben 14V, ampak tam 12,5-13V, ko je poln. Pri polnjenju pa more it čez 14V, če je dovolj obratov.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
a_borlak ::
Zelo verjetno alternator, glede na opis. Xsara Picasso, podobno, najprej klima nehala, potem pa ostali porabniki in na koncu še motor.
Highlag ::
Po opisanem bi bil akumulator fuč edno tako, če bi ob odpovedi naredil stik med +in- in s tem sesedel napetost altenatorja. Precej večja verjetnost je da je crknil altenator, avto je vozil nekaj časa na akumulator, ko se je pa spraznil pa se ustavi... (sem imel že tak problem - zamenjal aku, naslednji dan spet obtičal na cesti.....)
Never trust a computer you can't throw out a window
SeMiNeSanja ::
Zanimivo, da nihče niti pomisli ne na 'regler'.
Meni doslej še nikoli ni crknilo drugega na alternatorju kot regler.
Meni doslej še nikoli ni crknilo drugega na alternatorju kot regler.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
radmannsdorf ::
Glede cene se pa najpej zmeni da ti povedo prej ane! Ne pa da se bojiš da ti bo najdražjega vrgel noter.
mirator ::
Tudi jaz mislim, da je potrebno zamenjati oboje. Sem imel podoben primer sicer pred precej časa s 101-ko. Ker sem mislil, da imam prazen akumulator sem ga nekajkrat napolnil potem pa ugotovil, da ga alternator med vožnjo sploh ne polni.
Akumulator lahko nabaviš in zamenjaš sam, alternator pa bo verjetno moral zamenjati ali avtomehanik ali avto električar, če pa imaš primerno orodje in dve desni pa mogoče tudi sam.
Akumulator lahko nabaviš in zamenjaš sam, alternator pa bo verjetno moral zamenjati ali avtomehanik ali avto električar, če pa imaš primerno orodje in dve desni pa mogoče tudi sam.
Sheteentz ::
Lahko pa je utrgalo mikro jermen, ki goni alternator, klimo in servo...
Klima že pol leta ne dela, stvari so pa crkovale vsaka na par minut in ne vse hkrati. Najprej je javilo napako za akumulator, sledil je servo, nato pa še zavore.
Bom kar oboje menjal, jebatga, 12 let star avto pa take fore.
janezvalva ::
Odvisno od tega kdaj je bil nazadnje menjan. Če je servisni interval za menjavo jermena blizu, je smiselno še to opravit.
sej ti je OP že napisal da se vozi s totalno zguljenim citroenom v katerega ne vlaga nič servisa. potem pa se dogajajo take.
če je na alternatorju šel samo usmernik, bo 50€ menjava z delom.
akumulator pa je že star, za zamenjat. najcenejši bo 60€.
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?
aiko ::
Glede na kilometre, so verjetno šle ščetke na alternatorju. Kupi novega (obnovljenega) na autodoc, le pazi da starega ni treba vračat. Se ne splača obnavljat, ker bo na koncu stalo enako (itak se menja še ležaje in odjemno mesto na rotorju; vse ostalo je packarija)
SeMiNeSanja ::
janezvalva je izjavil:
Odvisno od tega kdaj je bil nazadnje menjan. Če je servisni interval za menjavo jermena blizu, je smiselno še to opravit.
sej ti je OP že napisal da se vozi s totalno zguljenim citroenom v katerega ne vlaga nič servisa. potem pa se dogajajo take.
če je na alternatorju šel samo usmernik, bo 50€ menjava z delom.
akumulator pa je že star, za zamenjat. najcenejši bo 60€.
Hja, sam tukaj so sami ta hudi mojstri, ki bi kar takoj vse menjali, ne da bi sploh preverili, kaj je dejansko crknilo.
Dejansko je čisto možno, da je crknil regler, ki ga dobiš za 50€, mojstri pa bi menjali kar cel alternator, pa za vsak slučaj še akumulator.
Po moje OP ne more nagaziti na slabše, če gre k avtoelektričarju. Tudi najbolj nategunski mu ne bo izvedel slabšega 'popravila'.
Pošten avtoelektričar mu bo pomeril/napolnil akumulator, preveril/zamenjal regler in bo šel domov z računom za kakšnih 100€. Pri naših forumskih 'mojstrih' pa ne vem, če bi jo odnesel z računom izpod 500€....
Samo res zanimivo, kako se vsi razumejo v vse.....
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
janezvalva ::
meh. če ima 5 let stak accu. potem je za menjat. itak en povprečen akumulator ne traja dlje od 3 let. še posebej če ma enega bolj švoh, ko gre skoraj v kratek stik vsakič ko zavergla motor.
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?
Sheteentz ::
Iz servisa so me klicali, cena alternatorja cca 400€, z delom nekaj čez 500€!!!
A ni to nekoliko visoka cena za alternator?
A ni to nekoliko visoka cena za alternator?
Vuli ::
SeMiNeSanja je izjavil:
janezvalva je izjavil:
Odvisno od tega kdaj je bil nazadnje menjan. Če je servisni interval za menjavo jermena blizu, je smiselno še to opravit.
sej ti je OP že napisal da se vozi s totalno zguljenim citroenom v katerega ne vlaga nič servisa. potem pa se dogajajo take.
če je na alternatorju šel samo usmernik, bo 50€ menjava z delom.
akumulator pa je že star, za zamenjat. najcenejši bo 60€.
Hja, sam tukaj so sami ta hudi mojstri, ki bi kar takoj vse menjali, ne da bi sploh preverili, kaj je dejansko crknilo.
Dejansko je čisto možno, da je crknil regler, ki ga dobiš za 50€, mojstri pa bi menjali kar cel alternator, pa za vsak slučaj še akumulator.
Po moje OP ne more nagaziti na slabše, če gre k avtoelektričarju. Tudi najbolj nategunski mu ne bo izvedel slabšega 'popravila'.
Pošten avtoelektričar mu bo pomeril/napolnil akumulator, preveril/zamenjal regler in bo šel domov z računom za kakšnih 100€. Pri naših forumskih 'mojstrih' pa ne vem, če bi jo odnesel z računom izpod 500€....
Samo res zanimivo, kako se vsi razumejo v vse.....
če nis 100% je itak pametno do mehanika skočit, da se dobi prava diagnoza, al je cel alternator, regler, ščetke,..
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|
IL_DIAVOLO ::
Vuli ::
Iz servisa so me klicali, cena alternatorja cca 400EUR, z delom nekaj čez 500EUR!!!
A ni to nekoliko visoka cena za alternator?
odvisno od motorja, poglej na autodoc.si kolk pride alternator za tvojo mašino in boš vidu.
210A je enih 380EUR
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Vuli ()
Sheteentz ::
Na autodoc.si je razpon alternatorjev med cca 100€ in 900€, WTF.
Ampak da pa zdaj čakam na alternator kakšen teden in brez avta pa tudi ni opcija.
Možnost bi bila, da z avtovleko avto spravim do drugega servisa.
Ampak da pa zdaj čakam na alternator kakšen teden in brez avta pa tudi ni opcija.
Možnost bi bila, da z avtovleko avto spravim do drugega servisa.
Longinus ::
Sem imel isto tezavo na c4 pred nekaj tedni.
Menjava alternatorja in akumulatorja me je stala 400 evrov na uradnem servisu.
Menjava alternatorja in akumulatorja me je stala 400 evrov na uradnem servisu.
wir sind die herscher,wir sind die sklaven
wir sind uber all, wir sind nirgends
wir sind die herscher der purpurnen fluse
wir sind uber all, wir sind nirgends
wir sind die herscher der purpurnen fluse
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Longinus ()
IL_DIAVOLO ::
V glavnem, akumulator ti naj menjajo, avto pa pelji do najbližjega avtoelektričarja. To se popravi za stotaka.
bbbbbb2015 ::
Že po telefonu mi je možakar s servisa rekel, da je alternator fuč, jaz sem ga še nekaj časa prepričeval, da je problem samo v akumulatorju, ki bi ga itak zamenjal, ampak zdaj ko razmišljam, je verjetno res crknil alternator, a ne? Koliko mislite, da me bo prišel takšen poseg, menjava akumulatorja in alternatorja? Upam, da mi ne bo šel menjat z najdražjima možnima akumulatorjem in alternatorjem.
Tri osnovne napake so lahko, lahko vsaka posebej, lahko vse tri.
Lahko je alternator hin. V realnosti so lahko kontaktorji alternatorja, navitje ali regulator (regler) alternatorja. Nov alternator je okrog 700€, obnovljeni so na pol cene. Skrben serviser pa bi ti razdrl alternator, ter zamenjal kontaktor ali regulator. Taki so redki.
Zračno hlajeni alternatorji so lahko bili pregreti in se je stopilo navitje. Tu ni pomoči,to je treba kupiti nov ali obnovljen aalternator.
Lahko je akumulator hin (in je to povzročilo defekt alternatorja), ponavadi če določene plošče občasno prihajajo v stik. Novi akumulatorji, odvisno od kapacitete so cca med 70€ in 120€. Jaz bi sicer akumulator premeril, čeprav je napaka s kratkim stikom lahko zelo zahrbtna (večinoma dela, včasih ne). Če hočeš zanesljiv avto, bi dal zamenjati akumulator.
Lahko je preprosto korodiran kontakt bodisi na + ali pri varovalki (taka debela je) direktno z alternatorja. To se da premeriti. Če je to, se to samo sčisti, morda ura dela, ter to dela kot novo. To ne stane niti 30€.
Lahko je kombinacija. Recimo korodiran kontakt, akumulator se ne polni, alternator se muči, ter je crknila dioda na regulatorju (dioda sama je 10€).
darkolord ::
Iz servisa so me klicali, cena alternatorja cca 400EUR, z delom nekaj čez 500EUR!!!Najbolje da pokličeš kakšno trgovino z rezervnimi deli in tam povprašaš za ceno.
A ni to nekoliko visoka cena za alternator?
Imej pripravljen še VIN od avta, ker podatki, ki si jih dal, še vedno niso dovolj specifični in sta dve možnosti za alternator (odvisno od opreme): 150 in 180 amperski.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
bbbbbb2015 ::
aiko ::
bbbbbb2015 je izjavil:
če nis 100% je itak pametno do mehanika skočit, da se dobi prava diagnoza, al je cel alternator, regler, ščetke,..
Mojster, alternatorji že 50 let nimajo ščetk, imajo kontaktorje. Ščetke povzročajo iskrenje, to se sliši na radiu.
Irelevantno, gre se le za poimenovanje.. na 300 kkm so itak že konkretno zbrušene in je verjetno to vzrok da ne polni. Been there, done that
737 ::
Med čakanjem na popravilo čimprej s polnilcem napolni akumulator. Svinčev akumulator se ne sme izprazniti pod 10,6 V, sploh pa ne za dlje časa. Plošče bodo sulfatizirale in kapaciteta bo šla proti nič.
Ko bo akumulator napolnjen, poskusi zagnati motor. Če je z alternatorjem vse v redu, mora biti med delovanjem (in izključenih porabnikih) na akumulatorju napetost med 13,8 in 14,4 V. Lahko je tudi kanček višje, ampak ne čez 15 V. Za meritev je dober tudi merilnik za 5 eur.
Če alternator ne deluje, bo napetost padala, še posebej pri prižganih lučeh. V tem primeru po končanem testiranju akumulator še enkrat napolni, odklopi vsaj eno klemo (minus pol gre lažje, ker ni oksidiran) in upaj, da akumulator ni bil predolgo prazen.
Še pomembno opozorilo. Med delovanjem motorja mora biti akumulator vseskozi priključen, klem ne smemo snemati. Alternator je praktično tokovni generator (ne napetostni, kot je bil dinamo) in bo v primeru, da ga razbremenimo, močno dvignil napetost. Možno je sicer, da mu bo regulator (regler) še pravi čas ugasnil vzbujanje, vendar se na to ne gre zanašati. Lahko da bo cel sisem zanihal, ker za delovanje brez akumulatorja ni bil načrtovan. Regulator in močnostne diode (pa tudi ostala elektronika, kjer je inženir pod pritiskom ekonomista pustil možnost okvare v primeru prenapetosti) ne prenesejo napetosti, višje od 50 V. Diode bodo v tem primeru prebile v kratek stik, navitje se bo začelo pregrevati, lak se bo stalil in povzročil obilico medovojnih stikov. Če povzamem: odklapljanje akumulatorja med delovanjem motorja vodi v tanjšanje denarnice.
Ko bo akumulator napolnjen, poskusi zagnati motor. Če je z alternatorjem vse v redu, mora biti med delovanjem (in izključenih porabnikih) na akumulatorju napetost med 13,8 in 14,4 V. Lahko je tudi kanček višje, ampak ne čez 15 V. Za meritev je dober tudi merilnik za 5 eur.
Če alternator ne deluje, bo napetost padala, še posebej pri prižganih lučeh. V tem primeru po končanem testiranju akumulator še enkrat napolni, odklopi vsaj eno klemo (minus pol gre lažje, ker ni oksidiran) in upaj, da akumulator ni bil predolgo prazen.
Še pomembno opozorilo. Med delovanjem motorja mora biti akumulator vseskozi priključen, klem ne smemo snemati. Alternator je praktično tokovni generator (ne napetostni, kot je bil dinamo) in bo v primeru, da ga razbremenimo, močno dvignil napetost. Možno je sicer, da mu bo regulator (regler) še pravi čas ugasnil vzbujanje, vendar se na to ne gre zanašati. Lahko da bo cel sisem zanihal, ker za delovanje brez akumulatorja ni bil načrtovan. Regulator in močnostne diode (pa tudi ostala elektronika, kjer je inženir pod pritiskom ekonomista pustil možnost okvare v primeru prenapetosti) ne prenesejo napetosti, višje od 50 V. Diode bodo v tem primeru prebile v kratek stik, navitje se bo začelo pregrevati, lak se bo stalil in povzročil obilico medovojnih stikov. Če povzamem: odklapljanje akumulatorja med delovanjem motorja vodi v tanjšanje denarnice.
IL_DIAVOLO ::
Tega itak noben ne dela. Bolj pomembno je vedeti, da se pri odklapljanju akumulatorja vedno odklopi prvo -, pri priklapljanju pa +.
Ne filozofiraj.
Ne filozofiraj.
Sheteentz ::
Zdaj moram najprej dobit številko šasije (to je VIN številka, a ne?). Sem klical na Autonovo, kjer mi je rekel, da rabi številko šasije, da preveri ceno alternatorja za moj model, pravi, da so nekje 200-250€, in da je 400€, ko so mi rekli na Junik-M, občutno preveč. Rabi pa številko šasije, vse papirje pa imam v avtu na servisu v Jesenicah, goddammit.
Sem klical na triglav, da mi posredujejo številko šasije, me pokličejo nazaj, ampak traja že več kot eno uro, res ne vem, kaj pacajo.
Bom vzel pri Autonova alternator, ga zapeljal v Jesenice in jim rekel, da ga vgradijo. Bolje 250€ kot 400€.
Sem klical na triglav, da mi posredujejo številko šasije, me pokličejo nazaj, ampak traja že več kot eno uro, res ne vem, kaj pacajo.
Bom vzel pri Autonova alternator, ga zapeljal v Jesenice in jim rekel, da ga vgradijo. Bolje 250€ kot 400€.
IL_DIAVOLO ::
Obnova je se ceneje. Se vedno ti bojo zaračunali drago delo.
Idi drugam. To so nateguni, ki delajo samo dobiček, za stranke pa jim ni mar.
Idi drugam. To so nateguni, ki delajo samo dobiček, za stranke pa jim ni mar.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
donvito ::
bbbbbb2015 ::
Zdaj moram najprej dobit številko šasije (to je VIN številka, a ne?). Sem klical na Autonovo, kjer mi je rekel, da rabi številko šasije, da preveri ceno alternatorja za moj model, pravi, da so nekje 200-250€, in da je 400€, ko so mi rekli na Junik-M, občutno preveč. Rabi pa številko šasije, vse papirje pa imam v avtu na servisu v Jesenicah, goddammit.
Sem klical na triglav, da mi posredujejo številko šasije, me pokličejo nazaj, ampak traja že več kot eno uro, res ne vem, kaj pacajo.
Bom vzel pri Autonova alternator, ga zapeljal v Jesenice in jim rekel, da ga vgradijo. Bolje 250€ kot 400€.
Samo, da te opozorim. Cena 250€ je v redu, samo se sliši premalo za nov alternator. Za Clio III stane več - nov originalen Renault.
Preveri, da ni obnovljen. Da ner boš imel občutka, da si dobil super ne vem kaj. Obnovljen altenator je načeloma še vedno v redu, samo moraš vedeti, da je navitje (verjetno) originalno, regulator nov ali prvoten, kontaktorji so verjetno novi, ležaji pa verjetno samo podmazani, če niso originalni zaprti, ki jih ni mogoče podmazovati (predvsem danes redki vodno hlajeni alternatorji).
Jaz sem svojčas kupil obnovljen Renault alternator, ranga 250€.
Vodno hlajenih alternatorjev se ne kupuje obnovljenih, ker menda hladilna tekočina pronica in dejansko niso zanesljivi. Nimam informacije, če še sploh kdo proizvaja vodno hlajene.
Sheteentz ::
Sem se zmenil s triglavom, da mi avto v okviru asistence dostavijo v Ljubljano na Autonovo, ki ga hvalijo na citroenar.eu forumu kot dobrega serviserja citroenov. Že po telefonskem klicu mi je deloval prijeten gospod.
stara mama ::
Ko enkrat odpove altenator, je zelo blizu tud zaganjač. Če se že šravfa, je fajn uredit oboje. Mene je obnova obeh skupaj prišla 160EUR na bemflu. Pa naj še kdo reče, da so dragi za vzdrževat.
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
red_baron ::
Imaš tudi na ebayu nove po 100€...
verjetno se jih da dobiti še ceneje...
https://www.ebay.de/itm/Lichtmaschine-7...
verjetno se jih da dobiti še ceneje...
https://www.ebay.de/itm/Lichtmaschine-7...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Alternator ne polni?Oddelek: Na cesti | 5102 (4386) | dxx |
» | Jermen v avtomobiluOddelek: Na cesti | 5261 (4507) | kremenko1 |
» | Iz parkiranega avtomobila se je kadilo?!?! (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 6927 (4585) | Mare2 |
» | Alternator ali akumulator? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22915 (20243) | krneki0001 |
» | Težave v prostem tekuOddelek: Na cesti | 7193 (5644) | tony1 |