» »

Fuč alternator, akumulator, oboje?

Fuč alternator, akumulator, oboje?

1
2
»

Sheteentz ::

Update 2: ob štantgasu da alternator iz sebe ven samo okoli 12V, tako da je očitno problematičen tudi regler. Bodo videli kako nadaljevati v ponedeljek. Eh ja...

rivito ::

Pozdravljeni.

Imamo avto znamke Peugeot z 16. bencinskim motorjem letnik 2014 in cca 90000 km. Pred dobrim tednom sem opazil, da je avto brez hladilne tekočine tako, da sem doma dolil cca 1,2 litra v posodo. Ker mi je bilo čudno, da je toliko tekočine manjkalo sem dnevno preverjal in tekočina je bila vedno na nivoju, opazil pa sem rahlo nihanje temperature med vožnjo od 70-85 stopinj in le redko je prišlo na 90. Ko pa sem se pripeljal domov par dni nazaj, sem počasi odvil pokrovček ekspanzijske posode in tekočina je začela v njej naraščat toliko, da jo je prelilo iz posode.Pokrovček sem takoj prišraufal in tekočina se je stabilizirala in je bila malo pod nivojem MAXX. Avto smo odpeljali na servis kjer so nam povedali, da je v njem zelo malo hladilne tekočine in da nekje pušča ker so vidni madeži.Na servisu so menjali vse potrebno in naj nebi več puščalo, rekli pa so, da je šlo najverjetneje tesnilo glave. Ai so možni tudi kakšni drugi razlogi?
Naj povem še to....
-belega dima nisem opazil pa tudi ko sem kontroliral olje ni bilo videt, da je voda not kar so tudi na servisu potrdili
-tlak v posodi naraste samo takrat ko je avto ugasnjen, med delovanjem voda normalno cirkulira in se ne nabija pritisk v posodi,torej ko avto ugasnem, in pokrovček odvije butne vodo ven ni pa videt da bi tekočina vrela not ali brbotala
-pod zamaškom od olja s etudi ne nabira noben čudne snovi
-avto je delal kot urca brez težav
-ali je morda zatajil pokrov ekspanzijske posode?
-ali je možno, da kje pušča na hladilniku hlajenja povratnih plinov (če sploh ga ima)?
-opazil sem, da je hladilna tekočina kavnato rjave skoraj ruzne barve

Hvala vsem za pomoč
Lep pozdrav

Utk ::

Hladilna je ponavadi pod pritiskom in normalno, da naraste, če odpreš čep pri segretem motorju. Hladilna lahko naraste tudi do 110 stopinj pa ni nič narobe, in če nočeš da zavre pri 110, mora bit pod pritiskom. Če bi motor še dodatno nabijal pritisk, bi že med vožnjo šla ven.

opazil sem, da je hladilna tekočina kavnato rjave skoraj ruzne barve

To pa ni normalno. Sploh ne za tak letnik in predvsem 90,000 km.
Ampak dokler dela normalno, samo vozi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

rivito ::

A morda obstaja kakšen TEST za preverit ali je res tesnilo glave ali, da je celo počena glava? Ker zdaj sumijo še na to, a voda ne odteka in motorja niso odpirali.

Dtrader ::

Preveri EGR, mogoče še klimo ...
Bolje da nimaš, ko gre gor, kot da imaš, pa gre dol :)

nirm ::

Jaz bi preveril termostat in vodno pumpo če sta ok pa če je tekočina kavne barve jo je treba zamnjat.
Lahko da se je kje kaj randomly zamašilo ali prebilo v sistemu. Pri tesnilu glave gas ne bi dobro vlekel, avto bi tudi precej kadil in imel bi smetano na šibki za olje ob tej količini antifriza
Egr pa klima nimata veze

Valvoline ::


Fajn tester.

Simpl test, pri hladnem motorju preveri nivo in dolij do max ce bo treba, zalaufaj motor in ga pusti da se ogreje na max temperaturo v prostem teku tako da se bo sprednji ventilator zacel vklapljat izklapljat (klimo ter gretje mej izklopljeno), pocakas da naredi par ciklov vklop izklop ventilatorja, lahko malo potraja, recimo petic k vklopi ventilator pocakas par sekund in bos probal previdno in pocasi odvit cep za dolivanje tekocino na ex posodo dokler laufa ventilator, tlak v sistemu takrat pada in ne bi smelo tekocino vn potisnit oz lahko bi vendar minimalno. Ko odvijes cep (ventilator se laufa), bos gledal ce se nivo tekocine dviguje in ali so noter zracni mehurcki ali ne. Ce bo tekocino vn metalo ali nivo precej zrastel in bo precej zracnih mehurjev noter pomeni da je dihtong prebit in go bo treba zamenjat. Ko se ventilator ustavi, pocakas se par sekund, spremljas kaj se bo dogajalo, takrat se bo motor spet zacel ogrevat. In cep das nazaj gor.

Zgodovina sprememb…

rivito ::

Super. Najlepša hvala za odgovore. Ta zadnja varjanta s kemijskim preverjanjem mi je še najbolj zanimiva. A se da to pri nas kje kupit ali je samo USA ekskluziva?
Lp
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Alternator ne polni?

Oddelek: Na cesti
205102 (4386) dxx
»

Jermen v avtomobilu

Oddelek: Na cesti
215261 (4507) kremenko1
»

Iz parkiranega avtomobila se je kadilo?!?! (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
516927 (4585) Mare2
»

Alternator ali akumulator? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9422915 (20243) krneki0001
»

Težave v prostem teku

Oddelek: Na cesti
367193 (5644) tony1

Več podobnih tem