» »

Iz parkiranega avtomobila se je kadilo?!?!

Iz parkiranega avtomobila se je kadilo?!?!

«
1
2

Eilinel ::

Ojla, imam eno vprašanje, sicer sme na forumu za računalnike, ampak ajde, nikoli ne veš.
Včeraj popoldne parkirala avto (opel astra dizel), danes ob 10. uri dopoldne pa panika - iz parkiranega avtomobila se je izposd pokrova za motor kadilo in smrdelo po zažganem. Bil je na direktnem soncu, ko sem odprla pokrov je blo boljše, vžgala avto BP, nobena lička gorela, je pa spet začelo smrdet in malo kaditi. Sedaj pod večer sem spet poskusila. Sedaj gorita 2 lučki (motor in ABS).
Kaj zaboga bi to blo oz. prevdidevam, da se s takim avtom niti do mehanika (nekaj km) ne smem peljat?

Hvala in lp

jype ::

Ne se vozit, pokliči vlečno službo, pa ven iz avtomobila poberi vse, kar je vrednega.



Ni se za zafrkavat s tem. Pametno je tudi v avtomobilu imeti (vsaj majhen) gasilni aparat.

Heavy ::

Požara ravno ne bo (dizel slabo gori brez pritiska).

Odklopi akumulator in kliči avtomehanika, kamor voziš avto. Naj prvo pride pogledat in ti pove kako naprej.
#TeamFelix

jype ::

Saj vžge se ponavadi guma ali pa plastika okoli električne napeljave, ne gorivo.

#000000 ::

Si kak avtoradio vezal zadnje cajte, ali kako drugače posegal v elektroinstalacijo ?

Eilinel ::

Sem ona in ne, tega ne pocnem, sem pa pred 14 dnevi obnovila alternator, pred nekaj dnevi polnila baterijo, ker mi ni hotel vzgat avto. Po polnjenju pa je vzgal normalno.

jype ::

Možno je, da imaš kje poškodovano napeljavo in se zaradi tega prekomerno greje, kar povzroča topljenje izolacije. Odklopi akumulator, kot svetuje Heavy.

#000000 ::

lahko maš alternator kaj v stiku recimo, ja odklop baterije in kliči tistega ki je zadnji čaral okoli instalacije, tega ki je rihtal alternator.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

Eilinel ::

Ok. Baterijo sem ze odklopla, da bom mirno spala. Jutri pa avtovleka. Tezi mi, ker zadnje cajte mi ta avto nonstop sracka, da o tem, kako mehanikom ne zaupam, niti ne bom razpravljala. Alternator sem morala dat dvema mehanikoma popravit, ker vsak naredi na frci brci, placas pa konkretno.

#000000 ::

Zakaj avtovleko, poklič tistega ki je rihtal pa naj se oglasi, vleka bo verjetno koštala kr nekaj 10% samega popravila, še vedno to lahko narediš kasneje če bo treba.

aja btw, smo v Informacijski dobi, poslikaj sigurno se kje vidi kje je ožgano, kadilo se brez žganja sigurno ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

Eilinel ::

Problem je, ker se nahajam 80 km od mehanika, ki mi je to delal.

#000000 ::

In ni nobenga bližje ? da samo uč vrže kaj bi lahko bilo ?

aerie ::

Lahko da je kuna imela malco.

Eilinel ::

Sem jst in fant gledala. Nikjer nic vidno. Al pa sva oba slepa.

#000000 ::

Kje smrdi nos vaju valjda še služi :)

Isotropic ::

a je smrdelo po "sladkem" slučajno? ni nujno, da se je kaj vžgalo, če je blo mal dima

Eilinel ::

Smrdelo po zazganem. Kot da bi se plastika kurla. Ko sem umaknila s sonca je blo boljse

Smrdelo pa na levi strani motorja, pod tistim jermenckom

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Eilinel ()

Eilinel ::

Okrog jermenov smrdi, ne pri bateriji. Verjemi, sem prevohala celo podrocje ?

Aja, izolacija mislim, da je sedaj ok, prvi mehanik mi je namrec ni dal pod diodno plosco, ki jo je zamenjal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Eilinel ()

jype ::

Ampak pravi, da se pregreva, ko je avto parkiran? Če to drži, bi moral biti akumulator vsak dan izpraznjen, pa pravi, da je samo enkrat nafilala, zdaj pa normalno dela?

RegulusDraco ::

takoj ugasni motor in ga ne vžigaj. Pokliči servis in naj pregledajo avto.




edit.: ah, vidim da si to že storila. Fajn.

Kaj bi lahko bilo? Alternator malo dvomim, ker sigurno ne bi smrdelo 1 dan kasneje in se kadilo 1 dan izpod havbe. Sigurno bi se cvrlo in žgalo ko bi motor laufal, ne pa ko je ugasnjen.

jype je izjavil:

Ampak pravi, da se pregreva, ko je avto parkiran? Če to drži, bi moral biti akumulator vsak dan izpraznjen, pa pravi, da je samo enkrat nafilala, zdaj pa normalno dela?


ja. Če toliko toka teče, da nekaj žge medtem ko je motor ugasnjen bi se moral akumulator praktično izprazniti.

Eilinel je izjavil:

Smrdelo po zazganem. Kot da bi se plastika kurla. Ko sem umaknila s sonca je blo boljse

Smrdelo pa na levi strani motorja, pod tistim jermenckom


tole je malo čudno. Saj še ni take vročine...samo do 30 stopinj je šlo danes, to ni niti približno dovolj da bi se kakšna plastika žgala. razen če si mela avto parkiran pod nekakšno lupo, ki je fokusirala sončno svetlobo :)
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Zgodovina sprememb…

#000000 ::

če je ležaj na alternatorju zablokiral bi lahko pač minuto preden je bil avto ugasdnjen

Heavy ::

Eilinel je izjavil:

Okrog jermenov smrdi, ne pri bateriji. Verjemi, sem prevohala celo podrocje ?

Aja, izolacija mislim, da je sedaj ok, prvi mehanik mi je namrec ni dal pod diodno plosco, ki jo je zamenjal.



Saj verjetno se je že odgovorilo na vprašanje: smrdi iz strani kjer je alternator. Lahko je bil 'po domače' poštiman in je zaradi vibracij med vožnjo se je kaj premaknilo v njemu... tega sicer nisem nikoli tikal, tako da naj me kdo popravi.

Reklamirat delo in tega majstra nikoli ne več pogledat.
#TeamFelix

PacificBlue ::

Verjetno je šla ena faza navitja in se je alternator začel pregrevati- glede na to, da praviš da je bil avto parkiran. Smrdi tudi, če ležaj zariba in se potem jermen smodi, ampak to se zgodi med obratovanjem.

Eilinel ::

Hahaha katerega mojstra? Prvega ali drugega? Ker alternator sta mi zdej popravljala ze dva ... ce mi bo to moral se tretji - ja to je potem ze komedija zmesnjav

Prvi mi je zamenjal diodno plosco, potem mi je cez 14 dni zacel cudno delat motor in olje curljalo ven ... drugi mojster ugotovil, da mi prvi ni zamenjal lezajev, zato cuden zvok, pod plosco ni dal izolacije in olje curljalo zaradi tudi nemenjanega semeringa. Placala pa konkretno. Drugi je kao postimal vse, bil cenejsi kot prvi in zdej bo spet ta preklet alternator kriv?!?!?!?!?

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Eilinel ()

RegulusDraco ::

pokliči jutri drugega mojstra in reklamiraj popravilo...
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

bobby ::

Pa zej, ce imas racune,, kar se tebe tice, je kriv zadnji majstr. Ce on napise dopis, da je samo popravljal za predzadnjim majstrom, potlej vzames dopis zadnjega majstra in se prestavis do predzadnjega majstra. In bo resil. Ce je bilo vse nekaj na pol brez racuna, sorči mala, sama si si kriva.

Vse reklamacije, kar bos od sedaj naprej delala glej, da bos imela pisno izjavo majstrov, delovni nalog je dovolj, ce ss bos hotela zajebavat pa iskat krivca, v nasprotnem bodi tiho, peli na pooblasceni servis, da ti orngi ustimajo pa bodi tiho in jw to sola za v naprej.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Eilinel ::

Za vse imam racun. Se vedno se s prvim dajem, ker dolocenih stvari noce priznat.

bobby ::

Pol pejdi pac do zadnjega kot reklamacijo, ce je ne prizna, naj ti da dopis in gres do predzadnjega. V cem je problem. Ko/ce je alternator kriv, bodo, ko ga snamejo videli, ali je usmernik ali navitje pol pa jahas tistega, ki je pac delal kar je delal.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

RegulusDraco ::

Eilinel je izjavil:

Za vse imam racun. Se vedno se s prvim dajem, ker dolocenih stvari noce priznat.


reklamiraj pri zadnjem, ki ti je delal. Potem predzadnjim in tako naprej.

In še nasvet: ni treba se pizdit mehaniku. Obenem pa ni treba biti tam kot nek hvaležen hlapec. Pač pokaži malo trdne volje in reklamiraj narejeno, povej kaj se je zgodilo in se dogovori kako bodo to popravli.


Sicer pa ne pričakujem da ti bodo kar zastonj popravili...kak lep popust pri popravilu pa ti lahko dajo. (recimo samo plačilo nadomestnih delov in zastonj delo bi bilo ok......ali pač nekaj v tem smislu).

Če boš vztrajala pri 100% reklamaciji in naj zastonj popravi vse kar je narobe se mi zdi da ne boš veliko dosegla, razen novega računa pri novem mehaniku.


Prihodnjič pa se drži uradnih servisov. Čeprav so tudi oni prasci včasih.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Zgodovina sprememb…

#000000 ::

Ne vem zdej kako gre, ampak pri starejših modelih kjer je še bila plata z diodama, se je VEDNO ob menjavi plate-reglerja menjalo ležaje na alternatorju, da pač si ziher da ne bodo zablokirali in odtrgali jermen ipd.

Pri tej astri ne vem kak alternaror ima ampak princip je isti, ležaj stane pa en cca 2 eura, če jih ni menjal in so-je blokiral, se je lahko zasmodil jermen, kar bi lahko tlelo še nekaj časa ko si že ven iz vozila, svoje doda že kak oljček mast ipd in evo, začne se kadit iz jermena, ali iz alternatorja ker je pregret.

Pelji ti to na Najbližjo avtoelektriko ali mehaniku ki mu zaupaš, uni ki so zajebali pa ti tko ne bodo priznali nič.

K0l1br1 ::

Pitanje: koliko so te do sedaj stala oba majstra, ki sta ti popravljala aleternator? Sprašujem zato, ker bi mene prišla menjava za novega z garancijo na pooblaščenem servisu ravno toliko, kot si je šušmar zamislil, da bi prišla menjava z rabljenim. Pa mi je začel spet delati, ko sva ga z očetom razdrla, malo pregledala kontakte in nazaj sestavila.

fikus_ ::

Nekje je en kabel s slabo izolacijo, kar povzroča praznenje akumulatorja, lahko okvaro altenatorja in tudi vžig avtomobila!

Pravilno so ti svetovali odklop akumilatorja, naslednje kar moraš narediti, da najdete, kater kabel je v slabem stanju! Dokler ne zamenjaš kable, je avto potencialna "bakla" na kolesih.
Ona dva šalabajzerja on avtomehanikov pa pošlji v 3 ******!

Pa dobro bi bilo, da ti en sposoben električar pogleda kompletno elektro inštalacijo v avtomobilu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

b3D_950 ::

Za 1.7cdti je nov alternator okrog 150€-170€. To se ne splača karkoli obnavljat. Mislim, da gre celo neko olje od mašine čez to reč za hlajenje, in ko tista dihtunga spusti začne olje tečt po alternatorju.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Siddh ::

Za 1.7 dti stane nov alternator 80€. Za njim še je na isto gred nameščena vakuumska črpalka za zavore. Smo imeli podoben problem na corsi. Alternator se je pokvaril in to tako, da se je začel rahlo gret in občasno praznit akumulator.


alexmarsic ::

Če praviš, da te je mastno obral za alternator kar nazaj pa naj reši pa naj bo to zadnji ali predzadnji po opisanem postopku od drugih uporabnikov.
Bi kar lahko reku, da ima uporabnik #000000 kar prav. Ali se alternator pregreva ali pa ti nuca jermen ker je jermenica alternatorja blokirana. Je pa res sramotno, da dosti takih mehanikov/električistov ne menjujejo ležaja češ sej je dober.

Redko ampak se tudi dogaja, da je ob demontaži/montaži alternatorja spodnja jermenica od motorja dobila luft in zdaj uničuje jermen.

Jaz sem eno leto nazaj dal obnovit alternator na Astri G in me je celotna menjava vseh komponent stala slabih 70EUR z delom.

Zgodovina sprememb…

ToniT ::

Nov altenator z vsemi ležaji in delom na Astri G me je stal 140 Eur.

IL_DIAVOLO ::

Sklopko si skurla.

Siddh ::

Ja iz skurjene sklopke se je čez noč začelo kaditi. Makes sense.


jype ::

Siddh> Ja iz skurjene sklopke se je čez noč začelo kaditi. Makes sense.

Tko je to, ko moški začnejo pametovat o tehničnih stvareh.

korenje3 ::

Eilinel je izjavil:

Ojla, imam eno vprašanje, sicer sme na forumu za računalnike, ampak ajde, nikoli ne veš.
Včeraj popoldne parkirala avto (opel astra dizel), danes ob 10. uri dopoldne pa panika - iz parkiranega avtomobila se je izposd pokrova za motor kadilo in smrdelo po zažganem. Bil je na direktnem soncu, ko sem odprla pokrov je blo boljše, vžgala avto BP, nobena lička gorela, je pa spet začelo smrdet in malo kaditi. Sedaj pod večer sem spet poskusila. Sedaj gorita 2 lučki (motor in ABS).
Kaj zaboga bi to blo oz. prevdidevam, da se s takim avtom niti do mehanika (nekaj km) ne smem peljat?

Hvala in lp


lahko da olje spušča na cev od avspuha.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Eilinel ::

Saga kadečega avta se nadaljuje ... kriv je alternator oz. neka napeljava v njem. Sedaj pa spet "jebčkanje" z mehaniki, kdo nosi odgovornost. Prvi me je sprejel zelen in negotov, na vprašanje "ali si tikal pri menjavi diodne plošče tudi elektriko" je neki mencal in okleval, na koncu mi rekel, naj se vrnem kasneje, ker mora lih po otroka v vrtec. Drugi trdi, da je popravljal samo pomanjkljivosti za prvim (ležaji, izolacija na plošči, semering) in se električne napeljave ni dotikal. Komu verjet, komu ne, vprašanje za 300 €, ker je potrebna popolna menjava alternatorja in še baterije, ker je ta fuč.
Skratka, za popizdit (pardon my french)

D3m ::

To so fušarji?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Eilinel ::

Ne, sej to je, imam račune in vse.

Invictus ::

A si peljala na "A je to" servis?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Siddh ::

Naj menjajo za nov alternator pa konec. Ali pa vsaj kvalitetno obnovljenega. Ne takšnega ki ga obnavljajo mehaniki sami, ampak konkretna obnova z pesaknjem oišja, novim reglerjem, diodo itd.


Eilinel ::

Sej to tudi nameravam. Boli me le, da sem dala 250 € za prazen nic oz. da morm zdej novega dat. ???

TOP ::

Ja to je šola za drugič.Mene je tud zafkaval altenator pa sem se prej pozanimal kolk bo koštalo na koncu sem kupil novega,ker je bila razlika 100e.

IL_DIAVOLO ::

Preden karkoli menjas, se pozanimaj, ce je sploh alternator problem. Da ne bos kasneje spet rekla "dala sem tolko in tolko za prazen nic."

PS: Ne poslusaj slotech "mehanikov"

Zgodovina sprememb…

Mare2 ::

Na pravem servisu najprej ugotovijo, kje je napaka, šele nato popravijo. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Dober dan ::

Podobno izkušnjo sem imel tudi jaz. Pred slabim mesecem sem se pripelal pred gostišče grof na Vranskem, in sem ob iskanju parkinga moral pobegnitni z lastnega avta, ker se je začelo izpod motorja kaditi. K sreči so imeli tam gasilne aparate, da smo zadevo dokaj hitro pogasili. Kljub takojšnji reakciji je avto zagotel, zgorelo je vse okrog akumolatorja in vsa napeljava v avtomobilu. Zadevo sem dal pregledati, in dobil odgovor, da je razneslo akumolator.. sicer mi to ni najbolj jasno zakaj, kjub vsemu pa me čaka kompletna menjava električne napeljave in tistih nekaj plastik.. motor smo potegnili iz avta, ampak je vse na motorju izpravno, nič ne pušča, altenator je okej.. čudno.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Alternator ali akumulator? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9421537 (18865) krneki0001
»

Težave v prostem teku

Oddelek: Na cesti
366815 (5266) tony1
»

Peugeot 206 - Nasvet za servis?

Oddelek: Na cesti
3511062 (10009) hojnikb
»

Lahko akumulator odpove sredi vožnje?

Oddelek: Na cesti
388697 (7112) Engineer_
»

Moj avto...

Oddelek: Loža
355546 (4059) Azrael

Več podobnih tem