» »

"zadnje meglenke" na kolesih

"zadnje meglenke" na kolesih

BRBR ::

link
"Uporaba zadnjih meglenk ni dovoljena na vozilu, za katerim vozi na majhni razdalji drugo vozilo (npr. v koloni vozil). "

Zdaj so take rdeče bleščeče lući pogruntali še kolesarji, bleščijo bolj kot avtomobilske , zraven še utripajo. Kajpak megle ni treba, utripajo kar ves čas.

A je zgornji zakon applicable za kolesarje ?

dope1337 ::

Najbrz se prodajajo samo taksne, ki so dovoljene v prometu, dokler so montirane po navodilih proizvajalca.

To tak, cez palec, cisto nepreverjeno po kmecki logiki.

Edino, ce mislis tiste, ki imajo naglavne svetilke, pa te prijazno pogledajo v kabino, ko se peljes mimo :D
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein

BRBR ::

Ne, te ,ki jih imajo montirane pod sedežem in svetijo nazaj.

Da pa je kaj dovoljeno/nedovoljeno v prometu pa po moje ebaj nima pojma.

Poanta bi bila, na avtu so dovojneen in atestirane pa vseeno ne smeš svetit ves čas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BRBR ()

darkolord ::

Od kje si pa prišel na to, da so takšne svetilke meglenke?

"meglenka" je žaromet za meglo, ki se uporablja za izboljšano osvetlitev cestišča v megli, sneženju, dežju ali oblakih prahu;

Dag ::

Klasična žarnica za avtomobilsko zadnjo meglenko ima 21W, to je cca. 200 lumnov.

To pomeni, da bi ledica morala imeti za podobno svetinost cca. 3W. Če se napaja z 2x 1,5V baterijo, to pomeni tok 1A.

Bi bile baterije hitro prazne, če bi ledice res svetile s tako močjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Dag ()

martincek1 ::

Jaz imam eno cheap zadnjo luč in Alija, ki je precej svetla. Ponavadi imam nastavljeno na neenakomerno utripanje, vklopljeno na 100% časa, tudi podnevi. Obstaja tudi luč z radarjem, sveti pa sorazmerno s hitrostjo, s katero mimo tebe pripiči hitrejši objekt.

Glavna prednost je, da te tudi na pol slepi vozniki opazijo, pa tudi kdo, ki sicer več gleda v telefon kot na cesto. In preizkušeno me vozniki lepše prehitevajo, kar je edino, kar zame šteje. Pa ni se mi treba na vsaki senci, podvozu itd obremenjevat, da sem manj viden. Policajem je vseeno.

facepalm ::

Jaz imam tako z nastavljivim naklonom. Usmerjena je tako, da sveti delno v obroc. Rezultat je tak, da sem bolje viden saj mi osvetli zadnji del kolesa, hkrati pa ne moti voznike/kolesarje za menoj.
Ravno tako imam prednjo, le da to usmerjam med voznjo (obrnem ravno, kjer ni javne razsvetljave in prometa).

BRBR ::

Torej zadnja dva lahko preizkusita in poročata. Namestita si jo spredaj obrnjeno proti njima, brez izračunob watow in lumnov, koliko časa bosta to gledala preden bosta izklopila.

fikus_ ::

Kolesarji dosti uporabljajo razne (poceni) kitajske variante luči in pri teh je težko reči, če ravno ustrezajo predpisom. Led luči s kakšno lečo usmerjajo svetlobo v snop in če imaš "srečo" svetijo ravno v oči, tako da ne rabijo velike svetilnost, da te moti.

Vsekakor pa je bolje, da kolesarji uporabljajo takšne luči, kot nič.

toro69 ::

Iz zgornjih zapisov je razvidno, da "meglenke" očitno odlično opravljajo svojo nalogo ?

Buggy ::

ne razumem! Kolesar kot zelo ranljiv clen v prometu se na cesti vidno oznaci in nekatere to moti? Bi moral biti zgolj diskretno osvetljen zaradi poravila ali konkretno da ga kaksen manijak na telefonu ne bo spregledal?
Vozis za njim dlje casa v koloni oz kaj te moti?
Namesto da bi pozdravili tako odgovorno obnasanje, se sprasujejo kako bi ga prijavili?

gumby ::

fikus_ je izjavil:

Vsekakor pa je bolje, da kolesarji uporabljajo takšne luči, kot nič.

Ja... nadležne utripajoče luči rešujejo življenja. Kot preglasni izpuhi na motorjih. ;((
my brain hurts

Gagarin ::

Resno tole? Nekatere paciente utripajoča zadnja luč na kolesih moti ??? In to primerja z zadnjimi meglenkami? (kot je vprašal prej en - a vozite za njimi v koloni?) Ej ste eni res.. Ja te luči definitivno rešujejo življenja. Pacienti, ki brkljajo med vožnjo po telefonih, starejši, nepozorni, kolesarja s takšno lučjo v kakšnem senčnem predelu, v mraku, temi dosti prej opazijo.

s1m0n ::

Bolje, da ga vidiš na solidno razdaljo kot pa, da ga boš videl v zadnjem trenutku.
Te, ki utripajo veliko prej opaziš ali postaneš na njih bolj pozoren kot na takšne, ki konstantno svetijo. Da so te lučke premočne še nisem zasledil. Kot že rečeno zgoraj bolje te, ki te motijo kot takšne, ki jih ni!

Furbo ::

Gagarin je izjavil:

Resno tole? Nekatere paciente utripajoča zadnja luč na kolesih moti ??? In to primerja z zadnjimi meglenkami? (kot je vprašal prej en - a vozite za njimi v koloni?) Ej ste eni res.. Ja te luči definitivno rešujejo življenja. Pacienti, ki brkljajo med vožnjo po telefonih, starejši, nepozorni, kolesarja s takšno lučjo v kakšnem senčnem predelu, v mraku, temi dosti prej opazijo.

Po tvoji logiki lahko potem obesiš tudi 500W reflektor in trobljo iz trajekta na kolo, nič ni važno, le da je kolesar varen?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

floyd1 ::

Utripajoča luč zadaj je po mojem super za varnost kolesarja. Če nekoga to blazno moti, ga verjetno motijo tudi žmigavci avtomobilov. Seveda pa zadaj na kolesu "mini reflektor" nima kaj iskati, ampak to pa že mora vsak pri sebi premislit in se ne spravljat v nevarnost. Če pomislim, kako močno svetijo nekatere ročne baterijske svetilke...

Glugy ::

fikus_ je izjavil:

Kolesarji dosti uporabljajo razne (poceni) kitajske variante luči in pri teh je težko reči, če ravno ustrezajo predpisom. Led luči s kakšno lečo usmerjajo svetlobo v snop in če imaš "srečo" svetijo ravno v oči, tako da ne rabijo velike svetilnost, da te moti.

Vsekakor pa je bolje, da kolesarji uporabljajo takšne luči, kot nič.


Luči na kolesu dolga leta niso bile predpisane ; po zakonu jih nisi rabil imet; razen če so kej spremenil zdej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

BRBR ::

Buggy je izjavil:

ne razumem! Kolesar kot zelo ranljiv clen v prometu se na cesti vidno oznaci in nekatere to moti? Bi moral biti zgolj diskretno osvetljen zaradi poravila ali konkretno da ga kaksen manijak na telefonu ne bo spregledal?
Vozis za njim dlje casa v koloni oz kaj te moti?
Namesto da bi pozdravili tako odgovorno obnasanje, se sprasujejo kako bi ga prijavili?


Jao, kaj vse si naklobasal. Iz kje si to vzel , iz lufta ?

perpetum ::

Moram priznat, da so te utripajoce luci ponoci res zelo motece. Se mi zdi, da neutripajoca rdeca luc opravlja enako vlogo in ne povzroca distrakcije vozniku avtomobila. Tezko se je osredotociti na karkoli drugugega v prometu, ce ti direktno v oci utripa rdeca luc.

Sploh me razjezi, ko je kolesar na kolesarski (ki ni del voznega pasu) in s svojo utripajoco lucjo, moti vse voznike avtomobilov, ki ga v tej situaciji sploh ne ogrozajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: perpetum ()

fikus_ ::

Luči na kolesu so bile vedno predpisane. So se pa razpasla razna gorska kolesa, ki niso bila za na cesto in brez luči. Sedaj se pa kupuje, kar je na trgu.

Če vas jezi ena utripajoča lučka na kolesu, niste za sedenje iza volana.

perpetum ::

fikus_ je izjavil:

Luči na kolesu so bile vedno predpisane. So se pa razpasla razna gorska kolesa, ki niso bila za na cesto in brez luči. Sedaj se pa kupuje, kar je na trgu.

Če vas jezi ena utripajoča lučka na kolesu, niste za sedenje iza volana.
Bistvena beseda v tem kontekstu je "lucka". Po novem tudi intervencijska vozila uporabljajo utripajoce LED luci z podobnimi frekvencami, da ne bom rekel svetilnostmi.

Tiste rdece luci na celadah (tudi utripajoce) me ne motijo recimo.

fikus_ ::

S to veliko razliko, na kolesu je rdeča, policija in rešilec pa modra.

s1m0n ::

perpetum je izjavil:


Sploh me razjezi, ko je kolesar na kolesarski (ki ni del voznega pasu) in s svojo utripajoco lucjo, moti vse voznike avtomobilov, ki ga v tej situaciji sploh ne ogrozajo.


Podobno mene, ko se peljem po kolesarski pa vozniki avtomobilov vozijo z dolgimi lučmi ker nimajo nikogar na cesti... Zdaj si pa zamislimo kaj je bolj nevarno to, da bo tebe teh par metrov, da prehitiš kolesarja, ki vozi z lučko po kolesarki ali to, da kolesar popolnoma nič ne vidi, ko bo voznik avtomobili z dolgimi lučmi polepša noč.

iso2000 ::

Kot voznika avtomobila še nisem srečal kolesarja, da bi me bistveno motila luč na kolesu. Tudi če je moteče, sem hitro mimo in pozabim na neprijetnost. Nikoli pa me ni luč zaslepila, da bi se počutil ogroženega.
Kot kolesar sem bil že večkrat v situaciji, ko me je avto skoraj zbil, ker me voznik ni pravočasno videl (govorim o vožnji po CPP pravilih). Zgodilo se je tudi, da sem imel svetilko prižgano, da bi se me videlo. Sam pri -5 in jutranjem mraku, avtomobilisti mislijo, da kolesarjev ni. No, kaj sem storil? Kupil sem močnejšo in bolj zoprno svetilko.

Je pa res, da je področje teh svetilk pri nas neurejeno in ni standardov kako močne so lahko posamezne luči, kako lahko utripajo (ali ne) itd.
V nekaterih državah je določeno vse, od jakosti, do frekvence utripanja (če je utripanje sploh dovoljeno). Je pa tudi res, da je tudi kolesarska infrastruktura urejena (Nemčija, Nizozemska...)
Dodatno so razlike v občutljivosti človeškega očesa na določeno barvo. 200lm bele ni enako vidno kot 200lm rdeče tako da bi morali upoštevati tudi to.

facepalm ::

iso2000 je izjavil:

Kot voznika avtomobila še nisem srečal kolesarja, da bi me bistveno motila luč na kolesu. Tudi če je moteče, sem hitro mimo in pozabim na neprijetnost. Nikoli pa me ni luč zaslepila, da bi se počutil ogroženega.

This!

Res so dolocene lucke "neprijetne" ampak dalec od tega, da bi bile nevarne oz, da bi voznika zaslepile.
Tisti, kateri vas motijo te lucke in tudi zavorne luci avtomobila pred semaforjem, ste pomislili, da bi sli na okulisticni pregled? Se ne hecam.. po vseh prevozenih km se nisem srecal vozila/kolesa s pretirano motecimi rdecimi lucmi (razen meglenk).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

perpetum ::

s1m0n je izjavil:

perpetum je izjavil:


Sploh me razjezi, ko je kolesar na kolesarski (ki ni del voznega pasu) in s svojo utripajoco lucjo, moti vse voznike avtomobilov, ki ga v tej situaciji sploh ne ogrozajo.


Podobno mene, ko se peljem po kolesarski pa vozniki avtomobilov vozijo z dolgimi lučmi ker nimajo nikogar na cesti... Zdaj si pa zamislimo kaj je bolj nevarno to, da bo tebe teh par metrov, da prehitiš kolesarja, ki vozi z lučko po kolesarki ali to, da kolesar popolnoma nič ne vidi, ko bo voznik avtomobili z dolgimi lučmi polepša noč.
Mene kot plavalca tudi motijo vodni skuterji, ki prehitro vozijo pri obali.

Ne vem kaksno korelacijo imajo zgornje trditve, samo povem.

SeMiNeSanja ::

Očitno je enim neke sorte mazohistični šport, da najdejo redkega kolesarja, ki ima spodobno 'razsvetljavo', se mu zalepijo za zadnje kolo in potem nekaj km cijazijo za njim?

Drugače namreč ne razumem, kako sploh lahko pride do problema s silno 'zaslepljenostjo'.

Mene veliko bolj motijo avtomobili, ki mi pridejo nasproti in ne ugasnejo dolgih luči. Ali pa tisti, ki imajo razštelane luči, da ena sveti v tla, druga pa naravnost v oči.

Moti me tudi en velik razsvetljen Telemach obcestni plakat, ki so ga postavili na mestu, kjer ponavadi divjad prečka cesto. Če si pred plakatom v temi videl svetiti oči srn, sedaj ne vidiš več ničesar. Oz. vidiš divjad - ko je že prepozno.

Sin kolesari na brevetih, ko s kolesom furajo skozi celo noč - tudi v megli in dežju. Že tako se sekiraš, da ga ne bo sredi noči kje v božjih rovtah nabasal nek opit kreten, ki se bo vračal s kakšne zabave. Mi je prav presneto vseeno, če koga za 10 sekund 'moti' utripanje zadnje luči, če to pomeni, da ga bo 500m prej opazil tudi tam, kjer niti pod razno nihče ne pričakuje kolesarja. Bolje malenkostno 'motiti' - zato pa ostati živ.

Pa nasvet tistim, ki jih te lučke motijo: ste morda pomislili, da imate težave z vidom in bi morali pri okulistu preveriti, če ste sploh sposobni za nočno vožnjo? Precej ljudi ima resne težave z nočnim vidom, pa ne gredo na pregled.
Namesto tega pa potem po forumih jamrajo, da jih lučke kolesarjev motijo.....
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

joze67 ::

fikus_ je izjavil:

Luči na kolesu so bile vedno predpisane. So se pa razpasla razna gorska kolesa, ki niso bila za na cesto in brez luči. Sedaj se pa kupuje, kar je na trgu.
Pa poglejmo.
ZPrCP,
93. člen
(pogoji za udeležbo koles v cestnem prometu)
(9) Voznik kolesa mora imeti ponoči in ob zmanjšani vidljivosti prižgano na sprednji strani žaromet za osvetljevanje ceste, ki oddaja belo svetlobo, na zadnji strani pa pozicijsko svetilko, ki oddaja rdečo svetlobo. Na zadnji strani kolesa mora imeti nameščen rdeč odsevnik, na obeh straneh pedal rumene ali oranžne odsevnike, na kolesih pa rumene ali oranžne bočne odsevnike.
Če kaj, mora kolo imeti odsevnike. Pa še tu je vprašanje, ali se pogoj iz prvega stavka (ponoči in ob zmanjšani vidljivosti) ne nanaša tudi na odsevnike.

Kaj pa predhodnik?
ZVCP-1,
103. člen
(9) Voznik kolesa mora imeti ponoči in ob zmanjšani vidljivosti prižgano na sprednji strani belo luč za osvetljevanje ceste, na zadnji strani pa rdečo pozicijsko luč. Na zadnji strani kolesa mora imeti nameščen rdeč odsevnik, na obeh straneh pedal rumene ali oranžne odsevnike, na kolesih pa rumene ali oranžne bočne odsevnike.
Praktično enaka vsebina.

Tako da (luči na kolesu) niso predpisane niti sedaj niti od nekdaj.

SeMiNeSanja ::

joze67 je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Luči na kolesu so bile vedno predpisane. So se pa razpasla razna gorska kolesa, ki niso bila za na cesto in brez luči. Sedaj se pa kupuje, kar je na trgu.
Pa poglejmo.
ZPrCP,
93. člen
(pogoji za udeležbo koles v cestnem prometu)
(9) Voznik kolesa mora imeti ponoči in ob zmanjšani vidljivosti prižgano na sprednji strani žaromet za osvetljevanje ceste, ki oddaja belo svetlobo, na zadnji strani pa pozicijsko svetilko, ki oddaja rdečo svetlobo. Na zadnji strani kolesa mora imeti nameščen rdeč odsevnik, na obeh straneh pedal rumene ali oranžne odsevnike, na kolesih pa rumene ali oranžne bočne odsevnike.
Če kaj, mora kolo imeti odsevnike. Pa še tu je vprašanje, ali se pogoj iz prvega stavka (ponoči in ob zmanjšani vidljivosti) ne nanaša tudi na odsevnike.

Kaj pa predhodnik?
ZVCP-1,
103. člen
(9) Voznik kolesa mora imeti ponoči in ob zmanjšani vidljivosti prižgano na sprednji strani belo luč za osvetljevanje ceste, na zadnji strani pa rdečo pozicijsko luč. Na zadnji strani kolesa mora imeti nameščen rdeč odsevnik, na obeh straneh pedal rumene ali oranžne odsevnike, na kolesih pa rumene ali oranžne bočne odsevnike.
Praktično enaka vsebina.

Tako da (luči na kolesu) niso predpisane niti sedaj niti od nekdaj.

Kaj si polpismen?

Podnevi ob dobri vidljivosti res ne potrebuješ luči - so pa luči zelo jasno predpisane tako sprednje kot zadnje, v nočnem času in ob zmanjšani vidljivosti.

Sploh pa.... moraš biti že malo samomorilsko nagnjen, če se v mraku ali celo ponoči furaš s kolesom naokoli - brez luči.

Prav obupni so tudi pešci, ki v temnih oblačilih ponoči hodijo ob robu ceste - pa še to v smeri vožnje. Marsikomu se sploh ne sanja, da je treba hoditi na nasprotni strani, če ni pločnika...
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

kiFni ::

Če te motijo luči kolesarjev je bil namen in cilj dosežen.
Kolesar je viden in opazen v temi. Pozoren boš nanga in se mu ognil.

joze67 ::

SeMiNeSanja je izjavil:


Kaj si polpismen?

Podnevi ob dobri vidljivosti res ne potrebuješ luči - so pa luči zelo jasno predpisane tako sprednje kot zadnje, v nočnem času in ob zmanjšani vidljivosti.

Marsikateri med nama je (kvečjemu) polpismen, ampak jaz pač ne (v smislu, da mi branje, pisanje in celo razumevanje ne delajo preglavic). Zakon jasno, razločno in skorajda vsem razumljivo predpisuje, da morajo biti kolesa ponoči in ob zmanjšani vidljivosti opremljena z lučmi in taksativno našteje, s kakšnimi. Če kolesa ne uporabljaš v takih pogojih, zakon ne prepisuje ničesar. Zato ne moremo reči, da zakon predpisuje luči na kolesih. Lahko bi se pogovarjali o odsevnikih. Kolesar pa se lahko sam odloči, ali kolesa ne bo uporabljal v takem času, ali bo imel trajno nameščene luči ali pa bo po potrebi nameščal odstranljive luči. Če bi zakon predpisoval luči na kolesu, bi kolesarja lahko policaj ustavil sredi belega dneva in ga olajšal za 40€. Zakon predpisuje uporabo luči, na kolesarju je, da to zagotovi.

Komplet za prvo pomoč je v motornem vozilu predpisan s pravilnikom. Ni predpisano, da ga je potrebno imeti pri roki v primeru nesreče (kakor veš in znaš), ampak mora biti v motornem vozilu, ki je v uporabi. Čutiš razliko?

SeMiNeSanja ::

joze67 je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:


Kaj si polpismen?

Podnevi ob dobri vidljivosti res ne potrebuješ luči - so pa luči zelo jasno predpisane tako sprednje kot zadnje, v nočnem času in ob zmanjšani vidljivosti.

Marsikateri med nama je (kvečjemu) polpismen, ampak jaz pač ne (v smislu, da mi branje, pisanje in celo razumevanje ne delajo preglavic). Zakon jasno, razločno in skorajda vsem razumljivo predpisuje, da morajo biti kolesa ponoči in ob zmanjšani vidljivosti opremljena z lučmi in taksativno našteje, s kakšnimi. Če kolesa ne uporabljaš v takih pogojih, zakon ne prepisuje ničesar. Zato ne moremo reči, da zakon predpisuje luči na kolesih. Lahko bi se pogovarjali o odsevnikih. Kolesar pa se lahko sam odloči, ali kolesa ne bo uporabljal v takem času, ali bo imel trajno nameščene luči ali pa bo po potrebi nameščal odstranljive luči. Če bi zakon predpisoval luči na kolesu, bi kolesarja lahko policaj ustavil sredi belega dneva in ga olajšal za 40€. Zakon predpisuje uporabo luči, na kolesarju je, da to zagotovi.

Komplet za prvo pomoč je v motornem vozilu predpisan s pravilnikom. Ni predpisano, da ga je potrebno imeti pri roki v primeru nesreče (kakor veš in znaš), ampak mora biti v motornem vozilu, ki je v uporabi. Čutiš razliko?

Zdaj pa še pojasni, kakšno vezo ima to s topicom!

Poleg tega, če nekaj ni predpisano kot obvezno (kot prižgana luč na avtu in motorju), še ne pomeni, da ne smeš imeti po prostovoljni plati.

Torej...kaj si sploh hotel povedati?
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Evolve ::

Meglenke?

pa kaj kaj vi jeste za ene droge da take bedarije pišete

DePalmo ::

Ker so nekatere te luči res presneto močne. In povrhu še utripajo, da ti res skače v glavo. In ker sem ravno začel kolesarit in ker me skrbi za svojo varnost, me zanima kje bi to lahko nabavil. DE odpade, ker gor lahko samo svetijo in prodajajo samo take. AliExpress sem že gledal, pa se mi večina zdi en velik šodr, kateri ne bo dolgo laufal.

pirat ::

joze67 je izjavil:

Marsikateri med nama je (kvečjemu) polpismen, ampak jaz pač ne

Cimerotic, si to ti? Pozdravljen na forumu!

joze67 ::

Ko boš enkrat otrokom prebral Sapramiško, se lahko prideš opravičit.

gumby ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Sploh pa.... moraš biti že malo samomorilsko nagnjen, če se v mraku ali celo ponoči furaš s kolesom naokoli - brez luči.

Če bi za vsakega samomorilca v neosvetljenem tunelu dobil 1€...
my brain hurts

predi ::

Če se ne motim, so v Nemčiji takšne utripajoče luči prepovedane, lahko pa svetijo konstantno.

Lighting: Non-blinking front headlamp to illuminate the road of white or pale yellow color. A red rear taillight that stays lit when stationary. [see § 67 StVZO in German.]
http://bicyclegermany.com/german_bicycl...


Pri nas pa lahko imamo svetlobne oglasne table, ki svetijo močneje od javne razsvetljave.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: predi ()

gorazdkop ::

Jaz pa kupujem ravno zakšno zadnjo luč. "Motečo" oz beri raje močno in utripajočo. Kakšen predlog zanjo? Prosim in hvala

BlaY0 ::

BRBR je izjavil:

link
"Uporaba zadnjih meglenk ni dovoljena na vozilu, za katerim vozi na majhni razdalji drugo vozilo (npr. v koloni vozil). "

Zdaj so take rdeče bleščeče lući pogruntali še kolesarji, bleščijo bolj kot avtomobilske , zraven še utripajo. Kajpak megle ni treba, utripajo kar ves čas.

A je zgornji zakon applicable za kolesarje ?

Verjetno je, če se mu za ritjo voziš. Ne vem pa sicer kakšen bi bil razlog, da se mu za ritjo voziš? Ga pač prehitiš ali pa pustiš malo naprej in s primerno razdaljo voziš za njim. Tukaj ne vidim problema. Nisem pa še videl mešane kolone vozil avtomobilov in koles...

BlaY0 ::

gorazdkop je izjavil:

Jaz pa kupujem ravno zakšno zadnjo luč. "Motečo" oz beri raje močno in utripajočo. Kakšen predlog zanjo? Prosim in hvala

Kaj takega?

martincek1 ::

gorazdkop je izjavil:

Jaz pa kupujem ravno zakšno zadnjo luč. "Motečo" oz beri raje močno in utripajočo. Kakšen predlog zanjo? Prosim in hvala


https://www.aliexpress.com/item/3292109...

Imam že več kot leto, baterija zdrži 6-7 ur pri neenakomernem utripanju. Zelo svetla. Nisem uporabljal v dežju.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vprašanje glede dnevnih LED luči pri avtu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12843032 (9504) rogerg
»

pozicijske luči v modri barvi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9926779 (23670) St235
»

Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
23340103 (36162) jype

Več podobnih tem